مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 7

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 7

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری
فصل دوم پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 7

 

 

 

 

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید

 

 

 

 

 

 

سایر مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در لینک زیر قابل دسترس هستند:

 لیست مبانی نظری CRM

 

 

 

 

 

مقدمه مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری :

مقدمه
در سالهاي اخير، CRM به يکي از موضوعات متداول در هر دو زمينه تئوري و عملي تبديل شده است. با وجود اينکه تعداد بسيار زيادي از مقاله ها تاثير مثبت فعاليتهاي CRM – بويژه در زمينه هاي تکنولوژيکي، استراتژيکي و سازماني- بر عملکرد را نشان مي دهد و شرکتها ميليونها دلار در استقرار سيستم CRM سرمايه گذاري کرده اند، با اين وجود سازمانها شکايت دارند که بکارگيري CRM انتظارات آنها را برآورده نساخته است (Kumar et al., 2006:88).

 

 

خلق يک محيط دلخواه و بهينه مديريت ارتباط با مشتري به طور روزافزوني تبديل به چالش اصلي کسب و کار شده است و اين فرايند به سرعت در حال تبديل شدن به پيش نيازي براي بقا و موفقيت کليه کسب و کارها در بازار رقابتي امروز است. با توجه به چالشهاي جهاني و سرعت کسب و کار امروزه، خلق مزيت رقابتي با فهم خواسته هاي مشتري آغاز مي شود. بدين ترتيب سازمانها با داشتن احاطه کامل به نيازهاي مشتريان مي توانند با کيفيت بهتري محصولات يا خدمات خود را عرضه نموده و رشته ارتباطي ميان خود و مشتري را محکمتر نمايند. استقرار اينگونه سيستم ها در سازمانها نيازمند ايجاد بستر مناسب با توجه به شرايط حال سازمان است (دهمرده و همکاران، 1389: 94).

 

 

عدم توجه به اصول و مفاهيم بنيادي CRM كه بايد در شركت اجرا شود موجب مي شود كه در بازار رقابتي مشتريان تجربه خوشايندي از رابطه با شركت بدست نياورند و به سوي شركتهاي ديگر و خدمات بهتر متمايل شوند. تحقيقات نشان داده است كه هزينه جذب مشتريان جديد به دليل هزينه هاي بازاريابي و تبليغات، بيشتر از هزينه هاي حفظ مشتريان است. به طور كلي تحقيقات نشان مي دهد كه هزينه هاي جذب مشتريان جديد پنج برابر بيشتر از حفظ يا مديريت مشتريان موجود است. اين امر بدين معناست كه به جاي متمايز ساختن محصولات، سازمانها بايد مشتريان را بشناسند و از تاكيد بر سهم بازار به سهم مشتري تغيير جهت دهند. با توجه به قانون 20/80 ، 20% مشتريان، در 80% فروش سازمان سهيم هستند که اين امر نشانگر لزوم حفظ روابط بلندمدت با مشتريان سودآور به منظور حداکثر سازي سود است (بامداد صوفي و همکاران، 1389: 168).

 

 

 

 

 مديريت ارتباط با مشتري (CRM)واژه CRM مخفف Management Customer Relationship) ) يا مديريت ارتباط با مشتري است. در حقيقت اين سيستم راهبردي است براي جمع آوري نيازها و رفتارهاي تجاري مشتريان تا به ايجاد روابط قويتر با آنها منجر شود. در نهايت، رابطه قوي با مشتريان رمز موفقيت هر کسب و کار است. CRM را مي توان مانند فرايندي دانست که به ما کمک مي کند تا اطلاعات مختلفي از مشتريان، فروش، اثربخشي فعاليت هاي بازاريابي، سرعت عمل در پاسخگويي به مشتري و نيز تمايلات بازار را به شکل يک جا جمع آوري کنيم ThuyUyen, 2007: 103)). مديريت ارتباط با مشتري رويكردي استراتژيك است كه در ارتباط با بهبود ارزش ذينفع از طريق توسعه ارتباطات مناسب با مشتريان و بخش هاي مشتري كليدي است. مديريت ارتباط با مشتري قابليت هاي بالقوه استراتژيهاي بازاريابي ارتباط و تكنولوژي اطلاعات را در جهت ايجاد روابط بلندمدت سود ده با مشتريان و ساير ذينفعان كليدي پيوند مي دهد. مديريت ارتباط با مشتري فرصت هاي بسياري براي به كارگيري داده ها و اطلاعات در جهت شناخت مشتريان و خلق ارزش مشترك ايجاد مي كند. اين امر مستلزم ادغام چند كاركردي از فرايندها، افراد، عمليات ها، قابليت هاي بازاريابي است كه از طريق اطلاعات، تكنولوژي و برنامه ها ميسر مي گردد Adrian, 2005: 170)). CRM 

 

 

 

طراحي ساختار سازماني براي ارتباط دو جانبه با مشتري است. که به سه بخش عملياتي، تحليلي و تعاملي تقسيم مي گردد. 

الف) بخش عملياتي: در اين روش تمامي مراحل ارتباط با مشتري، از مرحله بازاريابي و فروش تا خدمات پس از فروش و دريافت بازخورد از مشتري، به يک فرد سپرده مي شود؛ البته به نحوي که فروشندگان و مهندسان ارائه خدمات بتوانند سابقه هر يک از مشتريان را بدون مراجعه به اين فرد در دسترس داشته باشند. 

 

 

ب) بخش تحليلي: در CRM تحليلي، ابزارها و روش هايي به کار مي رود که اطلاعات به دست آمده از CRM عملياتي را تجزيه و تحليل کرده و نتايج آن را براي مديريت عملکرد تجاري آماده مي کند. در واقع CRM  عملياتي و تحليلي در يک تعامل دو طرفه هستند؛ يعني داده هاي بخش عملياتي در اختيار بخش تحليل قرار مي گيرد؛ پس از تحليل داده ها، نتايج به دست آمده تاثير مستقيمي بر بخش عمليات خواهد داشت. به کمک تحليل هاي اين بخش، مشتريان دسته بندي شده و امکان تمرکز سازمان بر روي بخش خاصي از مشتريان فراهم مي شود. 

 

 

ج) بخش تعاملي: در اين نوع ارتباط، مشتري براي برقراري ارتباط با سازمان، از آسان ترين روش ممکن مانند تلفن، تلفن همراه، فکس، اينترنت و ساير روش هاي مورد نظر خود استفاده مي کند؛ CRM تعاملي به دليل امکان انتخاب روش از سوي مشتري و اينکه بيشتر فرايندها ( از جمع آوري داده ها تا پردازش و ارجاع مشتري)، در کمترين زمان ممکن به مسئول مربوطه مي رسد، باعث مراجعه مجدد مشتري و ادامه ارتباط با شرکت مي شود. 
 پيامدهاي حاصل از بکارگيري CRM اين است که موجب رشد سازمان و بهره وري بيشتر آن مي شود. CRM در واقع طراحي ساختار سازماني براي ارتباط با مشتري از بيرون به داخل و بالعکس، و ايجاد ارزش دو جانبه از طريق اين فرايند است  Tohidi & Jabbari, 2011: 579)).  

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل دوم: ادبیات تحقیق

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)    

2-1-1) مقدمه    11
2-1-2) مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)    11
2-1-3) ضرورت مدیریت ارتباط با مشتری    13
2-1-4) عناصر اصلی مدیریت ارتباط با مشتری    13
2-1-5) اهداف مدیریت ارتباط با مشتری    14
2-1-6) مزایای استفاده از سیستم مدیریت ارتباط با مشتری    15
2-1-7) اجزای مدیریت ارتباط با مشتری    16
2-1-8) انواع سیستم های CRM    16
2-1-9) مدل نظری اجرای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)    17
2-1-10) روندهای ارتباط با مشتریان    23
2-1-11) توسعه مدیریت ارتباط با مشتری    25
2-1-12) فرایند مدیریت امور مشتری    26
2-1-13) رابطه CRM و عملکرد    27

پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری

 

منابع
 

 

  • مقاله رشته معماری با عنوان فضا در معماری

    مقاله رشته معماری با عنوان فضا در معماری مفهوم فضا فضا در معماری دانلود مقاله فضا در معماری زبان فضا و معماری رابطه فضا و معماری انواع فضا در معماری فضا در معماری چیست رفتن به سایت اصلی مقاله رشته…

  • پاورپوینت احتیاطات مبتنی بر راه انتقال

    پاورپوینت احتیاطات مبتنی بر راه انتقال رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت احتیاطات مبتنی بر راه انتقال جهت رشته بهداشت عمومی در قالب 37 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • دانلود تحقیق جهت گیری استراتژیک با فرمت ورد

    دانلود تحقیق جهت گیری استراتژیک با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی جهت گیری استراتژیک با فرمت docx در قالب 25 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد    …

  • پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه باورهای غیر منطقی

    پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه باورهای غیر منطقی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه باورهای غیر منطقی مبانی نظری باورهای غیر منطقی پیشینه تحقیق باورهای غیر منطقی پیشینه داخلی باورهای غیر منطقی پیشینه خارجی باورهای غیر منطقی…

  • حقوق متهم در ایران با نگاهی بر اسناد بین المللی

    حقوق متهم در ایران با نگاهی بر اسناد بین المللی اصل برائت حقوق متهم عدالت كیفری دانلود پایان نامه رشته حقوق دانلود پایان نامه حقوق حقوق متهم در ایران با نگاهی بر اسناد بین المللی حقوق متهم در نظام حقوقی…

  • پروپوزال ارزیابی علل مدیریتی تاثیرگذار بر بهره وری سازمان از نظر مدیران و کارکنان

    پروپوزال ارزیابی علل مدیریتی تاثیرگذار بر بهره وری سازمان از نظر مدیران و کارکنان بهره وری سازمان عوامل موثر بر بهره وری سازمان اولویت عوامل موثر بر بهره وری سازمان نقش رهبری در بهره وری سازمان نقش سازماندهی در بهره…

  • پاورپوینت خلاصه کتاب و درس راهنمای مبحث یازدهم - طرح و اجرای صنعتی ساختمان ها مهندس خیراللهی

    پاورپوینت خلاصه کتاب و درس راهنمای مبحث یازدهم - طرح و اجرای صنعتی ساختمان ها مهندس خیراللهی پاورپوینت آخرین ویرایش مبحث 11 مقررات ملی ساختمان پاورپوینت مبحث یازدهم ساختمان پاورپوینت راهنمای مبحث یازدهم پاورپوینت طرح و اجرای صنعتی ساختمان ها پاورپوینت مبحث یازدهم…

  • پرسشنامه بررسی تاثیرگذاری شبکه های اجتماعی اینترنتی بر روی مشارکت سیاسی دانشجویان

    پرسشنامه بررسی تاثیرگذاری شبکه های اجتماعی اینترنتی بر روی مشارکت سیاسی دانشجویان کلمات کلیدی : پرسشنامه رسانه های اجتماعی پرسشنامه شبکه های اجتماعی پرسشنامه شبکه های اجتماعی مجازی پرسشنامه تاثیر شبکه های اجتماعی پرسشنامه شبکه های اجتماعی اینترنتی پرسشنامه مشارکت…

  • دانلود پاورپوینت بازرگانی بین الملل و نظریه ها و کاربردهای آن

    دانلود پاورپوینت بازرگانی بین الملل و نظریه ها و کاربردهای آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بازرگانی بین الملل و نظریه ها و کاربردهای آن جهت رشته مدیریت در 277 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع…

  • بررسی هنر و معماری باغ ایرانی و نماد شناسی سبز در آن

    بررسی هنر و معماری باغ ایرانی و نماد شناسی سبز در آن باغ ایرانی فرهنگ و تمدن نماد شناسی سبز باغ ایرانی هنر و معماری باغ ایرانی بررسی هنر و معماری باغ ایرانی و نماد شناسی سبز در آن دانلود…

  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری جرات ورزی یا ابراز وجود

    فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری جرات ورزی یا ابراز وجود کلمات کلیدی : مبانی نظری جرات ورزی پیشینه تحقیق جرات ورزی پیشینه پژوهش جرات ورزی فصل دوم پایان نامه جرات ورزی مبانی نظری ابراز وجود پیشینه تحقیق ابراز…

  • بررسی آماری قاچاق انسان در اسناد ایران و اسناد بین المللی

    بررسی آماری قاچاق انسان در اسناد ایران و اسناد بین المللی پایان نامه قاچاق انسان قاچاق انسان از نگاه آمار ملی قاچاق انسان از نگاه آمار بین المللی قاچاق انسان در اسناد منطقه ای قاچاق انسان در اسناد بین المللی…

  • تحلیل دینی روانشناختی حسادت با توجه به بررسی آیات و روایات و شناخت علل و زمینه ها و آثار فردی و اجتماعی حسادت در سلامت روان

    تحلیل دینی روانشناختی حسادت با توجه به بررسی آیات و روایات و شناخت علل و زمینه ها و آثار فردی و اجتماعی حسادت در سلامت روان کلمات کلیدی : پایان نامه حسادت درمان حسد در روایات آثار حسادت بر سلامت…

  • پاورپوینت مهارت های فرزند پروری و اصول تربیت سازنده فرزندان

    پاورپوینت مهارت های فرزند پروری و اصول تربیت سازنده فرزندان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مهارت های فرزند پروری و اصول تربیت سازنده فرزندان جهت رشته روانشناسی در قالب 30 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع…

  • پرسشنامه فرسودگی شغلی

    پرسشنامه فرسودگی شغلی کلمات کلیدی : پرسشنامه فرسودگی شغلی مسلش پرسشنامه فرسودگی شغلی ماسلاچ پرسشنامه فرسودگی شغلی ماسلاچ و جکسون پرسشنامه فرسودگی شغلی مسلش doc پرسشنامه فرسودگی شغلی مسلش (mbi) دانلود پرسشنامه فرسودگی شغلی مزلاچ تفسیر پرسشنامه فرسودگی شغلی مسلش…

  • پرسشنامه استاندارد هوش معنوی 21 سوالی

    پرسشنامه استاندارد هوش معنوی 21 سوالی پرسشنامه هوش معنوی بدیع و همکاران پرسشنامه هوش معنوی 21 سوالی پرسشنامه هوش معنوی امرام دانلود رایگان پرسشنامه هوش معنوی عبدالله زاده پرسشنامه هوش معنوی کینگ 2008 پرسشنامه استاندارد هوش معنوی دانلود پرسشنامه هوش…

  • پاورپوینت ساختار بدنی انسان

    پاورپوینت ساختار بدنی انسان پاورپوینت ید کتاب آناتومی انسانی علی اصغر رواسی پاورپوینت ید کتاب آناتومی انسانی پاورپوینت اب اناتومی انسان پیام نور پاورپوینت زیولوژی انسانی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ساختار بدنی انسان جهت رشته ژنتیک در قالب 52…

  • پاورپوينت کود پاش و خطی کار

    پاورپوينت کود پاش و خطی کار پاورپوينت کود پاش پاورپوينت خطی کار پاورپوينت کود پاش و خطی کار پاورپوينت در مورد کود پاش پاورپوينت در مورد خطی کار دانلود پاورپوینت کود پاش دانلود پاورپوينت خطی کار پاورپوينت کود پاش و…

  • مصادیقی از قرارداد بیع با ثمن شناور و ضوابط لازم جهت بررسی صحت و بطلان آن

    مصادیقی از قرارداد بیع با ثمن شناور و ضوابط لازم جهت بررسی صحت و بطلان آن ثمن در عقد بیع عقد بیع با ثمن شناور پایان نامه بیع با ثمن شناور بیع با ثمن شناور در حقوق تطبیقی بیع با…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تنظیم هیجان شناختی 51 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق تنظیم هیجان شناختی 51 صفحه فصل دوم پایان نامه تنظیم هیجان شناختی مبانی نظری تنظیم هیجان شناختی پیشینه تحقیق تنظیم هیجان شناختی پیشینه داخلی تنظیم هیجان شناختی پیشینه خارجی تنظیم هیجان شناختی پیشینه پژوهش تنظیم…

  • تحقیق کامل در مورد اضطراب امتحان در دختران

    تحقیق کامل در مورد اضطراب امتحان در دختران شیوع اضطراب امتحان پیامدهای اضطراب امتحان سبب شناسی اضطراب امتحان تحقیق درباره اضطراب امتحان عوامل موثر بر اضطراب امتحان اضطراب امتحان در دانش آموزان دختر رفتن به سايت اصلي این نوشتار تحقیق…

  • پایان نامه کارشناسی رشته حقوق با عنوان مسئولیت مدنی و ضمان

    پایان نامه کارشناسی رشته حقوق با عنوان مسئولیت مدنی و ضمان اتلاف مسئولیت ضمان حقوق مدنی مسئولیت مدنی پایان نامه کارشناسی رشته حقوق با عنوان مسئولیت مدنی و ضمان خرید مقالات،پایان نامه ها و پروژه های پایانی کارشناسی حقوق سیستم…

  • پاورپوینت مفهوم صادرات غیر نفتی و نقش بازاریابی در آن با تاکید بر محصول فرش به همراه فایل ورد

    پاورپوینت مفهوم صادرات غیر نفتی و نقش بازاریابی در آن با تاکید بر محصول فرش به همراه فایل ورد رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مفهوم صادرات غیر نفتی و نقش بازاریابی در آن با تاکید بر محصول فرش به…

  • ماهیت تکانشگری و بررسی رویکردهای مختلف در تحلیل رفتارهای تکانشی

    ماهیت تکانشگری و بررسی رویکردهای مختلف در تحلیل رفتارهای تکانشی کلمات کلیدی : پایان نامه تکانشگری تعریف نظری تکانشگری نظریه های تکانشگری مولفه های تکانشگری تحلیل رفتارهای تکانشی پایان نامه رفتارهای تکانشی اختلالهاي مرتبط با تكانشگري رویکردهای مختلف در تحلیل…

  • پاورپوینت آشنایی با خواص سویا

    پاورپوینت آشنایی با خواص سویا پاورپوینت اتفاله سویا پاورپوینت سویا گوشت پاورپوینت سویا ماکارونی از چی درست میشه پاورپوینت تصاویر سویا خوراکی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با خواص سویا جهت رشته تغذیه در قالب 12 اسلاید و با فرمتpptxبصورت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رغبت شغلی 27 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق رغبت شغلی 27 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه رغبت شغلی مبانی نظری رغبت شغلی پیشینه تحقیق رغبت شغلی پیشینه داخلی رغبت شغلی پیشینه خارجی رغبت شغلی پیشینه پژوهش رغبت شغلی پیشینه نظری…

  • انواع لیزر و نحوه ساختن آنها و بررسی اساس کار لیزرها

    انواع لیزر و نحوه ساختن آنها و بررسی اساس کار لیزرها دانلود پایان نامه لیزر انواع لیزر نحوه ساختن لیزر دانلود پایان نامه اساس کار لیزرها انواع لیزر و نحوه ساختن آنها و بررسی اساس کار لیزرها دانلود پایان نامه…

  • پاورپوينت ساختار فایل ها 252 اسلاید کامل و جامع

    پاورپوينت ساختار فایل ها 252 اسلاید کامل و جامع دانلود پاورپوينت ساختار فایل ها دانلود پاورپوينت درمورد ساختار فایل ها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت ساختار فایل ها جهت رشته نرم افزار در قالب 252 اسلايد و با فرمت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش طول عمر مشتری 26 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش طول عمر مشتری 26 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه ارزش طول عمر مشتری مبانی نظری ارزش طول عمر مشتری پیشینه تحقیق ارزش طول عمر مشتری پیشینه داخلی ارزش طول عمر مشتری…

  • پاورپوینت شرح مبانی کامپیوتر و کاربرد آن در مدیریت و حسابداری

    پاورپوینت شرح مبانی کامپیوتر و کاربرد آن در مدیریت و حسابداری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت شرح مبانی کامپیوتر و کاربرد آن در مدیریت و حسابداری جهت رشته کامپیوتر در قالب 107 اسلايد و با فرمت ppt به صورت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق پلیس

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق پلیس مبانی نظری پلیس دانلود مبانی نظری پلیس دانلود پیشینه تحقیق پلیس پیشینه تحقیق پلیس ادبیات نظری پلیس فصل دوم پایان نامه پلیس ادبیات و مبانی نظری پلیس رفتن به سایت اصلی دانلود مبانی نظری…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش عملکرد و کارایی مدیریت

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش عملکرد و کارایی مدیریت مبانی نظری عملکرد و کارایی مدیریت دانلود مبانی نظری عملکرد و کارایی مدیریت پیشینه تحقیق عملکرد و کارایی مدیریت ادبیات نظری عملکرد و کارایی مدیریت فصل دوم پایان نامه عملکرد و…

  • خلاصه کتاب مدیریت استراتژیک تألیف هانگر و ویلن

    خلاصه کتاب مدیریت استراتژیک تألیف هانگر و ویلن دانلود خلاصه کتاب مدیریت استراتژیک تألیف هانگر و ویلن خلاصه کتاب مدیریت استراتژیک تألیف هانگر و ویلن دانلود رایگان خلاصه کتاب مدیریت استراتژیک تألیف هانگر و ویلن دانلود پاورپوینت کتاب مدیریت استراتژیک…

  • شناسایی و کاربرد انواع گرونا در ایران و بررسی ذخیره و کیفیت آنها براساس رخنمونهای سطحی

    شناسایی و کاربرد انواع گرونا در ایران و بررسی ذخیره و کیفیت آنها براساس رخنمونهای سطحی انواع گرونا در ایران كانی گارنت یا گرونا بررسیهای اکتشافی معادن کانی ماده معدنی گارنت از نوع آندرادیت ارزیابی ذخیره و خلوص گارنت براساس…

  • پاورپوینت مهارت برقراری ارتباط موثر

    پاورپوینت مهارت برقراری ارتباط موثر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مهارت برقراری ارتباط موثر جهت رشته ی روان شناسی در قالب 23 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …