مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 12

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 12

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری
فصل دوم پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 12

 

 

 

 

 

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید.این فایل در واقع دوازدهمین مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری می باشد که باز بصورت منحصر به فرد در سایت فایلینا قرار گرفت

 

 

 

 

سایر مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در لینک زیر قابل دسترس هستند:

 لیست مبانی نظری CRM

 

 

 

 

مقدمه مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری :

 

تشریح مدیریت ارتباط با مشتری

مدیریت ارتباط با مشتری از سه بخش؛ مشتری، روابط و مدیریت تشکیل شده است.منظور از مشتری، مصرف کننده نهایی است که در روابط ارزش آفرین نقش حمایت کننده را دارا می باشد. منظور از روابط، ایجاد مشتریان وفادارتر و سودمندتر از طریق ارتباطی یادگیرنده می باشد و مدیریت عبارتست از خلاقیت و هدایت یک فرآیند کسب و کار مشتری مدار و قرار دادن مشتری در مرکز فرآیندها و تجارب سازمان.

 

مدیریت ارتباط با مشتری از اهرم های بازاریابی، عملیات، فروش ، سرویس دهی به مشتریان، مدیریت منابع انسانی، طرح و توسعه، مالی، فناوری اطلاعات و اینترنت به منظور حداکثر سازی کسب سود در ارتباط با مشتری استفاده می کند.  

 

                                                                        
در بهترین حالت مدیریت ارتباط با مشتری یک تعامل مداوم بین سازمان و مشتریانش می باشد. مدیریت ارتباط با مشتری هنر و درک شناسایی بهترین مشتریان، نگهداری و فروش بیشتر به آنها می باشد. برای رسیدن به روابط بهینه با مشتری، سازمان باید فناوری و تجربیات را گرد هم آورد تا مشتریان را بشناسد، متمایز کند، با مشتریان فعلی تعامل داشته باشد و برای این مشتریان سفارشی کار کند .رسیدن به وفاداری مشتری هدف نهایی مدیریت  ارتباط با مشتری است. داشتن محصول یا خدمات مناسب در مکان و زمان مناسب، در مشتریان رفتار وفادارانه ایجاد خواهد کرد.

 

 

 

 

 

 

ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری:

مدیریت ارتباط با مشتری در این پژوهش از دید حیدری و اخوان (1388) دارای سه بعد ذیل می باشد:

1- بعد جذب، حفظ و گسترش روابط با مشتری: این شاخص با معیارهای زیر در سطح سنجش ترتیبی قابل سنجش است: مشوقهای سازمان برای مشتریان فعلی، تعامل با مشتریان از دست رفته سازمان، ارتباط و تعامل دو سویه با مشتریان، ارتباط بلند مدت با مشتریان و شناسایی مشتریان.

2- بعد زیر ساختاری: این شاخص با معیارهای زیر در سطح سنجش ترتیبی قابل سنجش است: حمایت مدیران ارشد از فعالیتها و ارتباط با مشتریان، سیستم تعریف شده برای فعالیتهای ارتباط با مشتری.

3- بعد مشتری گرایی: این شاخص با معیارهای زیر در سطح سنجش ترتیبی قابل سنجش است: به خاطر سپردن اسامی همه مشتریان از سوی کارکنان ، اهمیت دادن به مشکلات مشتریان.

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل دوم: ادبیات تحقیق

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)    

مدیریت ارتباط با مشتری    3
2-2-1- تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری:    3
2-2-2- تشریح مدیریت ارتباط با مشتری:    4
2-2-3- تعریف مدیریت ارتباط با مشتری:    5
2-2-4- ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری:    7
2-2-5- سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان کلیدی:    7
2-2-6- اهداف اصلی اجرای مدیریت ارتباط با مشتری در موسسات مالی و بانکها:    8
2-2-7- نقاط قوت و ضعف مدیریت ارتباط با مشتری در بانک:    8
2-2-8- مزیت های بهره گیری از مدیریت ارتباط با مشتری:    9
2-2-9- اصول مدیریت ارتباط با مشتری:    10
2-2-10- اهداف مدیریت  ارتباط با مشتری:    11
2-2-11- مفروضات اساسی مدیریت ارتباط با مشتری:    13
2-2-12- مراحل ارایه خدمت در مدیریت ارتباط با مشتری:    14
2-2-13- مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتریECRM)):    15
2-2-14- مدیریت ارتباط یکپارچه با مشتری (ICRM):    15
2-2-15- انواع فناوریهای مورد استفاده در مدیریت ارتباط با مشتری:    16
2-2-16- صنعت بانکداری و ارتباط آن با ACRM :    17
2-2-17- عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی استراتژی CRM :    19
2-2-18- چالشهای اجرایی CRM :    19
2-2-19- مراحل تکامل مدیریت ارتباط با مشتری:    20
 

پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری

2-4-1- پژوهشهای خارجی    22
2-4-2- پژوهشهای داخلی    28

منابع
 

 

 

 

 

 

فهرست اشکال

شکل 1-1: گام‌ها و مراحل تحقیق7
شکل 2-1: رابطه مدیریت ارتباط با مشتریان و عملکرد بازاریابی22
شکل 2-2: فرآیند کلی مدیریت امور مشتریان.28
‏شکل 2-3 فرآیند پیاده‌سازی مدیریت ارتباط با مشتریان29
شکل 2-4 ساختار اطلاعاتی در مدیریت ارتباط با مشتریان.30
شکل 2-5: عوامل کلیدی موفقیت جهت پیاده‌سازی اثربخش مدیریت ارتباط با مشتریان 31
شکل 2-6 عوامل کلیدی موفقیت جهت پیاده‌سازی اثربخش مدیریت ارتباط با مشتریان31
شکل 2-7: الگوی یکپارچه پیاده‌سازی و اجرای موفقیت‌آمیز مدیریت ارتباط با مشتریان .33
شکل 2-8: عناصر سازنده مدیریت ارتباط با مشتریان35
شکل 2-9: مدل نظری اجرای مدیریت ارتباط با مشتریان45
شکل 2-10: تمهیدات لازم قبل از پیاده‌سازی مدیریت ارتباط با مشتریان الکترونیکی.49
شکل 2-11: ابعاد مختلف مدیریت ارتباط با مشتریان الکترونیکی.50
شکل 2-12: مراحل شکل‌گیری مدیریت ارتباط با مشتریان الکترونیکی51
شکل 2-13: اهداف مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه.59
شکل 2-14: قابلیت‌های ممتاز و منحصربفرد مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه61
شکل 2-15: خدمات ارائه شده بواسطه مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه به تفکیک درصد 63
شکل 2-16: میزان بکارگیری خدمات مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه در صنایع مختلف بر اساس تعداد استفاده‌کنندگان از این خدمات64
شکل 2-17: میزان بکارگیری خدمات مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه در صنایع مختلف بر اساس تعداد خدمات ارائه شده توسط سازمان‌ها.64
شکل 2-18: میزان بکارگیری خدمات مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه در هر یک از فازهای مختلف فرآیند ارائه خدمت بر اساس تعداد استفاده‌کنندگان از این خدمات65
شکل 2-19: میزان بکارگیری خدمات مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه در هر یک از فازهای مختلف فرآیند ارائه خدمت بر اساس تعداد خدمات ارائه شده توسط سازمان‌ها.65
شکل 2-20: چارچوب ارزیابی محیط در سیستم‌های تکنولوژی‌محور.67
شکل 2-21: مزیت‌های کارکردی مرتبط با هر یک از مولفه‌های کلیدی استراتژی؛ فرآیندها و سیستم‌ها68
شکل 2-22: چارچوب نظری پیاده‌سازی مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه .69
شکل 2-23: طبقه‌بندی تکنیک‌های داده‌کاوی از منظر رویکرد، تکنیک‌های اصلی و فرعی74
شکل 2-24: ارتباطات میان گام‌های مختلف فرآیند داده‌کاوی.75
شکل 2-25: متدولوژی CRISP-DM76
شکل 2-26‏: چارچوپ دسته بندی تکنیک های داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتریان81
شکل 2-27: نقش و جایگاه داده‌کاوی در مدیریت ارتباط با مشتریان82
شکل 2-28: چارچوب مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه از منظر داده‌کاوی.87

 

 

 

 

 

  • پاورپوینت انواع هپاتیت

    پاورپوینت انواع هپاتیت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت انواع هپاتیت جهت رشته بهداشت در قالب 28 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       از میان 6 ویروس هپاتوتروپ (G,E,D,C, B,…

  • پیشینه بورس و قرارداد اختیار معامله در ایران و جهان

    پیشینه بورس و قرارداد اختیار معامله در ایران و جهان تاریخچه بورس اوراق بهادار در جهان تعریف و تاریخچه ای از اوراق مشتقه تعریف و تاریخچه ای از بورس اوراق بهادار تعریف و تاریخچه از قرارداد اختیار معامله تعریف قرارداد…

