مبانی نظری و پیشینه تحقیق فعالیتهای ترفیع

مبانی نظری و پیشینه تحقیق فعالیتهای ترفیع

مبانی نظری فعالیتهای ترفیع
دانلود مبانی نظری فعالیتهای ترفیع
پیشینه تحقیق فعالیتهای ترفیع
ادبیات نظری فعالیتهای ترفیع
فصل دوم پایان نامه فعالیتهای ترفیع
مبانی نظری و پیشینه تحقیق فعالیتهای ترفیع
ادبیات و مبانی نظری فعالیتهای ترفیع

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق رشته مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق فعالیتهای ترفیع

 

 

 

 

مقدمه مبانی نظری و پیشینه تحقیق فعالیتهای ترفیع

بازاریابی از گذشته های دود کم و بیش در زندگی بشری نقش ایفا کرده اما با حرکت اقتصاد به سمت جهانی شدن و حکم فرمایی مشتری مداری بر نظام های اقتصادی، بازاریابی به ابزار انکارناپذیری برای موفقیت در روابط اقتصادی و بازرگانی جوامع کنونی تبدیل شده و برقراری ارتباطات موثر در جهت تحقق اهداف بازاریابی، از جمله دغدغه های اصلی و پایه ای مدیران سازمان ها به حساب می آید. دانشمندان بازاریابی برای برنامه ریزی و انجام امور مربوط به بازاریابی، اقدامات مربوط به آن را در قالب چهار عنصر (4Ps) طبقه بندی کرده اند. این عناصر که تشکیل دهنده ی آمیخته ی بازاریابی هستند عبارتند از: محصول، قیمت، توزیع و ترفیع. در میان این عناصر، برنامه هایی که برای ترفیع  سازمان و محصول انجام می شود از جایگاه و اهمیت خاصی برخوردار است. بازاریابی از علم ارتباطات به عنوان ابزاری جهت تحقق اهداف ترفیعی خود استفاده می نماید (رضایی، 1389).

 

یکی از وظایف مهم در مدیریت بازاریابی، تعیین موثرترین ترکیب ترفیع می باشد. هرکدام از روش های ترفیع ویژگی های منحصر به فردی دارد که عامل تعیین کننده در انتخاب هریک محسوب می گردد. یک شرکت باید ابزارهای ارتباطی را آگاهانه و با دقت به نحوی با یکدیگر ترکیب کند تا بتواند ترکیب موزونی از عناصر ترفیعی به وجود آورد، ترکیبی که نیل به اهداف ارتباطی و بازاریابی را ممکن سازد. انتخاب روش های مناسب ارتباطی با توجه به موقعیت مخاطبان در بازار هدف صورت می گیرد. خرید، نتیجه ی یک فرآیند طولانی تصمیم گیری مصرف کننده است. برقرار کننده ی یک ارتباط بازاریابی باید بداند مخاطبان هدف او اکنون در چه موقعیتی قرار دارند و او می خواهد آنها را به کجا منتقل نماید (صمدی، 1387). 

 

مدیران سازمان های امروزی با درنظر گرفتن عواملی چند، مانند رقابت حاکم بر بازار، ویژگی محصولات و سازمانشان، ویژگی های مشتریان هدف و غیره، به تهیه و ترکیب خاصی از شیوه های برقراری ارتباط که شامل: تبلیغات ، پیشبرد فروش ، روابط عمومی ، فروشندگی شخصی  و بازاریابی مستقیم  است، اقدام می کنند. ترکیب فوق که برای تحت تاثیر قرار دادن مشتریان بازار هدف تهیه می شود، آمیخته ی ترفیع  نامیده می شوند. هرکدام از عناصر آمیخته ی ترفیع متاثر از عوامل مختلفی است که نقش اساسی در تدوین موثر این آمیخته دارند. ضمن اینکه هر کدام از عناصر آمیخته ی ترفیع ویژگی هایی دارند که آنها را برای ترفیع در صنایع خاصی موثرتر می نمایاند. در حقیقت در هر صنعت خاص، باید با توجه به ویژگی های آن صنعت و خصوصیات هرکدام از عناصر آمیخته ی ترفیع به تهیه و تدوین آمیخته پرداخت (رضایی، 1389).

 

 

ترفیع یه مجموعه فعالیت هایی اطلاق می شود که بنگاه ها انجام می دهند تا بتوانند در مورد ارزش و مطلوبیت محصول اطلاعات خوبی به خریداران بدهند، به طوری که از بین محصولات موجود در صنعت، محصول ارایه شده ی ایشان را بخرند. آمیخته ی ترفیع بازاریابی مجموعه ای از متغیرهای قابل کنترل است که صاحبان بنگاه ها آنها را برای پاسخگویی به بازار هدف درهم می آمیزند. یک کسب و کار کوچک و متوسط باید ابزارهای ترفیع را آگاهانه و با دقت به نحوی با یکدیگر ترکیب کند تا بتواند ترکیب موزونی از این عناصر به وجود آورد، ترکیبی که نیل به اهداف ارتباطی و بازاریابی را ممکن سازد. از این رو ترفیع عبارت است از: مجموعه فعالیت های اطلاع رسانی، ترغیب، یادآوری و اثرگذاری. آمیخته ی مرسوم ترفیع بازاریابی، مجموعه ای از متغیرهای قابل کنترل است که صاحبان بنگاه ها آنها را برای پاسخگویی به بازار هدف ترکیب می کنند. از این رو برنامه ترفیع، ترکیب ویژه ای از تبلیغات، روابط عمومی، پیشبرد فروش، فروش شخصی و بازاریابی مستقیم است که شرکت بدان وسیله با آگاهی و جذب مشتری به اهداف خود از جمله افزایش فروش محصولات خود نایل می شود (رضوانی و خرمشاهی، 1390).

 

 

• تبلیغات

از مهمترین اجزای آمیخته مرسوم ترفیع است که نقش بسیار مهمی را در سیاست ها و استراتژی های بازاریابی شرکت نظیر ارتباط با مشتریان، معرفی محصولات جدید، اصلاح و تغییر ذهنیت مخاطبان نسبت به شرکت ایفا می کند. تبلیغات مقدمات معرفی و آشنایی با شرکت و محصولات آن را فراهم می آورد. به گونه ای که تنظیم نوع تبلیغات، زمانبندی، تعدد آن، مضمون و اینکه از چه رسانه ای این پیام انتقال یابد، از اهمیت بسیاری برخوردار است. رسانه های تبلیغاتی عبارتند از: تلویزیون، رادیو، مطبوعات، تابلوهای تبلیغاتی و پست (Pratkanis and Aronson, 2001).

 

 

• روابط عمومی

عبارت است از کسب نام و اعتبار مناسب و ایجاد تصویر ذهنی مطلوب برای شرکت. روابط عمومی برای ایجاد آگاهی و رجحان در مشتری از توان خوبی برخوردار بوده و مستلزم تعیین اهداف، انتخاب پیام های روابط عمومی و وسیله ی ناقل پیام، اجرای برنامه ی روابط عمومی و ارزیابی نتایج آن است. روابط عمومی بیشتر در قالب سخنرانی ها، تعیین شماره های خاص برای مشتریان جهت اعلام نظرات و انتقادات (صدای مشتری در سازمان)، تعیین واحد خدمات پس از فروش و غیره، قابل بحث و بررسی است. ابزارهای روابط عمومی عبارتند از: نشر مقالات علمی در رابطه با کالا و خدمات مورد نظر، کنفرانس های خبری و برگزاری سمینارها، چاپ نشریات، پوستر و بروشور، انجام امور خیریه و مناسبت های اجتماعی (Sandberg, 2006).

 

 

• پیشبرد فروش

روش هایی همچون ارایه ی جوایز، هدایای تبلیغاتی، کارت های تخفیف، نمایش محصولات در ویترین، قرعه کشی، نمونه کالا، شرکت در نمایشگاه ها، سیستم کدینگ مشتری، اعطای جوایز به نیروهای فروش، اشانتیون و غیره، از این قبیلند. پیشبرد فروش، انگیزه های بیشتری را برای نیروی فروش، توزیع کنندگان و مشتریان نهایی ایجاد می کند (Belch and Belch, 2004).

