ابعاد و مولفه های مدیریت ارتباط با مشتری و عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی استراتژی CRM

ابعاد و مولفه های مدیریت ارتباط با مشتری و عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی استراتژی CRM

مولفه های مدیریت ارتباط با مشتری
مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه
عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی CRM
عوامل کلیدی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری
عوامل موثر بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری
ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری
عوامل موثر بر مدیریت ارتباط با مشتری
پیاده سازی اثربخش مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه
پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه رشته مدیریت

ابعاد و مولفه های مدیریت ارتباط با مشتری و عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی استراتژی CRM

 

 

 

 

 

هدف از این پژوهش بررسی ابعاد و مولفه های مدیریت ارتباط با مشتری و عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی استراتژی CRM  می باشد.

 

 

 

 

 

ابعاد و عناصر مدیریت ارتباط با مشتریان

سين، تسه و ييم عناصر سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان را به شرح ذيل برمي شمارند: (طاهرپور و طیبی، 1389)

 

بعد نخست؛ تمركز بر مشتريان كليدي: شامل تمركز گسترده بر مشتري اصلي و تحويل مستمر ارزش افزوده و برتر به مشتريان كليدي منتخب از طريق عرضه هاي شخصي شده و دلخواه است. اين بعد شامل: 1. بازاريابي مشتري اصلي؛ 2. شناخت ارزش دوره  عمر مشتري كليدي؛ 3. سفارشي‌سازي (شخصي‌سازي)؛ 4. بازاريابي تعاملي خلق مجدد. (طاهرپور و طیبی، 1389)

 

بعد دوم؛ سازمان مدیریت ارتباط با مشتریان:CRM  ضرورتا به معني تغييرات اساسي در روش سازماندهي و فرايندهاي كسب وكار شركت هاست. شركت ها بايد به چالش هاي اصلي سازمان در رابطه با شروع و آغاز CRM  توجه بيشتري داشته باشند. اين بعد شامل: 1. ساختار سازماني؛ 2. الزام منابع سطح سازمان و 3. مديريت منابع انساني. (طاهرپور و طیبی، 1389)

 

 

بعد سوم؛ مديريت دانش: طبق ديدگاه مبتني بر دانش شركت، منطق اصلي براي وجود يك شركت، ايجاد، انتقال وكاربرد دانش است، از ديدگاه مديريت ارتباط با مشتري، دانش مي تواند به آنچه كه از تجربه يا مطالعه عملي داده مشتري ياد گرفته شده است، اطلاق شود. اين بعد شامل: 1. يادگيري و ايجاد دانش؛ 2.  انتشار و به اشتراك گذاري دانش؛ 3.  پاسخگويي دانش. (طاهرپور و طیبی، 1389) 

 

بعد چهارم؛ مدیریت ارتباط با مشتریان مبتني بر فناوري: داده مشتري دقيق، براي عملكرد موفقيت آميز CRM، حياتي است و در نتيجه، فناوري نقش مهمي درCRM  و در افزايش هوشمندي شركت بازي مي كند. قانون پارتو بیانگر آنست که 80 درصد درآمد و سود يك شركت به وسيله 20 درصد مشتريان آن تأمين مي شود، لذا اين مشتريان براي شركت از اهميت ويژه اي برخوردارند و براي خدمت رساني به اين مشتريان بايد سازماندهي شركت به نحوي باشد كه بتواند تمام منابع خود را در براي كسب رضايت آنها بسيج كند و از طرف ديگر اين امر مستلزم مديريت اطلاعات مشتريان و شناخت مطلوب آنهاست (مديريت دانش) و تمام اين فرآيند بدون وجود فناوري عملي نخواهد بود. (طاهرپور و طیبی، 1389)

 

 

 

 

 

انواع سیستم های مدیریت ارتباط با مشتریان (عباسی و ترکمنی، 1389)

الف- مدیریت ارتباط با مشتریان عملیاتی: در این روش تمامی مراحل ارتباط با مشتری، از مرحله بازاریابی و فروش تا خدمات پس از فروش و دریافت بازخورد از مشتری، به یک فرد سپرده می شود؛ البته به نحوی که فروشندگان و مهندسان ارائه خدمات بتوانند سابقه هر یک از مشتریان را بدون مراجعه به این فرد در دسترس داشته باشند. از ابزارها و روش های CRM عملیاتی می توان به سیستم قدرت فروش مکانیره اشاره کرد که تمامی عملیات مربوط به مدیریت تماس، بورس و مدیریت اداره فروش را بر عهده دارد.

