چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارزش ویژه برند

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارزش ویژه برند

مبانی نظری ارزش ویژه برند
دانلود مبانی نظری ارزش ویژه برند
پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند
ادبیات نظری ارزش ویژه برند
فصل دوم پایان نامه ارزش ویژه برند
مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند
ادبیات و مبانی نظری ارزش ویژه برند

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق رشته مدیریت

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارزش ویژه برند

 

 

*** دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید

 

 

* با قیمت دانشجویی، ارزان و مناسب :)-** فایل منحصر به فرد، بصورت جامع و کامل و با منابع بروز و جدید خریداری کنید.*** این فایل بصورت انحصاری برای فروشگاه فایلینا تولید شده و در هیچ جای دیگه ای بجز این فروشگاه پیدا نمی شود.

پشتیبانی همیشگی توسط : maryam.alkasir70@gmail.com

 

 

مقدمه مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند

مقدمه

امروزه برند یک الزام استراتژیک برای سازمان هاست که آنها را در جهت ارزش بیشتر برای مشتریان و ایجاد مزیت های رقابتی پایدار یاری می رساند. ایجاد یک برند قدرتمند در بازار، هدف اساسی بسیاری از سازمان ها می باشد زیرا یک برند قدرتمند می تواند اعتماد مشتریان را در هنگام خرید کالاها و خدمات افزایش دهد و به آنا کمک کند تا عوامل ناملموس را بهتر درک نمایند. به عبارت دیگر می توان گفت یک برند قدرتمند، دارایی با ارزشی برای شرکت محسوب می شود (Chen and Chang, 2008). انجمن بازاریابی آمریکا ، نام و نشان تجاری را اینگونه تعریف می کند: یک نام، عبارت، نشانه، نماد یا طرح یا ترکیبی از آنهاست که به منظور شناسایی کالا یا خدمات از یک فروشنده یا گروه فروشندگان و ایجاد تمایز آنها از رقبایشان ارائه می شود. این تمایزات ممکن است عملکردی، منطقی، یا محسوس و یا نمادین، عاطفی و نا محسوس باشند (کفاش پور و نیاکان، 1390).

 

ارزش ویژه برند یکی از مشهورترین و مهم ترین مفاهیم بازاریابی است که امروزه بطور گسترده ای توسط محققان و صاحب نظران بازاریابی مورد بحث قرار می گیرد. از دلایل این اهمیت، نقش استراتژیک و مهم ارزش ویژه برند در تصمیمات مدیریتی و ایجاد مزیت رقابتی برای سازمان ها و مشتریان است (گیلانی نیا و موسویان، 1389). ارزش ویژه برند، سازمان ها را قادر می سازد که علاوه بر حفظ سهم بازار خود، مبلغ بیشتری را نیز در ازای برند خود مطالبه نمایند (Lee and Back, 2009). در واقع ارزش ویژه برند، باعث افزایش کارایی برنامه های بازاریابی می شود، مخارج و هزینه های فعالیت های ترفیعی را کاهش می دهد و از طریق گسترش برند، سکویی برای رشد و توسعه آن ایجاد می نماید. ارزش ویژه برند حتی می تواند باعث افزایش سهم بازار و افزایش سودآوری شده و برای سازمان ها جریان نقدی ایجاد نماید (Buil et al.., 2008).

 

 

2-1-1) تاریخچه ی شکل گیری مفهوم برند

گفته شده که کلمه ی برند، حیاتش را به عنوان اسم در زمان نوردیک های باستان (ساکنان قدیمی اسکاندیناوی) آغاز کرده و به تدریج به فعل تبدیل شده است. مشاهده شده که در هزازان سال قبل کشتی سازان وایکینگ، کشتی هایی را که می ساختند، نامگذاری می کردند. اینگونه استعمال برند، شبیه چیزی بود که اکنون آن را علامت تجاری می نامیم (Coomber, 2002). در زمان روم باستان، صنعتگران، محصولات خود را امضاء و یا به هر طریق دیگر، علامت گذاری می کردند و این کار به مصرف کنندگان کمک می کرد تا محصولاتی را که دوستانشان پیشنهاد می کردند، شناسایی کنند (قدرتمندترین شکل تبلیغات) و یا محصولاتی را که پیشتر امتحان کرده و از آن راضی هستند ، مجددا خریداری نمایند (رحیمی هلری، 1384). 

 

تنها در نیمه ی دوم قرن نوزدهم میلادی بود که استفاده از نام تجاری به عنوان وسیله ی پیشرفته ی بازاریابی، تکامل پیدا کرده و به تدریج نام های تجاری به جای محدود ماندن در قیمت پایین و توزیع محلی، جهش بزرگی را به سمت کالاهای با کیفیت در بازارهای انبوه، انجام دادند، تغییراتی هم در قانون علامت تجاری ایجاد شد اما با وجود اینکه نام تجاری گسترش یافت، مدیریت آن به همان شکل ثابت ماند و مالکین و مدیران شرکت ها، مسئولیت آنها را به عهده داشتند (Coomber, 2002).

 

در دوره ی بعد از جنگ جهانی اول، نامهای تجاری در جایگاه واقعی خود قرار گرفتند. در این دوره، مصرف کنندگان فورد  را می خواستند نه وسیله ی حمل و نقل موتوری، کم کم شرکت ها شروع کرند به کمک تعدادی از نام های تجاری که قادر بودند به صورت انبوه تولید، توزیع و فروخته شوند. جدایی وظایف تولید، بازاریابی و فروش. از یکدیگر به شدت تشویق می شد. هنری فورد معتقد بود مدیران باید به صورت مجزا کار کنند تا مشکلات همکاران آنها، دامنگیرشان نشود و به راحتی روی کار که برای آن استخدام شده اند، تمرکز کنند. در سال 1925 شرکت جنرال موتورز  با سازماندهی جدید و تعهد به تغییرات سالانه در مدلها، شرکت فورد را به زیر کشید. 

 

در سال 1931 شرکت پراکتر اند گمبل  در سازماندهی وظیفه ای یک مرحله جلوتر رفت و وظیفه ی جدیدی را تعریف نمود و آن مدیریت نام تجاری بود. آنها معتقد بودند که داشتن نامهایی چون صابون های حمام آیوری و کامی بهترین راه برای سازماندهی آنها این است که مسئولیت هر نام تجاری را به فرد مشخصی به نام مدیر نام تجاری داده شود. این عمل در دهه 50 فراگیر شد. در دهه ی 80، افزایش جهانی شدن تجارت برند نام تجاری نیز، اثر گذاشت. ایجاد نام های تجاری جدید به صرف نبود، بنابراین شرکت ها سمت نام های تجاری جهانی شرکتی رفتند تا بتوانند دامنه ی محصولاتشان را پوشش دهند. در واقع تحولی در درک نام تجاری ایجاد شده بود. شرکت ها برای خرید نام های تجاری هفت تا هشت برابر درآمد آن را پرداخت می کردند. بنابراین عملا نام تجاری به ترازنامه هم راه پیدا نمود (رحیمی هلری، 1384). این اتفاق در اروپا زودتر از ایالات متحده افتاد. در حالیکه شرکت های امریکایی فعالیت های بازاریابی و تبلیغاتی وسیعی را در امریکا و سایر کشورهای انگلیسی زبان انجام می دادند، اروپایی ها یاد می گرفتند که با فرهنگ های مختلف (با اختلاف جزیی) کشورهای خاص انطباق ایجاد کنند (Coomber, 2002).

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

فصل دوم:ادبیات و پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند 2

بخش اول:ادبیات پژوهش ارزش ویژه برند 4

2-1) مقدمه 4

2-1-1) تاریخچه ی شکل گیری مفهوم برند 5

2-1-2) اهمیت برند 7

2-1-3) تعریف و تشریح برند 9

2-1-4) تصویر برند 12

2-1-5) ارزش ویژه برند 13

2-1-5-1) ارزش ویژه برند مالی 15

2-1-5-2) ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کننده 16

2-1-6) ضرورت خلق و حفظ ارزش ویژه برند 18

2-1-7) ابعاد ارزش ویژه برند 22

• وفاداری به برند 22

• آگاهی از برند 23

• کیفیت ادراک شده 24

• تداعی برند 25

2-1-8) مزایای ارزش ویژه برند 26

• مزایای ارزش ویژه برند برای شرکت 26

2-1-9) عوامل موثر بر ارزش ویژه برند 30

2-1-10) مدل های ارزش ویژه برند 31

• مدل ارزش ویژه برند آکر 32

شکل 2-3-1) مدل دانش برند کلر 35

شکل 2-3-2) مدل ارزش ویژه برند آکر 37

شکل 2-3-3) ابعاد ارزش ویژه برند مدل آکر 39

نمودار 2-3-1) تشریح مدل ارزش ویژه برند آکر 40

• مدل ارزش ویژه برند یو و همکاران 41

شکل 2-3-4) مدل ارزش ویژه برند یو و همکاران 41

• هرم ارزش ویژه برند مشتری محور کلر 42

شکل 2-3-5) هرم ارزش ویژه برند کلر 43

2-1-11) آمیخته ی بازاریابی و ارزش ویژه برند 44

 

بخش دوم:پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند 47

فهرست منابع و مآخذ: 60

منابع لاتین: 66

 

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
توضیحات:
فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
 
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
 
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
 
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
 
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
 
منبع :    انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
 
نوع فایل:     WORD و قابل ویرایش با فرمت doc
 
بدون هیچ تگ و تبلیغات، قابلیت پرینت دارد
 
پشتیبانی همیشگی توسط : maryam.alkasir70@gmail.com////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
 

 

 

  • پاورپوینت سیستم موقعیت یاب جهانی

    پاورپوینت سیستم موقعیت یاب جهانی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سیستم موقعیت یاب جهانی جهت رشته جغرافیا در قالب 25 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش         ماهواره های…

  • ​​​​​​​مبانی نظری و پیشینه تحقیق استرس و مدل های آن

    ​​​​​​​مبانی نظری و پیشینه تحقیق استرس و مدل های آن کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه استرس و مدل های آن مبانی نظری استرس و مدل های آن پیشینه تحقیق استرس و مدل های آن پیشینه داخلی استرس و…

  • پاورپوینت فصل ششم کتاب تئوری حسابداری(1) ولک و همکاران ترجمه کرمی و تاجیک با موضوع در جستجوی اهداف

    پاورپوینت فصل ششم کتاب تئوری حسابداری(1) ولک و همکاران ترجمه کرمی و تاجیک با موضوع در جستجوی اهداف کلمات کلیدی : دانلود رایگان پاورپوینت فصل ششم کتاب تئوری حسابداری یک تألیف ولک و همکاران ترجمه کرمی و تاجیک با موضوع…

  • دانلود پاورپوینت خانواده درمانی سیستمی میلان

    دانلود پاورپوینت خانواده درمانی سیستمی میلان پاورپوینت خانواده درمانی سیستمی میلان پاورپوینت مقاله خانواده درمانی سیستمی میلان پاورپوینت خانواده درمانی سیستمی بوئن پاورپوینت خانواده درمانی سیستمی مینوچین پاورپوینت خانواده درمانی سیستمی چیست رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت خانواده درمانی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سازگاری اجتماعی دانش آموزان دختر و پسر

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق سازگاری اجتماعی دانش آموزان دختر و پسر مبانی نظری و پیشینه تحقیق سازگاری مبانی نظری و پیشینه تحقیق سازگاری اجتماعی مبانی نظری سازگاری اجتماعی دانش آموزان دختر و پسر پیشینه تحقیق سازگاری اجتماعی دانش آموزان…

  • مدل ویژگی های شغل در طراحی شغل و بررسی نقایص آن

    مدل ویژگی های شغل در طراحی شغل و بررسی نقایص آن کلمات کلیدی : مدل ویژگی های شغل روشهای مختلف طراحی شغل نگرشهای مختلف نسبت به طراحی شغل مکاتب فکری مختلف طراحی شغل تعریف نظری  طراحي شغل تعریف عملیاتی طراحي…

  • پاورپوینت آشنایی با فایل

    پاورپوینت آشنایی با فایل پاورپوینت انواع فرمت ها پاورپوینت فایل عکس پاورپوینت فایل های فرمتی پاورپوینت فایل منیجر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با فایل جهت رشته کامپیوتر در قالب 23 اسلاید و با فرمتpptxبصورت کامل و جامع و…

  • دانلود پاورپوینت روش های تحقیق پیشرفته

    دانلود پاورپوینت روش های تحقیق پیشرفته پاورپوینت روش های تحقیق در علوم رفتاری پاورپوینت درس روش های تحقیق پیشرفته دانلود پاورپوینت درسی روش های تحقیق رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت روش های تحقیق پیشرفته جهت رشته مدیریت در قالب…

  • پاورپوینت مزایا و مسئولیت های مالک حق فرانچایز

    پاورپوینت مزایا و مسئولیت های مالک حق فرانچایز رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مزایا و مسئولیت های مالک حق فرانچایز جهت رشته اقتصاد در قالب 39 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق انگیزش پیشرفت تحصیلی 45 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق انگیزش پیشرفت تحصیلی 45 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری انگیزش پیشرفت تحصیلی ادبیات نظری انگیزش پیشرفت تحصیلی چارچوب نظری انگیزش پیشرفت تحصیلی فصل دوم پایان نامه انگیزش پیشرفت تحصیلی پیشینه تحقیق انگیزش پیشرفت تحصیلی…

  • پرسشنامه ارزیابی تمایلات مصرف کنندگان ایرانی در فرایند تصمیم گیری خرید کالاهای خارجی

    پرسشنامه ارزیابی تمایلات مصرف کنندگان ایرانی در فرایند تصمیم گیری خرید کالاهای خارجی پرسشنامه تمایلات مصرف کنندگان پرسشنامه تمایل مصرف کننده پرسشنامه تمایلات مصرف کنندگان ایرانی پرسشنامه خرید کالاهای خارجی پرسشنامه فرایند تصمیم گیری خرید کالاهای خارجی رفتن به سایت…

  • تشریح ماهیت راهبردهای یادگیری فراشناختی و بررسی انواع آن

    تشریح ماهیت راهبردهای یادگیری فراشناختی و بررسی انواع آن کلمات کلیدی : انواع راهبردهای یادگیری راهبردهای فراشناختی در یادگیری پایان نامه راهبردهای یادگیری فراشناختی راهبردهای فراشناختی یادگیری عبارت اند از راهبردهای یادگیری (شناختی و فراشناختی) تعریف راهبردهای یادگیری فراشناختی بررسی…

  • پاورپوینت مدلسازی سيستم های بيولوژيکی

    پاورپوینت مدلسازی سيستم های بيولوژيکی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدلسازی سيستم های بيولوژيکی جهت رشته پرستاری در قالب 46 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش         از نظر…

  • پاورپوینت ویروس های کامپیوتری و راه های مقابله با آن

    پاورپوینت ویروس های کامپیوتری و راه های مقابله با آن پاورپوینت ویروس های کامپیوتری پاورپوینت راه های مقابله با ویروس های کامپیوتری پاورپوینت انواع ویروس های کامپیوتری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ویروس های کامپیوتری و راه های مقابله…

  • پاورپوینت اصول و روشهای اداره درد

    پاورپوینت اصول و روشهای اداره درد رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اصول و روشهای اداره درد جهت رشته ی پزشکی در قالب 21 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • پاورپوینت تجزیه و تحلیل رنگ در معماری

    پاورپوینت تجزیه و تحلیل رنگ در معماری پاورپوینت تجزیه و تحلیل رنگ در معماری پاورپوینت رنگ در معماری تحقیق رنگ در معماری ابعاد هر رنگ گام رنگ‌ها دسته بندی رنگها دمای رنگ رنگ‌های گرم رنگ‌های سرد رنگ های خنثی رنگ…

  • پاورپوینت فصل پنجم کتاب مبانی مدیریت منابع انسانی تألیف گری دسلر ترجمه پارسائیان و اعرابی با موضوع ارزیابی عملکرد

    پاورپوینت فصل پنجم کتاب مبانی مدیریت منابع انسانی تألیف گری دسلر ترجمه پارسائیان و اعرابی با موضوع ارزیابی عملکرد کلمات کلیدی : پاورپوینت فصل پنجم کتاب مبانی مدیریت منابع انسانی تألیف گری دسلر ترجمه پارسائیان و اعرابی با موضوع ارزیابی…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش حفظ و نگهداری نیروی انسانی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش حفظ و نگهداری نیروی انسانی مبانی نظری حفظ و نگهداری نیروی انسانی پیشینه حفظ و نگهداری نیروی انسانی دانلود مبانی نظری حفظ و نگهداری نیروی انسانی پیشینه تحقیق حفظ و نگهداری نیروی انسانی ادبیات نظری…

  • پاورپوینت کلیاتی درباره مدیریت

    پاورپوینت کلیاتی درباره مدیریت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کلیاتی درباره مدیریت جهت رشته ی مدیریت در قالب 28 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       رهيافت‌های سنتی: كه…

  • ماهیت حقوقی قرارداد اختیار معامله و انطباق آن با عقود شناخته شده

    ماهیت حقوقی قرارداد اختیار معامله و انطباق آن با عقود شناخته شده پایان نامه قرارداد اختیار معامله تعریف قرارداد اختیار معامله قرارداد اختیار معامله چیست مفهوم قرارداد اختیار معامله ماهیت قرارداد اختیار معامله از نظر حقوقی انطباق قرارداد اختیار معامله…

  • پاورپوینت تفکر شهودی 47 اسلاید

    پاورپوینت تفکر شهودی 47 اسلاید پاورپوینت قضاوت شهودی چیست پاورپوینت تعریف درک شهودی پاورپوینت تصمیم گیری شهودی پاورپوینت شهود در روانشناسی پاورپوینت تعریف علمی شهود پاورپوینت معنی شهودی بودن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تفکر شهودی 47 اسلاید جهت…

  • درس فرهنگ و تمدن مسلمانان در کشورهای غیر مسلمان

    درس فرهنگ و تمدن مسلمانان در کشورهای غیر مسلمان درس فرهنگ و تمدن مسلمانان در کشورهای غیر مسلمان منتخبی از مقالات ترجمه شده کتاب اقلیتهای مسلمان در جهان (کرمانی) رفتن به سایت اصلی جزوه درس فرهنگ و تمدن مسلمانان در…

  • جواب به سوال مهر رییس جمهور در باره فرصت های بعد از توافق هسته ای

    جواب به سوال مهر رییس جمهور در باره فرصت های بعد از توافق هسته ای جواب به سوال مهر رییس جمهور جواب به سوال مهر جواب به سوال مهر حسن روحانی جواب به سوال رییس جمهور جواب به سوال پرسش…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مبانی اخلاق اسلامی 60 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق مبانی اخلاق اسلامی 60 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری مبانی اخلاق اسلامی ادبیات نظری مبانی اخلاق اسلامی چارچوب نظری مبانی اخلاق اسلامی فصل دوم پایان نامه مبانی اخلاق اسلامی پیشینه تحقیق مبانی اخلاق اسلامی…

  • پاورپوینت کارگاه آموزشی مشاوره پیش از طلاق

    پاورپوینت کارگاه آموزشی مشاوره پیش از طلاق پاورپوینت مشاوره قبل از طلاق توافقی پاورپوینت مشاوره قبل از طلاق چیست پاورپوینت مشاوره قبل از طلاق توافقی چگونه است پاورپوینت مشاوره قبل از طلاق رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کارگاه آموزشی…

  • گزارش كارآموزی سازمان میراث فرهنگی،واحد زبان و گویش

    گزارش كارآموزی سازمان میراث فرهنگی،واحد زبان و گویش دانلود گزارش كارآموزی سازمان میراث فرهنگی،واحد زبان و گویش دانلود گزارش كارآموزی دانلود كارآموزی انجام كارآموزی خرید كارآموزی سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد شهرداریها 98 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد شهرداریها 98 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری ارزیابی عملکرد پیشینه تحقیق در مورد ارزیابی عملکرد مبانی نظری ارزیابی عملکرد شهرداری پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد شهرداری پیشینه پژوهش ارزیابی عملکرد شهرداری فصل دوم…

  • پاورپوینت کتابخانه ها و حمایت از اقشار خاص

    پاورپوینت کتابخانه ها و حمایت از اقشار خاص کلمات کلیدی : پاورپوینت کتابخانه ها و حمایت از اقشار خاص تحقیق کتابخانه ها و حمایت از اقشار خاص مقاله کتابخانه ها و حمایت از اقشار خاص آشنایی با کتابخانه ها و…

  • مقاله ارزیابی بهره مندی از مدیریت دانش در تصمیم گیران مدیران

    مقاله ارزیابی بهره مندی از مدیریت دانش در تصمیم گیران مدیران نقش مدیریت دانش در تصمیم‌گیریهای مدیران مدیریت دانش در تصمیم‌گیریهای مدیران مدارس مقاله جایگاه مدیریت دانش در تصمیم‌گیریهای مدیران مدارس رابطه مدیریت دانش و تصمیم‌گیریهای مدیران مدارس پیاده سازی…

  • پاورپوینت وجوب و اهمیت شناخت احکام فقهی دين

    پاورپوینت وجوب و اهمیت شناخت احکام فقهی دين پاورپوینت شناخت احکام فقهی دين دانلود پاورپوینت شناخت احکام فقهی دين پاورپوینت درباره شناخت احکام فقهی دين رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت وجوب و اهمیت شناخت احکام فقهی دين جهت رشته…

  • ارزیابی ارتباط سرمایه فکری با عملکرد مالی در بانک

    ارزیابی ارتباط سرمایه فکری با عملکرد مالی در بانک مدیریت سرمایه فکری عملکرد مالی در بانک پارسیان پایان نامه تاثیر سرمایه فکری بر عملکرد مالی رابطه مدیریت سرمایه فکری با عملکرد مالی پایان نامه تاثیر سرمایه فکری بر عملکرد مالی…

  • پاورپوینت آموزش تدریس درباره قورباغه

    پاورپوینت آموزش تدریس درباره قورباغه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس درباره قورباغه به کودکان کلاس دوم ابتدایی در قالب 12 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       این…

  • پاورپوینت آشنایی با قطعه مادربرد

    پاورپوینت آشنایی با قطعه مادربرد پاورپوینت درباره مادربرد دانلود پاورپوینت مادربرد کامپیوتر پاورپوینت در مورد مادربرد پاورپوینت در مورد مادربرد کامپیوتر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با قطعه مادربرد جهت رشته کامپیوتر در قالب 24 اسلايد و با…

  • پاورپوینت بانکداری اسلامی و روش های تامین مالی در آن

    پاورپوینت بانکداری اسلامی و روش های تامین مالی در آن پاورپوینت بانکداری اسلامی دانلود پاورپوینت بانکداری اسلامی پاورپوینت درباره بانکداری اسلامی پاورپوینت در مورد بانکداری اسلامی پاورپوینت روش های تامین مالی در بانکداری اسلامی پاورپوینت تفاوتهای بانکداری اسلامی با بانکداری…

  • پاورپوینت علل و علایم سرطان کولون و رکتوم و اهمیت تشخیص آن

    پاورپوینت علل و علایم سرطان کولون و رکتوم و اهمیت تشخیص آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سرطان کولون و رکتوم جهت رشته پزشکی در قالب 23 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با…