پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه

پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه

مولفه های مدیریت ارتباط با مشتری
مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه
عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی CRM
عوامل کلیدی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری
عوامل موثر بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری
ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری
عوامل موثر بر مدیریت ارتباط با مشتری
پیاده سازی اثربخش مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه
پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه رشته مدیریت

پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه

 

 

 

 

هدف از این پژوهش پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه می باشد.
 

 

 

تعریف مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه

مدیریت ارتباط با مشتریان به‌طور عمده نشات گرفته از بازاریابی رابطه‌ای (RM ) می‌باشد. بازاریابی رابطه‌ای بیانگر جذب، حفظ و توسعه ارتباطات با مشتریان می‌باشد. از آنجاکه این مفهوم، موضوعی نسبتاً جدید می‌باشد لذا در خصوص تعریف آن اجماعی وجود ندارد و اندیشمندان و متخصصان هر یک از منظر خود به تبیین آن پرداخته‌اند. 

 

 

مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی تلفن همراه را می‌توان به صورت ذیل تعریف نمود (Camponovo et al., 2005):
مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه در سازمان‌ها به دنبال؛ 
•    توسعه ارتباطات و تعاملات با مشتریان، جذب و نگهداری مشتریان
•    پشتیبانی از بازاریابی، فروش یا فرآیندهای خدمات‌رسانی
•    بکارگیری شبکه‌های بی‌سیم به‌عنوان بستر ارتباطی جهت ارائه خدمات به مشتریانمی‌باشد.

 

 

سینیسالو و همکارانش (2007) بیان داشته‌اند که اگرچه این تعریف کاربردی و سودمند است؛ ولیکن از دو جنبه چالش‌پذیر می‌باشد. نخست، در این تعریف به اهمیت و ضرورت ارتباطات رودررو در شکل‌دهی و حفظ تعاملات سودمند با مشتریان به نحو قابل قبولی پرداخته نشده است. در حقیقت، بعد ارتباطات مستقیم با مشتریان به جهت تکنولوژی‌محور شدن سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتریان دستخوش چالش‌هایی گردیده است. از این‌رو، در مفهوم‌سازی مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه، تاکید و توجه غالب می‌بایست معطوف به مقوله چگونگی شکل‌دهی ارتباطات و تعاملات با مشتریان باشد. دوم، از طرفی دیگر در خصوص مفهوم تلفن همراه و سیستم‌های بی‌سیم و همچنین نحوه و چگونگی بکارگیری این قبیل سیستم‌ها، ابهاماتی وجود دارد. از این‌رو، می‌بایست در تعریف مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه، ابعاد تکنولوژیکی آن شامل مفاهیم سیار بودن، شبکه‌ها و تکنولوژی‌های بی‌سیم و چگونگی برقراری ارتباطات بواسطه این گونه از تکنولوژی‌ها به‌طور روشن و شفاف تشریح گردد.

 

 

درنهایت سینیسالو و همکارانش (2007) مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه را چنین تعریف می‌کنند: 
” استفاده از رسانه موبایل (تلفن همراه، تلفن هوشمند یاPDA ) برای مدیریت ارتباط و فعالیت مشتریان و به‌منظور شروع گفتگو با شرکت از طریق رسانه موبایل. آنها بیان داشته‌اند که مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه، ارتباطات یک‌طرفه یا تعاملی دوطرفه است که در ارتباط با فروش، بازاریابی و فعالیت‌های خدمت به مشتری از طریق رسانه موبایل برقرار می‌شود و هدف آن ایجاد وحفظ ارتباط با مشتری است” (Sinisalo et al., 2007). به‌طور خلاصه می‌توان بیان داشت که مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه، پشتیبانی و اجرای فعالیت‌ها و فرآیندهای مدیریت ارتباط با مشتریان از طریق مسیر موبایل است و مبین هر نوع فعالیت و فرآیندی است که یک طرف آن شرکت و طرف دیگر آن مشتری و وسیله ارتباطی بین آنها تلفن همراه است (شاهین و تیموری، 1389).

