مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 5

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 5

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری
فصل دوم پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 5

 

 

 

 

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید

 

 

 

سایر مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در لینک زیر قابل دسترس هستند:

 لیست مبانی نظری CRM

 

 

 

 

مقدمه مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری :

اهداف مدیریت ارتباط با مشتري
شناخت اهداف مدیریت ارتباط با مشتري می تواند سازمان ها را در حرکت به سمت  CRMو شناسایی عوامل موثر بر توفیق آن یاري رساند. همانطور که ذکر گردید افراد با توجه به دیدگاه های متفاوتی که از  CRM دارند به تعاریف متفاوتی از آن پرداخته اند، این موضوع در برشمردن اهداف CRM نیز ملاحظه می¬شود و اهداف متفاوتی با توجه به دیدگاه هاي متفاوت وجود دارد. در جدول(2-6) اهداف مدیریت ارتباط با مشتري از نقطه نظرهاي گوناگون مورد بررسی قرار گرفته است. به دست آوردن یک مزیت رقابتی در مدیریت مشتري و در نهایت افزایش CRM طور کلی، هدف از سطح سودآوري می باشد (گارتنر گروپ ،2005،2006).

 

 

جدول (2-6)- اهداف مدیریت ارتباط با مشتري از نقطه نظرات مختلف

اهداف CRM از نظر بارنت    
1-    صرفه جویی در هزینه هاي جمع آوري اطلاعات مشتریان
2-    افزایش درآمد در نتیجه شناخت مشتریان
3-    اثرات استراتژیک (بارنت ،2001)

 

 

اهداف CRM از نظر نول    
1-    شناسایی ارزشهاي خاص هر گروه از مشتریان
2-    درك اهمیت نسبی آن نیازها براي هر گروه مشتري
3-    تعیین این که آیا ارائه چنین ارزشهاي متناسب هر مشتري به شیوه اي که آنها می خواهند می باشد؟
4-    اندازه گیري نتایج و اثبات بازده سرمایه گذاري (نول ،2000)

 

 

اهداف CRM از نظر سوئیفت    
1-    بهبود فرایند ارتباط با مشتریان واقعی
2-    ارائه محصولات صحیح به هر مشتري
3-    ارائه محصولات صحیح از طریق کانال هاي صحیح به هر مشتري
4-    ارائه محصولات صحیح در زمان صحیح به هر مشتري (سوئیفت ،2001)

 

 

اهداف CRM از نظر گابریل و راجرز    
1-    سفارشی سازي
2-    اختصاصی شده براي هر مشتري ) ایجاد ارتباطات شخصی شده)
3-    ارائه خدمات پشتیبانی بعد از فروش (گابریت و راجرز ،1999)

 

 

اهداف CRM از نظر کولاکوتا و رابینسون     
1-    افزایش سود آوري از طریق شناسایی ، جذب و حفظ بهترین مشتریان
2-    استفاده از اطلاعات مشتریان براي ارائه خدمات بهتري به نیازهاي آنها
3-    معرفی فرایند ها و روشهاي سازگار مکرر (فینبرگ ،2003).

 

 

پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری

واقعیت امر نشان می دهد که بسیاری از سازمان ها اطلاع درستی از CRM ندارند و نمی دانند که چگونه باید از آن بهره برد و چه کسی از این تمرکز جدید بر مشتری منتفع می گردد. این سازمانها اینگونه می¬پندارند که CRM را می توان از طریق سرمایه گذاری در فن آوری جدید بدست آورد و هر چه سخت افزار و نرم افزار گرانتر باشد رضایت مشتری بیشتر شده رشد درآمد بالاتری حاصل می گردد. ولی باید در نظر داشت که CRM به تنهایی یک مفهوم یا یک پروژه نیست بلکه یک راهبرد تجاری است که هدف آن فهم، پیش بینی، مدیریت و شخصی سازی نیازهای مشتریان فعلی و بالقوه است.  CRM مستلزم تمرکز  بر مشتری و توانایی برای آموختن از هر نقطه تعامل با وی است.برای اجرای موفق این سیستم می بایست از پیش نیازها و مراحل استقرار آن آگاه شد، شرایط استقرار موفق نرم افزار CRM در یک سازمان به صورت زیر است:

 

