مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 3

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 3

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری
فصل دوم پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 3

 

 

 

 

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید

 

 

 

 

سایر مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در لینک زیر قابل دسترس هستند:

 لیست مبانی نظری CRM

 

 

 

 

مقدمه مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری :

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)مديريت روابط با مشتريان عبارت است از مجموعه گام‏هايي که به منظور ايجاد، توسعه، نگهداري و بهينه‌سازي روابط طولاني‌مدت و ارزشمند بين مشتريان و سازمان برداشته مي‏شود.  CRM  مخفف عبارت  Relationship Management Customer به معنی مدیریت ارتباط با مشتری است. اصطلاح CRM  با مفهوم امروزي آن از دهه 1990 پديد آمد و در قالب يک راهبرد کسب و کار به منظور انتخاب و مديريت ارزشمندترين ارتباطات با مشتريان تدوين شد.

 

مدیریت ارتباط با مشتری به سازمان كمك مي‌كند به شيوه اي سازمان يافته ارتباط با مشتريانش را مديريت كند.كسانوف ( 2000 )، مديريت ارتباط با مشتري را به عنوان يك راهبرد در سطح سازمان كه براي بهينه كردن سوددهي و درآمد و رضايت مندي مشتريان با سازماندهي براساس گروه هاي مختلف مشتريان، ترويج رفتار رضايت مندانه وارتباط فرايندها از مشتريان تا تامين كنندگان تعريف مي كند و بيان مي دارد كه سرمايه گذاري در مديريت ارتباط با مشتري، باعث درك بهتر، دسترسي بيشتر وتعامل موثرتر با مشتري از طريق كانال هاي مختلف مي شود (وكيلي فرد  و همکاران،1387) .

 

آن ها مديريت ارتباط با مشتري را فلسفه و نظم مديريتي مي دانند كه بر مشتريان در تمام حوزه هاي سازمان تمركز مي كند .بنابراين، اين رويكرد به شكل قابل توجهي با رويكردهاي بازاريابي و سنتي متفاوت است. اين موضوع، ساختار، فرهنگ و فلسفه مشتري مداري را در سازمان توصيف مي كند و در قالب مفهوم كلي آن شناخته مي شود. اين مفهوم شامل چهار جزء راهبرد، فرايند، افراد و فن آوري است.راهکار مدیریت ارتباط با مشتریان دارای سه کارکرد یا جزء اصلی و محوری بازاریابی، فروش و خدمات می‌باشد.
 

 

البته مولفه های بسیاری برای مدیریت ارتباط با مشتری مطرح است لیکن بسیاری از دانشمندان معتقدند که بایست این ارتباط بامفاهیم اعتماداحساسات و تعهد گره خورده باشد.مديريت ارتباط با مشتري يك استراتژي براي انتخاب ، نگهداري و اداره كردن مشتريان ، به منظور ايجاد ارزش در دراز مدت مي باشد. سيستم مديريت ارتباط با مشتري، ‌يك راهكار تجاري از طريق نرم‌افزار و فنوني كه براي كمك بيشتر به مديريت مؤثر ارتباطات مشتري در كانالهاي مستقيم يا غيرمستقيم مرتبط شده‌اند،‌ مي ‌باشد. مديريت ارتباط با مشتري از بازاريابي يك به يك به منظور سفارشي كردن محصولات براي مشتري استفاده مي كند. كه شامل يك فرآيند جمع آوري داده پيوسته در تمام مدت  تماس با مشتري و سپس تبديل اين داده ها به دانش براي ايجاد ارتباط موثرتر با مشتري در جهت سودآوري بيشتر مي باشد. كليد موفقيت يك شركت در مديريت ارتباط با مشتري داشتن داده هاي زياد از مشتريانش نيست بلكه چگونگي كاربرد آنها توسط شركت مهم است( جین و همکاران،2003).

 

 

از طرف دیگر می توان آن را یک عنصر عریض و پهناور محاوره ای دانست که چهار مرحله کلیدی کسب مشتری، حفظ مشتری، توسعه مشتری و تمایز مشتری را در بر می گیرد که در این میان حفظ مشتری به عنوان مهمترین عنصر شناخته شده است زیرا نگهداری مشتری موجود حدودا پنج برابر ارزان تر از کسب مشتری جدید تخمین زده شده است (نوویسویس و مکاران،2006). علاوه بر این در صورتی که مدیر سازمان بین مشتریان از لحاظ سلیقه و نوع درخواست آنها تمایزقائل شود موجب می شود که کسب مشتریان جدید با پیشنهاد مشتریان فعلی افزایش یافته و این چرخه همچنان در گردش باشد.

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
1-8)  تعریف اصطلاحات و واژگان    7
1-8-1) تعاریف نظری    7
1-8-2) تعاریف عملیاتی    9
1-9)  مراحل اجرایی تحقیق    12
فصل دوم:  مروری بر ادبیات و پیشینه ی تحقیق    13
2-1)  بخش اول: مروری بر ادبیات تحقیق    14
2-1-1)  مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)    14
شکل(2-1). سه جزء محوری مدیریت ارتباط با مشتری    16
جدول(2-1). عناصر كليدي مديريت ارتباط با مشتري    17
2-1-2)  مشتری مداری    17
2-14-5- پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری    18
2-14-6- ضرورت مدیریت ارتباط با مشتری    19
2-14-7- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری    21
2-2) بخش دوم :  مروری بر پژوهش های  انجام شده    21
2-3)  بخش سوم : مدل مفهومی تحقیق    27
شکل(2-2). تقسیم بندی انواع متغیرها براساس رابطه شان در یک تحقیق    29
فهرست منابع    34
منابع فارسی    34
منابع غیرفارسی    36

 

 

 

  • پاورپوينت ميزان هماتوری ( خون اداری ) در مردان بوكسور و دونده نخبه ايرانی

    پاورپوينت ميزان هماتوری ( خون اداری ) در مردان بوكسور و دونده نخبه ايرانی پاورپوينت هماتوری دانلود پاورپوينت هماتوری پاورپوينت خون اداری پاورپوينت خون اداری مردان بوكسور پاورپوينت خون اداری دونده نخبه ايرانی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت ميزان…

  • پاورپوینت اعتماد به نفس

    پاورپوینت اعتماد به نفس پاورپوینت تقویت اعتماد به نفس پاورپوینت بهبود اعتماد به نفس پاورپوینت درباره اعتماد به نفس پاورپوینت اعتماد به نفس چیست پاورپوینت افزایش اعتماد به نفس رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اعتماد به نفس جهت رشته…

  • پاورپوینت کتاب مباحث جاری در حسابداری از دکتر حسین کرباسی یزدی

    پاورپوینت کتاب مباحث جاری در حسابداری از دکتر حسین کرباسی یزدی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کتاب مباحث جاری در حسابداری از دکتر حسین کرباسی یزدی جهت رشته حسابداری در قالب 206 اسلاید و با فرمت pptx به صورت…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق فراشناخت 52 صفحه

    دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق فراشناخت 52 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه فراشناخت مبانی نظری فراشناخت پیشینه تحقیق فراشناخت پیشینه داخلی فراشناخت پیشینه خارجی فراشناخت پیشینه پژوهش فراشناخت پیشینه نظری فراشناخت ادبیات نظری فراشناخت چارچوب نظری…

  • بررسی و تشریح نظریه های موجود در تبیین اعتیاد

    بررسی و تشریح نظریه های موجود در تبیین اعتیاد کلمات کلیدی : نظریه های اعتیاد به مواد مخدر نظریه های روانشناسی اعتیاد نظریه های روانشناختی اعتیاد نظریه های جامعه شناسی اعتیاد نظریه های سبب شناسی اعتیاد عوامل موثر بر سوء…

  • نقاط ضعفها و قوتهای راه اندازی موتورهای الکتریکی

    نقاط ضعفها و قوتهای راه اندازی موتورهای الکتریکی انواع راه اندازها موتورهای القایی راه اندازی موتورهای الکتریکی راه اندازی موتور القایی سه فاز راه اندازی تریستوری موتورهای القایی نقاط ضعفها و قوتهای راه اندازی موتورهای الکتریکی دانلود پایان نامه برق…

  • راهبرد آمریکا در قبال ایران

    راهبرد آمریکا در قبال ایران راهبرد آمریکا در قبال ایران رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته علوم سیاسی راهبرد آمریکا در قبال ایران     چكیده رفتار غرب و دستگاه دیپلماسی و تبلیغاتی غرب در قبال جمهوری اسلامی نشان…

  • پاورپوینت آشنایی با ترازنامه و صورت جریان وجوه نقد

    پاورپوینت آشنایی با ترازنامه و صورت جریان وجوه نقد رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با ترازنامه و صورت جریان وجوه نقد جهت رشته اقتصاد در قالب 17 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و…

  • پاورپوینت ضوابط بلند مرتبه سازی و طراحی مجتمع های مسکونی

    پاورپوینت ضوابط بلند مرتبه سازی و طراحی مجتمع های مسکونی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ضوابط بلند مرتبه سازی و طراحی مجتمع های مسکونی جهت رشته ی معماری در قالب 11 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل…

  • پاورپوینت اختلالات آب و الکترولیت (کلسیم، منیزیم، فسفر، کلر)

    پاورپوینت اختلالات آب و الکترولیت (کلسیم، منیزیم، فسفر، کلر) رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اختلالات آب و الکترولیت (کلسیم، منیزیم، فسفر، کلر) جهت رشته ی پزشکی در قالب 56 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع…

  • پاورپوینت روش های اجرایی ساختمان

    پاورپوینت روش های اجرایی ساختمان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت روش های اجرایی ساختمان جهت رشته ی معماری در قالب 59 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       فرض…

  • پاورپوینت اتانازی euthanasia

    پاورپوینت اتانازی euthanasia رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت euthanasia جهت رشته روانپزشکی  در قالب 34 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش     مقدمه: طبق تعريف «اتانازی» به معنی كوتاه كردن مدت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق عوامل حیاتی موفقیت پیاده سازی ERP

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق عوامل حیاتی موفقیت پیاده سازی ERP مبانی نظری عوامل کلیدی موفقیت پیاده سازی ERP مبانی نظری عوامل حیاتی موفقیت پیاده سازی ERP دانلود مبانی نظری پیاده سازی موفق ERP پیشینه تحقیق پیاده سازی موفق ERP…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق پرخاشگری 66 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق پرخاشگری 66 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری پرخاشگری پیشینه داخلی پرخاشگری پیشینه خارجی پرخاشگری دانلود مبانی نظری پرخاشگری پیشینه تحقیق پرخاشگری ادبیات نظری پرخاشگری فصل دوم پایان نامه پرخاشگری مبانی نظری پرخاشگری در کودکان…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش مشاوره گروهی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش مشاوره گروهی فصل دوم پایان نامه مشاوره گروهی مبانی نظری مشاوره گروهی پیشینه تحقیق مشاوره گروهی پیشینه داخلی مشاوره گروهی پیشینه خارجی مشاوره گروهی پیشینه پژوهش مشاوره گروهی پیشینه نظری مشاوره گروهی ادبیات نظری مشاوره…

  • پاورپوينت موتور های پله ای

    پاورپوينت موتور های پله ای موتور های پله ای ppt پاورپوينت موتور پله ای چیست پاورپوینت موتور پله ای پاورپوینت در مورد موتور های پله ای دانلود پاورپوينت موتور های پله ای دانلود پاورپوينت در مورد موتور های پله ای…

  • مبانی نظری استفاده از سرمایه های اجتماعی سکونتگاه های غیررسمی در توانمندسازی آنها

    مبانی نظری استفاده از سرمایه های اجتماعی سکونتگاه های غیررسمی در توانمندسازی آنها کلمات کلیدی : سکونتگاه های غیررسمی مبانی نظری اسکان غیر رسمی توسعه سکونتگاه های غیررسم مبانی نظری سکونتگاه های غیررسمی مبانی نظری توانمندسازی سکونتگاه های غیررسمی راهکارهای…

  • پاورپوینت ریاضی نهم مبحث تقسیم چند جمله ای

    پاورپوینت ریاضی نهم مبحث تقسیم چند جمله ای رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش ریاضی نهم متوسطه مبحث تقسیم چند جمله ای در قالب 1 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • پاپورپوینت ارزیابی رابطه تیپ های شخصیتی و سبکهای مدیریتی

    پاپورپوینت ارزیابی رابطه تیپ های شخصیتی و سبکهای مدیریتی سبکهای مدیریت تیپ‌های شخصیتی سبک های مدیریت لیکرت سبک مدیریت مشارکتی پاپورپوینت تیپ‌های شخصیتی پاپورپوینت سبک های مدیریت لیکرت پاپورپوینت سبک مدیریت مشارکتی ارتباط بین تیپ‌های شخصیتی و سبک مدیریت رفتن…

  • ماهیت و منشا به وجود آمدن دولتها و بررسی رسالت و مسوولیت آنها

    ماهیت و منشا به وجود آمدن دولتها و بررسی رسالت و مسوولیت آنها دولت منشا دولتها مسوولیت دولتها بررسی رسالت دولتها ماهیت و منشا به وجود آمدن دولتها و بررسی رسالت و مسوولیت آنها دانلود پایان نامه علوم سیاسی دانلود…

  • پاورپوینت فصل چهاردهم کتاب تئوري و طراحي سازمان (جلد دوم) تألیف ریچارد ال دفت ترجمه پارساییان و اعرابی

    پاورپوینت فصل چهاردهم کتاب تئوري و طراحي سازمان (جلد دوم) تألیف ریچارد ال دفت ترجمه پارساییان و اعرابی پاورپوینت روابط بین سازمانی پاورپوینت فصل چهاردهم کتاب تئوري و طراحي سازمان (جلد دوم) تألیف ریچارد ال دفت ترجمه پارساییان و اعرابی…

  • فصل دوم پایان نامه کسب و کار الکترونیک

    فصل دوم پایان نامه کسب و کار الکترونیک کلمات کلیدی : مبانی نظری کسب و کار الکترونیک دانلود مبانی نظری کسب و کار الکترونیک پیشینه تحقیق کسب و کار الکترونیک دانلود پیشینه تحقیق کسب و کار الکترونیک پیشینه داخلی کسب…

  • پاورپوینت سنجش رضايت شغلي و ارائه راهكارهاي بهبود رضايتمندي كاركنان

    پاورپوینت سنجش رضايت شغلي و ارائه راهكارهاي بهبود رضايتمندي كاركنان پاورپوینت سنجش رضايت شغلي و ارائه راهكارهاي بهبود رضايتمندي كاركنان تعریف رضایت شغلی نظريه سلسله مراتب نيازهاي مازلو سلسله مراتب نيازها و روشهاي ارضاء آن در سازمان نظريه آلدرفر نظريه…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعمیم برند

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعمیم برند مبانی نظری تعمیم برند دانلود مبانی نظری تعمیم برند پیشینه تحقیق تعمیم برند ادبیات نظری تعمیم برند فصل دوم پایان نامه تعمیم برند مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعمیم برند ادبیات و مبانی…

  • ترجمه بررسی اجمالی در مورد زنجیره تأمین دارویی: قدم بعدی به سمت روش تولیدی درست

    ترجمه بررسی اجمالی در مورد زنجیره تأمین دارویی: قدم بعدی به سمت روش تولیدی درست رفتن به سايت اصلي Abstract The top priority in any health system is delivering of medicine as a strategic product. In the present context of…

  • مسوولیت مدنی دولت در مورد اعمال کارکنان

    مسوولیت مدنی دولت در مورد اعمال کارکنان مسوولیت مسوولیت مدنی مسوولیت دولت مسوولیت مدنی دولت ماده 11 قانون مسئولیت مدنی دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته حقوق خصوصی مسوولیت مدنی دولت در مورد اعمال کارکنان دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد…

  • دانلود پاورپوینت استراتژی در عمل

    دانلود پاورپوینت استراتژی در عمل پاورپوینت در مورد استراتژی در عمل پاورپوینت آماده برای استراتژی های عمل دانلود پاورپوینت درباره انواع استراتژی در عمل رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت استراتژی در عمل جهت رشته مدیریت در 60 اسلاید و…

  • پاورپوینت مبانی و ملزومات ارزیابی بهسازی لرزه ای

    پاورپوینت مبانی و ملزومات ارزیابی بهسازی لرزه ای پاورپوینت بهسازی لرزه ای پاورپوینت ارزیابی بهساز پاورپوینت در مورد بهسازی لرزه ای پاورپوینت در مورد لرزه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مبانی و ملزومات ارزیابی بهسازی لرزه ای جهت رشته…

  • مشکلات حقوقی تورم قوانین کیفری در ایران

    مشکلات حقوقی تورم قوانین کیفری در ایران جرم انگاری تورم قوانین کیفری چالش های حقوقی دانلود پروپوزال کارشناسی ارشد رشته حقوق کیفری و جرم شناسی مشکلات حقوقی تورم قوانین کیفری در ایران دانلود پروپوزال کارشناسی ارشد حقوق کیفری و جرم…

  • ارزیابی مقایسه ای معاونت در قتل عمد

    ارزیابی مقایسه ای معاونت در قتل عمد شرکت در جرم شرکت در قتل عمد دانلود پایان نامه شرکت در جرم دانلود پایان نامه شرکت در قتل عمد مجازات شرکت در قتل عمد شرکت در قتل عمد در حقوق ایران شرکت…

  • دانلود پاورپوینت مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته

    دانلود پاورپوینت مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته پاورپوینت درس مدیریت رفتاری پاورپوینت مدیریت رفتاری پیشرفته در سازمان ها پاورپوینت درباره مدیریت رفتار سازمانی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته جهت رشته مدیریت 61 اسلاید و با فرمت…

  • پاورپوینت مهارت های ارتباطی

    پاورپوینت مهارت های ارتباطی پاورپوینت مهارت ارتباط پاورپوینت مهارت های ارتباطی بین فردی پاورپوینت مهارت های ارتباطات پاورپوینت درباره مهارت های ارتباطی پاورپوینت درمورد مهارت های ارتباطی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مهارت های ارتباطی جهت رشته ی روان…

  • پاورپوینت معماری مسجد و مدرسه آقا بزرگ

    پاورپوینت معماری مسجد و مدرسه آقا بزرگ رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معماری مسجد و مدرسه آقا بزرگ جهت رشته ی معماری در قالب 17 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • دانلود پاورپوینت فنون تست زنی

    دانلود پاورپوینت فنون تست زنی پاورپوینت تست زنی پاورپوینت روش تست زنی دانلود پاورپوینت تست زنی پاورپوینت فنون تست زنی پاورپوینت روش های تست زنی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت فنون تست زنی جهت رشته کنکور در 26 اسلاید…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق معنویت در سازمان 52 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق معنویت در سازمان 52 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه معنويت در سازمان مبانی نظری معنويت در سازمان پیشینه تحقیق معنويت در سازمان پیشینه داخلی معنويت در سازمان پیشینه خارجی معنويت در سازمان…