بررسی و تجزیه و تحلیل میزان اثربخش بودن تبلیغات تلویزیونی بانك صادرات در فروش خدمات نوین آن

بررسی و تجزیه و تحلیل میزان اثربخش بودن تبلیغات تلویزیونی بانك صادرات در فروش خدمات نوین آن

تبلیغات تلویزیونی
اثربخشی تبلیغات تلویزیونی بانک
میزان اثربخش بودن تبلیغات تلویزیونی
آسیب شناسی تبلیغات بازرگانی درایران
تبلیغات تلویزیونی خدمات نوین بانك صادرات
بررسی و تجزیه و تحلیل میزان اثربخش بودن تبلیغات تلویزیونی بانك صادرات در فروش خدمات نوین آن

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت

بررسی و تجزیه و تحلیل میزان اثربخش بودن تبلیغات تلویزیونی بانك صادرات در فروش خدمات نوین آن 

 

 

پیشگفتار

سیر تحولات و تكامل ارتباطات در بستر تاریخ همچنان زندگی انسان ها را دچار تحول و تغییرات شگرفی نموده است. در دوره ما قبل تاریخ، ارتباطات جنبه دیداری و شنیداری داشت و انسانها با صدای طبل و یا برافروختن آتش یكدیگر را خبر می كردند و ارتباطات چهره به چهره و ایمایی و اشاره ای بود. بعد از طی مدت زمانی و سپری مرحله اول، اختراع خط و كتابت و سپس اختراع ماشین چاپ در دوره دوم، تحول عظیمی در تبادل دانستی ها ایجاد كرد و تمدن شفاهی دوره قبل را به تمدن خطی یا بصری مبدل نمود. اختراع چاپ موجب بسط و رواج انقلاب در عرصه اطلاعات و فرهنگ نوشتاری و ساختار آموزشی گشت و به دنبال آن ندای استقلال و مهین پرستی طنین افكن گردید. 

 

در دوره كتابت و با اختراع صنعت چاپ توسط (گوتنبرگ) آلمانی، اندیشمندان و نخبگان قلم فرسایی نمودند و كسانی چون (جان میلتون) ، (میرابو) ، (جان لاك) ، (منتسكیو) ، (ژان ژاك روسو)  و (دانته) علیه ظلم و جور خاندان سلطنتی و نظام فئودالی به پا خاستند. همگام با این تحولات، اروپا صحنه كشمكش ها و درگیری های خونین شد، از جمله جنگهای سی ساله بین كاتولیزم سنتی اروپا و پروتستانتیزم. اروپا از سال 1618 تا 1648 صحنه خون و آزادی بود تا این كه بالاخره نهضت پروتستانتیزم به رهبری لوته بركاتولیزم كلیسایی سلطه یافت و به دنبال آن انقلاب صنعتی و انقلاب علمی به وجود آمد و علوم اثباتی (پوزیتویزم) در مباحث تجربی و آكادمیك دوره (اسكولاستیك) رواج پیدا كرد و تعلیم خشك قرون وسطایی و كلیسایی را پایان بخشید و وارد مرحله (رنسانس) یا (تجدید حیات علمی) شد.

 

با پیدایش روزنامه، فن روزنامه نگاری به اوج خود رسید، به طوری كه انقلاب انگلستان (9-1688) و انقلاب كبیر فرانسه (1789) و جنگهای استقلال طلبانه امریكا علیه سیستم قیمومت و جنگهای جمهوریخواهان اسپانیا علیه نهضت فالانژیزم و (ژنرال فرانسیسكو فرانكو) با خاندان سلطنتی ادامه یافت. مطبوعات در این دوره حافظ دموكراسی و آزادی بیان بودند و در مقاطع بحرانی همانند جنگهای اول و دوم جهانی و جنگ ویتنام نقش مؤثری در افشاگری و دفاع از حقوق بشری و مردم داشته اند.با اختراع رادیو توسط (ماركنی) ایتالیایی و (پوپوف) روسی، تحول عظیمی در رسانه های جمعی به وجود آمد و این اختراع قرن بیستم، مطبوعات را به فكر رقابت انداخت.

 

با اختراع رادیو و تلویزیون، ارتباطات شخصی به ارتباطات جمعی یا توده ای تبدیل شد.با شروع دوره چهارم، سیر تحولات و تكامل نرم افزارها و سخت افزارهای سیستم های ماهواره ای، ویدئو، ضبط صوت، كامپیوتر، صنایع مخابراتی و الكترونیكی و تكنیكهای مدرن سینمایی و فیلم سازی، ارتباطات جمعی یا توده ای را به شكل ارتباطات فردی تبدیل كرد.به عبارتی دیگر فرد، دارای تمایلاتی جدا از جمع گردید و به سوی تمایلات فرد گرایانه راه پیدا كرد. البته در این دوره، ارتباطات توده ای از بین نمی رود اما تعیین كننده تمام نیازهای افراد نیست. 

 

ایجاد شبكه های اطلاع رسانی از طریق اینترنت، تله ماتیس و انفورماتیك زمان و مكان و مرزهای جغرافیایی را حذف نمود و قدرت روزافزون این شبكه ها توسط كشورهای بلوك غرب و ابرقدرتها جهت سیطره جهانی به شبكه های سلطه گری و نفوذ در حاكمیت دیگر كشورها و نفوذ در زندگی شخصی و خصوصی افراد تبدیل گشت. به طوری كه سازمان حقوق بشر و یونسكو با برپایی كنفرانسهای متعدد در جهان، مفادی را برای پیمان حریم قانونی كشورها و مصونیت با یكدیگر به امضاء رساندند. 

 

امروز در عصر جهانی شدن، جهان به صورت دهكده ای جهانی پی در پی كوچك تر شده است.امروزه استقرار ماهواره ها در فضا و فن آوریهای نوین ارتباطی مورد بحث اندیشمندان و صاحبنظران وسایل ارتباط جمعی قرار گرفته است و نظرات ایشان راهگشای پیامدهای تحولات زندگی نوع بشر در مواجهه با ابزار وسایل ارتباط جمعی شده است. همچنین مكتبهای گوناگونی را ایجاد نموده است و پیامدهای منفی آن كه به صورت امپریالیزم فرهنگی و امپریالیزم خبری با استفاده از آژانس های غول پیكر جهانی مطرح شده، آغازگر مباحث جدی و نظریات بی شماری گشته است). (رزاقی، 1381 : 103)

 

 

کلمات کلیدی:

تبلیغات

بازاریابی

خدمات بانكی

تبلیغات اثربخش

تبلیغات تلویزیونی

خدمات نوین بانك صادرات

 

 

مقدمه

تبلیغات یكی از موضوعاتی است كه امروزه تمام مردم جهان حتی در دوردست ترین نقاط با آن آشنا و در ارتباط هستند و از آن تأثیر می پذیرند. پدیده تبلیغ بعنوان یكی از اجزای مؤثر جامعه نقش اساسی در ایجاد و بالفعل كردن نیاز دارد. كار كرد جدید این پدیده تولید نیاز یا به عبارتی آشكار ساختن نیازهای نهفته ای است كه افراد در وضعیت فعلی به آن توجهی ندارند.تبلیغات به شیوه نوین در اوایل قرن 20 و با تغییرات بازار شكل گرفت. تا قبل از آن نقش اساسی تبلیغات تسریع توزیع كالاهای مصرفی بود كه منحصراً توسط گروه معدودی از تولیدكنندگان شناخته شده به كار گرفته می شد. تدریجاً نیاز به تبلیغ برای آگاه ساختن مصرف كنندگان از وجود و مزایای كالاهای مختلف اعم از صنعتی، مصرفی و خدماتی روز به روز افزایش یافت. آنچنانكه تافلر در كتاب فرهنگ مصرف كنندگان چنین پیش بینی و اظهار نظر كرده بود: ((چنان شود كه ماشین بدون حمایت تبلیغ نتواند به حیات خود ادامه دهد)). 

 

امروزه این پیش بینی تافلر به عینیت انجامیده است.امروزه تبلیغات در سطح جهانی دیگر صرف آگهی نیست بلكه بیشتر نقش آن تفهیم اطلاعات در مورد خصوصیات كالا و خدمات می باشد. یكی از صنایعی كه كاملاً وابسته به امر تبلیغات می باشد صنعت بانكداری است.تبلیغات بانكی در دنیا فعالیتی نسبتاً جدید است و سابقه آن به آمریكا، انگلستان و ژاپن در دهه 1960 بر می گردد. پس از دهه 1960 و با توجه به شرایط حاكم بر جهان و ایجاد وضعیت رقابتی بین بانكها تدریجاً بانكداران استفاده از تبلیغات بانكی را برای مصارف خدمات مالی خود به مشتریانشان و ترغیب آنها به استفاده از آن خدمات آغاز نمودند.

 

در ایران تبلیغات بانكی به شیوه نوین پیشینه چندان عمیقی ندارد. در دهه های گذشته بانكهای ایرانی برای جذب مشتری از همان شیوه های معمولی تبلیغاتی در مورد كالای مصرفی استفاده می نمودند اما به تدریج به لحاظ ویژگیهای خدماتی آن، از جمله ناملموس بودن تبلیغات به شیوه قدیم دچار مشكلاتی گردید. زیرا برخی از خدمات بانكی را بدون عرضه آنها نمی توان نشان داد و دیگر آنكه تبلیغ متكی به تصویر است و بیشتر خدمات بانكی ویژگی ملموسی برای نشان دادن نداشتند.امروزه به دلیل رقابت شدید بانكی و مشابهت های موجود در فعالیتهای آنان هر بانكی سعی در معرفی خدمات جدید خود – كه تلاش دارد تا مطابق با خدمات استاندارد جهانی باشد – را بعنوان خدمتی برتر عرضه می دارد و سعی می كند از طریق ارایه تبلیغات به خصوص تبلیغات تلویزیونی مخاطبان بیشتری را در بازار به خود جلب نماید.

 

 

 

 

فهرست مطالب

پیشگفتار 2

 

فصل اول :كلیات تحقیق 5

مقدمه 5

1. 1. تعریف و بیان موضوع تحقیق 9

1 .2. ضرورت انجام تحقیق 11

1 .3. اهداف تحقیق 11

1 .4.سئوالات تحقیق 12

5.1 فرضیه‌های تحقیق 12

1 .9. سابقه تحقیقات و مطالعات انجام شده: 12

نتایج مورد انتظار پس از انجام تحقیق: 13

محدودیت ها و موانع تحقیق: 13

1 .12 تعریف عملیاتی از رسانه اثرگذار 13

1 .13. تعریف عملیاتی از تبلیغات اثربخش 14

1 .14. تعریف واژه‌ها و اصطلاحات تخصصی تحقیق: 15

 

فصل دوم:ادبیات تحقیق 15

مقدمه 15

بازاریابی 16

تعاریف بازاریابی : 16

خدمات و خدمات بانكی 20

درباره خدمات بانكی دو ویژگی دیگر نیز به این ویژگیها اضافه می شود كه عبارتند از: 21

1- ناملموس بودن (intangibility): 21

2- تفكیك ناپذیری (inseparability) 22

3- غیرقابل ذخیره بودن (inventory): 23

4- ناپیوستگی (inconsistency): 23

5- مسئولیت امانتداری : 24

6- جریان دو طرفه اطلاعات 25

تبلیغات 35

تعاریف تبلیغات: 36

بودجه تبلیغات: 49

1- مزایای تبلیغات تلویزیونی: 52

2- معایت تبلیغات تلویزیونی: 52

ارزیابی : 53

تكنیك كریسپ: 61

تكنیك ترغیبی (داگمار) (Persuasive) : 62

معرفی مدل پیشنهادی و اجزای آن: 66

شركتهای تبلیغاتی: 67

مصرف كننده و عموم مردم 70

آسیب شناسی تبلیغات بازرگانی درایران 75

از دید شرکتهای تبلیغاتی: 75

خصوصیات تلویزیون 79

اخبار و امور عمومی 83

ارزشهای اجتماعی 83

مقدمه مطالعات انتقادی 102

تلویزیون و مذهب 105

تصویر محوری در برابر كلام محوری 106

تلویزیون و خانواده در ایران 107

به سوی یك تركیب 114

نتایج 119

اثرات وسایل ارتباط جمعی: 120

اثرهای تجربه مصنوعی: 127

اثرهای خشونت تلویزیونی: 128

الگوی اثرهای قدرتمند: 130

ارتباط 132

وظایف وسایل ارتباط جمعی : 155

مخاطب 156

ج- دسته بندی مخاطبان: 182

مخاطب و شیوه استفاده از رسانه 188

اقناع و متقاعدسازی مخاطب 200

تاریخچه بانک صادرات ایران 225

 

فصل سوم: روش تحقیق 227

1 .5. قلمرو تحقیق 227

1 .6. جامعه آماری 227

1 .7. نمونه آماری و روش نمونه‌گیری 227

1 .8. روش تحقیق 227

1 .8. 1. روش‌های گردآوری اطلاعات 228

1 .8. 2.روش تحلیل اطلاعات 228

1 . 8. 3. روش سنجش 228

 

 

 

////////////////////////////////////////////////////

دانلود مقالات و پایان نامه موضوع تبلیغات:

تاریخچه و مفهوم تبلیغات

تبلیغات شهری – محیطی

بررسی تبلیغات تجاری در ایران و جهان

مبانی و ماهیت تبلیغات و تشریح روشهای نوین آن

استراتژی تبلیغات و عملكرد آن در ساخت آگهی های تلویزیونی

شگردهای تبلیغاتی و عملیات روانی دشمن علیه جوانان با تاکید بر فضای رسانه ای

 

 

 

  • پاورپوینت کتاب روش های ارزشیابی آموزشی دکتر علیرضا کیامنش

    پاورپوینت کتاب روش های ارزشیابی آموزشی دکتر علیرضا کیامنش دانلود پاورپوینت روش های ارزشیابی آموزشی پاورپوینت روش های ارزشیابی آموزشی و انواع آن پاورپوینت آموزش روش های ارزشیابی آموزشی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت روش های ارزشیابی آموزشی جهت…

  • پاورپوینت اپیدمیولوژی سیاه سرفه و پیشگیری از آن

    پاورپوینت اپیدمیولوژی سیاه سرفه و پیشگیری از آن پاورپوینت سیاه سرفه در بزرگسالان پاورپوینت سیاه سرفه در بزرگسالان چیست پاورپوینت سیاه سرفه ppt پاورپوینت سیاه سرفه چیست رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اپیدمیولوژی سیاه سرفه و پیشگیری از آن…

  • پاورپوینت تصمیم گیری و حل مسأله

    پاورپوینت تصمیم گیری و حل مسأله پاورپوینت تصمیم گیری و حل مسأله مسأله یابی حل مسأله انواع مسئله و تصمیم موقعیتهای تصمیم گیری فرایند منطقی حل مسئله انواع مدلها درتصمیم گیری طبقه بندی تصمیمها براساس مراحل درخت اخذ تصمیم مدیران…

  • پاورپوینت آشنایی با پول و ارزهای دیجیتال

    پاورپوینت آشنایی با پول و ارزهای دیجیتال رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با پول و ارزهای دیجیتال جهت رشته اقتصاد در قالب 17 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اثربخشی سازمانی مدیریت دانش

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق اثربخشی سازمانی مدیریت دانش مبانی نظری اثربخشی سازمانی مدیریت دانش دانلود مبانی نظری اثربخشی سازمانی مدیریت دانش پیشینه تحقیق اثربخشی سازمانی مدیریت دانش ادبیات نظری اثربخشی سازمانی مدیریت دانش فصل دوم پایان نامه اثربخشی سازمانی…

  • پاورپوینت مديريت مالی

    پاورپوینت مديريت مالی پاورپوینت مديريت مالی و شاخص ها پاورپوینت مديريت مالی و اهداف دانلود پاورپوینت مديريت مالی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مديريت مالی  جهت رشته ی حسابداری در قالب 305 اسلاید و با فرمت pptx و با…

