مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 4

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 4

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری
فصل دوم پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 4

 

 

 

 

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید

 

 

 

سایر مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در لینک زیر قابل دسترس هستند:

 لیست مبانی نظری CRM

 

 

 

 

 

مقدمه مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری :

تعریف مدیریت ارتباط با مشتری
توسعه روزافزون فن آوري هاي اطلاعاتي و ارتباطي دستاوردهاي فراواني را براي جامعه بشري به ارمغان آورده است و تاثير شگرفي بر زندگي مردم و نيز رفتار و مناسبات اجتماعي آنان گذارده است. يكي از مهمترين اين دستاوردها كه منجر به ا فزايش سطح آگاهي جامعه گرديده است، سهولت در دسترسي افراد به حجم وسيعي از اطلاعات گوناگون مي باشد. با افزايش آگاهي افراد جامعه، نيازهاي جامعه نيز افزايش مي‌يابد.

 

 

برخي از اين نيازها عبارتند از نيازهاي شهري، اجتماعي، قانوني، فرهنگي و شخصي. بخشي از اين نيازها توسط شركت ها و سازمان هاي خصوصي و بخشي ديگر توسط سازمان هاي دولتي مرتفع مي‎گردد. در كشور ما ايران، سازمان ها و ارگان هاي دولتي نقش محوري و اصلي در پاسخگويي به بخش اعظم نيازهاي افراد حقيقي و حقوقي را بر عهده دارند. با توجه به اين موضوع كه سازمان هاي دولتي با حجم وسيعي ازافراد، درخواست ها، ارتباطات، قوانين و دستورالعمل ها مواجه مي باشند لذا پيچيدگي هاي زيادي در فعاليت هاي اين سازمان ها وجود دارد. اين پيچيدگي ها در برخي از موارد مي تواند منجر به اتلاف زمان، صرف هزينه هاي اضافي و بروز مشكلاتي از اين قبيل گردد، سازماني كه بتواند اين تعاريف، دستورالعمل ها، ارتباطات و قوانين را درچهارچوبي مبتني بر تكنولوژي روز دنيا ساماندهي نمايد، مي تواند از رخ دادن مسائل پيش بيني نشده جلوگيري نموده و مبادلات كاري خود را هرچه بيشتر تحت كنترل داشته باشد.

 

 

امروزه سازمان هاي دولتي در تلاش اند با تكيه بر فن آوري هاي جديد اطلاعاتي،  سازمان را به گونه اي تغييردهند كه رسالت پاسخگويي به مردم را در كمترين زمان،  با بهترين كيفيت و كمترين هزينه به انجام رسانند و CRM  بهترين راه ممكن براي رسيدن به اين مقصود است. CRM روابط و ارتباطات درون و برون سازماني را بصورت شفاف تعريف مي نمايد و مزاياي بسياري چون ارائه اطلاعات و خدمات بصورت پيوسته و ۲۴ ساعته، كاهش هزينه ها، افزايش بازده و بهره وري را براي سازمان ها به ارمغان مي آورد. مديريت روابط با مشتريان فلسفه عملياتي كسب وكار براي جذب و نگهداري مشتريان، افزايش ارزش مشتري، وفادار نگه‌داشتن مشتري و نگه داشتن آنها و پياده سازي استراتژي هاي مشتري محور مي باشد. CRM  به بهبود روابط با مشتريان، تمركز بر تصوير جامع چگونگي يكپارچگي ارزش مشتري،  نيازمندي‎ها، استثناء‌ها و رفتارها از طريق تحليل داده‌ها در تعامل با مشتري مي پردازد. سازمان‌ها با استفاده از CRM مي‎توانند چرخه فروش را كوتاهتر و وفاداري مشتري به ايجاد روابط نزديكتر و درآمد را افزايش دهند. 

