کیفیت ارتباط و ارزش طول عمر مشتری در مدیریت ارتباط با مشتری با بیان مدل های استقرار

کیفیت ارتباط و ارزش طول عمر مشتری در مدیریت ارتباط با مشتری با بیان مدل های استقرار

کیفیت ارتباط
ارزش طول عمر مشتری
مدیریت ارتباط با مشتری
استقرار مدیریت ارتباط با مشتری
مدل های استقرار مدیریت ارتباط با مشتری
پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری
رابطه مدیریت ارتباط با مشتری و کیفیت ارتباط
رابطه مدیریت ارتباط با مشتری و ارزش طول عمر مشتری
عوامل موثر در پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

کیفیت ارتباط و ارزش طول عمر مشتری در مدیریت ارتباط با مشتری با بیان مدل های استقرار

 

 

 

 

 

 

دانلود کیفیت ارتباط و ارزش طول عمر مشتری در مدیریت ارتباط با مشتری با بیان مدل های استقرار بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید

 

 

 

 

مقدمه 
در ديدگاه امروز، بازاريابي شامل رشد دادن مشتري، يعني توجه به رضايتمندي، وفاداري، ايجاد ارتباط مؤثر با وي و كيفيت از ديدگاه او است. بنابراين تلاش بر اين است كه مشتريان دائمي و وفادار باشند. از آنجا كه نيروهاي ارائه دهنده خدمات با مشتريان در تماس مستقيم هستند، بنابراين بخش بزرگي از وفاداري مشتريان و استحكام ارتباط با آنان از طريق كاركنان ارائه دهنده خدمت حاصل مي شود.از اين رو هتل‌ها نيز به عنوان ارائه دهندگان خدمات به دنبال گسترش و ارتقاء كيفيت ارتباطشان با مشتريان مي‌باشند. كه اين خود باعث تشديد رقابت در زمينه ارائه خدمات بيشتر و برتر به مشتريان و افزايش هزينه‌هاي آنان مي باشد. در اين زمان، هتل‌ها سعي مي كنند تا هزينه ها را كنترل كنند و اين كشمكش به مديران هتل‌ها انتقال مي‌يابد. يك راه مقابله با اين مشكل سعي در حفظ و نگهداري مشتري و تشويق مشتري به خريد دوباره مي باشد زيرا امروزه جذب مشتري جديد بسيار گرانتر از نگهداري مشتري موجود است (ریچارد و ساسر  1990). 

 

 

 

اگر تلاش‌هاي بازاريابي تمركز زيادي روي حفظ مشتري داشته باشد احتمال مؤثر بودن اين تلاش‌ها بيشتر است. اين امر باعث وفاداري مشتريان و حمايت آنان از سازمان مي شود. حمايت‌هاي مشتريان مجموع‌هاي از فعاليت هاي بازاريابي است كه منجر به افزايش كارايي و انجام سرمايه گذاري مؤثرتر در بازاريابي مي گردد و شامل مواردي از قبيل ارائه داوطلبانه اطلاعات مختص هر مشتري توسط خود او، انجام تحقيقات بازاريابي توسط مشتري جهت سازمان‌هاي مورد نظر وي، به كارگيري گفته هاي شفاهي (توصيه هتل به ديگران) و افزايش ميزان دریافت خدمات جاري مشتري از هتل مي‌گردد. بهره مندي از اين گونه حمايت‌هاي مشتريان تعاملات بيشتر و ارتباطات مستمرتر با آنان را طلب مي كند. در اين زمان مديريت ارتباط با مشتري و توجه به كيفيت ارتباط با مشتريان فرآيندي جامع در جهت ايجاد حداكثر سودآوري ناشي از ارتباط با مشتري مي باشد (زابلا و جانستون  2004).

 

 

البته لازم به ذکر است هر مشتري ارزش جداگانه اي براي سازمان دارد و CRM می‌تواند با بخش بندي مشتريان موجود براساس ارزشي كه براي سازمان دارند (ارزش طول عمر مشتری) به مشتریان کمک کند. با توجه به اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری و کیفیت ارتباطات با ان و همچنین میزان ایجاد ارزش هر مشتری در طول عمر آن در این پژوهش تلاش محقق بر آن است که به بررسی ارتباطات بین مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، کیفیت ارتباط (RQ) و ارزش طول عمر مشتری (CLV) از دیدگاه مشتری در صنعت هتل‌داری بپردازد.