  • پاورپوینت نیازها و رفتار خریداران

    پاورپوینت نیازها و رفتار خریداران رفتن به سايت اصلي عنوان: پاورپوینت نیازها و رفتار خریداران فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش) تعداد اسلاید:17 اسلاید دسته: مدیریت بازاریابی -اصول بازاریابی این فایل در زمینه " نیازها و رفتار خریداران" بوده که می تواند…

  • پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی برق- مخابرات با عنوان سیستم ارائه الگوریتم جدید برای همزمانی فریمی در سیستم OFDM

    پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی برق- مخابرات با عنوان سیستم ارائه الگوریتم جدید برای همزمانی فریمی در سیستم OFDM دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی برقمخابرات همزمانی فریمی در سیستم OFDM دانلود پایان نامه همزمانی فریمی در سیستم OFDM سیستم…

  • دانلود پاورپوینت پیامد های اقتصادی پیاده سازی IRFS

    دانلود پاورپوینت پیامد های اقتصادی پیاده سازی IRFS پاورپوینت پیاده سازی IRFS و تاثیر آن در اقتصاد پاورپوینت آماده پیاده سازی IRFS پاورپوینت پیامد های اقتصادی IRFS رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت پیامد های اقتصادی پیاده سازی IRFS جهت…

  • پاورپوینت اهداف و نحوه استخدام در گوگل

    پاورپوینت اهداف و نحوه استخدام در گوگل پاورپوینت اهداف گوگل پاورپوینت اهداف شرکت گوگل پاورپوینت مدیریت منابع انسانی در شرکت گوگل پاورپوینت مدیریت منابع انسانی گوگل رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اهداف و نحوه استخدام در گوگل جهت رشته آموزشی…

  • دانلود پاورپوینت مترو

    دانلود پاورپوینت مترو رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مترو جهت رشته حمل و نقل در 38 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       ایده احداث مترو اولین بار بطور جدی…

  • پاورپوينت معرفی بيماری بلاست برنج و بیماری های گیاهان دیگر

    پاورپوينت معرفی بيماری بلاست برنج و بیماری های گیاهان دیگر پاورپوینت بیماری بلاست برنج دانلود پاورپوینت بیماری بلاست برنج پاورپیونت درباره بیماری بلاست برنج رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت معرفی بيماری بلاست برنج و یماری های گیاهان دیگر جهت…

  • پاورپوينت عظمت و مقام مادر

    پاورپوينت عظمت و مقام مادر پاورپوينت عظمت مادر پاورپوينت مقام مادر پاورپوینت در مورد دعای مادر پاورپوینت دعای مادر پاورپوینت قدرت مادر دانلود پاورپوینت عظمت مادر دانلود پاورپوینت مقام مادر پاورپوینت در مورد عظمت مادر پاورپوینت در مورد مقام مادر…

  • پاورپوینت فصل سیزدهم کتاب تئوري و طراحي سازمان (جلد دوم) تألیف ریچارد ال دفت ترجمه پارساییان و اعرابی

    پاورپوینت فصل سیزدهم کتاب تئوري و طراحي سازمان (جلد دوم) تألیف ریچارد ال دفت ترجمه پارساییان و اعرابی پاورپوینت روابط بین گروهی و تعارض پاورپوینت فصل سیزدهم کتاب تئوري و طراحي سازمان (جلد دوم) تألیف ریچارد ال دفت ترجمه پارساییان…

  • پاورپوینت آشنایی با سوره های قران پایه نهم شماره 6

    پاورپوینت آشنایی با سوره های قران پایه نهم شماره 6 رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش قران نهم متوسطه مبحث آشنایی با سوره های قران در قالب 17 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با…

  • پاورپوینت آشنایی با تکنیکهای ایمنی آنالیز درخت خطا

    پاورپوینت آشنایی با تکنیکهای ایمنی آنالیز درخت خطا رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با تکنیکهای ایمنی آنالیز درخت خطا جهت رشته رسانه و علوم ارتباطات در قالب 12 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع…

  • ارزیابی سبک های مقابله ای و تفاوتهای فردی در آنها

    ارزیابی سبک های مقابله ای و تفاوتهای فردی در آنها کلمات کلیدی : تعریف مهارتهای مقابله ای مهارت های مقابله ای مسئله مدار ارزیابی سبک های مقابله ای تفاوتهای فردی در سبکهای مقابله ای دیدگاههای نظری مهارتهای مقابله ای  سبک…

  • پاورپوینت کتاب شیمی آلی 3 از دکتر میرشکرایی

    پاورپوینت کتاب شیمی آلی 3 از دکتر میرشکرایی پاورپوینت کتاب شیمی آلی 3 دکتر میرشکرایی پاورپوینت کتاب شیمی آلی 3 پاورپوینت کتاب شیمی آلی 3 پیام نور پاورپوینت کتاب شیمی آلی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کتاب شیمی  آلی…

  • پاورپوینت آشنایی با سیستم های تولید سلولی

    پاورپوینت آشنایی با سیستم های تولید سلولی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با سیستم های تولید سلولی جهت رشته تولیدی در قالب 32 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • ماهیت و مبانی توقیف اموال

    ماهیت و مبانی توقیف اموال کلمات کلیدی : مبانی توقیف اموال ماهیت توقیف اموال توقیف اموال غیر منقول توقیف اموال در ثبت اسناد مصونیت مال از تضییع واتلاف استیفاء محکوم به از مال توقیف شده توقیف اموال در اجرای احکام…

  • پروپوزال بررسی مقایسه ای شرط ضمان در فقه و حقوق ایران

    پروپوزال بررسی مقایسه ای شرط ضمان در فقه و حقوق ایران عقود اذنیه شرط ضمنی اقسام شرط ضمانیه پروپوزال شرط ضمان در عقود اذنی شرط ضمان در حقوق ایران مطالعه تطبیقی اقسام شرط ضمانی اقسام شرط ضمانیه در فقه امامیه…

  • پاورپوینت بخشنامه نظارت کارگاهی

    پاورپوینت بخشنامه نظارت کارگاهی پاورپوینت بخشنامه نظارت كارگاهي سال 86 دانلود پاورپوینت بخشنامه نظارت كارگاهي سال 86 پاورپوینت بخشنامه نظارت كارگاهي دانلود پاورپوینت بخشنامه نظارت كارگاهي خرید پاورپوینت بخشنامه نظارت كارگاهي رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بخشنامه نظارت كارگاهي سال 86 در قالب 60 اسلاید…

  • پاورپوینت بدرفتاری و غفلت از کودکان و نوجوانان

    پاورپوینت بدرفتاری و غفلت از کودکان و نوجوانان پاورپوینت بدرفتاری و غفلت از کودکان پاورپوینت بدرفتاری با نوجوانان پاورپوینت بدرفتاری با کودکان پاورپوینت درمورد خشونت علیه کودکان پاورپوینت درباره علل بدرفتاری با کودکان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بدرفتاری…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرسختی ذهنی 62 صفحه

    دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرسختی ذهنی 62 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری سرسختی ذهنی ادبیات نظری سرسختی ذهنی چارچوب نظری سرسختی ذهنی فصل دوم پایان نامه سرسختی ذهنی دانلود مبانی نظری سرسختی ذهنی پیشینه سرسختی ذهنی پیشینه…

  • دانلود پاورپوینت وظایف و اختیارات شوراها

    دانلود پاورپوینت وظایف و اختیارات شوراها پاورپوینت وظایف و اختیارات شوراها پاورپوینت وظایف و اختیارات شوراهای اسلامی شهر پاورپوینت وظایف و اختیارات شوراهای روستا پاورپوینت وظایف و اختیارات شورای شهر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت وظایف و اختیارات شوراها…

  • ارزیابی عملکرد مدیران با به کارگیری روش 360 درجه و تکنیک تصمیم گیری ویکور

    ارزیابی عملکرد مدیران با به کارگیری روش 360 درجه و تکنیک تصمیم گیری ویکور ارزیابی عملکرد تکنیک تصمیم گیری ویکور ارزیابی عملکرد مدیران ارزیابی عملکرد 360 درجه ارزیابی عملکرد مدیران به روش 360 ارزیابی عملکرد مدیران با تکنیک تصمیم گیری…

  • پاورپوینت فصل هفتم کتاب مدیریت بازاریابی تألیف فیلیپ کاتلر ترجمه بهمن فروزنده

    پاورپوینت فصل هفتم کتاب مدیریت بازاریابی تألیف فیلیپ کاتلر ترجمه بهمن فروزنده کلمات کلیدی : پاورپوینت فصل هفتم کتاب مدیریت بازاریابی تألیف فیلیپ کاتلر ترجمه بهمن فروزنده با موضوع تجزیه و تحلیل بازار تجاری و رفتار خریدار تجاری پاورپوینت کتاب…

  • پاورپوینت صد نکته در مورد بهداشت حرفه ای و ایمنی در مدارس

    پاورپوینت صد نکته در مورد بهداشت حرفه ای و ایمنی در مدارس پاورپوینت ایمنی و بهداشت حرفه ای پاورپوینت نکته درمورد بهداشت پاورپوینت نکته درمورد بهداشت حرفه ای پاورپوینت ایمنی پاورپوینت ایمنی در مدارس پاورپوینت بهداشت در مدارس رفتن به…

  • کنترل کیفیت آماری

    کنترل کیفیت آماری کنترل تولید کنترل کیفیت دستگاه تزریق کنترل کیفیت آماری سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل فروش فایل fileina فروشگاه فایل خرید مقاله و تحقیق صنایع رفتن به سایت اصلی کنترل کیفیت آماری   مقدمه…

  • پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه ذهن آگاهی

    پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه ذهن آگاهی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه ذهن آگاهی مبانی نظری ذهن آگاهی پیشینه تحقیق ذهن آگاهی پیشینه داخلی ذهن آگاهی پیشینه خارجی ذهن آگاهی پیشینه پژوهش ذهن آگاهی پیشینه نظری…

  • عوامل اجتماعی- فرهنگی و فضایی- کالبدی موثر بر حس تعلق مکانی

    عوامل اجتماعی- فرهنگی و فضایی- کالبدی موثر بر حس تعلق مکانی کلمات کلیدی : حس تعلق مکانی ابعاد حس تعلق مکانی مولفه های حس تعلق مکانی نظریه های حس تعلق مکانی عوامل موثر بر حس  تعلق  مکانی دانلود پایان نامه…

  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری انگیزش کاری

    فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری انگیزش کاری کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه انگیزش کاری مبانی نظری انگیزش کاری پیشینه تحقیق انگیزش کاری پیشینه داخلی انگیزش کاری پیشینه خارجی انگیزش کاری پیشینه پژوهش انگیزش کاری پیشینه نظری…

  • نشانه ها و عوارض سوء مصرف مواد

    نشانه ها و عوارض سوء مصرف مواد پایان نامه سوء مصرف مواد سوء مصرف مواد در نوجوانان نظریه های سوء مصرف مواد مخدر آثار سوء مصرف سیگار و مواد مخدر سبب شناسی اعتیاد و سوء مصرف مواد علل و عوارض…

  • چالش پیاده سازی موفق سیستم های مدیریت دانش

    چالش پیاده سازی موفق سیستم های مدیریت دانش پیاده سازی مدیریت دانش پیاده سازی موفق مدیریت دانش چالش پیاده سازی موفق مدیریت دانش چالش پیاده سازی موفق سیستم های مدیریت دانش مدیریت دانش در سازمانهای ایرانی عوامل موثر بر پذیرش…

  • پاورپوینت تداوم خشکسالی در استان هرمزگان

    پاورپوینت تداوم خشکسالی در استان هرمزگان پاورپوینت خشکسالی در ایران پاورپوینت خشکسالی چیست پاورپوینت خشکسالی در ایران ویکی پدیا پاورپوینت ایران در قحطی و خشکسالی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تداوم خشکسالی در استان هرمزگان جهت رشته محیط زیست…