چارچوب نظری و پیشینه پژوهش استقرار مدیریت دانش در سازمان

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش استقرار مدیریت دانش در سازمان

مبانی نظری مدیریت دانش
پیشینه مدیریت دانش
دانلود مبانی نظری مدیریت دانش
پیشینه تحقیق مدیریت دانش
ادبیات نظری مدیریت دانش
فصل دوم پایان نامه مدیریت دانش
مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت دانش
ادبیات و مبانی نظری مدیریت دانش

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری پایان نامه رشته مدیریت

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش استقرار مدیریت دانش در سازمان

 

 

 
* با قیمت دانشجویی، ارزان و مناسب :)-** فایل منحصر به فرد، بصورت جامع و کامل و با منابع بروز و جدید خریداری کنید.*** این فایل بصورت انحصاری برای فروشگاه فایلینا تولید شده و در هیچ جای دیگه ای بجز این فروشگاه پیدا نمی شود.
پشتیبانی همیشگی توسط : maryam.alkasir70@gmail.com

 

 

مقدمه

مدیریت دانش به هرنوع فعالیتی که به تجربه و دانش ذهنی افراد توجه کرده به گونه ای که بتواند با آشکار سازی و به اشتراک گذاری آن به هم افزایی دانش کمک کند، گفته می شود. هم افزایی دانش می تواند به دانش آفرینی مشترک نسبت داده شود. این اشتراک در خلق دانش، همکاری مستقیم در خلق دانش نیست بلکه به خلق دانش بر مبنای دانسته ها (دانش خلق شده پیشین) که به اشتراک گذاشته شده اشاره دارد. بنابراین مدیریت دانش به فرایندی اشاره دارد که دارای یک نقطه اغازین و روند تکاملی است. این روند مراحلی چون کسب اگاهی نسبت به دانش نهان، عیان سازی، به اشتراک سازی گسترش و درک و بهره گیری از آن در خلق دانش جدید را طی می کند. در این روند مرحله آغازین که به شناسایی و آگاهی از دانش نهفته در ذهن اختصاص دارد، به مرحله بلوغ که درک، استفاده و خلق مجدد است، می رسد. این فرایند یعنی اشکار شدن دانش نهان، نهان شدن دانش آشکار و باز خلق دانش که نوناکا و تاکوچی آن را چرخه مدیریت دانش می نامند(نوناکا و تاکوچی، 2009).

 

 مدیریت دانش که همواره با کشف و خلق با قلمرو دانستنی های کشف نشده سروکار دارد، عامل و فرایندی است برای تحول، توسعه و رشد، مفهومی چند بعدی و گسترده دارد. در فرایند مدیریت دانش و در ابعاد مختلف آن دانش عامل اصلی برای گذار از یک مرحله و ورود به مرحله دیگر است. از سوی دیگر، این حرکت مهارت های چندی را طلب می کند تا هماهنگ با دانش مربوطه بتوان مراحل را یک به یک سپری کرد. برای نمونه در مرحله کسب، به دانش و مهارت لازم در مورد چگونگی کسب دانش نهان و یا چگونگی کسب آن نیاز است؛ یعنی باید مجهز به دانش و مهارت مورد نیاز در مورد چگونگی استفاده از فنون گفتگو، مصاحبه و یا طراحی ابزارهایی مانند پرسشنامه، فرم نظر سنجی و نیز مشاهده بود تا بتوان دانش ذهنی همکاران و یا کاربران عیان ساخت و با بهره گیری از دانش و مهارت سازماندهی به عیان سازی و نظم دادن به آن پرداخت (افشار زنجانی، 1383).

