ضرورت و لزوم پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری و تشریح ابعاد مختلف تعریفی و ویژگیهای آن

ضرورت و لزوم پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری و تشریح ابعاد مختلف تعریفی و ویژگیهای آن

مدیریت ارتباط با مشتری
تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
ضرورت پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری
لزوم پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری
ابعاد مختلف مدیریت ارتباط با مشتری
پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری
پایان نامه در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
روش های پیاده سازی crm
پیاده سازی crm در سازمان

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه رشته مدیریت

ضرورت و لزوم پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری و تشریح ابعاد مختلف تعریفی و ویژگیهای آن

 

 

 

 

هدف از این پایان نامه ضرورت و لزوم پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری و تشریح ابعاد مختلف تعریفی و ویژگیهای آن بصورت کامل و جامع می باشد.

 

 

 

مقدمهبا گذر از اقتصاد سنتی و شدت یافتن رقابت در ابعادی نوین، مشتری به عنوان کسی که سازمان مایل است با ارزش هایی که می آفریند بر رفتار وی تاثیر گذارد، به صورت رکن اصلی و محور تمام فعالیت های سازمان ها درآمده است، به نحوی که از دیدگاه رقابتی، بقا و تداوم حیات سازمان ها در گروه شناسایی و جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان موجود بیان می شود. از طرفی پیشرفت ارتباطات، تکامل عصر اطلاعات، و ظهور ابزارهای جدید ارتباطی، سازمان ها را با انبوهی از مشتریان متفاوت، آنها را با گزینه های انتخابی بسیاری مواجه ساخته است که نتیجه آن اختیار بیش تر مشتریان و بی ثباتی بازار است.در این میان اندیشمندان مدیریت و بازاریابی، نسخه حفظ مشتری و شیوه های صحیح ارتباط با آن ها را تحت عنوان مدیریت ارتباط با مشتری تجویز نموده اند که بطور جدی از سال 1993 توسط تام سیل مطرح و وارد حوزه عمومی گردید. در ساده ترین بیان، مدیریت ارتباط با مشتری، قرار دادن مشتری در قلب کسب و کار و بالاترین درجه اهمیت می باشد. در کشور ما نیز هر چند با تاخیراتی نسبت به اقتصاد جهانی، طی سال های اخیر مباحث مشتری گرایی جای خود را در روابط بین مردم با سازمان ها و روابط دولت با مردم باز کرده و لزوم توجه و ارضای نیازها و خواسته های مشتریان به شکلی جدی حس شده است.

 

 

مدیریت ارتباط با مشتری که گاهی اوقات از آن به عنوان مدیریت مشتریان، مدیریت ارزش مشتریان، مشتری محوری و یا مدیریت مشتری محور نام برده می شود، برای مدت زمان طولانی اصطلاح متداول جهت بیان تمایل شرکتها در برقراری ارتباط یک به یک مداوم و همیشگی با تمام مشتریان بوده است. در همین راستا می توان به یک نکته مهم اذعان داشت که شرکتهایی که موفق شده اند به صورت موثری مشتریان خود را جذب کرده، به آنها خدمات مورد نظر را به بهترین نحو ارائه داده و بهترین مشتریان خود را حفظ می کنند تاثیر مثبت این امر را در انتهای مسیر سودآوری خود مشاهده کرده اند. با ظهور تجارت الکترونیک و شرایط اقتصادی نوین، توسعه ارتباطات قویتر با مشتریان از اهمیت بیشتری برخوردار شده است. مدیریت ارتباط با مشتری یک استراتژی می باشد که در آن با مشتریان، متناسب با شرایط و الگوهای رفتاری آنان ارتباطی پایدار و بلند مدت که برای هر دو طرف ایجاد ارزش افزوده کند، برقرار می شود.

 

 

 

معمولا استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر چهار هدف اجرایی است که عبارتند از: (غلامیان، خواجه افضلی، ابراهیمی، 1385، ص 24)

1)تشویق مشتریان دیگر شرکتها یا مشتریان بالقوه به اولین خرید از شرکت
2)تشویق مشتریانی که اولین خرید را کرده اند به خریدهای بعدی
3) تبدیل مشتریان موقت به مشتریان وفادار
4)ارئه خدمات یا مطلوبیت بالا برای مشتریان وفادار به نحوی که به مبلغ شرکت بدل شوند.

 

 

در حقیقت مدیریت ارتباط با مشتری کلیه فرایندها و فناوری هایی است که سازمان برای شناسایی، انتخاب، ترغیب، گسترش، حفظ و خدمت به مشتری به کار می گیرد. مدیریت ارتباط با مشتری مدیران را قادر خواهد ساخت تا از دانش مشتری برای بالا بردن فروش، ارائه خدمات و توسعه آن استفاده کنند و سودآوری روابط مستمر را افزایش دهند. (غلامیان، خواجه افضلی، ابراهیمی، 1385، 25)مدیریت ارتباط با مشتری، بر مبادله ارزش بین مشتری و سازمان بنا شده و بر ارزش ایجاد شده در این ارتباط تاکید می کند. بنابراین، تلاش سازمان ها برای توسعه ارتباط بلند مدت با مشتریان، بر مبنای ایجاد ارزش برای هردو طرف از اهداف اصلی مدیریت ارتباط با مشتری است. به عبارت دیگر هدف ارتباط با مشتری ارئه مزایایی از طریق مبادله دو جانبه و عمل به وعده ها است. مدیریت ارتباط با مشتری، یک راهبرد کسب و کار است که با پیشرفت فن آوری تقویت می شود و از طریق آن، شرکت ها به ایجاد ارتباطات سودمند بر پایه بهینه سازی ارزش دریافتی و ادراکی مشتریان می پردازند. (نیک نیا، 1386، ص 53)

 

 

 

فهرست
2-14- تعاریف، مفاهیم و مباحث مدیریت ارتباط با مشتری، ضرورت و لزوم پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری    2
2-14-1- مقدمه    2
2-14-2- دلایل حرکت سازمان ها به سوی مدیریت ارتباط با مشتری    3
2-14-3- مفهوم مشتری    5
2-14-3-چرخه زندگی مشتری    7
2-14-4-روند های ارتباط با مشتریان    8
2-14-5- پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری    11
2-14-6- ضرورت مدیریت ارتباط با مشتری    13
2-14-7- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری    14
2-14-8- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از دیدگاه اندیشمندان    15
اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از دیدگاه بارنت    15
2-14-9- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از نقطه نظر نول    16
2-14-10- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از نقطه نظر سویفت    16
2-14-11- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از دیدگاه گالبریث و راجرز    17
2-14-12- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از نقطه نظر کالاکوتا و رابینسون    18
2-15- تشریح ابعاد مختلف تعریفی و ویژگیهای مدیریت ارتباط با مشتری    19
2-15-1- اصول مدیریت ارتباط با مشتری    22
2-15-2- عناصر اصلی مدیریت ارتباط با مشتری    23
2-15-3- مفروضات اساسی مدیریت ارتباط با مشتری    24
2-15-4- مدل چرخه حیات مدیریت ارتباط با مشتری    25
2-15-5- فرایند مدیریت ارتباط با مشتری    26
2-15-2-1- بینش مشتری    27
2-15-2-2- مرحله ارزش مشتری    27
2-15-2-3- مرحله برنامه ریزی بازاریابی    27
2-15-2-4- تعامل با مشتری    28
2-15-2-5- تجزیه و تحلیل و پالایش    28
2-15-3- نیازهای مشتری    28
2-16- چالش های اجرایی مدیریت ارتباط با مشتری    30
2-17- مراحل اجرای مدیریت ارتباط با مشتری    31
2-18- محرک های توجه به مدیریت ارتباط با مشتری    34
2-19- انواع فن آوری مدیریت ارتباط با مشتری    36
2-19-1- مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی    36
2-19-2- بازاریابی و مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی    38
2-19-3- فروش و مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی    39
2-19-4- خدمات مشتری و مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی    42
2-20-مدیریت ارتباط با مشتری تحلیلی    45
2-20-1- مدیریت ارتباط با مشتری تعاملی    47
2-21- مدلهای ارائه شده برای پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری    48
2-21-1- مدل واینر    48
2-21-2- مدل تسریع کننده ساپ    51
2-21-2-1- چهارچوب مدیریت ارتباط با مشتری بر اساس نوع اطلاعات مشتریان    53
2-22-3-مدل بلوک های مدیریت ارتباط با مشتری    54
2-22-4- مدل مدیریت ارتباط با مشتری- ایریش    56
2-24- پیشینه تحقیق:    65
2-25- مدل مفهومی :    68
6- منابع    71

 

 

 

  • پاورپوینت پيامدهاي اخلاقي مديريت برند

    پاورپوینت پيامدهاي اخلاقي مديريت برند کلمات کلیدی : پاورپوینت پيامدهاي اخلاقي مديريت برند پيامدهاي اخلاقي مديريت برند مديريت برند تحقیق مديريت برند تعریف برند محصول فرعي برندينگ جامعه برند چگونه محصول از برند متمايز مي شود شهرت و متمايز شدن…

  • پاورپوینت پیوند عروق خونی

    پاورپوینت پیوند عروق خونی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت پیوند عروق خونی جهت رشته ی پزشکی در قالب 17 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       پیوند عروق  کرونر…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد مدیران

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد مدیران مبانی نظری عملکرد مدیران دانلود مبانی نظری عملکرد مدیران پیشینه تحقیق عملکرد مدیران ادبیات نظری عملکرد مدیران فصل دوم پایان نامه عملکرد مدیران مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد مدیران ادبیات و مبانی…

  • دانلود پاورپوینت بیوگرافی و بررسی آثار استاد هوشنگ سیحون

    دانلود پاورپوینت بیوگرافی و بررسی آثار استاد هوشنگ سیحون رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بیوگرافی و بررسی آثار استاد هوشنگ سیحون جهت رشته معماری در 19 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • اهمیت بررسی پیشرفت تحصیلی و عوامل مخل آن

    اهمیت بررسی پیشرفت تحصیلی و عوامل مخل آن بررسی پیشرفت تحصیلی تحقیق درباره پیشرفت تحصیلی عوامل موثر بر پیشرفت تحصیلی معیارهای پیشرفت تحصیلی عوامل مخل پیشرفت تحصیلی رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق اهمیت بررسی پیشرفت تحصیلی و…

  • دانلود پاورپوینت بررسی نرم افزار های کد باز

    دانلود پاورپوینت بررسی نرم افزار های کد باز پاورپوینت بررسی نرم افزار های کد باز پاورپوینت نرم افزارهای کدباز پاورپوینت بررسی برنامه های منبع باز رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی نرم افزار های کد باز جهت رشته IT…

  • پاورپوینت آموزش درس 1 مطالعات اجتماعی پنجم ابتدایی مبحث ارتباط با دیگران

    پاورپوینت آموزش درس 1 مطالعات اجتماعی پنجم ابتدایی مبحث ارتباط با دیگران رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش درس 1 مطالعات اجتماعی پنجم ابتدایی مبحث ارتباط با دیگران در قالب 6 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و…

  • پاورپوینت ارگونومی و چیدمان در منازل

    پاورپوینت ارگونومی و چیدمان در منازل پاورپوینت ارگونومی منازل ارگونومی در منزل+ppt رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ارگونومی و چیدمان در منازل جهت رشته معماری در قالب 37 اسلاید و با فرمت بصورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • دانلود پاورپوینت بودجه بندی سرمایه ای

    دانلود پاورپوینت بودجه بندی سرمایه ای پاورپوینت درمورد بودجه بندی سرمایه ای دانلود پاورپوینت آماده بودجه بندی سرمایه ای پاورپوینت جامع بودجه بندی سرمایه ای رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بودجه بندی سرمایه ای جهت رشته مدیریت در 41…

  • پاورپوینت آموزش فرهنگ ترافیک، اصول و عوامل تشکیل آن

    پاورپوینت آموزش فرهنگ ترافیک، اصول و عوامل تشکیل آن پاورپوینت درمورد ترافیک پاورپوینت آماده فرهنگ ترافیک پاورپوینت ترافیک شهری پاورپوینت مهندسی ترافیک پاورپوینت فرهنگ ترافیک پاورپوینت در مورد ترافیک دانلود پاورپوینت درباره آموزش فرهنگ ترافیک رفتن به سايت اصلي دانلود…

  • پاورپوینت سندرم داون و انواع آن

    پاورپوینت سندرم داون و انواع آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سندرم داون و انواع آن جهت رشته پزشکی در قالب 11 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش     کروموزوم اضافی…

  • پاورپوینت بهبود وضعیت تغذیه

    پاورپوینت بهبود وضعیت تغذیه پاورپوینت برنامه بهبود وضعیت تغذیه دانش آموزان پاورپوینت نقش مراقبت در بهبود وضعیت تغذیه پاورپوینت تغذیه با شیرمادر یا شیرخشک پاورپوینت تغذیه با شیرمادر اصول پاورپوینت تغذیه با شیر مادر ppt رفتن به سايت اصلي دانلود…

  • بهره وری نیروی انسانی

    بهره وری نیروی انسانی بهره وری نیروی انسانی منابع انسانی ارتقاء بهره وری بهبود بهره وری بهره وری نیروی انسانی در ایران تعریف بهره وری نیروی انسانی بهره وری نیروی انسانی مقاله عوامل موثر بر بهره وری منابع انسانی مقاله…

  • دانلود پاورپوینت ژئومورفولوژی دینامیک

    دانلود پاورپوینت ژئومورفولوژی دینامیک پاورپوینت درس ژئومورفولوژی فیزیک پاورپوینت در مورد ژئومورفولوژی پاورپوینت فرسایش ها و تخریب ها پاورپوینت یخچال ها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ژئومورفولوژی دینامیک جهت رشته محیط زیست در 180 اسلاید و با فرمت pptx …

  • پاورپوینت آشنایی با مديريت تعارض

    پاورپوینت آشنایی با مديريت تعارض رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با مديريت تعارض جهت رشته مدیریت در قالب 17 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       تعارض در…

  • کنترل کیفیت چند متغیره در شرکت توربو کمپرسور نفت

    کنترل کیفیت چند متغیره در شرکت توربو کمپرسور نفت کنترل کیفیت توربو کمپرسور کنترل کیفیت چند متغیره شرکت توربو کمپرسور نفت کنترل کیفیت چند متغیره در شرکت توربو کمپرسور نفت سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل فروش…

  • پاورپوینت الگوبرداری سازه ای از طبیعت

    پاورپوینت الگوبرداری سازه ای از طبیعت پاورپوینت الگوبرداری سازه ای دانلود پاورپوینت الگوبرداری سازه ای از طبیعت پاورپوینت در مورد الگوبرداری سازه ای از طبیعت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت الگوبرداري سازه اي از طبيعت جهت رشته معماری در…

  • پاورپوینت بررسی داروهای ضد افسردگی

    پاورپوینت بررسی داروهای ضد افسردگی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی دارو های ضد افسردگی جهت رشته روانشناسی در قالب 8 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش     داروهای ضد افسردگی به…

  • تاثیر سرپرستی خانواده بر مشكلات روانی و اجتماعی فرزندان

    تاثیر سرپرستی خانواده بر مشكلات روانی و اجتماعی فرزندان تاثیر خانواده بر مشكلات روانی و اجتماعی فرزندان عوامل موثر در ایجاد مسائل و مشكلات دوره نوجوانی تاثیر سرپرستی خانواده بر مشكلات روانی و اجتماعی فرزندان بررسی مسائل و مشكلات روانی…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی عدالت سازمانی

    ادبیات نظری و پیشینه تجربی عدالت سازمانی کلمات کلیدی : مبانی نظری عدالت سازمانی دانلود مبانی نظری عدالت سازمانی پیشینه تحقیق عدالت سازمانی دانلود پیشینه تحقیق عدالت سازمانی پیشینه داخلی عدالت سازمانی پیشینه خارجی عدالت سازمانی پیشینه پژوهش عدالت سازمانی…

  • پاورپوینت آموزشی درس 12 علوم ششم ابتدایی مبحث جنگل برای کیست؟

    پاورپوینت آموزشی درس 12 علوم ششم ابتدایی مبحث جنگل برای کیست؟ رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزشی درس 12 علوم ششم ابتدایی مبحث جنگل برای کیست؟ در قالب 24 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق خودکنترلی 41 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق خودکنترلی 41 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه خودکنترلی مبانی نظری خودکنترلی پیشینه تحقیق خودکنترلی پیشینه داخلی خودکنترلی پیشینه خارجی خودکنترلی پیشینه پژوهش خودکنترلی پیشینه نظری خودکنترلی ادبیات نظری خودکنترلی چارچوب نظری خودکنترلی…

  • پیشینه تحقیق و مبانی نظری خودکارآمدی تحصیلی

    پیشینه تحقیق و مبانی نظری خودکارآمدی تحصیلی فصل دوم پایان نامه خودکارآمدی تحصیلی مبانی نظری خودکارآمدی تحصیلی پیشینه تحقیق خودکارآمدی تحصیلی پیشینه داخلی خودکارآمدی تحصیلی پیشینه خارجی خودکارآمدی تحصیلی پیشینه پژوهش خودکارآمدی تحصیلی پیشینه نظری خودکارآمدی تحصیلی ادبیات نظری خودکارآمدی…

  • پاورپوینت قانون اساسی و حاکمیت آن

    پاورپوینت قانون اساسی و حاکمیت آن پاورپوینت قانون اساسی ایران پاورپوینت قانون اساسی مشروطه پاورپوینت قانون اساسی چیست پاورپوینت قانون اساسی چند اصل دارد رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت قانون اساسی و حاکمیت آن جهت رشته حقوق در قالب…

  • افزایش راندمان دیگهای روغن داغ از طریق جلوگیری از اتلاف انرژی و پرت حرارتی

    افزایش راندمان دیگهای روغن داغ از طریق جلوگیری از اتلاف انرژی و پرت حرارتی دانلود پایان نامه رشته مکانیک دانلود پایان نامه مکانیک افزایش راندمان دیگهای روغن داغ از طریق جلوگیری از اتلاف انرژی و پرت حرارتی دیگ روغن داغ…

  • پاورپوینت توسعه منابع انسانی

    پاورپوینت توسعه منابع انسانی کلمات کلیدی : پاورپوینت توسعه منابع انسانی توسعه منابع انسانی تعریف توسعه نیروی انسانی مفهوم توسعه منابع انسانی توسعه منابع انسانی وظیفه کیست دو مفهوم اصلی توسعه منابع انسانی جایگاه توسعه منابع انسانی در دستگاه دولتی…

  • ماهیت حقوقی معاملات با حق استرداد در نظام حقوقی ایران

    ماهیت حقوقی معاملات با حق استرداد در نظام حقوقی ایران پایان نامه معاملات با حق استرداد ماهیت معاملات با حق استرداد ارکان معاملات با حق استرداد آثار معامله با حق استرداد اوصاف حقوقی معاملات با حق استرداد معاملات با حق…

  • ماهیت جهانی شدن و بررسی آموزش و پرورش از این نگاه

    ماهیت جهانی شدن و بررسی آموزش و پرورش از این نگاه جهانی شدن آموزش و پرورش جهانی شدن آموزش و پرورش فرصت های جهانی شدن برای آموزش و پرورش ماهیت جهانی شدن و بررسی آموزش و پرورش از این نگاه…

  • مبانی نظری ارزیابی علل مختلف مرتبط با تمایل زوجین به برنامه های تنظیم خانواده

    مبانی نظری ارزیابی علل مختلف مرتبط با تمایل زوجین به برنامه های تنظیم خانواده کلمات کلیدی : رفتار باروری زوجین برنامه های تنظیم خانواده مبانی نظری رفتار باروری زوجین نظریه های روانشناسی رفتار باروری زوجین تمایل زوجین به برنامه های…

  • پرسشنامه ناسازگاری زناشویی اسپانیر با نمره گذاری، روایی و پایایی

    پرسشنامه ناسازگاری زناشویی اسپانیر با نمره گذاری، روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه ناسازگاری زناشویی دانلود پرسشنامه ناسازگاری زناشویی پرسشنامه ناسازگاری زناشویی اسپینر پرسشنامه ناسازگاری زن و شوهر پرسشنامه ناسازگاری زناشویی اسپانیر پرسشنامه ناسازگاري زناشويي اسپانير (das) پرسشنامه ناسازگاری…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تولید ناب 60 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق تولید ناب 60 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه تولید ناب مبانی نظری تولید ناب پیشینه تحقیق تولید ناب پیشینه داخلی تولید ناب پیشینه خارجی تولید ناب پیشینه پژوهش تولید ناب پیشینه نظری…

  • بررسی فقهی حقوقی غرر در معاملات غیر بیع

    بررسی فقهی حقوقی غرر در معاملات غیر بیع غرر معاملات غرر معاملات غیر بیع بررسی فقهی غرر بررسی حقوقی غرر دانلود مقاله رشته حقوق بررسی فقهی حقوقی غرر در معاملات غیر بیع رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته حقوق…

  • پاورپوینت قطب های علمی

    پاورپوینت قطب های علمی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تعریف پمپ ها جهت رشته گوناگون در قالب 17 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش     قطب علمی نماد فعالیت سازمان یافته…

  • عوامل ضروری و پیامدهای ناشی از تعهد سازمانی

    عوامل ضروری و پیامدهای ناشی از تعهد سازمانی کلمات کلیدی : پيامدهاي تعهد سازماني مدل های تعهد سازمانی نظریه های تعهد سازمانی تعهد سازمانی و تعاریف آن تعریف مفهومی تعهد سازمانی تعریف عملیاتی تعهد سازمانی تحقیق کامل در مورد تعهد…

  • پاورپوینت روش اثباتی و هموارسازی سود

    پاورپوینت روش اثباتی و هموارسازی سود دانلود پاورپوینت رایگان ارائه درس تئوری حسابداری پاورپوینت روش اثباتی و هموارسازی سود روش اثباتی و هموارسازی سود روش اثباتی الگوی مبتنی بر تحلیلی نمایندگی تئوری اثباتی حسابداری ارزیابی روش اثباتی هموارسازی سود-فرضیه های…