مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 16

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 16

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری
تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 16

 

 

 

 

 

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید.این فایل در واقع شانزدهمین  مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری می باشد که باز بصورت منحصر به فرد در سایت فایلینا قرار گرفت

 

 

 

سایر مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در لینک زیر قابل دسترس هستند:

 لیست مبانی نظری CRM

 

مقدمه مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری :

 

مروری بر تاریخچه تفکر و ایده مدیریت ارتباط با مشتریان CRM

تفکر مديريت ارتباطات با مشتری ، ايده جديدی نيست. از زمان انسان‌های غارنشين، اين انتخاب در پيش روی مشتريان قرار داشته که تير و کمان‌های خود را از کدام فروشنده خريداری نمايند. اين انتخاب به تجربه مشتريان از روابط قبلی با فروشندگان مختلف بستگی دارد. به طور طبيعی، فروشنده‌ای انتخاب می‌شود که روابط بهتری با مشتريان داشته و تعاملات قبل، حين و پس از فروش را به نحو مطلوب‌تری با مشتريان به انجام برساند. از نظر تاريخي، تا قبل از انقلاب صنعتي، تجارت و بازرگاني بيشتر، رابطه محور بوده است (واینر  2001). پس از انقلاب صنعتي زماني كه توليد انبوه با روش‌هاي جديد به سرعت رشد كرد و مصرف انبوه رخ نماياند، واسطه ها در زنجيره توزيع قدرتمندتر شده، رابطه سنتي بين توليدكنندگان و مشتريان از هم گسسته شد. در نتيجه توزيع در سطح گسترده جغرافيايي پديدار شد كه خود نياز به توزيع و بازاريابي انبوه را به همراه داشت. اين روند در شرايطي كه تقاضا بيش از عرضه بود، ضامن سودآوري بسياري از شركت‌ها تلقي مي شد. 

 

 

بر اساس ديدگاه بازاريابي مبادله، صرفنظر از اينكه مشتري قديمي‌باشد يا جديد برنامه‌هاي بازاريابي به گونه اي طراحي مي شدندكه بتوانند مبادله توليدات و كالاها را تسهيل كنند. همه اين عوامل دست به دست هم دادند، تا بيشترين تمركز بر بحث مبادله اعمال شود. در نتيجه، تمام تلاش‌ها در جهت افزايش دفعات و مقدار خريد مشتري بود، كه اين امر موجب صرف بودجه بسيار اندكي براي ايجاد رابطه پايدار و با ثبات با مشتريان قديمي شده بود. در اين مقطع قيمت به عنوان يك بحث مهم جلوه گر شده، و بازاريابان سعي مي‌كردند به طور متوالي خريداران را به خريد مجدد تشويق كنند. بدون توجه به اينكه آيا هر يك از خريداران از قبل خريدي انجام داده است يا خير. در اين وضعيت، رقابت اصلي بر حفظ ارائه خدمات و توسعه محصول به مشتري و تسهيل خريد مشتري بود نه حفظ و نگهداري رابطه با مشتريان موجود. 

 

 

با شدت گرفتن رقابت، امروزه شاهد پيشي گرفتن تمركز بر روي روابط به جاي تمركز بر روي مبادله هستيم (کاتلر  1999). در وضعيت جديد بازاريابي انبوه كارايي چنداني نداشته و از سودآوري كمتري برخوردار است. در شرايطي كه ميزان عرضه زياد است و بيشتر بازارها در مرحله بلوغ به سر مي برند، مشتريان جديد به سختي يافت مي شوند. علاوه بر اين اعلام شده است كه كسب يك مشتري جديد حدود 6 الي 9 برابر حفظ مشتريان قبلي هزينه در بر خواهد داشت (پیپرز و روگرس  1993). بنابراين، نياز مبرم به نگهداري مشتريان فعلي بشدت در شركت‌ها و بنگاه‌ها احساس مي‌شود. بر اساس ديدگاه بازاريابي ارتباط با مشتري، رابطه بين طرفين مبادله، هسته اصلي پديده بازاريابي قرار مي‌گيرد. در اين ديدگاه خريدهاي مستمر و فرصت‌هاي فروش مجدد، از طريق مديريت مناسب روابط پيگيري می‌شود (ریچلد و ریگبوی  2002). 

