ارزیابی جنگ نرم و عملیات روانی بر ضد جوانان ایرانی و ارائه راهبردهای مقابله با آنها

ارزیابی جنگ نرم و عملیات روانی بر ضد جوانان ایرانی و ارائه راهبردهای مقابله با آنها

جنگ رسانه‌ای علیه ایران
نظام مقابله با جنگ نرم دشمن
عملیات روانی بر ضد جوانان ایرانی
عملیات روانی دشمن علیه جوانان
راهبردهای مقابله با عملیات روانی
ارزیابی جنگ نرم و عملیات روانی بر ضد جوانان ایرانی و ارائه راهبردهای مقابله با آنها
دانلود پایان نامه عملیات روانی
دانلود پایان نامه رشته علوم اجتماعی

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه رشته علوم اجتماعی

ارزیابی جنگ نرم و عملیات روانی بر ضد جوانان ایرانی و ارائه راهبردهای مقابله با آنها

 (بصورت جامع و کامل)

 

قابل استفاده برای رشته های علوم ارتباطات ، جامعه شناسی ، مردم شناسی و علوم سیاسی

 

*آپدیت دوم نیز بصورت رایگان ضمیمه شد!

          1.جنگ رسانه‌ای علیه ایران

          2.نظام مقابله با جنگ نرم دشمن

 

مقدمه 

در تمامی جوامع بشری جوانان از سرمایه های اصلی و كارآمد كشور به حساب آمده و به عنوان آینده سازان جامعه همواره مورد توجه مسئولان و سردمداران بوده اند. در كشور عزیز اسلامی ایران نیز جوانان برومند اسلام چه در صحنه انقلاب و چه در صحنه های حماسه آفرین 8 سال دفاع مقدس نقش به سزائی را ایفاء نموده و همانند جوانان صدر اسلام، یاری كننده رسول مكرم اسلام بوده و بنای حكومت نبوی را با تلاش و توان جوانی خویش به ثمر رسانده و همواره در كنار حضرات معصومین ثمره وجودی اسلام را حفظ کرده اند و هم اكنون نیز با ندای لبیك خویش به مقام عظمای ولایت، سردمدار بر افراشتن پرچم اقتدار اسلام ناب محمدی در عرصه سیاست جهانی می باشند و اقتدار نظام اسلامی را حافظ بوده و خواهند بود . 

 

در واقع، عملیات روانی که مفهوم اصلی این تحقیق است، از مفاهیمی است كه تا به حال تعاریف متعدد و گوناگونی براساس شرایط استفاده از آن ارائه شده است. صلاح نصر از نویسندگان مصری در تعریف عملیات روانی می‌گوید: عملیات روانی همان جنگ كلمه و عقیده است، خواه به صورت مخفی، آشكار، شفاهی و یا كتبی باشد. اساساً سلاحی است كه به انسان و عقل او توجه دارد و هرگاه امكان برقراری ارتباط عاطفی با مخاطب را داشته باشد می‌تواند به اعماق او نفوذ كند.

 

با قدری تامل در حجم برنامه‌های منتشر شده توسط رسانه های بیگانه كه با توجه به محتوای برنامه‌ها، سابقه و دست‌اندركاران آنها، هیچ كدام دوست و حامی منافع ملت ایران محسوب نمی‌شوند، می‌توان به ادراكی از علت این موضوع رسید. رسانه های بیگانه درتلاش مذبوحانه برای سیاه جلوه دادن ایران اسلامی و ناامید كردن جوانان از شرایط موجود و آینده روشن می‌باشند.هر چند در عدم درستی این رسانه ها و سرمایه‌گذاران و هسته‌های اصلی آنها با ایران اسلامی شكی نیست اما به نظر می‌رسد كه نمایاندن مطامع ومنافعی كه این دستگاه‌ها خبر پراكنی در پی آن هستند ونیز اثبات اهداف مزدورانه آنها چندان سهل وآسان نیست.