 

 

بخشی عملیاتی CRM به طور معمول شامل سه حوزه عمومی کسب و کار یعنی خودکار سازی عملیات بخش فروش یا SFA، پشتیبانی و خدمت به مشتری یا CSS و خودکار سازی عملیات بازاریابی یا EMA می باشد. بخش بازاریابی فراهم کننده اطلاعاتی در خصوص رقبا، گرایش بازار و متغیرهای کلان محیطی است. بخش مدیریت فروش برخی از فرایندهای فروش و مدیریت فروش شرکت را خودکار می کند. این بخش به جمع آوری و دنبال کردن اطلاعات مربوط به عادات خرید، پسند و سلیقه و جمعیت شناسی مشتریان و کارایی کارکنان بخش فروش می پردازد. بخش خدمات مشتری نیز مامور خودکار سازی برخی خدمات از قبیل درخواست اطلاعات، شکایات، محصولات مرجوعی و …است.

 

 

 

ب- مدیریت ارتباط با مشتریان تحلیلی: در CRM تحلیلی، ابزارها و روش هایی به کار می رود که اطلاعات به دست آمده از CRM عملیاتی را تجزیه و تحلیل کرده و نتایج آن را برای مدیریت عملکرد تجاری آماده می کند. در واقع، CRM عملیاتی و تحلیلی در یک تعامل دو طرفه هستند، یعنی داده های بخش عملیاتی در اختیار بخش تحلیل قرار می گیرد، پس از تحلیل داده ها، نتایج به دست آمده تاثیر مستقیمی بر بخش عملیات خواهد داشت. به کمک تحلیل های این بخش، مشتریان دسته بندی شده و امکان تمرکز سازمان بر روی بخش خاصی از مشتریان فراهم می شود. 

 

 

‏ج- مدیریت ارتباط با مشتریان تعاملی: در این نوع ارتباط، مشتری برای برقراری ارتباط با سازمان، از آسان ترین روش ممکن مانند تلفن، تلفن همراه، فکس، ایتنرنت و سایر روش های مورد نظر خود استفاده می کند؛ CRM تعاملی به دلیل امکان انتخاب روش از سوی مشتری و اینکه بیشتر فرایندها (از جمع آوری داده ها تا پردازش و ارجاع مشتری)، در کمترین ‏زمان ممکن به مسئول مربوطه می رسد، باعث مراجعه مجدد مشتری و ادامه ارتباط با شرکت می شود.

 

 

مولفه‌های مرتبط با مدیریت ارتباط با مشتریان

2-2-9-1 فرآیندها
مدیریت ارتباط با مشتری یک استراتژی درون‌سازمانی است که هدفش رضایت مشتری و برقراری ارتباط بلندمدت با مشتری است. یک عامل مهم این است که فرآیندهایی که در تعامل با مشتری هستند مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرند. بنابراین، فرآیندهایی که شامل تعامل با مشتری می باشند عبارتند از: بازاریابی، فروش و خدمات. (کرامتی و نیکزاد، 1387)

•    بازاریابی
با در نظر گرفتن اینکه فرآیندهای بازاریابی در هسته قرار دارند و به طور وضوح در جهت نیازهای مشتری می باشند، استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری اثرش را بر یکپارچه کردن فرآیندهای سازمان می گذارد. مدیریت ارتباط با مشتری، درک نیازهای مشتری، دانستن رفتار خرید مشتری همه اینها فعالیت هایی هستند که در فرآیند بازاریابی اتفاق می افتند. (کرامتی و نیکزاد، 1387)

 

 

CRM راهبردي جامع و مشتمل بر فرايند تحصيل، نگهداري و مشاركت با مشتريان منتخب براي ايجاد ارزش عالي هم براي شركت و هم براي مشتريان است. مطابق اين ديدگاه هدف CRM بهبود بهره وري و عملكرد بازاريابي است و اين بهره وري از طريق افزايش كارايي و اثربخشي بازاريابي در براي كسب رضايت مشتريان و جلب اعتماد و وفاداري آنها حاصل مي شود و بالطبع سازمان نيز مي تواند به اهداف سودآوري خود برسد.

