چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تبلیغات تجاری

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تبلیغات تجاری

مبانی نظری تبلیغات تجاری
دانلود مبانی نظری تبلیغات تجاری
پیشینه تبلیغات تجاری
پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری
ادبیات نظری تبلیغات تجاری
فصل دوم پایان نامه تبلیغات تجاری
مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری
ادبیات و مبانی نظری تبلیغات تجاری

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق رشته مدیریت

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تبلیغات تجاری

 

 

 

 

 
* با قیمت دانشجویی، ارزان و مناسب :)-** فایل منحصر به فرد، بصورت جامع و کامل و با منابع بروز و جدید خریداری کنید.*** این فایل بصورت انحصاری برای فروشگاه فایلینا تولید شده و در هیچ جای دیگه ای بجز این فروشگاه پیدا نمی شود.
پشتیبانی همیشگی توسط : maryam.alkasir70@gmail.com

 

 

 

مقدمه مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری

تعریف تبلیغات

کاتلر[1] (2002)، تبلیغات را هرگونه ارایه و عرضه ی ایده ها، کالاها یا خدمات از یک واحد تبلیغاتی، فرد یا موسسه که مستلزم پرداخت هزینه باشد، تعریف می کند اما در این میان تبلیغی اثزبخش است که بتواند توجه مخاطب را جلب کرده، تاثیری خاطره انگیز داشته باشد و کنش خرید مخاطبان را تحریک نموده و دریافت حسیِ مخاطبان را بیدار نماید. بدین منظور استفاده از مجموع عواملی لازم است که بتوانند حس و ادراک مخاطبان را تحت تاثیر قرار دهند و به اهداف مورد انتظار تبلیغ، تحقق بخشند.

 

اثربخشی تبلیغات تجاری در یک الگوی علمی مشخص با توجه به اهداف تبلیغاتی تبیین می گردد و درجه یا میزانی که دهنده ی سفارش به هدف های مورد نظر خود دست می یابد و دارای فرآیند برنامه ریزی مشخص و مرحله ای تحقیقاتی شامل: تعیین اهداف، تخصیص بودجه، تصمیم گیری راجع به پیام و رسانه و مقایسه با اهداف از پیش تعیین شده، می باشد. چنانچه تمام مراحل به درستی طی شود، میزان اثربخشی تبلیغات تا حد قابل ملاحظه ای افزایش خواهد یافت. از مراحل مهم این نوع فرآیندها، انجام تحقیقات به منظور تعیین میزان تاثیر تبلیغ بر مخاطبان است که طی آن عواملی که در اثربخشی تبلیغات نیز موثرند، مشخص می گردند (صمصام شریعت و همکاران، 1386).

 

 

می‌توان تعاریف دیگری را برای تبلیغات بدین صورت بیان كرد:

·        تلاش برای ارائه آموزه ها، ایده ها، دلایل، شواهد یا ادعاها، با سبك هایی از طریق رسانه های ارتباطی، برای تقویت هدف یا مبارزه با ضد هدف.

·        پیام های دیداری گفتاری، كه با سبكی خاص، از طریق وسایل تبلیغاتی، مردم را به طریقی علاقمند و موافق یك نوع محصول، خدمت، فكر، دیدگاه یا مارك بخصوص می‌كند.

·        كلیه اشكال ترغیب عمومی، برای ایجاد تقاضا و بازار برای یك محصول یا خدمت كه بوسیله صاحب كالا یا موسسه، برای خریداران احتمالی ، بوسیله پیام مستقیم یا از طریق وسایل تبلیغاتی، انجام میگیرد.

·        تكنیكی كه برای تأثیر گذاردن بر رفتار انسان، ماهرانه از نمادها و نشانه ها استفاده می‌كند.

·        انجمن تجارت آمریكا : تبلیغات هر شكلی از پرداخت است كه به صورت غیرشخصی تقدیم و پیشرفت عقاید، خوبی ها و خدمات را با یك سری كارهای معین، ضمانت می‌كند.

·        فرانك جفكینز : مفهوم تبلیغات یعنی آنچه كه ما می‌خواهیم هنگام خرید یا فروختن بدانیم.

·        رابرت زاچر: تبلیغات به معنی ارتباطات و اطلاعا ت وابسته به تولیدات خدمات یا عقاید است كه در طی تماسهای فردی و براساس پرداختهای ناشی از فروش محصول یا در طی كسب اعتبار مناسب حاصل می‌شود (علیئی ، 1390).

در حقیقت، ساده ترین تعریفی که برای تبلیغات می توان ارایه نمود، چنین است: تبلیغات تلاشی است برای فروش بیشتر توسط یک بنگاه یا یک صنعت. چمبرلین[2] (2000)، تبلیغات را عاملی می داند که «با تغییر خواسته ها و سلایق بر میزان تقاضا اثر می گذارد» به عقیده ی شپرد[3] (2001)، تبلیغات یک عامل برای ایجاد وفاداری در مصرف کنندگان نسبت به مارک تجاری یا کالای خاص می باشد. ساموئلسون[4] (2002)، تبلیغات را عامل افزایش بازارهای فروش می داند که در عین حال اطلاعات مفیدی نیز در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد (دهقانی و همکاران، 1383).

تبلیغ در زبان پارسی و در فرهنگ پارسی معین نیز بدین گونه معنا شده است: رسانیدن پیام یا خبر یا مطلبی به مردم، ابلاغ، موضوعی را با انتشار اخبار و با وسایل مختلف مانند رادیو، تلویزیون، روزنامه و غیره در اذهان عمومی جاگیر کردن. تبلیغات بازرگانی از زمره مفاهیمی است که به زعم وضوح ابتداییۀ اریه تعریفی جامع و مانع از آن با دشواری رو به رو است. می توان گفت، تبلیغات تجاری یعنی عملی که توجه ی مردم را به کالا یا داد و ستدی برانگیزد و به عبارت دیگر، کوششی در تدارک و انتشار آگهی ها، با هدف مثبت نشان دادن مصرف یک کالا. تبلیغ تجاری با هدف معرفی کالا در بازار و تحرک خریداران بالقوه صورت می گیرد و در مفهوم وسیع کلمه، عبارت است از انتشار اطلاعات یک کالا به منظور تحت تاثیر قرار دادن افراد یا گروه های خاص اجتماعی (ساجدی و نعمتی، 1391).

به طور کلی، تبلیغات را به دو دسته به شرح ذیل تقسیم نموده اند:

 

تبلیغات مستقیم

پیام دهنده خود را هر چند با رنگ و لعاب و بوق و کرنا همراه کرده باشد اما صریح و بی پروا به مخاطبین خود ابلاغ می کند . در این روش مستمعین و بینندگان متن یا تصویری را بعنوان پیام و اطلاعیه « تبلیغی» دریافت می کنند و پیام دهندگان نیز در موقع و مقام « مبلغ » قرار دارند و شناخته می شوند.

بهترین فایده در تبلیغات مستقیم برای گیرندگان پیام آن است که آنها لااقل از تبلیغی بودن پیام آگاهند و از این جهت در معرض غافلگیری قرار نمی گیرند. و در پذیرش ذهنی یا رد آن مختارند. از خصوصیات دیگر تبلیغات مستقیم گسترده بودن میدان عمل برای عاملان آن است، در این روش اکثر ابزارها و برنامه ریزی آن و تدبر و نازک بینی کمتری صرف می شود و غالباً از تأثیر گذاری اگر نه عمیق تر اما سریعتر نیز برخوردار است.

تبلیغات غیر مستقیم

همانطوری که از عنوان آن پیداست این نوع تبلیغات نمود و ظهور علنی و صریح ندارد، با این شیوه اهداف تبلیغی پیامهای غیر مستقیم صادر شده پنهان و غیر محسوس است. به نظر بعید می اید اما نباید تصور کرد که با تلاش های معمولی در ارائه یک برنامه تبلیغات غیر مستقیم می توان ضمن تأثیر گذاری، اهداف تبلیغی آنرا کاملاً دور از فهم و ذهن همه کس نگاه داشت، زیرا تشخیص آن برای خواص و روشنفکران جوامع دشوار نیست و عوام نیز به تجربه در بیشتر موارد به نکته یاد شده یعنی اهداف تبلیغی در برنامه های تبلیغات غیر مستقیم پی خواهند برد. از ویژگیهای این نوع تبلیغ آن است که پیام های آن از کانالهای نامرئی و پنهانی و یا غیر منتظره عبور داده می شوند و معمولاً مخاطبین بطور غافلگیرانه آن را دریافت می کنند و در حقیقت به آنان تحمیل می شود . در تبلیغات غیر مستقیم لزوماً از اشکال و قانونمندی های مشخص و مکرر پیروی و استفاده نمی شود بلکه در ساخت و ساز آنها بیشتر از فرصت های پیش آمده و موقعیت های خرید و حوادث پیش بینی نشده سود برده می شود (کاتلر، 1387).

 

2-2-3-1) تاریخچه تبلیغات در ایران وجهان

تبلیغات از دیرباز توسط فروشندگان دوره گردی که به منظور فروش کالای خود، به معرفی آن می پرداختند، وجود داشته است. با اینحال، اولین قوانین تبلیغاتی در سال 1614 و در انگلستان وضع گردید. اولین تبلیغات روزنامه ای در سال 1625 در نشریه ی ویکلی نیوز لندن[5] چاپ شد و اولین روزنامه تبلیغاتی در سال 1704 در امریکا و با نام بوستون نیوزلتر[6] به چاپ رسید. اختراع رادیو در سال 1895 و به دنبال آن تلویزبون، دامنه ی تبلیغات را بسیار وسع ساخت. بطوریکه هزینه های تبلیغاتی در سال 1890 در امریکا بالغ بر 360 میلیون دلار گردید (دهقانی و همکاران، 1383).

در حقیقت، آنچه که امروز به عنوان تبلیغات نو و جدید می شناسیم، ریشه در اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم در کشور ایالات متحده دارد. اما به طور کلی برای تبلیغات اعم از سیاسی یا تجاری می توان سه دوره تاریخی قبل از انقلاب گوتنبرگ و اختراع و تکمیل ماشین چاپ در سال ۱۴۵۰ را در نظر گرفت.

 

[1] Kotler

[2] Chemberlin

[3] Shepherd

[4] Samoelson

[5] Weekly News of London

[6] Boston News Letter

 

 

 

فهرست مطالب

فصل دوم:ادبیات و پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری

 

 

بخش اول: ادبیات پژوهش تبلیغات تجاری

فعالیتهای ترفیع 5

2-2-1) تعریف ترفیع 6

• تبلیغات 8

• روابط عمومی 9

• فروش شخصی 10

• بازاریابی مستقیم 10

2-2-1-1) شیوه های نوین ترفیع 11

• ارتباطات شفاهی 11

• بازاریابی پارتیزانی 12

• بازاریابی الکترونیکی 13

• بازاریابی از طریق تلفن همراه 13

• بازاریابی ویروسی 13

جدول 2-1-1) جمع بندی شیوه های ترفیع 14

2-2-3) تعریف تبلیغات 16

تبلیغات مستقیم 20

2-2-3-1) تاریخچه تبلیغات در ایران وجهان 21

2) نشانه ها و تبلیغ روی دیوارها 23

3) جارچی های شهر 23

2-2-3-1-1) تاریخچه تبلیغات در ایران 24

2-2-3-2) جذابیت های تبلیغات 27

2-2-3-3) ابزار تبلیغات بازرگانی 31

2-2-3-5) ده فرمان تبلیغات 42

2-2-3-6) استفاده از تبلیغات در تلویزیون 44

2-2-3-7) استفاده از تبلیغات در رادیو 50

2-2-3-8) مزایا و معایب تبلیغات بازرگانی 50

2-2-3-9) تاثیر تبلیغات بر متغیرهای اقتصادی 52

2-2-3-10) تاثیر تبلیغات بازرگانی بر رفتار مصرف کننده 53

 

بخش دوم:پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری 68

فهرست منابع و مآخذ: 81

منابع لاتین: 87

 

 

 

 

 

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
توضیحات:
فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
 
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
 
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
 
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
 
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
 
منبع :    انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
 
نوع فایل:     WORD و قابل ویرایش با فرمت doc
 
بدون هیچ تگ و تبلیغات، قابلیت پرینت دارد
 
پشتیبانی همیشگی توسط : maryam.alkasir70@gmail.com////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
 
 

 

 

 

 

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اثربخشی ورزش 62 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق اثربخشی ورزش 62 صفحه فصل دوم پایان نامه اثربخشی ورزش مبانی نظری اثربخشی ورزش پیشینه تحقیق اثربخشی ورزش پیشینه داخلی اثربخشی ورزش پیشینه خارجی اثربخشی ورزش پیشینه پژوهش اثربخشی ورزش پیشینه نظری اثربخشی ورزش ادبیات…

  • پاورپوینت دسته بندی آنتی بیوتیک

    پاورپوینت دسته بندی آنتی بیوتیک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آنتی بیوتیک جهت رشته ی پزشکی در قالب 36 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       تتراسایکلین ها: شامل…

  • پاورپوينت آشنایی با روش تحقيق و پايان نامه نويسی جلسه 6

    پاورپوينت آشنایی با روش تحقيق و پايان نامه نويسی جلسه 6 رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت آشنایی با روش تحقيق و پايان نامه نويسی جلسه 6 جهت رشته پایان نامه و مقالات در قالب 30 اسلايد و با فرمت…

  • دانلود پاورپوینت ابزارهای سنجش در مدیریت ریسک

    دانلود پاورپوینت ابزارهای سنجش در مدیریت ریسک پاورپوینت ابزارهای سنجش در مدیریت ریسک پاورپوینت مدیریت ریسک پروژه پاورپوینت مدیریت ریسک در کسب و کار پاورپوینت مدیریت ریسک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ابزارهای سنجش در مدیریت ریسک  جهت رشته…

  • پاورپوینت پرستاری و مراقبت از بيماران دياليزی

    پاورپوینت پرستاری و مراقبت از بيماران دياليزی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت پرستاری و مراقبت از بيماران دياليزی جهت رشته ی پزشکی در قالب 31 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • عوامل خطر ساز و موثر در پرخاشگری از ظرف کودک و والدین

    عوامل خطر ساز و موثر در پرخاشگری از ظرف کودک و والدین کلمات کلیدی : مدل پرخاشگری کودکان مدل های پرخاشگری رویکردهای پرخاشگری نظریه های پرخاشگری کودکان نظریه های جامعه شناسی پرخاشگری عوامل خطر ساز و موثر در پرخاشگری نظریه…

  • پاورپوینت با موضوع آينده ی كودكان بسته به تربیت آنهاست

    پاورپوینت با موضوع آينده ی كودكان بسته به تربیت آنهاست رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت با موضوع آينده ی كودكان بسته به تربیت آنهاست جهت رشته خانه و خانواده در قالب 37 اسلايد و با فرمت ppt به صورت…

  • پاورپوینت در مورد انواع سنگ

    پاورپوینت در مورد انواع سنگ دانلود پاورپوینت سنگها دانلود پاورپوینت درمورد سنگها پاورپوینت سنگ پاورپوینت در مورد سنگ ها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سنگها جهت رشته علوم کساورزی و منابع طبیعی در قالب 34 اسلاید و با فرمت…

  • پاورپوینت آموزشی نرم افزار Win CC بخش اول

    پاورپوینت آموزشی نرم افزار Win CC بخش اول رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزشی نرم افزار Win CC بخش اول جهت رشته کامیپوتر در قالب 26 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • پاورپوينت آموزش کشت گندم

    پاورپوينت آموزش کشت گندم پاورپوینت زراعت گندم پاورپوینت کشت گندم پاورپوینت کاشت گندم پاورپوینت گیاه گندم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت آموزش کشت گندم جهت رشته کشاورزی و زراعت در قالب 16 اسلايد و با فرمت ppt به صورت…

  • دانلود پاورپوینت سیر تحولی راه آهن

    دانلود پاورپوینت سیر تحولی راه آهن پاورپوینت راه آهن پاورپوینت تحول در سازمان راه آهن پاورپوینت ایستگاه راه آهن پاورپوینت مهندسی راه آهن پاورپوینت در مورد راه آهن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سیر تحولی راه آهن در قالب…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق گرایش به اعتیاد

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق گرایش به اعتیاد کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه گرایش به اعتیاد مبانی نظری گرایش به اعتیاد پیشینه تحقیق گرایش به اعتیاد پیشینه داخلی گرایش به اعتیاد پیشینه خارجی گرایش به اعتیاد پیشینه پژوهش…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق جرات ورزی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق جرات ورزی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه جرات ورزی مبانی نظری جرات ورزی پیشینه تحقیق جرات ورزی پیشینه داخلی جرات ورزی پیشینه خارجی جرات ورزی پیشینه پژوهش جرات ورزی پیشینه نظری جرات ورزی…

