چارچوب نظری و پیشینه پژوهش سنجش ارزش ویژه برند

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش سنجش ارزش ویژه برند

مبانی نظری ارزش ویژه برند
پیشینه ارزش ویژه برند
دانلود مبانی نظری ارزش ویژه برند
پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند
ادبیات نظری ارزش ویژه برند
فصل دوم پایان نامه ارزش ویژه برند
مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند
ادبیات و مبانی نظری ارزش ویژه برند

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش سنجش ارزش ویژه برند

 

 

 
* با قیمت دانشجویی، ارزان و مناسب :)-** فایل منحصر به فرد، بصورت جامع و کامل و با منابع بروز و جدید خریداری کنید.*** این فایل بصورت انحصاری برای فروشگاه فایلینا تولید شده و در هیچ جای دیگه ای بجز این فروشگاه پیدا نمی شود.
پشتیبانی همیشگی توسط : maryam.alkasir70@gmail.com

 

 

 

مقدمه

 4-1-2مفهوم ارزش ویژه برند

از اواخر دهه 1980 و با مطرح شدن فلسفه مدیریت ارزش محور، ارزش ویژه برند به یكی از مفاهیم كلیدی بازاریابی هم در بحث تئوری‌های مدیریتی و هم در بحث وظایف مدیریتی تبدیل شده است. (سرینواسان و همكاران،[1] 2005). موضوع برند بحث بسیار وسیعی است كه در برخی از كشورهای جهان حتی به عنوان یك رشته تحصیلی مجزا در سطح كارشناسی ارشد و دكتری ارائه می‌شود. و این در حالی است كه بسیاری از مردم ایران و حتی آنهایی كه تحصیلات دانشگاهی دارند با مفهوم برند آشنایی ندارند و اغلب برند را به عنوان مارك تجاری و یا سایر اجزاء برند در نظر می‌گیرند. ارزش ویژه برند به عنوان یكی از پیامدهای برند و برندسازی مطرح می‌شود و یكی از موضوعاتی است كه طی 20 سال اخیر مورد توجه قرار گرفته است و این خود باعث شده كه تحقیقات بسیار زیادی در سطح جهان در رابطه با ارزش ویژه برند (به عنوان مثال، تاكنون احتمالاً بیش از 300 مدل در رابطه با ارزش ویژه برند ارائه شده است) انجام شود.

برند، دارائی با ارزشی است و در گذر زمان می­بینیم که سرمایه­گذاری­های کلانی برروی آن صورت گرفته است. حرکت­هایی که برای نخستین بار ارزش ویژه برند را نمایان نمود، دو حرکت غیرعادی بود. یکی در سال 1985 و دیگری در سال 1987 بود. در سال 1985 میلادی، رِکیت و کُلمن[2] بهای خوبی را برای خرید سرقفلی[3] برند ایرویک[4] از سیبا- گایگی[5] پرداخت کردند و این بهای پرداختی به خاطر موارد غیرقابل تعریفی مانند ارزش مشتریان این برند و ارزش ویژه برند بود. در سال 1987، گرندمت[6]، شرکت هیوبلین[7] را که صاحب برند اِسمیرنُف[8] بود خریداری نمود. گرندمت اعلان کرد که برای برندهای جدیدش 599 میلیون فرانک در ترازنامه منظور خواهد کرد. این دو حرکت غیرمعمول بودند ولی انقلابی نبودند. انقلاب واقعی در عرصه ارزش ویژه برند زمانی رخ داد که فیلیپ موریس[9] در سال 1988 مبلغ 9/12 میلیارد دلار برای خرید شرکت مواد غذایی گرفت[10] پرداخت کرد. این مبلغ 4 برابر ارزش دفتری دارائی­های ملموس آن شرکت بود (شورتون، 2002، ص، 65).

در اوایل دهه 80، مدیران بازاریابی در آمریکا از واژه ارزش ویژه برند برای نخستین بار استفاده کردند (باروایز[11]، 1993). بعدها افراد آکادمیک نیز از این اصطلاح استفاده کردند-( لوتسر[12] در سال 1998، فرگوهر[13] در سال 1989، آکر در سال 1991، آمبلر[14] در سال 1992 و کلر در سال 1993.) از اواخر دهه 80 به علت رایج شدن فلسفه مدیریت ارزش مدار، ارزش ویژه برند- چه در تئوری و چه در عمل- به یکی از مفاهیم مهم بازاریابی در عرصه مدیریت تبدیل شد. نیاز به سنجش ارزش ویژه برند منجر به ایجاد مدل­های بسیار در نقاط مختلف جهان شده است. تا سال 2005 بیش از 300 مدل مختلف ایجاد شده است. بیشتر این مدل­ها بر دیدگاه مصرف­کننده و خریدار تمرکز دارند (بِرمن، جاست- بنز و ریلی[15]، 2008).

ارزش ویژه برند در سال 1988 توسط موسسه علوم بازاریابی امریکا[16] به این صورت تعریف شد که مجموعه­ای است از رفتارها و ارتباطات مصرف­کننده­ی برند، اعضای شبکه و کانال برند و شرکت مادر که موجب می­شود برند بتواند سود بیشتری نسبت به زمانی که بدون نام برند باشد کسب کند (لوتسر، 1988). یک سال بعد، فرگوهر ارزش ویژه برند را به عنوان ارزش افزوده شده به شرکت، تجارت و یا مصرف­کننده­ای که کالای همراه با برند را خریداری می­کند معرفی کرد (فرگوهر، 1989). در تعریف ساده و در عین حال عمیق اَمبلر، ارزش ویژه برند چیزی است که ما در سر خود داریم و همراهمان است (اَمبلر، 1992). ارزش ویژه برند ارزش افزوده­ای است که با محصولات و خدمات همراه می­شود. آکر ارزش ویژه برند را به عنوان مجموعه­ای از دارایی­ها و تعهداتی که با نام و سمبل (علامت) برند مرتبط است تعریف کرد (آکر، 1991). این ارزش می­تواند در قالب نحوه­ی نگرش، احساس و عمل مشتریان در ارتباط با برند انعکاس یافته یا در قیمت­ها، سهم بازار و سودی که برند برای شرکت به ارمغان می­آورد منعکس شود. ارزش ویژه برند یک دارایی غیرقابل لمس و بسیار مهم برای شرکت­ها است که هم ارزش مالی و هم ارزش روانشناختی دارد (کاتلر و کلر، 2007، ص 276).

 

در ذیل تعاریف دیگری از ارزش ویژه برند آمده است:

– تعریف واژه ­نامه بین­المللی بازاریابی[17] از ارزش ویژه برند:

ارزش­ها، دارائی­ها سرمایه­ها و ادراکات مربوط به یک محصول، خدمت یا ایده که به آن اختصاص می­یابد و به وسیله سازنده­ی آن محصول، خدمت یا ایده ترویج داده می­شود. ارزش ویژه برند به تعهدات و مسئولیت­هایی که با برند مرتبط است نیز اطلاق می­شود (یادین، 2002، ص 53).

– تعریف دیدگاه (مصرف­کننده) محور[18] از ارزش ویژه برند:

ارزش ویژه برند، وضعیت و قدرت برند و توانایی آن برای برآورده­کردن و بالابردن انتظاراتی است که   مصرف­کنندگان از این انتظارات برای تعریف گروه محصول ایده­آل[19] استفاده می­برند و این خود بیانگر این است که چگونه مصرف­کنندگان گروه محصول را می­بینند و چگونه پیشنهادات گروه محصول را مقایسه می­کنند و سرانجام اینکه به خرید این گروه از محصول می­پردازند (پسیکف[20]، 2006، ص 30).

– تعریف نیکولینو[21] (2001، ص77) از ارزش ویژه برند:

ارزش ویژه برند، مجموعه تمام ارزش­های متفاوتی است که افراد به نام یک برند اضافه می­کنند که این ارزش­ها می­تواند ترکیبی انتخابی از فاکتورهای کارکردی و احساسی باشد. ارزش ویژه برند ناملموس است و در ذهن افراد قراردارد. در عین حال قابل تبدیل شده به پول است.

موسسه علمی بازاریابی[22] ارزش ویژه برند را چنین تعریف می‌كند:

مجموعه‌ای از تداعی‌ها و رفتارها در بخش مشتریان برند، اعضای كانال و شركت مادر كه به برند امكان می‌دهد میزان بیشتری درآمد داشته باشد یا حاشیه سود بیشتری نسبت به زمانی كه بدون برند است داشته باشد و این به برند مزیت قوی، پایا و متمایزی را در مقابل رقبا می‌دهد (گردن،[23] 2002).

ارزش ویژه برند منفعت فزاینده و ارزش افزوده به یك محصول، توسط نام آن برند است مانند كوك، لیویلس، كداك و نایك[24] (فركوهار، هان و لجیری،[25] 1991). از زمانی كه «ارزش ویژه برند» مطرح شد، توجه رو به رشدی در میان پژوهشگران و فعالان بازاریابی نسبت به آن بوده است (كوب والگرن و همكاران،[26] 1995)، كه همین مسئله باعث پیدایش تعاریف زیادی از ارزش ویژه برند شده است: ارزش افزوده توسط نام برند (كوب والگرن و همكاران، 1995) منفعت فزاینده (كاماكورا و راسل،[27] 1993)، تفاوت بین ترجیح كلی برند و ترجیح چند ویژگی مبتنی بر سطوح ویژگی اندازه‌گیری شده هدف‌دار (پارك و سرینیواسان،[28] 1994) و كیفیت كلی و تمایل انتخاب (آگروال و رائو،[29] 1996).

از دیدگاه مشتری محور، كلر[30] (1993) ارزش ویژه برند را به عنوان تأثیرات متمایز تعریف می‌كند كه دانش برند بر پاسخ مشتری به بازاریابی برند دارد (ارزش ویژه برند مشتری محور).

براساس میزان ارزش ویژه برند، پروفسور دیوید آكر (1991)، رهبر آكادمیك در مدیریت برند، آن‌را به عنوان مجموعه‌ای از دارایی‌ها و تعهدات مرتبط با یك برند، نام آن، و سمبلی مفهوم‌سازی می‌كند كه به ارزشی كه توسط محصول یا خدمت برای شركت یا مشتریان شركت فراهم شده است، اضافه و یا از آن كاسته می‌شود.

مك كوئین[31] (1991)، ارزش ویژه برند را به عنوان تفاوت بین ارزش محصول برند‌دار برای مشتری و ارزش آن بدون برندگذاری تعریف می‌كند.با توجه به دیدگاه رفتاری مشتری محور ارزش ویژه برند، یو و دانته[32] (2001)، ارزش ویژه برند را به عنوان پاسخ‌های مختلف مصرف‌كنندگان بین یك برند اصلی[33] و یك محصول بی‌برند زمانی كه هر دو، سطح مشابهی از مشوق‌های بازاریابی و ویژگی‌های محصول دارند، تعریف می‌كنند.

و نهایتاً اینكه، ارزش ویژه برند، ارزش افزوده‌ای است كه بر محصولات یا خدمات اعطا می‌گردد. ارزش ویژه برند، ممكن است در طریق تفكر مشتریان، احساس و عمل در قبال برند نمایان شود همچنان كه در قیمت‌ها، سهم بازار و سودآوری، برند برای شركت به ارمغان بیاورد (كاتلر و كلر،[34] 2008).

در جدول شماره 1 تعاریف ارزش ویژه برند برخی از محققان به‌طور خلاصه آورده شده است:

جدول شماره 1: تعاریف ارزش ویژه برند از نقطه‌نظر صاحب‌نظران مختلف

نام محقق

تعریف ارزش ویژه برند

آكر

مجموعه‌ای از دارایی‌های برند و تعهدات مربوط به یك برند، نام و نشان آنكه به ارزش فراهم شده برای محصول یا خدمت برای شركت و یا مشتریان آن شركت اضافه می‌شود و یا از آن كاسته می‌شود

دی چرناتونی و مك دونالد[35]

ویژگی متمایزی كه تحت برند قرار دارد و ارزش افزایش یافته‌ای به ترازنامه شركت می‌دهد

فركوهار[36]

ارزش افزوده‌ای كه برند فرض شده به یك محصول اعطا می‌كند

كلر

تاثیر متمایز دانش برند بر پاسخ مصرف‌كننده به فعایت بازاریابی

 

پارك و سرینواسان

ترجیح نموی اعطا شده توسط برند به محصول، زمانی كه توسط یك مشتری فردی درك شده است

سایمون و سالیوان[37]

جریانات نقدی نموی كه به دلیل سرمایه‌گذاری بر روی برند روی می‌دهد

سرینواسان[38]

جزئی از ترجیح كلی كه توسط ویژگی‌هایی كه به‌طور عینی اندازه‌گیری شده، بیان نمی‌شود

سوایت و همكاران[39]

معادل‌سازی مالی استفاده كلی مصرف‌كننده‌ای كه یك برند را می‌گیرد

دیویس[40] منتزر

ارزشی كه برای شركت به دلیل ارتباط محكم بین برند شركت و برندهای مشتریان ایجاد می‌شود

 

[1] – Srinivasan et al.

[2] – Reckitt & Colman

[3] – Goodwill

[4] – Airwick

[5] – Ciba-Geigy

[6] -Grand Met

[7] – Heublein

[8] – Smirnoff

[9] – Philip Morris

[10] – Kraft

[11] – Barwise

[12] – Leuthesser

[13] – Farquhar

[14] – Ambler

[15] – Burmann, Jost- Benz, & Riley.

[16] – Anerican Marketing Science Institute

[17] – International Dictionary of Marketing.

[18] – Consumer Insight- Driven Definition of Brand Equity.

[19] – Category Ideal.

[20] – Passikoff.

[21] – Nicolion

[22] – The Marketing Science Institute.

[23] – Alastair Gordon.

[24] – Coke, Kodak, Levi’s, Nike.

[25] – Farquhar, Han, and Ljiri.

[26] – Cobb- Walgren et al.

[27] – Kamakuraand Russell.

[28] – Park and Srinivasan.

[29] – Agarwal and Rao, 1996.

[30] – Keller

[31] – McQueen.

[32] – Yoo, Dothu.

[33] – Focal.

[34] – Kotler and Keller.

[35] – DeChernatony and McDonald.

[36] – Farquhar.

[37] – Simon and Sullivan.

[38] – Srinivasan.

[39] – Swait, Erdem, Louviere and Dubelaar.

[40] – Davis and Mentzer.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

 

فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه ی تحقیق 

مقدمه 10

2-1- مفاهیم برند 11 

2-1-1- اهمیت برند 13

2-1-2- ارزش اقتصادی برند 16

2-1-3- برندینگ 16

2-1-3-1- برندینگ خدمات  17

2-1-4- مفهوم ارزش ویژه برند 23

2-1-5- اهمیت ارزش ویژه برند  28

2-1-6- رویکردهای سنجش ارزش ویژه برند  30

2-1-6-1- رویکرد درون به بیرون  30

2-1-6-2- رویکرد بیرون به درون  33

2-1-6-3- رویکرد ترکییی 45

2-1-7-1- مدل ارزش ویژه برند آکر 49

2-1-7-2- مدل ارزش ویژه برند کلر 67

2-1-7-3- مدل ارزیابی دارایی برند رابکیم 70

2-1-7-4- مدل ایکویتر برند 72

2-1-7-5- مدل اینتر برند 72

2-1-7-6- مدل برندز 73

2-1-7-7- مدل رزونانس برند  74

2-1-8- مدل مفهومی تحقیق 79

2-1-9- چهارچوب نظری تحقیق 80

2-1-10- آشنایی با صنعت بیمه 83

2-1-10-1- مفاهیم بیمه 85

2-1-10-2- تاریخچه بیمه 87

2-1-10-3- خصوصی سازی صنعت بیمه  90

2-1-10-4- طرح تحول صنعت بیمه 91

2-1-11- پیشینه تحقیق 94

2-1-11-1- مروری بر تحقیقات گذشته خارجی 94

2-1-11-2- مروری بر تحقیقات گذشته داخلی 95

 

 

منابع

 

 

شکل‌ها

شکل 2-2- مدل نتمیر و همکاران 41

شکل 2-3- مدل تیلور و همکاران 42

شکل 2-4- دسته بندی رویکرد ارزش ویژه برند والستر 43

شکل 2-5- مدل ارزیابی ارزش ویژه برند جهانی 47

شکل 2-6- چگونه ارزش ویژه برند ارزش زایی میک ند 51

شکل 2-7- ابعاد دانش برند کلر 68

شکل 2-8- مدل برند یانگ و رابیم 72

شکل 2-9- هرم رزونانس برند 77

 

جداول

جدول 2-2- تحقیقات انجام شده بر روی ارزش ویژه برندکیم و کیم 48

 

نمودارها

نمودار 2-1- ارزیابی کیفیت خدمات و محصولات 23

 

 

 

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
توضیحات:
فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
 
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
 
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
 
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
 
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
 
منبع :    انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
 
نوع فایل:     WORD و قابل ویرایش با فرمت doc
 
بدون هیچ تگ و تبلیغات، قابلیت پرینت دارد
 
پشتیبانی همیشگی توسط : maryam.alkasir70@gmail.com////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
 
 

 

 

 

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های خودپنداره 85 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های خودپنداره 85 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه نظریه های خودپنداره مبانی نظری نظریه های خودپنداره پیشینه تحقیق نظریه های خودپنداره پیشینه داخلی نظریه های خودپنداره پیشینه خارجی نظریه های خودپنداره…

  • نقش کدینگ کانال در بازدهی سیستم ‏‎OFDM‎‏

    نقش کدینگ کانال در بازدهی سیستم ‏‎OFDM‎‏ کدبرداری نرم دانلود پایان نامه کدینگ کانال دانلود پایان نامه سیستم OFDM انتشار چند مسیره بکارگیری اطلاعات کانال در کدبرداری نقش کدینگ کانال در بازدهی سیستم ‏‎OFDM‎‏ دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته…

  • پرسشنامه بررسی تاثیر مولفه های قابل اعتماد بودن سازمان بر اعتمادسازی در مشتری بانک

    پرسشنامه بررسی تاثیر مولفه های قابل اعتماد بودن سازمان بر اعتمادسازی در مشتری بانک پرسشنامه مولفه های قابل اعتماد بودن پرسشنامه مولفه های قابل اعتماد بودن سازمان پرسشنامه تاثیر مولفه های قابل اعتماد بودن سازمان پرسشنامه اعتمادسازی در مشتری پرسشنامه…

  • پاورپوینت آشنایی با برنامه نویسی پویا

    پاورپوینت آشنایی با برنامه نویسی پویا پاورپوینت برنامه نویسی پویا دانلود پاورپوینت برنامه نویسی پویا پاورپوینت درباره برنامه نویسی پویا رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با برنامه نویسی پویا جهت رشته مهندسی نرم افزار در قالب 26 اسلايد…

  • پاورپوینت زن در کتاب مقدس

    پاورپوینت زن در کتاب مقدس پاورپوینت زن پاورپوینت زن در کتاب مقدس پاورپوینت کتاب مقدس درباره ی زن دانلود پاورپوینت زن در کتاب مقدس رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت زن در کتاب مقدس جهت رشته ی معارف و الهیات…

  • پاورپوینت جنبه های بهداشتی پرتوهای یونساز

    پاورپوینت جنبه های بهداشتی پرتوهای یونساز رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت جنبه های بهداشتی پرتوهای یونساز جهت رشته فیزیک در قالب 33 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش        …

  • سیستمهای تشخیص هویت با تاکید بر بیومتریک و شناسایی از طریق اثر انگشت

    سیستمهای تشخیص هویت با تاکید بر بیومتریک و شناسایی از طریق اثر انگشت تشخیص هویت روش‌های تشخیص هویت روش‌های تشخیص هویت بیومتریک سیستمهای تشخیص هویت با تاکید بر بیومتریک و شناسایی از طریق اثر انگشت سیستمهای تشخیص هویت دانلود پایان…

  • پاورپوینت اهمیت جنگ نرم

    پاورپوینت اهمیت جنگ نرم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اهمیت جنگ نرم جهت رشته جامعه شناسی ، روانشناسی ، علوم تربیتی و اجتماعی در قالب 90 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • پاورپوینت ضرورت شناخت رفتار در فضاهای شهری

    پاورپوینت ضرورت شناخت رفتار در فضاهای شهری دانلود پاورپوینت ضرورت شناخت رفتار در فضاهای شهری پاورپوینت ضرورت شناخت رفتار رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ضرورت شناخت رفتار در فضاهای شهری جهت رشته روانشناسی و علوم تربیتی در قالب 41…

  • مبانی سمبولیسم و ویژگی های صورت سمبولیک با نگاهی به سمبولیسم سنتی در معماری مقدس

    مبانی سمبولیسم و ویژگی های صورت سمبولیک با نگاهی به سمبولیسم سنتی در معماری مقدس پایان نامه نماد مبانی سمبولیسم نماد های سمبولیسم نمادگرایی و سمبولیسم سبک هنری سمبولیسم نقاشی های سمبولیسم ویژگی های سمبولیسم سبک سمبولیسم در معماری مکتب…

  • پرسشنامه بررسی مدیریت آموزشی در مدارس شاهد شهر تهران

    پرسشنامه بررسی مدیریت آموزشی در مدارس شاهد شهر تهران پرسشنامه سبك رهبری پرسشنامه میزان رضایت شغلی پرسشنامه مدیریت آموزشی در مدارس پرسشنامه رابطه سبک رهبری و میزان رضایت شغلی پرسشنامه رابطه سبک رهبری مدیران و میزان رضایت شغلی معلمان رفتن…

  • پاورپوینت شبکه های کامپیوتری 1

    پاورپوینت شبکه های کامپیوتری 1 پاورپوینت شبکه های کامپیوتری پاورپوینت شبکه های کامپیوتری پیام نور پاورپوینت شبکه های کامپیوتری پیشرفته پاورپوینت امنیت شبکه های کامپیوتری پاورپوینت آموزش شبکه های کامپیوتری پاورپوینت آماده شبکه های کامپیوتری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت شبکه…

  • رابطه فرهنگ سازمانی و مدیریت مشاركتی

    رابطه فرهنگ سازمانی و مدیریت مشاركتی فرهنگ سازمانی مدیریت مشاركتی رابطه فرهنگ سازمانی و مدیریت مشاركتی دانلود پایان نامه فرهنگ سازمانی دانلود پایان نامه مدیریت مشاركتی بررسی ارتباط فرهنگ سازمانی و مدیریت مشاركتی رفتن به سایت اصلی دانلود پایان نامه رشته مدیریت…

  • ماهیت اصطلاحی مصلحت و تاریخچه آن در حقوق جزا

    ماهیت اصطلاحی مصلحت و تاریخچه آن در حقوق جزا ماهیت اصطلاحی مصلحت مصلحت در حقوق جزا تاریخچه مصلحت در حقوق جزا جایگاه مصلحت در حقوق كیفری دانلود پایان نامه مصلحت دانلود پایان نامه مصلحت در حقوق جزا تحولات مصلحت در…

  • دانلود پاورپوینت جزوه درسی مدیریت مالی ۱

    دانلود پاورپوینت جزوه درسی مدیریت مالی ۱ رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت جزوه درسی مدیریت مالی ۱ جهت رشته حسابداری در قالب 91 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • پاورپوینت روانشناسی تربیتی

    پاورپوینت روانشناسی تربیتی دانلود پاورپوینت روانشناسی تربیتی آموزش پاورپوینت روانشناسی تربیتی تحقیق راجب پاورپوینت روانشناسی تربیتی روانشناسی تربیتی و انواع آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت روانشناسی تربیتی جهت رشته پزشکی در قالب  79 اسلاید و با فرمت pptx…

  • پاورپوینت مزایا و معایب امضا دیجیتالی

    پاورپوینت مزایا و معایب امضا دیجیتالی پاورپوینت امضای دیجیتال چیست پاورپوینت امضای دیجیتالی پاورپوینت امضا دیجیتال پاورپوینت امضا دیجیتال ppt رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مزایا و معایب امضا دیجیتالی جهت رشته کامپیوتر و IT در قالب ایکس اسلاید و…

  • پاورپوینت اشنایی با اصول ریخته گری

    پاورپوینت اشنایی با اصول ریخته گری پاورپوینت ریخته گری تحت فشار با محفظه سرد پاورپوینت ریخته ریخته گری گریز از مرکز پاورپوینت ریخته گری تحت فشار pdf پاورپوینت ریخته گری ریژه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اشنایی با اصول…

  • فصل دوم پایان نامه سلامت روان

    فصل دوم پایان نامه سلامت روان کلمات کلیدی : مبانی نظری روانشناسی سلامت مبانی نظری سلامت روانی پیشینه روانشناسی سلامت پیشینه تحقیق سلامت روان پیشینه نظری سلامت روان پیشینه داخلی سلامت روان پیشینه پژوهش سلامت روان پیشینه تحقیق در مورد…

  • پاورپوینت آموزش ریاضی ششم ابتدایی

    پاورپوینت آموزش ریاضی ششم ابتدایی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش ریاضی ششم ابتدایی در قالب 22 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش         این پاورپوینت به طرح درس…

  • پروپوزال ارزیابی ارتباط توسعه منابع انسانی و رضایت شغلی کارمندان شرکت مخابرات

    پروپوزال ارزیابی ارتباط توسعه منابع انسانی و رضایت شغلی کارمندان شرکت مخابرات رضایت شغلی توسعه منابع انسانی رضایت شغلی کارکنان رابطه توسعه منابع انسانی و رضایت شغلی کارکنان ارتباط توسعه منابع انسانی و رضایت شغلی کارمندان پروپوزال ارتباط توسعه منابع…

  • بررسی منشا فکری سعدی و ویژگیهای عصر او

    بررسی منشا فکری سعدی و ویژگیهای عصر او زندگی سعدی منشا فکری سعدی مشخصه های عصر سعدی بررسی منشا فکری سعدی و ویژگیهای عصر او بررسی عارف بودن سعدی بررسی سخنوری سعدی دانلود پایان نامه سعدی دانلود پایان نامه رشته…

  • پاورپوینت مشاوره پیش از طلاق

    پاورپوینت مشاوره پیش از طلاق پاورپوینت پیش از طلاق پاورپوینت طلاق پاورپوینت علل طلاق پاورپوینت مشاوره قبل از طلاق پاورپوینت مشاوره قبل طلاق رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مشاوره پیش از طلاق جهت رشته ی روان شناسی در قالب…

  • پاورپوینت آموزش تدریس فصل 1 مطالعات اجتماعی هشتم - تعاون 1

    پاورپوینت آموزش تدریس فصل 1 مطالعات اجتماعی هشتم - تعاون 1 رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس فصل 1 مطالعات اجتماعی هشتم - تعاون 1 به دانش آموزان کلاس هشتم متوسطه اول در قالب 11 اسلاید و با…

  • پاورپوینت جلد اول کتاب فیزیولوژی ورزش و فعالیت بدنی جک اچ.ویلمور و همکاران ترجمه معینی و همکاران

    پاورپوینت جلد اول کتاب فیزیولوژی ورزش و فعالیت بدنی جک اچ.ویلمور و همکاران ترجمه معینی و همکاران کلمات کلیدی : دانلود پاورپوینت کتاب فیزیولوژی ورزش و فعالیت بدنی جک اچ.ویلمور-دیوید ال.کاستیل ترجمه معینی و همکاران دانلود پاورپوینت کتاب فیزیولوژی ورزش…

  • پاورپوینت آموزش تدریس درس 5 مطالعات اجتماعی هشتم - آسیب های اجتماعی و پیشگیری از آنها

    پاورپوینت آموزش تدریس درس 5 مطالعات اجتماعی هشتم - آسیب های اجتماعی و پیشگیری از آنها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس درس 5 مطالعات اجتماعی هشتم - آسیب های اجتماعی و پیشگیری از آنها به دانش آموزان کلاس هشتم…

  • بررسی رفتار عوارض توپوگرافی دره های خالی تحت امواج لرزه ای

    بررسی رفتار عوارض توپوگرافی دره های خالی تحت امواج لرزه ای دره های دوبعدی امواج قائم درون صفحه رفتار لرزه ای دره های دوبعدی تحلیل دینامیکی عوارض توپوگرافیک دوبعدی بررسی رفتار عوارض توپوگرافی دره های خالی تحت امواج لرزه ای…

  • پاورپوینت فصل ششم کتاب تئوری حسابداری(1) ولک و همکاران ترجمه کرمی و تاجیک با موضوع در جستجوی اهداف

    پاورپوینت فصل ششم کتاب تئوری حسابداری(1) ولک و همکاران ترجمه کرمی و تاجیک با موضوع در جستجوی اهداف کلمات کلیدی : دانلود رایگان پاورپوینت فصل ششم کتاب تئوری حسابداری یک تألیف ولک و همکاران ترجمه کرمی و تاجیک با موضوع…

  • ارزیابی ارتباط دو زبانه بودن و پیشرفت تحصیلی بچه ها در مدارس

    ارزیابی ارتباط دو زبانه بودن و پیشرفت تحصیلی بچه ها در مدارس پیشرفت تحصیلی کودکان دو زبانه بودن کودکان رابطه دو زبانه بودن و پیشرفت تحصیلی ارتباط دو زبانه بودن و پیشرفت تحصیلی بچه ها دوزبانگی و افت تحصیلی اثرات…

  • پاورپوینت سنجش رضايت شغلي و ارائه راهكارهاي بهبود رضايتمندي كاركنان

    پاورپوینت سنجش رضايت شغلي و ارائه راهكارهاي بهبود رضايتمندي كاركنان پاورپوینت سنجش رضايت شغلي و ارائه راهكارهاي بهبود رضايتمندي كاركنان تعریف رضایت شغلی نظريه سلسله مراتب نيازهاي مازلو سلسله مراتب نيازها و روشهاي ارضاء آن در سازمان نظريه آلدرفر نظريه…

  • پاورپوینت اثرات حاد پرتوگیری تمام بدن

    پاورپوینت اثرات حاد پرتوگیری تمام بدن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اثرات حاد پرتوگیری تمام بدن جهت رشته ی پزشکی در قالب 35 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • دانلود پاورپوینت روش های آماری در پژوهش

    دانلود پاورپوینت روش های آماری در پژوهش پاورپوینت نقش روش های آماری در پژوهش پاورپوینت آمار و پژوهش پاورپوینت در مورد پژوهش و روش های آماری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت روش های آماری در پژوهش جهت رشته علوم…

  • دانلود پاورپوینت تئوری بازی ها

    دانلود پاورپوینت تئوری بازی ها پاورپوینت در مورد نظریه بازی ها پاورپوینت در مورد پیچیدگی بازی ها پاورپوینت الگوریتم ها در نظریه بازی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تئوری بازی ها جهت رشته هوش مصنوعی در 46 اسلاید و…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد مالی سازمانها و شرکتها

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد مالی سازمانها و شرکتها مبانی نظری ارزیابی عملکرد مالی سازمانها و شرکتها دانلود مبانی نظری ارزیابی عملکرد مالی سازمانها و شرکتها دانلود پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد مالی سازمانها و شرکتها پیشینه تحقیق ارزیابی…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش روانشناسی مثبت گرا

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش روانشناسی مثبت گرا فصل دوم پایان نامه روانشناسی مثبت گرا مبانی نظری روانشناسی مثبت گرا پیشینه تحقیق روانشناسی مثبت گرا پیشینه داخلی روانشناسی مثبت گرا پیشینه خارجی روانشناسی مثبت گرا پیشینه پژوهش روانشناسی مثبت گرا…