 

 

لذا در اين بخش در ابتدا مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری و انواع و مدل‌های استقرار آن توصيف گرديده و سپس مفاهیم کیفیت ارتباط و نتایج حاصل از آن مورد ارایه قرار گرفته است، در گام بعدی مفهوم ارزش طول عمر مشتری مورد بسط قرار گرفته و در نهایت به برخی از مطالعات مشابه ای که درگذشته در خصوص موضوع این تحقیق انجام شده پرداخته شده است. 
 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب2-1 مقدمه    32-2- مدیریت ارتباط با مشتری    5
2-2-1- مروری بر تاریخچه تفکر و ایده CRM    5
2-2-2- فلسفه مدیریت ارتباط با مشتری    6
2-2-3- مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری    7
2-2-4- اهداف CRM    10
جدول 2-1- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از نقطه نظرات مختلف    11
2-2-5- مزایاي ارتباط با مشتري    12
جدول 2-2- مزایاي مدیریت ارتباط با مشتري    12
2-2-6- مزایای مشتریان از ایجاد ارتباط با سازمان    13
2-2-7- انواع سیستم‌هاي CRM    13
2-2-8- CRM عملیاتی    14
جدول 2-3- ابعاد فن آوریهای CRM عملیاتی در بخشهای سازمانی    15
2-2-9- CRM تحلیلی    16
2-2-10- CRM تعاملی    18
شکل 2-1- مدل ارتباط انواع CRM از دیدگاه فن آوری فیلیپس و بالتزان    19
2-2-11- مدل‌های استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری    19
2-2-11-1- مدل تعالی شرکتهای برتر (LIC)    20
شکل 2-2- مدل مدیریت ارتباط با مشتری LIC    21
2-2-11-2- مدل مدیریت ارتباط با مشتری گارتنر    21
شکل 2-3- مدل مدیریت ارتباط با مشتری گارتنر    22
2-2-11-3- مدل استراتژی CRM    22
شکل 2-4- مدل استراتژی CRM    23
2-2-11-4- مدل چرخه حیات CRM    23
جدول 2-4- مراحل CRM مطابق مدل چرخه حیات CRM    23
2-2-11-5- مدل سوئیفت    24
2-2-12- عوامل مؤثر در پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتریان    25
2-2-12-1- فرآیندها    25
2-2-12-2- عامل انسانی    26
2-2-12-3- تکنولوژی    29
2-3- کیفیت ارتباط    33
2-3-1- تعریف کیفیت ارتباط در مدیریت ارتباط با مشتری    33
2-3-2- اندازه گیری کیفیت ارتباط    33
2-3-3- نتایج حاصل از کیفیت ارتباط با مشتری    35
2-3-3-1- ميزان خريد    35
2-3-3-2- ارتباط مستمر    36
2-3-3-3- گفتههاي شفاهي (گفتههاي مردم كوچه و بازار)     36
2-3-4- انواع مشتری    38
2-3-4-1- انواع مشتری از جنبه میزان رضایتمندی آنها    38
2-3-4-2- انواع مشتری از نظر رفتار    40
2-3-4-3- انواع مشتری از نظر قدمت    40
2-3-4-5- انواع مشتری از نظر میزان درآمد و سودآوری    41
2-3-5- بررسی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری و کیفیت ارتباط    42
2-4- ارزش طول عمر مشتری    42
2-4-1-  مدیریت ارتباط با مشتری و ارزش طول عمر مشتری    42
2-4-2- طول عمر مشتری    43
2-4-3- مدیریت طول عمر مشتری    44
2-4-4- ارزش طول عمر مشتری    45
2-4-5- کاربردهای ارزش طول عمر مشتری    46
2-4-6- روش‌های متداول محاسبه CLV    46
2-4-7- محاسبه CLV از دید مشتری    49
2-4-8- ارتباط بین RQ و CLV    50

 

منابع
 

 

  • ماهیت پیروی از قوانین بین المللی در رابطه با سلب آزادی کودکان در حقوق ایران

    ماهیت پیروی از قوانین بین المللی در رابطه با سلب آزادی کودکان در حقوق ایران سن مسئولیت كیفری سلب آزادی قرار بازداشت موقت‌ كانون اصلاح و تربیت مقررات ناظر بر اعتراض طفل به سلب آزادی مقررات مربوط به تعیین تكلیف…

  • پاورپوینت شاخص گذاریRDF

    پاورپوینت شاخص گذاریRDF رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت شاخص گذاریRDF  جهت رشته ی مهندسی در قالب 32 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       حجم روزافزون منابع اطلاعاتی و…