  • دانلود تحقیق درباره ازدواج و عوامل تهدیدکننده زندگی مشترک  word

    دانلود تحقیق درباره ازدواج و عوامل تهدیدکننده زندگی مشترک  word رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی ازدواج و عوامل تهدیدکننده زندگی مشترک با فرمت docx در قالب 30 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه مهارت های زندگی

    پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه مهارت های زندگی فصل دوم پایان نامه مهارت های زندگی مبانی نظری مهارت های زندگی پیشینه تحقیق مهارت های زندگی پیشینه داخلی مهارت های زندگی پیشینه خارجی مهارت های زندگی پیشینه پژوهش مهارت…

  • دانلود پاورپوینت عملکرد دولت یازدهم در اقتصاد مقاومتی

    دانلود پاورپوینت عملکرد دولت یازدهم در اقتصاد مقاومتی پاورپوینت درمورد اقتصاد مقاومتی پاورپوینت اقتصاد مقاومتی و دولت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت عملکرد دولت یازدهم در اقتصاد مقاومتی جهت رشته اقتصاد در 171 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت…

  • پاورپوینت کنترل فساد اداری

    پاورپوینت کنترل فساد اداری پاورپوینت کنترل فساد اداری کنترل فساد اداری در بخش دولتی انواع فساد اداری فساد اداری جزئی فساد اداری کلان انواع فساد اداری از دیدگاه هیدن همیر هزینه های فساد اداری اهمیت پیشگیری از فساد اداری محورهای…

  • مقاله ارزیابی عملکرد پلیس در ایجاد احساس امنیت در مسیرهای کوهنوردی

    مقاله ارزیابی عملکرد پلیس در ایجاد احساس امنیت در مسیرهای کوهنوردی ارزیابی عملکرد مقاله ارزیابی عملکرد پلیس ارزیابی عملکرد پلیس در ایجاد احساس امنیت شاخص های احساس امنیت اجتماعی شاخص های امنیت اجتماعی مولفه های امنیت اجتماعی عوامل موثر بر احساس…

  • دانلود پاورپوینت روستای سینک

    دانلود پاورپوینت روستای سینک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت روستای سینک جهت رشته عمران در 53 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش         روستای سینک در شهرستان شمیرانات استان…

  • دانلود پاورپوینت مدیریت استراتژیک منابع انسانی

    دانلود پاورپوینت مدیریت استراتژیک منابع انسانی پاورپوینت مدیریت استراتژیک منابع انسانی پاورپوینت مدیریت استراتژیک پاورپوینت مدیریت منابع انسانی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدیریت استراتژیک منابع انسانی جهت رشته مدیریت در قالب 22 اسلاید و با فرمت pptx به…

  • پاورپوینت چالش‌ها و چشم اندازها در فرایند یاددهی یادگیری تعادل‌ های شیمیایی

    پاورپوینت چالش‌ها و چشم اندازها در فرایند یاددهی یادگیری تعادل‌ های شیمیایی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت چالش‌ها و چشم‌اندازها در فرایند یاددهی یادگیری تعادل‌ های شیمیایی جهت رشته ی شیمی در قالب 24 اسلاید و با فرمت pptx…

  • بررسی مجازاتهای بازدارنده در قانون جدید

    بررسی مجازاتهای بازدارنده در قانون جدید پایان نامه مجازات های بازدارنده تعزیر در قانون مجازات اسلامی ضرورت مجازات های بازدارنده مجازاتهای بازدارنده در قانون جدید تعزیرات قانون مجازات اسلامی 1392 تحول تعزیر در قانون مجازات اسلامی 1392 تفاوت های تعزیرات…

  • پاورپوینت طراحی سیستم ارزیابی ریسک و مدیریت بحران در بخش حمل و نقل ریلی

    پاورپوینت طراحی سیستم ارزیابی ریسک و مدیریت بحران در بخش حمل و نقل ریلی پاورپوینت حمل و نقل ریلی چیست پاورپوینت تعریف حمل و نقل ریلی پاورپوینت اهمیت حمل و نقل ریلی پاورپوینت ایمنی حمل و نقل ریلی پاورپوینت خدمات…

  • پاورپوینت ریاضی چهارم ابتدایی مبحث عددهای اعشاری

    پاورپوینت ریاضی چهارم ابتدایی مبحث عددهای اعشاری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش ریاضی چهارم ابتدایی مبحث عددهای اعشاری در قالب 23 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       این…

  • پایان نامه کارشناسی رشته علوم تربیتی با عنوان تهیه و تدوین برنامه یكساله آموزشی و تربیتی

    پایان نامه کارشناسی رشته علوم تربیتی با عنوان تهیه و تدوین برنامه یكساله آموزشی و تربیتی آموزش و پرورش برنامه‌های پرورشی و تربیتی برنامه یكساله آموزشی و تربیتی پایان نامه کارشناسی رشته علوم تربیتی با عنوان تهیه و تدوین برنامه…

  • دانلود پاورپوینت نرم افزار های ژئوماتیک

    دانلود پاورپوینت نرم افزار های ژئوماتیک پاورپوینت معرفی نرم افزارهای ژئوماتیک پاورپوینت درمورد نرم افزار های ژئوماتیک پاورپوینت برنامه های ژئوماتیک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نرم افزار های ژئوماتیک جهت رشته عمران در 39 اسلاید و با فرمت…

  • پاورپوینت بورس اوراق بهادار

    پاورپوینت بورس اوراق بهادار رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بورس اوراق بهادار جهت رشته ی حسابداری و اقتصاد در قالب 180 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       دسته…

  • پاورپوینت کنفرانس جهانی حقوق معلولان

    پاورپوینت کنفرانس جهانی حقوق معلولان دانلود پاورپوینت کنفرانس حقوق معلولان پاورپوینت کنفرانس جهانی حقوق معلولان و اعلامیه ی جهانی پاورپوینت قوانیین جهانی حقوق معلولان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کنفرانس جهانی حقوق معلولان جهت رشته ی پزشکی در قالب 60…

  • پاورپوینت استفاده از DNA آزاد موجود در گردش خون

    پاورپوینت استفاده از DNA آزاد موجود در گردش خون رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت استفاده از DNA آزاد موجود در گردش خون جهت رشته ی پزشکی در قالب 38 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع…

  • پاورپوینت فصل پنجم کتاب درآمدی به جامعه شناسی تألیف بروس کوِئن ترجمه محسن ثلاثی

    پاورپوینت فصل پنجم کتاب درآمدی به جامعه شناسی تألیف بروس کوِئن ترجمه محسن ثلاثی کلمات کلیدی : پاورپوینت فصل پنجم کتاب درآمدی به جامعه شناسی تألیف بروس کوِئن ترجمه محسن ثلاثی پاورپوینت فصل پنجم کتاب درآمدی به جامعه شناسی محسن…

  • پاورپوینت طراحی در سطح مولفه

    پاورپوینت طراحی در سطح مولفه دانلود پاورپوینت طراحی در سطح مولفه پاورپوینت تحقیق راجب طراحی در سطح مولفه طراحی در سطح مولفه چگونه است؟ پاورپوینت آموزش طراحی در سطح مولفه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت طراحی در سطح مولفه جهت…

  • دانلود پاورپوینت تحلیل آماری با رویکرد پایان نامه نویسی

    دانلود پاورپوینت تحلیل آماری با رویکرد پایان نامه نویسی پاورپوینت تحلیل آماری پاورپوینت تحلیل آماری در پایان نامه پاورپوینت آشنایی با انواع مدل های آماری پاورپوینت انواع و طبقه بندی علم آمار رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تحلیل آماری…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مهارت های اجتماعی 56 صفحه

    دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مهارت های اجتماعی 56 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری مهارت های اجتماعی ادبیات نظری مهارت های اجتماعی چارچوب نظری مهارت های اجتماعی فصل دوم پایان نامه مهارت های اجتماعی دانلود مبانی نظری مهارت…

  • پاورپوینت ويتامينهاي محلول در چربي و آب

    پاورپوینت ويتامينهاي محلول در چربي و آب کلمات کلیدی : پاورپوینت ويتامينهاي محلول در چربي و آب ويتامين A ويتامين D راشی تیسم استئومالاسی استئوپروز ويتامين E ويتامين K کمبود ويتامين K ويتامين محلول در آب تيامين ريبوفلاوين کمبود ويتامين…

  • پاورپوینت آشنایی با سلامت محیط زیست در گرو جنگل ها

    پاورپوینت آشنایی با سلامت محیط زیست در گرو جنگل ها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با سلامت محیط زیست در گرو جنگل ها جهت رشته محیط زیست در قالب 16 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل…