مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 10

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 10

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری
فصل دوم پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 10

 

 

 

 

 

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید.این فایل در واقع دهمین مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری می باشد که باز بصورت منحصر به فرد در سایت فایلینا قرار گرفت

 

 

 

سایر مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در لینک زیر قابل دسترس هستند:

 لیست مبانی نظری CRM

 

 

 

 

مقدمه مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری :

 

تاريخچه مدیریت ارتباط با مشتری

در طي 50 سال گذشته، تغييرات چشمگيري در بازارهاي هدف ، تنوع خواسته‏هاي مشتريان و پيشرفت در رويكردهاي بازاريابي اتفاق افتاده است. شايد بتوان تاريخچه ظهور مباحث مرتبط با  CRM را درسه دوره زير خلاصه نمود:

بازاريابي انبوه (ارتباط يك با چندنفر): در ابتدا بازاريابي انبوه (ارتباط يك با چندنفر) وجود داشت. در عصر تولید انبوه  دیگر سفارشی سازی امکان پذیر نبود. در سال 1915 هنری فورد  تعداد 355276 خودرو مدل T فروخت و جالب اینکه تمامی مشتریان رنگ سیاه را انتخاب کردند. در واقع نداشتن تنوع برای مشتریان کاملأ پذیرفته شده بود.(حاج زمانعلی، 1383، ص9). 

 

در عصر تولید انبوه كه وفاداري مشتري بعلاوه حفظ مشتري تنها در صورتي که سهم بازاركمتر مي شد، مي توانست اتفاق بيفتد، زيرا برقراري ارتباط بطور همزمان با جمعيت بالايي از مشتريان به هيچ عنوان به صرفه نبود و اين درحالي بود كه داشتن سهم بالاتر در بازار در اولويت اهداف شركتها قرار داشت.

 

بازاريابي هدف (ارتباط يك نفر با گروه هدف): در اوايل دهه 80 رويكرد بازاريابي از راه دور از طريق ايميل مستقيم و ارتباط مستقيم با گروهي از مشتريان قابل اجرا گرديد .بازاريابي بر مبناي پايگاه‏هاي اطلاعاتي مربوط به مشتريان به هدفمند تر شدن بازاريابي و سوق دادن آن  به سمت مشتريان بالقوه گشت اما بازاريابي به شكل تصادفي نتايج متوسطي را نيز به همراه دارد.

 

 

ارتباط تك به تك (مديريت ارتباط با مشتري) :در دهه 90 مطالعات نشان داد كه حفظ يك مشتري 6 برابر ارزانتر از بدست آوردن يك مشتري جديد مي باشد .آمارهايی از این قبیل صنايع را به سمت دانايي و نزديكي با مشتريان سوق داد.از طرفي افزايش وفاداري مشتريان سودمند ،كاهش نارضايتي مشتريان ، ارائه قيمت پيشنهادها و محصولات متفاوت به مشتريان مختلف و… مواردي هستند كه مي بايست در نظر گرفته شوند. در عصر كنوني مديريت ارتباط با مشتري، جز ضروريات تمام صنايع اصلي شده است، كه اين مهم منجر به انتفال پاراديم ها و الگوها از تمركز بر كسب وكار به تمركز بر مشتري گرديده است .فورستر و گارتنر پيش بيني كرده‏‏اند كه بطور متوسط، شركتها در سالهاي آتي 11بيليون دلار به منظور راه اندازي CRM پـرداخت مي‏نمايند.

 

تعاريف بسياري از عنوان استراتژي كسب وكار كه شامل تمركز بر فرآيند كسب وكار مبتني بر دانش و ساختارهاي سازماني اطراف مشتريان و گستره چشم انداز  سازماني مي باشد، معرفي شده است.به ميزاني كه ارتباط با مشتريان بيشتر الكترونيكي مي شود، به شكل طبيعي مشتريان مايلند نوآورتر، با ذكاوت بيشتر و راحتي بيشتر خريد و فروش خود را انجام دهند .بنابراين پاراديم ديگري كه تغيير يافته ارتباطات موثر الكترونيكي با مشتريان مي باشد كه فراهم كننده قابليت مكالمه و ارتباطات يكپارچه با هريك از مشتريان است (موسوی و همکاران،1386، صص 5-6) .

