مبانی نظری ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری

مبانی نظری ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری

ارزش ویژه برند
عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند
ارزش ویژه برند مقصد گردشگری
عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری
رویکردهای سنجش ارزش ویژه برند مقصد گردشگری
شاخصهای ارزش ویژه برند مقصد گردشگری
مبانی نظری ارزش ویژه برند مقصد گردشگری

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازارگانی

ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری استان گیلان

(شهرستان رودبار و منجیل و شهرستان لاهیجان)

 

 

 

 

چکیده:

 ارزش ویژه برند مقصد گردشگری عبارت است از مجموع دارایی های (یا بدهی های) برند در رابطه با نام و سمبل مقصدگردشگری که موجب تغییراتی در ارزش خدمات و تجاربی که در آنجا فراهم می شود تعیین می گردد.در بسیاری موارد،ارزش ویژه برند از ارزش دارائی های فیزیکی به مراتب بیشتراست. این است که بازاریابان با کمک برندهایی با ارزش ویژه بالا، می توانند مزیت رقابتی بدست آورند. برای اندازه گیری ارزش برند، ابزارهای اندکی (که مبتنی بر مصرف کنده باشد) وجود دارد. به  طور کلی ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کننده بر مبنای دو بعد ادراکی(کیفیت ادراک شده، آگاهی،تداعی) و رفتاری (وفاداری) اندازه گیری میشود .

 

با توجه به تفات های فرهنگی،اجتماعی، و خصوصیات مقصدهای گردشگری ایران، در این پژوهش سعی شده است اندازه گیری ارزش ویژه برند( قدرت برند) یک مقصد گردشگری از دیدگاه گردشگران با توجه به مدل کونکینک (2007)،برگرفته از مدل آکر مورد بررسی قرار گیرد که البته در مدل مورد استفاده به هر دو بعد رفتاری و ادراکی توجه می شود .بنابراین،تحقیق حاضر قصد دارد مدل آکر را در کشور ایران و روی مقصد گردشگری استان گیلان مورد بازبینی قرار دهد .سوال اصلی در این تحقیق این:بررسی عوامل اصلی موثر بر ارزش ویژه برند یک مقصد گردشگری از دیدگاه گردشگران و میزان اهمیت هر کدام از عوامل در ارزیابی گردشگران از ارزش ویژه برند با فرض مستقل بودن هر یک از متغیرها چقدر است؟و در این تحقیق با توجه به اینکه هدف اصلی آن بررسی تاثیر متغیرهای مستقل (یعنی تصویر برند،آگاهی از برند،کیفیت ادراک شده و وفاداری به برند) بر متغیر وابسته(یعنی ارزش ویژه برند) است تحقیق همبستگی نامیده می شود واز لحاظ هدف یا جهت گیری،کاربردی واز لحاظ اجرا یااستراتژی،توصیفی از نوع پیمایشی است.

 

و جامعه آماری  گردشگران بالقوه در  استان گیلان  هستند که با استفاده از روش نمونه گیری در دسترس  تعیین حجم ونمونه با استناد به تعیین حجم نمونه از جامعه آماری مفروض که در سال 1970 توسط کرجسی و مورگان ارائه شده است استفاده می کنیم.و برای تجزیه تحلیل داده ها از پرسشنامه استفاده می نماییم و به منظور پایایی آزمون از روش آلفای کرونباخ استفاده میکنیم.نتایج حاصل از تحقیق نشان داده است که هر چهار عامل تصویر برند،وفاداری به برند،کیفیت ادراک شده و آگاهی به برند مقصد گردشگری به صورت مستقیم بر ارزش ویژه برند استان گیلان تآثیر دارند و از نظر اهمیت، کیفیت ادراک شده مهم ترین عامل تآثیر گذار شناخته شده است.

 

 

 

واژه های کلیدی:

ارزش ویژه برند

وفاداری به برند

کیفیت ادراک شده

آگاهی از برند

تصویر برند

 

 

 

 

مقدمه

استان گیلان از جاذبه های گردشگری متنوع و متعددی برخوردار است ،که مشتمل بر جاذبه های طبیعی، جاذبه های فرهنگی و اجتماعی، صنایع دستی و … است که در مجموع بسترمناسبی برای توسعه انواع فعالیت های گردشگری با انگیزه های متفاوت پدید آورده است.از جاذبه های گردشگری استان گیلان شهر تاریخی ماسوله با جاذبه های طبیعی و بافت سنتی، شهر ساحلی انزلی با جاذبه های دریایی و مناطق آزاد- بین المللی، شهر لاهیجان با جاذبه های گردشگری شامل شیطان کوه و استخر وتله کابین وباغ های سرسبز چای ،شهر فومن شهر مجسمه ها می باشند که در جذب گردشگران داخلی و خارجی از اهمیت ویژه ای بر خوردار است.از اینرو شناسایی عوامل افزاینده ی ارزش برند استان گیلان می تواند به عنوان یکی از دغدغه های بازاریابان و ذی نفعان گردشگری قلمداد گردد.

 

یک برند مکانیسمی است که سازمان ها را در جهت رسیدن به مزیت رقابتی یاری می نماید.ارزش ویژه برند که از سال 1980تبدیل به یک مفهوم مهم در بازاریابی شد،ارزش افزوده ای است که به واسطه نام برند برای سازمان ایجاد می شود.برای اندازه گیری ارزش ویژه برند، ابزارهای اندکی(که مبتنی بر مصرف کننده باشد) وجود دارد. با تو جه به اینکه ارزش ویژه برند از ادراکات مشتریان نشات گرفته می شود،برای مدیران بسیار حایز اهمیت است که بتوانند این ارزش ویژه را در سطح مشتری،اندازه گیری و ارزیابی  نمایند(کلر،2003). کریشنن(1996) مطرح می کند که بررسی رویکرد ذهنی مشتری(گردشگر) باید قبل از اندازه گیری  ارزش ویژه برند صورت گیرد،زیرا ذهنیت مشتری(گردشگر) درباره برند نقطه شروع برای درک و شناخت برند است. ارزش ویژه برند،سازمان ها را قادر میسازد تا علاوه بر حفظ سهم بازار خود،مبلغ بیشتری را نیز در ازای برند خود مطالبه نمایند. (lee& Back,2009). دیوید آکر در سال1991بیان کرد که ارزش ویژه برند، باعث افزایش کارایی برنامه های بازاریابی و وفاداری مشتریان به برند میشود،مخارج و هزینه های ترفیعی را کاهش می دهد. بنابراین ارزش ویژه برند باعث سودآوری برند شده و برای سازمان، جریان نقدی ایجاد می نماید (Bult et al,2008). برند می تواند باعث تمایز در قیمت یا مقدار تقاضای کالاها وخدمات مشابه شود( Roulac,2006). 

 

 

 

فهرست مطالب 

 

چکیده ز

 

فصل دوم: مروری بر ادبیات تحقیق 

2- 1مقدمه  11

2-2 تاریخچه  11

2-3 تاریخچه برند 12

    2-4 تاریخچه برند در ایران 13

    2-5 تعریف برند در ایران  14 

    2-6 برند چیست  14 

    2-7 اهمیت برند 17

   2-8 هرم برند  17

2-9 مدل محوری برند  19

2-10 ارزش برند  20

2-11 خصوصیت ویژه برند 21

    2- 11-1  تحریک احساسات توسط برند  21

2-11-2 تصویر شخصی از برند  21

    2-11-3 ارزش کارمزد ادراک شده     21

    2-411- عملیات و فعالیت خدمت  21

    2-11-5 محیط  22

    2-12 ابعاد ارزش ویژه برند  22

   2-12-1 ارزش ویژه برند مقصد گردشگری  24

2-12-1-1 تعریف مقصد گردشگری      24

    2-12-1-2 ویژگی های مقصد گردشگری  24

2-12- 1-3 ساخت برند  25

2-12-2 آگاهی از برند  28

2-12- 3 تصویر ذهنی برند  30

2-12-4 کیفیت ادراک شده 33

2-12-5 وفاداری برند 34

2-13 ارزش کلی ارزش ویژه برند  37

2-14 زنجیره ارزش ویژه برند از دیدگاه کلر  38

2-15 رویکردهای موجود در سنجش ارزش ویژه برند(شاخص های ارزش ویژه برند)  39

2-15-1 شاخص های ارزش ویژه برند از دیدگاه کاپفرر  40

2-15-2   شاخص های ارزش ویژه برند از دیدگاه آکر 40

2-15-3شاخص های ارزش ویژه برند از دیدگاه کلر 40

بخش دوم

پیشینه تحقیق 43

الف- پیشینه خارجی 43

ب- پیشینه داخلی   44

جمع بندی فصل دوم 50

 

 

 

                                              

– فهرست منابع و مأخذ —————————————————————————————— 

منابع فارسی—————————————————————————————————– 

منابع خارجی ————————————————————————————————— 

 

 

 

 

فهرست جداول

جدول شماره2-1: ویژگی های تصویر ذهنی برند——————————————————————-32

 

 

 

فهرست اشکال

شکل2-1: هرم برند———————————————————————————————–18

شکل 2-2:مدل محوری برند————————————————————————————–19

شکل 2-3: مدل مفهومی ارزش ویژه برند از دید گردشگران در مقاصد گردشگری———————————- 23

شکل2-4 مراحل آگاهی از برند ———————————————————————————–30

شکل 2-5: مدل زنجیره ارزش برند کلر ————————————————————————– 38

شکل 2-6 : مدل مفهومی تحقیق———————————————————————————– 44

شکل 2-7: مدل تلفیقی توسط محقق از مدل های موجود در ادبیات ————————————————– 46

 

 

 

 

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق فعالیتهای ترفیع

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق فعالیتهای ترفیع مبانی نظری فعالیتهای ترفیع دانلود مبانی نظری فعالیتهای ترفیع پیشینه تحقیق فعالیتهای ترفیع ادبیات نظری فعالیتهای ترفیع فصل دوم پایان نامه فعالیتهای ترفیع مبانی نظری و پیشینه تحقیق فعالیتهای ترفیع ادبیات و مبانی…

  • دانلود تحقیق درباره اتیسم و عوامل بروز آن  word

    دانلود تحقیق درباره اتیسم و عوامل بروز آن  word رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی اتیسم و عوامل بروز آن با فرمت docx در قالب 15 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می…

  • بررسی رابطه دو زبانه بودن و پیشرفت تحصیلی کودکان پسر سال اول دوره ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ

    بررسی رابطه دو زبانه بودن و پیشرفت تحصیلی کودکان پسر سال اول دوره ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ پیشرفت تحصیلی روان شناسی زبان موضوعات درسی دوزبانگی موفقیت و شکست تحصیلی مدیریت برنامه ریزی آموزشی دانلود پایان نامه کارشناسی رشته…

  • پاورپوینت معرفی آب پنیر توليد و کاربرد آن

    پاورپوینت معرفی آب پنیر توليد و کاربرد آن پاورپوینت آب پنیر دانلود پاورپوینت آب پنیر پاورپوینت درباره آب پنیر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معرفی آب پنیر توليد و کاربرد آن جهت رشته صنایع غذایی در قالب 27 اسلايد…

  • نسخه 1.7.8 قالب وردپرسی دانش فایل

    نسخه 1.7.8 قالب وردپرسی دانش فایل قالب قالب دانش فایل قالب دانش وردپرسی دانش فایل قالب وردپرس قالب سایت قالب برای سایت قالب وردپرسی قالب دانش فایل نسخه جدید نسخه آخر قالب دانش فایل رفتن به سایت اصلی با سلام…

  • ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری

    ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری ارزش ویژه برند عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند ارزش ویژه برند مقصد گردشگری عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری رویکردهای سنجش ارزش ویژه برند مقصد گردشگری شاخصهای ارزش…

  • مقاله رشته اقتصاد با عنوان نوسانات بازارهای اقتصادی

    مقاله رشته اقتصاد با عنوان نوسانات بازارهای اقتصادی سهام نوسانات بازارهای اقتصادی دانلود مقاله رشته اقتصاد با عنوان نوسانات بازارهای اقتصادی بازارهای اقتصادی چیست ؟ دلالان در بازار اوراق مشاركت اساس استراتژی داد و ستد سیستم همکاری در فروش فایل…

  • دانلود پاورپوینت آشنایی با اصول و مبانی خلاقیت

    دانلود پاورپوینت آشنایی با اصول و مبانی خلاقیت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با اصول و مبانی خلاقیت جهت رشته روانشناسی در 95 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق فعالیت های کمک برنامه و مکمل

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق فعالیت های کمک برنامه و مکمل فصل دوم پایان نامه فعالیت های کمک برنامه و مکمل مبانی نظری فعالیت های کمک برنامه و مکمل پیشینه تحقیق فعالیت های کمک برنامه و مکمل پیشینه پژوهش فعالیت…

  • پاورپوینت آموزش تدریس حرف لـ ل

    پاورپوینت آموزش تدریس حرف لـ ل رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس حرف لـ ل به کودکان کلاس اول ابتدایی در قالب 18 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • دانلود پرسشنامه خودآگاهی کوپر ترجمه و تالیف عزیزی

    دانلود پرسشنامه خودآگاهی کوپر ترجمه و تالیف عزیزی کلمات کلیدی : پرسشنامه خودآگاهی پرسشنامه خودآگاهی scs دانلود پرسشنامه خودآگاهی پرسشنامه هیجانات خودآگاه پرسشنامه خودآگاهی کوپر پرسشنامه خودآگاهی افراد پرسشنامه خودآگاهی ترجمه و تالیف عزیزی رفتن به سایت اصلی معرفی پرسشنامه…

  • نظام آموزشی ابتدایی؛اهداف،مشکلات،ویژگیها و امکانات

    نظام آموزشی ابتدایی؛اهداف،مشکلات،ویژگیها و امکانات نظام آموزشی ابتدایی اهداف آموزش و پرورش دوره ابتدایی مواد و برنامه های درسی دوره ابتدایی نظام آموزشی ابتدایی؛اهداف،مشکلات،ویژگیها و امکانات تاثیر امکانات بر نظام یادگیری دانلود پایان نامه مدیریت آموزشی دانلود پایان نامه رشته…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش هویت فرهنگی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش هویت فرهنگی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه هویت فرهنگی مبانی نظری هویت فرهنگی پیشینه تحقیق هویت فرهنگی پیشینه داخلی هویت فرهنگی پیشینه خارجی هویت فرهنگی پیشینه پژوهش هویت فرهنگی پیشینه نظری هویت فرهنگی…

  • دانلود پاورپوینت مدیریت تحرک در شبکه های ویژه متحرک

    دانلود پاورپوینت مدیریت تحرک در شبکه های ویژه متحرک پاورپوینت مدیریت تحرک در شبکه های ویژه متحرک پاورپوینت مدیریت تحرک پاورپوینت شبکه های ویژه متحرک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدیریت تحرک در شبکه های ویژه متحرک جهت رشته…

  • مقاله رشته معماری با عنوان نقاشی روی شیشه (ویترای)

    مقاله رشته معماری با عنوان نقاشی روی شیشه (ویترای) ویترای شیشه کاری منقوش نقاشی روی شیشه تاریخچه ویترای در ایران سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل fileina فروشگاه ساز فایل فروشگاه فایل…

  • آموزش و برنامه ریزی و توسعه

    آموزش و برنامه ریزی و توسعه آموزش و برنامه ریزی توسعه ی علمی ایران عوامل توسعه نیافتگی نقش اطلاع رسانی در توسعه دانلود مقاله آموزش و برنامه ریزی و توسعه سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری…

  • پاورپوینت چالشهای تحقیقات مالی

    پاورپوینت چالشهای تحقیقات مالی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت چالشهای تحقیقات مالی جهت رشته حسابداری در قالب 21 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       نمونه کوچک، بازار کم عمق،…

  • شیوه های شناخت حقانیت حجاب و بطلان لاقیدی و بدحجابی

    شیوه های شناخت حقانیت حجاب و بطلان لاقیدی و بدحجابی حقانیت حجاب شیوه های شناخت حقانیت حجاب شیوه های شناخت بطلان بدحجابی دانلود تحقیق حقانیت حجاب دانلود تحقیق بدحجابی دانلود تحقیق حجاب دانلود تحقیق شیوه های شناخت حقانیت حجاب دانلود…

  • تحقیق درباره پیشرفت تحصیلی

    تحقیق درباره پیشرفت تحصیلی تحقیق در مورد پیشرفت تحصیلی تحقیق در مورد عزت نفس نقش عزت نفس در پيشرفت تحصيلي نقش عملكرد تحصيلي در عزت نفس عوامل مؤثر بر پيشرفت تحصيلي عوامل مؤثر بر پيشرفت تحصيلي دانش آموزان رفتن به…

  • پاورپوینت کتاب و درس کاربرد کامپيوتر در علوم اجتماعی با تاکید بر SPSS

    پاورپوینت کتاب و درس کاربرد کامپيوتر در علوم اجتماعی با تاکید بر SPSS رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کتاب و درس کاربرد کامپيوتر در علوم اجتماعی با تاکید بر SPSS جهت رشته علوم اجتماعی در قالب 337 اسلاید و با…

  • تزریق میكروب در میادین نفتی برای افزایش برداشت

    تزریق میكروب در میادین نفتی برای افزایش برداشت تزریق میكروب میادین نفتی افزایش برداشت روشهای ازدیاد برداشت نفت روشهای ازدیاد برداشت از مخازن روشهای ازدیاد برداشت از مخازن نفت سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل فروش فایل…

  • پاورپوینت کلیه ها

    پاورپوینت کلیه ها پاورپوینت کلیه ها مقاله پاورپوینت کلیه ها تحقیق پاورپوینت کلیه ها پژوهش پاورپوینت کلیه ها پروژه پاورپوینت کلیه ها پرژه رفتن به سایت اصلی تصویری از پاورپوینت کلیه:  

  • پاورپوینت آموزش موثر مراحل ترک سيگار

    پاورپوینت آموزش موثر مراحل ترک سيگار رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش موثر مراحل ترک سيگار جهت رشته روانشناسی در قالب 53 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش     دستگاه تنفس…

  • پاورپوینت تربیت جنسی و طبقه بندی نقش های جنسیتی

    پاورپوینت تربیت جنسی و طبقه بندی نقش های جنسیتی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تربیت جنسی و طبقه بندی نقش های جنسیتی جهت رشته روانشناسی در قالب 25 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با…

  • پاورپوينت فرایند های قالب گیری

    پاورپوينت فرایند های قالب گیری پاورپوينت فرایند های قالب گیری پاورپوينت فرایند قالب گیری پاورپوينت در مورد فرایند های قالب گیری دانلود پاورپوينت فرایند های قالب گیری پاورپوينت در باره فرایند های قالب گیری دانلود پاورپوينت در مورد فرایند های…

  • دانلود پاورپوینت بررسی تاثیر جهانی شدن بر توسعه کشورها

    دانلود پاورپوینت بررسی تاثیر جهانی شدن بر توسعه کشورها پاورپوینت درمورد توسعه اقتصادی پاورپوینت درباره جهانی شدن و تاثیر آن در اقتصاد رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی تاثیر جهانی شدن بر توسعه کشورها جهت رشته اقتصاد در 25…

  • دانلود تحقیق درباره نظریه های فرزندپروری word

    دانلود تحقیق درباره نظریه های فرزندپروری word رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی نظریه های فرزندپروری با فرمت docx در قالب 37 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد      …

  • ارزیابی روش‌های بهبود اتصالات فولادی موجود برای پیشرفت عملكرد ارتعاشی

    ارزیابی روش‌های بهبود اتصالات فولادی موجود برای پیشرفت عملكرد ارتعاشی بارگذاری اتصالات فولادی عملكرد ارتعاشی ارزیابی روش‌های بهبود اتصالات فولادی سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل فروش فایل fileina فروشگاه فایل خرید مقاله و تحقیق مکانیک رفتن…

  • پروپوزال پایان نامه مدیریت دانش مشتری

    پروپوزال پایان نامه مدیریت دانش مشتری کلمات کلیدی : پروپوزال مدیریت دانش دانلود پروپوزال مدیریت دانش نمونه پروپوزال مدیریت دانش دانلود نمونه پروپوزال مدیریت دانش پروپوزال در مورد مديريت دانش پروپوزال مدیریت دانش مشتری دانلود پروپوزال مدیریت دانش مشتری پروپوزال…

  • پرسشنامه تعهد ، وجدان کاری و رضایت از شغل در محل کار

    پرسشنامه تعهد ، وجدان کاری و رضایت از شغل در محل کار پرسشنامه تعهد در محل کار پرسشنامه وجدان کاری در محل کار پرسشنامه رضایت از شغل در محل کار رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه تعهد ، وجدان…

  • بررسی شاخص ها و مولفه های احساس امنیت و نظریه های روانشناسی مربوط به آن

    بررسی شاخص ها و مولفه های احساس امنیت و نظریه های روانشناسی مربوط به آن مولفه های احساس امنیت شاخص های احساس امنیت بررسی احساس امنیت در فضاهای عمومی بررسی احساس امنیت و عوامل موثر بر آن در کشور احساس…

  • پاورپوینت آموزش تدریس درس 23 مطالعات اجتماعی هشتم - قاره استرالیا و اقیانوسیه

    پاورپوینت آموزش تدریس درس 23 مطالعات اجتماعی هشتم - قاره استرالیا و اقیانوسیه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس درس 23 مطالعات اجتماعی هشتم - قاره استرالیا و اقیانوسیه به دانش آموزان کلاس هشتم متوسطه اول در قالب…

  • دانلود پاورپوینت مکانزیم پله برقی

    دانلود پاورپوینت مکانزیم پله برقی پاورپوینت آشنایی با اجزای پله برقی پاورپوینت در مورد پله برقی پاورپوینت انواع پله برقی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مکانزیم پله برقی جهت رشته معماری در 21 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت…

  • پاورپوینت استاندارد حسابداری شماره 19  - حسابداری ترکيب واحدهای تجاری

    پاورپوینت استاندارد حسابداری شماره 19  - حسابداری ترکيب واحدهای تجاری پاورپوینت استانداردهای حسابداری دانلود پاورپوینت استاندارد حسابداری شماره 19  - حسابداری ترکيب واحدهای تجاری پاورپوینت استاندارد حسابداری شماره 19 پاورپوینت حسابداری ترکيب واحدهای تجاری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت…

  • مبانی نظری مسئولیت کیفری اشخاص حقوقی و شرایط تحقق آن

    مبانی نظری مسئولیت کیفری اشخاص حقوقی و شرایط تحقق آن مبانی نظری مسئولیت کیفری اشخاص حقوقی بررسی نگاه کیفری مقنن در مواجهه با شخص حقوقی شرایط تحقق مسئولیت کیفری در اشخاص حقوقی پایان نامه مسئولیت کیفری اشخاص حقوقی پیشینه مسئولیت…