 

 

بنابراين يك سيستم مديريت روابط با مشتري مي‌تواند كمك كند تا مشتريان موجود حفظ شوند و مشتريان جديدي جذب شوند. سازمان ها از برخي روش‌هايي شامل مديريت ارتباط با مشتري، تحليل ارزش مشتري، استراتژي سازماني و ساز و كارهاي خدماتي كه كارايي ارتباطات مشتري را بهبود مي‌دهد بكار مي‎برند. مديريت ارتباط با مشتري استراتژي اي براي كسب مشتريان جديد و نگهداشتن آنها است. مديريت ارتباط با مشتري عملياتي شامل تمام فعاليت هاي مرتبط با مشتريان بي واسطه همچون شركت ها و. …. مي‎باشد.

 

 

هر فعاليت مديريت ارتباط با مشتري عملياتي در يكي از سه فرآيند سازماني زير پياده شده است: فروش، بازاريابي و خدمات. در حالي كه اين ها فرآيند هايي مستقيماَ مرتبط با مشتري هستند. مديريت ارتباط با مشتري تحليلي(Analytical  CRM)  تمام اجزايي كه براي تحليل روابط و ويژگي هاي مشتري كه بر اساس اجراي فعاليت هاي مديريت روابط با مشتري عملياتي با تاكيد بر نياز مشتريان و استثنائات شان وجود دارد، تامين مي كند. قبل از اينكه سازمان بتواند بازاريابي يا استراتژي هاي مديريت روابط با مشتري را توسعه دهد، آنها بايد بدانند كه چگونه مشتريان براي خريد كردن تصميم مي‌گيرند. اين فرآيند تصميم گيري چرخه خريد مشتري(CBC)  ناميده مي‌شود. ما فرض مي‌كنيم كه زنجيره تمام چرخه هاي خريد مشتريان از طريق چرخه حيات هركدام از مشتريان اجرا مي‌شود. اين فرآيند با توقف مصرف پايان مي‌پذيرد.

 

 

 

مساله از اينجا شروع مي شود که يک مشتري در محصول , کالا , خدمات و سرويسي که ارائه مي دهيم يک چيزي ديده که به سراغ ما مي آيد و مشتري مي تواند يک تجربه خوب داشته باشد يا اينکه مشتري ما را اخراج مي کند ! آقاي  SamWalton مشهور به walmart مي گويد : ((مشتري تنها کسي است که مي‌تواند ما را اخراج کند , از مدير عامل گرفته تا بقيه کارمند )).
CRM  از سه بخش اصلي تشکيل شده است : مشتري , روابط و مديريت منظور از روابط , ايجاد مشتريان وفادارتر و سودمند تر از طريق ارتباطي ياد گيرنده مي باشد و مديريت عبارت است از خلاقيت و هدايت يک فرايند کسب و کار مشتري مدار و قرار دادن مشتري در مرکز فرآيند ها و تجارب سازمان. تعاريف متفاتي از مديريت ارتباط با مشتري ارائه شده است که از آن جمله مي توان به بازاريابي يک به يک يا به بازاريابي در تمام دوره عمر مشتري اشاره نمود. شايد تعريف زير که موئز ليمايم (Moez Limayem) از CRM ارائه نموده بهترين تعريف باشد. CRM به همۀ فرآيند ها و فناوري هايي اطلاق مي شود که سازمان براي شناسايي،  ترغيب،  گسترش،  حفظ و خدمت به مشتري به کار مي گيرد.

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل دوم : ادبیات تحقیق
2-1 سیر ارتباطات با مشتری    15
2-1-1- قانون اساسی بقاء: توجه به مشتری    17
2-1-2-ارزش‌آفرینی    18
2-2 شاخص‌های شناختی و رفتاری عرضه‌کنندگان    18
2-3 تعریف مدیریت ارتباط با مشتری    21
2-4 تاريخچه CRM    23
2-5 انواع فناوري CRM    23
2-6 چالش هاي اجرايي CRM    24
2-7- مزاياي بکارگيري سيستم هاي مديريت ارتباط با مشتري CRM    25
2-8 چارچوب گارتنر    26
2-9- سیر تحول CRM    27
2-9-1-تحول در بازاریابی در گذر زمان    27
2-9-2-دلایل ظهور بازاریابی رابطه‌ای    28
2-9-3-  دلایل مطرح شدن CRM    28
2-9-4-دوره تکامل مدیریت ارتباط با مشتری    28
2-9-5-خصوصیت مشتری امروز    29
2-9-6-چرا سازمان‌ها توجه زیادی به پیاده سازی CRM دارند؟    29
2-9-7-مزایای ارتباط با مشتری    30
2-10 مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی    31
2-10-1-حیطه قلمرو e – CRM    32
2-11 علل موفقیت یا شکست CRM    32
2-12 اهداف CRM از ديدگاه انديشمندان    33
2-12-1-اهداف CRM از ديدگاه بارنت    33
2-12-2-اهداف CRM از نقطه نظر نول    34
2-12-3- اهداف CRM  از نظر سويفت    34
2-12-4-اهداف  CRM از نقطه نظر كالا كوتا و رابينسون    35
2-12-5-اهداف CRM از ديدگاه گالبريث و راجرز    35
2-13- پیش نیازهای اصلی اجرای CRM    36
2-14 چالش‏هاي اجرايي CRM    39
2-15- بخش دوم
2-36 پیشینه تحقیق    

منابع
 

 

 

 

 

  • دانلود پاورپوینت شناسایی و هدایت استعداد های کودکان

    دانلود پاورپوینت شناسایی و هدایت استعداد های کودکان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت شناسایی و هدایت استعداد های کودکان جهت رشته علوم تربیتی در قالب 26 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • پاورپوینت اصول و مبانی شهرسازی با معرفی یکی از معماران مشهور

    پاورپوینت اصول و مبانی شهرسازی با معرفی یکی از معماران مشهور رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با اصول و مبانی شهرسازی با معرفی یکی از معماران مشهور جهت رشته برنامه ریزی شهری در قالب 33 اسلايد و با…

  • پاورپوینت استراتژی های مدیریت منابع انسانی

    پاورپوینت استراتژی های مدیریت منابع انسانی کلمات کلیدی : پاورپوینت استراتژی های مدیریت منابع انسانی بررسی پاورپوینت استراتژی های مدیریت منابع انسانی تحلیل استراتژی های مدیریت منابع انسانی پاورپوینت استراتژی های منابع انسانی تحقیق استراتژی های مدیریت منابع انسانی رفتن…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی آموزش ریاضی

    ادبیات نظری و پیشینه تجربی آموزش ریاضی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه آموزش ریاضی مبانی نظری آموزش ریاضی پیشینه تحقیق آموزش ریاضی پیشینه داخلی آموزش ریاضی پیشینه خارجی آموزش ریاضی پیشینه پژوهش آموزش ریاضی پیشینه نظری آموزش ریاضی…

  • مقاله رشته عمران و صنایع با عنوان صنعت فولاد

    مقاله رشته عمران و صنایع با عنوان صنعت فولاد چدن فولاد صنایع فولاد ایران صنعت فولاد در ایران دانلود مقاله رشته عمران و صنایع با عنوان صنعت فولاد تولید جهانی فولاد خام بزرگترین كشورهای تولیدكننده فولاد تولیدات چدن در ایران…

  • پاورپوینت فصل سوم ریاضی نهم مبحث حل مسئله در هندسه

    پاورپوینت فصل سوم ریاضی نهم مبحث حل مسئله در هندسه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش ریاضی نهم متوسطه مبحث حل مسئله در هندسه در قالب 9 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • پاورپوینت برخورد با بیمار حامله دچار ایست قلبی

    پاورپوینت برخورد با بیمار حامله دچار ایست قلبی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت برخورد با بیمار حامله دچار ایست قلبی جهت رشته ی پزشکی در قالب 13 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با…

  • پاورپوينت معماری و پلان های بیزانس روم شرقی

    پاورپوينت معماری و پلان های بیزانس روم شرقی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت معماری بیزانس (روم شرقی) جهت رشته عمران و معماری قالب  53 اسلايد و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش    …

  • تاثیر اندازه فر بر قدرت و ضعف قهرمانان در شاهنامه فردوسی

    تاثیر اندازه فر بر قدرت و ضعف قهرمانان در شاهنامه فردوسی فرّ فره ّ ایزدی خوره زرتشت شاه پهلوان اوستا معنی فر شاهنامه فردوسی تاثیر اندازه فر بر قدرت و ضعف قهرمانان دانلود مقاله ادبیات دانلود مقاله ترجمه شده ادبیات…

  • بررسی عوامل موثر بر رشد مالی شرکتهای دانش بنیان در ایران

    بررسی عوامل موثر بر رشد مالی شرکتهای دانش بنیان در ایران پرسشنامه عملکرد مالی پرسشنامه عوامل موثر بر عملکرد مالی پرسشنامه عملکرد مالی شرکت ها پرسشنامه عوامل موثر بر عملکرد مالی شرکت ها عوامل موثر بر رشد مالی عوامل موثر…

  • مبانی نظری امکان سنجی پیاده سازی مدیریت دانش در شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس

    مبانی نظری امکان سنجی پیاده سازی مدیریت دانش در شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس مدیریت دانش استقرار مدیریت دانش روش اجرایی مدیریت دانش امکان سنجی استقرار مدیریت دانش هدف از پیاده سازی مدیریت دانش در سازمان مراحل…

  • دانلود گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر با عنوان طراحی وبسایت

    دانلود گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر با عنوان طراحی وبسایت صفحات وب طراحی وبسایت راه اندازی سایت پیاده سازی یک وبسایت دانلود گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر دانلود کارآموزی کامپیوتر دانلود گزارش کارآموزی رفتن به سایت اصلی دانلود…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش خشونت خانوادگی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش خشونت خانوادگی فصل دوم پایان نامه خشونت خانوادگی مبانی نظری خشونت خانوادگی پیشینه تحقیق خشونت خانوادگی پیشینه داخلی خشونت خانوادگی پیشینه خارجی خشونت خانوادگی پیشینه پژوهش خشونت خانوادگی پیشینه نظری خشونت خانوادگی ادبیات نظری خشونت…

  • پاورپوینت تصاویر مراحل رشد گیاه کلزا

    پاورپوینت تصاویر مراحل رشد گیاه کلزا پاورپوینت گیاه شناسی کلزا پاورپوینت کلزا پاورپوینت کشت کلزا پاورپوینت گیاه کلزا پاورپوینت در مورد گیاه کلزا رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تصاویر مراحل رشد گیاه کلزا جهت رشته کشاورزی و زراعت در…

  • پایان نامه کارشناسی رشته حقوق با عنوان دعوای تصرف عدوانی و ممانعت و مزاحمت از حق

    پایان نامه کارشناسی رشته حقوق با عنوان دعوای تصرف عدوانی و ممانعت و مزاحمت از حق اقامه‌ی دعوا آیین دادرسی مدنی دعوای تصرف عدوانی ممانعت و مزاحمت از حق دانلود پایان نامه کارشناسی رشته حقوق با عنوان دعوای تصرف عدوانی…

  • پاورپوینت حسابداری مبتنی بر سطح عمومی قیمت ها

    پاورپوینت حسابداری مبتنی بر سطح عمومی قیمت ها پاورپوینت حسابداری مبتنی بر سطح عمومی قیمت ها حسابداری مبتنی بر سطح عمومی قیمت ها بهای جاری در مقابل بهای تاریخی تعدیل اقلام خاص با توجه به تغییر در سطح عمومی قیمتها…

  • پاورپوینت زمينه هاي يادگيري

    پاورپوینت زمينه هاي يادگيري کلمات کلیدی : دانلود پاورپوینت زمينه هاي يادگيري پاورپوینت زمينه هاي يادگيري زمينه هاي يادگيري تحقیق زمينه هاي يادگيري مقاله زمينه هاي يادگيري بنيادهاى يادگيرى‏ نقش مدارس در يادگيري ‏ ارتباط يادگيرى با نظريه‏ها ‏ روشهاي…

  • شناسایی کاراکترهای دستنویس، برپایه شبکه LVQ

    شناسایی کاراکترهای دستنویس، برپایه شبکه LVQ شبکه LVQ شبکه های عصبی تشخیص کاراکترهای دستنویس شناسایی کاراکترهای دستنویس، برپایه شبکه LVQ دانلود پروژه درس شبکه های عصبی دانلود سمینار کارشناسی ارشد مهندسی نرم افزار دانلود سمینار ارشد نرم افزار رفتن به…

  • دانلود پاورپوینت مفاهیم اساسی دانش، تعریف و ویژگی های آن

    دانلود پاورپوینت مفاهیم اساسی دانش، تعریف و ویژگی های آن پاورپوینت مفاهیم دانش پاورپوینت آماده مفاهیم اساسی دانش دانلود پاورپوینت مفاهیم اصلی دانش و ویژگی های آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مفاهیم اساسی دانش، تعریف و ویژگی های…

  • ساخت سامانه ایستگاه تقویت فشار گاز و کنترل آن با PLC

    ساخت سامانه ایستگاه تقویت فشار گاز و کنترل آن با PLC ایستگاه تقویت فشار گاز طراحی سیستم های کنترل كنترل كننده منطقی قابل برنامه ریزی ساخت سامانه ایستگاه تقویت فشار گاز و کنترل آن با PLC طراحی سیستم های ابزار…

  • احزاب و توسعه سیاسی در ایران؛ چالشها و راهکارها

    احزاب و توسعه سیاسی در ایران؛ چالشها و راهکارها احزاب سیاسی توسعه سیاسی احزاب سیاسی در ایران توسعه سیاسی در ایران دانلود مقاله کارشناسی ارشد رشته علوم سیاسی احزاب و توسعه سیاسی در ایران رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله…

  • پرسشنامه تاثیر پاسخگویی سازمانی در برابر شکایات ارباب رجوع بر رضایت و وفاداری آنان

    پرسشنامه تاثیر پاسخگویی سازمانی در برابر شکایات ارباب رجوع بر رضایت و وفاداری آنان پرسشنامه پاسخگویی سازمانی پرسشنامه پاسخگویی سازمانی در برابر شکایات ارباب رجوع پرسشنامه رضایت و وفاداری رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه تاثیر پاسخگویی سازمانی در…

  • تشریح کامل ERP و اجرای آن در شركت سهامی ذوب آهن اصفهان

    تشریح کامل ERP و اجرای آن در شركت سهامی ذوب آهن اصفهان MIS سازمان متدولوژی AIM برنامه ریزی منابع سازمانی سیستم های اطلاعات مدیران شركت سهامی ذوب آهن اصفهان ERP در ذوب آهن اصفهان سیستم همکاری در فروش فایل همکاری…

  • پاورپوینت کتاب Municipal GIS Applications از چارلزسون

    پاورپوینت کتاب Municipal GIS Applications از چارلزسون municipality gis applications ppt پاورپوینت کتاب Municipal GIS Applications از چارلزسون دانلود پاورپوینت کتاب چارلزسون دانلود پاورپوینت Municipal GIS Applications پاورپوینت Municipal GIS Applications رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کتاب Municipal GIS…

  • پاورپوینت سیستم های کنترل سرقت EAS

    پاورپوینت سیستم های کنترل سرقت EAS پاورپوینت سیستم های کنترل سرقت EAS تحقیق سیستم های کنترل سرقت EAS مقاله سیستم های کنترل سرقت EAS سیستم های کنترل سرقت EAS تقسیم بندی سیستم های کنترل سرقت EAS سیستم فرکانس رادیویی سیستم…

  • پاورپوینت معماری فناوری اطلاعات در سازمان

    پاورپوینت معماری فناوری اطلاعات در سازمان پاورپوینت معماری فناوری اطلاعات سازمانی پاورپوینت معماری سازمانی در فناوری اطلاعات پاورپوینت نقش فناوری اطلاعات در معماری سازمانی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معماری فناوری اطلاعات در سازمان جهت رشته کامپیوتر و IT…