  • پاورپوينت فیزیک حالت جامد ابر رسانا

    پاورپوينت فیزیک حالت جامد ابر رسانا پاورپوينت فیزیک حالت جامد ابر رسانا پاورپوينت فیزیک حالت جامد پاورپوينت فیزیک پاورپوينت در مورد فیزیک حالت جامد ابر رسانا پاورپوينت در مورد فیزیک حالت جامد دانلود پاورپوینت فیزیک حالت جامد ابر رسانا دانلود…

  • پروپوزال زمانبندی در رایانش ابری

    پروپوزال زمانبندی در رایانش ابری کلمات کلیدی : دانلود پروپوزال رایانش ابری نمونه پروپوزال رایانش ابری پروپوزال زمانبندی در محاسبات ابری پروپوزال زمانبندی وظایف در رایانش ابری پروپوزال زمانبندی منابع در رایانش ابری پروپوزال الگوریتم های زمانبندی در رایانش ابری…

  • پاورپوینت آشنایی با جستجو در وب عميق

    پاورپوینت آشنایی با جستجو در وب عميق پاورپوینت وب عميق دانلود پاورپوینت وب عميق پاورپوینت درباره وب عمیق رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با جستجو در وب عميق جهت رشته کامپیوتر و IT در قالب 20 اسلايد و…

  • پاورپوینت کتاب هوش مصنوعی راسل و نورویگ با ترجمه رامین رهنمون

    پاورپوینت کتاب هوش مصنوعی راسل و نورویگ با ترجمه رامین رهنمون پاورپوینت هوش مصنوعی پاورپوینت کتاب هوش مصنوعی پاورپوینت کتاب هوش مصنوعی راسل و نورویگ پاورپوینت کتاب هوش مصنوعی رامین رهنمون رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کتاب هوش مصنوعی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نیازهای بنیادین روانشناختی 35 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق نیازهای بنیادین روانشناختی 35 صفحه فصل دوم پایان نامه نیازهای بنیادین روانشناختی مبانی نظری نیازهای بنیادین روانشناختی پیشینه تحقیق نیازهای بنیادین روانشناختی پیشینه پژوهش نیازهای بنیادین روانشناختی پیشینه نظری نیازهای بنیادین روانشناختی ادبیات نظری نیازهای…

  • ارزیابی جایگزین چارچوب های امنیتی برای خلیج فارس

    ارزیابی جایگزین چارچوب های امنیتی برای خلیج فارس تحولات امنیتی خلیج فارس تحولات امنیتی منطقه خلیج فارس چارچوب های امنیتی برای خلیج فارس ارزیابی جایگزین چارچوب های امنیتی برای خلیج فارس پایان نامه چارچوب های امنیتی برای خلیج فارس پایان…

  • ارزیابی امکان استفاده از بودجه ریزی عملیاتی در دانشگاه

    ارزیابی امکان استفاده از بودجه ریزی عملیاتی در دانشگاه بودجه ریزی عملیاتی اجرای بودجه ریزی عملیاتی در دانشگاه امکان سنجی طراحی بودجه ریزی عملیاتی امکان سنجی استقرار بودجه ریزی عملیاتی امکان سنجی پیاده سازی بودجه ریزی عملیاتی در دانشگاه پایان…

  • مدیریت ارتباط با مشتری در شرکتهای بیمه

    مدیریت ارتباط با مشتری در شرکتهای بیمه crm در بیمه روش اجرایی crm مدیریت ارتباط با مشتریان بیمه ارتباط با مشتری در شرکتهای بیمه مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بیمه اجراي CRM در محيط كسب و كار پایان نامه…

  • استقرار نظام بودجه ریزی عملیاتی در موسسه های آموزش عالی

    استقرار نظام بودجه ریزی عملیاتی در موسسه های آموزش عالی بودجه ریزی عملیاتی بودجه ریزی عملیاتی در دانشگاه استقرار بودجه ریزی عملیاتی در دانشگاه بودجه ریزی عملیاتی در موسسه های آموزش عالی استقرار بودجه ریزی عملیاتی در موسسه های آموزش…

  • پاورپوینت مقاله بررسی و ارزيابی پوشش kتایی در شبکه‌های حسگر

    پاورپوینت مقاله بررسی و ارزيابی پوشش kتایی در شبکه‌های حسگر پاورپوینت بررسی و ارزيابی پوشش kتایی در شبکه‌های حسگر دانلود پاورپوینت بررسی و ارزيابی پوشش kتایی در شبکه‌های حسگر پاورپوینت درباره بررسی و ارزيابی پوشش kتایی در شبکه‌های حسگر رفتن…

  • پاورپوینت کتاب حسابداری مالیاتی از احمدی

    پاورپوینت کتاب حسابداری مالیاتی از احمدی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کتاب حسابداری مالیاتی از احمدی جهت رشته ی حسابداری در قالب 221 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • تعیین حداقل فشار امتزاجی با استفاده از روش تحلیلی

    تعیین حداقل فشار امتزاجی با استفاده از روش تحلیلی فشار امتزاجی تزریق گاز به مخزن روش های ازدیاد برداشت دانلود مقاله تعیین حداقل فشار امتزاجی با استفاده از روش تحلیلی سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری…

  • پاورپوینت تروماتولوژی قانونی

    پاورپوینت تروماتولوژی قانونی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تروماتولوژی قانونی جهت رشته حقوق در قالب 83 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       تروما عبارتست از آسیبهای حاصله از برخورد…

  • جایگاه دولت در اقتصاد اسلامی و مقایسه آن با دیگر نظریات

    جایگاه دولت در اقتصاد اسلامی و مقایسه آن با دیگر نظریات دولت در مكتب اقتصادی اسلام مقایسه دولت اسلامی بادیگردولتها رابطه دولت و جامعه اقتصاد اسلامی عقاید اقتصادی جایگاه دولت در اقتصاد اسلامی و مقایسه آن با دیگر نظریات دانلود…

  • پاورپوینت مبحث شیب خط و عرض از مبدا ریاضی نهم

    پاورپوینت مبحث شیب خط و عرض از مبدا ریاضی نهم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش ریاضی نهم متوسطه مبحث شیب خط و عرض از مبدأ در قالب 3 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق گروه درمانی 46 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق گروه درمانی 46 صفحه فصل دوم پایان نامه گروه درمانی مبانی نظری گروه درمانی پیشینه تحقیق گروه درمانی پیشینه داخلی گروه درمانی پیشینه خارجی گروه درمانی پیشینه پژوهش گروه درمانی پیشینه نظری گروه درمانی ادبیات…

  • پاورپوینت آشنایی با تاریخچه آب انبار

    پاورپوینت آشنایی با تاریخچه آب انبار پاورپوینت آشنایی با تاریخچه آب انبار تاریخچه آب انبار انواع آب‌انبارها از نظر نوع عملكرد و اركان آب انبار در نواحي گرم و خشك آب انبار در نواحي كوهستاني آب انبار در شهر هاي…

  • دانلود تحقیق درباره الگوهای متفاوت فرزندپروری  word

    دانلود تحقیق درباره الگوهای متفاوت فرزندپروری  word رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی الگوهای متفاوت فرزندپروری با فرمت docx در قالب 23 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد      …

  • پاورپوینت استفاده از هوش عاطفی در محيط کار

    پاورپوینت استفاده از هوش عاطفی در محيط کار پاورپوینت استفاده از هوش عاطفی در محيط کار هوش عاطفی چيست فرآيند عاطفی و هوش عاطفی چرا هوش عاطفی مهم است مقايسه IQ و EQ تاثير هوش عاطفی بر کودکان مراحل هوش…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های جامعه شناسی اخلاق 99 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های جامعه شناسی اخلاق 99 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری اخلاق پیشینه تحقیق اخلاق مبانی نظری نظریه های اخلاق پیشینه تحقیق نظریه های اخلاق مبانی نظری نظریه های جامعه شناسی اخلاق پیشینه تحقیق…

  • تحلیل عوامل موثر بر اشتغال جوانان به تفکیک بخشهای عمده اقتصادی ایران

    تحلیل عوامل موثر بر اشتغال جوانان به تفکیک بخشهای عمده اقتصادی ایران اشتغال جوانان اشتغال زایی جوانان دانلود پایان نامه اشتغال جوانان عوامل موثر بر اشتغال جوانان عوامل موثر بر اشتغال جوانان در بخشهای اقتصادی ایران تحلیل عوامل موثر بر…

  • پاورپوینت آشنایی مرحله به مرحله چرخه سلولی

    پاورپوینت آشنایی مرحله به مرحله چرخه سلولی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی مرحله به مرحله چرخه سلولی جهت رشته زیست در قالب 28 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • پاورپوینت آشنایی با نظام های تامین اجتماعی

    پاورپوینت آشنایی با نظام های تامین اجتماعی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با نظام های تامین اجتماعی جهت رشته علوم اجتماعی در قالب 17 اسلايد و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش…

  • پاورپوینت رویکرد اقتصاد رفتاری برای سازمان های بیمه گر

    پاورپوینت رویکرد اقتصاد رفتاری برای سازمان های بیمه گر پاورپوینت رویکرد اقتصاد رفتاری برای سازمان ها پاورپوینت اقتصاد رفتاری برای سازمان های بیمه پاورپوینت استفاده از رويكرد اقتصاد رفتاری برای سازمان های بيمه گر پاورپوینت اقتصاد رفتاری رفتن به سايت…

  • بررسی آثار ازدواج زن و مرد ایرانی با اتباع خارجی

    بررسی آثار ازدواج زن و مرد ایرانی با اتباع خارجی کلمات کلیدی : ازدواج با اتباع بیگانه آثار ازدواج با تبعه بیگانه ازدواج با اتباع بیگانه در ایران ازدواج با اتباع خارجی در ایران شرایط ازدواج با اتباع خارجی در…

  • پاورپوینت بررسی قرآن و پیشرفت زمان

    پاورپوینت بررسی قرآن و پیشرفت زمان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی قرآن و پیشرفت زمان جهت رشته معارف اسلامی در قالب 25 اسلايد و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش    …

  • پاورپوینت تدوین طرح کسب و کار

    پاورپوینت تدوین طرح کسب و کار پاورپوینت تدوین طرح کسب و کار طرح کسب و کار تعريف طرح كسب و كار انواع طرح های کسب و کار محتويات يك طرح كسب و كار بخش های طرح كسب و كارمعمولی دورنماي…

  • آسیب شناسی تبلیغات بازرگانی تلویزیونی در ایران و تاثیرات آن

    آسیب شناسی تبلیغات بازرگانی تلویزیونی در ایران و تاثیرات آن تحولات تبلیغات در ایران اثربخشی تبلیغات تلویزیونی تبلیغات تلویزیونی تبلیغات بازرگانی تلویزیونی تبلیغات بازرگانی تلویزیونی در ایران بررسی تاثیر تبلیغات تلویزیونی دانلود پایان نامه تبلیغات تلویزیونی آسیب شناسی تبلیغات بازرگانی…

  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری اختلال گذر هراسی

    فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری اختلال گذر هراسی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه اختلال گذر هراسی مبانی نظری اختلال گذر هراسی پیشینه تحقیق اختلال گذر هراسی پیشینه داخلی اختلال گذر هراسی پیشینه خارجی اختلال گذر هراسی…

  • پاورپوینت آشنایی با گریدر

    پاورپوینت آشنایی با گریدر پاورپوینت طریقه کار با گریدر پاورپوینت انواع گریدر پاورپوینت اجزای گریدر پاورپوینت راهسازی با گریدر پاورپوینت عکس گریدر پاورپوینت انواع گریدر راهسازی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با گریدر جهت رشته عمران در قالب…

  • پاورپوینت جعبه رنگ برای طراحی فضای سبز

    پاورپوینت جعبه رنگ برای طراحی فضای سبز پاورپوینت فضای سبز پاورپوینت طراحی فضای سبز پاورپوینت جعبه رنگ پاورپوینت رنگ پاورپوینت در مورد فضای سبز دانلود پاورپوینت فضای سبز رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت جعبه رنگ برای طراحی فضای سبز…

  • پروپوزال بررسی اولویت بندی استراتژیهای مدیریت دانش در سازمان

    پروپوزال بررسی اولویت بندی استراتژیهای مدیریت دانش در سازمان تکنیک دیماتل تکنیک فرآیند تحلیل شبکه ای استراتژی های مدیریت دانش پروپوزال رتبه بندی استراتژی مدیریت دانش پروپوزال اولویت‌بندی استراتژی های مدیریت دانش پیاده سازی مدیریت دانش در شهرداری تهران اولویت…

  • پایان نامه بررسی مقایسه کار و اشتغال در سیره پیامبر با جامعه کنونی ایران

    پایان نامه بررسی مقایسه کار و اشتغال در سیره پیامبر با جامعه کنونی ایران کار،اشتغال،سیره پیامبر،جامعه ایران رفتن به سایت اصلی چکیده امروزه با پیشرفت علم وتکنولوژی وتغییرات جمعیتی از جمله افزایش جمعیت تحصیل کرده، مسئله اشتغال به یک مسئله…