مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت مشتری

مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت مشتری

مبانی نظری رضایت مشتری
پیشینه تحقیق رضایت مشتری
مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت مشتری
پیشینه پژوهش رضایت مشتری
ادبیات نظری تحقیق رضایت مشتری
دانلود مبانی نظری رضایت مشتری
دانلود پیشینه تحقیق رضایت مشتری
فصل دوم پایان نامه رضایت مشتری

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری رشته مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت مشتری

 

 

 

 

 

 

مقدمه مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت مشتری

امروزه شاهد تجارب متفاوتی از راه خدمات در زندگی روزمره هستیم. از شاخص های سنجش میزان برتری سازمان ها نسبت به هم، کارکنان شاغل در آن سازمان ها است که میزان وفاداری و تعهد آن ها باعث می شود وظایف محوله را با کیفیت بالاتری به انجام رسانند. این امر موجب افزایش عملکرد، بهره وری و اثربخشی سازمان می شود. برعکس،افراد بی تفاوت یا بی مسئولیت در برابر اعمال محوله سازمان این رفتار را به همکاران منتقل می کنند و باعث کاهش عملکرد افراد و تنزل سازمان از نظر کمی و کیفی می شوند. 

 

در دهه 1990 رضایت مشتریان، تاثیر قابل توجهی بر تفکر مدیریتی داشت. در حقیقت تشخیص درک، رویارویی و پیش بینی نیازهای مشتری منابع مهم بقاومزیت رقابتی برای یک شرکتی هستند که اثر قاطع بر مجموعه اولویتها و فعالیتهای شرکت دارد. در دنیای امروز صنایع خدماتی بخش عمده ای از بازارها را در بسیاری از كشورهای جهان به خود اختصاص داده اند. بنابراین گسترش روز افزون تعداد مشاغل خدماتی در كنار افزایش میزان اهمیت این گونه صنایع در تولید ناخالص ملی كشورهای مختلف، موضوع عرضه خدماتی بی عیب و نقص و با كیفیت برتر را به مسأله ای در خور توجه فراوان كرده نموده است(شاهین و ابوالحسنی به نقل از شفیعی،2006). 

 

تا چند سال اخیر صنعت بیمه كشورمان تحت سلطه كامل بخش دولتی بوده است وشركت های بیمه در محیط غیررقابتی و با ثبات فعالیت می كردند و لزومی برای توجه به كیفیت خدمات نمی دیدند اما در سال های اخیر ظهور شرك تهای بیمه خصوصی فضای صنعت بیمه را دگرگون كرده است و رقابت در این بخش به شدت افزایش یافته است. هم چنین درصد افرادی كه در بخش خدمات مشغول به فعالیت هستند نسبت به سایر بخشها در حال افزایش است. كیفیت خدمات در این بخش ها به خصوص در صنعت بیمه به میزان زیادی به عملكرد كاركنان بستگی دارد. بنابراین سازمان های خدماتی و به طور اخص صنعت بیمه متوجه این موضوع شده اند كه به منظور حفظ مشتریان خود و كسب مزیت رقابتی، یكی از موضوعات مهم و كلیدی كه بایدهمواره مد نظر قرار دهند، بهبود كیفیت خدمات خود است(کندامپیولی و منگیوس ،2004،ص178).

 

 

 

2-1) رضایت مشتری        

بازار اقتصاد جهانی، هیچ‌گاه به این اندازه رقابتی نبوده است. در سراسر دنیا، سازمان‌ها و بنگاه‌های تجاری تلاش می‌كنند تا از طریق نیل به مزایای منحصر به فرد، نسبت به سایر رقبا به موقعیتی ممتاز دست یابند. از سوی دیگر، اغلب مشتریان هنگام خرید كالا و خدمات مورد نیاز، از امكان گزینه‌های متعددی برخوردار هستند. به همین دلیل آنان ورای مشخصات ظاهری و ویژگی‌های فیزیكی یك محصول سایر شاخص‌های كیفی را مدنظر قرار می‌دهند(غفاری آشتیانی، 1387،ص42).