  • پرسشنامه بررسی تاثیر عوامل مدیریت کیفیت بر تصمیم گیری مدیران

    پرسشنامه بررسی تاثیر عوامل مدیریت کیفیت بر تصمیم گیری مدیران پرسشنامه مدیریت کیفیت پرسشنامه تصمیم گیری مدیران پرسشنامه عوامل مدیریت کیفیت پرسشنامه تاثیر مدیریت کیفیت برتصمیم گیری مدیران رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه بررسی تاثیر عوامل مدیریت کیفیت…

  • پاورپوینت تعلیم و تربیت در اسلام (مسأله عادت)

    پاورپوینت تعلیم و تربیت در اسلام (مسأله عادت) کلمات کلیدی : پاورپوینت مسأله عادت مسأله عادت ( ویژه ارائه کلاسی درس تعلیم و تربیت در اسلام) نقد نظریه عادت اقسام عادت عادات فعلی و عادات انفعالی تعلیم و تربیت در…

  • پاورپوینت درآمدهای حاصل از عملیات مبادله ای

    پاورپوینت درآمدهای حاصل از عملیات مبادله ای پاورپوینت درآمد حاصل از عملیات مبادله ای پاورپوینت درآمد حاصل از عملیات غیر مبادله ای پاورپوینت سود حاصل از معامله پاورپوینت درامدهای حاصل از عملیات مبادله ای رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت…

  • پروپوزال پیش بینی میزان انطباق رفتار مدیران با سبک رهبری معنوی از طریق نمره فاصله قدرت

    پروپوزال پیش بینی میزان انطباق رفتار مدیران با سبک رهبری معنوی از طریق نمره فاصله قدرت فاصله قدرت در سازمان فاصله قدرت هافستد شاخص فاصله قدرت سبک رهبری معنوی پیش بینی سبک رهبری معنوی رابطه فاصله قدرت و سبک رهبری…

  • پاورپوینت فصل شانزدهم کتاب تئوری حسابداری (جلد دوم) دکتر شباهنگ با موضوع بازنشستگی و سایر مزایای بعد از آن

    پاورپوینت فصل شانزدهم کتاب تئوری حسابداری (جلد دوم) دکتر شباهنگ با موضوع بازنشستگی و سایر مزایای بعد از آن پاورپوینت فصل شانزدهم کتاب تئوری حسابداری 2 دکتر شباهنگ با موضوع بازنشستگی و سایر مزایای بعد از آن پاورپوینت فصل شانزدهم…

  • پاورپوینت آموزش تدریس علوم دوم دبستان مبحث من رشد می کنم

    پاورپوینت آموزش تدریس علوم دوم دبستان مبحث من رشد می کنم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس علوم دوم دبستان مبحث من رشد می کنم به کودکان کلاس دوم ابتدایی در قالب 8 اسلاید و با فرمت pptx…

  • پاورپوینت مقایسه الگوریتم های خطایابی در شبکه های حسگر بی سیم

    پاورپوینت مقایسه الگوریتم های خطایابی در شبکه های حسگر بی سیم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مقایسه ی الگوریتم های خطایابی در شبکه های حسگر بی سیم جهت رشته کامپیوتر در 31 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل…

  • اصول کلی حقوق و حقوق موضوعه

    اصول کلی حقوق و حقوق موضوعه حقوق موضوعه اصل كلی حقوقی اعتبار اصول کلی حقوق دانلود مقالات رشته حقوق دانلود مقالات حقوق اصول کلی حقوق و حقوق موضوعه رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته حقوق اصول کلی حقوق و…

  • پاورپوینت عوامل موثر بر تغییر نگرش

    پاورپوینت عوامل موثر بر تغییر نگرش رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت عوامل موثر بر تغییر نگرش جهت رشته آموزشی در قالب 35 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       نگرش،…