  • فصل دوم پایان نامه عدالت سازمانی

    فصل دوم پایان نامه عدالت سازمانی کلمات کلیدی : مبانی نظری عدالت سازمانی دانلود مبانی نظری عدالت سازمانی پیشینه تحقیق عدالت سازمانی دانلود پیشینه تحقیق عدالت سازمانی پیشینه داخلی عدالت سازمانی پیشینه خارجی عدالت سازمانی پیشینه پژوهش عدالت سازمانی پیشینه…

  • دانلود پاورپوینت هدیه های آسمانی درس سوم پایه چهارم

    دانلود پاورپوینت هدیه های آسمانی درس سوم پایه چهارم دانلود پاورپوینت هدیه های آسمانی درس سوم پایه چهارم پاورپوینت هدیه های آسمانی درس سوم پایه چهارم پاورپوینت درس سوم هدیه های آسمانی پایه چهارم پاورپوینت هدیه های آسمانی درس سوم…

  • پاورپوینت مهندسی و علم مواد

    پاورپوینت مهندسی و علم مواد رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مهندسی و علم مواد جهت رشته ی مهندسی شیمی در قالب 149 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • تجزیه و تحلیل و پیاده سازی وب سایت مدرسه

    تجزیه و تحلیل و پیاده سازی وب سایت مدرسه تجزیه و تحلیل و پیاده سازی وب سایت مدرسه پیاده سازی وب سایت مدرسه با ASPNET دانلود پروژه وب سایت مدرسه دانلود پروژه تجزیه و تحلیل وب سایت مدرسه دانلود پروژه…

  • پاورپوینت آموزش تدریس درس دوم فارسی هشتم

    پاورپوینت آموزش تدریس درس دوم فارسی هشتم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس درس دوم فارسی هشتم به دانش آموزان کلاس هشتم متوسطه اول در قالب 12 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با…

  • دانلود تحقیق در مورد مولفه های هوش هیجانی  docx

    دانلود تحقیق در مورد مولفه های هوش هیجانی  docx رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی مولفه های هوش هیجانی با فرمت docx در قالب 25 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد  …

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق آسیب شناسی سازمانی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق آسیب شناسی سازمانی مبانی نظری آسیب شناسی سازمانی چارچوب نظری آسیب شناسی سازمانی فصل دوم پایان نامه آسیب شناسی سازمانی دانلود مبانی نظری آسیب شناسی سازمانی پیشینه آسیب شناسی سازمانی پیشینه تحقیق آسیب شناسی سازمانی…

  • پاورپوینت آشنایی با فشار سنج

    پاورپوینت آشنایی با فشار سنج پاورپوینت مت فشارسنج دیجیتالی امرون پاورپوینت ارسنج گلامور پاورپوینت نامه فشارسنج پاورپوینت ارسنج بازویی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با فشار سنج جهت رشته فیزیک در قالب 9 اسلاید و با فرمتpptxبصورت کامل و…

  • تقویت هوش فرهنگی و ارائه مدل های مختلف برای آن

    تقویت هوش فرهنگی و ارائه مدل های مختلف برای آن کلمات کلیدی : الگوهای هوش فرهنگی تعریف مفهومی هوش فرهنگی تعریف عملیاتی هوش فرهنگی تحقیق کامل هوش فرهنگی مراحل شش گانه تقويت هوش فرهنگي مدل هاي مختلف تقويت هوش فرهنگي…

  • عوامل موثر بر تعهد سازمانی و نتایج و پیامدهای آن

    عوامل موثر بر تعهد سازمانی و نتایج و پیامدهای آن عوامل موثر بر تعهد سازمانی عوامل موثر در تعهد سازمانی پیامدهای تعهد سازمانی نتایج و پیامدهای تعهد سازمانی بررسی عوامل موثر بر تعهد سازمانی کارکنان تعهد سازمانی کارکنان و عوامل…

  • چگونگی افزایش کیفیت سیستم های فن آوری اطلاعات در آموزش الکترونیکی

    چگونگی افزایش کیفیت سیستم های فن آوری اطلاعات در آموزش الکترونیکی داده کاوی درخت تصمیم خوشه بندی یادگیری الکترونیکی فناوری اطلاعات چگونگی افزایش کیفیت سیستم های فن آوری اطلاعات در آموزش الکترونیکی بررسی چگونگی افزایش کیفیت سیستم های فن آوری…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق صنعت بیمه 64 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق صنعت بیمه 64 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه صنعت بیمه مبانی نظری صنعت بیمه پیشینه تحقیق صنعت بیمه پیشینه داخلی صنعت بیمه پیشینه خارجی صنعت بیمه پیشینه پژوهش صنعت بیمه پیشینه نظری…