 

 

مزایای کاربرد تلفن همراه در مدیریت ارتباط با مشتریان

برخی از عمده‌ترین مزایای بکارگیری تلفن همراه در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان به شرح ذیل می‌باشد (شاهین و تیموری، 1389):
همه‌جایی یا انعطاف‌پذیری در ارتباط: یکی از ویژگی‌های تلفن همراه، دسترسی به کاربران آن تقریباً در همه‌جا و همه زمان‌هاست. شبکه تلفن همراه امکان دسترسی به افراد در همه زمان‌ها و مکان‌ها را فراهم می‌آورد. این ویژگی، رسانه تلفن همراه را نسبت به شبکه اینترنت در موقعیت بهتری قرار می‌دهد. شخصی‌شدگی: یک ویژگی شاخص تلفن همراه این است که با مشتری مورد نظر ارتباط برقرار می‌کند. پیامی که ارسال می‌شود معمولاً به شخص مورد نظر می‌رسد.

 

 

فرستادن یک پیام درست به تعداد کمتری از افراد، نسبت به زمانی که یک پیام نادرست به افراد زیادی ارسال می‌گردد، برگشت بیشتری دارد. این ویژگی می‌تواند مشتریان را وفادارتر کند و حتی امکان برقراری ارتباطات عاطفی بیشتری را با مشتری فراهم آورد.

 

 

ارتباطات دوطرفه (تعاملی): شبکه تلفن همراه امکان برقراری ارتباطات دو طرفه بین شرکت و مشتری را فراهم می‌آورد. مطالعات زیادی در مورد تعاملی بودن تلفن همراه به‌عنوان یکی از مهمترین خصوصیات بی‌نظیر رسانه تلفن همراه انجام شده است. تلفن همراه همه خصوصیات ضروری و مهم را برای یک گفتگوی مستقیم و اثربخش بین مشتری و شرکت فراهم می‌آورد.

 

 

 

راحتی و آشنایی: برای انجام کارهای خاصی استفاده از تلفن همراه، سادگی و راحتی بیشتری نسبت به کامپیوترهای خانگی و دستی و همچنین شبکه اینترنت دارد؛ البته عیب عمده آن این است که با استفاده از مسیر تلفن همراه نمی‌توان کارهای پیچیده‌تری انجام داد. به هر حال، کاربران بسیاری با سطح تحصیلات و سنین مختلفی می‌توانند از جنبه‌های گوناگون تلفن همراه همچون صدا، متن و دفترچه تلفن استفاده کنند.

 

 

چند رسانه‌ای بودن: تکنولوژی‌های تلفن همراه دارای وظایف چندرسانه‌ای همچون دوربین دیجیتال، ارسال و دریافت عکس، فیلم و …. می‌باشند؛ گرچه در حال حاضر در فرآیندهای CRM بیشتر از قابلیت متن آن استفاده می‌شود.

 

 

حساسیت: این مفهوم شامل شناسایی کاربران و موقعیت جغرافیایی و محیط فیزیکی آنها می‌شود.به‌طور کلی مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه امکان برقراری ارتباطات نزدیک‌تر با مشتریان را برای سازمان‌ها فراهم می‌آورد. به‌عبارتی، دسترس‌پذیری کانال‌های متعدد تلفن همراه سازمان‌ها را قادر به برقراری تعاملات کارآمدتر و اثربخش‌تر با مشتریان می‌سازد. تحرک‌پذیری و سیالیت امکان ارائه اطلاعات مورد نیاز مشتریان در زمان و مکان مورد نظر آنها را مسیر می‌نماید. امری که در سایر رسانه‌های غیر موبایلی بسیار دشوار و ناممکن است. در مجموع، مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه اثربخشی ارتباطات سازمان با مشتریانش را بهبود و ارتقاء می‌بخشد. 