 

 

کلمات کلیدی:

عملیات روانی

تبلیغات دشمن

عملیات روانی دشمن علیه جوانان

راهبردهای مقابله با عملیات روانی

 

 

 

بیان مسئله: 

دشمن در برنامه ریزی میان مدت و درازمدت خود با تكیه بر تخریب نسل جوان كشور سعی می كند تا با ترویج اقسام فساد و فحشاء و سرگرم كردن آنها به امور از پیش پا افتاده ، جوانان را از پرداختن به رسالت اصلی خود بازدارد و آنها را به عناصری لاابالی ، بی تفاوت و بی اراده تبدیل كند تا از جوانان به عنوان ابزاری بر علیه منافع كشور خودشان استفاده نماید . دشمن با سوء استفاده از شرایط سنی و خصوصیات روحی و روانی جوانان سعی می كنند آنها را آلت دست خود در بازی های سیاسی قرار داده و بر علیه آرمانهای  ملی كشور خود بشوراند .

 

دشمنان جهت دستیابی به  اهداف فوق از روشهای مختلفی از جمله تاثیر گذاری بر افكار عمومی جوانان از طریق استفاده از امكانات و ابزارهای تبلیغاتی  بهره خواهند گرفت . شایان توجه است که در هرشبانه روز، رسانه ها ،خبرگزاریها و رادیو های وابسته به دشمنان انبوهی از اخبار را منتشر  می نمایند . بعنوان مثال در هر شبانه روز بیش از 2460 دقیقه برنامه فارسی فقط از رادیوهای بیگانه در فضای كشورمان پخش می شود .  با توجه به محتوای برنامه ها و سابقه دست اندركاران آنها، هیچكدام دوست و حامی منافع ملت ایران محسوب  نمی شوند و قصد تضعیف نظام اسلامی را از طریق سست کردن اعتقادات و ارزشهای قشر جوان دارند. زیرا که جوانان، همواره مهمترین نقش را در توسعه پایدار یک کشور دارند .

 

 

 

 

فهرست مطالب

فصل اول :کلیات تحقیق

مقدمه

بیان مسئله

اهمیت و ضرورت تحقیق

اهداف تحقیق

پیشینه تحقیق

سؤالات تحقیق

روش تحقیق

روش جمع‌آوری اطلاعات

جامعه آماری و نمونه تحقیق (روش نمونه‌گیری ذکر شود)

ابزار اندازه‌گیری (روایی و اعتبار ابزار ذکر شود)

روش‌های تجزیه و تحلیل اطلاعات و مدل‌های آماری مورد استفاده

تعریف مفاهیم

شرح خدمات گزارش

 

فصل دوم : مبانی نظری تحقیق

مقدمه

بخش اول:عملیات روانی و تهدیدات علیه جوانان در نگاه مقام معظم رهبری

نقش منافقان داخلی در خارج کردن جوانان از صحنه

ولنگاری ، بی بند و باری و سرگرم شدن جوانان به مسائل جنسی

تاثیر پذیری جوانان از تبلیغات دشمن

تلاش برای منحرف کردن ذهن جوانان از آرمانهای انقلابی و اهداف نظام

بخش دوم : تعاریف و مفاهیم نظری

عملیات‌روانی

تقسیم بندی عملیات‌روانی

الف) عملیات‌روانی استراتژیک

ب) عملیات‌روانی تاکتیکی

تقسیم‌بندی دیگری از عملیات‌روانی

الف) عملیات‌روانی آشکار

ب) عملیات‌روانی پنهان

الف – تبلیغات سیاه

محدودیتها و معایب تبلیغات سیاه

نمونه‌های تبلیغات سیاه

ب- تبلیغات خاکستری

محدودیتهی تبلیغات خاکستری

بخش سوم : فشارهای عملی و روانی در عملیات روانی

فشارهای عملی در جنگ روانی

فشارهای عملی

فشارهای نظامی و تسلیحاتی

فشارهای اقتصادی

فشارهای سیاسی ـ دیپلماتیک

فشارهای فرهنگی و اجتماعی

فشارهای روانی ـ تبلیغی

امکانات و تجهیزات کشور مبدأ

 

