مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 2

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 2

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری
فصل دوم پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 2

 

 

 

 

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید

 

 

 

 

سایر مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در لینک زیر قابل دسترس هستند:

 لیست مبانی نظری CRM

 

 

 

 

مقدمه مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری :

پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری
شاید بتوان تاریخچه ظهور مباحث مرتبط با مدیریت ارتباط با مشتری را در سه دوره زیر خلاصه کرد: (فرضی،1386،27)

 

الف) دوره انقلاب صنعتی: ابتکار فورد در به کارگیری روش تولید انبوه به جای روش تولید دستی، یکی از مهمترین شاخص های این دوره است. هر چند تغییر شیوه تولید باعث شد محدوده انتخاب مشتریان از نظر مشخصه های محصول کاهش یابد (نسبت به تولیدات صنایع دستی)، اما محصولات تولید شده به روش جدید از قیمت تمام شده پایین تری برخوردار شدند. به عبارتی دیگر، در انتخاب روش تولید انبوه از سوی شرکت فورد، افزایش کارایی و صرفه اقتصادی، مهمترین اهداف پیش بینی شده بودند.

 

ب) دوره انقلاب کیفیت: این دوره همزمان با ابتکار شرکت ژاپنی مبنی بر بهبود مستمر فرایند آغاز شد. این امر به نوبه خود به تولید کم هزینه تر و با کیفیت تر محصولات منجر شد. این دوره با مطرح شدن روش های نوین مدیریت کیفیت مانند مدیریت کیفیت جامع ، به اوج خود رسید. اما با افزایش تعداد شرکت های حاضر در عرصه رقابتی و گسترش فرهنگ حفظ و بهبود کیفیت محصول (از طریق ابزارهای مختلف کیفیتی)، دیگر این مزیت رقابتی برای شرکت های پیشرو کارساز نبود و ضرورت یافتن راه های جدیدی برای حفظ مزیت رقابتی احساس می شد.

 

ج) دوره انقلاب مشتری: در این دوره با توجه به افزایش توقع مشتریان، تولید کنندگان ملزم شدند محصولات خود را با هزینه کم، کیفیت بالا و تنوع زیاد تولید کنند؛ به معنای دیگر، تولید کنندگان مجبور بودند توجه خود را از تولید صرف به یافتن راه هایی برای جلب رضایت و حفظ مشتریان قبلی خود معطوف کنند.

 

با استفاده گسترده از فناوری اطلاعات، سازمان ها می توانند برای افزایش آگاهی از نیازهای مشتریان و درک بهتر آنها، از دانش فنی همراه با مهارت های لازم بهره مند شوند. در طول دهه 1990، فرایندهای تعاملی مدیریت مشتری مبتنی بر فناوری اطلاعات که در انتهای فرایند کسب و کار و در ارتباط با مشتری است، مهندسی مجدد شد که این موضوع امروزه با عنوان «مدیریت ارتباط با مشتری» شناخته می شود.

مدیریت ارتباط با مشتری شامل کلیه اقداماتی است که یک سازمان برای ایجاد و تثبیت ازتباطات سودمند با مشتری انجام می دهد و در قالب کار گروهی لازم برای حصول اطمینان از رضایت مشتری تعریف می شود. در بیشتر مواقع این گونه فعالیت ها تحت عنوان فروش، بازاریابی و خدمات تخصصی انجام می پذیرند. نیروی پیش برنده و حمایت کننده مدیریت ارتباط با مشتری، وجود این حقیقت است که مشتریان حفظ شده (قبلی) سودمندتر از مشتریان جدید هستند. 

 

 

 

 

 ضرورت مدیریت ارتباط با مشتریمدیریت ارتباط با مشتری مفهومی است که ریشه در فناوری اتوماسیون فروش و عملیات مرکز فراخوان دارد و از اواسط دهه 1990 وجود داشته است. در آن زمان، مدیریت ارتباط با مشتری از ادغام داده های مشتری از طریق قسمت فروش با تعاملات مرکز فراخوان بوجود آمد که منجر به تعاملات غیر رسمی بیشتری با مشتری گردید. این مفهوم، بوسیله سازمان های استفاده کننده و ادغام های سریع انتشار یافت و موجب برانگیختن فروشندگان نرم افزار شد که همگی مدعی بودند یک مجموعه منسجم از توانایی هایی دارند که به عنوان مدیریت ارتباط با مشتری شناخته شد.