 

 

 

 

مدل‌های استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری

اصولاً طراحی و پیاده سازی CRM نیازمند ملاحظات متعددی است که موارد زیر برخی از مهمترین آنهاست. 

    یکپارچه نمودن سیستم‌های front-end با فرآیند داده کاوی back- office به منظور رسیدن به دیدگاه مشتری. 

 

    ایجاد یک انبار داده مرکزی برای داده‌های جدید و قدیم، داده کاوی و تجزیه و تحلیل آن، ایجاد مدل‌های داده متفاوت برای ارائه راه کار، استاندارد نمودن فرمت داده‌ها برای کاهش پیچیدگی و استفاده نمودن از داده‌های با کیفیت بالا

 

    اتوماسیون فرآیند تصمیم گیری، نظارت واریانس‌ها در رفتار مشتری. 

 

    استفاده از تجزیه و تحلیل خوشه ای برای کشف چشم اندازهای مشتریان جدید

 

    ساخت، آزمایش و بکارگیری مدل‌های تحلیل

 

•    تعریف روشن و قابل اندازه گیری از اهداف کسب و کار برای هر مرحله•    سنجش رضایت مشتری
•    تجزیه و تحلیل پایگاه داده مشتری
•    ترفیع وفاداری مشتری برای افزایش سودآوری و تعیین نیازها و فرصت‌های مشتری
•    پیشنهاد سطح خدمت رسانی مشابه به مشتری از طریق کانال‌ها (تامپسون 2006). 

 

اما استفاده از همه این ملاحظات در طراحی و پیاده سازی سیستم‌ها زمانی ممکن است که فعالیت طراحی در بستر یک مدل مفهومی انجام شود. در واقع این مدل‌ها شکل انتزاعی از واقعیت تعامل و ارتباط بین مؤلفه‌های مختلف استراتژی، فرآیند یا فلسفه CRM در یک سازمان می‌باشد. در این قسمت برخی از مدل‌های مفهومی مطرح را بررسی می کنیم. 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل دوم: ادبیات تحقیق

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)    

فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه تحقیق    3
2-1 مقدمه    32-2- مدیریت ارتباط با مشتری    5
2-2-1- مروری بر تاریخچه تفکر و ایده CRM    5
2-2-2- فلسفه مدیریت ارتباط با مشتری    6
2-2-3- مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری    7
2-2-4- اهداف CRM    10
جدول 2-1- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از نقطه نظرات مختلف    11
2-2-5- مزایاي ارتباط با مشتري    12
جدول 2-2- مزایاي مدیریت ارتباط با مشتري    12
2-2-6- مزایای مشتریان از ایجاد ارتباط با سازمان    13
2-2-7- انواع سیستم‌هاي CRM    13
2-2-8- CRM عملیاتی    14
جدول 2-3- ابعاد فن آوریهای CRM عملیاتی در بخشهای سازمانی    15
2-2-9- CRM تحلیلی    16
2-2-10- CRM تعاملی    18
شکل 2-1- مدل ارتباط انواع CRM از دیدگاه فن آوری فیلیپس و بالتزان    19
2-2-11- مدل‌های استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری    19
2-2-11-1- مدل تعالی شرکتهای برتر (LIC)    20
شکل 2-2- مدل مدیریت ارتباط با مشتری LIC    21
2-2-11-2- مدل مدیریت ارتباط با مشتری گارتنر    21
شکل 2-3- مدل مدیریت ارتباط با مشتری گارتنر    22
2-2-11-3- مدل استراتژی CRM    22
شکل 2-4- مدل استراتژی CRM    23
2-2-11-4- مدل چرخه حیات CRM    23
جدول 2-4- مراحل CRM مطابق مدل چرخه حیات CRM    23
2-2-11-5- مدل سوئیفت    24
2-2-12- عوامل مؤثر در پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتریان    25
2-2-12-1- فرآیندها    25
2-2-12-2- عامل انسانی    26
2-2-12-3- تکنولوژی    29
2-3- کیفیت ارتباط    33
2-3-1- تعریف کیفیت ارتباط در مدیریت ارتباط با مشتری    33
2-3-2- اندازه گیری کیفیت ارتباط    33
2-3-3- نتایج حاصل از کیفیت ارتباط با مشتری    35
2-3-3-1- ميزان خريد    35
2-3-3-2- ارتباط مستمر    36
2-3-3-3- گفتههاي شفاهي (گفتههاي مردم كوچه و بازار)     36
2-3-4- انواع مشتری    38
2-3-4-1- انواع مشتری از جنبه میزان رضایتمندی آنها    38
2-3-4-2- انواع مشتری از نظر رفتار    40
2-3-4-3- انواع مشتری از نظر قدمت    40
2-3-4-5- انواع مشتری از نظر میزان درآمد و سودآوری    41
2-3-5- بررسی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری و کیفیت ارتباط    42
2-4- ارزش طول عمر مشتری    42
2-4-1-  مدیریت ارتباط با مشتری و ارزش طول عمر مشتری    42
2-4-2- طول عمر مشتری    43
2-4-3- مدیریت طول عمر مشتری    44
2-4-4- ارزش طول عمر مشتری    45
2-4-5- کاربردهای ارزش طول عمر مشتری    46
2-4-6- روش‌های متداول محاسبه CLV    46
2-4-7- محاسبه CLV از دید مشتری    49
2-4-8- ارتباط بین RQ و CLV    50

 

پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری

 

منابع
 

 

  • پاورپوینت کتاب مدیریت استراتژیک منابع انسانی و روابط کار تألیف دکتر ناصر میرسپاسی

    پاورپوینت کتاب مدیریت استراتژیک منابع انسانی و روابط کار تألیف دکتر ناصر میرسپاسی دانلود رایگان پاورپوینت کتاب مدیریت استراتژیک منابع انسانی و روابط کار تألیف دکتر ناصر میرسپاسی پاورپوینت کتاب مدیریت استراتژیک منابع انسانی و روابط کار تألیف دکتر ناصر…

  • پاورپوینت بررسی فناوری آنتن های هوشمند

    پاورپوینت بررسی فناوری آنتن های هوشمند پاورپوینت بررسی فناوری آنتن های هوشمند فناوری آنتن های هوشمند آنتن در سیستم های ارتباطی نقش آنتن در یک سیستم مخابراتی آنتن های هوشمند از گذشته های دور لزوم استفاده از آنتن های هوشمند…

  • بررسی اشتغال و بیکاری در ایران

    بررسی اشتغال و بیکاری در ایران دانلود مقاله اشتغال دانلود مقاله بیکاری نرخ بیکاری اشتغال در ایران بیکاری در ایران بررسی اشتغال و بیکاری در ایران دانلود مقالات علوم اجتماعی دانلود مقاله بررسی اشتغال و بیکاری در ایران رفتن به…

  • پاورپوینت سرطان روده بزرگ

    پاورپوینت سرطان روده بزرگ دانلود پاورپوینت سرطان روده بزرگ دانلود پاورپوینت درمورد سرطان روده بزرگ رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سرطان روده بزرگ جهت رشته پزشکی در قالب 9 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع…

  • پیشینه تحقیق و مبانی نظری اشتراک دانش 45 صفحه

    پیشینه تحقیق و مبانی نظری اشتراک دانش 45 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه اشتراک دانش مبانی نظری اشتراک دانش پیشینه تحقیق اشتراک دانش پیشینه داخلی اشتراک دانش پیشینه خارجی اشتراک دانش پیشینه پژوهش اشتراک دانش پیشینه نظری…

  • تعیین رابطه بین عقاید دینی و سلامت عمومی و خودکارآمدی دانشجویان

    تعیین رابطه بین عقاید دینی و سلامت عمومی و خودکارآمدی دانشجویان سلامت روانی خودکار آمدی عقاید و باورهای دینی دانلود پایان نامه رشته روانشناسی رابطه بین عقاید دینی و سلامت عمومی دانشجویان رابطه بین عقاید دینی و خودکار آمدی دانشجویان…

  • پرسشنامه محقق ساخته تجربه خشونت دانشجویان متاهل در کودکی

    پرسشنامه محقق ساخته تجربه خشونت دانشجویان متاهل در کودکی کلمات کلیدی : پرسشنامه خشونت پرسشنامه استاندارد خشونت پرسشنامه درباره خشونت پرسشنامه در مورد خشونت پرسشنامه تجربه خشونت دانشجویان پرسشنامه تجربه خشونت دانشجویان متاهل پرسشنامه تجربه خشونت دانشجویان متاهل در کودکی…

  • دانلود پرسشنامه عملکرد شغلی کارکنان با روایی و پایایی

    دانلود پرسشنامه عملکرد شغلی کارکنان با روایی و پایایی کلمات کلیدی : ابعاد پرسشنامه عملکرد شغلی پاترسون مولفه های عملکرد شغلی پاترسون پرسشنامه عملکرد شغلی معلمان پرسشنامه عملکرد شغلی کارکنان پرسشنامه استاندارد عملکرد شغلی پرسشنامه ارزیابی عملکرد شغلی دانلود پرسشنامه…

  • دانلودکارآموزی - پيمانكاري در ايران 59 ص

    دانلودکارآموزی - پيمانكاري در ايران 59 ص کلمات کلیدی : دانلودکارآموزی - پيمانكاري در ايران 59 ص رفتن به سایت اصلی نام فایل : کارآموزی - پيمانكاري در ايران 59 ص فرمت : .doc تعداد صفحه/اسلاید : 56 حجم :…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق پیشرفت درسی 49 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق پیشرفت درسی 49 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه پیشرفت درسی مبانی نظری پیشرفت درسی پیشینه تحقیق پیشرفت درسی پیشینه داخلی پیشرفت درسی پیشینه خارجی پیشرفت درسی پیشینه پژوهش پیشرفت درسی پیشینه نظری…

  • دانلود پاورپوینت فشار جانبی خاک

    دانلود پاورپوینت فشار جانبی خاک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت فشار جانبی خاک جهت رشته فیزیک در 28 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       فشار زمین خاک عبارت است…

  • ارزیابی مدیریت كیفیت جامع در سازمانهای دولتی

    ارزیابی مدیریت كیفیت جامع در سازمانهای دولتی مدیریت نیروی كار نگرش و رفتار كاركنان ارزیابی مدیریت كیفیت جامع دانلود مقاله ارزیابی مدیریت كیفیت جامع در سازمانهای دولتی دانلود مقالات مدیریت دانلود مقالات رشته مدیریت رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مولفه های ابراز وجود 46 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق مولفه های ابراز وجود 46 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه مولفه های ابراز وجود مبانی نظری مولفه های ابراز وجود پیشینه تحقیق مولفه های ابراز وجود پیشینه داخلی مولفه های ابراز وجود…

  • پاورپوینت تعیین الگوی ساده نرخ ارز تعادلی

    پاورپوینت تعیین الگوی ساده نرخ ارز تعادلی دانلود پاورپوینت تعیین الگوی ساده نرخ ارز تعادلی تعیین نرخ ارز تعادلی تقاضای ارز عرضه ارز نرخ ارز تعادل اختلالات در بازار ارز مداخله در بازار ارز نرخ ارز موثر رفتن به سایت…

  • پاورپوینت نظریه رشد شناختی پیاژه

    پاورپوینت نظریه رشد شناختی پیاژه پاورپوینت نظریه رشد شناختی پیاژه تحقیق نظریه رشد شناختی پیاژه مقاله نظریه رشد شناختی پیاژه نظریه رشد شناختی پیاژه مراحل رشد پیاژه بررسی نظریه رشد شناختی پیاژه تحلیل نظریه رشد شناختی پیاژه شش خرده مرحله…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تاب آوری روانشناختی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تاب آوری روانشناختی مبانی نظری تاب آوری روانشناختی پیشینه تاب آوری روانشناختی دانلود مبانی نظری تاب آوری روانشناختی پیشینه تحقیق تاب آوری روانشناختی ادبیات نظری تاب آوری روانشناختی فصل دوم پایان نامه تاب آوری روانشناختی…