دو علامت مهم می توانند نشان دهد که آیا کسب و کار خاص نیاز به CRM دارد یا نه. یکی از این علایم، وجود راه های متنوعی است که مشتریان می توانند با سازمان تماس بگیرند. مثلاً امکان دارد از چهار راه مختلف مانند: ارسال نامه، ارسال ایمیل، ارسال فکس و تماس با سازمان ارتباط برقرار کنند. هنگامی که مشتریان از راه های گوناگون با یک مجموعه ارتباط برقرار می کنند،CRM  پیشنهاد می کند که جمع آوری اطلاعات یک دست و دقیق درباره همه این مخاطبان و ذخیره سازی آن در یک بانک اطلاعاتی و مجهز به راهکارهای CRM باعث افزایش بهره وری می شود.علامت دیگری که می تواند نشان دهد یک کسب و کار معین به استفاده از نرم افزارهای CRM نیاز دارد، تنوع محصولات یا خدماتی است که یک شرکت به مشتریانش عرضه می کند. وجود تنوع عملا به این معناست که با مطالعه دقیق روی رفتار و خواسته های مشتریان می توان کشف کرد که سرمایه گذاری روی کدام محصولات و خدمات سودآورتر است و رضایت مشتریان و میزان پراکندگی جغرافیایی آن هاست. هرچه تعداد و پراکندگی مشتریان بیشتر باشد، ضرورت به کارگیری راهکارهای “مدیریت ارتباط با مشتریان” افزایش می یابد.

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

مبانی نظری پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری 

فصل دوم:مبانی نظری پژوهش 4
2-1- مقدمه 5
2-2- مدیریت ارتباط با مشتری 6
2-3-1- تعاریف مدیریت ارتباط با مشتری 7
جدول(2-5)- تعاریف مختلف مدیریت ارتباط با مشتری (صلواتی و همکاران،1390) 10
2-3-2- تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری 13
2-3-3- ضرورت و اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری 14
2-3-4- فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری 17
2-3-4-1- شناسایی مشتریان سازمان 17
2-3-5- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری 19
جدول (2-6)- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از نقطه نظرات مختلف 20
2-3-6- اصول مدیریت ارتباط با مشتری 21
2-3-7- مزایای مدیریت ارتباط با مشتری 22
جدول 2-7: مزایای مدیریت ارتباط با مشتری 24
2-3-9- انواع فن آوری های مدیریت ارتباط با مشتری 26
2-3-9-1- مدیریت ارتباط با مشتری در بخش عملیاتی 27
2-3-9-3- مدیریت ارتباط با مشتری در بخش تعاملی 29
2-3-11- دلایل موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری 31
2-3-11-2- بلوغ نرم افزاری سازمان 31
2-3-12- موانع مدیریت ارتباط با مشتری 32
2-3-14- برخی از فاکتورهای ریسک پروژه مدیریت ارتباط با مشتری 35
2-3-15- پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری 36
2-3-15-1- پیش نیازهای تکنیکی 39
شکل (2-10) : مراحل پیاده سازی CRM از دیدگاه گارتنر 41
2-3-17- مراحل ارائه خدمت در مدیریت ارتباط با مشتری 42
شکل (2-11)- فرآیند پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری 43
2-3-18- نقاط ضعف و قوت مدیریت ارتباط با مشتری در بانکهای ایرانی 43
2-3-19- مدل های CRM 44
جدول(2-8 )- مدل های CRM 46
2-4-1- مدیریت منابع انسانی 47
2-4-2- مدیریت ارشد (رهبری) 51
2-4-3- ساختار سازمانی 52
2-4-3-1- ساختار نظری 53
الف – ساختار مكانیكی 53
ب – ساختار ارگانیكی 53
2-4-3-2- ساختار عملی 54
ساختار عملی را می توان بر اساس بخش های پنج گانه و یا گروه بندی فعالیت های سازمان تقسیم كرد. 54
ب – ساختار عملی بر اساس گروه بندی فعالیت های سازمان 55
جدول 2-9 : انواع ساختار سازمانی (مینتزبرگ،1374) 58
2-5- چهارچوب نظری 60
شکل (2 – 14) – مدل تحلیلی موفقیت ارتباط با مشتری (گریدومورنو، پادیلاملندز،2011) 64
2-6- پیشینه تحقیق 64
2-6-1- پژوهش های خارجی 65
جدول (2-10)- مطالعات انجام شده بر فاکتورهای موفقیت و ریسک مدیریت ارتباط با مشتری وعملکرد آن 67
2-6-2- پژوهش های داخلی 68
فهرست منابع 74
منابع لاتین : 76

 

 

 

 

 

  • مقاله کامل پسته

    مقاله کامل پسته اثر شور ی بر جذب و انتقال عناصر غذایی در پسته پسته مناطق پسته خیز كشت و تولید پسته نیازهای اكولوژیكی درخت پسته دانلود مقاله کامل پسته سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری…