مشتریان در جستجوی سرنخ‌هایی هستند كه آنان را برای شناسایی بهترین تأمین  كننده یاری نماید. در این راستا آنان علاوه بر بررسی عملكرد داخلی، هرگونه مدرك و شواهد خارجی كه نشانه برقراری اصل تمركز بر كیفیت در سازمان عرضه كننده می‌باشد را مورد توجه قرار می‌دهند. اندازه گیری رضایت مشتری از جمله اقدامات داخلی محسوب می شود كه نمود جهت‌گیری سازمان به سمت كیفیت می‌باشد(كاوسی و سقایی، 1384،23).

 

برای موفقیت در بازار پیچیده و رقابتی امروز، محققان معتقدند كه رضایت مشتری یك عامل كلیدی و مهم است(اندیوبیسی و واه ،2005،ص65). رضایت مشتری از ارزش قابل ملاحظه‌ای برخوردار است، چرا كه از داده های مرتبط با مصرف اقتباس شده(در مقابل تولید) و همچنین به عنوان یك شاخص راهنما برای سودآوری آینده مطرح است. رضایت مشتری راهنمایی برای دستیابی به وفاداری بیشتر مشتری است. رضایت مشتری از طریق ارتقاء وفاداری، درآمدهای آتی را تضمین كرده، هزینه‌های معاملات آینده را كاهش داده، موجب كاهش كشش قیمتی شده و از كاسته شدن مشتریان سازمان به هنگام بروز لغزش‌های احتمالی در كیفیت جلوگیری می‌كند. همچنین توصیه های دهان به دهان حاصل از مشتریان راضی، هزینه‌های جذب مشتریان جدید را كاسته و شهرت سازمان را ارتقاء می‌بخشد. در نقطه مقابل، نارضایتی مشتریان اثراتی معكوس بر جای می‌گذارد. بنابراین می‌توان مشتریان راضی را یك دارایی ارزشمند برای سازمان به شمار آورد(اندرسون و فومل ،2000،ص871).

 

طی ده سال اخیر انواع مختلف سازمان‌ها، چه بزرگ و چه كوچك، پی به اهمیت رضایت مشتری برده و دریافته‌اند كه ارتباط شدیدی بین رضایت مشتری، حفظ مشتری و سودآوری سازمان وجود دارد. برای بسیاری از سازمان‌های فعال در بخش عمومی، رضایت مشتری خود معیاری برای موفقیت است. بنابراین رضایت مشتری به هدف عملیاتی بسیاری از سازمان‌ها تبدیل شده است(هیل، 1385،ص24).

 

سازمان‌های متعالی، پاسخ‌گوی نیازها و انتظارات مشتریان خود می‌باشند. این قبیل سازمان‌ها فعالیت‌های رقبای خود را تحت نظر قرار می‌دهند و مزایای رقابتی آنها را شناسایی می‌نمایند. سازمان‌های مذكور، به طور مؤثری به پیش بینی نیازها و انتظارات آتی مشتریان خود می‌پردازند تا این نیازها و انتظارات را برآورده سازند و در صورت امكان از آنها پیشی گیرند. این سازمان‌ها، در برابر نقاط ضعف خود به سرعت و به گونه‌ای اثربخش واكنش نشان می‌دهند. آنها روابطی متعالی را با تمام مشتریان خود ایجاد و حفظ می‌كنند. اگر سازمان‌ها را در مسیر تعالی در سه گروه سازمان‌های در آغاز راه تعالی، سازمان‌های در میانه راه تعالی و سازمان‌های بالغ و متعالی تقسیم بندی كنیم، می‌توان گفت كه سازمان‌های در آغاز راه، میزان رضایت مشتریان خود را ارزیابی كرده‌اند، سازمان‌های در میانه راه، موفق شده‌اند ارتباط بین اهداف میان مدت و كوتاه مدت خود را با نیازها و انتظارات مشتری برقرار نمایند و سازمان‌های بالغ، محرك‌های كسب و كار برای جلب رضایت مشتریان و موارد مرتبط با وفاداری مشتریان را درك و اندازه گیری نموده‌اند و بر مبنای آن عمل می‌كنند(غفاری آشتیانی، 1387،ص36).

 

تغییرات سریع و محیط رقابتی فزاینده كنونی، بانک‌ها را وادار ساخته تا دیدگاه خود را به سوی رضایت مشتری معطوف سازند، چرا كه با افزایش رضایت مندی مشتری، پیامدهای رفتاری از قبیل تعهد، قصد ماندن و وفاداری مشتری، خلق پیوندهای متقابل و سودمند میان ارائه دهندگان و كاربران خدمت، توان پذیرش نقص ها و لغزش‌های احتمالی خدمت و همچنین توصیه های دهان به دهان مثبت مشتریان را در پی خواهد داشت(آراسلی و همکاران ،2005،52).

