مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات

مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات

مبانی نظری تبلیغات
دانلود مبانی نظری تبلیغات
پیشینه تحقیق تبلیغات
ادبیات نظری تبلیغات
فصل دوم پایان نامه تبلیغات
مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات
ادبیات و مبانی نظری تبلیغات

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق رشته مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات

 

 

 

 

تعریف تبلیغات

کاتلر[1] (2002)، تبلیغات را هرگونه ارایه و عرضه ی ایده ها، کالاها یا خدمات از یک واحد تبلیغاتی، فرد یا موسسه که مستلزم پرداخت هزینه باشد، تعریف می کند اما در این میان تبلیغی اثزبخش است که بتواند توجه مخاطب را جلب کرده، تاثیری خاطره انگیز داشته باشد و کنش خرید مخاطبان را تحریک نموده و دریافت حسیِ مخاطبان را بیدار نماید. بدین منظور استفاده از مجموع عواملی لازم است که بتوانند حس و ادراک مخاطبان را تحت تاثیر قرار دهند و به اهداف مورد انتظار تبلیغ، تحقق بخشند.

اثربخشی تبلیغات تجاری در یک الگوی علمی مشخص با توجه به اهداف تبلیغاتی تبیین می گردد و درجه یا میزانی که دهنده ی سفارش به هدف های مورد نظر خود دست می یابد و دارای فرآیند برنامه ریزی مشخص و مرحله ای تحقیقاتی شامل: تعیین اهداف، تخصیص بودجه، تصمیم گیری راجع به پیام و رسانه و مقایسه با اهداف از پیش تعیین شده، می باشد. چنانچه تمام مراحل به درستی طی شود، میزان اثربخشی تبلیغات تا حد قابل ملاحظه ای افزایش خواهد یافت. از مراحل مهم این نوع فرآیندها، انجام تحقیقات به منظور تعیین میزان تاثیر تبلیغ بر مخاطبان است که طی آن عواملی که در اثربخشی تبلیغات نیز موثرند، مشخص می گردند (صمصام شریعت و همکاران، 1386).

 

 

می‌توان تعاریف دیگری را برای تبلیغات بدین صورت بیان كرد:

·        تلاش برای ارائه آموزه ها، ایده ها، دلایل، شواهد یا ادعاها، با سبك هایی از طریق رسانه های ارتباطی، برای تقویت هدف یا مبارزه با ضد هدف.

·        پیام های دیداری گفتاری، كه با سبكی خاص، از طریق وسایل تبلیغاتی، مردم را به طریقی علاقمند و موافق یك نوع محصول، خدمت، فكر، دیدگاه یا مارك بخصوص می‌كند.

·        كلیه اشكال ترغیب عمومی، برای ایجاد تقاضا و بازار برای یك محصول یا خدمت كه بوسیله صاحب كالا یا موسسه، برای خریداران احتمالی ، بوسیله پیام مستقیم یا از طریق وسایل تبلیغاتی، انجام میگیرد.

·        تكنیكی كه برای تأثیر گذاردن بر رفتار انسان، ماهرانه از نمادها و نشانه ها استفاده می‌كند.

·        انجمن تجارت آمریكا : تبلیغات هر شكلی از پرداخت است كه به صورت غیرشخصی تقدیم و پیشرفت عقاید، خوبی ها و خدمات را با یك سری كارهای معین، ضمانت می‌كند.

·        فرانك جفكینز : مفهوم تبلیغات یعنی آنچه كه ما می‌خواهیم هنگام خرید یا فروختن بدانیم.

·        رابرت زاچر: تبلیغات به معنی ارتباطات و اطلاعا ت وابسته به تولیدات خدمات یا عقاید است كه در طی تماسهای فردی و براساس پرداختهای ناشی از فروش محصول یا در طی كسب اعتبار مناسب حاصل می‌شود (علیئی ، 1390).