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب2-1 مقدمه    3
2- مدیریت ارتباط با مشتریان    4
2-2-1 مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریان    4
2-2-2 اهمیت و ضرورت مدیریت ارتباط با مشتریان    5
2-2-3 تعاریف مدیریت ارتباط با مشتریان    6
2-2-4 مزایای استفاده از سیستم مدیریت ارتباط با مشتری    9
2-2-5 ویژگیهای کاربردی مدیریت ارتباط با مشتریان    11
2-2-6 اهداف مدیریت ارتباط با مشتری    12
2-2-7 ابعاد و عناصر مدیریت ارتباط با مشتریان    13
2-2-8 انواع سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتریان (عباسی و ترکمنی، 1389)    14
2-2-9 مولفههای مرتبط با مدیریت ارتباط با مشتریان    15
2-2-9-1 فرآیندها    15
2-2-9-2 عامل انسانی    17
2-2-9-3 تکنولوژی    18
2-2-10 فرآیند کلی مدیریت امور مشتریان    21
2-2-11 مراحل ارائه خدمات در مدیریت ارتباط با مشتری    22
2-2-12 عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی استراتژی CRM    24
2-2-13 شرح فاکتورهای ریسک (کرامتی و همکاران، 1388)    30
2-2-14 فرآیند پیاده سازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان    38
2-2-14-1 مدل نظری پیادهسازی مدیریت ارتباط با مشتریان    39
2-2-15 مديريت ارتباط با مشتري الكترونيك (eCRM)    43
2-3 مبنای نظری مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    51
2-3-1 مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    51
2-3-2 تعریف مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    53
2-3-3 اهداف مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    54
2-3-4 مزایای کاربرد تلفن همراه در مدیریت ارتباط با مشتریان    55
2-3-5 مولفه های موثر بر پذیرش خدمات مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    57
2-3-6 کاربرد مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه در صنایع مختلف    59
2-4 عوامل کلیدی موفقیت جهت پیاده سازی اثربخش مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    62
2-4-1 مدلهای نظری مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    63
2-6 پیشینه تحقیق    68
2-7 مزایای بکارگیری دادهکاوی در مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    73
2-8 محدودیتهای بکارگیری دادهکاوی در مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    75

فهرست منابع    78
منابع فارسی    78
منابع لاتین    79

  • پاورپوینت کتاب و درس اسپکتروسکوپی مولکولی

    پاورپوینت کتاب و درس اسپکتروسکوپی مولکولی طیف سنجی نورتابی مولکولی پاورپوینت کاربرد طیف سنجی پاورپوینت طیف سنجی فرادرس پاورپوینت طیف سنجی در شیمی معدنی پاورپوینت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کتاب و درس اسپکتروسکوپی مولکولی جهت رشته کامپیوتر و IT…

  • تاثیرات استراتژی مدیریت علمی روی اجرای سازمانی: یك مكمل برای بر پایه تئوری

    تاثیرات استراتژی مدیریت علمی روی اجرای سازمانی: یك مكمل برای بر پایه تئوری تئوریهای مكمل استراتژیهای KM اجرای سازمانی استراتژی مدیریت علمی دانلود مقالات رشته مدیریت تاثیرات استراتژی مدیریت علمی روی اجرای سازمانی روابط بین استراتژیهای KM و اجرای سازمانی…

  • دانلود پاورپوینت بهره وری و تجزيه و تحليل آن در سازمانها

    دانلود پاورپوینت بهره وری و تجزيه و تحليل آن در سازمانها پاورپوینت بهره وری و تجزیه و تحلیل آن در سازمانها پاورپوینت بهره وری در سازمان پاورپوینت بهره وری نیروی انسانی پاورپوینت بهره وری سازمانی پاورپوینت مدیریت بهره وری پاورپوینت…

  • پاورپوینت آشنایی با مترو و تاریخچه ساخت آن ها در جهان

    پاورپوینت آشنایی با مترو و تاریخچه ساخت آن ها در جهان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با مترو و تاریخچه ساخت آن ها در جهان جهت رشته حمل و نقل در قالب 27 اسلايد و با فرمت pptx…

  • نماد شناسی سبز در باغ ایرانی

    نماد شناسی سبز در باغ ایرانی باغ ایرانی هنر باغ سازی معماری حاکم بر باغ نماد شناسی باغ ایرانی نماد شناسی سبز در باغ ایرانی دانلود پروژه معماری دانلود پروژه مهندسی معماری رفتن به سایت اصلی دانلود پروژه رشته معماری…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش رغبت

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش رغبت کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه رغبت مبانی نظری رغبت پیشینه تحقیق رغبت پیشینه داخلی رغبت پیشینه خارجی رغبت پیشینه پژوهش رغبت پیشینه نظری رغبت ادبیات نظری رغبت چارچوب نظری رغبت رفتن به…

  • پاورپوینت مدیریت استرس در محیط کار

    پاورپوینت مدیریت استرس در محیط کار پاورپوینت مدیریت استرس در محیط کاری پاورپوینت مدیریت استرس در محیط کار پاورپوینت مدیریت استرس در محل کار پاورپوینت مدیریت استرس در سازمان مدیریت استرس در سازمان ppt رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت…

  • دانلود پاورپوینت آینده فناوری اطلاعات

    دانلود پاورپوینت آینده فناوری اطلاعات powerpoint فناوری اطلاعات پاورپوینت اماده فناوری اطلاعات پاورپوینت برای فناوری اطلاعات پاورپوینت رشته فناوری اطلاعات پاورپوینت نقش فناوری اطلاعات پاورپوینت فناوری و اطلاعات رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آینده فناوری اطلاعات جهت رشته کامپیوتر…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش کارآفرینی 55 صفحه

    دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش کارآفرینی 55 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری کارآفرینی تعریف نظری کارآفرینی مدل های نظری کارآفرینی پیشینه کارآفرینی در ایران پیشینه تحقیق کارآفرینی تاریخچه کارآفرینی در ایران و جهان پیشینه تحقیق در مورد کارآفرینی…

  • پاورپوینت آشنایی با بتن و اجزای آن

    پاورپوینت آشنایی با بتن و اجزای آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با بتن و اجزای آن جهت رشته عمران در قالب 92 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • پروپوزال تاثیر وقف در نظام آموزشی با تاکید بر توسعه پایدار اقتصادی

    پروپوزال تاثیر وقف در نظام آموزشی با تاکید بر توسعه پایدار اقتصادی بررسی محوریت وقف در توسعه پایدار اقتصادی آثار وقف در توسعه پایدار اقتصادی آثار وقف در شهرک های دانشجویی پروپوزال تاثیر وقف در نظام آموزشی طراحی معماری شهرک…

  • پاورپوینت ترک ها و مراقبت از ساختمان

    پاورپوینت ترک ها و مراقبت از ساختمان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ترک ها و مراقبت از ساختمان جهت رشته ی معماری در قالب 24 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • دانلود تحقیق بررسی مجازات‌های تبعی در قانون جدید مجازات اسلامی

    دانلود تحقیق بررسی مجازات‌های تبعی در قانون جدید مجازات اسلامی تحقیق بررسی مجازات‌های تبعی در قانون جدید مجازات اسلامی رفتن به سایت اصلی بررسی مجازات‌های تبعی در قانون جدید مجازات اسلامی, بر اساس یک تقسیم بندی، مجازات ها به مجازات…

  • مبانی نظری بررسی تاثیر ساختار سازمانی بر مدیریت دانش

    مبانی نظری بررسی تاثیر ساختار سازمانی بر مدیریت دانش ساختار سازمانی مدیریت دانش تاثیر ساختار سازمانی بر مدیریت دانش رابطه ساختار سازمانی بر مدیریت دانش استقرار مدیریت دانش در شرکتها استقرار مدیریت دانش در شرکتهای فعال شهید رجائی مبانی نظری…

  • پروتکل ارتباطی CAN و کاربرد آن در خودرو

    پروتکل ارتباطی CAN و کاربرد آن در خودرو پروتکل ارتباطی CAN و کاربرد آن در خودرو پروتکل ارتباطی CAN کنترل الکترونیکی ارتباطات RS کنترلرها و پروسسورها کاربرد پروتکل CAN در خودرو پروتکل های Auto bus رفتن به سایت اصلی آشنایی…

  • فرمان اتومبیل

    فرمان اتومبیل انواع فرمان سیستم فرمان فرمانهای power steering فرمان اتومبیل سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل فروش فایل fileina فروشگاه فایل خرید مقاله و تحقیق مکانیک دانلود مقاله و تحقیق مکانیک رفتن به سایت اصلی فرمان…

  • پاورپوینت کتاب تئوری و طراحی سازمان از اعرابی و پارساییان

    پاورپوینت کتاب تئوری و طراحی سازمان از اعرابی و پارساییان پاورپوینت تئوری و طراحی سازمان ریچارد ال دفت پاورپوینت کتاب تئوری و طراحی سازمان اعرابی پاورپوینت کتاب تئوری و طراحی سازمان پارساییان پاورپوینت تئوری و طراحی سازمان رفتن به سايت…

  • مطالعه روش پیاده سازی برنامه ریزی منابع سازمانی در صنعت تولید برق

    مطالعه روش پیاده سازی برنامه ریزی منابع سازمانی در صنعت تولید برق پایان‌نامه erp پایان‌نامه برنامه ریزی منابع سازمانی پایان‌نامه پیاده سازی erp در سازمان مراحل پیاده سازی erp پیاده سازی ERP در صنعت تولید برق روش پیاده سازی ERP…

  • تحلیل و شناسایی تغییرات نقوش در فرش ترکمن

    تحلیل و شناسایی تغییرات نقوش در فرش ترکمن نقوش در فرش ترکمن نقش مایه های فرش دستباف ترکمن تغییرات نقوش در فرش ترکمن تغییرات نقوش در فرش ترکمن پس از انقلاب بررسی دگرگونی نقوش در فرش ترکمن دگرگونی نقش مایه…

  • دانلود پاورپوینت تفسیر گازهای خونی شریانی

    دانلود پاورپوینت تفسیر گازهای خونی شریانی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تفسیر گازهای خونی شریانی جهت رشته پزشکی در 71 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       تفسیر به پارامترهایی…

  • پاورپوینت روش تقسیم و حل Divide and Conqure

    پاورپوینت روش تقسیم و حل Divide and Conqure پاورپوینت Divide and Conqure دانلود پاورپوینت Divide and Conqure پاورپوینت درباره Divide and Conqure رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت روش تقسیم و حل Divide and Conqure جهت رشته گوناگون در قالب…

  • پاورپوینت آشنایی با بیماری انگلی شپش سر

    پاورپوینت آشنایی با بیماری انگلی شپش سر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با بیماری انگلی شپش سر جهت رشته پزشکی در قالب 20 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • پاورپوینت مقدمه ای بر مفاهیم علم اقتصاد

    پاورپوینت مقدمه ای بر مفاهیم علم اقتصاد کلمات کلیدی : پاورپوینت مقدمه ای بر مفاهیم علم اقتصاد مقدمه ای بر مفاهیم اقتصادی تحقیق مفاهیم اقتصادی مفاهیم اقتصادی تعریف علم اقتصاد دو بخش عمده علم اقتصاد اقتصاد خرد اقتصاد کلان علم…

  • مفهوم و ماهیت فقر در اسلام و بررسی انواع آن

    مفهوم و ماهیت فقر در اسلام و بررسی انواع آن کلمات کلیدی : جایگاه فقر در اسلام تعریف فقر در اسلام تحقیق درباره فقر تحقیق درمورد فقر فقر از ديدگاه احاديث فقر از ديدگاه سرمايه داری مقاله کامل در مورد…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش سازمانهای مردم نهاد توانمندسازی کودکان خیابانی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش سازمانهای مردم نهاد توانمندسازی کودکان خیابانی مبانی نظری توانمندسازی کودکان خیابانی دانلود مبانی نظری توانمندسازی کودکان خیابانی پیشینه تحقیق توانمندسازی کودکان خیابانی ادبیات نظری توانمندسازی کودکان خیابانی فصل دوم پایان نامه توانمندسازی کودکان خیابانی مبانی…

  • پاورپوینت مروری بر طرح کسب و کار

    پاورپوینت مروری بر طرح کسب و کار پاورپوینت طرح کسب و کار+پروژه کارآفرینی پاورپوینت طرح کسب و کار چیست پاورپوینت طرح کسب و کار لوازم تحریر پاورپوینت طرح کسب و کار bp پاورپوینت طرح کسب و کار bp چیست رفتن…

  • پاورپوینت تحلیل استراتژی های شرکت تولیدی تلاونگ

    پاورپوینت تحلیل استراتژی های شرکت تولیدی تلاونگ کلمات کلیدی : پاورپوینت تحلیل استراتژی های شرکت تولیدی تلاونگ تحلیل استراتژی های شرکت تولیدی تلاونگ معرفی شرکت تلاونگ شناخت وضعیت موجود استفاده از روشهای نوین افزایش تولید شناسایی نیاز تصور مردم از…

  • پاورپوینت سیستم های توزیع شده

    پاورپوینت سیستم های توزیع شده پاورپوینت کاربرد سیستم های توزیع شده پاورپوینت سیستم های توزیع شده pdf پاورپوینت پاورپوینت سیستم های توزیع شده پاورپوینت کتاب سیستم های توزیع شده رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سیستم های توزیع شده جهت رشته…

  • ارزیابی عملکرد 360 درجه مدیران

    ارزیابی عملکرد 360 درجه مدیران معایب ارزیابی 360 درجه شاخص های ارزیابی عملکرد 360 درجه ارزيابي عملكرد 360 درجه مدیران مشکلات بکارگیری ارزیابی 360 درجه مراحل فرآیند بازخورد 360 درجه روشهای ارزیابی در بازخورد 360 درجه پایان نامه ارزیابی عملکرد…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق استرس در معلمان 69 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق استرس در معلمان 69 صفحه فصل دوم پایان نامه استرس در معلمان مبانی نظری استرس در معلمان پیشینه تحقیق استرس در معلمان پیشینه داخلی استرس در معلمان پیشینه خارجی استرس در معلمان پیشینه پژوهش استرس…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش اعتماد به نفس

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش اعتماد به نفس کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه اعتماد به نفس مبانی نظری اعتماد به نفس پیشینه تحقیق اعتماد به نفس پیشینه داخلی اعتماد به نفس پیشینه خارجی اعتماد به نفس پیشینه پژوهش…

  • پاورپوينت بررسی تطبیقی مفاهیم حسابداری واحدهای انتفاعی و دولتی

    پاورپوينت بررسی تطبیقی مفاهیم حسابداری واحدهای انتفاعی و دولتی پاورپوينت حسابداری واحدهای دولتی پاورپوينت مفاهیم حسابداری واحدهای دولتی دانلود پاورپوينت بررسی مفاهیم حسابداری واحدهای دولتی پاورپوینت درباره بررسی مفاهیم حسابداری واحدهای دولتی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت بررسی تطبیقی…

  • دانلود پاورپوینت اشنایی با معماری تزئینی در دوره پهلوی

    دانلود پاورپوینت اشنایی با معماری تزئینی در دوره پهلوی پاورپوینت اشنایی با معماری تزئینی پاورپوینت معماری تزئینی پاورپوینت معماری تزئینی در دوره پهلوی پاورپوینت دوره پهلوی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اشنایی با معماری تزئینی در دوره پهلوی در قالب…

  • پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه تمرینات ایروبیک

    پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه تمرینات ایروبیک فصل دوم پایان نامه تمرینات ایروبیک مبانی نظری تمرینات ایروبیک پیشینه تحقیق تمرینات ایروبیک پیشینه داخلی تمرینات ایروبیک پیشینه خارجی تمرینات ایروبیک پیشینه پژوهش تمرینات ایروبیک پیشینه نظری تمرینات ایروبیک ادبیات…

  • پاورپوینت بررسی سیستم بهای تمام شده شرکتها

    پاورپوینت بررسی سیستم بهای تمام شده شرکتها پاورپوینت بهای تمام شده پاورپوینت قیمت تمام شده پاورپوینت حسابداری بهای تمام شده پاورپوینت اقلام بهای تمام شده پاورپوینت کنترل اقلام بهای تمام شده ppt بهای تمام شده پاورپوینت شرکت صنایع رنگین آلومینیوم…