 

از این فرضیه كه رضایت مشتری یك متغیر مهم ارزیابی و كنترل مدیریت بازاریابی بانك است، حمایت گسترده ای به عمل آمده است(موتینهو و اسمیت ،2000،127). بانكداری از جمله صنایعی است كه در آن رضایت مشتری توجه بسیاری از محققان را به خود جلب كرده است. رضایت مشتری به قدری اهمیت یافته كه برخی بانک‌ها از آن به عنوان یك عنصر اساسی در استراتژی بازاریابی خود یاد كرده‌اند(غفاری آشتیانی، 1387،41).

 

حفظ و نگهداری مشتری موضوع مورد علاقه بسیاری از بانک‌ها است. به عنوان مثال، بانك للویدز در انگلیس، طی تحقیقاتی درصدد برآمد تا فرآیندی كه منجر به رضایت مندی مشتری شده و عوامل تعیین كننده نارضایتی مشتریان را شناسایی كند. یافته‌های این تحقیق به بانك كمك كرد تا فرآیند جدید نگهداری مشتریان را طراحی و به مرحله اجرا درآورد. به مانند بانك للویدز، بانك میدل بری  در آمریکا یك برنامه كیفیت خدمات مبتنی بر حفظ و نگهداری مشتریان از طریق كیفیت خدمات را توسعه بخشید. به گونه مشابه‌ای بانك رویال  در اسكاتلند از رضایت مندی مشتری در طراحی چشم انداز آینده بانك استفاده كرد. این بانك علاقه مندی خود به رفتارهای سودآور مشتری كه در اصطلاح سه‌آر  نامید را ابراز كرد. این رفتارها عبارت بودند از : (متاوا و المساوی ،1998،300).

 

1. ماندگاری در بانك

2. معرفی بانك به دوستان

3. خرید دوباره(مجدد) از بانك.

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت مشتری

فهرست مطالب

2-1) رضایت مشتری 5

2-1-1) تعاریف رضایت مشتری 8

2-1-2) رضایت كاركردی و رضایت روانی 13

2-1-3) مزایای رضایت مشتری 14

2-1-4) ارتباط رضایت و وفاداری مشتری 16

2-2)اهمیت رضایت مشتری 20

2-3) اندازه گیری رضایت مشتری 21

2-4) روش های اندازه گیری رضایت مشتری 26

2-4-1) شاخص های رضایت مشتری در سطح بین المللی 27

2-4-1-1) مدل شاخص رضایت مشتری در آمریکا 27

2-4-1-2)مدل شاخص رضایت مشتری در اروپا 29

2-4-1-3)شاخص ملی رضایت مشتری سوئیس 30

2-4-1-4)مدل شاخص ملی رضایت مشتری در مالزی 32

2-4-1-5)مدل شاخص رضایت مشتری در هنگ کنگ 33

2-5) هداف و مزایای تدوین شاخص رضایت مشتری 34

پیشینه تحقیق رضایت مشتری

منابع

 

 

 

 

 

  • مبانی نظری بررسی تاثیر مدیریت دانش با فرآیند کارآفرینی سازمانی

    مبانی نظری بررسی تاثیر مدیریت دانش با فرآیند کارآفرینی سازمانی کلمات کلیدی : مبانی نظری مدیریت دانش مبانی نظری کارآفرینی سازمانی استقرار مدیریت دانش در ایران خودرو تاثیر مدیریت دانش بر کارآفرینی سازمانی رابطه مدیریت دانش با کارآفرینی سازمانی پیاده…

  • بررسی سیستم گردش و ساماندهی کالا در انبار شرکتها 2

    بررسی سیستم گردش و ساماندهی کالا در انبار شرکتها 2 سیستم خرید و انبارداری سیستم خرید و انبارداری شرکت پروژه انبارداری شرکت پروژه انبارداری شرکت تولیدی دانلود پروژه انبارداری حسابداری ساماندهی کالا در انبار سیستم گردش کالا در انبار بررسی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق روابط عاطفی موجود درخانواده 82 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق روابط عاطفی موجود درخانواده 82 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه روابط عاطفی موجود در خانواده مبانی نظری روابط عاطفی موجود در خانواده پیشینه تحقیق روابط عاطفی موجود در خانواده پیشینه داخلی روابط…

  • پاورپوینت ارتباط انسان ، طبیعت و معماری

    پاورپوینت ارتباط انسان ، طبیعت و معماری پاورپوینت معماری طبیعت گرا پاورپوینت مقاله معماری طبیعت گرا پاورپوینت پروژه های انسان طبیعت معماری پاورپوینت انسان طبیعت معماری داخلی پاورپوینت نمونه پروژه انسان طبیعت معماری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ارتباط…

  • مقایسه جایگزینی ریز شمع به جای شمع در سیستم خاک ریز مسلح شده به وسیله ژئوسنتتیک و شمع

    مقایسه جایگزینی ریز شمع به جای شمع در سیستم خاک ریز مسلح شده به وسیله ژئوسنتتیک و شمع شمع ریز شمع ژئوسنتتیک خاک های سست خاک های مسئله دار سیستم خاکریز مسلح شده کاربرد ریز شمع در سیستم خاکریز مسلح…

  • قواعد حقوق بین الملل و روش تعیین مرزهای رودخانه ای

    قواعد حقوق بین الملل و روش تعیین مرزهای رودخانه ای مرز قواعد حقوق بین الملل مرزهای رودخانه ای دانلود مقاله حقوق با عنوان قواعد حقوق بین الملل و روش تعیین مرزهای رودخانه ای خرید مقالات،پایان نامه ها و پروژه های…

  • پاورپوینت آموزش تدریس علوم هشتم - تنظیم عصبی

    پاورپوینت آموزش تدریس علوم هشتم - تنظیم عصبی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس علوم هشتم - تنظیم عصبی به دانش آموزان کلاس هشتم متوسطه اول در قالب 54 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع…

  • فصل سوم پایان نامه استقرار و پیاده سازی مدیریت دانش در شرکت

    فصل سوم پایان نامه استقرار و پیاده سازی مدیریت دانش در شرکت کلمات کلیدی : پایان نامه مدیریت دانش مدیریت دانش در سازمان ها فصل سوم مدیریت دانش در شرکت فصل سوم استقرار مدیریت دانش در شرکت فصل سوم پیاده…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تفکر سازنده 45 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق تفکر سازنده 45 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه تفکر سازنده مبانی نظری تفکر سازنده پیشینه تحقیق تفکر سازنده پیشینه داخلی تفکر سازنده پیشینه خارجی تفکر سازنده پیشینه پژوهش تفکر سازنده پیشینه نظری…

  • پاورپوینت انواع مبدل حرارتی

    پاورپوینت انواع مبدل حرارتی پاورپوینت نحوه کار مبدل حرارتی پاورپوینت دسته بندی مبدل های حرارتی پاورپوینت در مورد مبدل های حرارتی انواع مبدل های حرارتی+ppt پاورپوینت کاربرد مبدل های حرارتی در صنعت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت انواع مبدل…

  • پاورپوینت آشنایی با روشهای تامین مالی و اجرای پروژه ها

    پاورپوینت آشنایی با روشهای تامین مالی و اجرای پروژه ها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با روشهای تامین مالی و اجرای پروژه ها جهت رشته اقتصاد در قالب 23 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و…

  • پاورپوینت مهارت های تفکر

    پاورپوینت مهارت های تفکر پاورپوینت مهارت تفکر پاورپوینت مهارت فکر کردن پاورپوینت انواع تفکر پاورپوینت درباره مهارت های تفکر پاورپوینت درمورد مهارت های تفکر پاورپوینت رویکرد هایی درباره تفکر پاورپوینت مفاهیم در تفکر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مهارت…

  • پاورپوینت مقاوم سازی خمشی تیرهای بتن مسلح مقاومت بالا توسط ورق های FRP

    پاورپوینت مقاوم سازی خمشی تیرهای بتن مسلح مقاومت بالا توسط ورق های FRP پاورپوینت مقاوم سازی خمشی پاورپوینت تیرهای بتن پاورپوینت ورق های FRP پاورپوینت مقاوم سازی خمشی تیرهای بتن پاورپوینت درمورد ورق های FRP رفتن به سايت اصلي دانلود…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق خودتنظیمی 38 صفحه

    دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق خودتنظیمی 38 صفحه فصل دوم پایان نامه خودتنظیمی مبانی نظری خودتنظیمی پیشینه تحقیق خودتنظیمی پیشینه داخلی خودتنظیمی پیشینه خارجی خودتنظیمی پیشینه پژوهش خودتنظیمی پیشینه نظری خودتنظیمی ادبیات نظری خودتنظیمی چارچوب نظری خودتنظیمی رفتن به…

  • دانلود پاورپوینت فناوری نانو در صنعت ساختمان

    دانلود پاورپوینت فناوری نانو در صنعت ساختمان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت فناوری نانو در صنعت ساختمان جهت رشته عمران در 18 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       فناوری…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نیازهای بنیادین روانشناختی 35 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق نیازهای بنیادین روانشناختی 35 صفحه فصل دوم پایان نامه نیازهای بنیادین روانشناختی مبانی نظری نیازهای بنیادین روانشناختی پیشینه تحقیق نیازهای بنیادین روانشناختی پیشینه پژوهش نیازهای بنیادین روانشناختی پیشینه نظری نیازهای بنیادین روانشناختی ادبیات نظری نیازهای…

  • پاورپوینت واحدهای اقتصادی

    پاورپوینت واحدهای اقتصادی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت واحدهای اقتصادی جهت رشته ی حسابداری در قالب 23 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       تعریف شرکت : اجتماعی دو…

  • پاورپوينت باکتری های گرم منفی و مثبت

    پاورپوينت باکتری های گرم منفی و مثبت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت باکتری های گرم منفی و مثبت جهت رشته محیط زیست و زیست شناسی قالب  17 اسلايد و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابليت…

  • پاورپوينت فایروال یا دیوارهای آتشین در شبکه

    پاورپوينت فایروال یا دیوارهای آتشین در شبکه پاورپوینت فایروال دانلود پاورپوینت فایروال دانلود رایگان پاورپوینت فایروال پاورپوینت در مورد فایروال دانلود پاورپوينت دیوارهای آتشین رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت دیوارهای آتشین جهت رشته نرم افزار در قالب 22 اسلايد…

  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری ریسک اعتباری

    فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری ریسک اعتباری کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه ریسک اعتباری مبانی نظری ریسک اعتباری پیشینه تحقیق ریسک اعتباری پیشینه داخلی ریسک اعتباری پیشینه خارجی ریسک اعتباری پیشینه پژوهش ریسک اعتباری پیشینه نظری…

  • پاورپوینت بررسی اهمیت گل‌ جالیز با تاكید بر روشهای كنترل

    پاورپوینت بررسی اهمیت گل‌ جالیز با تاكید بر روشهای كنترل پاورپوینت گل‌ جالیز دانلود پاورپوینت گل‌ جالیز پاورپوینت درباره گل‌ جالیز رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی اهمیت گل‌ جالیز با تاكید بر روشهای كنترل جهت رشته کشاورزی و…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش عدم تقارن اطلاعاتی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش عدم تقارن اطلاعاتی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه عدم تقارن اطلاعاتی مبانی نظری عدم تقارن اطلاعاتی پیشینه تحقیق عدم تقارن اطلاعاتی پیشینه داخلی عدم تقارن اطلاعاتی پیشینه خارجی عدم تقارن اطلاعاتی پیشینه پژوهش…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش درک شنیداری

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش درک شنیداری کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه درک شنیداری مبانی نظری درک شنیداری پیشینه تحقیق درک شنیداری پیشینه داخلی درک شنیداری پیشینه خارجی درک شنیداری پیشینه پژوهش درک شنیداری پیشینه نظری درک شنیداری…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق توسعه منابع انسانی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق توسعه منابع انسانی پیشینه توسعه منابع انسانی مبانی نظری توسعه منابع انسانی ادبیات نظری توسعه منابع انسانی چارچوب نظری توسعه منابع انسانی پیشینه تحقیق توسعه منابع انسانی پیشینه پژوهش توسعه منابع انسانی پیشینه داخلی توسعه…

  • دانلود پاورپوینت مهندسی نرم افزار

    دانلود پاورپوینت مهندسی نرم افزار پاورپوینت مهندسی نرم افزار پاورپوینت مهندسی نرم افزار پرسمن پاورپوینت مهندسی نرم افزار پیشرفته پاورپوینت پروژه مهندسی نرم افزار پاورپوینت مبانی مهندسی نرم افزار رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت  مهندسی نرم افزار  جهت رشته…

  • پاورپوینت طلاق روانی ، علل وقوع طلاق و نابسامانی های نظام خانواده و اجتماع

    پاورپوینت طلاق روانی ، علل وقوع طلاق و نابسامانی های نظام خانواده و اجتماع رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت طلاق روانی ، علل وقوع طلاق و نابسامانی های نظام خانواده و اجتماع جهت رشته روانشناسی در قالب 12 اسلاید…

  • دست مصنوعی سیبرنتیکی

    دست مصنوعی سیبرنتیکی کلمات کلیدی : دست مصنوعی سیبرنتیکی مقاله دست مصنوعی سیبرنتیکی تحقیق دست مصنوعی سیبرنتیکی پژوهش دست مصنوعی سیبرنتیکی پروژه دست مصنوعی سیبرنتیکی دست مصنوعی سیبرنتیکی پایان نامه دست مصنوعی سیبرنتیکی رفتن به سایت اصلی يكي شناخت دست…

  • پروژه طراحی غرفه نمایشگاه سونی

    پروژه طراحی غرفه نمایشگاه سونی طراحی غرفه طراحی غرفه نمایشگاهی طراحی غرفه نمایشگاه سونی دانلود پروژه طراحی غرفه نمایشگاه سونی سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل خرید پروژه و پایان نامه fileina…

  • پاورپوینت تئوری حسابداری و محیط اقتصادی حسابداری

    پاورپوینت تئوری حسابداری و محیط اقتصادی حسابداری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تئوری حسابداری و محیط اقتصادی حسابداری جهت رشته ی حسابداری در قالب 54 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • پاورپوینت درباره بیماری دیابت

    پاورپوینت درباره بیماری دیابت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت درباره بیماری دیابت جهت رشته ی پزشکی در قالب 17 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       اهداف مورد نظر…

  • پاورپوینت آموزش تدریس درس دوم علوم پایه ششم - كاغذ (سرگذشت دفتر من)

    پاورپوینت آموزش تدریس درس دوم علوم پایه ششم - كاغذ (سرگذشت دفتر من) رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس درس دوم علوم پایه ششم - كاغذ (سرگذشت دفتر من) به کودکان کلاس ششم ابتدایی در قالب 14 اسلاید…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد با ترکیب DEA و ANN

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد با ترکیب DEA و ANN مبانی نظری ارزیابی عملکرد با DEA و ANN دانلود مبانی نظری ارزیابی عملکرد با DEA و ANN دانلود پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد با DEA و ANN پیشینه تحقیق…

  • پاورپوینت فصل چهارم کتاب سازمانها: سیستمهای عقلایی، طبیعی و باز تألیف ریچارد اسکات ترجمه دکتر حسن ميرزائي اهرنجاني

    پاورپوینت فصل چهارم کتاب سازمانها: سیستمهای عقلایی، طبیعی و باز تألیف ریچارد اسکات ترجمه دکتر حسن ميرزائي اهرنجاني کلمات کلیدی : پاورپوینت فصل چهارم کتاب سازمانها: سیستمهای عقلایی، طبیعی و باز ریچارد اسکات ترجمه دکتر حسن ميرزائي اهرنجاني با موضوع…

  • مبانی نظری رابطه مهارتهای مدیریت تنوع فرهنگی و سطح مشارکت اجتماعی

    مبانی نظری رابطه مهارتهای مدیریت تنوع فرهنگی و سطح مشارکت اجتماعی مبانی نظری مدیریت تنوع فرهنگی پیشینه تحقیق سطح مشارکت اجتماعی پیشینه تحقیق مدیریت تنوع فرهنگی مبانی نظری سطح مشارکت اجتماعی مبانی نظری مهارتهای مدیریت تنوع فرهنگی مبانی نظری نظریه…

  • انواع سیستم جریان مستقیم ولتاژ بالا

    انواع سیستم جریان مستقیم ولتاژ بالا دانلود مقاله سیستم HVDC دانلود مقاله انواع سیستمهای HVDC سیستم جریان مستقیم ولتاژ بالا انواع سیستم جریان مستقیم ولتاژ بالا دانلود مقالات برق دانلود مقالات مهندسی برق رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته…