مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط

مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط

مبانی نظری کیفیت ارتباط
پیشینه کیفیت ارتباط
دانلود مبانی نظری کیفیت ارتباط
پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط
ادبیات نظری کیفیت ارتباط
پیشینه تحقیق در مورد کیفیت ارتباط
مبانی نظری در مورد کیفیت ارتباط
دانلود پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط

 

 

 

 

 

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید

 

 

 

مقدمه مبانی نظری تحقیق کیفیت ارتباط :

 

مفهوم کیفیت ارتباط

 

تعریف کیفیت ارتباط در مدیریت ارتباط با مشتری

هنینگ تورائو و لی (1997) پیشنهاد داد که RQ نشان دهنده‌ی ارتباط بین مشتری و مؤسسه است، و این ارتباط به سطح رضایت مشتری بستگی دارد. لی و کیم (2009) اشاره کردند که RQ تعامل کیفیت بین مؤسسه و مشتری است و می‌تواند به گسترش ارتباطات بلندمدت کمک کند. کراسبی و همکاران (1990) دریافتند هنگامی که پرسنل فروش بر RQ تأکید می‌کنند، می‌توانند عدم امنیت و عدم اطمینان تجربه شده توسط مشتری را کاهش دهند. بدین صورت این می‌تواند باعث ایجاد اعتماد در مشتری و اطمینان در عملکرد آتی پرسنل فروش شده، و بر تعاملات مشتری در آینده اثر خواهد گذاشت.کومار و همکاران (1995) پیشنهاد دادند که RQ اعتماد، تعهد، کشمکش، توقعات پیوستگی، و تمایل به سرمایه‌گذاری مشتری را بازتاب می‌دهد. اسمیت (1998) پیشنهاد داد که عوامل مختلفی به RQ کمک می‌کنند. ارتباط بین مشتری و شرکت 47 ارتباط مثبتی با قدرت رضایت و انتظارات دوجانبه در هردو طرف دارد. گاربارینو و جانسون (2009) اشاره کردند که RQ شامل رضایت، اعتماد و تعهد، جنبه‌هایی است که اثر مثبتی بر تعاملات آتی مشتری دارند. 

 

 

 

اندازه گیری کیفیت ارتباط 

RQ شاخص مهمی برای ارزیابی قدرت ارتباط بین عرضه کننده و مشتری است. محققان بسیاری بر این باورند که اعتماد، رضایت و تعهد مشتری عوامل کلیدی در ارزیابی RQ هستند. برای مثال، کراسبی و همکاران (1990) و تم و وونگ (2011) پیشنهاد کردند که رضایت و اعتماد جنبه‌های کلیدی از RQ هستند؛ مور و اسپکمان (1996)، مورگان و هانت (1994) و سانچز گارسیا و همکاران (2007) اشاره کردند که اعتماد و تعهد عوامل کلیدی در ارزیابی RQ هستند. چاکرابارتی و همکاران (2007)، گاربارینو و جانسون (2009)، ایونس (2004)، دوبیسی (2006) و اسمیت (1998) نتیجه گرفتند که RQ با رضایت، اعتماد و تعهد شکل می‌گیرد. بنابراین، این مطالعه سه آیتم بالا را برای سنجش RQ یکپارچه می‌کند. بخش‌های زیر این عوامل را با جزییات بیشتر تشریح می‌کنند. 

 

 

 

اعتماد بدین معناست که مشتریان باور دارند پرسنل فروش به آنها سود و خدمت بلند مدت می‌رسانند (کروسبی و همکاران، 1990). دانی و کنون (1997) اشاره کردند که اعتماد شهرت و سطح مراقبت نشان داده شده توسط طرف مقابل است که توسط تصمیم گیرنده در هدف مورد اعتماد تشخیص داده شده و شامل شهرت هدف و مراقب فیزیولوژیکی می‌باشد. گاربارینو و جانسون (2009) براین تفکر هستند که اعتماد، اطمینان مشتری به کیفیت و قابلیت اطمینان خدمت ارایه شده توسط سازمان است. لی و کیم (2009) اندیشیدند که اعتماد سطحی از اطمینان و تمایل در فکر یک مشتری است. یعنی اعتماد مشتری به اطمینان و تمایل به تعامل با یک شرکت بستگی دارد و چنین تمایلی ریشه در قابلیت اطمینان، یکپارچگی و صداقت شرکت دارد (مورمان و همکاران 1993). 

 

 

 

رضایت مشتری به معنای رضایت مشتری طی یا پس از خرید یک محصول یا خدمت، تعامل با پرسنل خدمت‌گذار و کل تجریه ارایه شده توسط شرکت در مقایسه با شرکت‌های دیگر است (سلنس 1993). وستبروک (1980) اشاره کرد که رضایت یک فرایند تشخیص و ارزیابی است که در آن مشتریان تجربه‌های حقیقی خود را با انتظارات پیشین خود مقایسه می‌کنند. اگر محصولی این انتظارات یا بیشتر از آن را برآورده کند، مشتری احساس رضایت می‌کند. بیردن و تیل (1983) و اولیور و همکاران (1997) اندیشیدند که رضایت مشتری به معنای سطح دوست داشتن یا نداشتن پس از مصرف است، که حالتی کاملاً مبتنی بر تجربه است. بنابراین، رضایت کلی مشتری یک عامل تعیین کننده کلیدی RQ است. تعهد مشتری برای حفظ ارتباط با طرف مقابل بسیار مهم است. تعهد به ارتباط از سمت هر دو شریک یک عامل کلیدی برای موفقیت RQ در طولانی‌ مدت است و به بهبود مزایای بلندمدت کمک می‌کند (مورگان و هانت 1994). مورمان و همکاران (1993) و گودمان و دیون (2011) بر این اندیشه‌اند که تعهد هنگامی رخ می‌دهد که یکی از شرکا می‌خواهد به ارتباط ادامه داده و آن را تقویت کند. اندرسون و ویتز (1991) پیشنهاد کردند که تعهد شامل تمایل به توسعه یک رابطه پایدار، تمایل به از خودگذشتگی‌های کوتاه مدت برای ارتباط با دوام و داشتن اطمینان از پایداری رابطه است. 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل دوم: ادبیات تحقیق

مبانی نظری کیفیت ارتباط

فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه تحقیق    3
2-1 مقدمه    3

2-3- کیفیت ارتباط    3
2-3-1- تعریف کیفیت ارتباط در مدیریت ارتباط با مشتری    3
2-3-2- اندازه گیری کیفیت ارتباط    3
2-3-3- نتایج حاصل از کیفیت ارتباط با مشتری    5
2-3-3-1- ميزان خريد    5
2-3-3-2- ارتباط مستمر    6
2-3-3-3- گفتههاي شفاهي (گفتههاي مردم كوچه و بازار)     6
2-3-4- انواع مشتری    8
2-3-4-1- انواع مشتری از جنبه میزان رضایتمندی آنها    8
2-3-4-2- انواع مشتری از نظر رفتار    10
2-3-4-3- انواع مشتری از نظر قدمت    10
2-3-4-5- انواع مشتری از نظر میزان درآمد و سودآوری    11
2-3-5- بررسی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری و کیفیت ارتباط    12

 

پیشینه تحقیق در مورد کیفیت ارتباط

 

منابع
 

 

 

 

  • پروپوزال جایگاه مدیریت دانش در تصمیم گیری های مدیران مدارس

    پروپوزال جایگاه مدیریت دانش در تصمیم گیری های مدیران مدارس نقش مدیریت دانش در تصمیم‌گیریهای مدیران مدیریت دانش در تصمیم‌گیریهای مدیران مدارس پروپوزال جایگاه مدیریت دانش در تصمیم‌گیریهای مدیران مدارس رابطه مدیریت دانش و تصمیم‌گیریهای مدیران مدارس دانلود پروپوزال مدیریت…

  • مبانی نظری ارتباط بین مدیریت دانش و اثربخشی سازمانی

    مبانی نظری ارتباط بین مدیریت دانش و اثربخشی سازمانی مبانی نظری مدیریت دانش مبانی نظری اثربخشی سازمانی بررسی وضعیت مدیریت دانش در گمرک استقرار مدیریت دانش در گمرک کیش پیاده سازی مدیریت دانش در گمرک کیش مبانی نظری رابطه بین…

  • آسیبها و تهدیدات امنیتی جمهوری اسلامی ایران

    آسیبها و تهدیدات امنیتی جمهوری اسلامی ایران تهدیدات امنیتی سیاست خارجی foreignpolicy رواط بین الملل International relations دانلود مقاله رشته علوم سیاسی با عنوان آسیبها و تهدیدات امنیتی جمهوری اسلامی ایران مهمترین منابع تهدید امنیتی ج ا ا د حوزه…

  • تاریخ هنر ایران

    تاریخ هنر ایران هنر ایران هنر اسلامی تمدن و هنر ایران باستان دانلود پایان نامه رشته هنر تاریخ هنر ایران دانلود پایان نامه هنر خرید پایان نامه هنر فروش پایان نامه هنر دانلود پایان نامه رفتن به سایت اصلی دانلود…

  • بررسی زیر ساخت های مورد نیاز جهت یکپارچه معماری اطلاعات با سیستم های هوش تجاری

    بررسی زیر ساخت های مورد نیاز جهت یکپارچه معماری اطلاعات با سیستم های هوش تجاری سیستم های هوش تجاری روش های ارزیابی عملکرد مدیریت عملکرد منابع انسانی ارزیابی عملکرد مدیریت منابع انسانی در سازمان نقش ارزیابی عملکرد در فرآیند توسعه…

  • تحلیل محیط داخلی و بین المللی دکتر فخر الدین معروفی

    تحلیل محیط داخلی و بین المللی دکتر فخر الدین معروفی تحلیل محیط داخلی و بین المللی دکتر فخر الدین معروفی رفتن به سایت اصلی تحلیل محیط داخلی و بین المللی دکتر فخر الدین معروفی دست نویس دانشجو از مطالب کامل…

  • دانلود پاورپوینت فراماسونری از کابالا تا آرماگدون

    دانلود پاورپوینت فراماسونری از کابالا تا آرماگدون رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت فراماسونری از کابالا تا آرماگدون جهت رشته علوم اجتماعی 42 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       فراماسونری…

  • پاورپوینت كاربرد كامپیوتر در مهندسی صنایع به واسطه نرم افزار SPSS

    پاورپوینت كاربرد كامپیوتر در مهندسی صنایع به واسطه نرم افزار SPSS رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با كاربرد كامپیوتر در مهندسی صنایع به واسطه نرم افزار SPSS جهت رشته کامیپوتر در قالب 32 اسلاید و با فرمت ppt…

  • ارزیابی علل ایجاد مطالبات سررسید گذشته و معوق انواع بانکها و راه حلهای مناسب وصول

    ارزیابی علل ایجاد مطالبات سررسید گذشته و معوق انواع بانکها و راه حلهای مناسب وصول مطالبات معوق عوامل موثر در ایجاد مطالبات معوق راه حلهای موفق برای وصول مطالبات بانکی مطالبات معوق بانکی علل ایجاد مطالبات معوق بانکی مطالبات معوق…

  • پاورپوینت معماری سبز و اصول توسعه ساخت و ساز پایدار

    پاورپوینت معماری سبز و اصول توسعه ساخت و ساز پایدار رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معماری سبز جهت رشته ی معماری در قالب 40 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • پرسشنامه استاندارد سبک های دلبستگی کولینز و رید

    پرسشنامه استاندارد سبک های دلبستگی کولینز و رید کلمات کلیدی : پرسشنامه دلبستگی پرسشنامه سبک های دلبستگی پرسشنامه سبک های دلبستگی کودکان پرسشنامه سبک های دلبستگی بزرگسالان دانلود پرسشنامه سبک های دلبستگی پرسشنامه سبکهای دلبستگی کولینز پرسشنامه سبک دلبستگي بزرگسال…

  • پاورپوینت بررسی تطبیقی قانون کار

    پاورپوینت بررسی تطبیقی قانون کار پاورپوینت قانون کار و تامین اجتماعی پاورپوینت قانون کار ایران پاورپوینت آموزشی قانون کار دانلود پاورپوینت قانون کار پاورپوینت آموزش قانون کار پاورپوینت درس قانون کار رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسي تطبيقي قانون…

  • ارز‌یابی کارایی شعب سازمان تامین اجتماعی

    ارز‌یابی کارایی شعب سازمان تامین اجتماعی ارزیابی عملکرد با DEA ارزیابی عملکرد سازمان تامین اجتماعی ارزیابی عملکرد شعب سازمان تامین اجتماعی  با DEA ارزیابی عملکرد با استفاده از تحلیل پوششی داده ها مقاله ارزیابی عملکرد مقاله ارزیابی عملکرد سازمان مقاله…

  • بررسی مصادیق خشونت خانوادگی علیه زنان در منطقه چهار شهرداری تهران

    بررسی مصادیق خشونت خانوادگی علیه زنان در منطقه چهار شهرداری تهران خشونت خانوادگی خشونت علیه زنان دانلود مقاله حقوق مصادیق خشونت خانوادگی علیه زنان آسیب های اجتماعی و راهکارهای پیشگیرانه بررسی مصادیق خشونت خانوادگی علیه زنان در منطقه چهار شهرداری…

  • دانلود پاورپوینت انبار و فرآیند کار در انبار

    دانلود پاورپوینت انبار و فرآیند کار در انبار پاورپوینت انبار و فرآیند کار در انبار پاورپوینت اصول انبارداری پاورپوینت فرایند کار انبار رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت انبار و فرآیند کار در انبار  جهت رشته مدیریت در قالب 32…

  • پرسشنامه بررسی تاثیر مدیریت دانش بر یادگیری سازمانی

    پرسشنامه بررسی تاثیر مدیریت دانش بر یادگیری سازمانی پرسشنامه مدیریت دانش دانلود پرسشنامه مدیریت دانش پرسشنامه استاندارد مدیریت دانش پرسشنامه یادگیری سازمانی دانلود پرسشنامه یادگیری سازمانی پرسشنامه استاندارد یادگیری سازمانی پرسشنامه رابطه مدیریت دانش با یادگیری سازمانی رفتن به سایت…

  • پاورپوینت معماری ارگانیک (معماری الی)

    پاورپوینت معماری ارگانیک (معماری الی) پاورپوینت انواع معماری ارگانیک پاورپوینت اهداف معماری ارگانیک پاورپوینت معماری ارگانیک پاورپوینت معماری ارگانیک معماری ارگانیک ppt پاورپوینت بناهای معروف معماری ارگانیک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معماری ارگانیک (معماری الی) جهت رشته معماری…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نارسایی هیجانی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق نارسایی هیجانی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه نارسایی هیجانی مبانی نظری نارسایی هیجانی پیشینه تحقیق نارسایی هیجانی پیشینه داخلی نارسایی هیجانی پیشینه خارجی نارسایی هیجانی پیشینه پژوهش نارسایی هیجانی پیشینه نظری نارسایی هیجانی ادبیات…

  • بررسی موانع عدم شفّافیت بازار سرمایه ایران و ارائه راهکارها

    بررسی موانع عدم شفّافیت بازار سرمایه ایران و ارائه راهکارها بازار سرمایه شفافیت بازار كارایی بازار دانلود مقالات کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی بررسی موانع عدم شفّافیت بازار سرمایه ایران و ارائه راهکارها دانلود مقالات کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی دانلود…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش گذاری برند برای مشتری

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش گذاری برند برای مشتری مبانی نظری ارزش گذاری برند برای مشتری دانلود مبانی نظری ارزش گذاری برند برای مشتری پیشینه تحقیق ارزش گذاری برند برای مشتری ادبیات نظری ارزش گذاری برند برای مشتری فصل…

  • پروپوزال بررسی عوامل موثر بر انحراف تسهیلات بانکی و تاثیر این انحراف بر ایجاد مطالبات معوق

    پروپوزال بررسی عوامل موثر بر انحراف تسهیلات بانکی و تاثیر این انحراف بر ایجاد مطالبات معوق مطالبات معوق مطالبات معوق بانکها انحراف تسهیلات بانکی پروپوزال مطالبات معوق پروپوزال انحراف تسهیلات بانکی عوامل موثر بر انحراف تسهیلات بانکی تاثیر انحراف تسهیلات…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش نظریه اریک برن

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش نظریه اریک برن کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه نظریه اریک برن مبانی نظری نظریه اریک برن پیشینه تحقیق نظریه اریک برن پیشینه داخلی نظریه اریک برن پیشینه خارجی نظریه اریک برن پیشینه پژوهش…

  • پرسشنامه بررسی تاثیر عوامل بازاریابی خدمات در گسترش فروش اینترنت پرسرعت ADSL شرکت مخابرات

    پرسشنامه بررسی تاثیر عوامل بازاریابی خدمات در گسترش فروش اینترنت پرسرعت ADSL شرکت مخابرات پرسشنامه اینترنت پرسرعت ADSL پرسشنامه فروش اینترنت پرسرعت ADSL پرسشنامه عوامل بازاریابی خدمات در گسترش فروش اینترنت پرسرعت ADSL رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت…

  • پاورپوینت میدان آزادی شهر وحدتیه و دسترسی ها و موقعیت آن

    پاورپوینت میدان آزادی شهر وحدتیه و دسترسی ها و موقعیت آن دانلود پاورپوینت میدان آزادی شهر وحدتیه و دسترسی ها و موقعیت آن دانلود پاورپوینت میدان آزادی شهر وحدتیه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت میدان آزادی شهر وحدتیه و دسترسی ها و…

  • پاورپوینت بخش 1 دستگاه گردش خون علوم چهارم ابتدایی

    پاورپوینت بخش 1 دستگاه گردش خون علوم چهارم ابتدایی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش علوم چهارم ابتدایی مبحث بخش 1 دستگاه گردش خون در قالب 10 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های استرس شغلی 58 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های استرس شغلی 58 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه نظریه های استرس شغلی مبانی نظری نظریه های استرس شغلی پیشینه تحقیق نظریه های استرس شغلی پیشینه داخلی نظریه های استرس شغلی…

  • پاورپوینت بخش بستری بیمارستان

    پاورپوینت بخش بستری بیمارستان پاورپوینت بیمارستان پاورپوینت تحلیل بیمارستان پاورپوینت آموزش خدمات بیمارستان پاورپوینت طراحی بیمارستان پاورپوینت معرفی بیمارستان پاورپوینت معماری بیمارستان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بخش ستری بیمارستان در قالب 57 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و…

  • ارایه یک روش جدید خوشه بندی مبتنی بر انرژی خودسازمانده با استفاده از شبکه عصبی SOM به منظور کاهش مصرف انرژی درشبکه های حسگر بی سیم

    ارایه یک روش جدید خوشه بندی مبتنی بر انرژی خودسازمانده با استفاده از شبکه عصبی SOM به منظور کاهش مصرف انرژی درشبکه های حسگر بی سیم شبکه عصبی SOM پروتكل‌ مسیریابی مبتنی بر خوشه‌بندی پروتكل خوشه‌بندی مبتنی بر انرژی خودسازمانده…

  • پیشینه همزمانی زمانی

    پیشینه همزمانی زمانی همزمانی همزمانی زمانی الگوریتمهای همزمانی پیشینه همزمانی زمانی دانلود مقالات برق دانلود مقالات مهندسی برق رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته برق پیشینه همزمانی زمانی     در این مقاله کارهای انجام گرفته در زمینه همزمانی زمانی…

  • مبانی نظری توسعه کشاورزی

    مبانی نظری توسعه کشاورزی مبانی نظری توسعه کشاورزی پیشینه تحقیق توسعه کشاورزی مبانی نظری و پیشینه تحقیق توسعه کشاورزی پیشینه پژوهش توسعه کشاورزی ادبیات نظری تحقیق توسعه کشاورزی دانلود مبانی نظری توسعه کشاورزی دانلود پیشینه تحقیق توسعه کشاورزی فصل دوم…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارزش ویژه برند

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارزش ویژه برند مبانی نظری ارزش ویژه برند دانلود مبانی نظری ارزش ویژه برند پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند ادبیات نظری ارزش ویژه برند فصل دوم پایان نامه ارزش ویژه برند مبانی نظری و پیشینه…

  • پایان نامه کارشناسی رشته الکترونیک با عنوان سنسور دما

    پایان نامه کارشناسی رشته الکترونیک با عنوان سنسور دما سنسور دما سنسورهای مقاومتی فلزی سیستم یك وایر باس سیگنال های وایر سیگنال های هشدار دهنده و اپراتوری خصوصیات ‏DC‏ الكتریكی دانلود پایان نامه مهندسی الکترونیک دانلود پایان نامه الکترونیک رفتن…

  • دانلود پاورپوینت قانون جنگلات

    دانلود پاورپوینت قانون جنگلات پاورپوینت قوانین جنگل پاورپوینت درمورد قانون جنگل ها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت قانون جنگلات جهت رشته محیط زیست در 29 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • دانلود پاورپوینت مقایسه بهره وری راه آهن ایران با راه آهن کشورهای عضو UIC

    دانلود پاورپوینت مقایسه بهره وری راه آهن ایران با راه آهن کشورهای عضو UIC پاورپوینت راه آهن ایران پاورپوینت بهره وری راه آهن ایران دانلود پاورپوینت درمورد حمل و نقل پاورپوینت آماده درمورد راه آهن ایران پاورپوینت بهره وری راه…

  • دانلود پاورپوینت انواع تصمیم گیری و ارتباط آن با سطوح مدیریت

    دانلود پاورپوینت انواع تصمیم گیری و ارتباط آن با سطوح مدیریت پاورپوینت انواع تصمیم گیری در مدیریت پاورپوینت آشنایی با تصمیم گیری در مدیریت پاورپوینت ارتباط تصمیم گیری با مدیریت پاورپوینت تاثیر تصمیم گیری در مدیریت رفتن به سايت اصلي…