استقرار و پیاده سازی CRM در آژانس های مسافرتی با مدل های ارایه شده در زمینه پیاده سازی CRM

استقرار و پیاده سازی CRM در آژانس های مسافرتی با مدل های ارایه شده در زمینه پیاده سازی CRM

اهمیت ولزوم اجرای CRM
مدیریت ارتباط با مشتری در آژانس های مسافرتی
ضرورت اجرای CRM در دفاتر خدمات گردشگری
مزایای CRM برای دفاتر خدمات گردشگری
مدل های پیاده سازی CRM
پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری
پایان نامه CRM در آژانس های مسافرتی
پیاده سازی CRM در آژانس های مسافرتی

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه رشته مدیریت

استقرار و پیاده سازی CRM در آژانس های مسافرتی با مدل های ارایه شده در زمینه پیاده سازی CRM

 

 

 

 

 

هدف از این پژوهش بررسی استقرار و پیاده سازی CRM در آژانس های مسافرتی با  مدل های ارایه شده در زمینه پیاده سازی CRM می باشد.

 

 

 

 

مزایای CRM برای دفاتر خدمات گردشگری

مزایایی که CRM برای دفاتر خدمات گردشگری به ارمغان می آورد را می توان به دو جنبه  تقسیم بندی کرد:

 

الف- مزایای سخت افزاری که شامل افزایش درآمد و کاهش هزینه هاست.

2-11-1) افزایش درآمد
 دفاتر گردشگری از طریق افزایش حجم فروش می توانند درآمدشان را افزایش دهند. روش های افزایش فروش که با کمک مدیریت ارتباط با مشتری CRM صورت می گیرد، عبارتند از:
1-    کسب مشتریان جدید
2-    ترغیب مشتریان فعلی به خرید خدمات بیشتر
3-    ترغیب مشتریان به خرید خدمات جدید
4-    حفظ مشتریان و ایجاد وفاداری در آنها
5-    انجام برخی خدمات برای مشتریان به  صورت رایگان
6-    توسعه فروش از طریق تبلیغ مشتریان راضی و وفادار

 

 

 

2-11-2) کاهش هزینه ها 
با پیاده سازی CRM کاهش هزینه ها در بخش های مختلفی، برای دفاتر خدمات گردشگری به وجود می آید،که عبارتند از:
1-    کاهش هزینه هایی که مطلوب نظر مشتری نیست: بسیاری از خدماتی که به  صورت انبوه در قالب تورهای گروهی ارایه می شود، مطلوب نظر بسیاری از مشتریان نیست و علاوه بر تحمیل هزینه ها به دفاتر خدمات گردشگری در برخی مواقع موجب نارضایتی مشتری نیز می گردد. بدیهی است در صورت مطالعه سلیقه و نیاز مشتری و شناخت آنها می توان از این هزینه ها جلوگیری نمود و خدماتی باب میل مشتری با هزینه ای کمتر ارایه داد.

 

 

2-    کاهش هزینه های بازاریابی: در بسیاری مواقع به  علت عدم شناسایی مشتریان هدف هزینه های گزافی در خصوص بازاریابی برای جذب مشتریان جدید در دفاتر خدمات گردشگری رخ می دهد که با پیاده سازی CRM می توان با شناسایی و طبقه بندی مشتریان از میزان این هزینه ها کاست.

 

 

3-    کاهش هزینه های فروش: CRM درحوزه فروش نیز می تواند از طرق زیر منجر به کاهش هزینه ها شود:
–    مرور آسان اطلاعات مشتری قبل از ایجاد ارتباط با او جهت معرفی هدفمند محصولات و خدمات
–    استفاده از کانال ها و شبکه های فروش مناسب و ارزان
–    امکان فروش الکترونیک محصول و خدمات

 

 

4-    ارایه خدمات مناسب:
–    کاهش زمان پاسخ گویی
–    بهبود هماهنگی بین واحدهای گردشگری و پشتیبانی خدمات با بخش فروش
–    افزایش کارایی هزینه ها از طریق به کارگیری از امکانات و کانال های جدید

 

 

ب- مزایای نرم افزاری پیاده سازی CRM

2-11-3) افزایش رضایت مشتری
رضایت مشتری نتیجه خرید، مصرف کالا یا خدماتی است که از مقایسه عایدی و هزینه های خرید با نتایج مورد انتظار به دست می آید. رضایت مشتری  به حالت خوش آیندی که در مشتری پس از دریافت کالا یا خدمات ایجاد می شود، تعریف می کنند. به نظر می رسد رضایت مشتری احساسی است که در نتیجه ارزیابی خدمات حاصل می شود. مبنا و اساس رضایت هر مشتری، انتظارات و درک او از خدمات ارایه شده است که هر مشتری انتظار دارد. چنانچه در ارایه خدمات درک وی از خدمات کمتر از انتظاراتش باشد به نارضایتی وی منجر می گردد(زیویار،1391).

 

 

2-11-4) ایجاد وفاداری در مشتری
وفاداری ایجاد تعهد در مشتری برای انجام معامله با سازمان خاص و خرید کالا و خدمات به طور مکرر توصیف می-شود(Larson& Susanna,2004). وفاداری تعهد عمیقی به خرید دوباره محصول یا خدمت برتری داده شده در آینده است، کهبه معنای خرید دوباره از یک برند علی رغم وجود تأثیرات محیطی و اقدامات بازار یابی رقبا برای تغییر رفتار است(Tylor at al,2004). وفاداری زمانی اتفاق  می افتد که مشتریان با اطمینان احساس کنند، سازمان مورد نظر به بهترین وجه ممکن می تواند نیازهای آنها را برطرف کند، به طوری گه رقیبان سازمان از مجموعه ملاحظات مشتریان خارج شده و تنها به خرید از سازمان اقدام نمایند(Eshghi at al,2007).  

 

 

 

2-11-5) بازاریابی دهان به دهان از سوی مشتریان(DLBOOK.NET,1393)
این نوع بازاریابی از طریق مشتریان وفادار صورت می-پذیرد، لذا تلاش سازمان را در جهت وفادار ساختن مشتریان می طلبد. بازاریابی دهان  به  دهان نوعی از بازاریابی است که مردم را در بازگو کردن پیام بازاریابی سازمان به دیگران برمی انگیزد. تنها نوع بازاریابی که بر پایه تفکر واقعی مشتری نسبت به شرکت باشد بازاریابی دهان به دهان است، این بازاریابی صادقانه تر و شریف تر از انواع دیگر بازاریابی است، در حقیقت تلاش برای راضی کردن مشتریان از طریق شناسایی و برآوردن نیازهایشان به منظور این که     تجربه-هایشان را به خانواده ها، دوستان وجامعه در میان بگذارند، فلسفه وجودی این نوع بازار یابی است. شرکت باید در جهت  خشنود ساختن مشتری تلاش کند، تا مشتری تجربه خشنودی خود را به دیگران در میان بگذارد.
این امر از طریق شناسایی نیازها، سلایق و خواسته های مشتریان با بکار گیری  CRMامکان پذیر می شود.

 

 

2-11-6) ایجاد تصویر مثبت از آژانس
عده ای معتقدند تصویر نوعی دانایی ذهنی است و حاصل ترکیب ویژگی های یک سازمان خاص است. این ویژگی ها شامل سنن، ایدئولوژی، نام شرکت، اعتبار، سطوح قیمتی، تنوع خدمت و کیفیت ارایه شده در تعامل های میان افراد و شرکت است(انگوین و لبلانک،1999). جمعی از نویسندگان عقیده دارند که تصویر سازمانی نتیجه تعامل تجربه ها، احساس ها، عقاید، عواطف و دانشی است که افراد در مورد یک شرکت دارند(گوپتا وپیرچ،2008).

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
مقدمه
2-1) چگونگی پیدایش CRM
2-2) روند تکاملCRM
2-3) سیر تحول فناوری CRM
2-4) تعریف و مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) 
2-5) انواع رویکرد مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) 
2-6) انواع سیستم هایCRM
2-7) اهمیت ولزوم اجرایCRM
2-8) اهدافCRM  
2-9) مزایای یک برنامه مؤثر مدیریت ارتباط با مشتریCRM
2-10) مدیریت ارتباط با مشتری و آژانس های مسافرتی
2-10-1)  انواع آژانس های خدمات مسافرتی در ایران
2-10-2)ضرورت اجرای CRM در دفاتر خدمات گردشگری
2-11) مزایایCRM برای دفاتر خدمات گردشگری
2-12) ریسک پیاده سازی  CRM
2-13) پیشینه تحقیق پیاده سازی CRM
2-13-1) مدل های ارایه شده در زمینه پیاده سازی CRM
2-14) مدل تحقیق

منابع

 

  • پایان نامه کارشناسی مهندسی کامپیوتر و آی تی با عنوان بررسی شبكه های Ad – hoc

    پایان نامه کارشناسی مهندسی کامپیوتر و آی تی با عنوان بررسی شبكه های Ad – hoc مسیریابی شبکه پروتكلهای شبکه شبكه های Ad – hoc توسعه ارتباطات بی سیم بررسی لایه دیتا لینك و زیر لایه كنترل دستیابی به محیط…

  • دانلود تحقیق بازاریابی و تبلیغات با فرمت ورد

    دانلود تحقیق بازاریابی و تبلیغات با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی بازاریابی و تبلیغات با فرمت docx در قالب 96 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد    …

  • سیاست های اشتغال زنان در نظام حقوقی ایران و مقایسه آن با اسناد بین المللی

    سیاست های اشتغال زنان در نظام حقوقی ایران و مقایسه آن با اسناد بین المللی اشتغال زنان سیاست های اشتغال اشتغال زنان در حقوق بین الملل اشتغال زنان در نظام حقوقی ایران سیاست های اشتغال زنان در ایران دانلود مقالات…

  • پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه دلزدگی زناشویی 100 صفحه

    پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه دلزدگی زناشویی 100 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه دلزدگی زناشویی مبانی نظری دلزدگی زناشویی پیشینه تحقیق دلزدگی زناشویی پیشینه داخلی دلزدگی زناشویی پیشینه خارجی دلزدگی زناشویی پیشینه پژوهش دلزدگی زناشویی…

  • پاورپوینت تأثیر فیتوکمیکالهای موجود در میوه و سبزی بر روی سلامتی

    پاورپوینت تأثیر فیتوکمیکالهای موجود در میوه و سبزی بر روی سلامتی کلمات کلیدی : پاورپوینت تأثیر فیتو کمیکالهای موجود در میوه و سبزی بر روی سلامتی فیتوکمیکال چیست ماهیت فیتوکمیکالها فیزیولوژی تغذیه ای فیتوکمیکال ها دلایل مصرف میوه و سبزیجات…

  • پاورپوینت حسابداری پیشامد های احتمالی

    پاورپوینت حسابداری پیشامد های احتمالی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت حسابداری پیشامد های احتمالی جهت رشته حسابداری در قالب 13 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       الزامات اين استاندارد…

  • پرسشنامه اختلالات رفتاری راتر دانش آموزان و نوجوانان

    پرسشنامه اختلالات رفتاری راتر دانش آموزان و نوجوانان کلمات کلیدی : پرسشنامه مشکلات رفتاری کودکان کانرز پرسشنامه اختلال رفتاری نوجوانان پرسشنامه اختلالات رفتاری راتر کودکان دانلود پرسشنامه اختلال رفتاری راتر پرسشنامه سنجش اختلالات رفتاری مایکل راتر دانلود پرسشنامه اختلالات رفتاری…

  • پروپوزال پایان نامه استرس شغلی معلمان

    پروپوزال پایان نامه استرس شغلی معلمان کلمات کلیدی : پروپوزال استرس شغلی پروپوزال استرس شغلی معلمان پروپوزال تاثیر استرس شغلی معلمان پروپوزال در مورد استرس شغلی معلمان پروپوزال بررسی میزان استرس شغلی معلمان رفتن به سایت اصلی هدف پژوهش حاضر…

  • نسخه 1.7.8 قالب وردپرسی دانش فایل

    نسخه 1.7.8 قالب وردپرسی دانش فایل قالب قالب دانش فایل قالب دانش وردپرسی دانش فایل قالب وردپرس قالب سایت قالب برای سایت قالب وردپرسی قالب دانش فایل نسخه جدید نسخه آخر قالب دانش فایل رفتن به سایت اصلی با سلام…

  • پاورپوینت مدیریت صادرات

    پاورپوینت مدیریت صادرات پاورپوینت مدیریت صادرات و واردات پاورپوینت درس مدیریت صادرات و واردات پاورپوینت مدیریت صادرات رشته اقتصاد رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدیریت صادرات جهت رشته اقتصاد در قالب 58 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل…

  • پاورپوینت درس 7 مطالعات اجتماعی پنجم ابتدایی مبحث نواحی صنعتی مهم ایران

    پاورپوینت درس 7 مطالعات اجتماعی پنجم ابتدایی مبحث نواحی صنعتی مهم ایران رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش مطالعات پنجم ابتدایی مبحث نواحی صنعتی مهم ایران در قالب 16 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره ی مدیریت برند 76 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره ی مدیریت برند 76 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه مدیریت برند مبانی نظری مدیریت برند پیشینه تحقیق مدیریت برند پیشینه داخلی مدیریت برند پیشینه خارجی مدیریت برند پیشینه پژوهش مدیریت برند…

  • نظریه های مددکاری اجتماعی در مورد سازگاری

    نظریه های مددکاری اجتماعی در مورد سازگاری نظریه های سازگاری اجتماعی pdf نظریه های مربوط به سازگاری نظریه های روانشناسی سازگاری نظریه های جامعه شناسی سازگاری اجتماعی نظریه های مددکاری اجتماعی سازگاری دیدگاه های مختلف سازگاری رفتن به سايت اصلي…

  • دانلود تحقیق در مورد رویکرد درمانی فراشناختی docx

    دانلود تحقیق در مورد رویکرد درمانی فراشناختی docx رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی رویکرد درمانی فراشناختی با فرمت docx در قالب 55 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد    …

  • پاورپوینت آموزشی مخصوص کودکان با موضوع مروارید صدف

    پاورپوینت آموزشی مخصوص کودکان با موضوع مروارید صدف پاورپوینت کودکان با موضوع مروارید صدف دانلود پاورپوینت کودکان با موضوع مروارید صدف پاورپوینت درباره کودکان با موضوع مروارید صدف رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزشی مخصوص کودکان با موضوع مروارید…

  • مبانی نظری بررسی تاثیر استرس بر میزان خطای انسانی در بین کارمندان مراقبت پرواز فرودگاه مهرآباد

    مبانی نظری بررسی تاثیر استرس بر میزان خطای انسانی در بین کارمندان مراقبت پرواز فرودگاه مهرآباد رابطه استرس و خطای انسانی تاثیر تنیدگی بر ارتکاب خطای انسانی تاثیر استرس بر میزان خطای انسانی مبانی نظری تاثیر استرس بر میزان خطای…

  • دانلود پاورپوینت بیماری ها و سندروم های ژنتیکی 61 اسلاید

    دانلود پاورپوینت بیماری ها و سندروم های ژنتیکی 61 اسلاید رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بیماری ها و سندروم های ژنتیکی 61 اسلاید جهت رشته پزشکی در قالب 61 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع…

  • پاورپوینت آشنایی با ایمنی صنعتی و تعاریف آن

    پاورپوینت آشنایی با ایمنی صنعتی و تعاریف آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با ایمنی صنعتی و تعاریف آن جهت رشته صنایع در قالب 61 اسلايد و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابليت…

  • جزوه حقوق مدنی 5 استاد محبوبی - حقوق خانواده

    جزوه حقوق مدنی 5 استاد محبوبی - حقوق خانواده جزوه حقوق مدنی 5 استاد محبوبی حقوق خانواده رفتن به سایت اصلی جزوه حقوق مدنی 5  استاد محبوبی - حقوق خانواده 70 صفحه pdf جزوه حقوق مدنی 5  استاد محبوبی -…

  • پاورپوینت آموزش تدریس علوم هشتم - هوازدگی

    پاورپوینت آموزش تدریس علوم هشتم - هوازدگی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس علوم هشتم - هوازدگی به دانش آموزان کلاس هشتم متوسطه اول در قالب 15 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با…

  • دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش بازاریابی

    دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش بازاریابی فصل دوم پایان نامه بازاریابی مبانی نظری بازاریابی پیشینه تحقیق بازاریابی پیشینه داخلی بازاریابی پیشینه خارجی بازاریابی پیشینه پژوهش بازاریابی پیشینه نظری بازاریابی ادبیات نظری بازاریابی چارچوب نظری بازاریابی رفتن به سايت اصلي…

  • پاورپوینت راههای افزايش اعتماد به نفس

    پاورپوینت راههای افزايش اعتماد به نفس پاورپوینت مدیریت ذهن چیست؟ پاورپوینت مدیریت ذهن دیگران پاورپوینت مدیریت ذهن ناخوداگاه پاورپوینت مدیریت ذهن پاورپوینت مدیریت ذهن به روش nlp پاورپوینت مدیریت ذهن ppt رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت راههای افزايش اعتماد…

  • پاورپوینت درباره تشنج

    پاورپوینت درباره تشنج رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تشنج جهت رشته ی پزشکی در قالب 30 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       تشنج عبارت است ازاختلال موقتی درمغز…

  • سیستم پاداش دهی به کارکنان در سازمانها

    سیستم پاداش دهی به کارکنان در سازمانها سیستم پاداش در سازمانها سیستم پاداش دهی در سازمان سیستم پاداش دهی به کارکنان در سازمانها سیستم پاداش در مدیریت منابع انسانی انواع پاداش در مدیریت منابع انسانی تاثیر پاداش بر عملکرد کارکنان…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق کمال گرایی و انواع آن 77 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق کمال گرایی و انواع آن 77 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری کمال گرایی پیشینه تحقیق کمال گرایی پیشینه نظری کمال گرایی پیشینه خارجی کمال گرایی پیشینه داخلی کمال گرایی فصل دوم پایان نامه انواع کمال…

  • پاورپوینت کتاب و درس فصل دوم درمان های روان كاوی زيگموند فرويد

    پاورپوینت کتاب و درس فصل دوم درمان های روان كاوی زيگموند فرويد رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کتاب و درس فصل دوم درمان های روان كاوی زيگموند فرويد جهت رشته روانشناسی در قالب 87 اسلاید و با فرمت pptx…

  • پاورپوینت سوالات کمیته حسابرسی

    پاورپوینت سوالات کمیته حسابرسی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سوالات کمیته حسابرسی جهت رشته ی حسابداری در قالب 39 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       ارزش و نیاز…

  • ​​​​​​​فصل دوم پایان نامه و پیشینه تحقیق در مورد خلاقیت و نوآوری

    ​​​​​​​فصل دوم پایان نامه و پیشینه تحقیق در مورد خلاقیت و نوآوری کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه خلاقیت و نوآوری مبانی نظری خلاقیت و نوآوری پیشینه تحقیق خلاقیت و نوآوری پیشینه داخلی خلاقیت و نوآوری پیشینه خارجی خلاقیت…

  • كاربرد ترانسفورمرها

    كاربرد ترانسفورمرها ترانس ترانسفورمر انواع ترانسها كاربرد ترانسفورمرها دانلود مقاله كاربرد ترانسفورمرها دانلود مقالات الکترونیک دانلود مقالات مهندسی الکترونیک رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته الکترونیک كاربرد ترانسفورمرها   مقدمه ترانسفورمر یك دستگاه تبدیل انرژی الكترومغناطیسی است ، زیرا…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش هویت فرهنگی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش هویت فرهنگی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه هویت فرهنگی مبانی نظری هویت فرهنگی پیشینه تحقیق هویت فرهنگی پیشینه داخلی هویت فرهنگی پیشینه خارجی هویت فرهنگی پیشینه پژوهش هویت فرهنگی پیشینه نظری هویت فرهنگی…

  • پاورپوینت بررسی تحقیق همبستگی با استفاده از تحلیل رگرسیون و تحلیل ماتریس

    پاورپوینت بررسی تحقیق همبستگی با استفاده از تحلیل رگرسیون و تحلیل ماتریس رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی تحقیق همبستگی با استفاده از تحلیل رگرسیون و تحلیل ماتریس جهت رشته آمار در قالب 20 اسلاید و با فرمت pptx…

  • دانلود پاورپوینت نگرش های جدید در مدیریت زیبا سازی و فضاهای سبز شهری

    دانلود پاورپوینت نگرش های جدید در مدیریت زیبا سازی و فضاهای سبز شهری پاورپوینت نگرش های جدید پاورپوینت مدیریت زیبا سازی پاورپوینت فضاهای سبز شهری پاورپوینت نگرش های جدید در مدیریت زیبا سازی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نگرش…

  • انواع اتصالات در مواد نسوز

    انواع اتصالات در مواد نسوز مواد نسوز صنایع حرارتی جرمهای دیرگداز دیرگدازهای اتصال فسفاتی دانلود مقالات رشته صنایع انواع اتصالات در مواد نسوز خرید تحقیق رشته صنایع سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل فروش فایل فروشگاه فایل…

  • ماشین آلات و ابزارهای مورد استفاده در انبار

    ماشین آلات و ابزارهای مورد استفاده در انبار انبار انبارداری ماشین آلات انبار ابزارهای مورد استفاده در انبار دانلود مقاله ماشین آلات و ابزارهای انبار دانلود مقاله ماشین آلات و ابزارهای مورد استفاده در انبار رفتن به سایت اصلی دانلود…

  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه پژوهش اختلال اضطرابی وابسته مصرف مواد و دارو

    فصل دوم پایان نامه و پیشینه پژوهش اختلال اضطرابی وابسته مصرف مواد و دارو کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه اختلال اضطرابی وابسته مصرف مواد و دارو مبانی نظری اختلال اضطرابی وابسته مصرف مواد و دارو پیشینه تحقیق اختلال…