بخش چهارم : عملیاتی‌سازی عملیات روانی

فصل سوم : ارائه و تحلیل داده های جمع آوری شده از رسانه های بیگانه

مقدمه

بخش اول : فضای کلی رسانه ای علیه قشر جوان ایرانی با تاکید بر تبلیغات رسانه های بیگانه

بخش دوم : محور یابی  عملیات روانی

بخش سوم : اطلاعات کمی محوریابی عملیات روانی رسانه های بیگانه علیه جوانان

در این بخش از گزارش، هر یک این پنج مقوله اصلی و زیر مقوله های آنها، به تفکیک در قالب نمودار و جداول زیر نشان داده می شوند.

الف) موضوعات و مسائل اجتماعی

نتایج کلی حاصل از تحلیل کمی عملیات روانی رسانه های بیگانه در حوزه متغیرهای اجتماعی

نمودار ۱- اجتماعی (مجموع فراوانی هر یک از مؤلفه های عملیات روانی در جهت بزرگنمایی مسائل اجتماعی)

نمودار ۲- اجتماعی (درصد هر یک از مؤلفه های عملیات روانی در جهت بزرگنمایی مسائل اجتماعی)

نمودار ۳- اجتماعی (مجموع فراوانی سهم هر کشور در ایجاد عملیات روانی جهت بزرگنمایی مسائل اجتماعی)

نمودار ۴- اجتماعی (درصد سهم هر کشور در ایجاد عملیات روانی جهت بزرگنمایی مسائل اجتماعی)

نمودار ۵- اجتماعی (مجموع فراوانی متغیرهای عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعی به تفکیک کشور)

نمودار ۶- اجتماعی (مجموع فراوانی فعالیت هر کشورها به تفکیک عامل عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعی)

نمودار ۷- اجتماعی (درصد هر یک از عوامل عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعی از سوی آمریکا)

نمودار ۷- اجتماعی (درصد هر یک از عوامل عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعی از سوی اسرائیل)

نمودار ۹- اجتماعی (درصد هر یک از عوامل عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعی از سوی انگلیس)

نمودار ۱۰- اجتماعی (درصد هر یک از عوامل عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعی از سوی فرانسه)

نمودار ۱۱- اجتماعی (درصد هر یک از عوامل عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعی از سوی آلمان)

نمودار ۱۲- اجتماعی (درصد هر یک از عوامل عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعی از سوی گروه های معاند و مخالف)

ب) متغیر های اقتصادی

نتایج کلی حاصل از تحلیل کمی عملیات روانی رسانه های بیگانه در حوزه متغیرهای اقتصادی

نمودار ۱۳- اقتصادی  (مجموع فراوانی هر یک از مؤلفه های عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اقتصادی)

نمودار ۱۴- اقتصادی  (درصد هر یک از مؤلفه های عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اقتصادی)

نمودار ۱۵- اقتصادی (مجموع فراوانی سهم هر کشور در ایجاد عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اقتصادی)

نمودار ۱۶- اقتصادی (درصد سهم هر کشور در ایجاد عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اقتصادی)

نتایج کلی حاصل از تحلیل کمی عملیات روانی رسانه های بیگانه در حوزه متغیرهای سیاسی

نمودار ۲۰- سیاسی  (وضعیت فراوانی هر یک از مؤلفه های عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل سیاسی به تفکبک کشور)

نمودار ۲۱- سیاسی  (مجموع فراوانی هر یک از مؤلفه های عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل سیاسی)

نمودار ۲۲- سیاسی  (درصد هر یک از مؤلفه های عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل سیاسی)

نمودار ۲۳- سیاسی  (مجموع فراوانی فعالیت هر یک از کشورها در جهت ایجاد عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل سیاسی)

نمودار ۲۴- سیاسی  (درصد فعالیت هر یک از کشورها در جهت ایجاد عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل سیاسی)

نمودار ۲۵- سیاسی  (درصد فعالیت آمریکا به تفکیک مؤلفه های عملیات روانی در جهت تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل سیاسی)

نمودار ۲۶- سیاسی  (درصد فعالیت اسرائیل به تفکیک مؤلفه های عملیات روانی در جهت تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل سیاسی)

نمودار ۲۷- سیاسی  (درصد فعالیت انگلیس به تفکیک مؤلفه های عملیات روانی در جهت تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل سیاسی)

نمودار ۲۸- سیاسی  (درصد فعالیت فرانسه به تفکیک مؤلفه های عملیات روانی در جهت تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل سیاسی)

نمودار ۲۹- سیاسی  (درصد فعالیت آلمان به تفکیک مؤلفه های عملیات روانی در جهت تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل سیاسی)

نمودار ۳۰- سیاسی  (درصد فعالیت معاند و مخالف به تفکیک مؤلفه های عملیات روانی در جهت تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل سیاسی)

ت) متغیر مسائل فرهنگی و مذهبی

نتایج کلی حاصل از تحلیل کمی عملیات روانی رسانه های بیگانه در حوزه متغیرهای فرهنگی و مذهبی

نمودار ۳۱- فرهنگی و مذهبی (مجموع فراوانی هر یک از مؤلفه های عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگی و مذهبی)

نمودار ۳۲- فرهنگی و مذهبی (درصد هر یک از مؤلفه های عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگی و مذهبی)

نمودار ۳۳- فرهنگی و مذهبی (مجموع فراوانی فعالیت هر کشور در ایجاد عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگی و مذهبی)

نمودار ۳۴- فرهنگی و مذهبی (درصد فعالیت هر کشور در ایجاد عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگی و مذهبی)

نمودار ۳۵- فرهنگی و مذهبی (مجموع فراوانی فعالیت هر کشور در ایجاد تأثیر بر بزرگنمایی مسائل فرهنگی و مذهبی از طریق عوامل عملیات روانی)

نمودار ۳۶- فرهنگی و مذهبی (درصد فعالیت آمریکا به تفکیک عوامل ایجاد کننده عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگی و مذهبی)

نمودار ۳۷- فرهنگی و مذهبی (درصد فعالیت اسرائیل به تفکیک عوامل ایجاد کننده عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگی و مذهبی)

نمودار ۳۸- فرهنگی و مذهبی (درصد فعالیت انگلیس به تفکیک عوامل ایجاد کننده عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگی و مذهبی)

نمودار ۳۹- فرهنگی و مذهبی (درصد فعالیت فرانسه به تفکیک عوامل ایجاد کننده عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگی و مذهبی)

نمودار ۴۰- فرهنگی و مذهبی (درصد فعالیت آلمان به تفکیک عوامل ایجاد کننده عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگی و مذهبی)

نمودار ۴۱- فرهنگی و مذهبی (درصد فعالیت گروه های معاند و مخالف به تفکیک عوامل ایجاد کننده عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگی و مذهبی)

ث) سایر موضوعات ( غیر قابل جایگذاری در طبقات چهار گانه )

نمودار ۱۷- اقتصادی (مجموع فراوانی سهم هر کشور در ایجاد مرلفه های عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اقتصادی)

نمودار ۱۸- اقتصادی (درصد مجموع فراوانی سهم هر کشور در ایجاد عملیات روانی “القاء بحرانی بودن اوضاع جوانان و بزرگنمایی مشکلات جوانان”)

نمودار ۱۹- اقتصادی (درصد مجموع سهم هر کشور در ایجاد عملیات روانی “القاء وجود تبعیض طبقاتی در میان جوانان”)

متغیر مسائل سیاسی

نتایج کلی حاصل از تحلیل کمی عملیات روانی رسانه های بیگانه در حوزه موضوعات متفرقه غیر قابل جایگذاری در طبقات چهار گانه

نمودار ۴۲- سایر موضوعات  (مجموع فراوانی عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی سایر موضوعات به تفکیک کشور)

نمودار ۴۳- سایر موضوعات  (درصد عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی سایر موضوعات به تفکیک کشور)

ت) مجموع کل فراوانی مؤلفه های عملیات روانی

نمودار ۴۴- مجموع کل فراوانی فعالیت های عملیات روانی به تفکیک حوزه های تأثیر

نمودار ۴۵- درصد کل فعالیت های عملیات روانی به تفکیک حوزه های تأثیر

نمودار ۴۶- مجموع کل فعالیت های عملیات روانی به تفکیک کشور

نمودار ۴۷- درصد کل فعالیت های عملیات روانی به تفکیک کشور

محورهایی که بیشترین استفاده را در عملیات رسانه ای بیگانگان داشتند

محورهایی که کمترین استفاده را در عملیات رسانه ای بیگانگان داشتند

محورهایی که در عملیات رسانه ای همه کشورها بیگانه مورد استفاده قرار گرفته

 

بخش چهارم : شگردهای تبلیغی

 

فصل چهارم : تعیین فرصتها، تهدیدها، نقاط قوت، نقاط ضعف و ارائه راهبردهای مقابله با عملیات روانی

مقدمه

بخش اول : فرصتها، تهدیدات، نقاط قوت و نقاط ضعف

فرصت ها و تهدیدات خارجی

نقاط قوت و ضعف داخلی

فرصتهای عمده برای نهادهای مسئول کشور در حوزه فعالیتهای رسانه ای در برابر عملیات روانی بیگانگان علیه جوانان کشور

تهدیدات عمده برای نهادهای مسئول کشور در حوزه فعالیتهای رسانه ای در برابر عملیات روانی بیگانگان علیه جوانان کشور

نقاط قوت عمده  نهادهای مسئول کشور در حوزه فعالیتهای رسانه ای در برابر عملیات روانی بیگانگان علیه جوانان کشور

نقاط ضعف عمده  نهادهای مسئول کشور در حوزه فعالیتهای رسانه ای در برابر عملیات روانی بیگانگان علیه جوانان کشور

بخش دوم : راهبردهای مقابله با عملیات روانی رسانه های بیگانه

راهبرد

راهبردهای مقابله با عملیات روانی دشمن علیه جوانان

 

 

*آپدیت دوم نیز بصورت رایگان ضمیمه شد!

          1.جنگ رسانه‌ای علیه ایران

          2.نظام مقابله با جنگ نرم دشمن

 

 

 

  • جزوه درس روش هاي رسمي در مهندسي نرم افزار + نمونه سوال

    جزوه درس روش هاي رسمي در مهندسي نرم افزار + نمونه سوال رفتن به سايت اصلي جزوه درس روش هاي رسمي در مهندسي نرم افزار + نمونه سوال به تعداد 45 صفحه pdf مناسب مرور سریع و جمع بندی ایام…

  • پاورپوینت چفد ها و طاق ها

    پاورپوینت چفد ها و طاق ها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت چفد ها و طاق ها جهت رشته ی معماری در قالب 57 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • نظریه های یادگیری و تاثیر انگیزش بر آن

    نظریه های یادگیری و تاثیر انگیزش بر آن نظریه های یادگیری تاثیر انگیزش در یادگیری رویکرد رفتارگرا در مورد یادگیری رویکرد شناخت گرایی در مورد یادگیری رویکرد ساخت گرایی در مورد یادگیری رویکرد فرا شناخت در مورد یادگیری رفتن به…

  • بررسی شهود و اقرار در زنا در فقه امامیه

    بررسی شهود و اقرار در زنا در فقه امامیه بررسی شهود در زنا بررسی اقرار در زنا اقرار در اثبات زنا اثبات زنا در فقه امامیه پایان نامه حد زنا زنا در فقه امامیه مبانی حد زنا در فقه امامیه…

  • علل تاثیرگذار بر بحرانهای بانكی و ارتباط آن با تقاضای پول

    علل تاثیرگذار بر بحرانهای بانكی و ارتباط آن با تقاضای پول تقاضای پول بحران های بانکی ارتباط بحران های بانکی و تقاضای پول دانلود پایان نامه تقاضای پول دانلود پایان نامه بحران های بانکی اثر بحران های بانکی بر تقاضای…

  • پاورپوینت کتاب روش تحقیق در علوم اجتماعی توسط ریمون کیوی و لوک وان کامپنهود

    پاورپوینت کتاب روش تحقیق در علوم اجتماعی توسط ریمون کیوی و لوک وان کامپنهود پاورپوینت کتاب روش تحقیق در علوم اجتماعی توسط ریمون کیوی و لوک وان کامپنهود رفتن به سایت اصلی پاورپوینت کتاب روش تحقیق در علوم اجتماعی توسط…

  • پاورپوینت دوام بتن و عمده دلایل کم دوامی بتن وخرابی های ایجاد شده

    پاورپوینت دوام بتن و عمده دلایل کم دوامی بتن وخرابی های ایجاد شده پاورپوینت عوامل موثر بر دوام بتن پاورپوینت آزمایش های دوام بتن پاورپوینت خرابی و دوام بتن پاورپوینت آزمایش جذب آب مویینه بتن پاورپوینت آزمایش های مربوط به…

  • فصل دوم پایان نامه امنیت محاسبات ابری

    فصل دوم پایان نامه امنیت محاسبات ابری کلمات کلیدی : پایان نامه امنیت محاسبات ابری مبانی نظری امنیت محاسبات ابری پیشینه تحقیق امنیت محاسبات ابری پیشینه داخلی امنیت محاسبات ابری پیشینه خارجی امنیت محاسبات ابری پیشینه پژوهش امنیت محاسبات ابری…

  • خلاصه کتاب + جزوه دست نویس فلسفه حسابرسی

    خلاصه کتاب + جزوه دست نویس فلسفه حسابرسی خلاصه کتاب جزوه دست نویس فلسفه حسابرسی رفتن به سایت اصلی خلاصه کتاب + جزوه دست نویس فلسفه حسابرسی جزوه دست نویس دانشجو از مباحث کلاس به تعداد 40 صفحه pdf  خلاصه…

  • پاورپوینت فصل پنجم ریاضی نهم مبحث عبارت‏های جبری

    پاورپوینت فصل پنجم ریاضی نهم مبحث عبارت‏های جبری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش ریاضی نهم متوسطه مبحث عبارت‏های جبری در قالب 42 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • پرسشنامه بررسی رابطه بین بازاریابی رابطه مند و وفاداری مشتریان

    پرسشنامه بررسی رابطه بین بازاریابی رابطه مند و وفاداری مشتریان پرسشنامه بازاریابی رابطه مند پرسشنامه وفاداری مشتریان پرسشنامه رابطه بازاریابی رابطه مند و وفاداری مشتریان رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه بررسی رابطه بین بازاریابی رابطه مند و وفاداری…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق کارآفرینی سازمانی 6

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق کارآفرینی سازمانی 6 کارآفرینی سازمانی مبانی نظری کارآفرینی سازمانی تاریخچه کارآفرینی سازمانی پیشینه تحقیق کارآفرینی سازمانی پیشینه پژوهش کارآفرینی سازمانی مبانی نظری در مورد کارآفرینی سازمانی پیشینه تحقیق در مورد کارآفرینی سازمانی ادبیات نظری کارآفرینی…

  • دانلود پاورپوینت نظریه مراجع محوری راجرز

    دانلود پاورپوینت نظریه مراجع محوری راجرز رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نظریه مراجع محوری راجرز جهت رشته روانشناسی در 25 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       راجرز در بخشی…

  • دانلود پاورپوینت ارزش زمانی پول

    دانلود پاورپوینت ارزش زمانی پول رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ارزش زمانی پول جهت رشته اقتصاد در 26 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       در زمان حال، مقدار پول…

  • انتقال به مرحله والدینی و بررسی تغییرات و چالش های آن

    انتقال به مرحله والدینی و بررسی تغییرات و چالش های آن انتقال به مرحله والدینی پایان نامه انتقال به مرحله والدینی عوامل تمايز مراحل رشد خانواده چالش های انتقال به مرحله والدینی تغییرات در انتقال به مرحله والدینی چالشها برای…

  • پاورپوینت آشنایی با برنامه‌های مسکن پس از انقلاب اسلامی

    پاورپوینت آشنایی با برنامه‌های مسکن پس از انقلاب اسلامی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با برنامه‌های مسکن پس از انقلاب اسلامی جهت رشته گوناگون در قالب 29 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و…

  • فصل سوم پایان نامه تاب آوری و احساس تنهایی

    فصل سوم پایان نامه تاب آوری و احساس تنهایی کلمات کلیدی : پایان نامه تاب آوری پایان نامه احساس تنهایی فصل سوم پایان نامه تاب آوری فصل سوم پایان نامه احساس تنهایی فصل سوم پایان نامه ارشد تاب آوری فصل…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تفکر انتقادی 117 صفحه

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تفکر انتقادی 117 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه تفکر انتقادی مبانی نظری تفکر انتقادی پیشینه تحقیق تفکر انتقادی پیشینه داخلی تفکر انتقادی پیشینه خارجی تفکر انتقادی پیشینه پژوهش تفکر انتقادی پیشینه نظری…

  • ارزیابی قانونی و فقهی فرق دیه زن و مرد

    ارزیابی قانونی و فقهی فرق دیه زن و مرد دیه زن دیه مرد تفاوت دیه زن و مرد تفاوت دیه زن و مرد در فقه تفاوت دیه زن و مرد در قانون بررسی تفاوت دیه زن و مرد از نظر…

  • پاورپوینت آشنایی با کلیات حقوق مالکیت فکری و مصادیق آن با تاکید بر ثبت اختراع داخلی

    پاورپوینت آشنایی با کلیات حقوق مالکیت فکری و مصادیق آن با تاکید بر ثبت اختراع داخلی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با کلیات حقوق مالکیت فکری و مصادیق آن با تاکید بر ثبت اختراع داخلی  جهت رشته صنایع…

  • دانلود پاورپوینت كامپيوتر و مديريت داده‌ها

    دانلود پاورپوینت كامپيوتر و مديريت داده‌ها دانلود پاورپوینت كامپيوتر و مديريت داده‌ها پاورپوینت كامپيوتر و مديريت داده‌ها دانلود پاورپوینت  مديريت داده‌ها پاورپوینت مديريت داده‌ه چیست رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت كامپيوتر و مديريت داده‌ها در قالب 48 اسلاید و با فرمت pptx بصورت…

  • بررسی فضا،محیط و مسکن با تاکید بر معماری قاجار و پهلوی

    بررسی فضا،محیط و مسکن با تاکید بر معماری قاجار و پهلوی طراحی معماری قاجار تزئینات دوره قاجار تزئینات معماری دوره قاجار خانه های دوره قاجار خصوصیات معماری دوره قاجار معماری دوره پهلوی معماری دوره پهلوی اول معماری دوره ی پهلوی…

  • پاورپوینت اصول كنترل ، بازرسی و تحويل تاسيسات و تجهيزات مكانيكی

    پاورپوینت اصول كنترل ، بازرسی و تحويل تاسيسات و تجهيزات مكانيكی دانلود پاورپوینت اصول كنترل ، بازرسی و تحويل تاسيسات و تجهيزات مكانيكی پاورپوینت اصول كنترل تاسيسات و تجهيزات مكانيكی پاورپوینت اصول بازرسی و تحويل تاسيسات و تجهيزات مكانيكی پاورپوینت…

