مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 9

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 9

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری
فصل دوم پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 9

 

 

 

 

 

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید.این فایل در واقع نهمین مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری می باشد که باز بصورت منحصر به فرد در سایت فایلینا قرار گرفت

 

 

 

سایر مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در لینک زیر قابل دسترس هستند:

 لیست مبانی نظری CRM

 

 

 

 

 

مقدمه مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری :

 

مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریان

سازمان‌های امروزی کالاها و خدماتی را ارائه می دهند که توسط تک تک مشتریان تعریف شده است. یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری چیزی فراتر از اتوماسیون عملیاتی سنتی فروش، بازاریابی، زنجیره تامین و یا خدمات از طریق تکنولوژیست و نیز فراتر از موضوع کیفیت خدمات و یا خدمات مشتری است. سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری سیستم هایی در مورد دگرگونی کل سازمان و نحوه نگرش سازمان به مشتریان خود است (دهمرده و همکاران، 1389).به‌عبارتی امروزه در دنیای تجارت، مدیریت این اصل که مشتریان محور اصلی تجارت هستند و موفقیت شرکت بستگی به بهبود روابط مدیریتی دارد را به رسمیت می‌شناسد.

 

 

 

شکل‌های جدیدی از اصلاحات ساختاری و رقابتی و روندهای تبادلی، باعث پدیداری پارادایم ارتباطی برای ایجاد روابط دراز مدت بین خریداران و تهیه‌کنندگان شده است. قسمتی از این روابط به جهت جهانی شدن تجارت، بین‌المللی شدن ارتباطات، پیشرفت‌های فناوری اطلاعات، کوتاه تر شدن چرخه عمر محصولات و رشد شناخت این مسئله که ارتباط باعث حفظ مشتری می باشد به وجود آمده است (سیدی و همکاران، 1388)مدیریت ارتباط با مشتری یک مفهوم و رویکرد در علم مدیریت سیستم است که در آن مباحثی از قبیل مدیریت فرآیندها و مدیریت اطلاعاتی مطرح است. بدین ترتیب سازمان‌ها با داشتن احاطه کامل به نیازهای مشتریان و دیدی 360 درجه (کامل) نسبت به آنها می توانند با کیفیت بهتری محصولات یا خدمات خود را عرضه نموده و رشته ارتباطی میان خود و مشتری را محکم تر نمایند (دهمرده و همکاران، 1389). 

 

 

 

چنانچه سیستم مدیریت ارتباط با مشتری به خوبی طراحی و اجرا گردد به شناخت کامل و جامعی از مشتری منجر خواهد شد. مدیریت ارتباط با مشتری‏ به بنگاه ها اجازه می دهد تا به آسانی مشتریان سودمند را شناسایی نموده و تلاش های بازاریابی را بر مشتریانی که از بنگاه خرید می‌نمایند، متمرکز کنند. درک بهتر مشتری کنونی به بنگاه اجازه می دهد تا با تعامل، پاسخ-گویی و ارتباط موثر با آنها، نرخ حفظ مشتریان را به‌طور چشمگیری افزایش دهد (امیری، 1388).استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری‏ در بسیاری از سازمان ها موجب افزایش توان رقابتی، افزایش درآمد و کاهش هزینه های عملیاتی شده است.

 

 

به‌عبارتی مدیریت کارا و موثر ارتباط با مشتری منجر به افزایش رضایت مشتریان، ایجاد مشتریان وفادار و افزایش نرخ نگهداری مشتریان می‌گردد (امیری، 1388).سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان می تواند به سازمان ها برای به حد اعلا رساندن توانایی هایشان برای تعامل با خریدارانشان کمک کند. این امر نه تنها به بهبود کیفیت کمک می کند بلکه باعث تسریع در پاسخ  نیازهای خریداران می شود. سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان به وجود آمده از روند تجارت، نه تنها به استراتژی درک و مفهومی تأکید دارد بلکه به روند یادگیری، حفظ و شراکت با خریداران منتخب برای ایجاد ارزش والا برای شرکت تأکید دارد (سیدی و همکاران، 1388).

 

 

سیستم مدیریت ارتباط با مشتری ‏به سازمان‌ها کمک می‌نماید تا وفاداری و سودآوری مشتری را در قالب تکرار خرید، مبالغ خرید و دوره خرید مورد ارزیابی قرار دهند. از طرفی به سازمان ها کمک می کند تا به این سوال ها پاسخ دهند: چه کالاها یا خدماتی برای مشتریان ما مهم است؟ چگونه باید با مشتری خود ارتباط برقرار کنیم؟ (امیری، 1388). مدیریت ارتباط با مشتری، یک استراتژی است که برای کسب آگاهی بیشتر در مورد نیازها و رفتار مشتریان و ارتباط بیشتر با آنان استفاده می شود. برقراری روابط خوب با مشتری رمز موفقیت در کسب و کار است. به‌عبارتی دیگر مدیریت ارتباط با مشتری روشی جهت شناسایی مشتریان و راضی نگه داشتن و تبدیل آنها به مشتریان همیشگی می‌باشد (امیری، 1388).

 

 

 

 

 

اهمیت و ضرورت مدیریت ارتباط با مشتریان

بازیابی اطلاعات مشتریان، تجزیه و تحلیل دقیق و هدف‌دار آن با تاکید بر موضوع کانون توجه قرار دادن مشتری به عنوان هسته فعالیت های سازمانی منجر به توان افزایی سازمان ها جهت نیل به اهدافشان خواهد شد. بدیهی است که برای توسعه تجارت الکترونیک و ورود به بازارهای جهانی، داشتن مدیریت روابط با مشتری از الزامات اساسی به شمار می رود. هرچه شرکت‌های بیشتری به پیاده‌سازی مفهوم «مدیریت ارتباط با مشتریان» اقدام می کنند، مسأله چگونگی و نحوه استقرار این سیستم به عنوان چالش اساسی شرکت‌ها باقی می ماند. لذا شناسایی عوامل کلیدی موفقیت می تواند نقش تعیین کننده ای در فرآیند پیاده‌سازی و استقرار این‌گونه سیستم ها در سازمان ها داشته باشد (دهمرده و همکاران، 1389). 

 

 

 

همچنین با توجه به اهمیت مشتری به‌عنوان یکی از ارکان حیات یک سازمان و تاکید CRM ‏ به این عنصر، دلایل زیر را می توان به عنوان ضرورت های استفاده از CRM‏ در یک سازمان (با توجه به پیچیدگی و گستردگی فعالیت های هر سازمان) مطرح کرد (امیری، 1388):
•    بهبود خدمات
•    رضایت مشتری
•    کاهش هزینه ها
•    ارتباط فرد به فرد، حتی با میلیون ها مشتری

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل دوم: ادبیات تحقیق

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)    

فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه تحقیق    3
2-1 مقدمه    3
2-2 مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتریان    4
2-2-1 مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریان    4
2-2-2 اهمیت و ضرورت مدیریت ارتباط با مشتریان    5
2-2-3 تعاریف مدیریت ارتباط با مشتریان    6
2-2-4 مزایای استفاده از سیستم مدیریت ارتباط با مشتری    9
2-2-5 ویژگیهای کاربردی مدیریت ارتباط با مشتریان    11
2-2-6 اهداف مدیریت ارتباط با مشتری    12
2-2-7 ابعاد و عناصر مدیریت ارتباط با مشتریان    13
2-2-8 انواع سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتریان (عباسی و ترکمنی، 1389)    14
2-2-9 مولفههای مرتبط با مدیریت ارتباط با مشتریان    15
2-2-9-1 فرآیندها    15
2-2-9-2 عامل انسانی    17
2-2-9-3 تکنولوژی    18
2-2-10 فرآیند کلی مدیریت امور مشتریان    21
2-2-11 مراحل ارائه خدمات در مدیریت ارتباط با مشتری    22
2-2-12 عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی استراتژی CRM    24
2-2-13 شرح فاکتورهای ریسک (کرامتی و همکاران، 1388)    30
2-2-14 فرآیند پیادهسازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان    38
2-2-14-1 مدل نظری پیادهسازی مدیریت ارتباط با مشتریان    39
2-2-15 مديريت ارتباط با مشتري الكترونيك (eCRM)    43
2-3 مبنای نظری مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    51
2-3-1 مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    51
2-3-2 تعریف مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    53
2-3-3 اهداف مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    54
2-3-4 مزایای کاربرد تلفن همراه در مدیریت ارتباط با مشتریان    55
2-3-5 مولفههای موثر بر پذیرش خدمات مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    57
2-3-6 کاربرد مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه در صنایع مختلف    59
2-4 عوامل کلیدی موفقیت جهت پیادهسازی اثربخش مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    62
2-4-1 مدلهای نظری مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    63
2-6 پیشینه تحقیق    68
2-7 مزایای بکارگیری دادهکاوی در مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    73
2-8 محدودیتهای بکارگیری دادهکاوی در مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    75

پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری

فهرست منابع    78
منابع فارسی    78
منابع لاتین    79

 

 

 

 

 

 

فهرست اشکال

شکل 1-1: گام‌ها و مراحل تحقیق7
شکل 2-1: رابطه مدیریت ارتباط با مشتریان و عملکرد بازاریابی22
شکل 2-2: فرآیند کلی مدیریت امور مشتریان.28
‏شکل 2-3 فرآیند پیاده‌سازی مدیریت ارتباط با مشتریان29
شکل 2-4 ساختار اطلاعاتی در مدیریت ارتباط با مشتریان.30
شکل 2-5: عوامل کلیدی موفقیت جهت پیاده‌سازی اثربخش مدیریت ارتباط با مشتریان 31
شکل 2-6 عوامل کلیدی موفقیت جهت پیاده‌سازی اثربخش مدیریت ارتباط با مشتریان31
شکل 2-7: الگوی یکپارچه پیاده‌سازی و اجرای موفقیت‌آمیز مدیریت ارتباط با مشتریان .33
شکل 2-8: عناصر سازنده مدیریت ارتباط با مشتریان35
شکل 2-9: مدل نظری اجرای مدیریت ارتباط با مشتریان45
شکل 2-10: تمهیدات لازم قبل از پیاده‌سازی مدیریت ارتباط با مشتریان الکترونیکی.49
شکل 2-11: ابعاد مختلف مدیریت ارتباط با مشتریان الکترونیکی.50
شکل 2-12: مراحل شکل‌گیری مدیریت ارتباط با مشتریان الکترونیکی51
شکل 2-13: اهداف مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه.59
شکل 2-14: قابلیت‌های ممتاز و منحصربفرد مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه61
شکل 2-15: خدمات ارائه شده بواسطه مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه به تفکیک درصد 63
شکل 2-16: میزان بکارگیری خدمات مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه در صنایع مختلف بر اساس تعداد استفاده‌کنندگان از این خدمات64
شکل 2-17: میزان بکارگیری خدمات مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه در صنایع مختلف بر اساس تعداد خدمات ارائه شده توسط سازمان‌ها.64
شکل 2-18: میزان بکارگیری خدمات مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه در هر یک از فازهای مختلف فرآیند ارائه خدمت بر اساس تعداد استفاده‌کنندگان از این خدمات65
شکل 2-19: میزان بکارگیری خدمات مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه در هر یک از فازهای مختلف فرآیند ارائه خدمت بر اساس تعداد خدمات ارائه شده توسط سازمان‌ها.65
شکل 2-20: چارچوب ارزیابی محیط در سیستم‌های تکنولوژی‌محور.67
شکل 2-21: مزیت‌های کارکردی مرتبط با هر یک از مولفه‌های کلیدی استراتژی؛ فرآیندها و سیستم‌ها68
شکل 2-22: چارچوب نظری پیاده‌سازی مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه .69
شکل 2-23: طبقه‌بندی تکنیک‌های داده‌کاوی از منظر رویکرد، تکنیک‌های اصلی و فرعی74
شکل 2-24: ارتباطات میان گام‌های مختلف فرآیند داده‌کاوی.75
شکل 2-25: متدولوژی CRISP-DM76
شکل 2-26‏: چارچوپ دسته بندی تکنیک های داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتریان81
شکل 2-27: نقش و جایگاه داده‌کاوی در مدیریت ارتباط با مشتریان82
شکل 2-28: چارچوب مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه از منظر داده‌کاوی.87

 

 

 

 

 

  • تحولات مطالبات معوق بانکی در کشور و تدابیر لازم برای کنترل آن

    تحولات مطالبات معوق بانکی در کشور و تدابیر لازم برای کنترل آن دانلود پروژه مطالبات معوق پیشینه مطالبات معوق در ایران روشهای پیشنهادی برای وصول مطالبات معوق عوامل موثر در ایجاد مطالبات معوق مطالبات معوق بانکی از نگاه مشتریان مطالبات…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق شاخص های توسعه پایدار

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق شاخص های توسعه پایدار مبانی نظری شاخص های توسعه پایدار ادبیات و مبانی نظری شاخص های توسعه پایدار پیشینه تحقیق شاخص های توسعه پایدار دانلود مبانی نظری شاخص های توسعه پایدار فصل دوم پایان نامه…

  • پایان نامه بررسی روند ثبت الکترونیکی اسناد

    پایان نامه بررسی روند ثبت الکترونیکی اسناد کلمات کلیدی : پایان نامه ثبت اسناد مزایا ثبت الکترونیکی اسناد چالش های ثبت الکترونیکی اسناد پایان نامه روند ثبت الکترونیکی اسناد ثبت الکترونیکی در دفاتر اسناد رسمی روند ثبت الکترونیکی اسناد در…

  • فصل دوم پایان نامه استقرار و پیاده سازی مدیریت دانش در شرکت

    فصل دوم پایان نامه استقرار و پیاده سازی مدیریت دانش در شرکت کلمات کلیدی : دانلود مبانی نظری مدیریت دانش مبانی نظری استقرار مدیریت دانش دانلود مبانی نظری مدیریت دانش پیشینه مدیریت دانش در ایران پیشینه تحقیق مدیریت دانش پیشینه…

  • واکاوی مقام زن در ترانه های محلی لری و ترکی

    واکاوی مقام زن در ترانه های محلی لری و ترکی جایگاه زن درترانه های محلی بررسی ترانه های محلی مقام زن در ترانه های محلی مقام زن در ترانه های محلی لری مقام زن در ترانه های محلی ترکی دانلود…

  • پاورپوینت آموزشی عدد پی ریاضی ششم ابتدایی

    پاورپوینت آموزشی عدد پی ریاضی ششم ابتدایی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزشی عدد پی ریاضی ششم ابتدایی در قالب 9 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       مقدمه: از…

  • رابطه بین فاصله قدرت و رهبری معنوی مدیران

    رابطه بین فاصله قدرت و رهبری معنوی مدیران فاصله قدرت در سازمان فاصله قدرت هافستد شاخص فاصله قدرت سبک رهبری معنوی پیش بینی سبک رهبری معنوی رابطه فاصله قدرت و سبک رهبری معنوی رهبری معنوی در سازمان های آموزشی سبک…

  • پروژه مالی رشته حسابداری شركت هدیه طلا

    پروژه مالی رشته حسابداری شركت هدیه طلا دانلود پروژه مالی دانلود پروژه مالی حسابداری دانلود پروژه مالی رشته حسابداری دانلود پروژه مالی شركت هدیه طلا دانلود پروژه مالی رشته حسابداری شركت هدیه طلا رفتن به سایت اصلی دانلود پروژه مالی…

  • عناصر اساسی موثر بر پاکیزگی و ضدعفونی واحدصنعتی مواد غذایی

    عناصر اساسی موثر بر پاکیزگی و ضدعفونی واحدصنعتی مواد غذایی عناصر اساسی موثر بر پاکیزگی و ضدعفونی واحدصنعتی مواد غذایی رفتن به سایت اصلی نمونه ترجمه این یک راز نیست وقتی عناصر اساسی مراعات اصول بهداشتی در محیطهای تولید مواد…

  • پاورپوینت عملیات رمضان و نقاط ضعف و قوت نیروهای ایرانی

    پاورپوینت عملیات رمضان و نقاط ضعف و قوت نیروهای ایرانی پاورپوینت عملیات رمضان ١٣٦١ پاورپوینت عملیات رمضان پاسگاه زید پاورپوینت عملیات رمضان المبارک پاورپوینت عمليات رمضان مبارك پاورپوینت عملیات رمضان میدان مین پاورپوینت عمليات رمضان دفاع مقدس رفتن به سايت…

  • دانلود تحقیق درباره فرهنگ و ویژگی های آن word

    دانلود تحقیق درباره فرهنگ و ویژگی های آن word رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی فرهنگ و ویژگی های آن با فرمت docx در قالب 25 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می…

  • پاورپوینت نفت و اقتصاد

    پاورپوینت نفت و اقتصاد رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نفت و اقتصاد جهت رشته ی اقتصاد در قالب 26 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       تاریخچه نفت به…

  • پاورپوینت آموزشی درس برنامه ريزی و کنترل موجودی 1

    پاورپوینت آموزشی درس برنامه ريزی و کنترل موجودی 1 رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزشی درس برنامه ريزی و کنترل موجودی 1 جهت رشته حسابداری در قالب 161 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و…

  • دانلود پاورپوینت پیچ و مهره ها

    دانلود پاورپوینت پیچ و مهره ها پاورپوینت در مورد پیچ و مهره پاورپوینت کاربرد پیچ و مهره پاورپوینت انواع پیچ و مهره رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت پیچ و مهره ها جهت رشته عمران 50 اسلاید و با فرمت…

  • مبانی نظری و پیشینه هوش هیجانی 55 صففحه

    مبانی نظری و پیشینه هوش هیجانی 55 صففحه کلمات کلیدی : پیشینه تحقیق هوش هیجانی پیشینه خارجی هوش هیجانی پیشینه در مورد هوش هیجانی پیشینه پژوهشی هوش هیجانی پیشینه داخلی هوش هیجانی پیشینه نظری هوش هیجانی مبانی نظری هوش هیجانی…

  • دانلود پاورپوینت بیماری های کلیه و مجاری ادرار 41 اسلاید

    دانلود پاورپوینت بیماری های کلیه و مجاری ادرار 41 اسلاید رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بیماری های کلیه و مجاری ادرار 41 اسلاید جهت رشته پزشکی در قالب 41 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع…

  • راهکار مدیریت و بازیافت زباله های الکترونیکی در ایران

    راهکار مدیریت و بازیافت زباله های الکترونیکی در ایران بازیافت آلودگی محیط زیست زباله های الکترونیکی دانلود مقاله راهکار مدیریت و بازیافت زباله های الکترونیکی در ایران سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش…

  • درس فرهنگ و تمدن مسلمانان در کشورهای غیر مسلمان

    درس فرهنگ و تمدن مسلمانان در کشورهای غیر مسلمان درس فرهنگ و تمدن مسلمانان در کشورهای غیر مسلمان منتخبی از مقالات ترجمه شده کتاب اقلیتهای مسلمان در جهان (کرمانی) رفتن به سایت اصلی جزوه درس فرهنگ و تمدن مسلمانان در…

  • بررسی تاثیر یادگیری الکترونیکی بر عملکرد کارکنان

    بررسی تاثیر یادگیری الکترونیکی بر عملکرد کارکنان پایان نامه مدیریت دانش پایان نامه یادگیری الکترونیکی فرآیندهای مدیریت دانش پیاده سازی مدیریت دانش در سازمان بازرسی استقرار مدیریت دانش در سازمان بازرسی پایان نامه تاثیر مدیریت دانش بر یادگیری الکترونیکی تاثیر…

  • ارزیابی دین ورزی جوانان حوزوی و دانشگاهی

    ارزیابی دین ورزی جوانان حوزوی و دانشگاهی دینداری جوانان پایبندی به دین دانلود پایان نامه نگرش جوانان به دین دین ورزی جوانان دانلود پایان نامه پایبندی به دین در دانشجویان پایبندی مذهبی دانشجویان دانلود پایان نامه دین ورزی جوانان دانشگاهی…

  • دانلود پاورپوینت ارزیابی سریع کارخانه

    دانلود پاورپوینت ارزیابی سریع کارخانه پاورپوینت ارزیابی عملکرد سریع پاورپوینت ارزیابی سریع پاورپوینت در مورد ارزیابی سریع کارخانه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ارزیابی سریع کارخانه جهت رشته مدیریت در 41 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و…

  • سوگیری های فرآیند پردازش اطلاعات در اضطراب اجتماعی

    سوگیری های فرآیند پردازش اطلاعات در اضطراب اجتماعی سوگیری توجه  سوگیری تفسیر اضطراب اجتماعی مولفه های سوگیری توجه مدلهای سوگیری توجه سوگیری توجه در اضطراب اجتماعی سوگیری تفسیر در اضطراب اجتماعی سوگیری توجه و اضطراب اجتماعی سوگیری توجه و اختلالات…

  • بررسی حوزه های مختلف منطقه گرایی در منطقه خلیج فارس با تاکید بر نقش ایران

    بررسی حوزه های مختلف منطقه گرایی در منطقه خلیج فارس با تاکید بر نقش ایران منطقه گرایی در خاورمیانه منطقه گرایی در خلیج فارس حوزه‌های مختلف منطقه‌گرایی ابعاد متفاوت منطقه‌گرایی خاورمیانه نقش ایران در منطقه گرایی خاورمیانه نقش ایران در…

  • پاورپوینت بررسی پردازش تحلیلی برخط برای پشتیبانی تصمیم

    پاورپوینت بررسی پردازش تحلیلی برخط برای پشتیبانی تصمیم کلمات کلیدی : پاورپوینت پردازش تحلیلی برخط برای پشتیبانی تصمیم پردازش تحلیلی برخط برای پشتیبانی تصمیم تحقیق پردازش تحلیلی برخط برای پشتیبانی تصمیم پایگاه داده تحلیلی قابلیت های OLAP بررسی مدل داده…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سازگاری تحصیلی 42 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق سازگاری تحصیلی 42 صفحه فصل دوم پایان نامه سازگاری تحصیلی مبانی نظری سازگاری تحصیلی پیشینه تحقیق سازگاری تحصیلی پیشینه داخلی سازگاری تحصیلی پیشینه خارجی سازگاری تحصیلی پیشینه پژوهش سازگاری تحصیلی پیشینه نظری سازگاری تحصیلی ادبیات…

  • پاورپوینت آشنایی با مهندسی نرم افزار فصل شش مديريت و تحليل ريسک

    پاورپوینت آشنایی با مهندسی نرم افزار فصل شش مديريت و تحليل ريسک پاورپوینت مهندسی نرم افزار مديريت و تحليل ريسک دانلود پاورپوینت مهندسی نرم افزار مديريت و تحليل ريسک پاورپوینت درباره مهندسی نرم افزار مديريت و تحليل ريسک رفتن به…

  • پاورپوینت اقدامات پس از حوادث ترافیکی

    پاورپوینت اقدامات پس از حوادث ترافیکی پاورپوینت حوادث ترافیکی پاورپوینت حوادث ترافیکی در جوانان پاورپوینت تعریف حوادث ترافیکی پاورپوینت حوادث بارهای ترافیکی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اقدامات پس از حوادث ترافیکی جهت رشته آموزشی در قالب 29 اسلاید…

  • پاورپوینت کارگاه آموزشی شکست های عشقی و عاطفی

    پاورپوینت کارگاه آموزشی شکست های عشقی و عاطفی پاورپوینت شکست عشقی در مردان پاورپوینت شکست عشقی در زنان پاورپوینت شکست عاطفی چیست پاورپوینت شکست عاطفی دکتر هلاکویی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کارگاه آموزشی شکست های عشقی و عاطفی…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش برنامه ریزی استراتژیک

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش برنامه ریزی استراتژیک فصل دوم پایان نامه برنامه ریزی استراتژیک مبانی نظری برنامه ریزی استراتژیک پیشینه تحقیق برنامه ریزی استراتژیک پیشینه داخلی برنامه ریزی استراتژیک پیشینه خارجی برنامه ریزی استراتژیک پیشینه پژوهش برنامه ریزی استراتژیک…

  • پاورپوینت آشنایی با اصول و روش های كار تیمی

    پاورپوینت آشنایی با اصول و روش های كار تیمی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با اصول و روش های كار تیمی جهت رشته مدیریت در قالب 15 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و…

  • تشریح مفاهیم ،ارکان و دگرگونی های حاکم بر مسئولیت کیفری

    تشریح مفاهیم ،ارکان و دگرگونی های حاکم بر مسئولیت کیفری مسئولیت کیفری بررسی مفاهیم مسئولیت کیفری ارکان مسئولیت کیفری تحولات حاکم بر مسئولیت کیفری حدود و قلمرو مسئولیت کیفری اشخاص حدود و قلمرو مسئولیت کیفری اشخاص حقیقی حدود و قلمرو…

  • پاورپوینت بررسی تاثیر کود بیولوژیک حاوی باکتری آسپیریلیوم و ازتو باکتر و مقادیر مختلف نیتروژن بر عملکرد و اجزاء عملکرد گندم رقم پیشتاز

    پاورپوینت بررسی تاثیر کود بیولوژیک حاوی باکتری آسپیریلیوم و ازتو باکتر و مقادیر مختلف نیتروژن بر عملکرد و اجزاء عملکرد گندم رقم پیشتاز پاورپوينت گندم رقم پيشتاز پاورپوينت تاثير كود بيولوژيك پاورپوينت تاثير كود بيولوژيك بر عملكرد گندم پاورپوينت بررسی…

  • تـأثیـر عوامل خانوادگی بر میزان پیشرفت تحصیلی دانش آموزان

    تـأثیـر عوامل خانوادگی بر میزان پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دانلود مقاله تـأثیـر عوامل خانوادگی بر میزان پیشرفت تحصیلی دانش آموزان تاثیر انگیزش در پیشرفت تحصیلی انگیزه پیشرفت چیست؟ ویژگی های افراد پیشرفت گرا چیست؟ سیستم همکاری در فروش فایل فایلینا…

  • پاورپوینت بررسی معماری اسلامی در سرزمین مصر

    پاورپوینت بررسی معماری اسلامی در سرزمین مصر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی معماری اسلامی در سرزمین مصر جهت رشته معماری در قالب 48 اسلايد و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش  …

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد متوازن

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد متوازن مبانی نظری ارزیابی عملکرد متوازن پیشینه ارزیابی عملکرد متوازن دانلود مبانی نظری ارزیابی عملکرد متوازن پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد متوازن ادبیات نظری ارزیابی عملکرد متوازن فصل دوم پایان نامه ارزیابی عملکرد متوازن…