  • پرسشنامه ارزیابی تاثیر ارتباطات سازمانی در افزایش رضایتمندی کارکنان

    پرسشنامه ارزیابی تاثیر ارتباطات سازمانی در افزایش رضایتمندی کارکنان پرسشنامه ارتباطات سازمانی پرسشنامه نقش ارتباطات سازمانی پرسشنامه رضایتمندی کارکنان پرسشنامه افزایش رضایتمندی کارکنان پرسشنامه رابطه ارتباطات سازمانی با افزایش رضایتمندی کارکنان رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه بررسی نقش…

  • پاورپوینت لایه ازن در 25 اسلاید کاملا قابل ویرایش به طور کامل و جامع همراه با شکل‬‎

    پاورپوینت لایه ازن در 25 اسلاید کاملا قابل ویرایش به طور کامل و جامع همراه با شکل‬‎ رفتن به سايت اصلي در این پروژه پاورپوینت لایه ازن در 25 اسلاید کاملا قابل ویرایش به طور کامل و جامع همراه با شکل…

  • عقل و عشق از نگاه حافظ

    عقل و عشق از نگاه حافظ عقل عشق حافظ دانلود مقاله عقل و عشق از نگاه حافظ سیستم همکاری در فروش فایل فایلینا همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل انجام پروژه و پایان نامه رشته ادبیات fileina…

  • پاورپوینت پخت و پز صحیح

    پاورپوینت پخت و پز صحیح رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت پخت و پز صحیح جهت رشته تغذیه در قالب 23 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       1-ظروف آلومينيومي:- ظروف…

  • امنیت شبكه و رمزگذاری

    امنیت شبكه و رمزگذاری رمزگذاری ارتباط امن امنیت شبكه اصول رمزگذاری در شبکه دانلود پایان نامه مهندسی کامپیوتر امنیت شبكه و رمزگذاری دانلود پایان نامه کامپیوتر خرید پایان نامه کامپیوتر سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل فروش…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ابراز وجود

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق ابراز وجود کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه ابراز وجود مبانی نظری ابراز وجود پیشینه تحقیق ابراز وجود پیشینه داخلی ابراز وجود پیشینه خارجی ابراز وجود پیشینه پژوهش ابراز وجود پیشینه نظری ابراز وجود…

  • پاورپوينت ويروس هاي كامپيوتري

    پاورپوينت ويروس هاي كامپيوتري پاورپوينت ويروس هاي كامپيوتري دانلود پاورپوینت در مورد ویروس های کامپیوتر پاورپوینت در مورد ویروس های کامپیوتر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت ويروس هاي كامپيوتري در قالب 15 اسلايد جهت رشته کامپيوتر با فرمت  pptx…

  • پروتکل گروه درمانی به شیوه تحلیل رفتار متقابل TA

    پروتکل گروه درمانی به شیوه تحلیل رفتار متقابل TA کلمات کلیدی : دانلود پروتکل درمانی خرید پروتکل درمانی پکیج های درمانی روانشناسی پروتکل درمانی تحلیل رفتار متقابل پروتکل درمانی تحلیل رفتار متقابل گروه درمانی دانلود پروتکل درمانی تحلیل رفتار متقابل…

  • تأثیر پوتریسین، نیتریک اکسید و کلرید کلسیم بر روی خواص کیفی میوه توت فرنگی رقم کاماروسا

    تأثیر پوتریسین، نیتریک اکسید و کلرید کلسیم بر روی خواص کیفی میوه توت فرنگی رقم کاماروسا توت فرنگی پوتریسین نیتریک اکسید کلرید کلسیم رقم کاماروسا خواص کیفی میوه توت فرنگی تأثیر پوتریسین، نیتریک اکسید و کلرید کلسیم بر روی خواص…

  • پاورپوینت فصل دهم کتاب سیستم های اطلاعاتی حسابداری تألیف دکتر مهدی مرادی و نعیمه بیات

    پاورپوینت فصل دهم کتاب سیستم های اطلاعاتی حسابداری تألیف دکتر مهدی مرادی و نعیمه بیات پاورپوینت فصل دهم کتاب سیستم های اطلاعاتی حسابداری تألیف دکتر مهدی مرادی و نعیمه بیات با عنوان کنترل در سیستم های اطلاعاتی رایانه ای پردازش…

  • صور مختلف تسبیب در قانون مجازات اسلامی 1392

    صور مختلف تسبیب در قانون مجازات اسلامی 1392 قاعده ی تسبیب مصادیق قاعده تسبیب قاعده ی اتلاف و تسبیب قاعده تسبیب در قانون مجازات اسلامی 1392 قاعده تسبیب در قانون مجازات اسلامی اجتماع سبب و مباشر در قانون مجازات اسلامی…

  • دانلود پاورپوینت اشعار رودکی و منوچهری

    دانلود پاورپوینت اشعار رودکی و منوچهری پاورپوینت رودکی و منوچهری پاورپوینت اشعار رودکی و منوچهری پاورپوینت اشعار رودکی پاورپوینت اشعار منوچهری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت رودکی و منوچهری  جهت رشته ادبیات و زبان فارسی درقالب 133 اسلاید و…

  • پاورپوینت تغذیه در بحران

    پاورپوینت تغذیه در بحران رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تغذیه در بحران جهت رشته ی پزشکی در قالب 32 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       کشورایران یکی از…

  • پاورپوینت دوره آموزشی توسعه کارآفرینی

    پاورپوینت دوره آموزشی توسعه کارآفرینی دانلود پاورپوینت دوره آموزشی توسعه کارآفرینی تحقیق در مورد پاورپوینت دوره آموزشی توسعه کارآفرینی پاورپوینت دوره آموزشی توسعه کارآفرینی و انواع آن پاورپوینت دوره آموزشی توسعه کارآفرینی قابل ویرایش رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت…

  • پاورپوینت اجزاء روند ارزیابی مصدوم ترومایی

    پاورپوینت اجزاء روند ارزیابی مصدوم ترومایی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اجزاء روند ارزیابی مصدوم ترومایی جهت رشته ی پزشکی در قالب 81 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • پاورپوينت آشنایی با روش تحقیق و پايان نامه نويسی 10

    پاورپوينت آشنایی با روش تحقیق و پايان نامه نويسی 10 پاورپوینت روش تحقیق پاورپوینت پایان نامه نویسی پاورپوینت آموزش پایان نامه نویسی پاورپوینت روش تحقیق با رویکرد پایان نامه نویسی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت آشنایی با روش تحقیق…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازنشستگی و سالمندی 29 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازنشستگی و سالمندی 29 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه بازنشستگی مبانی نظری بازنشستگی پیشینه تحقیق بازنشستگی پیشینه داخلی بازنشستگی پیشینه خارجی بازنشستگی پیشینه پژوهش بازنشستگی پیشینه نظری بازنشستگی ادبیات نظری بازنشستگی چارچوب…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق قصد خرید مجدد

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق قصد خرید مجدد کلمات کلیدی : مبانی نظری قصد خرید مجدد فصل دوم پایان نامه قصد خرید مجدد دانلود مبانی نظری قصد خرید مجدد پیشینه قصد خرید مجدد پیشینه تحقیق قصد خرید مجدد پیشینه داخلی…

  • پروپوزال بررسی ارتباط هوش سازمانی و استرس شغلی کارمندان

    پروپوزال بررسی ارتباط هوش سازمانی و استرس شغلی کارمندان کلمات کلیدی : پروپوزال هوش سازمانی پروپوزال استرس  شغلی هوش سازمانی کارکنان تحقیق استرس شغلی کارکنان مدل ها و نظریه های هوش سازمانی مدل ها و نظریه های استرس  شغلی رابطه…

  • بررسی روند حجم پولشویی و تاثیر آن بر مصرف در ایران

    بررسی روند حجم پولشویی و تاثیر آن بر مصرف در ایران کلمات کلیدی : مقاله پولشویی آثار اقتصادی پولشویی تاثیر پولشویی بر مصرف مقاله پولشویی در ایران ابعاد مختلف پدیده پولشویی تخمین روند حجم پول های کثیف در ایران تاثیر…

  • پاورپوینت درباره گیاهان

    پاورپوینت درباره گیاهان دانلود پاورپوینت انواع گیاهان دانلود پاورپوینت درمورد گیاهان پاورپوینت دانه های گیاهان پاورپوینت گياهان مخروط‌دار پاورپوینت تفاوت گیاهان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت درباره گیاهان جهت رشته ی گیاه شناسی و تجربی در قالب 25 اسلاید و…