کیفیت ارتباط و ارزش طول عمر مشتری در مدیریت ارتباط با مشتری با بیان مدل های استقرار

کیفیت ارتباط و ارزش طول عمر مشتری در مدیریت ارتباط با مشتری با بیان مدل های استقرار

کیفیت ارتباط
ارزش طول عمر مشتری
مدیریت ارتباط با مشتری
استقرار مدیریت ارتباط با مشتری
مدل های استقرار مدیریت ارتباط با مشتری
پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری
رابطه مدیریت ارتباط با مشتری و کیفیت ارتباط
رابطه مدیریت ارتباط با مشتری و ارزش طول عمر مشتری
عوامل موثر در پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

کیفیت ارتباط و ارزش طول عمر مشتری در مدیریت ارتباط با مشتری با بیان مدل های استقرار

 

 

 

 

 

 

دانلود کیفیت ارتباط و ارزش طول عمر مشتری در مدیریت ارتباط با مشتری با بیان مدل های استقرار بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید

 

 

 

 

مقدمه 
در ديدگاه امروز، بازاريابي شامل رشد دادن مشتري، يعني توجه به رضايتمندي، وفاداري، ايجاد ارتباط مؤثر با وي و كيفيت از ديدگاه او است. بنابراين تلاش بر اين است كه مشتريان دائمي و وفادار باشند. از آنجا كه نيروهاي ارائه دهنده خدمات با مشتريان در تماس مستقيم هستند، بنابراين بخش بزرگي از وفاداري مشتريان و استحكام ارتباط با آنان از طريق كاركنان ارائه دهنده خدمت حاصل مي شود.از اين رو هتل‌ها نيز به عنوان ارائه دهندگان خدمات به دنبال گسترش و ارتقاء كيفيت ارتباطشان با مشتريان مي‌باشند. كه اين خود باعث تشديد رقابت در زمينه ارائه خدمات بيشتر و برتر به مشتريان و افزايش هزينه‌هاي آنان مي باشد. در اين زمان، هتل‌ها سعي مي كنند تا هزينه ها را كنترل كنند و اين كشمكش به مديران هتل‌ها انتقال مي‌يابد. يك راه مقابله با اين مشكل سعي در حفظ و نگهداري مشتري و تشويق مشتري به خريد دوباره مي باشد زيرا امروزه جذب مشتري جديد بسيار گرانتر از نگهداري مشتري موجود است (ریچارد و ساسر  1990). 

 

 

 

اگر تلاش‌هاي بازاريابي تمركز زيادي روي حفظ مشتري داشته باشد احتمال مؤثر بودن اين تلاش‌ها بيشتر است. اين امر باعث وفاداري مشتريان و حمايت آنان از سازمان مي شود. حمايت‌هاي مشتريان مجموع‌هاي از فعاليت هاي بازاريابي است كه منجر به افزايش كارايي و انجام سرمايه گذاري مؤثرتر در بازاريابي مي گردد و شامل مواردي از قبيل ارائه داوطلبانه اطلاعات مختص هر مشتري توسط خود او، انجام تحقيقات بازاريابي توسط مشتري جهت سازمان‌هاي مورد نظر وي، به كارگيري گفته هاي شفاهي (توصيه هتل به ديگران) و افزايش ميزان دریافت خدمات جاري مشتري از هتل مي‌گردد. بهره مندي از اين گونه حمايت‌هاي مشتريان تعاملات بيشتر و ارتباطات مستمرتر با آنان را طلب مي كند. در اين زمان مديريت ارتباط با مشتري و توجه به كيفيت ارتباط با مشتريان فرآيندي جامع در جهت ايجاد حداكثر سودآوري ناشي از ارتباط با مشتري مي باشد (زابلا و جانستون  2004).

 

 

البته لازم به ذکر است هر مشتري ارزش جداگانه اي براي سازمان دارد و CRM می‌تواند با بخش بندي مشتريان موجود براساس ارزشي كه براي سازمان دارند (ارزش طول عمر مشتری) به مشتریان کمک کند. با توجه به اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری و کیفیت ارتباطات با ان و همچنین میزان ایجاد ارزش هر مشتری در طول عمر آن در این پژوهش تلاش محقق بر آن است که به بررسی ارتباطات بین مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، کیفیت ارتباط (RQ) و ارزش طول عمر مشتری (CLV) از دیدگاه مشتری در صنعت هتل‌داری بپردازد.