 

 

با توجه به شكل ذیل،  CRMاز طريق ايجاد، حفظ و تقويت رابطه با مشتريان اصلي، سعي در شناخت آنها و نيازها و خواسته هاي ايشان دارد و از طريق پاسخ مناسب و به موقع به اين نيازها، رضايت مشتريان را هر چه بيشتر جلب كرده و كم كم موجب افزايش وفاداري و اعتماد آنها به سازمان مي شود و بدين ترتيب عملكرد بازاريابي بهبود مي يابد. (رضايت و اعتماد دو شاخص اصلي عملكرد بازاريابي) و از طرف ديگر حفظ مشتريان و وفاداري آنها موجب كاهش هزينه هاي سازمان در جذب مشتريان جديد مي شود. زيرا مشتريان وفادار به تبليغات دهان به دهان مثبت دست زده و مشتريان جديدي را به سازمان وارد مي كنند و در نتيجه موجب افزايش فروش شده و سودآوري سازمان افزايش مي يابد. (طاهرپور و طیبی، 1389)

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب2-1 مقدمه    3
2- مدیریت ارتباط با مشتریان    4
2-2-1 مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریان    4
2-2-2 اهمیت و ضرورت مدیریت ارتباط با مشتریان    5
2-2-3 تعاریف مدیریت ارتباط با مشتریان    6
2-2-4 مزایای استفاده از سیستم مدیریت ارتباط با مشتری    9
2-2-5 ویژگیهای کاربردی مدیریت ارتباط با مشتریان    11
2-2-6 اهداف مدیریت ارتباط با مشتری    12
2-2-7 ابعاد و عناصر مدیریت ارتباط با مشتریان    13
2-2-8 انواع سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتریان (عباسی و ترکمنی، 1389)    14
2-2-9 مولفههای مرتبط با مدیریت ارتباط با مشتریان    15
2-2-9-1 فرآیندها    15
2-2-9-2 عامل انسانی    17
2-2-9-3 تکنولوژی    18
2-2-10 فرآیند کلی مدیریت امور مشتریان    21
2-2-11 مراحل ارائه خدمات در مدیریت ارتباط با مشتری    22
2-2-12 عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی استراتژی CRM    24
2-2-13 شرح فاکتورهای ریسک (کرامتی و همکاران، 1388)    30
2-2-14 فرآیند پیاده سازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان    38
2-2-14-1 مدل نظری پیادهسازی مدیریت ارتباط با مشتریان    39
2-2-15 مديريت ارتباط با مشتري الكترونيك (eCRM)    43
2-3 مبنای نظری مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    51
2-3-1 مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    51
2-3-2 تعریف مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    53
2-3-3 اهداف مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    54
2-3-4 مزایای کاربرد تلفن همراه در مدیریت ارتباط با مشتریان    55
2-3-5 مولفه های موثر بر پذیرش خدمات مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    57
2-3-6 کاربرد مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه در صنایع مختلف    59
2-4 عوامل کلیدی موفقیت جهت پیاده سازی اثربخش مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    62
2-4-1 مدلهای نظری مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    63
2-6 پیشینه تحقیق    68
2-7 مزایای بکارگیری دادهکاوی در مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    73
2-8 محدودیتهای بکارگیری دادهکاوی در مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    75

فهرست منابع    78
منابع فارسی    78
منابع لاتین    79

  • ماهیت خودپنداره تحصیلی و نقش آن در پیشرفت تحصیلی

    ماهیت خودپنداره تحصیلی و نقش آن در پیشرفت تحصیلی کلمات کلیدی : تعریف خودپنداره تحصیلی خودپنداره تحصیلی دانش اموزان اهمیت خودپنداره تحصیلی خودپنداره تحصیلی در دانش آموزان مقایسه خودپنداره تحصیلی نقش اسناد در خود پنداره تحصيلي تحقیق پایان نامه خودپنداره…

  • بررسی علل عدم شركت دانش آموزان در فعالیت های ورزشی فوق برنامه

    بررسی علل عدم شركت دانش آموزان در فعالیت های ورزشی فوق برنامه فوق برنامه اوقات فراغت فعالیت های ورزشی فعالیتهای ورزشی فوق برنامه فعالیتهای ورزشی خارج از مدرسه علل شركت دانش آموزان در فعالیتهای ورزشی خارج از مدرسه علل عدم…

  • بررسی و تشریح نظریه های رفتار جنسی و اهمیت آموزش آن

    بررسی و تشریح نظریه های رفتار جنسی و اهمیت آموزش آن کلمات کلیدی : نظریه های رفتار جنسی نظریه يونگ درباره رفتار جنسي نظريه آدلر درباره ميل جنسي ديدگاه اريک فروم درباره ميل جنسي ديدگاه هورناي درباره ميل جنسي نظريه…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش فریضه حج

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش فریضه حج مبانی نظری فریضه حج دانلود مبانی نظری فریضه حج پیشینه تحقیق فریضه حج ادبیات نظری فریضه حج فصل دوم پایان نامه فریضه حج مبانی نظری و پیشینه تحقیق فریضه حج ادبیات و مبانی…

  • پروپوزال بررسی نگرش کارکنان نسبت به فرهنگ سازمانی در راستای مدیریت مشاركتی

    پروپوزال بررسی نگرش کارکنان نسبت به فرهنگ سازمانی در راستای مدیریت مشاركتی نگرش کارکنان نسبت به فرهنگ سازمانی رابطه بین فرهنگ سازمانی و مدیریت مشارکتی بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و مدیریت مشارکتی رابطه بین فرهنگ سازمانی و استقرارمدیریت مشاركتی…

  • پاورپوینت آموزش تدریس درس چهارم علوم هشتم

    پاورپوینت آموزش تدریس درس چهارم علوم هشتم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس درس چهارم علوم هشتم به دانش آموزان کلاس هشتم متوسطه اول در قالب 11 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با…

  • پاورپوینت مهارتهای ارتباط حرفه ای در پرستاری

    پاورپوینت مهارتهای ارتباط حرفه ای در پرستاری پاورپوینت مهارتهای ارتباط حرفه ای در پرستاری مهارتهای ارتباط حرفه ای در پرستاری تحقیق مهارتهای ارتباط حرفه ای در پرستاری طبقه بندی نیاز ها ارتباط چیست فرآیند ارتباطات تاثیر عامل موقعیت در ارتباطات…

  • ارزیابی مالی شرکت ها و ارائه الگوی مطلوب برای آنها

    ارزیابی مالی شرکت ها و ارائه الگوی مطلوب برای آنها پایان‌نامه ارزیابی عملکرد مالی معیارهای ارزیابی عملکرد مالی ارزیابی عملکرد مالی سازمان پایان‌نامه ارزیابی عملکرد مالی شرکت ها پایان‌نامه ارزیابی عملکرد مالی شرکتهای بیمه ارزیابی عملکرد مالی و رتبه بندی…

  • دانلود پاورپوینت غدد

    دانلود پاورپوینت غدد پاورپوینت غده های بدن پاورپوینت عملکرد غدد بدن پاورپوینت در مورد هورمون ها و غده های بدن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت غدد جهت رشته پزشکی در 56 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و…

  • دانلود پاورپوینت بازی درمانی و فواید آن

    دانلود پاورپوینت بازی درمانی و فواید آن پاورپوینت بازی درمانی و فواید آن پاورپوینت بازی درمانی شناختی رفتاری پاورپوینت بازی درمانی اضطراب اجتماعی پاورپوینت بازی درمانی کودک محور رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بازی درمانی و فواید آن جهت…

  • پاورپوینت هزینه یابی برمبنای هدف و هزینه یابی بر مبنای كایزن

    پاورپوینت هزینه یابی برمبنای هدف و هزینه یابی بر مبنای كایزن پاورپوینت هزینه یابی برمبنای هدف و هزینه یابی بر مبنای كایزن تحقیق هزینه یابی برمبنای هدف و هزینه یابی بر مبنای كایزن هزینه یابی برمبنای هدف و هزینه یابی…

  • پاورپوینت آشنایی با ارتباطات رادیو مايكروويو نقطه به نقطه

    پاورپوینت آشنایی با ارتباطات رادیو مايكروويو نقطه به نقطه پاورپوینت رادیو مايكروويو دانلود پاورپوینت رادیو مايكروويو پاورپوینت درباره رادیو مايكروويو رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با ارتباطات رادیو مايكروويو نقطه به نقطه جهت رشته فیزیک در قالب 19…

  • عوامل پیدایش و تشدید سکونتگاه های غیررسمی و ارائه راهکارهای ساماندهی و توانمندسازی آنها

    عوامل پیدایش و تشدید سکونتگاه های غیررسمی و ارائه راهکارهای ساماندهی و توانمندسازی آنها کلمات کلیدی : پایان نامه اسکان غیر رسمی علل ایجاد اسکان غیر رسمی ساماندهی اسکان غیر رسمی پایان نامه سکونتگاههای غیررسمی ویژگیهای سکونتگاههای غیررسمی اسکان غیر…