  • پرسشنامه تغییر وب سایت در دسترسی به اطلاعات در تجارت الكترونیك

    پرسشنامه تغییر وب سایت در دسترسی به اطلاعات در تجارت الكترونیك پرسشنامه كارایی وب سایت پرسشنامه طراحی وب سایت پرسشنامه دسترسی به اطلاعات وب سایت پرسشنامه ارزش درك شده پرسشنامه وفاداری مشتری پرسشنامه تجارت الكترونیك پرسشنامه تغییر وب سایت پرسشنامه…

  • پاورپوینت در مورد نارگیل

    پاورپوینت در مورد نارگیل پاورپوینت درباره نارگیل پاورپوینت نارگیل پاورپوینت فواید نارگیل پاورپوینت خواص نارگیل پاورپوینت روغن نارگیل رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت درمورد نارگیل جهت رشته ی زراعت و گیاه شناسی در قالب 38 اسلاید و با فرمت…

  • پاورپوینت انواع رمزنگاری پیشرفته

    پاورپوینت انواع رمزنگاری پیشرفته پاورپوینت رمزنگاری متقارن پاورپوینت رمزنگاری rsa پاورپوینت رمزنگاری چیست پاورپوینت رمزنگاری نامتقارن پاورپوینت رمزنگاری aes چیست پاورپوینت رمزنگاری aes در سی شارپ رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت انواع رمزنگاری پیشرفته جهت رشته کامپیوتر در قالب 57…

  • ماهیت نقدشوندگی و ریسک نقدشوندگی بازر و سهام

    ماهیت نقدشوندگی و ریسک نقدشوندگی بازر و سهام کلمات کلیدی : نقدشوندگی آمیهود اهمیت نقدشوندگی افزایش نقدشوندگی سهام تعریف نقدشوندگی سهام نقدشوندگی سهام چیست نقدشوندگی سهام در بورس اهمیت نقدشوندگی در بازار ریسک نقدشوندگی بازر و سهام نقدشوندگی سهام و…

  • پاورپوینت مدیریت بیماری ویروس ابولا

    پاورپوینت مدیریت بیماری ویروس ابولا پاورپوینت ویروس ابولا چیست پاورپوینت ویروس ابولا چه علائمی دارد پاورپوینت ویروس ابولای پاورپوینت ویروس ابولا درمان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدیریت بیماری ویروس ابولا جهت رشته پزشکی در قالب 68 اسلاید و…

  • بررسی تأثیر سیستم‌های اتوماسیون اداری بر حوزه‌های ارتباطات سازمانی

    بررسی تأثیر سیستم‌های اتوماسیون اداری بر حوزه‌های ارتباطات سازمانی فناوری اطلاعات ارتباطات سازمانی سیستم های اتوماسیون سیستم‌های اطلاعاتی مدیریت بررسی تأثیر سیستم‌های اتوماسیون اداری بر حوزه‌های ارتباطات سازمانی دانلود مقالات کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانلود مقالات کارشناسی ارشد مدیریت دانلود…

  • ویژگی های اصلی و فرعی آزمون خوب

    ویژگی های اصلی و فرعی آزمون خوب کلمات کلیدی : دیدگاه ها و نظریه های آزمون ویژگی های اصلی یک آزمون  خوب ویژگیهای فرعی یک آزمون  خوب عناصر مورد نظر در استاندارد کردن آزمونها رفتن به سایت اصلی هدف از…

  • ارائه مدل استقرار بودجه بندی عملیاتی

    ارائه مدل استقرار بودجه بندی عملیاتی ارائه مدل استقرار بودجه بندی عملیاتی سیستم بهای تمام شده بودجه بندی عملیاتی استقرار بودجه بندی عملیاتی مدلی برای استقرار بودجه بندی عملیاتی شاخص های استقرار موفق نظام بودجه بندی عملیاتی دانلود مقاله بودجه…