 

 

لذا در اين بخش در ابتدا مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری و انواع و مدل‌های استقرار آن توصيف گرديده و سپس مفاهیم کیفیت ارتباط و نتایج حاصل از آن مورد ارایه قرار گرفته است، در گام بعدی مفهوم ارزش طول عمر مشتری مورد بسط قرار گرفته و در نهایت به برخی از مطالعات مشابه ای که درگذشته در خصوص موضوع این تحقیق انجام شده پرداخته شده است. 
 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب2-1 مقدمه    32-2- مدیریت ارتباط با مشتری    5
2-2-1- مروری بر تاریخچه تفکر و ایده CRM    5
2-2-2- فلسفه مدیریت ارتباط با مشتری    6
2-2-3- مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری    7
2-2-4- اهداف CRM    10
جدول 2-1- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از نقطه نظرات مختلف    11
2-2-5- مزایاي ارتباط با مشتري    12
جدول 2-2- مزایاي مدیریت ارتباط با مشتري    12
2-2-6- مزایای مشتریان از ایجاد ارتباط با سازمان    13
2-2-7- انواع سیستم‌هاي CRM    13
2-2-8- CRM عملیاتی    14
جدول 2-3- ابعاد فن آوریهای CRM عملیاتی در بخشهای سازمانی    15
2-2-9- CRM تحلیلی    16
2-2-10- CRM تعاملی    18
شکل 2-1- مدل ارتباط انواع CRM از دیدگاه فن آوری فیلیپس و بالتزان    19
2-2-11- مدل‌های استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری    19
2-2-11-1- مدل تعالی شرکتهای برتر (LIC)    20
شکل 2-2- مدل مدیریت ارتباط با مشتری LIC    21
2-2-11-2- مدل مدیریت ارتباط با مشتری گارتنر    21
شکل 2-3- مدل مدیریت ارتباط با مشتری گارتنر    22
2-2-11-3- مدل استراتژی CRM    22
شکل 2-4- مدل استراتژی CRM    23
2-2-11-4- مدل چرخه حیات CRM    23
جدول 2-4- مراحل CRM مطابق مدل چرخه حیات CRM    23
2-2-11-5- مدل سوئیفت    24
2-2-12- عوامل مؤثر در پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتریان    25
2-2-12-1- فرآیندها    25
2-2-12-2- عامل انسانی    26
2-2-12-3- تکنولوژی    29
2-3- کیفیت ارتباط    33
2-3-1- تعریف کیفیت ارتباط در مدیریت ارتباط با مشتری    33
2-3-2- اندازه گیری کیفیت ارتباط    33
2-3-3- نتایج حاصل از کیفیت ارتباط با مشتری    35
2-3-3-1- ميزان خريد    35
2-3-3-2- ارتباط مستمر    36
2-3-3-3- گفتههاي شفاهي (گفتههاي مردم كوچه و بازار)     36
2-3-4- انواع مشتری    38
2-3-4-1- انواع مشتری از جنبه میزان رضایتمندی آنها    38
2-3-4-2- انواع مشتری از نظر رفتار    40
2-3-4-3- انواع مشتری از نظر قدمت    40
2-3-4-5- انواع مشتری از نظر میزان درآمد و سودآوری    41
2-3-5- بررسی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری و کیفیت ارتباط    42
2-4- ارزش طول عمر مشتری    42
2-4-1-  مدیریت ارتباط با مشتری و ارزش طول عمر مشتری    42
2-4-2- طول عمر مشتری    43
2-4-3- مدیریت طول عمر مشتری    44
2-4-4- ارزش طول عمر مشتری    45
2-4-5- کاربردهای ارزش طول عمر مشتری    46
2-4-6- روش‌های متداول محاسبه CLV    46
2-4-7- محاسبه CLV از دید مشتری    49
2-4-8- ارتباط بین RQ و CLV    50

 

منابع
 

 

  • پاورپوينت تشکلهای کارگری در جمهوری اسلامی

    پاورپوينت تشکلهای کارگری در جمهوری اسلامی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت تشکلهای کارگری در جمهوری اسلامی جهت رشته مديريت قالب 52 اسلايد و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش       پس از…

  • پاورپوینت آشنایی با ساختارهای گناه در فضای مجازی

    پاورپوینت آشنایی با ساختارهای گناه در فضای مجازی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با ساختارهای گناه در فضای مجازی جهت رشته رسانه و علوم ارتباطات در قالب 34 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع…

  • ارزیابی روش نوین ساخت دیوارها و احیای مناطق ساحلی با استفاده از تكنولوژی ژئوتیوب

    ارزیابی روش نوین ساخت دیوارها و احیای مناطق ساحلی با استفاده از تكنولوژی ژئوتیوب ژئو تیوب ژئوسینتتیك تكنولوژی ژئوتیوب احیای مناطق ساحلی حفاظت سواحل روش نوین ساخت دیوار ارزیابی روش نوین ساخت دیوارها و احیای مناطق ساحلی با استفاده از…

  • پروپوزال بررسی رابطه بین اختلالات شخصیتی و مدیریت بدن در بین زنان

    پروپوزال بررسی رابطه بین اختلالات شخصیتی و مدیریت بدن در بین زنان نشانه های اختلال شخصیت ویژگی های اختلال شخصیتی اختلالات شخصیتی در بین زنان مدیریت بدن در بین زنان پروپوزال اختلالات شخصیت پروپوزال اختلال شخصیت پروپوزال در مورد اختلال…

  • پاورپوینت امضای دیجیتال و کاربردهای آن

    پاورپوینت امضای دیجیتال و کاربردهای آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با امضای دیجیتال و کاربردهای آن جهت رشته کامپیوتر و IT در قالب 21 اسلايد و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابليت…

  • دانلود پایان نامه اقاله

    دانلود پایان نامه اقاله دانلود پایان نامه اقاله ماهیت حقوقی اقاله اقاله در قانون مدنی اقاله عقد است یا ایقاع؟ شرایط صحت اقاله آثار اقاله در عقد تملیكی مقایسه اقاله و حقّ فسخ مبنای اقاله رفتن به سایت اصلی دانلود…

  • دانلود پاورپوینت فضاهای بی دفاع شهری

    دانلود پاورپوینت فضاهای بی دفاع شهری پاورپوینت فضاهای شهری دانلود پاورپوینت فضاهای شهری پاورپوینت فضاهای بی دفاع شهری پاورپوینت معماری ایران پاورپوینت درباره معماری پاورپوینت رشته معماری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت فضاهاي بي دفاع شهري جهت رشته معماری…

  • پاورپوینت درس روانشناسی پرورشی نوین

    پاورپوینت درس روانشناسی پرورشی نوین رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت درس روانشناسی پرورشی نوین جهت رشته رواشناسی و علوم تربیتی در قالب 29 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • پرسشنامه محقق ساخته ورزش و فعالیت بدنی در اوقات فراغت

    پرسشنامه محقق ساخته ورزش و فعالیت بدنی در اوقات فراغت کلمات کلیدی : پرسشنامه میزان فعالیت ورزشی پرسشنامه فعالیت ورزشی در اوقات فراغت پرسشنامه حمایت عاطفی برای فعالیت ورزشی در اوقات فراغت پرسشنامه حمایت ابزاری برای فعالیت ورزشی در اوقات…

  • ادبیات نظری و پیشینه خودپنداره تحصیلی

    ادبیات نظری و پیشینه خودپنداره تحصیلی کلمات کلیدی : مبانی نظری خودپنداره پیشینه تحقیق خودپنداره مبانی نظری خودپنداره تحصیلی پیشینه تحقیق خودپنداره تحصیلی پیشینه داخلی خودپنداره تحصیلی پیشینه خارجی خودپنداره تحصیلی پیشینه پژوهش خودپنداره تحصیلی چارچوب نظری خودپنداره تحصیلی فصل…

  • تحقیق کامل در مورد انگیزش

    تحقیق کامل در مورد انگیزش تحقیقات درباره انگیزه مقاله درباره انگیزش تحقیق درباره ایجاد انگیزه تحقیق در مورد انگیزش تحصیلی رفتن به سايت اصلي هدف از این نوشتار تحقیق کامل در مورد انگیزش می باشد.     ﻣﻔﻬﻮﻡ ﺍﻧﮕﻴﺰﺵ، ﻫﻤﻮﺍﺭﻩ ﻣﻮﺭﺩ…

  • فصل سوم پایان نامه استقرار مدیریت دانش در نیروهای مسلح

    فصل سوم پایان نامه استقرار مدیریت دانش در نیروهای مسلح کلمات کلیدی : پایان نامه مدیریت دانش فصل سوم پایان نامه مدیریت فصل سوم پایان نامه ارشد مدیریت مدیریت دانش در نیروهای مسلح استقرار مدیریت دانش در نیروهای مسلح پایان…

  • دانلود پاورپوینت کتاب باغبانی عمومی

    دانلود پاورپوینت کتاب باغبانی عمومی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کتاب باغبانی عمومی جهت رشته کشاورزی در 271 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       هدف درس : باتوجه به…

  • عوامل موثر بر رضایت زناشویی ابعاد و و نظریه های آن

    عوامل موثر بر رضایت زناشویی ابعاد و و نظریه های آن عوامل موثر بر رضایت زناشویی تظریه های رفتاری در مورد رضایت زناشویی نظریه های شناختی در مورد رضایت زناشویی نظریه های سیستمی در مورد رضایت زناشویی نظریه های بین…

  • دانلود تحقیق انگیزش شغلی در میان کارکنان با فرمت ورد

    دانلود تحقیق انگیزش شغلی در میان کارکنان با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی انگیزش شغلی در میان کارکنان با فرمت docx در قالب 21 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • پایان نامه کارشناسی ارشد رشته محیط زیست با عنوان پیشینه تکاملی خرس

    پایان نامه کارشناسی ارشد رشته محیط زیست با عنوان پیشینه تکاملی خرس حفاظت از خرسها خرس سیاه آسیایی روش اجرایی حفاظت از خرس سیاه آسیایی پیشینه تکاملی خرس تهدیدهای جمعیت و زیستگاه حیوانات دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته محیط…

  • پاورپوینت تعریف خود ارزیابی

    پاورپوینت تعریف خود ارزیابی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تعریف خود ارزیابی جهت رشته گوناگون در قالب 31 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       فهرست :  تعريف خودارزيابي  …

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق رغبت 71 صفحه

    دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق رغبت 71 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه رغبت مبانی نظری رغبت پیشینه تحقیق رغبت پیشینه داخلی رغبت پیشینه خارجی رغبت پیشینه پژوهش رغبت پیشینه نظری رغبت ادبیات نظری رغبت چارچوب نظری…

  • ارائه مدلی برای طبقه بندی اقلام مواد و موجودی‌ها با استفاده از روش ABC –FUZZY

    ارائه مدلی برای طبقه بندی اقلام مواد و موجودی‌ها با استفاده از روش ABC –FUZZY فازی موجودی روشABC شرکت هامون طبقه بندی موجودی دانلود مقاله رشته مدیریت صنعتی دانلود مقاله طبقه بندی اقلام مواد و موجودی‌ با استفاده از روش…

  • بررسی،شرح و تفسیر فاعلیت بالعنایه و فاعلیت بالتجلی،مبانی آنها در دستگاه فلسفی مشائین و حكمت متعالیه و وجوه اشتراك و افتراق آنها

    بررسی،شرح و تفسیر فاعلیت بالعنایه و فاعلیت بالتجلی،مبانی آنها در دستگاه فلسفی مشائین و حكمت متعالیه و وجوه اشتراك و افتراق آنها مباحث مرتبط با فاعلیت الهی در دو مكتب ابن سینا و ملاصدرا پایه‌های فكری صدر المتألهین در تبیین…

  • طراحی الگوی ارزیابی عملکرد با تکنیک تحلیل پوششی داده ها و منطق فازی

    طراحی الگوی ارزیابی عملکرد با تکنیک تحلیل پوششی داده ها و منطق فازی مدل ارزیابی عملکرد سازمان مدل های نوین ارزیابی عملکرد سازمانی انواع مدل های ارزیابی عملکرد کارکنان پایان نامه ارزیابی عملکرد ارزیابی عملکرد سازمان پایان نامه ارزیابی عملکرد…

  • پاورپوینت بررسی چالش ‌هاي توليد ملي

    پاورپوینت بررسی چالش ‌هاي توليد ملي کلمات کلیدی : پاورپوینت بررسی چالش ‌هاي توليد ملي چالش ‌هاي توليد ملي چالش ‌هاي توليد ملي در اقتصاد ایران تحقیق چالش ‌هاي توليد ملي مقاله چالش ‌هاي توليد ملي بررسي رابطه بين مصرف،…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های انحرافات اجتماعی (پیدایش اعتیاد)

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های انحرافات اجتماعی (پیدایش اعتیاد) کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه نظریه های پیدایش اعتیاد مبانی نظری نظریه های پیدایش اعتیاد پیشینه تحقیق نظریه های پیدایش اعتیاد پیشینه داخلی نظریه های پیدایش اعتیاد…

  • مبانی نظری تعیین عوامل موثر بر پیاده سازی مدیریت دانش در شرکتهای تولیدی

    مبانی نظری تعیین عوامل موثر بر پیاده سازی مدیریت دانش در شرکتهای تولیدی مدیریت دانش استقرار مدیریت دانش مدیریت دانش در شرکتهای تولیدی عوامل موثر بر استقرار مدیریت دانش مبانی نظری استقرار مدیریت دانش در شرکتهای تولیدی عوامل موثر بر…

  • دانلود پاورپوینت نقشه راه پروژه های هوش تجاری-فاز 1

    دانلود پاورپوینت نقشه راه پروژه های هوش تجاری-فاز 1 پاورپوینت درمورد پروژه های هوش تجاری پاورپوینت نقشه راه هوش تجاری پاورپوینت درمورد هوش تجاری و پروژه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نقشه راه پروژه های هوش تجاری-فاز 1 جهت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد شهرداری ها

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد شهرداری ها مبانی نظری ارزیابی عملکرد شهرداری مبانی نظری در مورد ارزیابی عملکرد شهرداری دانلود مبانی نظری ارزیابی عملکرد شهرداری پیشینه تحقیق در مورد ارزیابی عملکرد شهرداری پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد شهرداری دانلود…

  • واکاوی و ارزیابی اجرای سیستم نت

    واکاوی و ارزیابی اجرای سیستم نت سیستم نت اجرای سیستم نت در ادارات سیستم نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه بررسی و ارزیابی اجرای سیستم نت اجرای سیستم نت در شرکت آب و فاضلاب عوامل موثر در اجرای سیستم نگهداری و تعمیرات…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش کسب و کار الکترونیک

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش کسب و کار الکترونیک مبانی نظری کسب و کار الکترونیک دانلود مبانی نظری کسب و کار الکترونیک پیشینه کسب و کار الکترونیک پیشینه تحقیق کسب و کار الکترونیک مبانی نظری و پیشینه تحقیق کسب و…

  • پاورپوینت فصل يازدهم کتاب بازاريابي و مديريت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع چگونگي ايجاد خلاقيت در مديريت بازاريابي

    پاورپوینت فصل يازدهم کتاب بازاريابي و مديريت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع چگونگي ايجاد خلاقيت در مديريت بازاريابي پاورپوینت چگونگي ايجاد خلاقيت در مديريت بازاريابي پاورپوینت فصل يازدهم کتاب بازاريابي و مديريت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع چگونگي…

  • پاورپوینت خلاصه کتاب تئوری حسابداری شرودر

    پاورپوینت خلاصه کتاب تئوری حسابداری شرودر پاورپوینت دانلود رایگان کتاب تئوری حسابداری شرودر پاورپوینت پاورپوینت حسابداری پاورپوینت دانلود پاورپوینت آموزش حسابداری پاورپوینت تعریف خلاصه حسابداری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب تئوری حسابداری شرودر جهت رشته حسابداری در قالب…

  • ترجمه تأثیر روشهای مختلف خاکورزی بر روی اثر (میزان انتشار) کربن تولید گندم و ذرت در فلات لس چین

    ترجمه تأثیر روشهای مختلف خاکورزی بر روی اثر (میزان انتشار) کربن تولید گندم و ذرت در فلات لس چین اثر کربن، روشهای خاکورزی، ذخیره کربن آلی خاک، عملکرد، ذرت بهاره، گندم زمستانه، Carbon footprint Tillage practices Soil organic carbon storage…

  • پاورپوینت آشنایی با موتور پله ای

    پاورپوینت آشنایی با موتور پله ای پاورپوینت استپینگ موتور پاورپوینت سروو موتور پاورپوینت دانلود معرفی موتورهای پله ای پاورپوینت سیم پیچی موتور رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با موتور پله ایجهت رشته صنایع در قالب 71 اسلاید و…

  • ارزیابی تاثیرات زئولیت و سوپرجاذب در وضعیت تنش خشکی بر روی صفتهای گیاهان

    ارزیابی تاثیرات زئولیت و سوپرجاذب در وضعیت تنش خشکی بر روی صفتهای گیاهان اثر زئولیت بر روی گیاه کلزا اثر زئولیت در شرایط تنش خشکی بر روی گیاه کلزا اثر زئولیت بر روی صفات کمی وکیفی گیاه کلزا اثر سوپرجاذب…

  • دانلود تحقیق در مورد خلاقیت سازمانی و ویژگی های آن  docx

    دانلود تحقیق در مورد خلاقیت سازمانی و ویژگی های آن  docx رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی خلاقیت سازمانی و ویژگی های آن با فرمت docx در قالب 22 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با…

  • پاورپوینت معرفی تجهیزات اتاق عمل

    پاورپوینت معرفی تجهیزات اتاق عمل پاورپوینت لیست قیمت تجهیزات اتاق عمل پاورپوینت تجهیزات اتاق عمل تجهیزات اتاق عمل ppt پاورپوینت استانداردهای تجهیزات اتاق عمل رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معرفی تجهیزات اتاق عمل جهت رشته پزشکی در قالب 10…