چارچوب نظری و پیشینه پژوهش فعالیتهای ترفیع

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش فعالیتهای ترفیع

مبانی نظری فعالیتهای ترفیع
دانلود مبانی نظری فعالیتهای ترفیع
پیشینه فعالیتهای ترفیع
ادبیات نظری فعالیتهای ترفیع
فصل دوم پایان نامه فعالیتهای ترفیع
مبانی نظری و پیشینه تحقیق فعالیتهای ترفیع
ادبیات و مبانی نظری فعالیتهای ترفیع

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق رشته مدیریت

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش فعالیتهای ترفیع

 

 

 

 
* با قیمت دانشجویی، ارزان و مناسب :)-** فایل منحصر به فرد، بصورت جامع و کامل و با منابع بروز و جدید خریداری کنید.*** این فایل بصورت انحصاری برای فروشگاه فایلینا تولید شده و در هیچ جای دیگه ای بجز این فروشگاه پیدا نمی شود.
پشتیبانی همیشگی توسط : maryam.alkasir70@gmail.com

 

 

 

مقدمه مبانی نظری و پیشینه تحقیق فعالیتهای ترفیع

بازاریابی از گذشته های دود کم و بیش در زندگی بشری نقش ایفا کرده اما با حرکت اقتصاد به سمت جهانی شدن و حکم فرمایی مشتری مداری بر نظام های اقتصادی، بازاریابی به ابزار انکارناپذیری برای موفقیت در روابط اقتصادی و بازرگانی جوامع کنونی تبدیل شده و برقراری ارتباطات موثر در جهت تحقق اهداف بازاریابی، از جمله دغدغه های اصلی و پایه ای مدیران سازمان ها به حساب می آید. دانشمندان بازاریابی برای برنامه ریزی و انجام امور مربوط به بازاریابی، اقدامات مربوط به آن را در قالب چهار عنصر (4Ps) طبقه بندی کرده اند. این عناصر که تشکیل دهنده ی آمیخته ی بازاریابی هستند عبارتند از: محصول، قیمت، توزیع و ترفیع. در میان این عناصر، برنامه هایی که برای ترفیع  سازمان و محصول انجام می شود از جایگاه و اهمیت خاصی برخوردار است. بازاریابی از علم ارتباطات به عنوان ابزاری جهت تحقق اهداف ترفیعی خود استفاده می نماید (رضایی، 1389).

 

یکی از وظایف مهم در مدیریت بازاریابی، تعیین موثرترین ترکیب ترفیع می باشد. هرکدام از روش های ترفیع ویژگی های منحصر به فردی دارد که عامل تعیین کننده در انتخاب هریک محسوب می گردد. یک شرکت باید ابزارهای ارتباطی را آگاهانه و با دقت به نحوی با یکدیگر ترکیب کند تا بتواند ترکیب موزونی از عناصر ترفیعی به وجود آورد، ترکیبی که نیل به اهداف ارتباطی و بازاریابی را ممکن سازد. انتخاب روش های مناسب ارتباطی با توجه به موقعیت مخاطبان در بازار هدف صورت می گیرد. خرید، نتیجه ی یک فرآیند طولانی تصمیم گیری مصرف کننده است. برقرار کننده ی یک ارتباط بازاریابی باید بداند مخاطبان هدف او اکنون در چه موقعیتی قرار دارند و او می خواهد آنها را به کجا منتقل نماید (صمدی، 1387). 

 

مدیران سازمان های امروزی با درنظر گرفتن عواملی چند، مانند رقابت حاکم بر بازار، ویژگی محصولات و سازمانشان، ویژگی های مشتریان هدف و غیره، به تهیه و ترکیب خاصی از شیوه های برقراری ارتباط که شامل: تبلیغات ، پیشبرد فروش ، روابط عمومی ، فروشندگی شخصی  و بازاریابی مستقیم  است، اقدام می کنند. ترکیب فوق که برای تحت تاثیر قرار دادن مشتریان بازار هدف تهیه می شود، آمیخته ی ترفیع  نامیده می شوند. هرکدام از عناصر آمیخته ی ترفیع متاثر از عوامل مختلفی است که نقش اساسی در تدوین موثر این آمیخته دارند. ضمن اینکه هر کدام از عناصر آمیخته ی ترفیع ویژگی هایی دارند که آنها را برای ترفیع در صنایع خاصی موثرتر می نمایاند. در حقیقت در هر صنعت خاص، باید با توجه به ویژگی های آن صنعت و خصوصیات هرکدام از عناصر آمیخته ی ترفیع به تهیه و تدوین آمیخته پرداخت (رضایی، 1389).

 

 

ترفیع یه مجموعه فعالیت هایی اطلاق می شود که بنگاه ها انجام می دهند تا بتوانند در مورد ارزش و مطلوبیت محصول اطلاعات خوبی به خریداران بدهند، به طوری که از بین محصولات موجود در صنعت، محصول ارایه شده ی ایشان را بخرند. آمیخته ی ترفیع بازاریابی مجموعه ای از متغیرهای قابل کنترل است که صاحبان بنگاه ها آنها را برای پاسخگویی به بازار هدف درهم می آمیزند. یک کسب و کار کوچک و متوسط باید ابزارهای ترفیع را آگاهانه و با دقت به نحوی با یکدیگر ترکیب کند تا بتواند ترکیب موزونی از این عناصر به وجود آورد، ترکیبی که نیل به اهداف ارتباطی و بازاریابی را ممکن سازد. از این رو ترفیع عبارت است از: مجموعه فعالیت های اطلاع رسانی، ترغیب، یادآوری و اثرگذاری. آمیخته ی مرسوم ترفیع بازاریابی، مجموعه ای از متغیرهای قابل کنترل است که صاحبان بنگاه ها آنها را برای پاسخگویی به بازار هدف ترکیب می کنند. از این رو برنامه ترفیع، ترکیب ویژه ای از تبلیغات، روابط عمومی، پیشبرد فروش، فروش شخصی و بازاریابی مستقیم است که شرکت بدان وسیله با آگاهی و جذب مشتری به اهداف خود از جمله افزایش فروش محصولات خود نایل می شود (رضوانی و خرمشاهی، 1390).

 

 

• تبلیغات

از مهمترین اجزای آمیخته مرسوم ترفیع است که نقش بسیار مهمی را در سیاست ها و استراتژی های بازاریابی شرکت نظیر ارتباط با مشتریان، معرفی محصولات جدید، اصلاح و تغییر ذهنیت مخاطبان نسبت به شرکت ایفا می کند. تبلیغات مقدمات معرفی و آشنایی با شرکت و محصولات آن را فراهم می آورد. به گونه ای که تنظیم نوع تبلیغات، زمانبندی، تعدد آن، مضمون و اینکه از چه رسانه ای این پیام انتقال یابد، از اهمیت بسیاری برخوردار است. رسانه های تبلیغاتی عبارتند از: تلویزیون، رادیو، مطبوعات، تابلوهای تبلیغاتی و پست (Pratkanis and Aronson, 2001).

 

 

• روابط عمومی

عبارت است از کسب نام و اعتبار مناسب و ایجاد تصویر ذهنی مطلوب برای شرکت. روابط عمومی برای ایجاد آگاهی و رجحان در مشتری از توان خوبی برخوردار بوده و مستلزم تعیین اهداف، انتخاب پیام های روابط عمومی و وسیله ی ناقل پیام، اجرای برنامه ی روابط عمومی و ارزیابی نتایج آن است. روابط عمومی بیشتر در قالب سخنرانی ها، تعیین شماره های خاص برای مشتریان جهت اعلام نظرات و انتقادات (صدای مشتری در سازمان)، تعیین واحد خدمات پس از فروش و غیره، قابل بحث و بررسی است. ابزارهای روابط عمومی عبارتند از: نشر مقالات علمی در رابطه با کالا و خدمات مورد نظر، کنفرانس های خبری و برگزاری سمینارها، چاپ نشریات، پوستر و بروشور، انجام امور خیریه و مناسبت های اجتماعی (Sandberg, 2006).

 

 

• پیشبرد فروش

روش هایی همچون ارایه ی جوایز، هدایای تبلیغاتی، کارت های تخفیف، نمایش محصولات در ویترین، قرعه کشی، نمونه کالا، شرکت در نمایشگاه ها، سیستم کدینگ مشتری، اعطای جوایز به نیروهای فروش، اشانتیون و غیره، از این قبیلند. پیشبرد فروش، انگیزه های بیشتری را برای نیروی فروش، توزیع کنندگان و مشتریان نهایی ایجاد می کند (Belch and Belch, 2004).

 

 

• فروش شخصی

به طرز برخورد و شخصیت فردی، ویژگی های کاری و تخصص فروشنده در ارایه ی محصولی خاص ابزار فروش شخصی می گویند که می تواند به شکل فروش حضوری یا تلفنی باشد. فروش شخصی روش انعطاف پذیری است که فروشنده به طور مداوم واکنش ها و بازخوردهای خریدار را درک می کند و در شیوه های فروشش تغییراتی ایجاد می نماید (Pratkanis and Aronson, 2001).

 

 

• بازاریابی مستقیم

یکی از ابزارهای موجود در این روش، با عنوان بازاریابی تلفنی مطرح است. در این شیوه، تعدد تماس ها، طول مدت تماس ها، تجربیات قبلی در تماس با مشتریان، تخصص فرد ارایه دهنده خدمات از طریق تلفن بسیار حایز اهمیت است. بازاریابی از طریق پست الکترونیک و بازاریابی شبکه ای نیز در این دسته می توانند قرار گیرند. همچنین وب سایت یک رسانه به معنای واقعی مفهموم پیشبرد است. تاثیر روانی، انگیزشی و ارتباطی وب سایت است که می تواند عامل اصلی جذب و حفظ مشتریان اینترنتی باشد. بازاریابی مستقیم، شیوه ی موثری برای کسب و کارهای کوچک به شمار می رود زیراکه به صاحبان بنگاه ها اجازه می دهد که پاسخ های مستقیم بیشتری را از مشتریان دریافت کرده، بازار هدف را به گونه بهتری نشانه گیری کنند و محصول را بدون قرار گرفتن در فرآیند عریض و طویل و پرهزینه کانال های سنتی به فروش برسانند. شیوه های مورد استفاده در بازاریابی مستقیم عبارتند از: بازاریابی تلویزونی، بازاریابی از طریق کاتالوگ، بازاریابی از طریق پست، بازاریابی از راه دور (بازاریابی تلفنی)، فروش از طریق پست الکترونیک و فروش با کمک نمابر (Wilkinson, 2007).

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

 

فصل دوم:ادبیات و پیشینه تحقیق فعالیتهای ترفیع 2

 

بخش اول: ادبیات پژوهش فعالیتهای ترفیع 5

2-2-1) تعریف ترفیع 6

• تبلیغات 8

• روابط عمومی 9

• فروش شخصی 10

• بازاریابی مستقیم 10

2-2-1-1) شیوه های نوین ترفیع 11

• ارتباطات شفاهی 11

• بازاریابی پارتیزانی 12

• بازاریابی الکترونیکی 13

• بازاریابی از طریق تلفن همراه 13

• بازاریابی ویروسی 13

جدول 2-1-1) جمع بندی شیوه های ترفیع 14

2-2-3) تعریف تبلیغات 16

تبلیغات مستقیم 20

2-2-3-1) تاریخچه تبلیغات در ایران وجهان 21

2) نشانه ها و تبلیغ روی دیوارها 23

3) جارچی های شهر 23

2-2-3-1-1) تاریخچه تبلیغات در ایران 24

2-2-3-2) جذابیت های تبلیغات 27

2-2-3-3) ابزار تبلیغات بازرگانی 31

2-2-3-5) ده فرمان تبلیغات 42

2-2-3-6) استفاده از تبلیغات در تلویزیون 44

2-2-3-7) استفاده از تبلیغات در رادیو 50

2-2-3-8) مزایا و معایب تبلیغات بازرگانی 50

2-2-3-9) تاثیر تبلیغات بر متغیرهای اقتصادی 52

2-2-3-10) تاثیر تبلیغات بازرگانی بر رفتار مصرف کننده 53

2-2-4) فعالیت های پیشبرد فروش 55

2-2-4-1) انواع پیشبرد فروش مصرف کننده 57

2-2-4-2) اهداف پیشبرد فروش 57

2-2-4-3) مزایای پیشبرد فروش 58

2-2-4-4) ابزارهای پیشبرد فروش مصرف کننده 60

2-2-4-5) آینده ی پیشبرد فروش 66

 

بخش دوم:پیشینه تحقیق فعالیتهای ترفیع 68

فهرست منابع و مآخذ: 81

منابع لاتین: 87

 

 

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
توضیحات:
فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
 
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
 
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
 
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
 
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
 
منبع :    انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
 
نوع فایل:     WORD و قابل ویرایش با فرمت doc
 
بدون هیچ تگ و تبلیغات، قابلیت پرینت دارد
 
پشتیبانی همیشگی توسط : maryam.alkasir70@gmail.com////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
 
 

 

 

 

 

  • پاورپوینت آشنایی با سالمندی و علل آن

    پاورپوینت آشنایی با سالمندی و علل آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با سالمندی و علل آن جهت رشته گوناگون در قالب 28 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • دانلود پاورپوینت مرکز هنرهای معاصر گالیاری ایتالیا

    دانلود پاورپوینت مرکز هنرهای معاصر گالیاری ایتالیا پاورپوینت هنرهای معاصر پاورپوینت مرکز هنرهای معاصر پاورپوینت موزه هنرهای معاصر پاورپوینت تحلیل موزه هنرهای معاصر پاورپوینت مرکز هنرهای معاصر گالیاری ایتالیا رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مرکز هنرهای معاصر گالیاری ایتالیا…

  • بررسی عوامل موثر بر شایسته سالاری در صنعت لاستیك

    بررسی عوامل موثر بر شایسته سالاری در صنعت لاستیك تعریف شایستگی شایسته سالاری شایسته گزینی شایسته پروری صنعت لاستیک شایسته سالاری در صنعت لاستیک دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی پایان نامه مدیریت گرایش استراتژیک لاستیك دنا شركت ایران…

  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری آلکسی تایمیا

    فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری آلکسی تایمیا کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه آلکسی تایمیا مبانی نظری آلکسی تایمیا پیشینه تحقیق آلکسی تایمیا پیشینه داخلی آلکسی تایمیا پیشینه خارجی آلکسی تایمیا پیشینه پژوهش آلکسی تایمیا پیشینه نظری…

  • مبانی، سیر و تحول سازمان دادرسی اطفال بزهکار

    مبانی، سیر و تحول سازمان دادرسی اطفال بزهکار اطفال بزهکار دادرسی اطفال بزهکار سیر تحول دادرسی اطفال مبانی دادرسی اطفال بزهکار سازمان دادرسی اطفال بزهکار سیر تحول و سازمان دادرسی اطفال بزهکار پایان نامه دادرسی اطفال بزهکار رفتن به سایت…

  • پرسشنامه سازگاری بل فرم بزرگسالان زنان طلاق رسمی و عاطفی

    پرسشنامه سازگاری بل فرم بزرگسالان زنان طلاق رسمی و عاطفی کلمات کلیدی : پرسشنامه سازگاری بل پرسشنامه سازگاری بل ورد پرسشنامه سازگاری بل فرم بلند پرسشنامه سازگاری بل فرم بزرگسالان پرسشنامه استاندارد سازگاری اجتماعی پرسشنامه سازگاری بل 160 سوالی پرسشنامه…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق عدالت سازمانی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق عدالت سازمانی پیشینه عدالت سازمانی تاریخچه عدالت سازمانی پیشینه تحقیق عدالت سازمانی پیشینه پژوهشی عدالت سازمانی مبانی نظری عدالت سازمانی چارچوب نظری عدالت سازمانی ادبیات نظری عدالت سازمانی پیشینه داخلی عدالت سازمانی پیشینه خارجی عدالت…

  • پرسشنامه هیجان خواهی زاکرمن فرم کوتاه با نمره گذاری، روایی و پایایی

    پرسشنامه هیجان خواهی زاکرمن فرم کوتاه با نمره گذاری، روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه هیجان خواهی زاکرمن پرسشنامه هیجان خواهی زاکرمن فرم کوتاه تفسیر پرسشنامه هیجان خواهی زاکرمن دانلود پرسشنامه هیجان خواهی زاکرمن پرسشنامه هیجان خواهی زاکرمن تفسیر…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی کمرویی

    ادبیات نظری و پیشینه تجربی کمرویی فصل دوم پایان نامه کمرویی مبانی نظری کمرویی پیشینه تحقیق کمرویی پیشینه داخلی کمرویی پیشینه خارجی کمرویی پیشینه پژوهش کمرویی پیشینه نظری کمرویی ادبیات نظری کمرویی چارچوب نظری کمرویی رفتن به سايت اصلي دانلود…

  • پاورپوینت کتاب بازاريابي و مديريت بازار تألیف حسن الوداری

    پاورپوینت کتاب بازاريابي و مديريت بازار تألیف حسن الوداری دانلود رایگان پاورپوینت کتاب بازاريابي و مديريت بازارتألیف حسن الوداری پاورپوینت کتاب بازاريابي و مديريت بازارتألیف حسن الوداری کتاب بازاريابي و مديريت بازارتألیف حسن الوداری دانلود رایگان پاورپوینت کتاب بازاريابي تألیف…

  • ماهیت و آثار جرایم پولشویی و ارائه راهکارها و تدابیر پیشگیرانه برای آن

    ماهیت و آثار جرایم پولشویی و ارائه راهکارها و تدابیر پیشگیرانه برای آن کلمات کلیدی : پولشویی در حقوق امارات بررسی تطبیقی پولشویی پولشویی در حقوق ایران پولشویی در حقوق بین الملل پولشویی در حقوق کیفری ایران جرم پولشویی در…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تیزهوشی 72 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق تیزهوشی 72 صفحه فصل دوم پایان نامه تیزهوشی مبانی نظری تیزهوشی پیشینه تحقیق تیزهوشی پیشینه داخلی تیزهوشی پیشینه خارجی تیزهوشی پیشینه پژوهش تیزهوشی پیشینه نظری تیزهوشی ادبیات نظری تیزهوشی چارچوب نظری تیزهوشی رفتن به سايت…

  • بررسی آسیب شناسی سازمانی ادارات تربیت بدنی استان کهگیلویه و بویراحمد

    بررسی آسیب شناسی سازمانی ادارات تربیت بدنی استان کهگیلویه و بویراحمد تقسیم کار پیشرفت شغلی آسیب‌شناسی عدالت سازمانی تعارض سازمانی آسیب شناسی سازمانی ادارات تربیت بدنی دانلود پاورپوینت کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی بررسی آسیب شناسی سازمانی ادارات تربیت بدنی…

  • پروپوزال بررسی تاثیر تعارضات زناشویی در سازگاری فرزندان

    پروپوزال بررسی تاثیر تعارضات زناشویی در سازگاری فرزندان سازگاری فرزندان با والدین سازگاری والدین و فرزندان پروپوزال تعارض زناشویی پروپوزال در مورد تعارض زناشویی رابطه تعارضات زناشویی با سلامت روان تعارض زناشویی و رابطه والد و کودک رابطه تعارضات زناشویی…

  • ادله فقهی جواز فسخ نکاح در بیماری های جدید

    ادله فقهی جواز فسخ نکاح در بیماری های جدید کلمات کلیدی : عیوب فسخ نکاح فسخ نکاح در فقه پایان نامه فسخ نکاح عیوب مجوز فسخ نکاح فسخ نکاح در فقه امامیه فسخ نکاح در فقه اهل سنت فسخ نکاح…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد مالی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد مالی مبانی نظری ارزیابی عملکرد مالی دانلود مبانی نظری ارزیابی عملکرد مالی دانلود پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد مالی پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد مالی ادبیات نظری ارزیابی عملکرد مالی فصل دوم پایان نامه ارزیابی…

  • پاورپوینت کامل آموزش آناتومی استخوان های بدن انسان

    پاورپوینت کامل آموزش آناتومی استخوان های بدن انسان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کامل آموزش آناتومی استخوان های بدن انسان جهت رشته پزشکی در قالب 102 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • اشکال اعتراض و نظارت قضایی بر رای داوری و بررسی نقض رای و آثار آن

    اشکال اعتراض و نظارت قضایی بر رای داوری و بررسی نقض رای و آثار آن نقض آراء داوری آثار طرح دعوای ابطال و نقض رای اشکال اعتراض به رای داور پایان نامه اعتراض به آراء داوری اعتراض به آراء داوری…

  • پاورپوینت آشنایی با همودینامیک و تغییرات شیمیایی خون

    پاورپوینت آشنایی با همودینامیک و تغییرات شیمیایی خون کلمات کلیدی : دانلود پاورپوینت بررسی همودینامیک و تغییرات شیمیایی خون پاورپوینت درس فیزیولوژی ورزشی پاورپوینت همودینامیک و تغییرات شیمیایی خون خون گلبولهای قرمز ساختمان هموگلوبین متابولیسم آهن آنمی ها پلی سیتمی…

  • پاورپوینت مدیریت محیط زیستی

    پاورپوینت مدیریت محیط زیستی پاورپوینت مدیریت محیط زیستی مدیریت محیط زیستی تعریف محیط زیست سیستم مدیریت زیست محیطی تعریف مدیریت محیط زیست زیست بوم محیط زیست در اسلام زیستگاههای جهان جايگاه ايران از نظر محيط ‌زيست رفتن به سايت اصلي…

  • پاورپوینت مداخله در بحران های روانی اجتماعی

    پاورپوینت مداخله در بحران های روانی اجتماعی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مداخله در بحرانهای روانی اجتماعی جهت رشته ی روان شناسی در قالب 36 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • پاورپوینت فصل نوزدهم کتاب مبانی اقتصاد سنجی گجراتی ترجمه ابریشمی با موضوع مسأله تشخيص

    پاورپوینت فصل نوزدهم کتاب مبانی اقتصاد سنجی گجراتی ترجمه ابریشمی با موضوع مسأله تشخيص کلمات کلیدی : پاورپوینت مسأله تشخيص پاورپوینت فصل نوزدهم کتاب اقتصاد سنجی گجراتی پاورپوینت فصل نوزدهم کتاب اقتصاد سنجی گجراتی ترجمه دکترحمید ابریشمی کتاب مبانی اقتصاد…

  • پرسشنامه محقق ساخته تجربه خشونت دانشجویان متاهل در کودکی

    پرسشنامه محقق ساخته تجربه خشونت دانشجویان متاهل در کودکی کلمات کلیدی : پرسشنامه خشونت پرسشنامه استاندارد خشونت پرسشنامه درباره خشونت پرسشنامه در مورد خشونت پرسشنامه تجربه خشونت دانشجویان پرسشنامه تجربه خشونت دانشجویان متاهل پرسشنامه تجربه خشونت دانشجویان متاهل در کودکی…

  • بکارگیری سیستم برنامه ریزی منابع سازمانی در سازمان برق

    بکارگیری سیستم برنامه ریزی منابع سازمانی در سازمان برق پایان‌نامه erp پایان‌نامه برنامه ریزی منابع سازمانی پایان‌نامه پیاده سازی erp در سازمان مراحل پیاده سازی erp پیاده سازی ERP در صنعت تولید برق روش پیاده سازی ERP در صنعت تولید…

  • پاورپوینت مديريت بحران

    پاورپوینت مديريت بحران پاورپوینت مدیریت بحران پاورپوینت مدیریت بحران در سازمان پاورپوینت مدیریت بحران چیست رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مديريت بحران جهت رشته مدیریت در قالب 20 اسلاید و با فرمت بصورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد بانک

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد بانک مبانی نظری ارزیابی عملکرد بانک دانلود مبانی نظری ارزیابی عملکرد بانک دانلود پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد بانک پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد بانک ادبیات نظری ارزیابی عملکرد بانک فصل دوم پایان نامه ارزیابی…

  • دانلود پاورپوینت فضا در معماری

    دانلود پاورپوینت فضا در معماری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت فضا در معماری جهت رشته معماری در 26 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       فضا در معماری، همان چیزی…

  • پرسشنامه اثر بخشی آموزش خلاقیت بر توانمندسازی کارکنان

    پرسشنامه اثر بخشی آموزش خلاقیت بر توانمندسازی کارکنان پرسشنامه اثر بخشی آموزش خلاقیت پرسشنامه خلاقیت پرسشنامه توانمندسازی کارکنان پرسشنامه تاثیر آموزش خلاقیت بر توانمندسازی رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه  رشته مدیریت پرسشنامه اثر بخشی آموزش خلاقیت بر توانمندسازی کارکنان    …

  • کتاب شبکه های پیشرفته در مقطع کارشناسی ارشد مهندسی نرم افزار و شبکه با عنوان Software Defined Networking

    کتاب شبکه های پیشرفته در مقطع کارشناسی ارشد مهندسی نرم افزار و شبکه با عنوان Software Defined Networking کتاب شبکه های پیشرفته در مقطع کارشناسی ارشد مهندسی نرم افزار و شبکه با عنوان Software Defined Networking شبکه مبتنی بر نرم…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تمرین هوازی 52 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق تمرین هوازی 52 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه تمرین هوازی مبانی نظری تمرین هوازی پیشینه تحقیق تمرین هوازی پیشینه داخلی تمرین هوازی پیشینه خارجی تمرین هوازی پیشینه پژوهش تمرین هوازی پیشینه نظری…

  • پروپوزال استفاده از داده کاوی برای ضد پولشویی و کشف تقلب

    پروپوزال استفاده از داده کاوی برای ضد پولشویی و کشف تقلب کلمات کلیدی : پروپوزال داده کاوی پولشویی در صنعت بانکی پروپوزال مبارزه با پولشویی کشف پولشویی با داده کاوی کشف تقلبات مالی با داده کاوی طراحی الگویی براي تقلبات…

  • دانلود تحقیق درباره سبک زندگی word

    دانلود تحقیق درباره سبک زندگی word رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی سبک زندگی با فرمت docx در قالب 19 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد       فهرست مطالب…

  • پاورپوینت فصل چهارم کتاب مبانی مدیریت رابینز و دی سنزو ترجمه اعرابی با موضوع مباني طراحي ساختار

    پاورپوینت فصل چهارم کتاب مبانی مدیریت رابینز و دی سنزو ترجمه اعرابی با موضوع مباني طراحي ساختار دانلود پاورپوینت فصل چهارم کتاب مبانی مدیریت رابینز و دی سنزو ترجمه اعرابی با موضوع مباني طراحي ساختار دانلود رایگان پاورپوینت مباني طراحي…

  • پاورپوینت خلاقیت و حل مسأله

    پاورپوینت خلاقیت و حل مسأله پاورپوینت خلاقیت و حل مسأله تحقیق خلاقیت و حل مسأله مديريت خلاقيت ويژگيهاي مديران كار آفرين تعريف خلاقيت تعريف نوآوري كارآفريني عوامل موثر در رشد خلاقيت روشهاي پرورش خلاقيت عوامل و زمينه هاي تاثير گذار…

  • پروپوزال بررسی سیستم بهای تمام شده و روش ABC در بیمارستان

    پروپوزال بررسی سیستم بهای تمام شده و روش ABC در بیمارستان هزینه یابی بر مبنای فعالیت هزینه یابی بر مبنای فعالیت در بیمارستان امکان سنجی استقرار ABC پیاده سازی هزینه یابی بر مبنای فعالیت در بیمارستان اجرا هزینه یابی بر…