بررسی میزان رضایتمندی مشتریان از رفتار کارمندان

بررسی میزان رضایتمندی مشتریان از رفتار کارمندان

رفتار كاركنان
طرحهای تحول اداری
رضایتمندی ارباب رجوع
بررسی میزان رضایتمندی مشتریان از رفتار کارمندان
تاثیر رفتار كاركنان بر میزان رضایتمندی ارباب رجوع
دانلود پایان نامه روانشناسی
دانلود پایان نامه رشته روانشناسی

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه رشته روانشناسی

بررسی میزان رضایتمندی مشتریان از رفتار کارمندان

(نسخه آپدیت شده + مقاله ای از  استاد خزعلی)

پیشگفتار

« طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع »، یکی از طرح‌های هفتگانه تحول اداری است که به منظور بالا بردن سطح رضایت ارباب رجوع و ارتقای سطح کارآمدی نظام اداری در میان سایر طرح‌های تحول اداری توجه بیشتری را به خود معطوف داشته است. این طرح را شورای عالی اداری در نودمین جلسه خود در ۲۵ر۰۱ر۱۳۸۱ بنا به پیشنهاد سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور به منظور تکریم و جلب رضایت ارباب رجوع نسبت به عملکرد واحدهای اجرایی کشور به تصویب رساند و همه موسسات، شرکت‌های دولتی، وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌ها و موسساتی را که از بودجه عمومی استفاده می‌کنند، ملزم به اهتمام جدی و اجرای دقیق آن کرد.

 

با عنایت به نامگذاری سال ۱۳۸۹ به نام سال «همت مضاعف و کار مضاعف» توسط مقام معظم رهبری، طرح مجدداً در دولت دهم مورد بازبینی قرار گرفت و منتج به شکل‌گیری ۱۰ برنامه تحول در نظام اداری شد و همه دستگاه‌های اجرائی موظف به اجرای برنامه دهم آن با عنوان «خدمت رسانی به مردم و تکریم ارباب رجوع » شدند. البته این موضوع یکی از اولویت‌های اصلی دولت یازدهم نیز است.

 

موضوع تکریم ارباب رجوع یا مشتری‌مداری در بنگاه‌های خصوصی، خواه ناخواه مورد توجه بیشتری قرار می‌گیرد زیرا سودآوریشان به طور مستقیم منتج از رضایت ارباب رجوع است، در حالی که این امر در ادارات دولتی به دلیل آنکه کارمندان و حتی مدیران در پایان ماه حقوق ثابت خود را دریافت می‌کنند، مصداق ندارد و تکریم ارباب رجوع مستقیماً سودی را متوجه آنان نمی‌سازد. چنانچه احدی از کارکنان دستگاه دولتی نیز به این مهم توجه ویژه‌ای کند،به عنوان یک مساله کاملاً شخصی به آن نگاه خواهد شد. اگر فرد دارای وجدان کاری و صاحب حسن خلق باشد، با ارباب رجوع رفتاری شایسته و صحیح خواهد داشت. در غیر این صورت، تکلیفی از این بابت متوجه او نخواهد بود لیکن در سازمان‌های خصوصی اینگونه نیست حتی اگر رفتار ناشایستی با ارباب رجوع صورت پذیرد، ارباب رجوع کاملاً خود را محق به ارائه شکایت، حداقل به مسئول مربوطه و کاملاً امیدوار به رسیدگی می‌داند.

 

البته گفتنی است که تکریم ارباب رجوع در این بخش‌ها نیز همچنان کار ویژه‌ای را می‌طلبد و متاسفانه وضع موجود با آموزه‌های اسلامی و آنچه باید در یک حکومت اسلامی مراعی باشد و در مقام عمل در مقایسه با آنچه امروزه در برخی از کشورهای غیراسلامی جاری و ساری است، تفاوت و فاصله بسیار چشمگیر دارد. اگرچه در بخش‌های خصوصی هم به این مهم، از نظر سودآوری و در واقع جلب مشتری توجه می‌شود، ولی در این بخش‌ها نیز مسائل و مشکلاتی وجود دارد که در واقع به نوعی شامل بخش‌های دولتی نیز می‌شود. مثلاً انحصاری بودن خدمت موردنظر، ناآگاهی ارباب رجوع از حقوق خود (چه در مورد خدمت موردنظر و چه در مورد نحوه برخورد متصدیان امر)، فقدان نهادی مسئول و پیگیر رسیدگی به امور تکریم ارباب رجوع، وجود نقص در ساز وکار کنترل رفتار کارمندان، اهمیت ندادن و کم‌توجهی به موضوع از سوی مسئولان بویژه مسئولان دولتی و صرفاً دولتی بودن خدمات مهم کشوری.

 

 

 

 

کلمات کلیدی:

رفتار كاركنان

طرحهای تحول اداری

رضایتمندی ارباب رجوع

 

 

 

مشتری كیست؟

از دیدگاه سنتی، مشتری كسی است كه فرآورده های شركت را خریداری می‌كند. در دنیای كسب و كار امروزی دیگر این تعریف مورد قبول همگان نیست و مشتری را چنین تعریف می‌كند: «مشتری كسی است كه سازمان مایل است با ارزشهایی كه می آفریند بر رفتار وی تاثیر گذارد».امروزه ارزش آفرینی برای مشتری در جهت تاثیرگذاری بر رفتار وی از اهمیت بالایی برخوردار شده است. منظور از ارزش آن چیزی است كه مشكلی از مشتری را حل و فصل می كند و نیازی را برآورد می سازد.

 

اكنون كه در اقتصاد جهانی مشتریان بقای شركت را رقم می زند، دیگر شركتها نمی‌توانند به انتظارات و خواسته های مشتریان بی تفاوت باشند. آنها باید همه فعالیتها و توانمندیهای خود را متوجه رضایت مشتری كنند. چرا كه تنها منبع برگشت سرمایه مشتریان هستند. بنابراین، نخستین اصل در دنیای كسی كار امروزی ایجاد ارزشهای مشتری پسند است. و تنها از طریق فرایندهای شركت می توان ارزشهای مشتری پسند ایجاد كرد.

 

به علاوه مشتریان داخلی نیز به اندازه مشتریان خارجی مهم هستند، زیرا در فرایندی كه به مشتریان خارجی ارزش ایجاد می شود كاركنان (مشتریان داخلی) نقش اساسی ایفا می‌كنند. هر فردی در داخل سازمان مشتری است و او نیز به نوبه خود مشتریانی دارد. چنانچه بروندادی كه بین كاركنان یك سازمان مبادله می‌شود، ناقص باشد، این سازمان قادر به تامین نیازهای مشتریان بیرونی نخواهد بود.

 

 

 

 

 

 

فهرست

فصل اول:مشتری كیست؟ 1

مشتری كیست؟ 2

رضایت مشتری از نگاه اول 3

رویكرد انطباقی 6

رویكرد انتظاری: 6

توسعه سریع در فراگیر شدن رضایت مشتری 7

رضایت مشتری از نگاه دوم 10

نمودار 1- مزایای رضایت مشتری 11

رضایت مشتری از نگاه سوم 12

فصل دوم:انتظارات مشتریان و درك آن 15

انتظارات مشتریان 16

فصل سوم:شاخصهای رضایتمندی ارباب رجوع 19

شاخصهای رضایتمندی 20

درك انتظارات مشتری 26

فصل چهارم:ابزارهای اندازه گیری رضایت مشتری 29

جدول 1- تصمیم گیری درباره آنچه كه باید ارزیابی شود 32

فصل پنجم:رضایت كاركنان در راستای 38

یا چه عواملی افزایش رضایتمندی كاركنان می شود؟ بعضی از این عوامل عبارتند از: 42

فصل ششم:پرورش كاركنان و استخدام 45

پیش بینی رفتار دركاركنان جدید الاستخدام: 46

پرورش كاركنان 49

سازمانهای خدماتی برای اطمینان از كاركرد مطلوب كاركنان خود باید به دو اصل اساسی و مهم  زیر توجه به ویژه داشته باشند: 50

گزینش 50

طرح تكریم و آموزش كاركنان 54

فصل هفتم :گردآوری نظریات مشتری 59

نگاهی به یك تجربه 65

فصل هشتم: فلسفه به حداكثر رساندن رضایت مشتری 69

ارزش های كلیدی سازمان 72

فصل نهم:طرح تكریم ارباب رجوع 78

شناسایی انتظارات و دیدگاههای مشتری 82

احساس مسئولیت: 90

وفاداری: 91

بنابراین لازم است مسئوولان دستگاهها، توجه ویژه ای به موارد زیر داشته باشند: 92

فصل دهم:نتیجه گیری و جمع بندی 95

نتایج 101

نمودار 3- اهمیت انجام شدن امور ارباب رجوع با وجود برخورد نامناسب كاركنان 104

نمودار 4- تفاوت طرز برخورد كاركنان اداره كل با سایر ادارات خارجی از دیدگاه ارباب رجوع 105

اثبات فرضیه: 105

 

  • مقایسه اندیشه‌های اگوست كنت و امیل دوركیم

    مقایسه اندیشه‌های اگوست كنت و امیل دوركیم اگوست كنت امیل دوركیم مبانی جامعه شناسی سیاسی دانلود مقالات کارشناسی ارشد رشته علوم سیاسی مقایسه اندیشه‌های اگوست كنت و امیل دوركیم دانلود مقالات کارشناسی ارشد علوم سیاسی دانلود مقالات رشته علوم سیاسی…

  • مدل مفهومی ارزیابی آمادگی سازمان برای پیاده سازی ERP

    مدل مفهومی ارزیابی آمادگی سازمان برای پیاده سازی ERP مدل مفهومی erp مدل مفهومی برنامه ریزی منابع سازمانی مدل مفهومی عوامل حیاتی موفقیت پیاده سازی ERP مدل مفهومی عوامل کلیدی موفقیت پیاده سازی ERP مدل مفهومی پیاده سازی موفق سیستم…

  • دانلود پایان نامه تاثیر گستره تاخیرکانال بر بازدهی سیستم OFDM

    دانلود پایان نامه تاثیر گستره تاخیرکانال بر بازدهی سیستم OFDM کدبرداری نرم دانلود پایان نامه کدینگ کانال دانلود پایان نامه سیستم OFDM انتشار چند مسیره بکارگیری اطلاعات کانال در کدبرداری تاثیر گستره تاخیرکانال بر بازدهی سیستم OFDM نقش کدینگ کانال…

  • پاورپوینت آشنایی با بیماری آنفولانزا

    پاورپوینت آشنایی با بیماری آنفولانزا رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با بیماری آنفولانزا جهت رشته پزشکی در قالب 25 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       آنفلوانزا یا…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش اخلاقی 38 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش اخلاقی 38 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری هوش اخلاقی ادبیات نظری هوش اخلاقی چارچوب نظری هوش اخلاقی فصل دوم پایان نامه هوش اخلاقی دانلود مبانی نظری هوش اخلاقی پیشینه هوش اخلاقی پیشینه تحقیق…

  • دانلود گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر با عنوان طراحی وبسایت

    دانلود گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر با عنوان طراحی وبسایت صفحات وب طراحی وبسایت راه اندازی سایت پیاده سازی یک وبسایت دانلود گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر دانلود کارآموزی کامپیوتر دانلود گزارش کارآموزی رفتن به سایت اصلی دانلود…

  • پاورپوینت بررسی تأثیر رطوبت بر محیط

    پاورپوینت بررسی تأثیر رطوبت بر محیط پاورپوینت بررسی تأثیر رطوبت بر محیط تاثیر رطوبت هوا برانسان تاثیر رطوبت بر ساختمان راه های نفوذ رطوبت به ساختمان نفوذآب باران نفوذ رطوبت از دیوارهای بدون ترک در اثر فشار اسموزی تاثیر فشار…

