چارچوب نظری و پیشینه پژوهش وفاداری مشتری به برند

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش وفاداری مشتری به برند

مبانی نظری وفاداری مشتری به برند
دانلود مبانی نظری وفاداری مشتری به برند
پیشینه تحقیق وفاداری مشتری به برند
ادبیات نظری وفاداری مشتری به برند
فصل دوم پایان نامه وفاداری مشتری به برند
مبانی نظری و پیشینه تحقیق وفاداری مشتری به برند
ادبیات و مبانی نظری وفاداری مشتری به برند

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق رشته مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق وفاداری مشتری به برند

 

 

 

 

* با قیمت دانشجویی، ارزان و مناسب :)-** فایل منحصر به فرد، بصورت جامع و کامل و با منابع بروز و جدید خریداری کنید.*** این فایل بصورت انحصاری برای فروشگاه فایلینا تولید شده و در هیچ جای دیگه ای بجز این فروشگاه پیدا نمی شود.

پشتیبانی همیشگی توسط : maryam.alkasir70@gmail.com

 

 

مقدمه

وفاداری به برند

امروزه برند و نام تجاری یكی از مهمترین مباحث بازاریابی است كه پیش روی تمامی شركت ها، من جمله شركت های تجاری قرار دارد. این اهمیت تا حدی است كه مدیریت برند به رشته مستقلی در محافل علمی تبدیل شده است. برند ها از لحاظ اقتصادی و استراتژیك جزو دارایی های با ارزش شركت ها و حتی بدون اغراق از با ارزش ترین دارایی های آنها محسوب می شوند. در سال های اخیر محققان به این نتیجه رسیده اند كه ارزش واقعی محصولات و خدمات برای شركت ها در درون محصولات و خدمات نیست، بلكه این ارزش در ذهن مشتریان واقعی و بالقوه وجود دارد و این برند است كه ارزش واقعی را در ذهن مشتریان، پدید می آورد(Keller, 2010).

 

اولیور(1999)، وفاداری را داشتن تعهدی عمیق برای خرید مجدد یا حمایت از یك محصول یا خدمت مورد علاقه، كه علی رغم وجود تاثیرات موقعیتی و تلاشهای بازاریابی رقبا، موجب تكرار خرید یك نام تجاری یا مجموعه محصولات یك نام تجاری در آینده شود، تعریف میكند. كلر ( 1998) بیان میدارد كه وفاداری نام تجاری در گذشته اغلب به طور ساده فقط از طریق رفتارهای تكرار خرید از نظر رفتاری اندازه گیری شده است در حالی كه وفاداری مشتری به جای این كه با رفتارهای خرید ساده بیان شود می تواند به طور گستردهای مورد توجه قرار گیرد. وفاداری به نام تجاری از دو جزء وفاداری رفتاری و وفاداری نگرشی تشكیل شده است؛ ملنز و همكاران (2004)، وفاداری رفتاری را وفاداری به نام تجاری از  طریق خرید قابل مشاهده در طی یك دوره میگویند. در واقع وفاداری رفتاری، به تعداد دفعات تكرار و میزان خرید اطلاق میگردد. وفاداری نگرشی را بر اساس بیان ترجیحات، تعهد یا قصد خرید تعریف میكنند. بسیاری از پژوهشگران معتقدند كه وفاداری رفتاری به تنهایی نمیتواند علل واقعی خرید را بیان كند، بنابراین ابعاد نگرشی نیز باید مورد توجه قرار گیرد(Baloglu,2012).  

 

یكی از مهمترین هدف صاحبان برند برای توسعه برند، ایجاد وفاداری در مشتریان نسبت به برندشان است. مشتریان وفادار به مثابه منبع مطمئن سودآوری برای شركت ها محسوب می شوند و با توجه به عدم اطمینان محیط، حاشیه ایمنی مناسبی را برای آنها به ارمغان می آورد. یكی از راه های ایجاد وفادار ای مشتریان به برند، توسعه هویت مناسبی برای برند است. برندها به توسط هویت، خود را به مشتریان شناسانده و از سایر رقبا متمایز می شوند(Kapferer, 2008). 

 

وفاداری به برند به صورت یك پاسخ رفتاری و همچنین یك عملكرد از فرآیندهای فیزیولوژیكی تعریف می شود .بنابراین، وفاداری به برند تابعی از گرایشات و رفتارها(عادات) است. اساساً ارزش ویژه برند از اعتمادی ناشی می شود كه مصرف كنندگان در مقایسه با برندهای دیگر نسبت به یك برند دارند كه این اعتماد بعنوان وفاداری مصرف كنندگان و تمایل آنها به پرداخت قیمت های بالا برای برند ترجمه می شود. ارزش ویژه برند بخاطر وفاداری برند و توسعه آن برای مدیران حائز اهمیت هست و یك رابطه مثبت با وفاداری برند دارد(رحیم نیا و همکاران، 1392). 

 

وفاداری نوعی نگرش مثبت به یك محصول است كه بر اثر استفاده مكرر از آن به وجود میآید كه میتوان دلیل آن را فرآیندهای روانی بیان نمود. به عبارت دیگر، تكرار خرید صرفا یك واكنش اختیاری نیست بلكه نتیجه عوامل روانی،احساسی و هنجاری می باشد(Meller, 2006). 

وفاداری یك مفهوم مهم در استراتژی بازاریابی است و به گفته آكر وفاداری برند هسته مركزی ارزش ویژه برند است، وفاداری منجر می شود مشتریان در بین راه حل ها كمتر درجستجوی اطلاعات باشند(راندال و بنت، 2002). 

 

مفهوم وفاداری به برند هم به نگرش و هم به وفاداری رفتاری توسعه داده شده است. وفاداری رفتاری به این معناست كه مشتریان مجدداً از همین برند خرید خواهند كرد؛ به نظر می رسد كه وفادار ی نگرشی نسبت به وفاداری رفتاری با دوام تر است و نشان دهنده تعهد و رجحان دهی مشتریان است و زمانی است كه ارزش های منحصر به فرد از یك برند مشاهده می شود. علاوه بر این وفاداری رفتاری را می توان به منظور بررسی پیامدهای ارزش برند در نظر گرفت(سان و چیسلی، 2010). 

 

وفاداری به برند عبارت است از واكنش رفتاری نسبتاً متعصبانه در خرید كه فرد در طول زمان نسبت به برند پیدا می كند و این رفتار باعث می شود كه در فرایند های تصمیم گیری و ارزیابی از مجموعه نام ها یی كه در ذهن دارد، گرایش خاصی به آن برند پیدا كند . این واكنش تابعی از فرایند های روانشناختی و ذهنی فرد است(Chaudhuri & Holbrook, 2011). 

وفاداری به نام تجاری به معنی تكرار خرید است كه دلیل این رفتار، فرآیندهای روانی است. به عبارت دیگر، تكرار خرید صرفاً یك واكنش اختیاری نیست بلكه نتیجه عوامل روانی، احساسی و هنجاری است. كلر بیان می كند كه وفاداری نام تجاری در گذشته اغلب به طور ساده فقط از طریق رفتارهای تكرار خرید از نظر رفتاری، اندازه گیری شده است، درحالی كه وفاداری مشتری به جای این كه با رفتارهای خرید ساده بیان شود، می تواند بهطور گسترده تری مورد توجه قرار گیرد. وفاداری به نام تجاری از دو جزء وفاداری رفتاری و وفاداری نگرشی تشكیل شده است. 

 

وفاداری مشتریان به نام تجاری باعث تبلیغات دهان به دهان مثبت، ایجاد موانع اساسی برای ورود رقبا، توانمندتر ساختن شركت در پاسخ به تهدیدات رقابتی، ایجاد فروش و درآمد بیشتر و كاهش حساسیت مشتریان به تلاش های بازاریابی رقبا می شود. تعداد زیاد مشتریان وفادار به یك نام تجاری، دارایی شركت محسوب می شوند و به عنوان شاخص اصلی ارزش ویژه نام تجاری شناخته می شوند و همچنین حساسیت مشتریان وفادار به تغییر قیمت ها در مقایسه با مشتریان غیر وفادار، كمتر است. در واقع وفاداری به تكرار خریدكالاهای مصرفی منجر می گردد. در ادبیات بازاریابی اغلب مفهوم وفاداری برند هم خانواده با مفاهیمی نظیر «خرید مجدد» ،«ترجیح» ،«تعهد» و «پبروی» در نظر گرفته می شود و این اصطلاحات به جای هم به کار برده می شوند(Sahin et al, 2011). 

 

هر اندازه مشتریان نسبت به محصولات تحت برند خاصی اعتماد و اطمینان خاطر بیشتری داشته باشند، به دلیل فطرت عدم ریسك پذیری افراد و كاهش ریسك خریدشان، بیشتر سعی می كنند از محصولات همان برند خرید كند و تمایل كمتری نسبت به محصولات سایر برندها نشان دهد و این یعنی وفاداری مشتریان به برند. اعتماد را می توان به عنوان اطمینان خاطر مشتری كه منجر می شود وی بتواند به فروشنده تا تحویل خدمات موعود اتكا كند، تعریف کرد(Agustin & Singh, 2010). 

اعتماد مشتریان نسبت به برند بر اساس باورهای مثبت درباره انتظاراتشان از رفتار سازمان و عملكرد، محصولاتش، بهبود و توسعه می یابد(Ashley & Leonard, 2009). اعتماد اثر فزاینده ای در طول زمان بر روی وفاداری مشتریان دارد و در طول زمان مشتریان كه به برند اعتماد دارند وفاداری شان نسبت به آن افزایش می یابد(Chiou & Shen, 2011).

 

یک نام تجاری خوب انتخاب مصرف کنندگان را جهت می دهد، به طوری که در فضای یک بازار بسیار پیچیده، نامهای تجاری یکسان میانبری را در فرایند تصمیم گیری مصرف کننده به وجود می آورد. نام تجاری بر وفاداری مشتریان می افزاید. از آنجایی که مشتریان اکثر نامهایی را انتخاب می کنند که می شناسند استنباط می شود که وفاداری مشتریان به شرکت هایی با نام تجاری مورد تأیید بیشتر است. نام تجاری قوی ورود به بازار جدید را ممکن می سازد احتمالاً شرکت های دارای نامهای تجاری قوی در ورود به بازار جدید به مراتب موفق تر هستند(Raj, 2008).

 

وفاداری عبارتست از وجود نوعی نگرش مثبت به یک پدیده(مارک، خدمت، مغازه، یا فروشنده) و رفتار حمایتگرانه از آن اما تعریف کاملتری از وفاداری نیز وجود دارد که توسط الیور( 1999) مطرح شده است:  وفاداری به یک تعهد قوی برای خرید مجدد یک محصول یا خدمت برتر در آینده اطلاق می شود، به صورتی که همان مارک یا محصول علیرغم تأثیرات و تلا شهای بازاریابی بالقوه رقبا خریداری گردد. در اغلب تعاریف وفاداری دو رویکرد دیده می شود؛ رویکرد نگرشی احساسات مختلف در شخص تعلق خاطری نسبت به سازمان، خدمات و کالا ایجاد می کند این احساس درجه وفاداری مشتری را مشخص می نماید که به طور کامل شناختی است. مقیاس های وفاداری نگرشی شامل تبلیغات مثبت دهان به دهان، تمایل به توصیه و تشویق دیگران به استفاده از کالا و خدمات است؛ رویکرد رفتاری تمایل مشتری برای خرید مکرر خدمات و تولیدات عرضه کننده خدمات و حفظ ارتباط با عرضه کننده کالا و خدمات است(قره چه و دابوییان، 1390). وفاداری به برند را «ایجاد تعهد در مشتری برای انجام معامله با سازمان خاص و خرید کالاها و خدمات به طور مکرر»  توصیف می کنند(Susanna & Larsson ,2009). 

 

 

 

 

فهرست مطالب

فصل دوم: پیشینه و ادبیات تحقیق وفاداری مشتری به برند

 

ادبیات تحقیق وفاداری مشتری به برند

2-1- مقدمه  14

2-2- وفاداری به برند  15

2-3- انواع وفاداری  21

2-4- مدلهای وفاداری  22

2-4-1 – مدل آکر و دیوید  23

2-4-2- مدل دیک و باس  24

2-4-3 – مدل رولی و دیویس  25

2-4-4 – مدل بلومر  26

2-4-5- مدل ECSI  27

2-5- وفاداری خدماتی  28

2-6- سایر عوامل موثر بر وفاداری مشتریان  29

2-7- رضایت مشتری  31

2-7-1- تعاریف رضایت مشتری  31

2-7-2- آشنایی با مدل كانو  34

2-7-3- اهمیت رضایت مشتری  36

2-7-4- ابعاد رضایت مشتری  37

2-7-5- مدلهای شکل گیری رضایتمندی مشتری  37

2-7-5-1- مدل عدم تایید انتظارات  37

2-7-5-2- مدل رضایتمندی مشتری سوئدی  38

2-7-5-3- رضایتمندی و وفاداری مشتریان  38

2-8- ارزش ویژه برند  39

2-8-1- مفهوم نام و نشان تجاری  42

2-8-2- مدلهای ارزش ویژه برند  42

2-8-2-1- مدل ارزش ویژه برند آکر  42

2-8-2-2- مدل پیشایندها و پیامدهای ارزش ویژه برند  43

2-8-2-3- مدل ارزش ویژه برند خدماتی بری  44

2-8-2-4- مدل ارزش ویژة برند مبتنی بر مشتری  44

2-9- مدل مفهومی تحقیق  47

2-9-1- کیفیت فیزیکی  47

2-9-2- رفتار كاركنان  47

2-9-3- رضایت درونی ایده آل  48

2-9-4- هویت برند  48

2-9-5- انسجام در سبک زندگی  48

 

2-10- پیشینه تحقیقات انجام شده وفاداری مشتری به برند

2-10-1- تحقیقات داخلی  49

2-10-2- تحقیقات خارجی  50

2- 11- جمع بندی فصل دوم  52

 

منابع

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
توضیحات:
فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
 
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
 
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
 
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
 
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
 
منبع :    انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
 
نوع فایل:     WORD و قابل ویرایش با فرمت doc
 
بدون هیچ تگ و تبلیغات، قابلیت پرینت دارد
 
پشتیبانی همیشگی توسط : maryam.alkasir70@gmail.com////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
 

 

 

 

  • پاورپوینت شرکتهای کارگزاری و سپرده گذاری مرکزی

    پاورپوینت شرکتهای کارگزاری و سپرده گذاری مرکزی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با شرکتهای کارگزاری و سپرده گذاری مرکزی جهت رشته کاریابی و کارآفرینی در قالب 28 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و…

  • دانلود تحقیق درباره کمالگرایی و نظریه دانشمندان word

    دانلود تحقیق درباره کمالگرایی و نظریه دانشمندان word رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی کمالگرایی و نظریه دانشمندان با فرمت docx در قالب 45 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد  …

  • پاورپوینت آشنایی با روند پژوهی چهل سالگی جمهوری اسلامی ایران

    پاورپوینت آشنایی با روند پژوهی چهل سالگی جمهوری اسلامی ایران رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با روند پژوهی چهل سالگی جمهوری اسلامی ایران جهت رشته علوم سیاسی در قالب 102 اسلايد و با فرمت pptx به صورت کامل…

  • پاورپوینت پیامدهای اقتصادی استانداردهای حسابداری(فصل چهارم کتاب تئوری حسابداری تألیف دکتر نیکومرام و دکتر بنی مهد)

    پاورپوینت پیامدهای اقتصادی استانداردهای حسابداری(فصل چهارم کتاب تئوری حسابداری تألیف دکتر نیکومرام و دکتر بنی مهد) پاورپوینت فصل چهارم کتاب تئوری حسابداری نیکومرام و بنی مهد با عنوان تئوری های اثباتی حسابداری پاورپوینت پیامدهای اقتصادی استانداردهای حسابداری پاورپوینت فصل چهارم…

  • پاورپوینت شخصیت

    پاورپوینت شخصیت پاورپوینت شخصیت تحقیق شخصیت مقاله شخصیت شخصیت تعریف شخصیت انواع رویکردهای شخصیت ویژگی های شخصیتی رفتن به سایت اصلی عنوان: پاورپوینت شخصیت فرمت: پاورپوینت(قابل ویرایش) تعداد اسلاید: 28 اسلاید دسته: مدیریت این فایل شامل پاورپوینتی با عنوان "شخصیت"بوده…

  • پاورپوینت مالی رفتاری بورس

    پاورپوینت مالی رفتاری بورس پاورپوینت مالی رفتاری پاورپوینت کتاب های مالی رفتاری پاورپوینت مالی رفتاری دکتر بدری پاورپوینت کتاب دانش مالی رفتاری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مالی رفتاری بورس جهت رشته اقتصاد در قالب 15 اسلاید و با فرمتpptxبصورت کامل…

  • پاورپوینت معرفی سدهای ایران - قسمت هشتم

    پاورپوینت معرفی سدهای ایران - قسمت هشتم پاورپوینت انواع سدها دانلود پاورپوینت درباره سد دانلود پاورپوینت سد سازی پاورپوینت در مورد سد پاورپوینت سدکرج-امیرکبیر پاورپوینت سدکرخه پاورپوینت کوهرنگ رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معرفی سد های ایران-قسمت هشتم جهت…

  • پاورپوینت عایق کاری در 34 اسلاید به طور کامل و جامع همراه با تصاویر

    پاورپوینت عایق کاری در 34 اسلاید به طور کامل و جامع همراه با تصاویر پروژه پاورپوینت عایق کاری رفتن به سايت اصلي در این پروژه پاورپوینت عایق کاری در 34 اسلاید به طور کامل و جامع همراه با تصاویر مطابق با موارد…

  • حفاریهای غیرمجاز در مکانهای باستانی استان بوشهر

    حفاریهای غیرمجاز در مکانهای باستانی استان بوشهر حفاری های غیرمجاز حفاری های غیرمجاز در مکانهای باستانی نمونه هایی از حفاری های غیرمجاز حفاری های غیرمجاز در شهر انارستان نمونه هایی از حفاری های غیرمجاز در شهر انارستان دانلود مقاله حفاری…

  • واکاوی مقام زن در ترانه های محلی لری و ترکی

    واکاوی مقام زن در ترانه های محلی لری و ترکی جایگاه زن درترانه های محلی بررسی ترانه های محلی مقام زن در ترانه های محلی مقام زن در ترانه های محلی لری مقام زن در ترانه های محلی ترکی دانلود…

  • پایان نامه كارشناسی ارشد رشته ریاضی كاربردی با عنوان كارایی ارزشی در تحلیل پوششی داده‌ها (DEA)

    پایان نامه كارشناسی ارشد رشته ریاضی كاربردی با عنوان كارایی ارزشی در تحلیل پوششی داده‌ها (DEA) كارایی ارزشی تصمیم گیرنده(DM) تحلیل پوششی داده‌ها (DEA) اندازه گیری كارایی واحدهای تصمیم گیرنده دانلود پایان نامه كارشناسی ارشد رشته ریاضی كاربردی كارایی ارزشی…

  • پاورپوینت حمایت از علائم تجاری در قانون تجارت الکترونیک ایران (ویژه ارائه کلاسی درس حقوق تجارت الکترونیک)

    پاورپوینت حمایت از علائم تجاری در قانون تجارت الکترونیک ایران (ویژه ارائه کلاسی درس حقوق تجارت الکترونیک) کلمات کلیدی : پاورپوینت حمایت از علائم تجاری در قانون تجارت الکترونیک ایران پاورپوینت حقوق تجارت الکترونیک حمایت از علائم تجاری در قانون…

  • ماهیت استرس شغلی و بررسی منابع استرس زای آن

    ماهیت استرس شغلی و بررسی منابع استرس زای آن کلمات کلیدی : مدلهای استرس شغلی  پایان نامه استرس شغلی "تعریف نظری استرس شغلی" "تعریف عملیاتی استرس شغلی" نظریه هایی در رابطه با استرس شغلی عامل های استرس شغلی در محیط…

  • پاورپوینت بررسی اثر میراگرهای اصطکاکی در بادبندها

    پاورپوینت بررسی اثر میراگرهای اصطکاکی در بادبندها پاورپوینت میراگر پاورپوینت میراگرهای اصطکاکی پاورپوینت درمورد بررسی اثر میراگرهای اصطکاکی در بادبندها پاورپوینت درمورد میراگرها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی اثر میراگرهای اصطکاکی در بادبندها جهت رشته مکانیک در قالب…

  • پاورپوینت فرايند عمومي برنامه ريزي استراتژيك (نگرش پيش تدبيري)

    پاورپوینت فرايند عمومي برنامه ريزي استراتژيك (نگرش پيش تدبيري) دانلود پاورپوینت فرايند عمومي برنامه ريزي استراتژيك (نگرش پيش تدبيري ) فرايند عمومي برنامه ريزي استراتژيك مدل رقابت صنعتي پورتر سه نوع استراتژي عمومي پورتر ماتريس ارزيابي عوامل خارجي (EFE) شناخت…

  • پاورپوینت انواع نما و نحوه ی اجرای آن

    پاورپوینت انواع نما و نحوه ی اجرای آن پاورپوینت نما پاورپوینت انواع نما دانلود پاورپوینت انواع نما پاورپوینت انواع نما ونحوه ی اجرای آن پاورپوینت انواع نمای ساختمان پاورپوینت در مورد انواع نما و نحوه اجرای آن رفتن به سايت…

  • پاورپوینت کتاب و درس روانشناسی یادگیری دکتر محمد پارسا

    پاورپوینت کتاب و درس روانشناسی یادگیری دکتر محمد پارسا رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کتاب و درس روان شناسی یادگیری دکتر محمد پارسا جهت رشته روانشناسی در قالب 341 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ساماندهی اسکان غیررسمی 145 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق ساماندهی اسکان غیررسمی 145 صفحه کلمات کلیدی : پیشینه تحقیق اسکان غیررسمی مبانی نظری اسکان غیررسمی مبانی نظری ساماندهی اسکان غیررسمی فصل دوم پایان نامه ساماندهی اسکان غیررسمی دانلود مبانی نظری ساماندهی اسکان غیررسمی پیشینه…

  • پایان نامه رشته حسابداری با عنوان كنترل داخلی در حسابداری

    پایان نامه رشته حسابداری با عنوان كنترل داخلی در حسابداری كنترل‌های داخلی اداری كنترل داخلی در حسابداری طراحی یك سیستم داخلی دانلود پایان نامه كنترل داخلی در حسابداری دانلود پروژه كنترل داخلی در حسابداری دانلود پایان نامه رشته حسابداری دانلود…

  • پاورپوینت تشریح مرمت و ترمیم بناها

    پاورپوینت تشریح مرمت و ترمیم بناها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تشریح مرمت و ترمیم بناها جهت رشته معماری در قالب 33 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابليت ویرایش      …

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 18

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 18 مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق هزینه یابی بر مبنای فعالیت 75 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق هزینه یابی بر مبنای فعالیت 75 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری ABC پیشینه تحقیق ABC مبانی نظری هزینه یابی بر مبنای فعالیت پیشینه تحقیق هزینه یابی بر مبنای فعالیت فصل دوم پایان نامه هزینه…

  • پاورپوينت فصل يازدهم علوم هشتم ابتدايی مبحث کانی ها

    پاورپوينت فصل يازدهم علوم هشتم ابتدايی مبحث کانی ها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت فصل يازدهم علوم هشتم ابتدايی مبحث کانی ها در قالب 18 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • بررسی اعتیاد به کار در بین کارکنان سازمان تامین اجتماعی

    بررسی اعتیاد به کار در بین کارکنان سازمان تامین اجتماعی اعتیاد به کار عجین شدن با کار تمایل درونی در کار لذت از کار سازمان تامین اجتماعی اعتیاد به كار كاركنان بررسی اعتیاد به کار در بین کارکنان سازمان تامین…

  • پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه موسیقی درمانی

    پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه موسیقی درمانی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه موسیقی درمانی مبانی نظری موسیقی درمانی پیشینه تحقیق موسیقی درمانی پیشینه داخلی موسیقی درمانی پیشینه خارجی موسیقی درمانی پیشینه پژوهش موسیقی درمانی پیشینه نظری…

  • ارزیابی روابط ژنتیکی تنوع انواع سیب به کمک مارکر SSR

    ارزیابی روابط ژنتیکی تنوع انواع سیب به کمک مارکر SSR نشانگر SSR ژنوم ارقام سیب سطح مولكول DNA مارکر مولکولی ریزماهواره مارکر مولکولی SSR روابط ژنتیکی ارقام و پایه های سیب بررسی تنوع ژنتیکی سیب تنوع ژنتیکی سیب با نشانگر…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق حجاب 55 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق حجاب 55 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری حجاب پیشینه تحقیق حجاب فصل دوم پایان نامه حجاب دانلود مبانی نظری حجاب پیشینه تحقیق درباره حجاب پیشینه تحقیق در مورد حجاب مبانی نظری و پیشینه تحقیق…

  • پاورپوینت هک و امنیت

    پاورپوینت هک و امنیت پاورپوینت آموزش هک رایگان پاورپوینت کتاب آموزش هک پاورپوینت پکیج آموزش هک و امنیت پاورپوینت آموزش هک حرفه ای رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت هک و امنیت جهت رشته مهندسی کامپیوتر وIT در قالب 35 اسلاید…

  • پروپوزال آماده رشته طراحی لباس

    پروپوزال آماده رشته طراحی لباس کلمات کلیدی : پروپوزال طراحی لباس پروپوزال رشته طراحی لباس پروپوزال آماده طراحی لباس دانلود پروپوزال طراحی لباس پروپوزال پروژه طراحی لباس پروپوزال طراحی پارچه و لباس پروپوزال در مورد طراحی لباس پروپوزال پایان نامه…

  • مبانی نظری ارزیابی تاثیرات کاربرد فناوریهای اطلاعاتی بر ابعاد ساختار سازمانی

    مبانی نظری ارزیابی تاثیرات کاربرد فناوریهای اطلاعاتی بر ابعاد ساختار سازمانی تاثیر فناوری اطلاعات بر ساختار سازمانی میزان تاثیر فناوری اطلاعات بر ساختار سازمانی تاثیر فن‌آوری اطلاعات بر ساختار سازمانی تاثیر میزان بكارگیری فن‌آوری اطلاعات بر ساختار سازمانی مبانی نظری…

  • پاورپوینت بررسی اثر فسفر و تراکم بر عملکرد و اجزای عملکرد ارقام مختلف نخود در منطقه گرگان

    پاورپوینت بررسی اثر فسفر و تراکم بر عملکرد و اجزای عملکرد ارقام مختلف نخود در منطقه گرگان پاورپوینت ارقام مختلف نخود پاورپوینت اجزای عملکرد ارقام مختلف نخود پاورپوینت اثر فسفر و تراکم بر عملکرد نخود دانلود پاورپوینت اثر فسفر و…

  • تقسیم بندی و انواع هوش از دیدگاه گاردنر و اشترن برگ

    تقسیم بندی و انواع هوش از دیدگاه گاردنر و اشترن برگ عوامل موثر بر هوش انواع هوش از دیدگاه گاردنر پایان نامه هوش و هوش های چندگانه ماهیت هوش از دیدگاه  های مختلف نظریه های روانشناسی هوش نظریه هوش های…

  • دانلود پاورپوینت موسیقی و معماری

    دانلود پاورپوینت موسیقی و معماری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت موسیقی و معماری جهت رشته معماری در 36 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       شناخت معماری با شناخت عوامل…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق باورهای انگیزشی 81 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق باورهای انگیزشی 81 صفحه فصل دوم پایان نامه باورهای انگیزشی مبانی نظری باورهای انگیزشی پیشینه تحقیق باورهای انگیزشی پیشینه داخلی باورهای انگیزشی پیشینه خارجی باورهای انگیزشی پیشینه پژوهش باورهای انگیزشی پیشینه نظری باورهای انگیزشی ادبیات…

  • روند تاریخی توسعه پول و بانكداری با تأكید بر بانكداری الكترونیكی و مفهوم انتقال الكترونیكی وجوه

    روند تاریخی توسعه پول و بانكداری با تأكید بر بانكداری الكترونیكی و مفهوم انتقال الكترونیكی وجوه بانكداری الكترونیكی توسعه پول و بانكداری انتقال الكترونیكی وجوه روند تاریخی توسعه پول و بانكداری با تأكید بر بانكداری الكترونیكی و مفهوم انتقال الكترونیكی…