  • پاورپوینت آشنایی با کاتالیزورهای همگن

    پاورپوینت آشنایی با کاتالیزورهای همگن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با کاتالیزورهای همگن جهت رشته شیمی در قالب 15 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       فرایندهای کاتالیزورهای…

  • گزارش کارآموزی رشته مکانیک – ساخت و تولید با عنوان چرخ دنده تراشی

    گزارش کارآموزی رشته مکانیک – ساخت و تولید با عنوان چرخ دنده تراشی چرخدنده چرخ دنده تراشی ماشینکاری اسپارک دانلود گزارش کارآموزی رشته مکانیک – ساخت و تولید با عنوان چرخ دنده تراشی دانلود کارآموزی رشته مکانیک سیستم همکاری در…

  • پروپوزال ارزیابی علل مختلف مرتبط با تمایل زوجین به برنامه های تنظیم خانواده

    پروپوزال ارزیابی علل مختلف مرتبط با تمایل زوجین به برنامه های تنظیم خانواده کلمات کلیدی : رفتار باروری زوجین برنامه های تنظیم خانواده پروپوزال رفتار باروری زوجین نظریه های روانشناسی رفتار باروری زوجین تمایل زوجین به برنامه های تنظیم خانواده…

  • دانلود پاورپوینت ویژگی های قاره آمریکا

    دانلود پاورپوینت ویژگی های قاره آمریکا رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ویژگی های قاره ی آمریکا جهت رشته جغرافیا در64 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       از نظر وسعت…

  • پرسشنامه مقیاس تاکتیک های حل تعارض پدر و مادر

    پرسشنامه مقیاس تاکتیک های حل تعارض پدر و مادر پرسشنامه تاکتیکهای تعارض پرسشنامه حل تعارض پدر و مادر مقیاس تاکتیک های حل تعارض پدر و مادر پرسشنامه تاکتیک های حل تعارض پدر و مادر پرسشنامه حل تعارض والدین مقیاس تاکتیک…

  • پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه سازمان سالم

    پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه سازمان سالم فصل دوم پایان نامه سازمان سالم مبانی نظری سازمان سالم پیشینه تحقیق سازمان سالم پیشینه داخلی سازمان سالم پیشینه خارجی سازمان سالم پیشینه پژوهش سازمان سالم پیشینه نظری سازمان سالم ادبیات…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق راهبردهای مقابله دینی 27 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق راهبردهای مقابله دینی 27 صفحه فصل دوم پایان نامه راهبردهای مقابله دینی مبانی نظری راهبردهای مقابله دینی پیشینه تحقیق راهبردهای مقابله دینی پیشینه پژوهش راهبردهای مقابله دینی پیشینه نظری راهبردهای مقابله دینی ادبیات نظری راهبردهای…

  • دانلود پاورپوینت الگوریتم های ژنتیک

    دانلود پاورپوینت الگوریتم های ژنتیک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت الگوریتم های ژنتیک جهت رشته کامپیوتر در 63 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       الگوریتم‌های ژنتیک (به انگلیسی: Genetic…

  • دانلود پاورپوینت کتاب آزمایشگاه شیمی تجزیه دستگاهی

    دانلود پاورپوینت کتاب آزمایشگاه شیمی تجزیه دستگاهی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کتاب آزمایشگاه شیمی تجزیه دستگاهی جهت رشته شیمی در قالب 165 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • پاورپوینت آموزش درس 4 مطالعات اجتماعی ششم ابتدایی مبحث چگونه تصمیم بگیریم؟

    پاورپوینت آموزش درس 4 مطالعات اجتماعی ششم ابتدایی مبحث چگونه تصمیم بگیریم؟ رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش درس 4 مطالعات اجتماعی ششم ابتدایی مبحث چگونه تصمیم بگیریم؟ در قالب 13 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و…

  • چگونگی و نحوه تعامل هنر و تفکر انتقادی برای کودکان

    چگونگی و نحوه تعامل هنر و تفکر انتقادی برای کودکان تفکر انتقادی در دانش آموزان تفکر انتقادی در دانشجویان تحقیق درباره تفکر انتقادی چگونگی تفکر انتقادی برای کودکان اهمیت برخوداری دانشجویان از تفکر انتقادی رفتن به سايت اصلي هدف از…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق دلبستگی بزرگسالان