 

عاملهایی که در صورت غلبه بر آن بتوان امیدوار بود که اجرای مدیریت دانش در بانک ها امکان پذیر گردد. شامل عامل های زیر می باشند:

 

عامل اول فرایند دانش محور است و منظور از آن اینست که مدیریت دانش از فرایندی دانش مدار برای کشف دانش و استفاده از دانش کشف شده بهره می گیرد. به سخن دیگر، برای اینکه تجربه یا دانش نهان بتواند از ذهن دارنده ان سفر خود را آغاز کرده و در ذهن خواهان مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته جایگاه خود را به دست آورد، باید فرایندی از طفولیت تا بلوغ را طی کند؛تا به اوج خود رسیده و تولدی دیگر را در ذهن خواهان موجب شود. این فرایند، نیازمند فعالیت هایی مبتنی بر دانش و مهارت های دانش بنیان است، بنابراین بانکداران در صورتی در اجرای مدیریت دانش موفق خواهند شد که بتوانند از دانش و مهارت لازم برای طی کردن هر مرحله برخوردار باشند. به این ترتیب به یادگیری به عنوان یک فعالیت مداوم و منظم نگاه کرد(گاروین، 2010).

 

عامل دوم که در صورت غلبه بر آن بتوان امیدوار بود که اجرای مدیریت دانش در بانک ها امکان پذیر گردد، در رابطه با نوعی دانش است که باید مدیریت شود. نظریه پردازان بسیاری دانش را دارایی سازمانی و مدیریت دانش را فعالیتی ثمربخش برای رشد وتعالی سازمان به شمار آوردند. برای سازمانی مانند بانک که مدیران سطح عالی و میانی، کارکنان شعب و نیز کاربران و مشتریان نقش افرینان آن هستند، مجموعه تجربه های این افراد می تواند در تحلیل وضعیت حال بانک ها و تصمیم گیری و برنامه ریزی برای آینده آن و بهینه سازی فعالیت ها منبع غنی دانشی را فراهم کند. بنابراین، دانش مدیران بانک ها و کارکنان آنها از طریق بررسی معیارها، باورها و ایده ها و رفتارهای آنها در محیط کار باید شناسایی، کسب و سازماندهی شود، به اشتراک گذاشته شده و برای استفاده دسترس پذیر گردد.

 

 میزان استفاده از این دانش به طور مداوم باید مورد سنجش قرار گیرد. در ایران، که بطور معمول در مدیریت بانک ها مرحله اشتراک دانش بسیار اهمیت دارد؛ در این مرحله دانش مدیران که گاه ممکن است غیر تخصصی بوده و مشکل ساز بوده با همفکری با کارکنان مجرب و متخصص می تواند به دانش تخصصی تبدیل شود. از طرف دیگر، ایده های مدیریتی مناسبی که می تواند در ذهن مدیر بانک وجود داشته باشد کشف شده و با به اشتراک گذاشتن با کارکنان مجرب و متخصص مناسب سازی شده و در بانک ها کاربرد مناسبی به دست آورد. ( تاکوچی، 2009). این دانش در صورتی که دسترس پذیر شود بصورت گسترده تری می تواند مورد توجه قرار گیرد، مدیران میانی که بطور معمول از کارکنان دائمی بانک ها هستند و در بیشتر بانک ها از نیروهای متخصص می باشند، از تجربه های بسیار با ارزشی برخوردارند.

 

این افراد و نیز کارکنان شعب که فعالیت و خدمات را انجام می دهند، از سرمایه های فکری با ارزش بانک ها بشمار می آیند. باید دیدگاه های مختلف از جمله هزینه سودمندی، رسالت ینیان بودن خدمات و یا مشتری محور بودن فعالیت ها، بانک بخوبی عمل کند. باید تصمیم گیری ها بر پایه مناسب ترین و مرتبط ترین اطلاعات و دانش انجام پذیرد. نیاز مشتریان نیز که فلسفه وجودی بانک ها به آن بستگی دارد، از آن جمله است. مدیریت ارتباط بین مدیران و کارکنان با مشتریان، امکان شناسایی نیازها و به کار بردن آنها را فراهم می کند. دانش کسب شده از این طریق در پیوند با انواع دانش دیگر (مانند دانش کسب شده از مدیران، کارکنان) می تواند موجب رشد دانش در یک سازمان و نیز رشد و تحول در آن سازمان( از جمله بانک ها) باشد. عامل سوم، سواد چگونگی اجرای مدیریت دانش است. (ویلد، 2011).

 

سواد به توانایی خواندن، درک کامل و نیز مهارت استفاده از دانش کسب شده به منظور درک یک مفهوم نسبت داده می شود. برای آنکه بتوان مدیریت دانش را اجراء کرد ابتدا باید درک درستی از آن به دست آورد، سپس دانش و مهارت های مورد نیاز برای طی کردن هر مرحله از فرآیند مدیریت دانش که در بخش مرتبط با عامل اول از آنها یاد شد، بدست آورد. بانک به عنوان یک نهاد مالی و ارائه دهنده تسهیلات که تمام اجزای تشکیل دهنده آن به هم مرتبط هستند، زمانی از رشد لازم برخوردار خواهد بود که تمام اجزاء آن به طور هماهنگ رشد کنند. بنابراین استقرار و اجرای مدیریت دانش در یک بانک برای تمام فعالیت های آن از جمله تهیه و مدیریت مجموعه، سازماندهی و پاسخگویی به نیازهای مشتریان بالفعل و بالقوه از راه دور  و نزدیک و یا خدمات پشتیبانی از آموزش، پژوهش و علم سنجی اجراء شود و سواد اجرای مدیریت دانش باید برای تک تک فعالیت های بانک کسب گردد.( کریمی ،1383).

 

عامل آخر که در واقع عامل مدیریتی است به فراهم کردن زمینه برای اجرای مدیریت دانش ربط دارد. عوامل یاد شده در بخش های پیشین تنها عاملهایی نیست که در صورت غلبه بر آن بتوان امیدوار بود که اجرای مدیریت دانش در بانک ها امکان پذیر گردد. به عبارت دیگر، تنها شناخت انواع دانش و باور به ضرورت توجه به این انواع و نیز بهره گیری از دانش جامع و گسترده که در  بانک ها وجود دارد موجب رشد و تحول در بانک ها نمی شود بلکه محیط بانکها و برخی ابزار ها و بسترهای زمینه ساز برای اجرای مدیریت دانش فراهم باشد این موارد برخی توانمندسازی های مدیریت دانش هستند که در متون از انها به عنوان عواملی که در پیوند با سایر عوامل، اجرای مدیریت دانش را امکانپذیر می کند یاد می شود(لی و چوی، 2010). از جمله این عوامل می توان به فرهنگ مشوق اشتراک دانش، توانمندی های بانکداران در پیشبرد فعالیت های پژوهشی ( شامل بررسی های مرتبط با شناسایی دانش در ذهن مشتریان)، دانش و توانمندی سازماندهی دانش، تعامل با یکدیگر و مشتریان، فنون ارتباط برای تبدیل دانش فردی به دانش جمعی و اطلاع رسانی در مورد دانش ثبت شده و دسترس پذیر ساختن دانش گردآوری و سازماندهی شده. همچنین دانش و توانمندی در راستای تبلیغ در مورد استفاده از این دانش توسط دیگران، سنجش چگونگی استفاده از آن و تأثیر آن در رشد فردی و سازمانی در بانک ها از دیگر عوامل مهم در این راستاست.

 

  با توجه به مطالب فوق و نقش مدیریت دانش در ارائه بهتر و مطلوب تر خدمات به مشتریان و همچنین با توجه به نقشی که در پرورش کارکنان خلاق و دانش محور در بانک ها دارد، سؤال اساسی این تحقیق آن است که چه عواملی بر استقرار مدیریت دانش در بانک کشاورزی استان قم تأثیر گذارند؟ و به بیان دیگر نقش هر کدام از این عوامل در استقرار مدیریت دانش به چه میزان می باشد؟ و مدیریت دانش در بانک کشاورزی به چه نحو می تواند استقرار یابد و چگونه می توان از آن در جهت نظام مند نمودن فرآیندها و بهره برداری بهینه از مدیریت دانش استفاده نمود با توجه به اینکه تا کنون تحقیقی در این زمینه صورت نپذیرفته، لذا تحقیق حاضر انجام می گیرد.

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

چکیده 1

 

 

فصل دوم مبانی نظری تحقیق

   2-1- مقدمه 13

   2-2- دانش 13

   2-3- اطلاعات 14

   2-4- تفاوت اطلاعات و دانش 14

   2-5- طبقه‌بندی انواع دانش 15

     2-5-1- انواع دانش از نظر نوناكا 16

     2-5-2- انواع دانش از نظر نوناكا و تاكه‌اوچی 17

     2-5-3- انواع دانش از نظر وارنك و دیگران 17

     2-5-4- طبقه‌بندی انواع دانش از نظر فایر استون 18

     2-5-5- انواع دانش از نظر جورنا 18

     2-5-6 – انواع دانش از نظر بلاكر 19

     2-5-7- انواع دانش از نظر لیدنر و علوی 19

     2-5-8- انواع دانش از نظر ارسطو 19

     2-5-9- دانش اصلی و  دانش فرعی 20

   2-6- سیر مراحل تبدیل داده به دانش و خرد سازمانی 20

   2-7- جریان دانش 20

   2-8- فرآیند دانش 21

     2-8-1- در اختیار گرفتن دانش 21

     2-8-2- ذخیره‌سازی 21

     2-8-3- پردازش 21

     2-8-4- انتقال 21

   2-9- خصوصیات دانش 22

   2-10- منابع دانش 23

   2-11- دانش سازمانی 25

   2- 12- مفهوم مدیریت دانش 27

   2- 13- تاریخچه مدیریت دانش  29

   2-14- تئوری‌های مدیریت دانش 31

     2-14-1- تئوری مدیریت دانش جامع (CKMT) 31

     2-14-2- تئوری مدیریت دانش تیمی (TKMT) …32

     2-14-3- تئوری مدیریت دانش جامعه‌گرا 32

   2-15- هدف های مدیریت دانش 33

   2-16- عناصر و ابعاد مدیریت دانش در سازمان های دولتی 33

     2-16-1- مردم و فرهنگ سازمانی 34

     2-16-2- فرایند 34

     2-16-3-  فناوری 34

   2-17- عوامل كلیدی موفقیت مدیریت دانش 34

   2-18- مدل‌های مدیریت دانش 37

     2-18-1- مدل عمومی دانش در سازمان 37

     2-18-2- مدل بویسوت 34

     2-18-3- مدل نوناكا 35

     2-18-4- مدل نوناکا و تاکه اوچی 40

     2-18-5- مدل فلاین 41

     2-18-6- مدل چو 42

     2-18-7- مدل استیو هالس 43

     2-18-8- مدل پیتر گوتشاک 44

     2-18-9- مدل لیانج 45

   2-19-  روش‌های دانش آفرینی در سازمان 47

     2-19-1- كسب دانش 47

     2-19-2-  اجاره دانش 47

     2-19-3- منابع متعهد 48

     2-19-4- هم جوشی 48

     2-19-5- تطابق 48

   2-20- چرخه‌ی مدیریت دانش 48

     2-20-1- نیاز به دانش 50

     2-20-2- توسعه و بهبود دانش 50

     2-20-3- توزیع و نشر دانش 51

     2-20-4- بهره‌برداری از دانش  51

     2-20-5- حفظ و ذخیره دانش 52

     2-20-6- ارزیابی دانش 52

   2-21- موانع و چالشهای مدیریت دانش 53

   2-22- پیشینه‌ تحقیق 57

     2-22-1- پژوهش‌های خارجی 57

     2-22-2- پژوهش‌های داخلی 58

   2-23- چارچوب نظری تحقیق 63

   2-24- مدل نظری تحقیق 68

 

منابع

 

 

 

فهرست جدول ها

جدول(2-1) كاربرد انواع دانش در ساختارهای پنج گانه مینتزبرگ (جورنا، 2001) 18

جدول (2-2) عوامل مؤثر بر موفقیت مدیریت دانش 35

جدول (2-3) مدل SECL تعامل دانش نهفته و صریح نوناکا 40

جدول(2-4) چارچوب نظری تحقیق 63

 

 

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
توضیحات:
فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
 
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
 
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
 
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
 
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
 
منبع :    انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
 
نوع فایل:     WORD و قابل ویرایش با فرمت doc
 
بدون هیچ تگ و تبلیغات، قابلیت پرینت دارد
 
پشتیبانی همیشگی توسط : maryam.alkasir70@gmail.com////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
 
 

 

 

 

 

  • ماهیت مرور زمان و پیشینه آن در ایران و سایر کشورها

    ماهیت مرور زمان و پیشینه آن در ایران و سایر کشورها تعریف مرور زمان مرور زمان چیست انواع مرور زمان مرور زمان‌ در ایران‌ مرور زمان‌ كیفری‌ در حقوق ایران‌ پیشینه مرور زمان سابقه تاریخی مرور زمان پیشینه مرور زمان…

  • پاورپوینت مدیریت هزینه در صنعت بانکداری

    پاورپوینت مدیریت هزینه در صنعت بانکداری کلمات کلیدی : پاورپوینت مدیریت هزینه در صنعت بانکداری مدیریت هزینه در صنعت بانکداری کنترل هزینه ساختار هزینه در بانک قطع هزینه ها بخش های کلیدی به منظورکاهش هزینه ها مقیاس زمانی کنترل هزینه…

  • ابعاد و ویژگیهای اقتصاد روستایی و بررسی چالشهای پیش رو

    ابعاد و ویژگیهای اقتصاد روستایی و بررسی چالشهای پیش رو اقتصاد روستایی ابعاد اقتصاد روستایی ویژگیهای اقتصاد روستایی چالشهای اقتصاد روستایی راهکارهای مناسب بهبود وضع اقتصاد روستایی دانلود پایان نامه اقتصاد روستایی دانلود پروژه اقتصاد روستایی ابعاد و ویژگیهای اقتصاد…

  • ضرورت کیفیت خدمات در سازمان ها و روش های اندازه گیری و افزایش آن

    ضرورت کیفیت خدمات در سازمان ها و روش های اندازه گیری و افزایش آن ابعاد efqm ابعاد مدل efqm پایان نامه مدل سروکوال انواع مدل های تعالی سازمانی مدل سروکوال کیفیت خدمات کیفیت خدمات در سازمان ارزیابی کیفیت خدمات سازمان…

  • محاسبه عملكرد منطقی با قطب‌ها (poles) و باقیمانده‌ها

    محاسبه عملكرد منطقی با قطب‌ها (poles) و باقیمانده‌ها كسری جزئی اعداد چند قطبی قطبها و باقیمانده ها سیستم ماشین حساب جبری كامپبوتری محاسبه عملكرد منطقی با قطبها و باقیمانده ها دانلود مقاله رشته حسابداری رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله…

  • ارزیابی ایستگاههای کاری سالن رنگ تندرشرکت ایران خودرو

    ارزیابی ایستگاههای کاری سالن رنگ تندرشرکت ایران خودرو صدك آنتروپومتری ایستگاه كاری وضعیت كاری دانلود مقالات رشته بهداشت حرفه ای ارزیابی ایستگاههای کاری سالن رنگ دانلود مقالات بهداشت حرفه ای سیستم همکاری در فروش فایل رفتن به سایت اصلی دانلود…

  • پاورپوینت آشنایی با آلیاژهای حافظه دار

    پاورپوینت آشنایی با آلیاژهای حافظه دار رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با آلیاژهای حافظه دار جهت رشته مواد و متالوژی در قالب 37 اسلايد و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش  …

  • پاورپوینت آشنایی با دیواره های چوبی

    پاورپوینت آشنایی با دیواره های چوبی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با دیواره های چوبی جهت رشته تاریخ در قالب 15 اسلاید و با فرمتpptxبصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       در طي قرن گذشته…

  • پاورپوینت کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی

    پاورپوینت کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی دانلود رایگان پاورپوینت کتاب بازاریابی بین الملل یتألیف دکتر میرزا حسن حسینی پاورپوینت کتاب بازاریابی بین المللی تألیف دکتر میرزا حسن حسینی کتاب بازاریابی بین المللی تألیف دکتر میرزا حسن حسینی…

  • دانلودکار آموزی در دفتر IT سازمان مرکزی تعاون روستایی ايران 158 ص

    دانلودکار آموزی در دفتر IT سازمان مرکزی تعاون روستایی ايران 158 ص کلمات کلیدی : دانلودکار آموزی در دفتر IT سازمان مرکزی تعاون روستایی ايران 158 ص رفتن به سایت اصلی نام فایل : کار آموزی در دفتر IT سازمان…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سازمان یادگیرنده 94 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق سازمان یادگیرنده 94 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری سازمان یادگیرنده پیشینه تحقیق سازمان یادگیرنده پیشینه پژوهش سازمان یادگیرنده پیشینه داخلی سازمان یادگیرنده پیشینه خارجی سازمان یادگیرنده مبانی نظری در مورد سازمان یادگیرنده پیشینه تحقیق در…

  • پاورپوينت تعريف و کاربرد اولترافيلتراسيون

    پاورپوينت تعريف و کاربرد اولترافيلتراسيون پاورپوينت اولترافیلتراسيون دانلود پاورپوينت اولترافیلتراسيون پاورپوینت درباره اولترافیلتراسيون رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت تعريف و کاربرد اولترافيلتراسيون جهت رشته گوناگون در قالب 20 اسلايد و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و…

  • پاورپوينت والدین در اسلام

    پاورپوينت والدین در اسلام پاورپوینت والدین در دین اسلام پاورپوینت در مورد والدین در اسلام دانلود پاورپوینت والدین در اسلام والدین در دین اسلام ppt رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت والدین در اسلام جهت رشته عمومی و متفرقه قالب…

  • پیشینه پژوهش و چارچوب نظری ساختار سازمانی

    پیشینه پژوهش و چارچوب نظری ساختار سازمانی فصل دوم پایان نامه ساختار سازمانی مبانی نظری ساختار سازمانی پیشینه تحقیق ساختار سازمانی پیشینه داخلی ساختار سازمانی پیشینه خارجی ساختار سازمانی پیشینه پژوهش ساختار سازمانی پیشینه نظری ساختار سازمانی ادبیات نظری ساختار…

  • تحقیق حمایت از حقوق ماکیت فکری در فقه و حقوق ایران و کنوانسیونهای بین المللی

    تحقیق حمایت از حقوق ماکیت فکری در فقه و حقوق ایران و کنوانسیونهای بین المللی دانلود تحقیق حمایت از حقوق ماکیت فکری در فقه و حقوق ایران و کنوانسیونهای بین المللی مفهوم حقوق مالکیت فکری مفهوم مالکیت فکری از دیدگاه…

  • پرسشنامه استاندارد توسعه منابع انسانی تونکه نژاد و داوری 1388

    پرسشنامه استاندارد توسعه منابع انسانی تونکه نژاد و داوری 1388 کلمات کلیدی : پرسشنامه توسعه نیروی انسانی دانلود پرسشنامه توسعه منابع انسانی پرسشنامه ابعاد توسعه منابع انسانی پرسشنامه استاندارد توسعه منابع انسانی پرسشنامه آموزش و توسعه منابع انسانی پرسشنامه توسعه…

  • تحلیل پوششی داده ها و شاخص مالم کوئیست

    تحلیل پوششی داده ها و شاخص مالم کوئیست تحلیل پوششی داده ها شاخص مالم كوئیست  تاریخچه تحلیل پوششی داده‌ها تحلیل پوششی داده‌ها مدلهای اساسی تحلیل پوششی داده‌ها تحقیق تحلیل پوششی داده ها تحقیق مدلهای اساسی تحلیل پوششی داده ها رفتن…

  • پاورپوینت فن آوری ارتباطات و اطلاعات و تحولات آموزشی

    پاورپوینت فن آوری ارتباطات و اطلاعات و تحولات آموزشی پاورپوینت درمورد فن آوری ارتباطات و اطلاعات پاورپوینت درباره تحولات آموزشی پاورپوینت آثار فن آوری ارتباطات و اطلاعات پاورپوینت آثار فن آوری ارتباطات و اطلاعات بر تحولات آموزشی رفتن به سايت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق عواطف و کنترل آنها 88 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق عواطف و کنترل آنها 88 صفحه فصل دوم پایان نامه عواطف و کنترل آنها مبانی نظری عواطف و کنترل آنها پیشینه تحقیق عواطف و کنترل آنها پیشینه داخلی عواطف و کنترل آنها پیشینه خارجی عواطف…

  • پاورپوینت ویروس های رایانه ای و تاریخچه آنها

    پاورپوینت ویروس های رایانه ای و تاریخچه آنها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با ویروس های رایانه ای و تاریخچه آنها جهت رشته کامپیوتر در قالب 33 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد 103 صفحه کامل و جامع

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد 103 صفحه کامل و جامع کلمات کلیدی : مبانی نظری ارزیابی عملکرد پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد مبانی نظری ارزیابی عملکرد کارکنان پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد کارکنان مبانی نظری در مورد ارزیابی عملکرد پیشینه…

  • پاورپوینت روابط صنعتی

    پاورپوینت روابط صنعتی دانلود پاورپوینت روابط صنعتی دانلود پاورپوینت درمورد روابط صنعتی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت روابط صنعتی جهت رشته مديريت بازرگانی در قالب 309 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • مبانی نظری حسابداری و گزارشگری مالی شهرداریها تالیف دکتر جعفر بابا جانی

    مبانی نظری حسابداری و گزارشگری مالی شهرداریها تالیف دکتر جعفر بابا جانی مبانی نظری حسابداری و گزارشگری مالی شهرداریها تالیف دکتر جعفر بابا جانی رفتن به سایت اصلی مبانی نظری حسابداری و گزارشگری مالی شهرداریها تالیف دکتر جعفر بابا جانی…

  • پاورپوینت دهیدراسیون و تنظیم دما در شنا

    پاورپوینت دهیدراسیون و تنظیم دما در شنا کلمات کلیدی : دانلود پاورپوینت دهیدراسیون و تنظیم دما در شنا پاورپوینت دهیدراسیون و تنظیم دما در شنا دهیدراسیون و تنظیم دما در شنا تحقیق دهیدراسیون و تنظیم دما در شنا تنظیم دما…

  • عزت نفس در قرآن و بررسی نظریات و مولفه های اساسی عزت نفس

    عزت نفس در قرآن و بررسی نظریات و مولفه های اساسی عزت نفس کلمات کلیدی : عزت نفس در قرآن مولفه های عزت نفس مولفه های عزت نفس کوپر اسمیت مولفه های اساسی عزت نفس نظریه عزت نفس روزنبرگ نظریه…

  • انواع مدل های قیمت گذاری سهام

    انواع مدل های قیمت گذاری سهام انواع مدل های قیمت گذاری سهام مدل های عمومی مدل ارزشگذاری MVA مدل میلر ومودیگلیانی مدل كامبل شیلر مدل گلاسمن هاست مدل والتر مدل ارزشیابی سهام با استفاده از نسبت قیمت به درآمد سهم…

  • پاورپوینت آشنایی با کلیه (ویژه ارائه کلاسی رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی)

    پاورپوینت آشنایی با کلیه (ویژه ارائه کلاسی رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی) کلمات کلیدی : پاورپوینت آشنایی با کلیه آشنایی با کلیه کلیه بافت و شرح فعالیت کلیه مجاورت کلیه ها در ناحیه خلفی دندهای مواج یا شناور کولون…