در حقیقت، ساده ترین تعریفی که برای تبلیغات می توان ارایه نمود، چنین است: تبلیغات تلاشی است برای فروش بیشتر توسط یک بنگاه یا یک صنعت. چمبرلین[2] (2000)، تبلیغات را عاملی می داند که «با تغییر خواسته ها و سلایق بر میزان تقاضا اثر می گذارد» به عقیده ی شپرد[3] (2001)، تبلیغات یک عامل برای ایجاد وفاداری در مصرف کنندگان نسبت به مارک تجاری یا کالای خاص می باشد. ساموئلسون[4] (2002)، تبلیغات را عامل افزایش بازارهای فروش می داند که در عین حال اطلاعات مفیدی نیز در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد (دهقانی و همکاران، 1383).

تبلیغ در زبان پارسی و در فرهنگ پارسی معین نیز بدین گونه معنا شده است: رسانیدن پیام یا خبر یا مطلبی به مردم، ابلاغ، موضوعی را با انتشار اخبار و با وسایل مختلف مانند رادیو، تلویزیون، روزنامه و غیره در اذهان عمومی جاگیر کردن. تبلیغات بازرگانی از زمره مفاهیمی است که به زعم وضوح ابتداییۀ اریه تعریفی جامع و مانع از آن با دشواری رو به رو است. می توان گفت، تبلیغات تجاری یعنی عملی که توجه ی مردم را به کالا یا داد و ستدی برانگیزد و به عبارت دیگر، کوششی در تدارک و انتشار آگهی ها، با هدف مثبت نشان دادن مصرف یک کالا. تبلیغ تجاری با هدف معرفی کالا در بازار و تحرک خریداران بالقوه صورت می گیرد و در مفهوم وسیع کلمه، عبارت است از انتشار اطلاعات یک کالا به منظور تحت تاثیر قرار دادن افراد یا گروه های خاص اجتماعی (ساجدی و نعمتی، 1391).

به طور کلی، تبلیغات را به دو دسته به شرح ذیل تقسیم نموده اند:

 

تبلیغات مستقیم

پیام دهنده خود را هر چند با رنگ و لعاب و بوق و کرنا همراه کرده باشد اما صریح و بی پروا به مخاطبین خود ابلاغ می کند . در این روش مستمعین و بینندگان متن یا تصویری را بعنوان پیام و اطلاعیه « تبلیغی» دریافت می کنند و پیام دهندگان نیز در موقع و مقام « مبلغ » قرار دارند و شناخته می شوند.

بهترین فایده در تبلیغات مستقیم برای گیرندگان پیام آن است که آنها لااقل از تبلیغی بودن پیام آگاهند و از این جهت در معرض غافلگیری قرار نمی گیرند. و در پذیرش ذهنی یا رد آن مختارند. از خصوصیات دیگر تبلیغات مستقیم گسترده بودن میدان عمل برای عاملان آن است، در این روش اکثر ابزارها و برنامه ریزی آن و تدبر و نازک بینی کمتری صرف می شود و غالباً از تأثیر گذاری اگر نه عمیق تر اما سریعتر نیز برخوردار است.

تبلیغات غیر مستقیم

همانطوری که از عنوان آن پیداست این نوع تبلیغات نمود و ظهور علنی و صریح ندارد، با این شیوه اهداف تبلیغی پیامهای غیر مستقیم صادر شده پنهان و غیر محسوس است. به نظر بعید می اید اما نباید تصور کرد که با تلاش های معمولی در ارائه یک برنامه تبلیغات غیر مستقیم می توان ضمن تأثیر گذاری، اهداف تبلیغی آنرا کاملاً دور از فهم و ذهن همه کس نگاه داشت، زیرا تشخیص آن برای خواص و روشنفکران جوامع دشوار نیست و عوام نیز به تجربه در بیشتر موارد به نکته یاد شده یعنی اهداف تبلیغی در برنامه های تبلیغات غیر مستقیم پی خواهند برد. از ویژگیهای این نوع تبلیغ آن است که پیام های آن از کانالهای نامرئی و پنهانی و یا غیر منتظره عبور داده می شوند و معمولاً مخاطبین بطور غافلگیرانه آن را دریافت می کنند و در حقیقت به آنان تحمیل می شود . در تبلیغات غیر مستقیم لزوماً از اشکال و قانونمندی های مشخص و مکرر پیروی و استفاده نمی شود بلکه در ساخت و ساز آنها بیشتر از فرصت های پیش آمده و موقعیت های خرید و حوادث پیش بینی نشده سود برده می شود (کاتلر، 1387).

