چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعمیم برند

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعمیم برند

مبانی نظری تعمیم برند
دانلود مبانی نظری تعمیم برند
پیشینه تحقیق تعمیم برند
ادبیات نظری تعمیم برند
فصل دوم پایان نامه تعمیم برند
مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعمیم برند
ادبیات و مبانی نظری تعمیم برند

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری مدیریت

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعمیم برند

 

 

 

 

* با قیمت دانشجویی، ارزان و مناسب :)-** فایل منحصر به فرد، بصورت جامع و کامل و با منابع بروز و جدید خریداری کنید.*** این فایل بصورت انحصاری برای فروشگاه فایلینا تولید شده و در هیچ جای دیگه ای بجز این فروشگاه پیدا نمی شود.

پشتیبانی همیشگی توسط : maryam.alkasir70@gmail.com

 

 

مقدمه 

نقش و اهمیت برندسازی از زمان های قبل از انقلاب صنعتی نیـز شناخته شده بود.شواهدی وجود دارد که ثابت می کند در قرون 18 و 19 نیز بنگاه های اقتصادی و تولیدی برای کسب شهرت و فروش محصولات خود در بازار رقابتی آن دوره،به برند سازی روی آورده بودند.بازاریابان مدرن،چه بازاریابان سمت عرضه و چه بازاریابان سمت تقاضا، علاقه بیشتری بـه بحث برند سازی نشان داده اند . 

 

نقش و تأثیر برند سازی نیز از دهه های 40 و 50 میلادی به صورت نظـا مند تا کنون بررسی و مطالعه شده است.علاقه شدید پژوهشگران به این بحث در دهه های 60 و70 نیز ادامه یافت و باعث شد که این حوزه به یکی از داغ-ترین حوزه های پژوهشی تبدیل شود.یکی از دلایل تبدیل شدن «برند سازی» به یکی از مهمترین و داغ ترین مباحث روز دهه های 80 و90، می تواند تغییر شرایط بازار باشد که در نتیجه آن برندهای ملی بازار خود را به نفع برندهای خصوصی از دست دادند و پژوهشگران حوزه های دانشگاهی مدیریت، به بررسی این پدیده و همچنین بسط برندها پرداختند.  

 

همانطور که قبلاً هم ذکر شد به دلیل هزینه های بسیار بالا و ریسک زیاد معرفی یک محصول جدید به بازار، کسب و کارها برای گسترش تجارت خود و ورود به بازار محصولات جدید اغلب به بسط همان برندهای ثبت شده ی موجودشان می پردازند. بسط برند به کارگیری یک برند ثبت شده در یک رده محصول برای استفاده از آن در رده دیگری از محصولات است (Salinas & Perez, 2009). بازاریابان باید به فرایند بسط برند، خصوصاً از دیدگاه مشتریان، اشراف کامل داشته باشند و مکانیسم تصمیم گیری مشتریان در ارزیابی بسط برند و فاکتورهای مؤثر بر این فرآیند را بشناسند.  

 

آکر و کلر (1990) به این نتیجه رسیدند که چند شرط اساسی برای پذیرفته شدن بسط یک برند از سوی مشتریان وجود دارد که شامل موارد زیر می شوند:  

 

1. مشتریان نظر مثبت و رویکردی طرفدارانه نسبت به برند مادر داشته باشند. 

2. این دیدگاه و رویکرد مثبت را بتوان به بسط برندهای آن برند مادر نیز تعمیم داد. 

 

3. موارد منفی برای بسط برند به وجود نیاید و از برند مادر هم به آن منتقل نشود(Aaker & Keller, 1990).با این حال سه شرط ذکر شده، برخی از ظرافت های فرایند انتخاب برند و زمینه های لازم برای آن را نادیده گرفته است.کنکاش در ادبیات برند سازی که در پی می آید،ما را به این نکته رهنمون می شود کـه فرایند ارزیابی بسط برند تحت تأثیر عوامل چندی شامل کالا، شرکت، بازار و ویژگیهای منحصر به فرد آن برند قرار دارد.این عوامل از این رو اهمیت می یابند که ممکن است شرایط ذکر شده برای بسط دادن برند نیز کاملاً برآورده شود، اما به دلیل تأثیر عوامل زمینه ای دیگر، بسط برند نتواند موفق عمل کند.با توجه به این مطلب دو سوال اساسی به ذهن متبادر می شود:  

 

1. فرایند ارزیابی بسط برند و تعمیم نگرش از برند مادر به برند بسط داده شده چگونه است؟ 

2. چه عواملی بر فرایند تعمیم نگرش از برند اصلی به بسط برند تأثیرگذار هستند؟ 

 

 

 

 

ارزیابی بسط برند و تعمیم نگرش  

برای معرفی یک بسط برند به بازار رقابتی شناخت  فرآیند تصمیم گیری مشتریان و نیز فرآیند ارزیابی بسط این برندها ضروری به نظر می رسد. پژوهشگران چندین توضیح تئوریک را برای نحوه تعمیم نگرش مشتریان از برند مادر، بسط آن و عوامل مؤثر بر این فرآیند ارائه داده اند.با وجود اینکه خود شکل گیری این نگرش ها هم از اهمیت به سزایی برخوردار است، دغدغۀ اصلی در اینجا شناخت نحوه ی تعمیم نگرش از یک برند تثبیت شده به بسط آن برند در یک طبقه محصول جدید و شناسایی عوامل مؤثر بر این تعمیم نگرش است.  

 

چند فرآیند شناخته شده توسط پژوهشگران مختلف در پی می آید:  

 

تعمیم معنایی، تعمیم احساسی و تئوری های تناسب و طبقه بندی  

از میان این تئوری های تناسب و طیقه بندی، مرسوم ترین چارچوب هایی بوده اند که برای توضیح فرآیند تعمیم نگرش در ارزیابی بسط برند به کار گرفته شده اند.  

به علاوه فاکتورهای مهم دیگری نیز وجود دارند که تأثیر آن ها بر فرآیند تعمیم نگرش بررسی و اثبات شده اسـت. 

عواملی مثل سبد برند اصلی یا تعداد و نوع کالاهایی که با یک نام برند وجود دارند،ویژگی های شخصی مشتریان، تصویر شرکت، متغیرهای آمیخته بازاریابی مثل قیمت، توزیع و جایگاه یابی بسط برندها.  

 

تعداد پژوهش هایی که از مفهوم «تعمیم معنایی» در شناخت فرایند تعمیم نگرش از یک برند به بسط آن استفاده کرده اند انگشت شمارند.مفهوم تعمیم معنایی برگرفته از پژوهش هایی در روانشناسی زبان است کـه بر اساس آن اگر دو چیز ،کالا، شیء، مفهوم و… ،نام مشترکی داشته باشند بدون توجه به تفاوت های فیزیکی شان به شکلی مشابه مورد قضاوت قرار می گیرند.بر این اساس کربی (1967) این فرضیه را پیشنهاد کرد:  

 

«اگر دو یا چند کالای غیر مشابه فقط نام مشترکی داشته باشند، معنا بین آن ها انتقال می یابد و تعمیم داده مـی شود ».(Kurby, 1967)

بر خلاف این فرضیه، پژوهش کربی (1967) نشان داد که تعمیم نگرش تنها از طریق نام های برند صورت نمی گیرد و بنابراین این فرضیه رد شد.این نتایج دور از انتظار هم نبودند زیرا فرضیه ی تعمیم معنایی، رویکردی بسیار ساده انگارانه به فرآیند تعمیم نگرش داشت و نقش دیگر مؤلفه ها مثل تأثیر شهرت برند مادر و مفهوم «تناسب» را نادیده انگاشته بود.اکثر قریب به اتفاق پژوهش های انجام شده در مقوله بسط برند،متفق القول نشان می دهندکه فرآینـد ارزیابی بسط برند فرایندی پیچیده است و افراد هنگام تصمیم گیری در مورد این ارزیابی، تحت تأثیر عوامل متعددی هستند.  

 

فرآیند دیگری که در مورد بحث تعمیم نگرش وجود دارد فرآیند تعمیم احساسی برند مادر بـه بسط برندهایش است. بر اساس این فرایند، افراد احساس کلی را که در طول زمان نسبت به یک برند پیدا کرده اند، به هر چیزی مرتبط با آن برند، بدون توجه به شباهتها و تفاوتهای ظاهری تعمیم می دهند.با این حال نتایج این پژوهش ها نشان می دهند که ممکن است مشتریان نسبت به یک برند احساس مثبت داشته باشند،اما به خاطر این که تعمیم های احساسی نیز فارغ از زمینه ی میزان آگاهی و اطلاعات افراد نیست،نتوانند این حس را به کالاهای غیر مشابه با برند مادر تعمیم دهند. بنابراین اگر تعمیم احساسی فرآیندی بود که از آن طریق نگرش افراد نسبت به برند مادر به بسط برندهای آن نیز تعمیم می یافت آنگاه می بایست همه بسط برندهای آن برند اصلی، جدای از شباهت یا تفاوت ها ی ظاهری با برند مادر به صورت کاملاً مشابه ارزیابی می شدند؛در حالی که برخی از بسط برندها مطلوب تر از برخی دیگر ارزیابی می شوند.بنابراین می توان نتیجه گرفت که فرآیند ارزیابی بسط یک برند پیچیده تر از در نظر گـرفتن تنها یک فرآیند تعمیم احساس است و باید عوامل بیشتری را در آن دخیل دانست.  

 

هر چه قدر شباهت کالای جدید به محصول تثبیت شده موجود بیشتر باشد،احساسات مثبت یا منفی نسبت به برند موجود راحت تر به کالای جدید منتقل خواهد شد.  

بوش و لاکن(1991)از پژوهش های خود به این نتیجه رسیدند که تعمیم احساس نسبت به یک برند به بسط آن، نه تنها تحت تأثیر قضاوت در مورد شباهت های ظاهری دو محصول است بلکه خود نیز از سطوح مختلفی از شدت برخوردار است(Boush & Loken, 1991).  و در آخر، تئوری های طبقه بندی از مرسوم ترین تئوری ها برای درك و توضیح فرایند تعمیم نگرش از یک برند بـه بسط آن برند است. 

 

 پژوهش هایی که بر این اساس انجام گرفته اند، این گونه نتیجه گیری می کنند که مشتریان، یک بسط برند را زمانی مطلوب ارزیابی می کنند که با برند مادر «تناسب» داشته باشند.در این میان تعدادی معیار نیز برای مفهوم تناسب و در نتیجه افزایش مطلوبیت ارزیابی بسط برند ذکر شده است.این معیارهای تناسب دامنه ای از تناسب ویژگی ها ی فیزیکی کالا تا سازگاری مفهوم برند را در بر می گیرد.بین علمای بازاریابی این اجماع وجود دارد که تناسب مثبت میان یک برند و برند مادر باعث ارزیابی مثبت تر بسط برند می شود.  

معیار تناسب، برای درك فرآیند تعمیم نگرش از تئوری های طبقه بندی استخراج شده و به  کار گرفته شده است . بنابراین به طور خلاصه نقاط عطف اصلی در توسعه ادبیات طبقه بندی که اساس و پایه فرآیند تعمیم نگرش را شکل می دهد در ادامه توضیح داده خواهد شد.  

 

 

 

 

فهرست مطالب

فصل دوم:مبانی نظری و پیشینه تحقیق بسط برند

چکیده 1

مقدمه 10

مبانی نظری پژوهش بسط برند

2-14 بسط برند 35

2-15 ارزیابی بسط برند و تعمیم نگرش 37

2-16 تناسب درک شده از برند 39

2-16-1 فرآیند طبقه بندی و معیارهای تناسب 41

2-17 تناسب محصول با طبقه و ارزیابی بسط برند 43

2-17-1 ویژگیهای برند مادر و ارزیابی بسط آن 45

2-18 تاثیرات متقابل بسط برندها و برند مادر 47

2-19 نوگرایی مصرف کننده نسبت به مصول 50

2-20 مزایای بسط برند 50

 

2-21 مروری بر تحقیقات پیشین :پیشینه تحقیق بسط برند

2-21-1 تحقیقات خارجی 52

2-21-2 تحقیقات داخلی 57

2-22 مدل مفهومی 61

2-23 شرکت فرآرده های لبنی کاله 62

منابع

 

 

 

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
توضیحات:
فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
 
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
 
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
 
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
 
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
 
منبع :    انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
 
نوع فایل:     WORD و قابل ویرایش با فرمت doc
 
بدون هیچ تگ و تبلیغات، قابلیت پرینت دارد
 
پشتیبانی همیشگی توسط : maryam.alkasir70@gmail.com////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
 

 

 

 

  • بررسی و مطالعه تاثیر چیدمان و فاصله ریز شمع ها بر ظرفیت باربری پی گسترده سطحی واقع بر خاک چسبنده

    بررسی و مطالعه تاثیر چیدمان و فاصله ریز شمع ها بر ظرفیت باربری پی گسترده سطحی واقع بر خاک چسبنده ریزشمع پی گسترده ظرفیت باربری ظرفیت باربری پی گسترده سطحی بررسی تعداد ریزشمع ها برروی ظرفیت باربری پی گسترده سطحی…

  • ارزیابی عملکرد شرکت های تعاونی

    ارزیابی عملکرد شرکت های تعاونی ارزیابی عملکرد با DEA ارزیابی عملکرد در شرکت های تعاونی پایان نامه ارزیابی عملکرد شرکت های تعاونی ارزیابی عملکرد با استفاده از تحلیل پوششی داده ها ارزیابی عملکرد شرکت های تعاونی با تحلیل پوششی داده…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش در مورد خودشناسی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش در مورد خودشناسی فصل دوم پایان نامه خودشناسی مبانی نظری خودشناسی پیشینه تحقیق خودشناسی پیشینه داخلی خودشناسی پیشینه خارجی خودشناسی پیشینه پژوهش خودشناسی پیشینه نظری خودشناسی ادبیات نظری خودشناسی چارچوب نظری خودشناسی رفتن به سايت…

  • نقش سوگند در اثبات دعوی

    نقش سوگند در اثبات دعوی اثبات دعوی ادله اثبات دعوی ادله اثبات دعوی سوگند در اثبات دعوی کاربرد قسم در اثبات دعاوی سوگند در اثبات دعوی در قوانین ایران نقش سوگند در اثبات دعوی دانلود مقاله سوگند در اثبات دعوی…

  • رابطه بین الگوی تکراری هندسی منبرهای چوبی با مفاهیم سمبلیک در هنر اسلامی

    رابطه بین الگوی تکراری هندسی منبرهای چوبی با مفاهیم سمبلیک در هنر اسلامی بررسی هندسی نقوش بررسی نقوش منبر مساجد اصفهان بررسی نقوش هندسی منبرهای تاریخی بررسی نقوش اسلامی منبرهای مساجد اصفهان دسته بندی و گونه شناسی نقوش منبر مسجد…

  • پاورپوینت عوارض چاقی و اضافه وزن بلوغ زودرس

    پاورپوینت عوارض چاقی و اضافه وزن بلوغ زودرس پاورپوینت چاقی بلوغ زودرس پاورپوینت چاقی و بلوغ زودرس پاورپوینت چاقی باعث بلوغ زودرس می شود پاورپوینت ارتباط چاقی با بلوغ زودرس رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت عوارض چاقی و اضافه…

  • ارزیابی کارایی عملکرد شرکتهای تعاونی مصرف در کشور

    ارزیابی کارایی عملکرد شرکتهای تعاونی مصرف در کشور ارزیابی عملکرد ارزیابی عملکرد در شرکت های تعاونی ارزیابی عملکرد شرکت های تعاونی ارزیابی عملکرد شرکت‌های تعاونی مصرف مقاله ارزیابی عملکرد ارزیابی عملکرد با کارت امتیازی متوازن ارزیابی عملکرد شرکت‌های تعاونی مصرف…

  • دانلود پاورپوینت کتاب مدیریت تولید از بابک کاظمی

    دانلود پاورپوینت کتاب مدیریت تولید از بابک کاظمی پاورپوینت کتاب مدیریت تولید بابک کاظمی پاورپوینت مدیریت تولید و عملیات پاورپوینت مدیریت تولید چیست رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کتاب مدیریت تولید از بابک کاظمی جهت رشته مدیریت در قالب…

  • تبعات منفی بدحجابی بر خانواده و اجتماع

    تبعات منفی بدحجابی بر خانواده و اجتماع پیامدهای بدحجابی پیامدهای بدحجابی بر خانواده پیامدهای بدحجابی بر اجتماع پایان نامه بدحجابی پایان نامه پیامدهای بدحجابی پایان نامه پیامدهای بدحجابی بر خانواده پایان نامه پیامدهای بدحجابی بر اجتماع رفتن به سایت اصلی…

  • پایان‌نامه كارشناسی ارشد رشته حقوق جزا و جرم‌شناسی با عنوان لایحه قضازدایی و حذف برخی عنوان‌های مجرمانه از قانون

    پایان‌نامه كارشناسی ارشد رشته حقوق جزا و جرم‌شناسی با عنوان لایحه قضازدایی و حذف برخی عنوان‌های مجرمانه از قانون جرم مجرم مجازات حقوق کیفری سیاست جنائی لایحه قضازدایی جزا و جرم‌شناسی عوامل توجیهی قضازدائی دانلود پایان‌نامه كارشناسی ارشد رشته حقوق…

  • پیش بینی درماندگی مالی شرکتهای بورس با الگوی جریانهای نقدی

    پیش بینی درماندگی مالی شرکتهای بورس با الگوی جریانهای نقدی مدلهای پیش بینی درماندگی مالی پیش بینی بحران مالی شرکتها پیش بینی درماندگی مالی الگوهای جریانهای نقدی پیش بینی درماندگی مالی شرکتهای بورس با الگوی جریانهای نقدی دانلود مقالات کارشناسی…

  • پروپوزال ارزیابی جایگزین چارچوب های امنیتی برای خلیج فارس

    پروپوزال ارزیابی جایگزین چارچوب های امنیتی برای خلیج فارس تحولات امنیتی خلیج فارس تحولات امنیتی منطقه خلیج فارس چارچوب های امنیتی برای خلیج فارس ارزیابی جایگزین چارچوب های امنیتی برای خلیج فارس پروپوزال چارچوب های امنیتی برای خلیج فارس پروپوزال…

  • تاثیر چرخه های خشک و مرطوب شدن بر فرایند معدنی شدن نیتروژن در خاك جنگل بلوط

    تاثیر چرخه های خشک و مرطوب شدن بر فرایند معدنی شدن نیتروژن در خاك جنگل بلوط نیتروژن خاک جنگل پایان نامه کارشناسی ارشد خاک شناسی بلوط فرآیند معدنی شدن چرخه های خشک و مرطوب خصوصیات عمومی خاكها بررسی اثر تیمارها…

  • پاورپوینت سخت افزار و حافظه ها

    پاورپوینت سخت افزار و حافظه ها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت Mental workload جهت رشته کامپیوتر در قالب 23 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       انواع حافظه:که خود شامل…

  • پاورپوینت ترانسفورماتورهای الكتریكی

    پاورپوینت ترانسفورماتورهای الكتریكی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با ترانسفورماتورهای الكتریكی جهت رشته برق و الکترنیک و مخابرات در قالب 40 اسلايد و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش      …

  • مقاله مهندسی مواد با عنوان آزمون جریان های گردابی

    مقاله مهندسی مواد با عنوان آزمون جریان های گردابی امپدانس Eddy Current Testing اصول القای الكترومغناطیس آزمون جریان های گردابی (ET) دانلود مقاله مهندسی مواد با عنوان آزمون جریان های گردابی تست جریان های گردابی سیستم همکاری در فروش فایل…

  • پاورپوینت شرح مفهوم ادراک و تصمیم گیری

    پاورپوینت شرح مفهوم ادراک و تصمیم گیری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت شرح مفهوم ادراک و تصمیم گیری جهت رشته روانشناسی و علوم تربیتی در قالب 46 اسلايد و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با…

  • دانلود تحقیق در مورد سلامت معنوی docx

    دانلود تحقیق در مورد سلامت معنوی docx رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی سلامت معنوی با فرمت docx در قالب 18 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد       فهرست…

  • مقاله ارزیابی عملکرد پلیس در ایجاد احساس امنیت کوه پیمایان شمال شهر تهران

    مقاله ارزیابی عملکرد پلیس در ایجاد احساس امنیت کوه پیمایان شمال شهر تهران ارزیابی عملکرد مقاله ارزیابی عملکرد پلیس ارزیابی عملکرد پلیس در ایجاد احساس امنیت شاخص های احساس امنیت اجتماعی شاخص های امنیت اجتماعی مولفه های امنیت اجتماعی عوامل…

  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری اختلال اضطراب اجتماعی

    فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری اختلال اضطراب اجتماعی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه اختلال اضطراب اجتماعی مبانی نظری اختلال اضطراب اجتماعی پیشینه تحقیق اختلال اضطراب اجتماعی پیشینه داخلی اختلال اضطراب اجتماعی پیشینه خارجی اختلال اضطراب اجتماعی…

  • مبانی نظری نقش تلفیق در برنامه‌های درسی پایه اول ابتدائی و ارائه یك الگوی راهنما جهت تدوین برنامه‌های درسی مبتنی بر رویكرد تلفیقی

    مبانی نظری نقش تلفیق در برنامه‌های درسی پایه اول ابتدائی و ارائه یك الگوی راهنما جهت تدوین برنامه‌های درسی مبتنی بر رویكرد تلفیقی تلفیق در برنامه درسی برنامه‌های درسی تلفیقی الگوهای تلفیق برنامه درسی برنامه درسی تلفیق در ایران سازمان…

  • انواع سبک های مقابله ای و عوامل موثر بر انتخاب آنها

    انواع سبک های مقابله ای و عوامل موثر بر انتخاب آنها کلمات کلیدی : انواع سبكهاي مقابله نظریه های سبكهاي مقابله پایان نامه سبكهاي مقابله عوامل مؤثر بر انتخاب سبكهاي مقابله سبكهاي مقابله و نقش آن در بروز بيماريها ويژگيهاي…

  • پاورپوینت آشنایی با زبان های برنامه نویسی

    پاورپوینت آشنایی با زبان های برنامه نویسی پاورپوینت زبان های برنامه نویسی اندروید پاورپوینت زبان های برنامه نویسی تحت وب پاورپوینت زبان های برنامه نویسی هوش مصنوعی پاورپوینت زبان هاي برنامه نويسي پاورپوینت زبان های برنامه نویسی asp.net رفتن به…

  • سلامت اجتماعی در نوجوانان با تاکید بر آموزه های اسلامی

    سلامت اجتماعی در نوجوانان با تاکید بر آموزه های اسلامی کلمات کلیدی : ابعاد سلامت اجتماعی نظریه سلامت اجتماعی رویکردهای سلامت اجتماعی مولفه های سلامت اجتماعی پایان نامه سلامت اجتماعی نقش مذهب در بهداشت روانی سلامت اجتماعی و راه های…

  • پاورپوينت آشنایی با روش تحقيق و پايان نامه نويسی جلسه 6

    پاورپوينت آشنایی با روش تحقيق و پايان نامه نويسی جلسه 6 رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت آشنایی با روش تحقيق و پايان نامه نويسی جلسه 6 جهت رشته پایان نامه و مقالات در قالب 30 اسلايد و با فرمت…

  • ارزیابی خطر آلودگی آبهای زیرزمینی با استفاده از روش مونت کارلو در یک منطقه کشاورزی: یک مثال از دشت کرمان، ایران

    ارزیابی خطر آلودگی آبهای زیرزمینی با استفاده از روش مونت کارلو در یک منطقه کشاورزی: یک مثال از دشت کرمان، ایران ارزیابی خطر آلودگی آبهای زیرزمینی با استفاده از روش مونت کارلو در یک منطقه کشاورزی یک مثال از دشت…

  • مقاله شمع درجا (Bored pile)

    مقاله شمع درجا (Bored pile) شمع ریختنی شمع جایگزینی شمع های بتنی شمع بدون تغییر مکان اجرای شمع درجای بتنی دانلود مقاله شمع درجا رفتن به سایت اصلی شمع درجا (Bored pile)   معرفی شمع درجا از خانواده شمع های…

  • پاورپوینت تشریح الگوریتم های ترسیم خط

    پاورپوینت تشریح الگوریتم های ترسیم خط رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با الگوریتم های ترسیم خط جهت رشته ریاضی در قالب 15 اسلايد و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش    …

  • پاورپوینت پدیده های هیپنوتیزمی

    پاورپوینت پدیده های هیپنوتیزمی پاورپوینت پدیده هیپنوتیزمی پاورپوینت پدیده هیپنوتیزم پاورپوینت پدیده های هیپنوتیزمیک پاورپوینت انواع پدیده های هیپنوتیزمی پاورپوینت درباره پدیده های هیپنوتیزمی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت پدیده های هیپنوتیزمی جهت رشته ی روان شناسی در قالب…

  • اهداف و تاثیر حضور آمریکا و اسرائیل در کردستان عراق و نقش آنها در تحولات این منطقه

    اهداف و تاثیر حضور آمریکا و اسرائیل در کردستان عراق و نقش آنها در تحولات این منطقه کلمات کلیدی : پایان نامه اسرائیل استراتژی اسرائیل در خاورمیانه پایان نامه تحولات کردستان عراق تحولات سیاسی و امنیتی کردستان عراق نقش آمریکا…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش کمرویی در کودکان

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش کمرویی در کودکان فصل دوم پایان نامه کمرویی در کودکان مبانی نظری کمرویی در کودکان پیشینه تحقیق کمرویی در کودکان پیشینه داخلی کمرویی در کودکان پیشینه خارجی کمرویی در کودکان پیشینه پژوهش کمرویی در کودکان…

  • دانلود پاورپوینت در مورد سیستم های اطلاعات مدیریت MIS

    دانلود پاورپوینت در مورد سیستم های اطلاعات مدیریت MIS پاورپوینت سیستم های اطلاعات مدیریت پاورپوینت سیستم های اطلاعات مدیریت پیشرفته پاورپوینت درس سیستم های اطلاعات مدیریت دانلود پاورپوینت سیستم های اطلاعات مدیریت MIS رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سیستم…

  • اختلافات طرفین در خصوص نوع و شرایط عقد نکاح

    اختلافات طرفین در خصوص نوع و شرایط عقد نکاح کلمات کلیدی : عقد نکاح در فقه پایان نامه عقد نکاح وضعیت حقوقی عقد نکاح عقد نکاح و شرایط آن عقد نکاح از نظر حقوقی شروط ضمن عقد نکاح چیست مقتضای…

  • پاورپوینت آشنایی با بانکداری بدون ربا

    پاورپوینت آشنایی با بانکداری بدون ربا رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با بانکداری بدون ربا جهت رشته اقتصاد در قالب 15 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • پاورپوینت مقایسه معماری یونان و روم

    پاورپوینت مقایسه معماری یونان و روم پاورپوینت معماری روم پاورپوینت خلاصه معماری روم پاورپوینت تزیینات معماری روم پاورپوینت معماری روم باستان پاورپوینت تفاوت معماری روم و یونان باستان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مقایسه معماری یونان و روم جهت…