 

 

 

 

 

 مفهوم و تعاریف مدیریت ارتباط با مشتری

مدیریت ارتباط با مشتری یک مفهوم جدید نیست، اما با توجه به پیشرفتهای صورت گرفته در فناوری اطلاعات شکل عملی یافته است.  CRM در ادبیات اغلب به عنوان بازاریابی یک به یک  شناخته شده است. در گذشته، ابزارهای اتوماسیون کادر فروش (SFA)  گسترش زیادی یافته است. نرم افزارهای SFA کارهای تکراری نظیر ثبت معاملات مشتری و پیش بینی را برعهده داشته-اند.

 

 

SFA به کادر فروش امکان می‏دهد تا بیشتر بر فروش متمرکز شوند و به وظایف اداری کمتر توجه نمایند. باید توجه داشت که   CRM رویکردهای خود را در بازاریابی رابطه-ای دنبال می کند و به دنبال سودآوری بلندمدت با تغییر نگرش از بازاریابی تعاملی به حفظ مشتریان از طریق مدیریت ارتباط با مشتری می باشد .بنابراین  CRM ابزاری مدرن و توسعه یافته برای داده کاوی  از اطلاعات مشتریان است که با استفاده از نقاط ارتباطی مختلف، در سیستم، تغذیه می گردد و یک دیدگاه جامع از مشتری خلق می نماید. فناوری، ثبت و تحلیل رفتار مشتریان به بنگاه ها اجازه می دهد تا به آسانی مشتریان خوب را شناسایی نموده و تلاشهای بازاریابی را بر مشتریانی که از بنگاه خرید می نمایند، متمرکز نمایند. درک بهتر مشتری کنونی به بنگاه اجازه می دهد تا با تعامل، پاسخگویی و ارتباط موثر با آنها، نرخ حفظ مشتریان را به طور چشمگیری افزایش دهد. 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل دوم: ادبیات تحقیق

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)    

فصل دوم : مبانی نظری و پیشینه تحقيق    12
2-1) مقدمه    13
2-2) تعريف مشتري    13
2-2-1 ) انواع مشتريان    14
2-3) تاريخچه مدیریت ارتباط با مشتری    16
2-3-1) مفهوم و تعاریف مدیریت ارتباط با مشتری    17
2-4) زمينه هاي ظهور مدیریت ارتباط با مشتری    20
2-5) مولفه های مدیریت ارتباط با مشتری    21
2-6) اصول مدیت ارتباط با مشتری    22
2-7) مفروضات اساسي مديريت ارتباط با مشتري    23
2-8) مراحل و فرآيندهاي مديريت ارتباط با مشتري    24
2-8-1 ) اجراي CRM    24
2-8-2 ) بهبود CRM    28
2-8-3) بهينه سازي كانالهاي ارتباطي    30
2-9) مدل اجرایی مدیریت ارتباط با مشتری    32
2-10) ابعاد تکنولوژیک مدیریت ارتباط با مشتری    37
2-10-1 ) CRM عملیاتی    37
2-10-2 )  CRMتحلیلی    38
2-10-3 ) CRM مشارکتی    38
2-11) پياده سازي مدیریت ارتباط با مشتری    38
2-12) مزاياي پياده سازي نظام مدیریت ارتباط با مشتری    39
2-13) عوامل مهم در موفقيت مديريت ارتباط با مشتري    41
2-14) الگوهای موجود در زمینه عوامل موثر بر موفقیت اجرای CRM    41
2-14-1 ) مديريت دانش    46
2-14-2) تكنولوژي اطلاعات    47
2-14-3 ) نقش مديريت ارشد    48
2-14-4 ) پرسنل    49
2-14-5 ) استراتژی    50
2-14-6 ) فرهنگ    51
2-14-7) مدیریت تغییر    53
2-15) مدیریت ارتباطات    53
2-16) حمایت و پشتیبانی مدیران ارشد    53
2-17)  مدلهاي موجود در زمينه آمادگي مديريت ارتباط با مشتري    54
2-18) تصميم‌گيري با معيارهاي چندگانه    55
2-18-1 ) فرآيند تحليل سلسله‌مراتبي    56
2-18-1-1) اصول فرآيند تحليل سلسله‌مراتبي    57
2-18-1-2) مدل فرايند تحليل سلسله‌مراتبي    57
2-19)روش تحليل شبکه (ANP)    62
2-19-1 )تفاوت‌هاي روش تحليل شبکه وروش تحليل سلسله‌مراتبي    67
2-19-2 ) مراحل روش تحليل شبکه    68

پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری

فهرست منابع   
منابع فارسی   
منابع لاتین    

 

 

 

فهرست جداول
جدول 2-1: برخی تعاریف ارائه شده از مدیریت ارتباط با مشتری    18
جدول 2-2: عوامل کلیدی موفقیت CRM از دیدگاه مندوزا و همکاران    44
جدول 2-3: عوامل توفیق مدیریت ارتباط با مشتری    45
جدول 2-4: ارزش گذاري شاخص‌ها نسبت به هم    59
جدول 2-5: شاخص تصادفي بودن RI    62
جدول 2-6: شاخص تصادفي بودن RI تا 15 معيار    62
جدول 2-7: مهم ترين کاربردهای روش تحليل شبکه    65
جدول 3-1- مقياس امتيازدهي نه درجه ساعتي    82

 

 

 

فهرست اشكال
شکل 1-1: مدل مفهومي تحقيق    9
شکل 2-1: هرم مشتري    15
شکل 2-2: اجزاي CRM    21
شکل 2-3: مثلث اجراي CRM    25
شکل 2-4: CRM در رسانه هاي چند گانه    26
شکل 2-5: مدل اجرائي CRM در سازمانها    32
شکل 2-6: نمايش گسترده فرايند تحليل سلسله‌مراتبي    58
شکل 7-۲: ساختار سلسله‌مراتبي AHP و شبکه‌اي ANP    63
شکل 2-8: روش تحليل سلسله‌مراتبي وتحليل شبکه    67
شکل 2-9: روند نماي تصميم‌گيري در روش تحليل شبکه    68

 

 

 

 

  • بررسی کیفی کار عملی ماشینهای حفاری

    بررسی کیفی کار عملی ماشینهای حفاری ماشین های حفاری عملکرد دستگاه حفاری TBM عملکرد دستگاه حفاری رودهدر كیفیت اجرایی ماشین های حفاری بررسی کیفی کار عملی ماشینهای حفاری ارزیابی كیفیت اجرایی ماشین های حفاری دانلود پایان نامه مکانیک دانلود پایان…

  • پاورپوینت تهیه و تنظیم لیست حقوق

    پاورپوینت تهیه و تنظیم لیست حقوق پاورپوینت قانون سنوات وزارت کار پاورپوینت حقوق قانون کار پاورپوینت قوانین کارگری پاورپوینت آیا کارفرما میتواند حقوق کارگر را کاهش دهد رفتن به سايت اصلي  دانلود پاورپوینت تهیه و تنظیم لیست حقوق جهت رشته…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق راهبردهای مقابله ای 31 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق راهبردهای مقابله ای 31 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری راهبردهای مقابله ای پیشینه تحقیق راهبردهای مقابله ای پیشینه داخلی راهبردهای مقابله ای پیشینه خارجی راهبردهای مقابله ای پیشینه پژوهش راهبردهای مقابله ای پیشینه نظری…

  • پایان نامه کارشناسی رشته برق و الکترونیک با عنوان مدارات رادیویی

    پایان نامه کارشناسی رشته برق و الکترونیک با عنوان مدارات رادیویی مدارات رادیویی انواع سرامیکی پایداری حرارتی مدار تانک آمپلیفایر قدرت ولتاژ موج ایستاده پایان نامه کارشناسی رشته برق و الکترونیک با عنوان مدارات رادیویی پایان نامه پایان نامه رشته…

  • پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت علوم بانکی بررسی عوامل موثر بر بحران های بانکی در ایران و اثرآن بر تقاضای پول ( طی دوره 82-1350)

    پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت علوم بانکی بررسی عوامل موثر بر بحران های بانکی در ایران و اثرآن بر تقاضای پول ( طی دوره 82-1350) تقاضای پول نرخ سود بانکها مدیریت علوم بانکی بحران های بانکی در ایران دانلود…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مشاوره گروهی 56 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق مشاوره گروهی 56 صفحه فصل دوم پایان نامه مشاوره گروهی مبانی نظری مشاوره گروهی پیشینه تحقیق مشاوره گروهی پیشینه داخلی مشاوره گروهی پیشینه خارجی مشاوره گروهی پیشینه پژوهش مشاوره گروهی پیشینه نظری مشاوره گروهی ادبیات…

  • پاورپوینت استفاده از روشهای داده كاوی در تشخیص نفوذ به شبكه های كامپیوتری

    پاورپوینت استفاده از روشهای داده كاوی در تشخیص نفوذ به شبكه های كامپیوتری داده كاوی و كاربرد آن در كشف نفوذ سیستم های تشخیص نفوذ ( IDS ) دانلود پاورپوینت استفاده از روشهای داده كاوی در تشخیص نفوذ به شبكه…

  • پاورپوينت حافظه های ثانوی

    پاورپوينت حافظه های ثانوی دانلود پاورپوينت حافظه های ثانوی دانلود پاورپوينت درمورد حافظه های ثانوی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت حافظه های ثانوی جهت رشته نرم افزار در قالب 26 اسلايد و با فرمت pptx به صورت کامل و…

  • پاورپوینت بررسی موارد خاص در حسابداری بخش عمومی

    پاورپوینت بررسی موارد خاص در حسابداری بخش عمومی پاورپوینت بررسی موارد خاص در حسابداری بخش عمومی حسابداری وجوه اداره شده حسابداری ودایع حسابداری خانه های سازمانی حسابداری مطالبات تایید شده پیمانکاران به عنوان ضمانت نامه وجه الضمان حسابداری تسعیر ارز…

  • کاربرد نانوفناوری در بهبود سیمان و سیال حفاری

    کاربرد نانوفناوری در بهبود سیمان و سیال حفاری نانو در صنعت نفت کاربرد نانو در صنایع نفت و گاز بهبود خواص سیال حفاری نانوفناوری در بهبود خواص سیمان حفاری علم نانو در عملیات حفاری سیال حفاری نانوذرات سیمانکاری نانو افزایه…

  • پاورپوینت بهداشت ارگونومی در ادارات

    پاورپوینت بهداشت ارگونومی در ادارات پاورپوینت ارگونومی در ادارات پاورپوینت بهداشت محیط در ادارات پاورپوینت بهداشت فردی در ادارات پاورپوینت بهداشت حرفه ای در ادارات رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بهداشت ارگونومی در ادارات جهت رشته بهداشت عمومی در…

  • موارد و آثار مقایسه ای فسخ بیع اقساطی

    موارد و آثار مقایسه ای فسخ بیع اقساطی فسخ بیع اقساطی آثار فسخ بیع اقساطی موارد فسخ بیع اقساطی پایان نامه فسخ بیع اقساطی فسخ بیع اقساطی در حقوق ایران فسخ بیع اقساطی در قانون متحدالشکل تجاری آمریکا فسخ بیع…

  • بازی درمانی شناختی رفتاری و فرآیند ارزیابی کودک در آن

    بازی درمانی شناختی رفتاری و فرآیند ارزیابی کودک در آن کلمات کلیدی : مداخله در CBPT مروری بر شکل گیری CBPT بازی درمانی شناختی رفتاری پیشینه های نظری برای CBPT تعریف بازی درمانی شناختی-رفتاری اثربخشی بازی درمانی شناختی رفتاری بازی…

  • مبانی نظری مدلهای ارزیابی تعالی سازمانی

    مبانی نظری مدلهای ارزیابی تعالی سازمانی مبانی نظری مدلهای ارزیابی تعالی سازمانی ادبیات و مبانی نظری مدلهای ارزیابی تعالی سازمانی پیشینه تحقیق مدلهای ارزیابی تعالی سازمانی دانلود پیشینه تحقیق مدلهای ارزیابی تعالی سازمانی دانلود مبانی نظری مدلهای ارزیابی تعالی سازمانی…