  • پاورپوینت شرح و بررسی استراتژی های قیمت گذاری

    پاورپوینت شرح و بررسی استراتژی های قیمت گذاری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت شرح و بررسی استراتژی های قیمت گذاری جهت رشته کسب و کار و پول در قالب 45 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و…

  • دانلود پاورپوینت اهرام مصر

    دانلود پاورپوینت اهرام مصر پاورپوینت در مورد اهرام مصر پاورپوینت نحو ساخت اهرام مصر پاورپوینت هرم ها در مصر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اهرام مصر جهت رشته باستان شناسی در 61 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل…

  • دانلود پاورپوینت تصفیه‏ خانه‏ های فاضلاب مجتمع‏ های مسکونی

    دانلود پاورپوینت تصفیه‏ خانه‏ های فاضلاب مجتمع‏ های مسکونی پاورپوینت تصفیه‏ خانه‏ پاورپوینت فاضلاب پاورپوینت مجتمع‏ های مسکونی پاورپوینت فاضلاب مجتمع‏ های مسکونی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تصفیه‏ خانه‏ های فاضلاب مجتمع‏ های مسکونی در قالب 13 اسلاید…

  • پاورپوینت تحقیق درباره کشاورزی و محصولات ارگانیک

    پاورپوینت تحقیق درباره کشاورزی و محصولات ارگانیک پاورپوینت درباره كشت ارگانيك دانلود پاورپوینت درباره كشت ارگانيك پاورپوینت درباره ارگانيك پاورپوینت تحقیق درباره ارگانیک دانلود پاورپوینت تحقیق درباره ارگانیک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تحقیق درباره ارگانیک  در قالب 45…

  • پروتکل درمانی و پکیج آموزشی مشاوره گروهی هوش هیجانی

    پروتکل درمانی و پکیج آموزشی مشاوره گروهی هوش هیجانی کلمات کلیدی : مشاوره گروهی هوش هیجانی پروتکل درمانی هوش هیجانی دانلود پروتکل درمانی هوش هیجانی خرید پروتکل درمانی هوش هیجانی دانلود پکیج آموزشی مشاوره گروهی هوش هیجانی پروتکل درمانی اثر…

  • پاورپوینت آموزشی مباحث ویژه مدیریت دولتی

    پاورپوینت آموزشی مباحث ویژه مدیریت دولتی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزشی مباحث ویژه مدیریت دولتی جهت رشته مدیریت در قالب 45 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • پرسشنامه عوامل اثر گذار در افزایش تعارضات و ارتباط آن با استراتژیهای منابع انسانی

    پرسشنامه عوامل اثر گذار در افزایش تعارضات و ارتباط آن با استراتژیهای منابع انسانی پرسشنامه فرهنگ سازمانی پرسشنامه تعارض سازمانی پرسشنامه ویژگیهای شخصیتی پرسشنامه استراتژیهای منابع انسانی پرسشنامه استاندارد استراتژی های منابع انسانی پرسشنامه ویژگی های شخصیتی آیزنک پرسشنامه استاندارد…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش الگوی ارتباطی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش الگوی ارتباطی فصل دوم پایان نامه الگوی ارتباطی مبانی نظری الگوی ارتباطی پیشینه تحقیق الگوی ارتباطی پیشینه داخلی الگوی ارتباطی پیشینه خارجی الگوی ارتباطی پیشینه پژوهش الگوی ارتباطی پیشینه نظری الگوی ارتباطی ادبیات نظری الگوی…

  • پیشینه پژوهش و چارچوب نظری در مورد طلاق

    پیشینه پژوهش و چارچوب نظری در مورد طلاق مبانی نظری در مورد طلاق پیشینه تحقیق در مورد طلاق فصل دوم پایان نامه طلاق مبانی نظری طلاق پیشینه تحقیق طلاق پیشینه داخلی طلاق پیشینه خارجی طلاق پیشینه پژوهش طلاق پیشینه نظری…

  • پاورپوینت تکنیکهای برنامه ریزی گردشگری ینگ و برتن

    پاورپوینت تکنیکهای برنامه ریزی گردشگری ینگ و برتن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تکنیکهای برنامه ریزی گردشگری ینگ و برتن جهت رشته گردشگری و توریسم در قالب 32 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و…

  • شرط ضمان مضارب

    شرط ضمان مضارب عقد مضاربه قانون مدنى قراض‏ یا مقارضه‏ شرط ضمان مضارب دانلود مقاله حقوق با عنوان شرط ضمان مضارب رفتن به سایت اصلی شرط ضمان مضارب   چكیده  قانون مدنى، شرط ضمان مضارب را شرط باطل و موجب…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سبک های ازدواج 47 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق سبک های ازدواج 47 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه سبک های ازدواج مبانی نظری سبک های ازدواج پیشینه تحقیق سبک های ازدواج پیشینه داخلی سبک های ازدواج پیشینه خارجی سبک های ازدواج…

  • پرسشنامه خودکارآمدی کارآفرینانه دی نابل و همکاران همراه با روایی و پایایی

    پرسشنامه خودکارآمدی کارآفرینانه دی نابل و همکاران همراه با روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه خودکارآمدی کارآفرینی پرسشنامه خودکارآمدی کارآفرینانه دانلود پرسشنامه خودکارآمدی کارآفرینی دانلود پرسشنامه خودکارآمدی کارآفرینانه پرسشنامه در مورد خودکارآمدی کارآفرینی پرسشنامه در مورد خودکارآمدی کارآفرینانه پرسشنامه…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق محافظه کاری و گزارشگری مالی 105 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق محافظه کاری و گزارشگری مالی 105 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری محافظه کاری پیشینه تحقیق محافظه کاری دانلود مبانی نظری محافظه کاری مبانی نظری گزارشگری مالی پیشینه تحقیق گزارشگری مالی دانلود مبانی نظری گزارشگری…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رفتار جنسی 65 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق رفتار جنسی 65 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه رفتار جنسی مبانی نظری رفتار جنسی پیشینه تحقیق رفتار جنسی پیشینه داخلی رفتار جنسی پیشینه خارجی رفتار جنسی پیشینه پژوهش رفتار جنسی پیشینه نظری رفتار…

  • پرسشنامه تاثیر هوش اخلاقی مدیران بر مهارت های ارتباطی

    پرسشنامه تاثیر هوش اخلاقی مدیران بر مهارت های ارتباطی پرسشنامه هوش اخلاقی پرسشنامه هوش اخلاقی مدیران پرسشنامه مهارت های ارتباطی پرسشنامه تاثیر هوش اخلاقی مدیران بر مهارت های ارتباطی رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه  رشته مدیریت پرسشنامه تاثیر هوش اخلاقی مدیران…

  • پاورپوینت در مورد خودکشی

    پاورپوینت در مورد خودکشی پاورپوینت علت خودکشی پاورپوینت دلایل خودکشی پاورپوینت درباره خودکشی دانلود پاورپوینت خودکشی پاورپوینت درمورد علل خودکشی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت درمورد خودکشی جهت رشته ی روان شناسی در قالب 61  اسلاید و با فرمت…

  • ارزیابی عملکرد و رتبه بندی شعب سازمان تامین اجتماعی با DEA

    ارزیابی عملکرد و رتبه بندی شعب سازمان تامین اجتماعی با DEA ارزیابی عملکرد با DEA ارزیابی عملکرد سازمان تامین اجتماعی ارزیابی عملکرد شعب سازمان تامین اجتماعی  با DEA ارزیابی عملکرد با استفاده از تحلیل پوششی داده ها پایان نامه ارزیابی…

  • پاورپوینت پدافند غیرعامل

    پاورپوینت پدافند غیرعامل دانلود پاورپوینت پدافند غیرعامل پاورپوینت انواع پدافند غیر عامل پاورپوینت در مورد پدافند غیر عامل پاورپوینت اهداف پدافند غیر عامل پاورپوینت اصول پدافند غیر عامل رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت پدافند غیرعامل جهت رشته علوم سیاسی…

  • پاورپوینت معماری عصارخانه و بخش های ساختمان آن

    پاورپوینت معماری عصارخانه و بخش های ساختمان آن پاورپوینت معنی عصارخانه پاورپوینت معماری عصارخانه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معماری عصارخانه و بخش های ساختمان آن جهت رشته معماری در قالب 29 اسلاید و با فرمت بصورت کامل و…

  • شناسایی دلایل انحراف در مصرف تسهیلات و مطالبات معوق

    شناسایی دلایل انحراف در مصرف تسهیلات و مطالبات معوق پایان نامه مطالبات معوق انحراف در تسهیلات در بانک صادرات مطالبات معوق بانک صادرات دانلود پایان نامه مطالبات معوق عوامل موثر بر انحراف در تسهیلات عوامل موثر بر ایجاد مطالبات معوق…

  • پاورپوینت جامع بررسی شیوه زندگی سالم

    پاورپوینت جامع بررسی شیوه زندگی سالم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت جامع بررسی شیوه زندگی سالم جهت رشته خانه و خانواده در قالب 145 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • دانلود پاورپوینت انواع سقف کامپوزیت

    دانلود پاورپوینت انواع سقف کامپوزیت دانلود پاورپوینت سقف کامپوزیت پاورپوینت در مورد سقف کامپوزیت دانلود پاورپوینت سقف های کامپوزیت دانلود پاورپوینت درباره سقف کامپوزیت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت انواع سقف کامپوزیت جهت رشته معماری در 11 اسلاید و…

  • پاورپوینت رویکردهای قدیمی و نو توسعه

    پاورپوینت رویکردهای قدیمی و نو توسعه کلمات کلیدی : پاورپوینت رویکردهای قدیمی و نو توسعه رویکردهای قدیمی و نو توسعه تحقیق رویکردهای قدیمی و نو توسعه تقسیم بندی کلی رویکردهای توسعه رویکرد نوسازی پنج الگوی کاربردی نوسازي الگوی نوسازی اقتصادی…

  • پاورپوینت درمان های شناختی

    پاورپوینت درمان های شناختی پاورپوینت درمان شناختی پاورپوینت درمان شناختی چیست پاورپوینت درباره ی درمان های شناختی پاورپوینت درمورد درمان شناختی پاورپوینت عملکرد درمان های شناختی پاورپوینت فرایند درمان شناختی پاورپوینت درمان با رویکرد شناختی رفتن به سايت اصلي دانلود…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعصب

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعصب کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه تعصب مبانی نظری تعصب پیشینه تحقیق تعصب پیشینه داخلی تعصب پیشینه خارجی تعصب پیشینه پژوهش تعصب پیشینه نظری تعصب ادبیات نظری تعصب چارچوب نظری تعصب رفتن به…

  • ارائه یک روش دیجیتال برای استخراج مشخصات هدف در رادار CW-FM

    ارائه یک روش دیجیتال برای استخراج مشخصات هدف در رادار CW-FM استخراج مشخصات هدف رادار FM سینوسی (CWFM) همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل fileina فروشگاه ساز فایل فروشگاه فایل خرید مقاله و تحقیق مهندسی برق فروش…

  • تاثیر موم‌زدایی ابتدایی بر میزان افزایش حجم واقعی برج استخراج RDC

    تاثیر موم‌زدایی ابتدایی بر میزان افزایش حجم واقعی برج استخراج RDC استخراج آروماتیک ها با فورفورال موم‌زدایی برج استخراج RDC فرآیند روغن‌سازی دانلود مقاله تاثیر موم‌زدایی ابتدایی بر میزان افزایش حجم واقعی برج استخراج RDC سیستم همکاری در فروش فایل…