چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعمیم برند

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعمیم برند

مبانی نظری تعمیم برند
دانلود مبانی نظری تعمیم برند
پیشینه تحقیق تعمیم برند
ادبیات نظری تعمیم برند
فصل دوم پایان نامه تعمیم برند
مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعمیم برند
ادبیات و مبانی نظری تعمیم برند

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری مدیریت

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعمیم برند

 

 

 

 

* با قیمت دانشجویی، ارزان و مناسب :)-** فایل منحصر به فرد، بصورت جامع و کامل و با منابع بروز و جدید خریداری کنید.*** این فایل بصورت انحصاری برای فروشگاه فایلینا تولید شده و در هیچ جای دیگه ای بجز این فروشگاه پیدا نمی شود.

پشتیبانی همیشگی توسط : maryam.alkasir70@gmail.com

 

 

مقدمه 

نقش و اهمیت برندسازی از زمان های قبل از انقلاب صنعتی نیـز شناخته شده بود.شواهدی وجود دارد که ثابت می کند در قرون 18 و 19 نیز بنگاه های اقتصادی و تولیدی برای کسب شهرت و فروش محصولات خود در بازار رقابتی آن دوره،به برند سازی روی آورده بودند.بازاریابان مدرن،چه بازاریابان سمت عرضه و چه بازاریابان سمت تقاضا، علاقه بیشتری بـه بحث برند سازی نشان داده اند . 

 

نقش و تأثیر برند سازی نیز از دهه های 40 و 50 میلادی به صورت نظـا مند تا کنون بررسی و مطالعه شده است.علاقه شدید پژوهشگران به این بحث در دهه های 60 و70 نیز ادامه یافت و باعث شد که این حوزه به یکی از داغ-ترین حوزه های پژوهشی تبدیل شود.یکی از دلایل تبدیل شدن «برند سازی» به یکی از مهمترین و داغ ترین مباحث روز دهه های 80 و90، می تواند تغییر شرایط بازار باشد که در نتیجه آن برندهای ملی بازار خود را به نفع برندهای خصوصی از دست دادند و پژوهشگران حوزه های دانشگاهی مدیریت، به بررسی این پدیده و همچنین بسط برندها پرداختند.  

 

همانطور که قبلاً هم ذکر شد به دلیل هزینه های بسیار بالا و ریسک زیاد معرفی یک محصول جدید به بازار، کسب و کارها برای گسترش تجارت خود و ورود به بازار محصولات جدید اغلب به بسط همان برندهای ثبت شده ی موجودشان می پردازند. بسط برند به کارگیری یک برند ثبت شده در یک رده محصول برای استفاده از آن در رده دیگری از محصولات است (Salinas & Perez, 2009). بازاریابان باید به فرایند بسط برند، خصوصاً از دیدگاه مشتریان، اشراف کامل داشته باشند و مکانیسم تصمیم گیری مشتریان در ارزیابی بسط برند و فاکتورهای مؤثر بر این فرآیند را بشناسند.  

 

آکر و کلر (1990) به این نتیجه رسیدند که چند شرط اساسی برای پذیرفته شدن بسط یک برند از سوی مشتریان وجود دارد که شامل موارد زیر می شوند:  

 

1. مشتریان نظر مثبت و رویکردی طرفدارانه نسبت به برند مادر داشته باشند. 

2. این دیدگاه و رویکرد مثبت را بتوان به بسط برندهای آن برند مادر نیز تعمیم داد. 

 

3. موارد منفی برای بسط برند به وجود نیاید و از برند مادر هم به آن منتقل نشود(Aaker & Keller, 1990).با این حال سه شرط ذکر شده، برخی از ظرافت های فرایند انتخاب برند و زمینه های لازم برای آن را نادیده گرفته است.کنکاش در ادبیات برند سازی که در پی می آید،ما را به این نکته رهنمون می شود کـه فرایند ارزیابی بسط برند تحت تأثیر عوامل چندی شامل کالا، شرکت، بازار و ویژگیهای منحصر به فرد آن برند قرار دارد.این عوامل از این رو اهمیت می یابند که ممکن است شرایط ذکر شده برای بسط دادن برند نیز کاملاً برآورده شود، اما به دلیل تأثیر عوامل زمینه ای دیگر، بسط برند نتواند موفق عمل کند.با توجه به این مطلب دو سوال اساسی به ذهن متبادر می شود:  

 

1. فرایند ارزیابی بسط برند و تعمیم نگرش از برند مادر به برند بسط داده شده چگونه است؟ 

2. چه عواملی بر فرایند تعمیم نگرش از برند اصلی به بسط برند تأثیرگذار هستند؟ 

 

 

 

 

ارزیابی بسط برند و تعمیم نگرش  

برای معرفی یک بسط برند به بازار رقابتی شناخت  فرآیند تصمیم گیری مشتریان و نیز فرآیند ارزیابی بسط این برندها ضروری به نظر می رسد. پژوهشگران چندین توضیح تئوریک را برای نحوه تعمیم نگرش مشتریان از برند مادر، بسط آن و عوامل مؤثر بر این فرآیند ارائه داده اند.با وجود اینکه خود شکل گیری این نگرش ها هم از اهمیت به سزایی برخوردار است، دغدغۀ اصلی در اینجا شناخت نحوه ی تعمیم نگرش از یک برند تثبیت شده به بسط آن برند در یک طبقه محصول جدید و شناسایی عوامل مؤثر بر این تعمیم نگرش است.  

 

چند فرآیند شناخته شده توسط پژوهشگران مختلف در پی می آید:  

 

تعمیم معنایی، تعمیم احساسی و تئوری های تناسب و طبقه بندی  

از میان این تئوری های تناسب و طیقه بندی، مرسوم ترین چارچوب هایی بوده اند که برای توضیح فرآیند تعمیم نگرش در ارزیابی بسط برند به کار گرفته شده اند.  

به علاوه فاکتورهای مهم دیگری نیز وجود دارند که تأثیر آن ها بر فرآیند تعمیم نگرش بررسی و اثبات شده اسـت. 

عواملی مثل سبد برند اصلی یا تعداد و نوع کالاهایی که با یک نام برند وجود دارند،ویژگی های شخصی مشتریان، تصویر شرکت، متغیرهای آمیخته بازاریابی مثل قیمت، توزیع و جایگاه یابی بسط برندها.  

 

تعداد پژوهش هایی که از مفهوم «تعمیم معنایی» در شناخت فرایند تعمیم نگرش از یک برند به بسط آن استفاده کرده اند انگشت شمارند.مفهوم تعمیم معنایی برگرفته از پژوهش هایی در روانشناسی زبان است کـه بر اساس آن اگر دو چیز ،کالا، شیء، مفهوم و… ،نام مشترکی داشته باشند بدون توجه به تفاوت های فیزیکی شان به شکلی مشابه مورد قضاوت قرار می گیرند.بر این اساس کربی (1967) این فرضیه را پیشنهاد کرد:  

 

«اگر دو یا چند کالای غیر مشابه فقط نام مشترکی داشته باشند، معنا بین آن ها انتقال می یابد و تعمیم داده مـی شود ».(Kurby, 1967)

بر خلاف این فرضیه، پژوهش کربی (1967) نشان داد که تعمیم نگرش تنها از طریق نام های برند صورت نمی گیرد و بنابراین این فرضیه رد شد.این نتایج دور از انتظار هم نبودند زیرا فرضیه ی تعمیم معنایی، رویکردی بسیار ساده انگارانه به فرآیند تعمیم نگرش داشت و نقش دیگر مؤلفه ها مثل تأثیر شهرت برند مادر و مفهوم «تناسب» را نادیده انگاشته بود.اکثر قریب به اتفاق پژوهش های انجام شده در مقوله بسط برند،متفق القول نشان می دهندکه فرآینـد ارزیابی بسط برند فرایندی پیچیده است و افراد هنگام تصمیم گیری در مورد این ارزیابی، تحت تأثیر عوامل متعددی هستند.  

 

فرآیند دیگری که در مورد بحث تعمیم نگرش وجود دارد فرآیند تعمیم احساسی برند مادر بـه بسط برندهایش است. بر اساس این فرایند، افراد احساس کلی را که در طول زمان نسبت به یک برند پیدا کرده اند، به هر چیزی مرتبط با آن برند، بدون توجه به شباهتها و تفاوتهای ظاهری تعمیم می دهند.با این حال نتایج این پژوهش ها نشان می دهند که ممکن است مشتریان نسبت به یک برند احساس مثبت داشته باشند،اما به خاطر این که تعمیم های احساسی نیز فارغ از زمینه ی میزان آگاهی و اطلاعات افراد نیست،نتوانند این حس را به کالاهای غیر مشابه با برند مادر تعمیم دهند. بنابراین اگر تعمیم احساسی فرآیندی بود که از آن طریق نگرش افراد نسبت به برند مادر به بسط برندهای آن نیز تعمیم می یافت آنگاه می بایست همه بسط برندهای آن برند اصلی، جدای از شباهت یا تفاوت ها ی ظاهری با برند مادر به صورت کاملاً مشابه ارزیابی می شدند؛در حالی که برخی از بسط برندها مطلوب تر از برخی دیگر ارزیابی می شوند.بنابراین می توان نتیجه گرفت که فرآیند ارزیابی بسط یک برند پیچیده تر از در نظر گـرفتن تنها یک فرآیند تعمیم احساس است و باید عوامل بیشتری را در آن دخیل دانست.  

 

هر چه قدر شباهت کالای جدید به محصول تثبیت شده موجود بیشتر باشد،احساسات مثبت یا منفی نسبت به برند موجود راحت تر به کالای جدید منتقل خواهد شد.  

بوش و لاکن(1991)از پژوهش های خود به این نتیجه رسیدند که تعمیم احساس نسبت به یک برند به بسط آن، نه تنها تحت تأثیر قضاوت در مورد شباهت های ظاهری دو محصول است بلکه خود نیز از سطوح مختلفی از شدت برخوردار است(Boush & Loken, 1991).  و در آخر، تئوری های طبقه بندی از مرسوم ترین تئوری ها برای درك و توضیح فرایند تعمیم نگرش از یک برند بـه بسط آن برند است. 

 

 پژوهش هایی که بر این اساس انجام گرفته اند، این گونه نتیجه گیری می کنند که مشتریان، یک بسط برند را زمانی مطلوب ارزیابی می کنند که با برند مادر «تناسب» داشته باشند.در این میان تعدادی معیار نیز برای مفهوم تناسب و در نتیجه افزایش مطلوبیت ارزیابی بسط برند ذکر شده است.این معیارهای تناسب دامنه ای از تناسب ویژگی ها ی فیزیکی کالا تا سازگاری مفهوم برند را در بر می گیرد.بین علمای بازاریابی این اجماع وجود دارد که تناسب مثبت میان یک برند و برند مادر باعث ارزیابی مثبت تر بسط برند می شود.  

معیار تناسب، برای درك فرآیند تعمیم نگرش از تئوری های طبقه بندی استخراج شده و به  کار گرفته شده است . بنابراین به طور خلاصه نقاط عطف اصلی در توسعه ادبیات طبقه بندی که اساس و پایه فرآیند تعمیم نگرش را شکل می دهد در ادامه توضیح داده خواهد شد.  

 

 

 

 

فهرست مطالب

فصل دوم:مبانی نظری و پیشینه تحقیق بسط برند

چکیده 1

مقدمه 10

مبانی نظری پژوهش بسط برند

2-14 بسط برند 35

2-15 ارزیابی بسط برند و تعمیم نگرش 37

2-16 تناسب درک شده از برند 39

2-16-1 فرآیند طبقه بندی و معیارهای تناسب 41

2-17 تناسب محصول با طبقه و ارزیابی بسط برند 43

2-17-1 ویژگیهای برند مادر و ارزیابی بسط آن 45

2-18 تاثیرات متقابل بسط برندها و برند مادر 47

2-19 نوگرایی مصرف کننده نسبت به مصول 50

2-20 مزایای بسط برند 50

 

2-21 مروری بر تحقیقات پیشین :پیشینه تحقیق بسط برند

2-21-1 تحقیقات خارجی 52

2-21-2 تحقیقات داخلی 57

2-22 مدل مفهومی 61

2-23 شرکت فرآرده های لبنی کاله 62

منابع

 

 

 

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
توضیحات:
فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
 
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
 
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
 
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
 
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
 
منبع :    انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
 
نوع فایل:     WORD و قابل ویرایش با فرمت doc
 
بدون هیچ تگ و تبلیغات، قابلیت پرینت دارد
 
پشتیبانی همیشگی توسط : maryam.alkasir70@gmail.com////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
 

 

 

 

  • بررسی تاثیر نسبت وزنی گلوله به پودر، براندازه دانه كاربید تنگستن در تركیبCo %10WC- با استفاده از انرژی بالای آسیاب

    بررسی تاثیر نسبت وزنی گلوله به پودر، براندازه دانه كاربید تنگستن در تركیبCo %10WC- با استفاده از انرژی بالای آسیاب كاربید تنگستن كبالت انرژی بالای آسیاب چقرمگی تركیبCo %10WC نسبت وزنی گلوله به پودر اندازه دانه كاربید تنگستن استفاده از…

  • گزارش كارآموزی سازمان میراث فرهنگی،واحد زبان و گویش

    گزارش كارآموزی سازمان میراث فرهنگی،واحد زبان و گویش دانلود گزارش كارآموزی سازمان میراث فرهنگی،واحد زبان و گویش دانلود گزارش كارآموزی دانلود كارآموزی انجام كارآموزی خرید كارآموزی سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل…

  • پروپوزال ارائه چارچوبی امن جهت استفاده اینترنت اشیا در صنعت

    پروپوزال ارائه چارچوبی امن جهت استفاده اینترنت اشیا در صنعت امنیت در اینترنت اشیا معماری اینترنت اشیا اینترنت اشیا در صنعت نفت کاربرد اینترنت اشیا در صنعت نفت و گاز فناوری های مورد استفاده در اینترنت اشیا چالشهاي پیاده سازي…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش خشونت بین والدین

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش خشونت بین والدین فصل دوم پایان نامه خشونت بین والدین مبانی نظری خشونت بین والدین پیشینه تحقیق خشونت بین والدین پیشینه داخلی خشونت بین والدین پیشینه خارجی خشونت بین والدین پیشینه پژوهش خشونت بین والدین…

  • دانلودکارآموزی احداث واحد مسکونی 60 ص

    دانلودکارآموزی احداث واحد مسکونی 60 ص کلمات کلیدی : دانلودکارآموزی احداث واحد مسکونی 60 ص رفتن به سایت اصلی نام فایل : کارآموزی احداث واحد مسکونی 60 ص فرمت : .DOC تعداد صفحه/اسلاید : 55 حجم : 21 مگابایت گزارش…

  • پاورپوینت سایت کارازمایی بالینی

    پاورپوینت سایت کارازمایی بالینی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سایت کارازمایی بالینی جهت رشته کاریابی و کارآفرینی در قالب 13 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش         اطلاعات جمعیت…

  • پروپوزال بررسی وضعیت موجود مدیریت پروژه در سازمانها و مقایسه آن با شیوه های مدیریت پروژه در استاندارد PMBOK

    پروپوزال بررسی وضعیت موجود مدیریت پروژه در سازمانها و مقایسه آن با شیوه های مدیریت پروژه در استاندارد PMBOK طراحی سیستم مدیریت پروژه با PMBOK مدیریت پروژه در سازمانها با استاندارد PMBOK پیاده سازی استاندارد PMBOK در سازمانها وضعیت موجود…

  • دانلود پاورپوینت عملکرد مرکز شیلات ایران

    دانلود پاورپوینت عملکرد مرکز شیلات ایران پاورپوینت عملکرد مرکز شیلات ایران پاورپوینت مرکز شیلات ایران چیست پاورپوینت سازمان شیلات ایران چه وظایفی دارد رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت عملکرد مرکز شیلات ایران جهت رشته شیلات در قالب 32 اسلاید…

  • پاورپوینت سیر تکامل سیستمهای اطلاعات

    پاورپوینت سیر تکامل سیستمهای اطلاعات رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سیر تکامل سیستمهای اطلاعات جهت رشته مدیریت در قالب 24 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       موضوع اين بحث…

  • پاورپوینت آموزشی مهارت كنترل خشم

    پاورپوینت آموزشی مهارت كنترل خشم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزشی مهارت كنترل خشم جهت رشته روانشناسی و روانپزشکی در قالب 50 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • دانلود پاورپوینت ماهیت مدیریت استراتژیک

    دانلود پاورپوینت ماهیت مدیریت استراتژیک پاورپوینت ماهیت مدیریت استراتژیک پاورپوینت ماهیت و ارزش مدیریت استراتژیک پاورپوینت مدیریت استراتژیک پیشرفته پاورپوینت مدیریت استراتژیک منابع انسانی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ماهیت مدیریت استراتژیک جهت رشته مدیرت در قالب 22 اسلاید…

  • پاورپوینت کتاب رشد و تکامل حرکتی تألیف دکتر حسن خلجی

    پاورپوینت کتاب رشد و تکامل حرکتی تألیف دکتر حسن خلجی کلمات کلیدی : دانلود پاورپوینت کتاب رشد و تکامل حرکتی تألیف دکتر حسن خلجی پاورپوینت کتاب رشد و تکامل حرکتی تألیف دکتر حسن خلجی پاورپوینت کتاب رشد و تکامل حرکتی…

  • پاورپوینت مهندسی دوباره

    پاورپوینت مهندسی دوباره پاورپوینت مهندسی دوباره تحقیق مهندسی دوباره نامهای دیگر مهندسی دوباره تعاریف مهندسی دوباره عناصر اصلی تعاریف مهندسی دوباره عناصر اساسی مهندسی دوباره ابعاد تغییر در مهندسی دوباره انواع مهندسی دوباره مهندسی دوباره فرآیند محور نقش آفرینان مهندسی…

  • پاورپوینت آموزش کشور گشایان بی رحم مطالعات پنجم ابتدایی

    پاورپوینت آموزش کشور گشایان بی رحم مطالعات پنجم ابتدایی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش کشور گشایان بی رحم مطالعات پنجم ابتدایی در قالب 10 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • بررسی و تشریح دیدگاه ها و نظریه های یادگیری

    بررسی و تشریح دیدگاه ها و نظریه های یادگیری کلمات کلیدی : نظریه های یادگیری شناختی نظریه های یادگیری حرکتی نظریه های یادگیری اسکینر نظریه های یادگیری السون نظریه های یادگیری اجتماعی بندورا نظریه های یادگیری استیس نظریه های یادگیری…

  • آزمایشگاه تکنولوژی بتن آزمایش دانه بندی ماسه در قالب فایل word به طور کاملا قابل ویرایش در 9 صفحه همراه با شکل و نمودار و جدول

    آزمایشگاه تکنولوژی بتن آزمایش دانه بندی ماسه در قالب فایل word به طور کاملا قابل ویرایش در 9 صفحه همراه با شکل و نمودار و جدول کلمات کلیدی : آزمایش دانه بندی ماسه آزمایشگاه تکنولوژی بتن آزمایشگاه تکنولوژی بتن آزمایش…

  • پاورپوینت سمینار روش پژوهش و رساله نویسی

    پاورپوینت سمینار روش پژوهش و رساله نویسی پاورپوینت سمینار روش های پژوهش پاورپوینت طرق پژوهش و رساله نویسی پاورپوینت روش های پژوهش و رساله نویسی پاورپوینت روش رساله نویسی پاورپوینت رساله نویسی در علوم انسانی پاورپوینت روش پژوهش در روان…

  • دانلود تحقیق درباره بیماری ها و تاثیر آن ها بر روان word

    دانلود تحقیق درباره بیماری ها و تاثیر آن ها بر روان word رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی بیماری ها و تاثیر آن ها بر روان با فرمت docx در قالب 26 صفحه ورد بصورت کامل و…

  • پاورپوینت تحلیل ویلا

    پاورپوینت تحلیل ویلا پاورپوینت ویلا پاورپوینت ویلای ایرانی دانلود پاورپوینت تحلیل ویلا پاورپوینت مطالعات استانداردهای طراحی ویلا دانلود پاورپوینت تحلیل ویلا رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تحلیل ویلا در قالب 34 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع با قابلیت…

  • پاورپوینت آشنایی با بانکداری الکترونیکی

    پاورپوینت آشنایی با بانکداری الکترونیکی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با بانکداری الکترونیکی جهت رشته اقتصاد در قالب 22 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       بانکداری الکترونیکی…

  • پاورپوینت نظریه های کلاسیک، نئوکلاسیک، سیستمی و اقتضائی در مدیریت دولتی

    پاورپوینت نظریه های کلاسیک، نئوکلاسیک، سیستمی و اقتضائی در مدیریت دولتی دانلود پاورپوینت نظریه های کلاسیک، نئوکلاسیک، سیستمی و اقتضائی در مدیریت دولتی پاورپوینت نظریه های کلاسیک مدیریت دولتی پاورپوینت نظریه های نئوکلاسیک (روابط انسانی) مدیریت دولتی پاورپوینت نظریه های…

  • پاورپوینت ارزیابی بیماران بد حال

    پاورپوینت ارزیابی بیماران بد حال رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ارزیابی بیماران بد حال جهت رشته ی پزشکی در قالب 90 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       برای…

  • دانلود پاورپوینت حقوق و دستمزد

    دانلود پاورپوینت حقوق و دستمزد پاورپوینت حقوق و دستمزد پاورپوینت مدیریت حقوق و دستمزد پاورپوینت سیستم حقوق و دستمزد پاورپوینت آموزش حقوق و دستمزد رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت حقوق و دستمزد  جهت رشته حسابداری در قالب 131 اسلاید…

  • طراحی مفهومی سیستم اطلاعات مدیریت جهت سیستم مراقبت بیمار

    طراحی مفهومی سیستم اطلاعات مدیریت جهت سیستم مراقبت بیمار سیستم اطلاعات مدیریت طراحی سیستم اطلاعات مدیریت متدولوژی برنامه‌ریزی سیستم‌های تجاری طراحی سیستم اطلاعات مدیریت نظام مراقبت بیماریها معماری سیستم اطلاعات مدیریت نظام مراقبت بیماریها وضعیت مطلوب سازمانی نظام مراقبت بیماریها…

  • فصل دوم پایان نامه مهارت های اجتماعی

    فصل دوم پایان نامه مهارت های اجتماعی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه مهارت های اجتماعی مبانی نظری مهارت های اجتماعی پیشینه تحقیق مهارت های اجتماعی پیشینه داخلی مهارت های اجتماعی پیشینه خارجی مهارت های اجتماعی پیشینه پژوهش مهارت…

  • پاورپوینت کاربرد کامپیوتر و MI در توانبخشی

    پاورپوینت کاربرد کامپیوتر و MI در توانبخشی پاورپوینت کاربرد کامپیوتر در توانبخشی پاورپوینت کاربرد MI در توانبخشی پاورپوینت توانبخشی پاورپوینت روش های توانبخشی پاورپوینت کاربردهای کامپیوتر توانبخشی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کاربرد کامپیوتر و MI در توانبخشی جهت…

  • پرسشنامه نوع ساختار سازمانی دانشگاه براساس چارچوب مفهومی هوی و میکسل 2008

    پرسشنامه نوع ساختار سازمانی دانشگاه براساس چارچوب مفهومی هوی و میکسل 2008 کلمات کلیدی : پرسشنامه نوع ساختار سازمانی دانلود پرسشنامه نوع ساختار سازمانی پرسشنامه نوع ساختار سازمانی دانشگاه پرسشنامه نوع ساختار سازمانی ترک زاده دانلود پرسشنامه نوع ساختار سازمانی…

  • فصل دوم پایان نامه تاثیر مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی

    فصل دوم پایان نامه تاثیر مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی کلمات کلیدی : دانلود مبانی نظری مدیریت دانش مبانی نظری استقرار مدیریت دانش دانلود مبانی نظری مدیریت دانش پیشینه مدیریت دانش در ایران پیشینه تحقیق مدیریت دانش پیشینه پژوهش مدیریت…

  • پاورپوینت آشنایی با معماری مسجد رحیم خان اصفهان

    پاورپوینت آشنایی با معماری مسجد رحیم خان اصفهان پاورپوینت آشنایی با معماری مسجد رحیم خان اصفهان تحقیق آشنایی با معماری مسجد رحیم خان اصفهان آشنایی با معماری مسجد رحیم خان اصفهان معماری مسجد رحیم خان اصفهان مسجد رحیم خان اصفهان…

  • بررسی رویکردها و مولفه های موجود در تعریف سلامت اجتماعی

    بررسی رویکردها و مولفه های موجود در تعریف سلامت اجتماعی کلمات کلیدی : ابعاد سلامت اجتماعی نظریه سلامت اجتماعی رویکردهای سلامت اجتماعی مولفه های سلامت اجتماعی پایان نامه سلامت اجتماعی نقش مذهب در بهداشت روانی سلامت اجتماعی و راه های…

  • دانلود پاورپوینت بهداشت دهان و دندان در بیماران هموفیلی

    دانلود پاورپوینت بهداشت دهان و دندان در بیماران هموفیلی پاورپوینت بهداشت دهان و دندان پاورپوینت بهداشت دهان و دندان کودکان پاورپوینت بهداشت دهان و دندان دانش آموزان پاورپوینت بهداشت دهان دندان بهداشت دهان و دندان کودکان پاورپوینت پاورپوینت آموزش بهداشت…

  • پاورپوینت نیاز به فلسفه حسابرسی(فصل اول کتاب فلسفه حسابرسی حساس یگانه)

    پاورپوینت نیاز به فلسفه حسابرسی(فصل اول کتاب فلسفه حسابرسی حساس یگانه) پاورپوینت نیاز به فلسفه حسابرسی(فصل اول کتاب فلسفه حسابرسی دکتر حساس یگانه) پاورپوینت فصل اول کتاب فلسفه حسابرسی دکتر حساس یگانه با عنوان نیاز به فلسفه حسابرسی پاورپوینت نیاز…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت کیفیت فراگیر

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت کیفیت فراگیر مبانی نظری مدیریت کیفیت فراگیر دانلود مبانی نظری مدیریت کیفیت فراگیر پیشینه تحقیق مدیریت کیفیت فراگیر ادبیات نظری مدیریت کیفیت فراگیر فصل دوم پایان نامه مدیریت کیفیت فراگیر مبانی نظری و پیشینه…

  • پاورپوینت مبحث تجزیه و تحلیل تعارض (تئوری بازی ها)

    پاورپوینت مبحث تجزیه و تحلیل تعارض (تئوری بازی ها) کلمات کلیدی : پاورپوینت مبحث تجزیه وتحلیل تعارض تئوری بازی ها رفتن به سایت اصلی پاورپوینت مبحث تجزیه وتحلیل تعارض (تئوری بازی ها) فصل9 کتاب اسکات به تعداد 47 اسلاید قابل…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اعلامیه های سود نقدی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق اعلامیه های سود نقدی مبانی نظری اعلامیه های سود نقدی پیشینه تحقیق اعلامیه های سود نقدی مبانی نظری و پیشینه تحقیق اعلامیه های سود نقدی پیشینه پژوهش اعلامیه های سود نقدی ادبیات نظری تحقیق اعلامیه…