  • سبب شناسی اختلال اضطراب اجتماعی و بررسی مدل های آن

    سبب شناسی اختلال اضطراب اجتماعی و بررسی مدل های آن اختلال اضطراب اجتماعی شیوع اختلال اضطراب اجتماعی در ایران انواع اختلال اضطراب اجتماعی سبب شناسی اختلال اضطراب اجتماعی مدلهای سبب شناسی اختلال اضطراب اجتماعی عوامل اختلال اضطراب اجتماعی معیارهای اختلال…

  • پاورپوینت درس و کتاب اصول مهندسي اينترنت

    پاورپوینت درس و کتاب اصول مهندسي اينترنت پاورپوینت اصول مهندسی اینترنت احسان ملکیان ویراست دوم pdf پاورپوینت کتاب مهندسی اینترنت ملکیان ویراست دوم پاورپوینت کتاب اصول مهندسی اینترنت دکتر احسان ملکیان ویراست دوم پاورپوینت کتاب اصول مهندسی اینترنت احسان ملکیان…

  • پاورپوینت ماشین آلات راهسازی و ساختمانی - اسکریپر

    پاورپوینت ماشین آلات راهسازی و ساختمانی - اسکریپر رفتن به سايت اصلي در این پروژه پاورپوینت ماشین آلات راهسازی و ساختمانی - اسکریپر در 25 اسلاید کاربردی و اجرایی همراه با نمودار و تصاویر طبق شرح زیر ارایه شده است: 1- مقدمه 2- عوامل…

  • مبانی نظری سبکهای فرزند پروری

    مبانی نظری سبکهای فرزند پروری مبانی نظری سبکهای فرزند پروری مبانی نظری سبکهای فرزندپروری دانلود مبانی نظری سبکهای فرزند پروری دانلود مبانی نظری سبکهای فرزندپروری مبانی نظری شیوه‌های فرزندپروری مبانی نظری الگوهای فرزند پروری ابعاد سبكهای فرزندپروری دیدگاه های نظری…

  • پاورپوینت معیارهای معماری سبز و اصول معماری سبز در شهر

    پاورپوینت معیارهای معماری سبز و اصول معماری سبز در شهر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با معماری سبز جهت رشته معماری در قالب 40 اسلايد و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش…

  • پرسشنامه بررسی اثر شاخص های مرتبط با زنجیره تامین بر رضایت مشتری

    پرسشنامه بررسی اثر شاخص های مرتبط با زنجیره تامین بر رضایت مشتری پرسشنامه مدیریت زنجیره تامین پرسشنامه مزیت رقابتی پرسشنامه عملکرد سازمانی پرسشنامه شاخص های زنجیره تامین پرسشنامه رضایت مشتری پرسشنامه اثر شاخص های زنجیره تامین بر رضایت مشتری رفتن…

  • بررسی شیوه اداره بیمارستانهای منتخب نیروهای مسلح و ارتباط آن با شاخص های عملکرد بیمارستانی

    بررسی شیوه اداره بیمارستانهای منتخب نیروهای مسلح و ارتباط آن با شاخص های عملکرد بیمارستانی سبک رهبری شاخصهای عملکردی شاخص های عملکرد بیمارستانی شیوه اداره بیمارستانها رابطه سبک رهبری مدیران با شاخص های عملکردی دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق طلاق و نظریه های آن 74 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق طلاق و نظریه های آن 74 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری در مورد طلاق پیشینه تحقیق در مورد طلاق مبانی نظری طلاق و نظریه های آن پیشینه تحقیق طلاق و نظریه های آن پیشینه…

  • دانلود پاورپوینت استخراج مقاله از پایان نامه

    دانلود پاورپوینت استخراج مقاله از پایان نامه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت استخراج مقاله از پایان نامه جهت رشته علوم پایه در 33 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • پاورپوينت نوشيدني هاي غير الکلی

    پاورپوينت نوشيدني هاي غير الکلی پاورپوينت نوشيدنی هاي غير الکلی دانلود پاورپوينت درمورد نوشيدنی های غير الکلی پاورپوينت درمورد نوشيدنی های غير الکلی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت نوشيدنی های غير الکلی در قالب 20 سلايد جهت رشته زيست با فرمت  pptx…