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق دلبستگی بزرگسالان کلمات کلیدی : مبانی نظری دلبستگی بزرگسالان پیشینه تحقیق دلبستگی بزرگسالان پیشینه داخلی دلبستگی بزرگسالان پیشینه خارجی دلبستگی بزرگسالان پیشینه پژوهش دلبستگی بزرگسالان پیشینه نظری دلبستگی بزرگسالان فصل دوم پایان نامه دلبستگی بزرگسالان…

  • مبانی نظری تاثیر نظام مدیریت دانش بر خلاقیت سازمانی

    مبانی نظری تاثیر نظام مدیریت دانش بر خلاقیت سازمانی مبانی نظری مدیریت دانش مبانی نظری خلاقیت سازمانی استقرار مدیریت دانش در نهادهای دانش محور پیاده سازی مدیریت دانش در نهادهای دانش محور مدیریت دانش در شرکتهای ایرانی رابطه مدیریت دانش…

  • بازتاب دفاع مقدس در آینه شعر فارسی

    بازتاب دفاع مقدس در آینه شعر فارسی شعر دفاع مقدس بازتاب دفاع مقدس در شعر فارسی دانلود مقالات رشته زبان و ادبیات فارسی دانلود مقاله بازتاب دفاع مقدس در آینه شعر فارسی دانلود مقالات زبان و ادبیات فارسی دانلود مقالات…

  • بهینه سازی چهار سلول خورشیدی لایه نازک متفاوت با لایه دریچه ای یکسان In2S3 با تغییر در ساختار

    بهینه سازی چهار سلول خورشیدی لایه نازک متفاوت با لایه دریچه ای یکسان In2S3 با تغییر در ساختار بهینه سازی زیر سطح رنگی لایه دریچه ای لایه جاذب CGS سلول خورشیدی لایه نازک دانلود مقلات رشته برق دانلود مقلات برق…

  • دانلود تحقیق درباره ملاک های سازگاری در زندگی word

    دانلود تحقیق درباره ملاک های سازگاری در زندگی word رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی ملاک های سازگاری در زندگی با فرمت docx در قالب 18 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می…

  • پاورپوینت گزارشی از فعالیت‌ ها و برنامه‌ های شبکه آزمایشگاهی فناوری نانو

    پاورپوینت گزارشی از فعالیت‌ ها و برنامه‌ های شبکه آزمایشگاهی فناوری نانو رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت پاورپوینت گزارشی از فعالیت‌ ها و برنامه‌ های شبکه آزمایشگاهی فناوری نانو جهت رشته شیمی در قالب 20 اسلاید و با فرمت…

  • نقد و بررسی لزوم اختبار اوصاف مبیع از دیدگاه فقها

    نقد و بررسی لزوم اختبار اوصاف مبیع از دیدگاه فقها بیع غرر اختبار اوصاف مبیع اصالة الصحة ادلّه موافقین و مخالفین با لزوم اختبار دانلود مقاله رشته حقوق نقد و بررسی لزوم اختبار اوصاف مبیع از دیدگاه فقها دانلود مقاله…

  • پاورپوینت ویژگیهای و عناصر معماری کاروانسراها در ایران

    پاورپوینت ویژگیهای و عناصر معماری کاروانسراها در ایران پاورپوینت کاروانسراهای ایران پاورپوینت کاروانسراهای تهران پاورپوینت کاروانسراهای معروف ایران پاورپوینت کاروانسراهای مدور پاورپوینت انواع کاروانسراها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با کاروانسراها در ایران جهت رشته تاریخ و ادبیات در…

  • پاورپوینت مصاحبه و مداخله خودكشی

    پاورپوینت مصاحبه و مداخله خودكشی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مصاحبه و مداخله خودكشی جهت رشته ی روان شناسی در قالب 30 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق معنویت سازمانی 52 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق معنویت سازمانی 52 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه معنويت سازمانی مبانی نظری معنويت سازمانی پیشینه تحقیق معنويت سازمانی پیشینه داخلی معنويت سازمانی پیشینه خارجی معنويت سازمانی پیشینه پژوهش معنويت سازمانی پیشینه نظری…

  • پاورپوینت معرفی تجهیزات مدرن ارزیابی روسازی فرودگاه

    پاورپوینت معرفی تجهیزات مدرن ارزیابی روسازی فرودگاه پاورپوینت فرودگاه پاورپوینت تجهیزات مدرن پاورپوینت تجهیزات ارزیابی پاورپوینت روسازی پاورپوینت تجهیزات روسازی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معرفی تجهیزات مدرن ارزیابی روسازی فرودگاه جهت رشته حمل و نقل در قالب 19…