  • رویکرد حقوق کیفری ایران به عدم رعایت حجاب و پوشش

    رویکرد حقوق کیفری ایران به عدم رعایت حجاب و پوشش بدحجابی از نگاه حقوق جزا و جرم شناسی پوشش نامناسب افراد از نگاه حقوق جزا و جرم شناسی بررسی حقوقی عدم رعایت حجاب شرعى پایان نامه حجاب شرعى پایان نامه…

  • پاورپوینت تشخيص و مراقبت از كارديوميوپاتی در بارداری

    پاورپوینت تشخيص و مراقبت از كارديوميوپاتی در بارداری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تشخيص و مراقبت از كارديوميوپاتی در بارداری جهت رشته ی پزشکی در قالب 13 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با…

  • پاورپوینت تحلیل و بررسی بحران اقتصاد جهانی

    پاورپوینت تحلیل و بررسی بحران اقتصاد جهانی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی بحران اقتصاد جهانی جهت رشته پایان نامه و مقالات رشته اقتصاد در قالب 22 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع…

  • پاورپوینت آموزه های الهی درس بيست و يکم احکام

    پاورپوینت آموزه های الهی درس بيست و يکم احکام پاورپوینت درس بيست و يکم احکام دانلود پاورپوینت درس بيست و يکم احکام پاورپوینت درباره درس بيست و يکم احکام رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزه های الهی درس بيست…

  • پاورپوینت پروژه شاد زیستن

    پاورپوینت پروژه شاد زیستن پاورپوینت شاد زیستن دانلود پاورپوینت چگونه شاد زیستن پاورپوینت آموزش شاد زیستن پاورپوینت پروژه شاد زیستن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت شاد زیستن جهت رشته جامعه شناسی در قالب 18 اسلاید و با فرمت pptx…

  • دانلود پاورپوینت انواع تصمیم گیری و ارتباط آن با سطوح مدیریت

    دانلود پاورپوینت انواع تصمیم گیری و ارتباط آن با سطوح مدیریت پاورپوینت انواع تصمیم گیری در مدیریت پاورپوینت آشنایی با تصمیم گیری در مدیریت پاورپوینت ارتباط تصمیم گیری با مدیریت پاورپوینت تاثیر تصمیم گیری در مدیریت رفتن به سايت اصلي…

  • پاورپوینت انواع چرخ دنده , شکل هندسی وروابط چرخ دنده ها

    پاورپوینت انواع چرخ دنده , شکل هندسی وروابط چرخ دنده ها انواع چرخ دنده شکل هندسی وروابط چرخ دنده ها مقاله انواع چرخ دنده شکل هندسی وروابط چرخ دنده ها تحقیق انواع چرخ دنده شکل هندسی وروابط چرخ دنده ها…

  • مدارهای كنترل سیستم های کششی جریان مستقیم

    مدارهای كنترل سیستم های کششی جریان مستقیم درایوهای تراکشن سیستم های کششی سیستم های کششی جریان مستقیم مدارهای كنترل سیستم های کششی جریان مستقیم دانلود مقالات مهندسی الکترونیک دانلود مقالات الکترونیک رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته الکترونیک مدارهای كنترل…

  • پاورپوینت آشنایی با دستاوردهای کلان انقلاب اسلامی

    پاورپوینت آشنایی با دستاوردهای کلان انقلاب اسلامی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با دستاوردهای کلان انقلاب اسلامی جهت رشته علوم سیاسی در قالب 18 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • پاورپوينت آموزه های الهی درس هفتم طلای ناب

    پاورپوينت آموزه های الهی درس هفتم طلای ناب پاورپوينت درس هفتم طلای ناب دانلود پاورپوينت درس هفتم طلای ناب پاورپوینت درباره درس هفتم طلای ناب رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت آموزه های الهی درس هفتم طلای ناب جهت رشته…

  • پاورپوینت اهمیت جنگ نرم

    پاورپوینت اهمیت جنگ نرم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اهمیت جنگ نرم جهت رشته جامعه شناسی ، روانشناسی ، علوم تربیتی و اجتماعی در قالب 90 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…