  • پاورپوینت طراحی سایت دانلود کتاب

    پاورپوینت طراحی سایت دانلود کتاب پاورپوینت طراحی سایت پاورپوینت درباره طراحی سایت پاورپوینت طراحی سایت برای دانلود کتاب پاورپوینت درمورد طراحی سایت دانلود کتاب رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت طراحی سایت دانلود کتاب جهت رشته ی نرم افزار در…

  • پاورپوینت جراحی لاپاراسکوپی

    پاورپوینت جراحی لاپاراسکوپی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت جراحی لاپاراسکوپی جهت رشته ی پزشکی در قالب 21 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       لاپاراسكوپی به معنی دیدن حفره…

  • پاورپوینت جوش

    پاورپوینت جوش رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت جوش جهت رشته بهداشت عمومی در قالب 32 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش         بیماری های پوستی یکی از بیماری های…

  • پاورپوینت لزوم استفاده از سیستم ارت و روشهای نصب آن

    پاورپوینت لزوم استفاده از سیستم ارت و روشهای نصب آن پاورپوینت لزوم استفاده از سیستم ارت پاورپوینت علت استفاده از سیستم ارت پاورپوینت دلایل استفاده از سیستم ارت پاورپوینت سیستم ارت چیست پاورپوینت سیستم ارت ساختمان رفتن به سايت اصلي…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد اعضا هیات علمی دانشگاه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد اعضا هیات علمی دانشگاه مبانی نظری ارزیابی عملکرد اعضا هیات علمی دانشگاه دانلود مبانی نظری ارزیابی عملکرد اعضا هیات علمی دانشگاه دانلود پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد اعضا هیات علمی دانشگاه پیشینه تحقیق ارزیابی…

  • مقاله رشته معماری با عنوان هنر اسلامی حرم

    مقاله رشته معماری با عنوان هنر اسلامی حرم هنر اسلامی معماری حرم هنر آبستره هنر تشبیهی و هنر تنزیهی دانلود مقاله هنر اسلامی حرم تعریف هنر اسلامی در ایران تاثیر هنر ایران در هنرهای اسلامی توحید در طرحهای هندسی حکمت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رابطه آمیخته ترفیع و ارزش ویژه برند

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق رابطه آمیخته ترفیع و ارزش ویژه برند مبانی نظری ارزش ویژه برند پیشینه پژوهش ارزش ویژه برند پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند فصل دوم پایان نامه ارزش ویژه برند دانلود مبانی نظری ارزش ویژه برند…

  • پاورپوینت کف پوش های سه بعدی اپوکسی

    پاورپوینت کف پوش های سه بعدی اپوکسی پاورپوینت کف پوش پاورپوینت کف پوش سه بعدی پاورپوینت کف پوش های سه بعدی پاورپوینت اپوکسی پاورپوینت کف پوش اپوکسی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کف پوش های سه بعدی اپوکسی جهت…

  • پاورپوینت سود تقسيم نشده و سود سهام ( همراه با مثالهای کاملاً تشریحی)

    پاورپوینت سود تقسيم نشده و سود سهام ( همراه با مثالهای کاملاً تشریحی) کلمات کلیدی : پاورپوینت سود تقسيم نشده و سود سهام سود تقسيم نشده و سود سهام تحقیق سود تقسيم نشده و سود سهام مقاله سود تقسيم نشده…

  • نقش جنسیت در مجازات مجرم

    نقش جنسیت در مجازات مجرم زن مرد جرم مجازات جنسیت حقوق کیفری نقش جنسیت در مجازات مجرم سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل فروش فایل fileina فروشگاه فایل خرید مقاله و تحقیق حقوق رفتن به سایت اصلی…

  • بیع با ثمن شناور از دیدگاه فقه

    بیع با ثمن شناور از دیدگاه فقه ثمن در عقد بیع عقد بیع با ثمن شناور پایان نامه بیع با ثمن شناور عدم تعیین ثمن در بیع اعتبار بیع با ثمن شناور اعتبار بیع با ثمن شناور در فقه بیع…