رضایتمندی و سنجش آن در مدیریت ارتباط با مشتری با تاکید بر بهبود CRM

رضایتمندی و سنجش آن در مدیریت ارتباط با مشتری با تاکید بر بهبود CRM

مدیریت ارتباط با مشتری
بهبود مدیریت ارتباط با مشتری
پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری
رضایتمندی در مدیریت ارتباط با مشتری
سنجش رضایتمندی در مدیریت ارتباط با مشتری
الگوهای مدیریت ارتباط با مشتری
مدل های مدیریت ارتباط با مشتری
فناوری های مدیریت ارتباط با مشتری

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه رشته مدیریت

رضایتمندی و سنجش آن در مدیریت ارتباط با مشتری با تاکید بر بهبود CRM

 

 

 

 

 

 

دانلود پایان نامه رضایتمندی و سنجش آن در مدیریت ارتباط با مشتری با تاکید بر بهبود CRM بصورت جامع و کامل

 

 

 

 

 

مقدمه
گذر از اقتصاد صنعتي و از ميان رفتن مرزهاي جغرافيايي کسب و کار و به تبع آن شدت يافتن رقابت موجب شده است تا مشتري به عنوان رکن اساسي و محور اصلي فعاليتهاي سازمان مطرح شود. سازمانها به اين مهم دست يافته‌اند که حفظ مشتريان فعلي ارزان‌تر از جذب مشتريان جديد است و بهترين راه حفظ مشتريان به دست آوردن رضايت آنان است. همچنين تحقيقات نشان داده که رضايت مشتريان مي‌تواند منجر به نام تجاري معتبر و در نتيجه سودآوري مؤسسه شود. مديريت ارتباط با مشتريان در دهة 90 ميلادي همراه با توسعة فناوري اطلاعات و ارتباطات به عنوان يک رويکرد مهم در کسب و کار با هدف بازگشت به بازاريابي فردي تعريف شد و تکامل يافته است. هدف از استقرار سيستم مديريت ارتباط با مشتري افزايش سودآوري و نرخ جذب و تسهيل در فرآيندهاي مرتبط در سازمان است (بروکيس  و همكاران، 2002). علاوه بر موارد اشاره شده در بالا امروزه در دنياي تجارت، مديريت اين اصل که مشتريان محور اصلي تجارت بوده و موفقيت شرکت بستگي به بهبود روابط مديريتي دارد را به رسميت مي‌شناسد (كاتلر، 2004). 

 

 

 

از طرفي نگرش شركتها و مؤسسات به لحاظ گسترش فضاي رقابتي به ناگزير بر جلب هر چه بيشتر رضايت مشتري براي فروش وكسب سود بيشتر متمركز شده است. با گذر از اقتصاد سنتي و شدت يافتن رقابت در ابعاد نوين، مشتري به صورت ركن اصلي و محور تمام فعاليتهاي سازمانها درآمده است؛ به نحوي كه ازديدگاه رقابتي، بقا و تداوم حيات سازمانها در گرو شناسايي و جذب مشتريان جديد و حفظ مشتريان موجود است. در اين اثنا مديريت ارتباط با مشتري  يك فرايند تجاري است كه تمام جوانب مشخصه‌هاي مشتري را آدرس‌دهي مي‌كند، دانش مشتري را بــه وجود مي‌آورد، روابط را با مشتري شكل مي‌دهد و برداشت آنها را از محصولات يا خدمات سازمان ايجاد مي‌كند. بعبارتي مديريت ارتباط با مشتري مجموعه‌اي از روشهايي است كه يك ديدگاه محكم، منسجم و يكپارچه از مشتريان در گسترة كل كسب وكار فراهم مي‌كند تا اطمينان حاصل نمايد كه هر مشتري يك برنامة كاربردي پيچيده و خبره است كه دادة مديريت ارتباط با مشتري را دريافت مي‌كند (کاراکوستاس  و همكاران، 2005).

 

 

 

با توجه به ضرورتهاي اشاره شده در بالا مي‌توان چنين اذعان نمود كه در جهان رقابتي امروز با عنايت به گسترش رقابت در تجارت شاهد افزايش بسيار زياد توجه به مشتري، يا به عبارت ديگر گسترش مفهوم مشتري‌محوري هستيم. اين امر استفاده از سيستمهاي مکانيزه و يکپارچه در اين زمينه را اجتناب‌ناپذير کرده است؛ سيستمهايي که از بازاريابي شروع شده و فروش، خدمات پس از فروش و رضايت‌سنجي از مشتريان را به صورت يکپارچه اراية  مي‌نمايند و از آنجايي که شرکتهايي که براي قدرت بازار به رقابت مي‌پردازند دائماً به دنبال يافتن راههايي براي پشت سر گذاشتن هستند. مديريت موفق ارتباط با مشتري يکي از مزاياي عمدة رقابتي است که سازمانها مي‌توانند براي جلوگيري از انتقال مشتريان به سوي ديگر سازمانها مورد بهره‌برداري قرار دهند. هر اندازه يک شرکت بتواند ارتباط مؤثرتري با مشتريان خود برقرار نمايد، فرصتهاي بيشتري جهت اراية  خدمات و محصولات نوآورانه و بيشتر به آن مشتريان را کسب خواهد نمود. در حالي که سازمانها کم و بيش مسائل مربوط به عملکردهاي تک بعدي خود را با استفاده از سيستمهاي برنامه‌ريزي منابع سازمان حل نموده‌اند، اکنون با انتخاب سيستمهاي مديريت ارتباط با مشتري، بر بهبود عملکردهاي چند بعدي و جديد خود در راستاي افزايش ارزشي که به مشتريان (تجار و مصرف‌کنندگان) اراية  مي‌دهند، تمرکز مي‌نمايند (کيميلوگلو و زاراللي ، 2009).

 

 

 

 

در حالت كلي مي‌توان چنين گفت كه در دنـيـاي سـازمـانـي امـروز مديران خلاق، سازمانهاي خلاق وکارکنان خلاق اضلاع مثلث خـلاقـيـت هـسـتـنـد کـه بـدون هـر يـک خـلاقـيـت و نـوآوري بـه سـر مـنـزل مقصود نمي‌رسد. ساختار سازماني مناسب، حمايت، پشتيباني و تشويق لازم مديران دو عـنـصـر اسـاسـي در خـلاقـيت افرادند و زمينه‌ها و شرايط خلاقيت امري الزامي است که سازمانها مي‌بايست آن را فراهم سازند تا به اهداف مورد نظر دست يابند. سـازمـانهـا بـراي بقاء و تداوم نقش مثبت و سازنده خود نيازمند افکار، انديشه‌ها، نظرات تـازه و نـو هـستند تا با دريافت ديدگاههاي نو مبتني بر تحقيقات ميداني و انديشه‌ها و تـئوريهـا بـتـوانـنـد پـويـايـي خـود را تـضـمـيـن کـنـنـد وگـرنـه رو بـه زوال و نابودي خواهند بود. مسئله ديگر، اراية  خدمات نوآورانه و متنوع و ناتواني در دريافت بازخورد، تحليل و نتيجه‌گيري از نظرات مشتريان است. در حال حاضر، وفاداري مشتريان و کارمندان به سازمانها و رضايت آنها از محصولات و خدمات اين سازمانها، از عواملي اساسي در چالش ذهني مديران است و تحقق اين عوامل، جزء مهمي در برنامه‌هاي مديران موفق در سازمانها است. مديريت ارتباط با مشتري وظيفة تحصيل وفاداري و اراية  خدمات نوآورانه را که متأثر از مديريت ارتباط با مشتري است را بر عهده دارد (عسگري، 1391).
 

 

 

 

الگوها و مدلهاي سنجش رضايت‌مندي در مديريت مؤثر ارتباط با مشتري

 

الگوي رضايت‌مندي مشتري سوئدي 
فرايندهاي مختلف شكل‌گيري رضايتمندي مشتري را مي‌توان در مدلهاي مختلفي طبقه‌بندي كرد كه اين مدلها ارتباط رضايتمندي مشتري و محركهاي آن را ترسيم مي‌كنند. معتبرترين مدل شكل‌گيري رضايتمندي مشتري بر اساس يكي از نظريه‌هاي مشهور رضايتمندي مشتري يعني نظريه «عدم تأييد انتظارات» بنا شده است. 

 

اين مدل در سال 1992 به عنوان اولين مدل شاخص رضايتمندي توليدات و خدمات در سطح ملي، در كشور سوئد معرفي شد. مدل اوليه كشور سوئد كه در شكل (2-2) مشاهده مي‌شود، شامل دو محرك اوليه رضايتمندي است:
– ارزش درك شده
– انتظارات مشتري

 

به طور دقيقتر ارزش درك شده برابر است با سطح دريافت شده از كيفيت نسبت به قيمت پرداخت شده. كيفيت نسبت به پول پرداختي يكي از شاخصهايي است كه مشتري توسط آن محصولات و خدمات مختلف را با هم مقايسه مي‌كند. بنابراين مي‌توان پيش‌بيني كرد در صورتي ‌كه ارزش دريافتي افزايش يابد، رضايتمندي نيز افزايش خواهد يافت. محرك ديگر رضايتمندي، انتظارات مشتري از محصول يا خدمت مورد نظر است. آخرين ارتباط در اين مدل، شامل ارتباط بين رفتار مشتريان شاكي و وفاداري آنها به شركت است. اثر مثبت يا منفي اين عامل به نحوه رسيدگي به شكايات در يك شركت بستگي دارد. مكانيزم رسيدگي به شكايات در يك شركت مي تواند با عملكرد مناسب، باعث افزايش وفاداري و در صورت ضعيف عمل كردن، باعث كاهش آن شود (عبدلي و فريدون‌فر، 1386).

 

 

 

الگوي رضايتمندي مشتري در آمريكا 
اين مدل در سال 1994 با همكاري مشترك انجمن كيفيت آمريكا، دانشكده تجارت دانشگاه ميشيگان ارائه شد. اين مدل بر گرفته از مدل كشور سوئد است. مدل شاخص رضايت مشتري در آمريكا، مدلي ساخت يافته و در برگيرنده تعدادي از متغيرها و روابط علي بين آنهاست. شاخص رضايت مشتري در وسط اين زنجيره قرار گرفته است. همانگونه كه در شكل (2-3) ديده مي‌شود انتظارات، ارزش درك شده و كيفيت درك شده بعنوان عوامل مؤثر بر رضايت مشتري معرفي شده‌اند. از سوي ديگر وفاداري مشتري و شكايت مشتري بعنوان خروجيهاي مدل عنوان گرديده‌اند. يك پرسشنامه 15 سؤالي جهت استخراج 6 قسمت مدل فوق استفاده مي‌شود. كلية سوالات اين پرسشنامه داراي امتيازي بين 1 تا 10 است. اختلاف اصلي اين مدل با مدل سوئد اضافه شدن كيفيت ادراك شده به صورت مجزاست (جانسون و همكاران، 2012).

 

 

 

 

 

فهرست مطالب2-1 مقدمه  
2-2- تعاريف و مفاهيم مديريت ارتباط با مشتري    15
2-3- چرخة زندگـــي مشتري و چرخة خدمت مطلوب در فرايند CRM    18
2-4- جلب اعتماد و رضايتمندي مشتري كليد مديريت ارتباط با مشتري    19
2-5- سازمان‌دهي فرايندهاي سازمان و مديريت ارتباط با مشتري    27
2-6- الگوها و مدلهاي سنجش رضايت‌مندي در مديريت مؤثر ارتباط با مشتري    28
2-7- فنآوريهاي مدرن و به روز و مديريت ارتباط با مشتري    30
2-8- فناوري اطلاعات و بهره‌وري بنگاههاي اقتصادي و بهبود CRM    33
2-9- مديريت دانش و مديريت ارتباط با مشتري    38
2-10- مديريت دانش مشتري در راستاي حفظ و وفاداري مشتري    45
2-11- مديريت ارتباط و تمركز بر مشتريان كليدي    46

منابع
 

 

 

 

 

  • پاورپوینت بیماری اوتیسم و مشکلات ارتباطی این بیماران

    پاورپوینت بیماری اوتیسم و مشکلات ارتباطی این بیماران رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بیماری اوتیسم و مشکلات ارتباطی این بیماران جهت رشته پزشکی در قالب 21 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • پاورپوینت عنصر هالوژنی فلوئور

    پاورپوینت عنصر هالوژنی فلوئور پاورپوینت فلوئور دانلود پاورپوینت فلوئور دانلود پاورپوینت تحقیق راجب فلوئور پاورپوینت تحقیق راجب انواع فلوئور پاورپوینت چگونگی تولید فلوئور همه چیز راجب فلوئور رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تحقیق راحب فلوِور جهت رشته علوم آزمایشگاهی…

  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری محیط مدرسه

    فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری محیط مدرسه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه محیط مدرسه مبانی نظری محیط مدرسه پیشینه تحقیق محیط مدرسه پیشینه داخلی محیط مدرسه پیشینه خارجی محیط مدرسه پیشینه پژوهش محیط مدرسه پیشینه نظری…

  • پاورپوینت آشنایی با دیوار و انواع آن

    پاورپوینت آشنایی با دیوار و انواع آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با دیوار و انواع آن جهت رشته عمران در قالب 28 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • دانلود پاورپوینت الگوریتم های ژنتیک

    دانلود پاورپوینت الگوریتم های ژنتیک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت الگوریتم های ژنتیک جهت رشته کامپیوتر در 63 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       الگوریتم‌های ژنتیک (به انگلیسی: Genetic…

  • مقاله کارشناسی ارشد حقوق با عنوان تدلیس در نکاح از منظر فقه و حقوق ایران

    مقاله کارشناسی ارشد حقوق با عنوان تدلیس در نکاح از منظر فقه و حقوق ایران نکاح تدلیس فریب فسخ نکاح حقوق ایران فقه امامیه دانلود مقاله کارشناسی ارشد حقوق با عنوان تدلیس در نکاح از منظر فقه و حقوق ایران…

  • دانلود پاورپوینت تاریخچه عکاسی

    دانلود پاورپوینت تاریخچه عکاسی دانلود پاورپوینت درباره تاریخچه عکاسی دانلود پاورپوینت درباره عکاسی پاورپوینت آماده عکاسی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تاریخچه عکاسی جهت رشته هنر در قالب 19 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و…

  • پاورپوینت طراحي پايگاه داده اي( فصل پ‍نجم کتاب سيستمهاي اطلاعات مديريت رضائیان)

    پاورپوینت طراحي پايگاه داده اي( فصل پ‍نجم کتاب سيستمهاي اطلاعات مديريت رضائیان) پاورپوینت فصل پنجم کتاب سيستمهاي اطلاعات مديريت رضائیان پاورپوینت فصل پنجم کتاب سيستمهاي اطلاعات مديريت رضائیان با عنوان طراحي پايگاه دادهاي پاورپوینت طراحي پايگاه دادهاي پاورپوینت فصل 5…

  • پاورپوینت آموزش تدریس درس 1 زبان انگلیسی هشتم

    پاورپوینت آموزش تدریس درس 1 زبان انگلیسی هشتم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس درس 1 زبان انگلیسی هشتم به دانش آموزان کلاس هشتم متوسطه اول در قالب 11 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق انگیزش 50 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق انگیزش 50 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه انگیزش مبانی نظری انگیزش پیشینه تحقیق انگیزش پیشینه داخلی انگیزش پیشینه خارجی انگیزش پیشینه پژوهش انگیزش پیشینه نظری انگیزش ادبیات نظری انگیزش چارچوب نظری انگیزش…

  • گزارش کار آموزی رشته شیمی كاربردی شرکت معدنی املاح ایران (سهامی عام) با عنوان سولفات سدیم

    گزارش کار آموزی رشته شیمی كاربردی شرکت معدنی املاح ایران (سهامی عام) با عنوان سولفات سدیم سولفات سدیم نمک خوراکی یددار روش گریتیس (Giruitis) شرکت معدنی املاح ایران دانلود گزارش کار آموزی رشته شیمی كاربردی شرکت معدنی املاح ایران (سهامی…

  • پاورپوینت تفکیک زمین شهری

    پاورپوینت تفکیک زمین شهری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تفکیک زمین شهری جهت رشته ی معماری در قالب 67 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       فرایند تقسیم یک…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی غنی سازی روابط زناشویی

    ادبیات نظری و پیشینه تجربی غنی سازی روابط زناشویی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه غنی سازی روابط زناشویی مبانی نظری غنی سازی روابط زناشویی پیشینه تحقیق غنی سازی روابط زناشویی پیشینه داخلی غنی سازی روابط زناشویی پیشینه خارجی…

  • مدلهای مدیریت ارتباط با مشتری و مراحل پیاده سازی آن از دیدگاه گارتنر

    مدلهای مدیریت ارتباط با مشتری و مراحل پیاده سازی آن از دیدگاه گارتنر پیاده سازی CRM نحوه پیاده سازی crm پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری پیاده سازی crm در شرکت پیاده سازی crm در سازمان متدلوژی گارتنر در پیاده…

  • پاورپوینت آموزش جامع مدیریت مسیرهای هوایی و تنفسی هنگام حوادث

    پاورپوینت آموزش جامع مدیریت مسیرهای هوایی و تنفسی هنگام حوادث رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش جامع مدیریت مسیر های هوایی و تنفسی هنگام حوادث جهت رشته پیراپزشکی در قالب 148 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل…

  • پاورپوینت درس دهم علوم ششم ابتدایی مبحث خیلی کوچک خیلی بزرگ

    پاورپوینت درس دهم علوم ششم ابتدایی مبحث خیلی کوچک خیلی بزرگ رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت درس دهم علوم ششم ابتدایی مبحث خیلی کوچک خیلی بزرگ در قالب 14 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و…

  • پاورپوینت شکستگی و انواع آن

    پاورپوینت شکستگی و انواع آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت شکستگی و انواع آن جهت رشته ی پزشکی در قالب 28 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       تعریف…

  • دانلود پاورپوینت حسابداری اوراق تسویه خزانه

    دانلود پاورپوینت حسابداری اوراق تسویه خزانه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت حسابداری اوراق تسویه خزانه جهت رشته حسابداری در 7 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       در راستاي تسويه…

  • پروپوزال و طرح تفصیلی پایان نامه بررسی رابطه مدیریت دانش و سبک رهبری در سازمان

    پروپوزال و طرح تفصیلی پایان نامه بررسی رابطه مدیریت دانش و سبک رهبری در سازمان پروپوزال مدیریت دانش سبک رهبری توانمندساز سبک رهبری توانمندساز مدیریت دانش پیاده سازی موفق مدیریت دانش رابطه بین مدیریت دانش و سبک رهبری تبیین سبک…

  • پرسشنامه ارائه الگوی مناسب ارزیابی عملکرد کارکنان دانشگاه

    پرسشنامه ارائه الگوی مناسب ارزیابی عملکرد کارکنان دانشگاه پرسشنامه ارزیابی عملکرد پرسشنامه ارزیابی عملکرد کارکنان پرسشنامه معیارهای ارزیابی عملکرد پرسشنامه شاخص های ارزیابی عملکرد عوامل کلیدی موفقیت ارزیابی عملکرد کارکنان پرسشنامه الگوی مناسب ارزیابی عملکرد کارکنان پرسشنامه ارزیابی عملکرد کارکنان…

  • انقلاب اسلامی و نهضت مشروطیت

    انقلاب اسلامی و نهضت مشروطیت نهضت مشروطیت انقلاب اسلامی ایران دانلود مقاله انقلاب اسلامی و نهضت مشروطیت بررسی شرایط اجتماعی سیاسی ایران و جهان در دوران منتهی به مشروطیت بررسی نقش اقشار مختلف در جریان منتهی به مشروطیت تفاوتهای ماهوی…

  • پاورپوینت آشنایی با بیمه ملت

    پاورپوینت آشنایی با بیمه ملت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت با موضوع آشنایی با بیمه ملت، در قالب ppt و در 34 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:   معرفی شرکت بیمه ملت آرمان های شرکت بیمه ملت سهامداران شرکت بیمه…

  • دانلود پاورپوینت مدیر بازاریابی و تبلیغات

    دانلود پاورپوینت مدیر بازاریابی و تبلیغات رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدیر بازاریابی و تبلیغات جهت رشته مدیریت در 21 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       بازاریابی یا مارکتینگ…

  • پاورپوینت نظریه یادگیری - سازنده گرایی

    پاورپوینت نظریه یادگیری - سازنده گرایی کلمات کلیدی : پاورپوینت نظریه یادگیری - سازنده گرایی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت نظریه یادگیری - سازنده گرایی به تعداد 30 اسلاید قابل ویرایش مناسب اساتید و کنفرانس دانشجویان   بعضی مباحث مطرح…

  • پاورپوینت کاشی و سرامیک و کاربرد آن

    پاورپوینت کاشی و سرامیک و کاربرد آن کاشی و سرامیک ppt دانلود پاورپوینت کاشی و سرامیک و کاربرد آن پاورپوینت کاشی و سرامیک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کاشی و سرامیک و کاربرد آن جهت رشته عمران و شهرسازی…

  • پاورپوینت بررسی نمونه های تطبیقی مدارس دیگر کشورها

    پاورپوینت بررسی نمونه های تطبیقی مدارس دیگر کشورها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی نمونه های تطبیقی مدارس دیگر کشورها جهت رشته ی معماری در قالب 10 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با…

  • ارزیابی راه حل های مبارزه با فساد اداری در سازمانهای دولتی از نگاه کارکنان

    ارزیابی راه حل های مبارزه با فساد اداری در سازمانهای دولتی از نگاه کارکنان مبارزه با فساد اداری فساد اداری در سازمانهای دولتی مبارزه با فساد اداری در ایران راهکارهای مبارزه با فساد اداری شیوه های مبارزه با فساد اداری…

  • ارزیابی تئوری صف در شبیه سازی و پروسه صف بندی

    ارزیابی تئوری صف در شبیه سازی و پروسه صف بندی دانلود پایان نامه تئوری صف دانلود پایان نامه شبیه سازی صف دانلود پایان نامه مدیریت صف در کارخانه ارزیابی تئوری صف در شبیه سازی و پروسه صف بندی دانلود پایان…

  • علل و طبقه بندی نقص بینایی و نحوه برخورد و نکات ضروری آموزش به نابینایان

    علل و طبقه بندی نقص بینایی و نحوه برخورد و نکات ضروری آموزش به نابینایان کلمات کلیدی : علل نقص بينايي اهميت حس بينايي تحقیق کامل در مورد نقص بينايي تعريف و طبقه‌بندي نقص بينايي نحوه برخورد فرد نابينا با…

  • بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش همراه بانک توسط مشتریان با استفاده از مدل‌‌های پذیرش تكنولوژی و بازاریابی رابطه مند

    بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش همراه بانک توسط مشتریان با استفاده از مدل‌‌های پذیرش تكنولوژی و بازاریابی رابطه مند همراه بانک بانکداری الکترونیک بازاریابی رابطه مند مدل پذیرش تکنولوژی دانلود مقالات رشته مدیریت بازاریابی رابطه مند پذیرش همراه بانک توسط…

  • پاورپوینت تریاژ بیمارستانی

    پاورپوینت تریاژ بیمارستانی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تریاژ بیمارستانی جهت رشته ی پزشکی در قالب 27 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       بسیاری از مردم به علت…

  • پاورپوینت IDS یا سیستم تشخیص ورود

    پاورپوینت IDS یا سیستم تشخیص ورود رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت IDS یا سیستم تشخیص ورود جهت رشته کامپیوتر در قالب 31 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       امروزه…

  • پاورپوینت فصل دوم کتاب درآمدی به جامعه شناسی تألیف بروس کوِئن ترجمه محسن ثلاثی

    پاورپوینت فصل دوم کتاب درآمدی به جامعه شناسی تألیف بروس کوِئن ترجمه محسن ثلاثی کلمات کلیدی : پاورپوینت فصل دوم کتاب درآمدی به جامعه شناسی تألیف بروس کوِئن ترجمه محسن ثلاثی پاورپوینت فصل دوم کتاب درآمدی به جامعه شناسی محسن…

  • دانلود پاورپوینت نحو پر کردن اظهارنامه

    دانلود پاورپوینت نحو پر کردن اظهارنامه پاورپوینت آموزش پرکردن اظهار نامه پاورپوینت فرآیند تکمیل اظهار نامه پاورپوینت در مورد اظهار نامه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نحو پر کردن اظهارنامه جهت رشته حسابداری 67 اسلاید و با فرمت pptx …

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های تعهد سازمانی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های تعهد سازمانی کلمات کلیدی : مبانی نظری نظریه های تعهد سازمانی پیشینه تحقیق نظریه های تعهد سازمانی پیشینه داخلی نظریه های تعهد سازمانی پیشینه خارجی نظریه های تعهد سازمانی پیشینه پژوهش نظریه های…