 

2-2-3-1) تاریخچه تبلیغات در ایران وجهان

تبلیغات از دیرباز توسط فروشندگان دوره گردی که به منظور فروش کالای خود، به معرفی آن می پرداختند، وجود داشته است. با اینحال، اولین قوانین تبلیغاتی در سال 1614 و در انگلستان وضع گردید. اولین تبلیغات روزنامه ای در سال 1625 در نشریه ی ویکلی نیوز لندن[5] چاپ شد و اولین روزنامه تبلیغاتی در سال 1704 در امریکا و با نام بوستون نیوزلتر[6] به چاپ رسید. اختراع رادیو در سال 1895 و به دنبال آن تلویزبون، دامنه ی تبلیغات را بسیار وسع ساخت. بطوریکه هزینه های تبلیغاتی در سال 1890 در امریکا بالغ بر 360 میلیون دلار گردید (دهقانی و همکاران، 1383).

در حقیقت، آنچه که امروز به عنوان تبلیغات نو و جدید می شناسیم، ریشه در اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم در کشور ایالات متحده دارد. اما به طور کلی برای تبلیغات اعم از سیاسی یا تجاری می توان سه دوره تاریخی قبل از انقلاب گوتنبرگ و اختراع و تکمیل ماشین چاپ در سال ۱۴۵۰ را در نظر گرفت.

 

[1] Kotler

[2] Chemberlin

[3] Shepherd

[4] Samoelson

[5] Weekly News of London

[6] Boston News Letter

 

 

 

فهرست مطالب

فصل دوم:ادبیات و پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری

 

 

بخش اول: ادبیات پژوهش تبلیغات تجاری

فعالیتهای ترفیع 5

2-2-1) تعریف ترفیع 6

• تبلیغات 8

• روابط عمومی 9

• فروش شخصی 10

• بازاریابی مستقیم 10

2-2-1-1) شیوه های نوین ترفیع 11

• ارتباطات شفاهی 11

• بازاریابی پارتیزانی 12

• بازاریابی الکترونیکی 13

• بازاریابی از طریق تلفن همراه 13

• بازاریابی ویروسی 13

جدول 2-1-1) جمع بندی شیوه های ترفیع 14

2-2-3) تعریف تبلیغات 16

تبلیغات مستقیم 20

2-2-3-1) تاریخچه تبلیغات در ایران وجهان 21

2) نشانه ها و تبلیغ روی دیوارها 23

3) جارچی های شهر 23

2-2-3-1-1) تاریخچه تبلیغات در ایران 24

2-2-3-2) جذابیت های تبلیغات 27

2-2-3-3) ابزار تبلیغات بازرگانی 31

2-2-3-5) ده فرمان تبلیغات 42

2-2-3-6) استفاده از تبلیغات در تلویزیون 44

2-2-3-7) استفاده از تبلیغات در رادیو 50

2-2-3-8) مزایا و معایب تبلیغات بازرگانی 50

2-2-3-9) تاثیر تبلیغات بر متغیرهای اقتصادی 52

2-2-3-10) تاثیر تبلیغات بازرگانی بر رفتار مصرف کننده 53

 

بخش دوم:پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری 68

فهرست منابع و مآخذ: 81

منابع لاتین: 87

 

  • پروپوزال علل موثر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه خریداران

    پروپوزال علل موثر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه خریداران ارزش ویژه برند پروپوزال ارزش ویژه برند عوامل تاثیر گذار بر ارزش ویژه برند پروپوزال عوامل تاثیر گذار بر ارزش ویژه برند شرکتهای بیمه علل موثر بر ارزش ویژه برند…

  • پاورپوینت بیماری سندرم گیلن باره

    پاورپوینت بیماری سندرم گیلن باره رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بیماری Guillain barre syndrom جهت رشته ی پزشکی در قالب 14 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش        سندرم…

  • شناسایی ابعاد مختلف پدیده پولشویی و بررسی موشکافانه آثار آن

    شناسایی ابعاد مختلف پدیده پولشویی و بررسی موشکافانه آثار آن کلمات کلیدی : پایان نامه پولشویی آثار اقتصادی پولشویی تاثیر پولشویی بر مصرف دانلود پایان نامه پولشویی پایان نامه پولشویی در ایران ابعاد مختلف پدیده پولشویی آثار اجتماعی و سیاسی…

  • ارزیابی دین ورزی جوانان حوزوی و دانشگاهی

    ارزیابی دین ورزی جوانان حوزوی و دانشگاهی دینداری جوانان پایبندی به دین دانلود پایان نامه نگرش جوانان به دین دین ورزی جوانان دانلود پایان نامه پایبندی به دین در دانشجویان پایبندی مذهبی دانشجویان دانلود پایان نامه دین ورزی جوانان دانشگاهی…

  • پیشینه تحقیق و مبانی نظری انواع سازگاری 38 صفحه

    پیشینه تحقیق و مبانی نظری انواع سازگاری 38 صفحه فصل دوم پایان نامه انواع سازگاری مبانی نظری انواع سازگاری پیشینه تحقیق انواع سازگاری پیشینه داخلی انواع سازگاری پیشینه خارجی انواع سازگاری پیشینه پژوهش انواع سازگاری پیشینه نظری انواع سازگاری ادبیات…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اختلالات گفتاری و زبانی 56 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق اختلالات گفتاری و زبانی 56 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه اختلال گفتاری مبانی نظری اختلال گفتاری پیشینه تحقیق اختلال گفتاری پیشینه داخلی اختلال گفتاری پیشینه خارجی اختلال گفتاری پیشینه پژوهش اختلال گفتاری…

  • پاورپوینت کتاب یک دقیقه این 40 فکر سمی را کنار بگذار از دکتر لاراروس ترجمه مهرداد فیروزبخت

    پاورپوینت کتاب یک دقیقه این 40 فکر سمی را کنار بگذار از دکتر لاراروس ترجمه مهرداد فیروزبخت دانلود پاورپوینت کتاب 40 فکر سمی پاورپوینت کتاب یک دقیقه این 40 فکر سمی را کنار بگذار پاورپوینت کتاب از دکتر لاراروس رفتن…

  • پایان نامه کارشناسی معدن با عنوان سنگهای تزئینی

    پایان نامه کارشناسی معدن با عنوان سنگهای تزئینی خواص سنگها سنگهای تزئینی سنگهای قیمتی تجارت جهانی سنگ فن آوری های استخراج سنگها حوزه های کاربردی و بازارهای سنگ پایان نامه کارشناسی معدن با عنوان سنگهای تزئینی سیستم همکاری در فروش…

  • پاورپوینت اقدامات هنگام شوک

    پاورپوینت اقدامات هنگام شوک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اقدامات هنگام شوک جهت رشته ی پزشکی در قالب 88 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       سندرم است که…

  • جزوه زیست مولکولی پیشرفته

    جزوه زیست مولکولی پیشرفته جزوه زیست مولکولی پیشرفته رفتن به سايت اصلي جزوه زیست مولکولی پیشرفته به تعداد 100 صفحه دست نویس دانشجو از مباحث کلاس   جروه با مباحث زیر شروع می شود. همانند سازی dna سه تفاوت عمده…

  • آثار تخریب پتروشیمی بر محیط زیست

    آثار تخریب پتروشیمی بر محیط زیست صنعت پتروشیمی چالشهای محیط زیست پتروشیمی آثار تخریب پتروشیمی بر محیط زیست دانلود مقاله آثار تخریب پتروشیمی بر محیط زیست سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل…

  • محافظت از زنگ زدگی فلزات با فسفات

    محافظت از زنگ زدگی فلزات با فسفات فسفاته كاری ضخیم فلزات محافظت از زنگ زدگی فلزات پوشش دادن ضخیم فلزات با فسفات محافظت از زنگ زدگی فلزات با فسفات عمل پوشش كاری جهت جلوگیری از زنگ زدن دانلود مقالات صنایع…

  • شناسایی نهاد وقف و حقوق موقوفه، تبیین موانع و تنگناها و ارائه راه حلهایی برای برای افزایش بهره وری

    شناسایی نهاد وقف و حقوق موقوفه، تبیین موانع و تنگناها و ارائه راه حلهایی برای برای افزایش بهره وری شناخت نهاد وقف تبیین موانع و تنگناهای نهاد وقف شناخت حقوق موقوفه افزایش بهره وری نهاد وقف راهکارهای حقوقی افزایش بهره…

  • پاورپوینت روش های پیشرفته تدریس و سبک های یادگیری

    پاورپوینت روش های پیشرفته تدریس و سبک های یادگیری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با روش های پیشرفته تدریس و سبک های یادگیری جهت رشته روانشناسی در قالب 57 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع…

  • معماری تزئینی ایران

    معماری تزئینی ایران معماری تزئینی معماری تزئینی معاصر آشنایی با تاریخ معماری تزئینی جزوه آشنایی با تاریخ معماری تزئینی تزیینات معماری چیست انواع تزئینات معماری ایرانی انواع تزیینات در معماری اسلامی مقاله تزئینات در معماری اسلامی رفتن به سایت اصلی…

  • پاورپوینت ابزار های مشتقه و اختیار معامله

    پاورپوینت ابزار های مشتقه و اختیار معامله کلمات کلیدی : پاورپوینت ابزار های مشتقه و اختیار معامله تحقیق ابزار های مشتقه و اختیار معامله تعریف ابزار مشتقه خصوصیات ابزار مشتقه انواع ابزار مشتقه تعریف اختیار معامله تاریخچه اختیار معامله مبانی…

  • ابعاد عملکرد خانواده و بررسی اثرگذاری آن

    ابعاد عملکرد خانواده و بررسی اثرگذاری آن ابعاد عملکرد خانواده نظریات عملکرد خانواده نظریه های عملکرد خانواده تحقیق درباره عملکرد خانواده مبانی نظری عملکرد خانواده مک مستر و بوئن رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی ابعاد عملکرد خانواده…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ​​​​​​​سبک های مقابله با استرس 96 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق ​​​​​​​سبک های مقابله با استرس 96 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه ​​​​​​​سبک های مقابله با استرس مبانی نظری ​​​​​​​سبک های مقابله با استرس پیشینه تحقیق ​​​​​​​سبک های مقابله با استرس پیشینه داخلی…

  • پاورپوینت تئوری های سازمان و مدیریت در جهان امروز

    پاورپوینت تئوری های سازمان و مدیریت در جهان امروز پاورپوینت سازمان های یادگیرنده در ایران پاورپوینت سازمان های یادگیرنده در مدیریت پاورپوینت سازمان های یادگیرنده چیست؟ پاورپوینت سازمان های یادگیرنده و یادگیری سازمانی پاورپوینت سازمان های یادگیرنده کتاب رفتن به…

  • پاورپوینت معرفی نانو کامپوزیت ها و اجزای آنها

    پاورپوینت معرفی نانو کامپوزیت ها و اجزای آنها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معرفی نانو کامپوزیت ها و اجزای آنها جهت رشته مواد و متالوژی در قالب 68 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش حمایت اجتماعی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش حمایت اجتماعی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه حمایت اجتماعی مبانی نظری حمایت اجتماعی پیشینه تحقیق حمایت اجتماعی پیشینه داخلی حمایت اجتماعی پیشینه خارجی حمایت اجتماعی پیشینه پژوهش حمایت اجتماعی پیشینه نظری حمایت اجتماعی…

  • پاورپوینت بررسی و شناسایی گونه های علف های هرز

    پاورپوینت بررسی و شناسایی گونه های علف های هرز پاورپوینت علف هرز پاورپوینت در مورد علف هرز دانلود پاورپوینت علف هرز پاورپوينت گونه های علف های هرز پاورپوينت شناسایی گونه های علف های هرز رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت…

  • آثار انتقال سهم الشرکه در شرکتهای تعاونی

    آثار انتقال سهم الشرکه در شرکتهای تعاونی پایان نامه انتقال سهم الشركه انتقال سهم الشركه در شرکت‏های تعاونی آثار انتقال سهم الشركه نسبت به انتقال دهنده آثار انتقال سهم الشركه نسبت به منتقل الیه آثار انتقال سهم الشركه نسبت به…

  • دانلود پاورپوینت توزیع نرمال و نمونه های تصادفی 42 اسلاید

    دانلود پاورپوینت توزیع نرمال و نمونه های تصادفی 42 اسلاید رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت توزیع نرمال و نمونه های تصادفی 42 اسلاید جهت رشته حسابداری در قالب 42 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع…

  • دانلود تحقیق در مورد هوش هیجانی و برخی از مدل های آن  docx

    دانلود تحقیق در مورد هوش هیجانی و برخی از مدل های آن  docx رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی هوش هیجانی و برخی از مدل های آن با فرمت docx در قالب 40 صفحه ورد بصورت کامل…

  • قتل مهدورالدم در قانون مجازات اسلامی جدید 1392

    قتل مهدورالدم در قانون مجازات اسلامی جدید 1392 پایان نامه مهدورالدم مهدورالدم بودن مقتول اعتقاد به مهدورالدم بودن مهدورالدم در قانون جدید مهدورالدم در قانون مجازات 92 اعتقاد به مهدورالدم بودن مقتول مهدورالدم در قانون مجازات اسلامی مصادیق قتل به…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق HSE

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق HSE مبانی نظری HSE ادبیات و مبانی نظری HSE پیشینه تحقیق HSE دانلود پیشینه تحقیق HSE دانلود مبانی نظری HSE فصل دوم پایان نامه HSE ادبیات نظری HSE رفتن به سایت اصلی دانلود مبانی نظری…

  • پاورپوینت مدیریت تامین خریدهای داخلی و خارجی

    پاورپوینت مدیریت تامین خریدهای داخلی و خارجی پاورپوینت مقایسه سیستم های خرید داخلی و خارجی پاورپوینت انواع سیستم های خرید پاورپوینت مزایای خرید داخلی پاورپوینت مدیریت تامین و خرید رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدیریت تامین خریدهای داخلی و…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق استرس در ورزشکاران 76 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق استرس در ورزشکاران 76 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری در مورد استرس مبانی نظری پایان نامه استرس مبانی نظری استرس در ورزشکاران پیشینه تحقیق استرس در ورزشکاران پیشینه داخلی استرس در ورزشکاران پیشینه خارجی…

  • پاورپوینت آشنایی با مهندسی ارزش

    پاورپوینت آشنایی با مهندسی ارزش رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با مهندسی ارزش جهت رشته کسب و کار و پول در قالب 31 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • بررسی آلودگی منابع آبی با تاکید بر جلبکهای سبز آبی

    بررسی آلودگی منابع آبی با تاکید بر جلبکهای سبز آبی تیمار آبی دانلود پایان نامه سیانوفیت سموم آبی روشهای تیمار آبی دانلود پایان نامه سموم سیانوباكتر بررسی آلودگی منابع آبی با تاکید بر جلبکهای سبز آبی رفتن به سایت اصلی…

  • پاورپوینت مقاله ای درباره هوش مصنوعی

    پاورپوینت مقاله ای درباره هوش مصنوعی پاورپوینت هوش مصنوعی با پایتون پاورپوینت هوش مصنوعی در ایران پاورپوینت هوش مصنوعی چیست پاورپوینت هوش مصنوعی ai رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مقاله ای درباره هوش مصنوعی جهت رشته کامپیوتر در قالب…

  • سیر معرفت شناسی در اسلام و مبانی آن از نظر شهید مطهری

    سیر معرفت شناسی در اسلام و مبانی آن از نظر شهید مطهری کلمات کلیدی : پایان نامه معرفت شناسی سیر معرفت شناسی در اسلام مبانی آن از نظر شهید مطهری رویکردهای معرفت شناسی رویکردهای باورهای معرفت شناختی رایج ترین مدل…

  • پاورپوینت آموزشی کار در کلاس ص57 ریاضی ششم ابتدایی

    پاورپوینت آموزشی کار در کلاس ص57 ریاضی ششم ابتدایی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزشی کار در کلاس ص57 ریاضی ششم ابتدایی در قالب 9 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • پاورپوينت توپولوژی (هم بندی) شبکه های محلی

    پاورپوينت توپولوژی (هم بندی) شبکه های محلی پاورپوينت شبکه های محلی پاورپوينت توپولوژی شبکه های محلی پاورپوينت توپولوژی (هم بندی) شبکه های محلی دانلود پاورپوينت توپولوژی شبکه های محلی پاورپوينت در مورد توپولوژی (هم بندی) شبکه های محلی دانلود پاورپوينت…