  • مقاله حل عددی جریان جابه جایی طبیعی گذرا اطراف کره با روش DQ-IDQ

    مقاله حل عددی جریان جابه جایی طبیعی گذرا اطراف کره با روش DQ-IDQ روش DQIDQ جابجایی آزاد گذرا انتقال حرارت جابجایی آزاد مربعات دیفرانسیل مربعات دیفرانسیل تکه ای حل عددی جریان جابه جایی آزاد جریان های گذرا اطراف کره بررسی…

  • پاورپوینت ساختار های WSN

    پاورپوینت ساختار های WSN رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ساختار های WSN  جهت رشته گوناگون در قالب 14 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       فهرست : پيكربندي متغير شبكه,…

  • پاورپوینت ترازپرداخت‌های خارجی

    پاورپوینت ترازپرداخت‌های خارجی دانلود پاورپوینت ترازپرداخت‌های خارجی ساختار ترازپرداخت‌های خارجی حساب تسویه رسمی ترازپرداخت‌های ایران تعادل ترازپرداخت‌های خارجی مشکلات گزارشگری ترازپرداخت‌های خارجی رفتن به سایت اصلی عنوان: پاورپوینت ترازپرداخت‌های خارجی فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش) تعداد اسلاید: 20 اسلاید دسته: مدیریت-…

  • نقش سیمای جمهوری اسلامی ایران در افزایش آگاهی مخاطبان در كاهش آلودگی هوا(از نظر كارشناسان محیط زیست و رسانه)

    نقش سیمای جمهوری اسلامی ایران در افزایش آگاهی مخاطبان در كاهش آلودگی هوا(از نظر كارشناسان محیط زیست و رسانه) كاهش آلودگی هوا سیمای جمهوری اسلامی ایران نقش سیمای جمهوری اسلامی ایران در افزایش آگاهی مخاطبان در كاهش آلودگی هوا(از نظر…

  • پاورپوینت درس هجده مطالعات اجتماعی هفتم ابتدایی مبحث ویژگی های انسانی و اقتصادی آسیا

    پاورپوینت درس هجده مطالعات اجتماعی هفتم ابتدایی مبحث ویژگی های انسانی و اقتصادی آسیا رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت درس هجده مطالعات اجتماعی هفتم ابتدایی مبحث ویژگی های انسانی و اقتصادی آسیا در قالب 12 اسلاید و با فرمت…

  • دانلود پرسشنامه عملکرد شغلی کارکنان با روایی و پایایی

    دانلود پرسشنامه عملکرد شغلی کارکنان با روایی و پایایی کلمات کلیدی : ابعاد پرسشنامه عملکرد شغلی پاترسون مولفه های عملکرد شغلی پاترسون پرسشنامه عملکرد شغلی معلمان پرسشنامه عملکرد شغلی کارکنان پرسشنامه استاندارد عملکرد شغلی پرسشنامه ارزیابی عملکرد شغلی دانلود پرسشنامه…

  • پرسشنامه سنجش رضایت مندی از برندهای ایرانی

    پرسشنامه سنجش رضایت مندی از برندهای ایرانی پرسشنامه رضایت مندی از برند ایرانی پرسشنامه رضایت مندی از برند ایرانی گراد پرسشنامه سنجش رضایت مندی از برند پرسشنامه رضایت مندی از برند پرسشنامه سنجش رضایت مندی از برندهای ایرانی پرسشنامه میزان…

  • پاورپوینت چگونه ایمنی کلاس تربیت بدنی و ورزش را حفظ کنیم

    پاورپوینت چگونه ایمنی کلاس تربیت بدنی و ورزش را حفظ کنیم پاورپوینت چگونه ایمنی کلاس تربیت بدنی و ورزش را حفظ کنیم؟ دانلود پاورپوینت چگونه ایمنی کلاس تربیت بدنی و ورزش را حفظ کنیم؟ پاورپوینت حرکات تمرینی ایمنی کلاس رفتن…