  • دانلود پاورپوینت آنالیز روغن

    دانلود پاورپوینت آنالیز روغن پاورپوینت آنالیز روغن دانلود پاورپوینت آماده آنالیز روغن پاورپوینت درمورد مکانیک و آنالیز روغن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آنالیز روغن جهت رشته اتومکانیک در 45 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی حمایت سازمانی ادراک شده

    ادبیات نظری و پیشینه تجربی حمایت سازمانی ادراک شده کلمات کلیدی : مبانی نظری حمایت سازمانی ادراک شده دانلود مبانی نظری حمایت سازمانی ادراک شده پیشینه تحقیق حمایت سازمانی ادراک شده پیشینه داخلی حمایت سازمانی ادراک شده پیشینه خارجی حمایت…

  • پاورپوینت حسابداری پیشرفته

    پاورپوینت حسابداری پیشرفته رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت حسابداری پیشرفته جهت رشته ی حسابداری در قالب 366 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       تاجر شخصی است كه مالكیت…

  • دانلود پاورپوینت خلاقیت و آشنایی با تکنیک های آن

    دانلود پاورپوینت خلاقیت و آشنایی با تکنیک های آن پاورپوینت تکنیک های خلاقیت پاورپوینت آشنایی با موانع خلاقیت پاورپوینت فرآیند خلاقیت و کاربرد آن در سازمان ها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت خلاقیت و آشنایی با تکنیک های آن…

  • پاورپوینت آشنایی با ISI

    پاورپوینت آشنایی با ISI رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با ISI جهت رشته گوناگون در قالب 38 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       مؤسسهٔ اطلاعات علمی یا…

  • پاورپوینت آموزش تزئینات و معماری داخلی درخانه

    پاورپوینت آموزش تزئینات و معماری داخلی درخانه پاورپوینت معماری داخلی پاورپوینت معماری داخلی رایگان دانلود پاورپوینت معماری داخلی دانلود رایگان پاورپوینت معماری داخلی پاورپوینت طراحی داخلی پاورپوینت رنگ در معماری داخلی پاورپوینت آموزش تزئینات و معماری داخلی درخانه رفتن به…

  • گزارش کارآموزی مهندسی کشاورزی با عنوان کنه های انباری برنج و گندم

    گزارش کارآموزی مهندسی کشاورزی با عنوان کنه های انباری برنج و گندم دانلود پایان نامه کنه های انباری دانلود پایان نامه کنه های انباری برنج و گندم دانلود پایان نامه کنه های برنج و گندم دانلود پایان نامه آفات كشاورزی…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش وفاداری به برند

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش وفاداری به برند مبانی نظری وفاداری به برند دانلود مبانی نظری وفاداری به برند پیشینه تحقیق وفاداری به برند ادبیات نظری وفاداری به برند فصل دوم پایان نامه وفاداری به برند مبانی نظری و پیشینه…

  • پاورپوینت عملیات رابطه ای و منطقه ای

    پاورپوینت عملیات رابطه ای و منطقه ای رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت عملیات رابطه ای و منطقه ای جهت رشته ریاضی در قالب 11 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • پاورپوينت آموزش G.P.S

    پاورپوينت آموزش G.P.S رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت آموزش G.P.S جهت رشته جغرافیا قالب  52 اسلايد و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش         سیستم تعیین مختصات جهانی از جمله دانشها…

  • جزوه حقوق مدنی 3 قواعد عمومي قراردادها دکتر قاسم زاده

    جزوه حقوق مدنی 3 قواعد عمومي قراردادها دکتر قاسم زاده جزوه حقوق مدنی 3 قواعد عمومي قراردادها دکتر قاسم زاده رفتن به سایت اصلی جزوه حقوق مدنی 3 - قواعد عمومي قراردادها- دکتر قاسم زاده به تعداد 45 صفحه pdf…

  • پاورپوينت آشنایی با مدیریت منابع انسانی

    پاورپوينت آشنایی با مدیریت منابع انسانی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت آشنایی با مدیریت منابع انسانی جهت رشته مدیریت در قالب 20 اسلايد و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش      …