 

 

پیش از این، بازاریابی رابطه مند در صدد بود که اطلاعاتی را در مورد ترجیحات و علایق مشتریان که در پایگاه های داده ای ذخیره شده بود به دست بیاورد. این موضوع به شکل بازاریابی «نفر به نفر»3 پدیدار شد که اشاره به فرآیند و تعاملات از طریق شرکت هایی که به ایجاد پیشنهادات همسوتر با خواسته مشتریان می پرداختند داشت. از این رو مدیریت ارتباط با مشتری به منظور برقراری امنیت و مدیریت روابط نفر به نفر و ایجاد یک رابطه سودمند و بلند مدت با مشتریان توسعه پیدا کرد. در مجرایی موازی، ابزارهای مبتنی بر اینترنت مانند بازرگانی الکترونیکی، بازاریابی اینترنتی و ارتباطات نفر به نفر به وجود آمده  و رشد کردند. با دارا بودن این تکنولوژی های جدید، این محصولات، خارج حوزه مدیریت ارتباط با مشتری به رقابت برخیزیدند و به بازرگانی الکترونیکی رسیدند.

 

 

هنگامی که مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتری و بازرگانی الکترونیکی با یکدیگر ادغام شدند باعث شد در مدت زمان کوتاهی، مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر سر زبان ها بیفتد. به طور مشابه، سيستم مديريت تجاري يكپارچه  تشخیص دادند که در دیدگاه 360 درجه ای به مشتری (یعنی دیدگاهی جامع) مجبورند که انتقال داده ها را در نظر بگیرند، بنابراین آنها یک بسته کامل نرم افزاری با توانایی های مدیریت ارتباط با مشتری را توسعه دادند. از دیدگاه تکنولوژیکی، مدیریت ارتباط با مشتری شامل مجموعه ای از کاربردها است که خواسته ها و نیازهای نقش های مواجه با مشتری را مورد توجه قرار می دهد که منجر به تغذیه یک پایگاه داده ای همگانی و مشترک که بوسیله ابزارهای تجزیه و تحلیل تجاری مورد حمایت قرار می گیرد می شود.( اوسرانکو و بنانی   143،2007)

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

مبانی نظری پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری 2-14- تعاریف، مفاهیم و مباحث مدیریت ارتباط با مشتری، ضرورت و لزوم پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری    2
2-14-1- مقدمه    2
2-14-2- دلایل حرکت سازمان ها به سوی مدیریت ارتباط با مشتری    3
2-14-3- مفهوم مشتری    4
2-14-3-چرخه زندگی مشتری    6
2-14-4-روند های ارتباط با مشتریان    6
2-14-5- پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری    9
2-14-6- ضرورت مدیریت ارتباط با مشتری    10
2-14-7- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری    11
2-14-8- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از دیدگاه اندیشمندان    11
اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از دیدگاه بارنت    11
2-14-9- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از نقطه نظر نول    12
2-14-10- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از نقطه نظر سویفت    13
2-14-11- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از دیدگاه گالبریث و راجرز    13
2-14-12- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از نقطه نظر کالاکوتا و رابینسون    15
2-15- تشریح ابعاد مختلف تعریفی و ویژگیهای مدیریت ارتباط با مشتری    15
2-15-1- اصول مدیریت ارتباط با مشتری    17
2-15-2- عناصر اصلی مدیریت ارتباط با مشتری    18
2-15-3- مفروضات اساسی مدیریت ارتباط با مشتری    19
2-15-4- مدل چرخه حیات مدیریت ارتباط با مشتری    20
2-15-5- فرایند مدیریت ارتباط با مشتری    21
2-15-2-1- بینش مشتری    21
2-15-2-2- مرحله ارزش مشتری    21
2-15-2-3- مرحله برنامه ریزی بازاریابی    22
2-15-2-4- تعامل با مشتری    22
2-15-2-5- تجزیه و تحلیل و پالایش    22
2-15-3- نیازهای مشتری    22
2-16- چالش های اجرایی مدیریت ارتباط با مشتری    24
2-17- مراحل اجرای مدیریت ارتباط با مشتری    25
2-18- محرک های توجه به مدیریت ارتباط با مشتری    27
2-19- انواع فن آوری مدیریت ارتباط با مشتری    28
2-19-1- مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی    28
2-19-2- بازاریابی و مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی    30
2-19-3- فروش و مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی    31
2-19-4- خدمات مشتری و مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی    33
2-20-مدیریت ارتباط با مشتری تحلیلی    35
2-20-1- مدیریت ارتباط با مشتری تعاملی    37
2-21- مدلهای ارائه شده برای پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری    37
2-21-1- مدل واینر    38
2-21-2- مدل تسریع کننده ساپ    40
2-21-2-1- چهارچوب مدیریت ارتباط با مشتری بر اساس نوع اطلاعات مشتریان    42
2-22-3-مدل بلوک های مدیریت ارتباط با مشتری    42
2-22-4- مدل مدیریت ارتباط با مشتری- ایریش    44
2-24- پیشینه تحقیق:    51
2-25- مدل مفهومی :    55فهرست منابع 74
 