 

 

• فروش شخصی

به طرز برخورد و شخصیت فردی، ویژگی های کاری و تخصص فروشنده در ارایه ی محصولی خاص ابزار فروش شخصی می گویند که می تواند به شکل فروش حضوری یا تلفنی باشد. فروش شخصی روش انعطاف پذیری است که فروشنده به طور مداوم واکنش ها و بازخوردهای خریدار را درک می کند و در شیوه های فروشش تغییراتی ایجاد می نماید (Pratkanis and Aronson, 2001).

 

 

• بازاریابی مستقیم

یکی از ابزارهای موجود در این روش، با عنوان بازاریابی تلفنی مطرح است. در این شیوه، تعدد تماس ها، طول مدت تماس ها، تجربیات قبلی در تماس با مشتریان، تخصص فرد ارایه دهنده خدمات از طریق تلفن بسیار حایز اهمیت است. بازاریابی از طریق پست الکترونیک و بازاریابی شبکه ای نیز در این دسته می توانند قرار گیرند. همچنین وب سایت یک رسانه به معنای واقعی مفهموم پیشبرد است. تاثیر روانی، انگیزشی و ارتباطی وب سایت است که می تواند عامل اصلی جذب و حفظ مشتریان اینترنتی باشد. بازاریابی مستقیم، شیوه ی موثری برای کسب و کارهای کوچک به شمار می رود زیراکه به صاحبان بنگاه ها اجازه می دهد که پاسخ های مستقیم بیشتری را از مشتریان دریافت کرده، بازار هدف را به گونه بهتری نشانه گیری کنند و محصول را بدون قرار گرفتن در فرآیند عریض و طویل و پرهزینه کانال های سنتی به فروش برسانند. شیوه های مورد استفاده در بازاریابی مستقیم عبارتند از: بازاریابی تلویزونی، بازاریابی از طریق کاتالوگ، بازاریابی از طریق پست، بازاریابی از راه دور (بازاریابی تلفنی)، فروش از طریق پست الکترونیک و فروش با کمک نمابر (Wilkinson, 2007).

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

 

فصل دوم:ادبیات و پیشینه تحقیق فعالیتهای ترفیع 2

 

بخش اول: ادبیات پژوهش فعالیتهای ترفیع 5

2-2-1) تعریف ترفیع 6

• تبلیغات 8

• روابط عمومی 9

• فروش شخصی 10

• بازاریابی مستقیم 10

2-2-1-1) شیوه های نوین ترفیع 11

• ارتباطات شفاهی 11

• بازاریابی پارتیزانی 12

• بازاریابی الکترونیکی 13

• بازاریابی از طریق تلفن همراه 13

• بازاریابی ویروسی 13

جدول 2-1-1) جمع بندی شیوه های ترفیع 14

2-2-3) تعریف تبلیغات 16

تبلیغات مستقیم 20

2-2-3-1) تاریخچه تبلیغات در ایران وجهان 21

2) نشانه ها و تبلیغ روی دیوارها 23

3) جارچی های شهر 23

2-2-3-1-1) تاریخچه تبلیغات در ایران 24

2-2-3-2) جذابیت های تبلیغات 27

2-2-3-3) ابزار تبلیغات بازرگانی 31

2-2-3-5) ده فرمان تبلیغات 42

2-2-3-6) استفاده از تبلیغات در تلویزیون 44

2-2-3-7) استفاده از تبلیغات در رادیو 50

2-2-3-8) مزایا و معایب تبلیغات بازرگانی 50

2-2-3-9) تاثیر تبلیغات بر متغیرهای اقتصادی 52

2-2-3-10) تاثیر تبلیغات بازرگانی بر رفتار مصرف کننده 53

2-2-4) فعالیت های پیشبرد فروش 55

2-2-4-1) انواع پیشبرد فروش مصرف کننده 57

2-2-4-2) اهداف پیشبرد فروش 57

2-2-4-3) مزایای پیشبرد فروش 58

2-2-4-4) ابزارهای پیشبرد فروش مصرف کننده 60

2-2-4-5) آینده ی پیشبرد فروش 66

 

بخش دوم:پیشینه تحقیق فعالیتهای ترفیع 68

فهرست منابع و مآخذ: 81

منابع لاتین: 87

 

 

 

  • گزارش کارآموزی با عنوان مطالعه ایمنی در SPR

    گزارش کارآموزی با عنوان مطالعه ایمنی در SPR سیستم SPR ارزیابی ریسک شرکت سایپا دیزل مطالعه ایمنی در SPR دانلود گزارش کارآموزی با عنوان مطالعه ایمنی در SPR خرید گزارش کارآموزی انجام گزارش کارآموزی سیستم همکاری در فروش فایل همکاری…

  • بزهکاری اطفال در حقوق کیفری ایران و ترکیه

    بزهکاری اطفال در حقوق کیفری ایران و ترکیه بزهکاری اطفال در حقوق ایران بزهکاری اطفال در ایران تاریخچه بزهکاری اطفال در ایران بزهکاری اطفال در قانون جدید عوامل بزهکاری اطفال کار تحقیقی بزهکاری اطفال بزهکاری اطفال در قانون مجازات جدید…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مقابله

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق مقابله کلمات کلیدی : مبانی نظری مقابله دانلود مبانی نظری مقابله پیشینه تحقیق مقابله دانلود پیشینه تحقیق مقابله پیشینه داخلی مقابله پیشینه خارجی مقابله پیشینه پژوهش مقابله پیشینه نظری مقابله ادبیات نظری مقابله چارچوب نظری…

  • پاورپوینت نظریه نوروفیزیولوژیک یادگیری اولدینگ هب

    پاورپوینت نظریه نوروفیزیولوژیک یادگیری اولدینگ هب پاورپوینت نظریه نوروفیزیولوژیک پاورپوینت نوروفیزیولوژیک پاورپوینت نظریه اولدینگ هب پاورپوینت نظریه یادگیری اولدینگ هب پاورپوینت نظریه نوروفیزیولوژیک یادگیری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نظریه نوروفیزیولوژیک یادگیری اولدینگ هب جهت رشته ی روان شناسی…

  • پاورپوینت درباره بازوپایان

    پاورپوینت درباره بازوپایان دانلود پاورپوینت بازوپایان دانلود پاورپوینت درمورد بازوپایان پاورپوینت بازوپایان کدام اند پاورپوینت بازوپایان در زیست شناسی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت درباره بازوپایان جهت رشته ی زیست شناسی در قالب 64 اسلاید و با فرمت pptx…

  • دانلود پاورپوینت مفاهیم اساسی سازمان

    دانلود پاورپوینت مفاهیم اساسی سازمان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مفاهیم اساسی سازمان جهت رشته مدیریت در 32 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       سازمان عبارت از فرآيندي نظام…

  • اثر شرط خلاف مقتضای ذات عقد و مبنای بطلان آن

    اثر شرط خلاف مقتضای ذات عقد و مبنای بطلان آن کلمات کلیدی : مفهوم مقتضای عقد مقتضیات ذات عقد مقتضیات اطلاق عقد ملاک تمیز مقتضیات عقد شروط خلاف مقتضای عقد اقسام مخالفت شرط با مقتضای عقد اثر شرط خلاف مقتضای…

  • پاورپوینت فصل شانزدهم کتاب تئوری حسابداری (جلد دوم) دکتر شباهنگ با موضوع بازنشستگی و سایر مزایای بعد از آن

    پاورپوینت فصل شانزدهم کتاب تئوری حسابداری (جلد دوم) دکتر شباهنگ با موضوع بازنشستگی و سایر مزایای بعد از آن پاورپوینت فصل شانزدهم کتاب تئوری حسابداری 2 دکتر شباهنگ با موضوع بازنشستگی و سایر مزایای بعد از آن پاورپوینت فصل شانزدهم…

  • پاورپوینت اپیدمیولوژی سیاه سرفه و پیشگیری از آن

    پاورپوینت اپیدمیولوژی سیاه سرفه و پیشگیری از آن پاورپوینت سیاه سرفه در بزرگسالان پاورپوینت سیاه سرفه در بزرگسالان چیست پاورپوینت سیاه سرفه ppt پاورپوینت سیاه سرفه چیست رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اپیدمیولوژی سیاه سرفه و پیشگیری از آن…

  • پاورپوینت درمان عفونت بند ناف گوساله

    پاورپوینت درمان عفونت بند ناف گوساله پاورپوینت بند ناف پاورپوینت درمان بند ناف پاورپوینت درمان بند ناف گوساله دانلود پاورپوینت عفونت بند ناف گوساله رفتن به سايت اصلي  دانلود پاورپوینت درمان عفونت بند ناف گوساله جهت رشته دامپزشکی در قالب 19…

  • پرسشنامه تجربیات مربوط به روابط نزدیک و صمیمانه والر، فرالی و برنان

    پرسشنامه تجربیات مربوط به روابط نزدیک و صمیمانه والر، فرالی و برنان کلمات کلیدی : پرسشنامه سبک های دلبستگی پرسشنامه سبک های دلبستگی بزرگسالان نسخه تجدید نظر شده پرسشنامه تجربیات پرسشنامه تجارب شخص در روابط صمیمانه پرسشنامه ارزیابی سبک های…

  • دانلود پاورپوینت کسب و کار اینترنتی

    دانلود پاورپوینت کسب و کار اینترنتی پاورپوینت جامع درباره کسب و کار اینترنتی پاورپوینت معرفی کسب و کار اینترنتی پاورپوینت اصول کسب و کار اینترنتی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کسب و کار اینترنتی جهت رشته مدیریت در 154…

  • عوامل موثر در رفتار مصرف کننده و انواع تصمیم گیری های آن

    عوامل موثر در رفتار مصرف کننده و انواع تصمیم گیری های آن کلمات کلیدی : عوامل موثر بر تمایل به خرید تعریف رفتار مصرف کننده تمایل مصرف کنندگان به خرید عوامل موثر در رفتار مصرف کننده فرآیند تصمیم گیری مصرف…

  • مبانی نظری بررسی وضعیت موجود مدیریت پروژه در سازمانها و مقایسه آن با شیوه های مدیریت پروژه در استاندارد PMBOK

    مبانی نظری بررسی وضعیت موجود مدیریت پروژه در سازمانها و مقایسه آن با شیوه های مدیریت پروژه در استاندارد PMBOK طراحی سیستم مدیریت پروژه با PMBOK مدیریت پروژه در سازمانها با استاندارد PMBOK پیاده سازی استاندارد PMBOK در سازمانها وضعیت…

  • پاورپوینت سازماندهي در سازمان

    پاورپوینت سازماندهي در سازمان پاورپوینت سازماندهي در سازمان تحقیق سازماندهي در سازمان سازماندهي در سازمان اهميت و ضرورت سازماندهي تعريف سازماندهي تعريف ساختار سازماني ابزارهاي رسمي‌كردن در سازمان نمودار سازماني مو‌اردي كه از نمو‌دار سازماني قابل تشخيص هستند راهنماي سازمان…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ابعاد ارزش ویژه برند

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق ابعاد ارزش ویژه برند مبانی نظری ابعاد ارزش ویژه برند دانلود مبانی نظری ابعاد ارزش ویژه برند پیشینه تحقیق ابعاد ارزش ویژه برند ادبیات نظری ابعاد ارزش ویژه برند فصل دوم پایان نامه ابعاد ارزش…

  • پاورپوینت درخت دودویی و مرتب سازی با آن

    پاورپوینت درخت دودویی و مرتب سازی با آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت درخت دودویی و مرتب سازی با آن جهت رشته آمار در قالب 38 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • پاورپوینت آشنایی با روش تاپسیس topsis

    پاورپوینت آشنایی با روش تاپسیس topsis رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با روش تاپسیس جهت رشته گوناگون در قالب 22 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       تاپسیس…

  • پاورپوینت گزارش طرحهای شرکت آب منطقه ای یزد

    پاورپوینت گزارش طرحهای شرکت آب منطقه ای یزد رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت گزارش طرحهای شرکت آب منطقه ای یزد جهت رشته گوناگون در قالب 19 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • پاورپوینت آنالیز خرپا به کمک نرم افزار انسیس

    پاورپوینت آنالیز خرپا به کمک نرم افزار انسیس پاورپوینت خرپا پاورپوینت آنالیز خرپا پاورپوینت نرم افزار انسیس پاورپوینت در مورد آنالیز خرپا رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آنالیز خرپا به کمک نرم افزار انسیس جهت رشته عمران در قالب…

  • پاورپوینت نقش مواد غذایی در درمان سرطان

    پاورپوینت نقش مواد غذایی در درمان سرطان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نقش مواد غذایی در درمان سرطان جهت رشته تغذیه در قالب 33 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • پاورپوینت شیمی و فیزیک 2

    پاورپوینت شیمی و فیزیک 2 دانلود پاورپوینت شیمی و فیزیک 2 پاورپوینت تحقیق راجب فیزیک و شیمی 2 پاورپوینت آموزش شیمی و فیزیک 2 شیمی و فیزیک 2 رشته شیمی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت شیمی و فیزیک 2…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرسختی روانشناختی 43 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرسختی روانشناختی 43 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری سرسختی روانشناختی ادبیات نظری سرسختی روانشناختی چارچوب نظری سرسختی روانشناختی فصل دوم پایان نامه سرسختی روانشناختی دانلود مبانی نظری سرسختی روانشناختی پیشینه سرسختی روانشناختی پیشینه تحقیق…

  • پاورپوینت آبراهام مازلو و روانشناسی سیاسی

    پاورپوینت آبراهام مازلو و روانشناسی سیاسی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آبراهام مازلو وروانشناسی سیاسی جهت رشته رانشناسی  در قالب 36 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       فهرست : زندگی…

  • بررسی و تشریح رویکردهای پرخاشگری

    بررسی و تشریح رویکردهای پرخاشگری تحقیق پرخاشگری رویکردهای پرخاشگری مقاله در مورد پرخاشگری دانش آموزان تحقیقات انجام شده در مورد پرخاشگری تعریف پرخاشگری با ذکر منبع تعریف پرخاشگری از دیدگاه روانشناسان عوامل پیش بینی کننده پرخاشگری رفتن به سایت اصلی…

  • محاسبه شاخص مقداری تقاضای پول Divisia برای ایران

    محاسبه شاخص مقداری تقاضای پول Divisia برای ایران پول اقتصاد ﺷﺎﺧﺺ دﻳﻮﻳﮋﻳﺎ دانلود مقاله محاسبه شاخص مقداری تقاضای پول Divisia برای ایران خرید مقالات اقتصاد سیستم همکاری در فروش فایل فایلینا همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل…

  • گزارش کارآموزی رشته مهندسی صنایع – ایمنی صنعتی با عنوان مشكلات ایمنی ، بهداشتی محیط كار پالایشگاه و بهبود آنها

    گزارش کارآموزی رشته مهندسی صنایع – ایمنی صنعتی با عنوان مشكلات ایمنی ، بهداشتی محیط كار پالایشگاه و بهبود آنها ایمنی صنعتی اصول ایمنی پالایشگاه نفت بهداشت محیط كار پالایشگاه گزارش کارآموزی رشته ایمنی صنعتی گزارش کارآموزی خرید گزارش کارآموزی…

  • بررسی میزان رعایت"حریم بیماران" توسط تیم درمان و ارتباط آن با رضایت مندی بیماران در بخش اورژانس بیمارستان منتخب دانشگاه علوم پزشکی تهران 1386

    بررسی میزان رعایت"حریم بیماران" توسط تیم درمان و ارتباط آن با رضایت مندی بیماران در بخش اورژانس بیمارستان منتخب دانشگاه علوم پزشکی تهران 1386 حریم بیمار رضایت مندی تیم درمان بخش اورژانس رعایت حریم بیماران توسط تیم درمان خرید مقالات…

  • ارزیابی تاثیرگذاری راههای تامین مالی به وسیله بدهیهای عملیاتی بر بازده آینده حقوق صاحبان سهام شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

    ارزیابی تاثیرگذاری راههای تامین مالی به وسیله بدهیهای عملیاتی بر بازده آینده حقوق صاحبان سهام شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران اهرم بدهی عملیاتی اهرم بدهی قراردادی اهرم بدهی برآوردی بازده آتی حقوق صاحبان سهام تاثیر اهرم بدهی…

  • پاورپوینت معرفی سیستم پخش سیلاب و فواید آن

    پاورپوینت معرفی سیستم پخش سیلاب و فواید آن پاورپوینت درباره سیستم پخش سیلاب دانلود پاورپوینت سیستم پخش سیلاب پاورپوینت پخش سیلاب رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت سيستم پخش سيلاب و فوايد آن جهت رشته جغرافیا در قالب 36 اسلايد…

  • پاورپوینت آموزش استفاده از انواع چرخ دنده

    پاورپوینت آموزش استفاده از انواع چرخ دنده پاورپوینت پروژه درس روش تولید مهندسی صنایع پاورپوینت پروژه درس روشهای طراحی و تولید صنعتی پاورپوینت روشهای تولید پاورپوینت فرایند تولید اویل پمپ رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش استفاده از انواع…

  • بررسی اثر تنش خشکی بر شاخص های اگرو فیزیولوژیک گیاه کلزا با کاربرد زئولیت و سوپرجاذب

    بررسی اثر تنش خشکی بر شاخص های اگرو فیزیولوژیک گیاه کلزا با کاربرد زئولیت و سوپرجاذب اثر زئولیت بر روی گیاه کلزا اثر زئولیت در شرایط تنش خشکی بر روی گیاه کلزا اثر زئولیت بر روی صفات کمی وکیفی گیاه…

  • پاورپوینت فصل پانزدهم کتاب مبانی اقتصاد سنجی گجراتی ترجمه ابریشمی با موضوع رگرسيون بر روي متغيرهاي موهومی

    پاورپوینت فصل پانزدهم کتاب مبانی اقتصاد سنجی گجراتی ترجمه ابریشمی با موضوع رگرسيون بر روي متغيرهاي موهومی کلمات کلیدی : پاورپوینت رگرسيون بر روي متغيرهاي موهومی پاورپوینت فصل پانزدهم کتاب اقتصاد سنجی گجراتی پاورپوینت فصل پانزدهم کتاب اقتصاد سنجی گجراتی…

  • پاورپوینت کتاب درسی مبانی کامپیوتر 481 اسلاید

    پاورپوینت کتاب درسی مبانی کامپیوتر 481 اسلاید دانلود پاورپوینت مبانی کامپیوتر پاورپوینت آموزش مبانی کامپیوتر پاورپوینت برای مبانی کامپیوتر دانلود پاورپوینت آموزش مبانی کامپیوتر دانلود پاورپوینت درس مبانی کامپیوتر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مبانی کامپیوتر جهت رشته کامپیوتر…

  • مبانی نظری حسابداری و گزارشگری مالی شهرداریها تالیف دکتر جعفر بابا جانی

    مبانی نظری حسابداری و گزارشگری مالی شهرداریها تالیف دکتر جعفر بابا جانی مبانی نظری حسابداری و گزارشگری مالی شهرداریها تالیف دکتر جعفر بابا جانی رفتن به سایت اصلی مبانی نظری حسابداری و گزارشگری مالی شهرداریها تالیف دکتر جعفر بابا جانی…