  • دانلود پاورپوینت سیستم های اطلاعاتی حسابداری

    دانلود پاورپوینت سیستم های اطلاعاتی حسابداری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سیستم های اطلاعاتی حسابداری جهت رشته حسابداری در قالب 28 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       یک…

  • برنامه ریزی منابع سازمانی

    برنامه ریزی منابع سازمانی CIS ERP سازمان برنامه ریزی منابع سازمانی سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل fileina فروشگاه ساز فایل فروشگاه فایل خرید مقاله و تحقیق مدیریت رفتن به سایت اصلی…

  • دانلود پاورپوینت بحران آب و آب مجازی

    دانلود پاورپوینت بحران آب و آب مجازی پاورپوینت بحران پاورپوینت آب پاورپوینت مجازی پاورپوینت بحران آب پاورپوینت آب مجازی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بحران آب و آب مجازی در قالب 17 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل…

  • دانلود پاورپوینت شبکه های وایمکس

    دانلود پاورپوینت شبکه های وایمکس پاورپوینت در مورد وایمکس دانلود پاورپوینت آماده شبکه های وایمکس پاوپوینت wimax رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت شبکه های وایمکس جهت رشته کامپیوتر در 25 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع…

  • پاورپوينت کتاب حسابرسی 2

    پاورپوينت کتاب حسابرسی 2 پاورپوينت حسابرسی 2 پاورپوينت در مورد حسابرسی 2 دانلود پاورپوينت حسابرسی 2 دانلود پاورپوينت در مورد حسابرسی 2 رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت کتاب حسابرسی 2 جهت رشته حسابداری در قالب 299 اسلايد و با…

  • سیستم قاب سبک فولادی و مقاسه آن با سیستم های اسکلتی فلزی و بتنی

    سیستم قاب سبک فولادی و مقاسه آن با سیستم های اسکلتی فلزی و بتنی سازه سازه فولادی دانلود مقاله سازه فولادی سبک دانلود مقالات مهندسی عمران دانلود مقاله سیستم قاب سبک فولادی LSF چیست دانلود مقاله LSF دانلود مقاله سیستم…

  • پرسشنامه بررسی ارتباط میان تولید ناب و کارکرد بازرگانی شرکتهای تولیدی

    پرسشنامه بررسی ارتباط میان تولید ناب و کارکرد بازرگانی شرکتهای تولیدی پرسشنامه تولید ناب دانلود پرسشنامه تولید ناب پرسشنامه استاندارد تولید ناب دانلود پرسشنامه استاندارد تولید ناب پرسشنامه تولید ناب در شرکت های تولیدی دانلود پرسشنامه تولید ناب در شرکت…

  • پروپوزال ارزیابی فرآیند ثبت الکترونیکی اسناد در دفاتر اسناد رسمی

    پروپوزال ارزیابی فرآیند ثبت الکترونیکی اسناد در دفاتر اسناد رسمی کلمات کلیدی : پروپوزال ثبت اسناد اسناد الکترونیکی در ایران آثار حقوقی اسناد الکترونیکی تبیین مولفه های اسناد الکترونیکی اعتبار امضا و اسناد الکترونیکی پروپوزال روند ثبت الکترونیکی اسناد ثبت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری از طريق رسانه سيار

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری از طريق رسانه سيار مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری از طريق رسانه سيار پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری از طريق رسانه سيار دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری از…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق توانمندسازی منابع انسانی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق توانمندسازی منابع انسانی مبانی نظری توانمندسازی منابع انسانی پیشینه تحقیق توانمندسازی منابع انسانی مبانی نظری و پیشینه تحقیق توانمندسازی منابع انسانی پیشینه پژوهش توانمندسازی منابع انسانی ادبیات نظری تحقیق توانمندسازی منابع انسانی دانلود مبانی نظری…

  • دانلود جلسه اول پاورپوینت شیوه ارائه مطالب علمی و فنی باعنوان تحقیق و نگارش، اصول نگارش

    دانلود جلسه اول پاورپوینت شیوه ارائه مطالب علمی و فنی باعنوان تحقیق و نگارش، اصول نگارش پاورپوینت شیوه ارائه مطالب علمی و فنی پاورپوینت تحقیق و نگارش، اصول نگارش رفتن به سايت اصلي دانلود جلسه اول پاورپوینت شیوه ارائه مطالب…

  • پاورپوینت آشنایی با صندوق های وقفی

    پاورپوینت آشنایی با صندوق های وقفی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با صندوق های وقفی جهت رشته گوناگون در قالب 16 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • پاورپوینت آشنایی با مهارت رفتار جرات ‌مندانه

    پاورپوینت آشنایی با مهارت رفتار جرات ‌مندانه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با مهارت رفتار جرأت ‌مندانه جهت رشته رواشناسی و علوم تربیتی در قالب 20 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با…

  • پایان نامه کارشناسی رشته علوم اجتماعی و روانشناسی با عنوان مبانی نظری فناوری آموزشی

    پایان نامه کارشناسی رشته علوم اجتماعی و روانشناسی با عنوان مبانی نظری فناوری آموزشی پایان نامه تكنولوژی آموزشی پایان نامه فناوری آموزشی پایان نامه مبانی تكنولوژی آموزشی پایان نامه مبانی فناوری آموزشی طبقه بندی هدفهای آموزشی الگوهای طراحی آموزشی رفتن…

  • بررسی نظریه های معاصر، فرآیندی و محتوایی انگیزش

    بررسی نظریه های معاصر، فرآیندی و محتوایی انگیزش نظریه های انگیزشی در یادگیری نظریه های انگیزشی مازلو انواع نظریه های انگیزشی نظریه های جدید انگیزش نظریه های معاصر انگیزش نظریه های محتوای انگیزش نظریه های نوین انگیزش انگیزش و نظریه…

  • پیشینه و سیر تحول مدیریت زنجیره تامین با تاکید بر تاثیر برنامه ریزی منابع سازمان بر آن

    پیشینه و سیر تحول مدیریت زنجیره تامین با تاکید بر تاثیر برنامه ریزی منابع سازمان بر آن مدیریت زنجیره تامین پیشینه مدیریت زنجیره تامین سیر تحول مدیریت زنجیره تامین تاثیر برنامه ریزی منابع سازمان بر مدیریت زنجیره تامین تاریخچه زنجیره…

  • پاورپوینت هر آنچه در مورد گوجه فرنگی

    پاورپوینت هر آنچه در مورد گوجه فرنگی پاورپوینت گوجه فرنگی در جدول پاورپوینت گوجه فرنگی ویتامین c دارد پاورپوینت بذر گوجه فرنگی ch پاورپوینت گوجه فرنگی f1 رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت هر آنچه در مورد گوجه فرنگی جهت…

  • پروپوزال ارزیابی عملکرد، رتبه بندی و تحلیل بهره‌وری در سازمان با الگویی ترکیبی DEA و BSC

    پروپوزال ارزیابی عملکرد، رتبه بندی و تحلیل بهره‌وری در سازمان با الگویی ترکیبی DEA و BSC پروپوزال ارزیابی عملکرد پروپوزال ارزیابی عملکرد بانک تجارت نمونه پروپوزال ارزیابی عملکرد پروپوزال در خصوص ارزیابی عملکرد پروپوزال رتبه بندی شعب بانک تجارت شاخص…

  • پاورپوینت آموزش تدریس حرف ب آخر و ب غیر آخر

    پاورپوینت آموزش تدریس حرف ب آخر و ب غیر آخر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس حرف ب آخر و ب غیر آخر به کودکان کلاس اول ابتدایی در قالب 14 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل…

  • پاورپوینت آشنایی با طرح تعاونی های مسكن مهر برای خانه دار شدن اقشار كم درآمد

    پاورپوینت آشنایی با طرح تعاونی های مسكن مهر برای خانه دار شدن اقشار كم درآمد رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت  آشنایی با طرح تعاونی های مسكن مهر برای خانه دار شدن اقشار كم درآمد جهت رشته برنامه ریزی شهری…

  • پاورپوینت رهنمودهاي عملي مديريت خطر تقلب

    پاورپوینت رهنمودهاي عملي مديريت خطر تقلب پاورپوینت رهنمودهاي عملي مديريت خطر تقلب رهنمودهاي عملي مديريت خطر تقلب تقلب چيست تعريف مديريت تقلب برنامه مديريت تقلب چه كساني در مديريت تقلب نقش دارند اقدامات يك سازمان جهت مديريت خطر تقلب اصول…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 17

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 17 مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری…

  • پاورپوینت آموزش تدریس درس نهم فارسی هشتم

    پاورپوینت آموزش تدریس درس نهم فارسی هشتم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس درس نهم فارسی هشتم به دانش آموزان کلاس هشتم متوسطه اول در قالب 5 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق فرآیندهای مدیریت دانش 71 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق فرآیندهای مدیریت دانش 71 صفحه کلمات کلیدی : پیشینه تحقیق مدیریت دانش پیشینه پژوهش مدیریت دانش دانلود مبانی نظری مدیریت دانش مبانی نظری استقرار مدیریت دانش مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت دانش مبانی نظری…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق فعالیت بدنی در اوقات فراغت

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق فعالیت بدنی در اوقات فراغت کلمات کلیدی : مبانی نظری فعالیت بدنی در اوقات فراغت پیشینه تحقیق فعالیت بدنی در اوقات فراغت پیشینه پژوهش فعالیت بدنی در اوقات فراغت پیشینه نظری فعالیت بدنی در اوقات…

  • دانلود پاورپوینت معماری های تک و اکوتک

    دانلود پاورپوینت معماری های تک و اکوتک پاورپوینت معماری هایتک و اکوتک دانلود رایگان پاورپوینت معماری هایتک و اکوتک دانلود پاورپوینت معماری هایتک و اکوتک پاورپوینت تحلیل معماری هایتک و اکوتک پاورپوینت سبک های معماری رفتن به سايت اصلي دانلود…

  • پاورپوينت حافظه های ثانوی

    پاورپوينت حافظه های ثانوی دانلود پاورپوينت حافظه های ثانوی دانلود پاورپوينت درمورد حافظه های ثانوی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت حافظه های ثانوی جهت رشته نرم افزار در قالب 26 اسلايد و با فرمت pptx به صورت کامل و…

  • پاورپوینت استخراج مقاله پژوهشی از پایان‌ نامه

    پاورپوینت استخراج مقاله پژوهشی از پایان‌ نامه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت استخراج مقاله پژوهشی از پایان‌ نامه جهت رشته ی انسانی در قالب 33 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • پاورپوينت شبکه تلفن ثابت شهري در برنامه چهارم توسعه

    پاورپوينت شبکه تلفن ثابت شهري در برنامه چهارم توسعه پاورپوينت شبکه تلفن پاورپوينت شبکه تلفن ثابت پاورپوينت شبکه تلفن ثابت شهري پاورپوينت در مورد شبکه تلفن ثابت شهري دانلود پاور پوينت شبکه تلفن ثابت دانلود در مورد شبکه تلفن ثابت…

  • پاورپوینت آشنایی با خواص محلول ها

    پاورپوینت آشنایی با خواص محلول ها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با خواص محلول ها جهت رشته شیمی در قالب 16 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • دانلود پرسشنامه الگوی ارتباطات دانشجو - استاد با روایی و پایایی

    دانلود پرسشنامه الگوی ارتباطات دانشجو - استاد با روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه الگوي ارتباطات خانواده پرسشنامه الگوي ارتباطات دانشجو- استاد دانلود پرسشنامه الگوي ارتباطات دانشجو- استاد پرسشنامه ابزار الگوي ارتباطات دانشجو- استاد پرسشنامه ابعاد جهت‌گيري گفت و…

  • دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش پرخاشگری

    دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش پرخاشگری کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه پرخاشگری مبانی نظری پرخاشگری پیشینه تحقیق پرخاشگری پیشینه داخلی پرخاشگری پیشینه خارجی پرخاشگری پیشینه پژوهش پرخاشگری چارچوب نظری پرخاشگری تحقیقات انجام شده در مورد پرخاشگری مبانی…

  • یك كمیتی از اصلاح سیاست: یك مورد كاربردی دور مذاكرات كشاورزی اوروگوا

    یك كمیتی از اصلاح سیاست: یك مورد كاربردی دور مذاكرات كشاورزی اوروگوا مذاكرات شبیه‌سازی WTO دانلود مقاله یك كمیتی از اصلاح سیاست یك مورد كاربردی دور مذاكرات كشاورزی اوروگوا خرید مقالات، کشاورزی سیستم همکاری در فروش فایل فایلینا همکاری در…

  • دانلود فصل دهم پاورپوینت اصول مدیریت آموزشی با عنوان نظریه سیستم اجتماعی

    دانلود فصل دهم پاورپوینت اصول مدیریت آموزشی با عنوان نظریه سیستم اجتماعی پاورپوینت مدیریت آموزشی پاورپوینت اصول مدیریت آموزشی پاورپوینت نظریه سیستم اجتماعی فصل دهم پاورپوینت اصول مدیریت آموزشی رفتن به سايت اصلي دانلود فصل دهم پاورپوینت اصول مدیریت آموزشی با عنوان نظریه سیستم…