عوامل موثر بر موفقیت اجرای CRM و الگوهای موجود در این زمینه

عوامل موثر بر موفقیت اجرای CRM و الگوهای موجود در این زمینه

ابعاد و مولفه های مدیریت ارتباط با مشتری
عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی CRM
عوامل کلیدی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری
عوامل موثر بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری
عوامل موثر بر مدیریت ارتباط با مشتری
پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری
پیاده ساز مدیریت ارتباط با مشتری
نحوه پیاده سازی crm
مراحل پیاده سازی crm
نمونه های موفق crm

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه رشته مدیریت

عوامل موثر بر موفقیت اجرای CRM و الگوهای موجود در این زمینه

 

 

 

 

 

 

 

هدف از این پژوهش بررسی عوامل موثر بر موفقیت اجرای CRM و الگوهای موجود در این زمینه  می باشد.

 

 

 

مقدمه

پياده سازي مدیریت ارتباط با مشتری

با پياده سازي يك استراتژي CRM سازمانها مي توانند برنامه هاي فروش ، بازاريابي و سرويس دهي در تمام نقاط تماس(لمس ) مشتري را بهبود بخشند.
اصطلاح نقاط لمس در CRM براي اشاره به راههاي مختلف تعامل شركتها و مشتريان مورد استفاده قرار مي گيرد. (الهی و حیدری، 1384)

 

نقاط تماس مشتري عبارتند از :‌
فرد به فرد  
تلفن و فكس
شبكه وب
پست مستقيم
پست الكترونيكي
در واقع CRM نياز به يك ديد همه جانبه به تعاملات نقاط تماس مشتري،‌ رفتارهاي خريد، عملكردها و علاقمندي مشتريان دارد. 
هزينه و زمان 

 

 

در سال 1999 مطالعات كپ گميني  و آي . دي. سي  به این نتيجه رسيد كه ميانگين مجموع سرمايه گذاري در CRM كه توسط شركتهاي اروپايي و امريكايي انجام شده است 1/3 ميليون دلار بوده است. بيش از 69 درصد شركتها كمتر از 5 ميليون دلار وبيش از 13 درصد شركتها بالاي 10 ميليون دلار هزينه كرده اند. بر اساس داده هاي گارتنرگروپ ، هزينه پياده سازي يك سيستم CRM به صنعت، اندازه پروژه ، و ابزارهاي مورد نياز بستگي دارد.ميانگين هزينه پياده سازي CRM مي تواند بين 15000 دلار تا 35000 دلار به ازاي هر استفاده كننده در يك پروژه سه ساله باشد.

 

 

 

 مزاياي پياده سازي نظام مدیریت ارتباط با مشتری 

همواره بايد اين نكته را در نظر داشت كه برخورداري از اطلاعات بيشتر و فناوري پيشرفته، به تنهايي ارزش نيست ارزش در دانش مشتري و نحوه استفاده شركت از دانش مشتري جهت مديريت بر روابط با مشتريان خلاصه مي شود. بر اساس نظرات نول  (Newell,2000)، دانش تنها خودCRM است. 
متأسفانه شركتهاي معدود مشتري را به دانش تبديل مي كنند و بنابراين شركتها، فرصت ايجاد ارزش به مشتريان خودرا از دست مي دهند. به هر حال CRM ابزاري است كه اگر به درستي استفاده شود، منافع ديگري به همراه خواهد داشت. اگرشركت داده هاي مشتري را به دانش تبديل كرده و سپس از اين دانش جهت برقراري رابطه استفاده كند وفاداري بوجود آمده و به دنبال آن سود خواهد بود. 

 

 

 

 

براساس نظرات سوئيفت (Swift,2001) شركتها منافع زيادي ازCRM بدست مي‏آورند. وي اظهار مي‏دارد كه منافع ناشي از CRM معمولا دريكي از دسته بندي‏هاي زير قرار مي گيرند: 
•    هزينه هاي پايين تصاحب مشتريان
•    عدم نياز به تصاحب خيلي عظيمي از مشتريان با نيت حفظ حجم يكنواخت كسب و كار
•    كاهش هزينه هاي فروش
•    سودآوري بيشتر مشتريان
•    حفظ مشتري و وفاداري بيشتر مشتري 
•    امكان ارزيابي سودآوري مشتري

 

 

 

 گري وباين  (2001) مزاياي حاصل از CRM را به شيوه ديگـري مطرح مي كنند مهمترين مزاياي CRM از ديدگاه ايشان عبارتند از :
•    پاسخ سريعتر به سوالات مشتري
•    افزايش كارايي از طريق خودكارسازي
•    فهم عميق تر مشتريان
•    افزايش فرصتهاي فروش و بازاريابي
•    شناسايي سودآورترين مشتريان
•    به دست آوردن بازخور از مشتريان كه منجر به توليدات و خدمات بهتر و جديدتر مي شود.
•    به دست آوردن اطلاعاتی كه مي تواند با سایر ذینفعان به اشتراك گذاشته شود.
•    بهبود توانايي سازمان براي جذب و حفظ مشتريان
•    بيشينه كردن ارزش طول عمر هر مشتري
•    بهبود سرويس دهي بدون افزايش هزينه سرويس(Gray & Byun,2001,p.26).

 

 

 

 عوامل مهم در موفقيت مديريت ارتباط با مشتري

مديريت ارتباط با مشتري به عنوان يك ضرورت استراتژيك براي تمامي سازمانها مي باشد. چرا كه اجراي موثر آن مي‏تواند سبب افزايش رضايت مشتري، وفاداري و جذب آنها و درنتيجه فروش بيشتر و تكرار خريد گردد. بعضي از سازمانها در اجراي  CRM مشكل دارند، چرا كه نگرش آنها به اين مقوله صرفاً تكنولوژيكي است، يعني استراتژيهاي مديريت ارتباط با مشتري را با تكنولوژي CRM يكی مي دانند در حالي كه CRM مسئله تكنولوژيكي نيست بلكه مسئله‏اي كاري است كه ابزار تكنولوژي اطلاعات بايد به آن اختصاص داده شود، طراحي شود و با عمليات ها و استراتژي هاي كاري هماهنگ شود.نرخ شكست پروژه هاي CRM بیش از% 65 مي‏باشد. پرواضح است كه توقف يا شكست اين پروژه‏ها اغلب در نتيجه عدم فهم اين مطلب است كه براي اجراي CRM چه فعاليتهايي نياز مي باشد. سيگالا درسال 2005،  عدم وجود چارچوبي براي اجراي موثر مديريت ارتباط با مشتري را باعث بوجود آمدن  چنين شكست هايي مي داند.

 

 

مشتريان بهترين دارائي يك سازمان هستند و تعداد رو به افزايش سازمان ها، اهميت مشتري محور شدن را در دنياي رقابتي امروز نشان مي دهد. همچنين سازمان-ها بايد دانايي درباره مشتريان، محصولات و خدمات را به صـورت درون سازمان(فانكشنهاي مختلف سازمان) و به صورت بيروني (نقاط تماس با مشتريان) ايجاد كنند. بنابراين مديران سازمان به سمت آگاهي يافتن نسبت به فاكتورهاي مهم موفقيت مديريت ارتباط با مشتريان خود كشيده مي-شوند.گامسون  در سال 2002، CRM را به عنوان يك قاعده ضروري براي سازمان ها، نيازمند توسعه و پيشرفت بيشتري مي باشد و در اين راستا، شناسايي ابعاد كليديCRM را بسيار مهم مي داند.

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

2-1) مقدمه    13
2-2) تعريف مشتري    13
2-2-1 ) انواع مشتريان    14
2-3) تاريخچه مدیریت ارتباط با مشتری    16
2-3-1) مفهوم و تعاریف مدیریت ارتباط با مشتری    17
2-4) زمينه هاي ظهور مدیریت ارتباط با مشتری    20
2-5) مولفه های مدیریت ارتباط با مشتری    21
2-6) اصول مدیت ارتباط با مشتری    22
2-7) مفروضات اساسي مديريت ارتباط با مشتري    23
2-8) مراحل و فرآيندهاي مديريت ارتباط با مشتري    24
2-8-1 ) اجراي CRM    24
2-8-2 ) بهبود CRM    28
2-8-3) بهينه سازي كانالهاي ارتباطي    30
2-9) مدل اجرایی مدیریت ارتباط با مشتری    32
2-10) ابعاد تکنولوژیک مدیریت ارتباط با مشتری    37
2-10-1 ) CRM عملیاتی    37
2-10-2 )  CRMتحلیلی    38
2-10-3 ) CRM مشارکتی    38
2-11) پياده سازي مدیریت ارتباط با مشتری    38
2-12) مزاياي پياده سازي نظام مدیریت ارتباط با مشتری    39
2-13) عوامل مهم در موفقيت مديريت ارتباط با مشتري    41
2-14) الگوهای موجود در زمینه عوامل موثر بر موفقیت اجرای CRM    41
2-14-1 ) مديريت دانش    46
2-14-2) تكنولوژي اطلاعات    47
2-14-3 ) نقش مديريت ارشد    48
2-14-4 ) پرسنل    49
2-14-5 ) استراتژی    50
2-14-6 ) فرهنگ    51
2-14-7) مدیریت تغییر    53
2-15) مدیریت ارتباطات    53
2-16) حمایت و پشتیبانی مدیران ارشد    53
2-17)  مدلهاي موجود در زمينه آمادگي مديريت ارتباط با مشتري    54
2-18) تصميم‌گيري با معيارهاي چندگانه    55
2-18-1 ) فرآيند تحليل سلسله‌مراتبي    56
2-18-1-1) اصول فرآيند تحليل سلسله‌مراتبي    57
2-18-1-2) مدل فرايند تحليل سلسله‌مراتبي    57
2-19)روش تحليل شبکه (ANP)    62
2-19-1 )تفاوت‌هاي روش تحليل شبکه وروش تحليل سلسله‌مراتبي    67
2-19-2 ) مراحل روش تحليل شبکه    68

 

فهرست منابع   
منابع فارسی   
منابع لاتین    
 
 

 

 

 
فهرست جداول
جدول 2-1: برخی تعاریف ارائه شده از مدیریت ارتباط با مشتری    18
جدول 2-2: عوامل کلیدی موفقیت CRM از دیدگاه مندوزا و همکاران    44
جدول 2-3: عوامل توفیق مدیریت ارتباط با مشتری    45
جدول 2-4: ارزش گذاري شاخص‌ها نسبت به هم    59
جدول 2-5: شاخص تصادفي بودن RI    62
جدول 2-6: شاخص تصادفي بودن RI تا 15 معيار    62
جدول 2-7: مهم ترين کاربردهای روش تحليل شبکه    65
جدول 3-1- مقياس امتيازدهي نه درجه ساعتي    82
 
 

 

 
فهرست اشكال
شکل 1-1: مدل مفهومي تحقيق    9
شکل 2-1: هرم مشتري    15
شکل 2-2: اجزاي CRM    21
شکل 2-3: مثلث اجراي CRM    25
شکل 2-4: CRM در رسانه هاي چند گانه    26
شکل 2-5: مدل اجرائي CRM در سازمانها    32
شکل 2-6: نمايش گسترده فرايند تحليل سلسله‌مراتبي    58
شکل 7-۲: ساختار سلسله‌مراتبي AHP و شبکه‌اي ANP    63
شکل 2-8: روش تحليل سلسله‌مراتبي وتحليل شبکه    67
شکل 2-9: روند نماي تصميم‌گيري در روش تحليل شبکه    68

 

 

  • دانلود پاورپوینت جاذبه های تورسیتی استان کرمان

    دانلود پاورپوینت جاذبه های تورسیتی استان کرمان پاورپوینت بازار کرمان پاورپوینت درباره کرمان پاورپوینت گردشگری کرمان پاورپوینت استان کرمان پاورپوینت در مورد کرمان پاورپوینت در مورد شهر کرمان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت جاذبه های تورسیتی استان کرمان جهت…

  • دانلود پاورپوینت مفاهیم بنیادی و ریشه های مهندسی مجدد

    دانلود پاورپوینت مفاهیم بنیادی و ریشه های مهندسی مجدد دانلود پاورپوینت در مورد بازمهندسی دانلود پاورپوینت آماده مهندسی مجدد پاورپونت مفاهیم مهندسی مجدد رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مفاهیم بنیادی و ریشه های مهندسی مجدد جهت رشته مهندسی در…

  • پاورپوینت آشنایی با مایکوتوکسین ها و امنیت غذایی

    پاورپوینت آشنایی با مایکوتوکسین ها و امنیت غذایی پاورپوینت آشنایی با مایکوتوکسین ها و امنیت غذایی مایکوتوکسین ها و امنیت غذایی تاریخچه مایکوتوکسین ها انواع مایکوتوکسین ها و مواد غذایی در معرض آنها افلاتوکسین ها اکراتوکسین A فومونیسین ها توکسین…

  • پاورپوینت طراحي پايگاه داده اي( فصل پ‍نجم کتاب سيستمهاي اطلاعات مديريت رضائیان)

    پاورپوینت طراحي پايگاه داده اي( فصل پ‍نجم کتاب سيستمهاي اطلاعات مديريت رضائیان) پاورپوینت فصل پنجم کتاب سيستمهاي اطلاعات مديريت رضائیان پاورپوینت فصل پنجم کتاب سيستمهاي اطلاعات مديريت رضائیان با عنوان طراحي پايگاه دادهاي پاورپوینت طراحي پايگاه دادهاي پاورپوینت فصل 5…

  • پاورپوینت آشنایی با پژوهش در حیطه ناتوانی

    پاورپوینت آشنایی با پژوهش در حیطه ناتوانی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با پژوهش در حیطه ناتوانی جهت رشته گوناگون در قالب 29 اسلايد و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش  …

  • پاورپوینت آشنايي با هزینه يابی کیفیت

    پاورپوینت آشنايي با هزینه يابی کیفیت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنايي با هزینه يابی کیفیت جهت رشته کسب و کار و پول در قالب 24 اسلايد و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابليت…

  • پاورپوینت تحلیل پوششی داده ها

    پاورپوینت تحلیل پوششی داده ها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تحلیل پوششی داده ها جهت رشته گوناگون در قالب 79 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       تحلیل پوششی…

  • پاورپوینت بررسی تغذیه سالم و الگوهای صحیح غذایی

    پاورپوینت بررسی تغذیه سالم و الگوهای صحیح غذایی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی تغذیه سالم و الگوهای صحیح غذایی جهت رشته تغذیه در قالب 35 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • دانلود پاورپوینت حسابداری علمی با پارادایم های گوناگون

    دانلود پاورپوینت حسابداری علمی با پارادایم های گوناگون پاورپوینت حسابداری علمی پاورپوینت آشنایی با مفهوم پارادایم در حسابداری پاورپوینت مدل های حسابداری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت حسابداری علمی با پارادایم های گوناگون جهت رشته حسابداری در 32 اسلاید…

  • پاورپوینت متن سوالات بخش اجتماعی مطالعات نهم

    پاورپوینت متن سوالات بخش اجتماعی مطالعات نهم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش مطالعات نهم متوسطه مبحث سوالات بخش اجتماعی در قالب 21 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • پروپوزال ارزیابی علل تاثیرگذار بر تمایل به کارآفرینی سازمانی

    پروپوزال ارزیابی علل تاثیرگذار بر تمایل به کارآفرینی سازمانی کارآفرینی سازمانی تمایل به کارآفرینی سازمانی عوامل موثر بر تمایل به کارآفرینی سازمانی تمایل به کارآفرینی سازمانی در صنعت بانکداری بررسی عوامل موثر بر تمایل به کارآفرینی سازمانی شاخص هاي مناسب…

  • پاورپوینت اصول علم اقتصاد

    پاورپوینت اصول علم اقتصاد رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اصول علم اقتصاد جهت رشته ی حسابداری در قالب 257 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       تعریف علم اقتصاد…

  • دانلود پاورپوینت شناخت مایکل پورتر

    دانلود پاورپوینت شناخت مایکل پورتر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت شناخت مایکل پورتر جهت رشته مدیریت در 91 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       مایکل پورتر (انگلیسی: Michael Porter‎؛…

  • تحلیل دینی روانشناختی حسادت با توجه به بررسی آیات و روایات و شناخت علل و زمینه ها و آثار فردی و اجتماعی حسادت در سلامت روان

    تحلیل دینی روانشناختی حسادت با توجه به بررسی آیات و روایات و شناخت علل و زمینه ها و آثار فردی و اجتماعی حسادت در سلامت روان کلمات کلیدی : پایان نامه حسادت درمان حسد در روایات آثار حسادت بر سلامت…

  • مبانی نظری امکان سنجی اجرای کارت امتیازی متوازن در ارزیابی عملکرد بانک

    مبانی نظری امکان سنجی اجرای کارت امتیازی متوازن در ارزیابی عملکرد بانک ارزیابی عملکرد در بانک ارزیابی عملکرد کارکنان بانک ملت شاخص های ارزیابی عملکرد بانک ارزیابی عملکرد کارکنان با کارت امتیازی متوازن ارزيابي عملكرد سازمان با روش كارت امتيازي…

  • پاورپوینت فصل پنجم کتاب حسابداری مدیریت پیشرفته سجادی و صوفی با موضوع کاربرد مدیریت برمبنای فعالیت در مؤسسات خدماتی

    پاورپوینت فصل پنجم کتاب حسابداری مدیریت پیشرفته سجادی و صوفی با موضوع کاربرد مدیریت برمبنای فعالیت در مؤسسات خدماتی پاورپوینت فصل پنجم کتاب حسابداری مدیریت پیشرفته سجادی و صوفی با موضوع کاربرد مدیریت برمبنای فعالیت درمؤسسات خدماتی پاورپوینت فصل پنجم…

  • نظریه های مختلف انگیزش

    نظریه های مختلف انگیزش نظریه های انگیزشی در یادگیری نظریه های انگیزشی مازلو انواع نظریه های انگیزشی نظریه های جدید انگیزش نظریه های معاصر انگیزش نظریه های محتوای انگیزش نظریه های نوین انگیزش انگیزش و نظریه های انگیزش رفتن به…

  • دانلود پاورپوینت تاثیر فضا بر خلاقیت و رشد فکری کودکان

    دانلود پاورپوینت تاثیر فضا بر خلاقیت و رشد فکری کودکان پاورپوینت تاثیر فضا بر خلاقیت پاورپوینت کودکان پاورپوینت تاثیر فضا بر رشد پاورپوینت تاثیر فضا بر خلاقیت و رشد فکری کودکان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تاثیر فضا بر…

  • پاورپوینت علوم ششم ابتدایی درس اول مبحث زنگ علوم مناسب برای مطالعه آموزگاران

    پاورپوینت علوم ششم ابتدایی درس اول مبحث زنگ علوم مناسب برای مطالعه آموزگاران رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت علوم ششم ابتدایی درس اول مبحث زنگ علوم مناسب برای مطالعه آموزگاران در قالب 12 اسلاید و با فرمت pptx بصورت…

  • پاورپوینت بیداری اسلامی در جامعه عرب

    پاورپوینت بیداری اسلامی در جامعه عرب دانلود پاورپوینت بیداری اسلامی در جامعه عرب تحقیق در مورد پاورپوینت بیداری اسلامی در جامعه عرب پاورپوینت بیداری اسلامی در جامعه عرب و انواع آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بیداری اسلامی در جامعه…

  • پاورپوینت آشنایی با ارزشیابی پروژه های عمرانی دولت

    پاورپوینت آشنایی با ارزشیابی پروژه های عمرانی دولت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با ارزشیابی پروژه های عمرانی دولت جهت رشته عمران و شهرسازی در قالب 33 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و…

  • پروپوزال ارائه مدل ارزیابی عملکرد با روش تحلیل پوششی داده های فازی

    پروپوزال ارائه مدل ارزیابی عملکرد با روش تحلیل پوششی داده های فازی مدل ارزیابی عملکرد سازمان مدل های نوین ارزیابی عملکرد سازمانی انواع مدل های ارزیابی عملکرد کارکنان پروپوزال ارزیابی عملکرد ارزیابی عملکرد سازمان پروپوزال ارزیابی عملکرد سازمان پروپوزال ارزیابی…

  • پایان نامه كارشناسی مهندسی كنترل شكاری با عنوان سنجنده‌های ماهواره‌ای

    پایان نامه كارشناسی مهندسی كنترل شكاری با عنوان سنجنده‌های ماهواره‌ای سنجنده‌ها سنجنده‌های ماهواره‌ای تكنولوژی سنجش از دور سیستم‌های تعیین موقعیت ماهواره‌ها دانلود پایان نامه كارشناسی مهندسی كنترل شكاری با عنوان سنجنده‌های ماهواره‌ای خرید پایان نامه كارشناسی مهندسی كنترل شكاری سیستم…

  • نقش دولت در توسعۀ صنعتی ؛ در بستر بررسی دولت توسعه گرای "کرۀ جنوبی "

    نقش دولت در توسعۀ صنعتی ؛ در بستر بررسی دولت توسعه گرای "کرۀ جنوبی " دولت توسعه گرا خودگردانی متّکی به جامعه دیوانسالاری دولت یغماگر دولت توسعه گرای کرۀ جنوبی نقش دولت در توسعۀ صنعتی دانلود مقاله نقش دولت در…

  • پاورپوینت پنل های سه بعدی

    پاورپوینت پنل های سه بعدی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت پنل های سه بعدی جهت رشته ی معماری در قالب 40 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش        هسته مرکزی…

  • مبانی نظری نقش مدیریت انتظامی در کنترل پدیده بد حجابی منطقه دو تهران

    مبانی نظری نقش مدیریت انتظامی در کنترل پدیده بد حجابی منطقه دو تهران مبانی نظری کنترل پدیده بدحجابی مبانی نظری کنترل بدحجابی در تهران مبانی نظری کنترل بد حجابی در منطقه دو تهران مبانی نظری نقش مدیریت انتظامی در کنترل…

  • پاورپوینت بافت قدیمی اران وبیدگل

    پاورپوینت بافت قدیمی اران وبیدگل پاورپوینت شغل مردم آران و بیدگل پاورپوینت امامزاده های آران و بیدگل پاورپوینت دریاچه نمک آران و بیدگل دانلود پاورپوینت بافت قدیمی اران وبیدگل رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بافت قدیمی اران وبیدگل جهت…

  • پاورپوینت بررسی زندگینامه و آثار نورمن فاستر

    پاورپوینت بررسی زندگینامه و آثار نورمن فاستر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی زندگینامه و آثار نورمن فاستر جهت رشته معماری در قالب 68 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • مقاله کارشناسی ارشد رشته حسابداری و حسابداری بانکی با عنوان ارتباط بین تغییرات قیمت و حجم معاملات

    مقاله کارشناسی ارشد رشته حسابداری و حسابداری بانکی با عنوان ارتباط بین تغییرات قیمت و حجم معاملات حجم معاملات بازار های مالی بازار سهام مطالعات Osborne بورس سهام ارتباط بین تغییرات قیمت و حجم معاملات ارتباط بین تغییرات قیمت و…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدل های فراتحلیل

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدل های فراتحلیل کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه مدل های فراتحلیل مبانی نظری مدل های فراتحلیل پیشینه تحقیق مدل های فراتحلیل پیشینه داخلی مدل های فراتحلیل پیشینه خارجی مدل های فراتحلیل پیشینه پژوهش…

  • زمین شناسی ساختمانی و چینه شناسی حوضه آبخیز رودخانه سقز

    زمین شناسی ساختمانی و چینه شناسی حوضه آبخیز رودخانه سقز چینه شناسی زمین شناسی ساختمانی حوضه آبخیز رودخانه سقز زمین شناسی ساختمانی و چینه شناسی حوضه آبخیز رودخانه سقز زمین شناسی ساختمانی حوضه آبخیز رودخانه سقز چینه شناسی حوضه آبخیز…

  • پاورپوینت کتاب هفت ستون سیاست سطح دکتری

    پاورپوینت کتاب هفت ستون سیاست سطح دکتری کلمات کلیدی : پاورپوینت کتاب هفت ستون سیاست سطح دکتری رفتن به سایت اصلی پاورپوینت کتاب هفت ستون سیاست سطح دکتری دو فایل کار شده در دو ترم  مختلف فایل اول : 58 اسلاید…

  • دانلود پاورپوینت تحلیل سونامی

    دانلود پاورپوینت تحلیل سونامی پاورپوینت درباره سونامی پاورپوینت سونامی پاورپوینت تحلیل سونامی پاورپوینت درمورد سونامی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سونامی در قالب 39 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش      …

  • پرسشنامه خودشی انگاری فردریکسون، رابرت، نل، کوئین و توئینگ، 1998

    پرسشنامه خودشی انگاری فردریکسون، رابرت، نل، کوئین و توئینگ، 1998 کلمات کلیدی : پرسشنامه خودشی انگاری دانلود پرسشنامه خودشی انگاری پرسشنامه استاندارد خودشی انگاری پرسشنامه خودشی انگاری فردریکسون پرسشنامه خودشی انگاری نل و فردریکسون،1998 نمره گذاری پرسشنامه خودشی انگاری روایی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق حوزه های دانش کسب و کار

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق حوزه های دانش کسب و کار کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه حوزه های دانش کسب و کار مبانی نظری حوزه های دانش کسب و کار پیشینه تحقیق حوزه های دانش کسب و کار…