 

 

 

  • پاورپوینت فصل چهارم کتاب اصول و مبانی تربیت بدنی و ورزش تألیف احمد آذربانی و رضا کلانتری

    پاورپوینت فصل چهارم کتاب اصول و مبانی تربیت بدنی و ورزش تألیف احمد آذربانی و رضا کلانتری کلمات کلیدی : پاورپوینت فصل چهارم کتاب اصول و مبانی تربیت بدنی و ورزش تألیف احمد آذربانی و رضا کلانتری با موضوع بازی…

  • ارزیابی جایگزین چارچوب های امنیتی برای خلیج فارس

    ارزیابی جایگزین چارچوب های امنیتی برای خلیج فارس تحولات امنیتی خلیج فارس تحولات امنیتی منطقه خلیج فارس چارچوب های امنیتی برای خلیج فارس ارزیابی جایگزین چارچوب های امنیتی برای خلیج فارس پایان نامه چارچوب های امنیتی برای خلیج فارس پایان…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ذهن آگاهی روانشناختی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ذهن آگاهی روانشناختی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه ذهن آگاهی روانشناختی مبانی نظری ذهن آگاهی روانشناختی پیشینه تحقیق ذهن آگاهی روانشناختی پیشینه داخلی ذهن آگاهی روانشناختی پیشینه خارجی ذهن آگاهی روانشناختی پیشینه پژوهش…

  • پاورپوینت بررسی اهمیت گل‌ جالیز با تاكید بر روشهای كنترل

    پاورپوینت بررسی اهمیت گل‌ جالیز با تاكید بر روشهای كنترل پاورپوینت گل‌ جالیز دانلود پاورپوینت گل‌ جالیز پاورپوینت درباره گل‌ جالیز رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی اهمیت گل‌ جالیز با تاكید بر روشهای كنترل جهت رشته کشاورزی و…

  • دانلود پاورپوینت چکیده کتاب گزیده نکات مدیریتی در نهج البلاغه

    دانلود پاورپوینت چکیده کتاب گزیده نکات مدیریتی در نهج البلاغه پاورپوینت نکته های مدیریتی در نهج البلاغه پاورپوینت کتاب نهج البلاغه در مدیریت پاورپوینت مدیریت و نهج البلاغه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت چکیده کتاب گزیده نکات مدیریتی در…

  • پاورپوینت آنمی و تظاهرات دهانی

    پاورپوینت آنمی و تظاهرات دهانی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آنمی و تظاهرات دهانی جهت رشته ی پزشکی در قالب 12 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       آنمی…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی نقدشوندگی

    ادبیات نظری و پیشینه تجربی نقدشوندگی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه نقدشوندگی مبانی نظری نقدشوندگی پیشینه تحقیق نقدشوندگی پیشینه داخلی نقدشوندگی پیشینه خارجی نقدشوندگی پیشینه پژوهش نقدشوندگی پیشینه نظری نقدشوندگی ادبیات نظری نقدشوندگی چارچوب نظری نقدشوندگی رفتن به…

  • مبانی نظری بررسی سبک های شناختی مادران در ارتباط با اضطراب کودک

    مبانی نظری بررسی سبک های شناختی مادران در ارتباط با اضطراب کودک مدل های سبک تفکر نظریه های سبک های تفکر انواع سبک های تفکر استرنبرگ انواع سبک های تفکر از دیدگاه روانشناسی تاثیر سازگاری زناشویی بر اضطراب کودک تاثیر…

  • بررسی اقسام حقوق مالکیت فکری

    بررسی اقسام حقوق مالکیت فکری حقوق مالکیت فکری تحقیق حقوق مالکیت فکری حقوق مالکیت صنعتی حقوق مالکیت ادبی و هنری تقسیم بندی های حقوق مالکیت فکری رفتن به سایت اصلی دانلود تحقیق رشته حقوق بررسی اقسام حقوق مالکیت فکری از…

  • دانلود تحقیق ویژگی های جمعیت شناختی با فرمت ورد

    دانلود تحقیق ویژگی های جمعیت شناختی با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی ویژگی های جمعیت شناختی با فرمت docx در قالب 9 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد…

  • پاورپوینت درباره زبان بدن

    پاورپوینت درباره زبان بدن پاورپوینت روانشناسی زبان پاورپوینت روانشناسی زبان بدن مرد عاشق پاورپوینت روانشناسی زبان بدن زن عاشق روانشناسی زبان ppt روانشناسی زبان بدن ppt رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت زبان بدن جهت رشته ی روان شناسی در…

  • انواع مدل های قیمت گذاری سهام

    انواع مدل های قیمت گذاری سهام انواع مدل های قیمت گذاری سهام مدل های عمومی مدل ارزشگذاری MVA مدل میلر ومودیگلیانی مدل كامبل شیلر مدل گلاسمن هاست مدل والتر مدل ارزشیابی سهام با استفاده از نسبت قیمت به درآمد سهم…

  • اهمیت سرمایه فکری و ابعاد آن

    اهمیت سرمایه فکری و ابعاد آن سرمایه فکری سرمایه فکری سازمان ویژگی های سرمایه فکری روش های اندازه گیری سرمایه فكری الگوهای اندازه گیری سرمایه فکری دانلود پایان نامه سرمایه فکری سازمان اهمیت سرمایه فکری و ابعاد آن رفتن به…

  • ارزیابی تاثیر کمیتهای مقدار آرد و دما بر طبخ ماکارونی در فرایندهای تولید آن

    ارزیابی تاثیر کمیتهای مقدار آرد و دما بر طبخ ماکارونی در فرایندهای تولید آن دانلود پایان نامه ماکارونی پایان نامه تکنولوژی تولید ماکارونی پایان نامه فرآیند تولید ماکارونی پایان نامه فناوری تولید ماکارونی پایان نامه خصوصیات کیفی ماکارونی تاثیر عوامل…

  • تمایل مصرف کنندگان به خرید و عوامل موثر بر آن

    تمایل مصرف کنندگان به خرید و عوامل موثر بر آن کلمات کلیدی : عوامل موثر بر تمایل به خرید تعریف رفتار مصرف کننده تمایل مصرف کنندگان به خرید عوامل موثر در رفتار مصرف کننده فرآیند تصمیم گیری مصرف کننده عوامل…

  • دانلود پاورپوینت خاندان شیرازی ها و تشیع لندنی

    دانلود پاورپوینت خاندان شیرازی ها و تشیع لندنی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت خاندان شیرازی ها و تشیع لندنی جهت رشته سیاسی در 81 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • پرسشنامه سیستم پاداش دهی به کارکنان در سازمانها و روشهای پرداخت پاداش به آنها

    پرسشنامه سیستم پاداش دهی به کارکنان در سازمانها و روشهای پرداخت پاداش به آنها پرسشنامه روش های پرداخت پاداش پرسشنامه سیستم پاداش پرسشنامه سیستم پاداش در سازمان دانلود پرسشنامه سیستم پاداش پرسشنامه اثر بخشی سیستم پاداش پرسشنامه سنجش اثر بخشی سیستم…

  • پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 4 (ذخاير، بدهيهاي احتمالي و داراييهاي احتمالي)

    پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 4 (ذخاير، بدهيهاي احتمالي و داراييهاي احتمالي) دانلود رایگان پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 4 (ذخاير، بدهيهاي احتمالي و داراييهاي احتمالي) دانلود رایگان پاورپوینت ذخاير، بدهيهاي احتمالي و داراييهاي احتمالي پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 4 استاندارد حسابداري…

  • صلاحیت محاکم در رسیدگی به جرایم اطفال

    صلاحیت محاکم در رسیدگی به جرایم اطفال بزهکار جرایم اطفال جرم شناسی صلاحیت محاکم دانلود مقاله صلاحیت محاکم در رسیدگی به جرایم اطفال سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل انجام پروژه و…

  • انواع خشونت علیه زنان در خانواده و آثار آن

    انواع خشونت علیه زنان در خانواده و آثار آن کلمات کلیدی : خشونت علیه زنان عوامل خشونت علیه زنان ضرورت تحقیق خشونت علیه زنان راههای پیشگیری از خشونت علیه زنان خشونت علیه زنان در حقوق بین الملل دانلود پایان نامه…

  • مقایسه وضعیت تولید واستخراج کرومیت در ایران وجهان

    مقایسه وضعیت تولید واستخراج کرومیت در ایران وجهان کرومیت صنایع متالوژی روش‌های استخراج كرومیت تولید کرومیت در ایران وجهان سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل فروش فایل fileina فروشگاه ساز فایل فروشگاه فایل خرید مقاله و تحقیق…

  • پاورپوينت حسابرسی سیستم های حسابگر الکترونیکی

    پاورپوينت حسابرسی سیستم های حسابگر الکترونیکی پاورپوينت حسابرسی سیستم های حسابگر الکترونیکی پاورپوینت حسابرسی پاورپوینت حسابرسی سیستم های حسابگر پاورپوینت در مورد حسابرسی سیستم های حسابگر الکترونیکی دانلود پاورپوینت حسابرسی سیستم های حسابگر الکنرونیکی دانلود پاورپوینت حسابگر الکترونیکی رفتن به…

  • دانلود پاورپوینت فصل چهارم ریاضی هشتم با عنوان جبر و معادله

    دانلود پاورپوینت فصل چهارم ریاضی هشتم با عنوان جبر و معادله پاورپوینت فصل چهارم ریاضی هشتم با عنوان جبر و معادله پاورپوینت جبر و معادله هشتم پاورپوینت جبر و معادله ریاضی هشتم پاورپوینت درس جبر و معادله هشتم رفتن به…

  • مدیریت اخلاق در سازمان و بررسی کارکردهای آن با نگاهی به اخلاق حرفه ای

    مدیریت اخلاق در سازمان و بررسی کارکردهای آن با نگاهی به اخلاق حرفه ای کلمات کلیدی : سطوح سیستم اخلاقی تحلیل مفهوم اخلاق سازمان مدیریت اخلاق در سازمان مدل های اخلاق سازمانی ابعاد و مدل های اخلاق حرفه ای تحویلی…

  • پاورپوینت ضرورت برنامه ریزی استراتژیک

    پاورپوینت ضرورت برنامه ریزی استراتژیک دانلود پاورپوینت ضرورت برنامه ریزی استراتژیک پاورپوینت ضرورت برنامه ریزی تحقیق راجب برنامه ریزی استراتژیک آموزش برنامه ریزی استراتژیک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ضرورت برنامه ریزی استراتژیک جهت رشته مدیریت در قالب 81…

  • پاورپوینت (اسلاید) لابي و مذاکره

    پاورپوینت (اسلاید) لابي و مذاکره پاورپوینت لابي و مذاکره لابي و مذاکره تحقیق لابي و مذاکره مقاله لابي و مذاکره تعریف لابي مراحل انجام لابي استراتژي ها و تاكتيك هاي لابي مهارت هاي لازم جهت انجام لابي به صورت چهره…

  • پاورپوینت بررسی تطبیقی مفاهیم حسابداری واحدهای انتفاعی و دولتی به همراه فایل ورد

    پاورپوینت بررسی تطبیقی مفاهیم حسابداری واحدهای انتفاعی و دولتی به همراه فایل ورد رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی تطبیقی مفاهیم حسابداری واحدهای انتفاعی و دولتی  24 اسلاید به همراه فایل Word  جهت رشته حسابداری در قالب 24 اسلاید…

  • اشتغال زنان و بررسی دیدگاه های متفاوت در این باره

    اشتغال زنان و بررسی دیدگاه های متفاوت در این باره اشتغال زنان موانع اشتغال زنان اشتغال زنان در ایران اشتغال زنان از دیدگاه اسلام اشتغال زنان از نگاه اسناد بین المللی اشتغال زنان از دیدگاه اجتماعی و اقتصادی دانلود پایان…

  • پاورپوینت معرفی سدهای ایران - قسمت پنجم

    پاورپوینت معرفی سدهای ایران - قسمت پنجم پاورپوینت انواع سدها دانلود پاورپوینت درباره سد دانلود پاورپوینت سد سازی پاورپوینت در مورد سد پاورپوینت سدخاکی مخزنی سنبل رود رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معرفی سد های ایران-قسمت پنجم جهت رشته…

  • پاورپوینت سندرم های لیشمانیازیس

    پاورپوینت سندرم های لیشمانیازیس رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سندرم های لیشمانیوزیس جهت رشته ی پزشکی در قالب 98 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       اصطلاح لیشمانیوزیس به…

  • مبانی نظری ارزیابی عملکرد سازمان با روش ارزیابی متوازن و اولویت بندی پروژه های آن با توسعه عملکرد کیفیت

    مبانی نظری ارزیابی عملکرد سازمان با روش ارزیابی متوازن و اولویت بندی پروژه های آن با توسعه عملکرد کیفیت ارزیابی عملکرد شهرداری اصفهان ارزیابی عملکرد شهرداری ها شاخص های ارزیابی عملکرد شهرداری ها ارزیابی عملکرد با کارت امتیازی متوازن کاربرد…

  • موجبات پیدایش غرر در معامله

    موجبات پیدایش غرر در معامله غرر در مبيع غرر در ثمن غرر در معامله ارکان غرر در معامله غرر در شرط معامله پایان نامه غرر در معامله چگونگی رفع غرر از مورد معامله غرر از جهت اوصاف مورد معامله ضابطه…

  • دانلود پاورپوینت نقش تغذیه در بیماران سرطانی

    دانلود پاورپوینت نقش تغذیه در بیماران سرطانی پاورپوینت نقش تغذیه در سرطان پاورپوینت انواع روش های درمانی سرطان پاورپوینت نیازهای تغذیه ای بیمار سرطانی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نقش تغذیه در بیماران سرطانی جهت رشته پزشکی در 29…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اضطراب شناختی 41 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق اضطراب شناختی 41 صفحه فصل دوم پایان نامه اضطراب شناختی مبانی نظری اضطراب شناختی پیشینه تحقیق اضطراب شناختی پیشینه داخلی اضطراب شناختی پیشینه خارجی اضطراب شناختی پیشینه پژوهش اضطراب شناختی پیشینه نظری اضطراب شناختی ادبیات…

  • پاورپوینت توابع بازگشتی ساختمان داده ها و الگوریتم ها

    پاورپوینت توابع بازگشتی ساختمان داده ها و الگوریتم ها پاورپوینت توابع بازگشتی پاورپوینت توابع بازگشتی ساختمان داده پاورپوینت تابع بازگشتی a به توان b پاورپوینت توابع بازگشتی در sql پاورپوینت توابع بازگشتی void رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت توابع…