چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارزش ویژه برند

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارزش ویژه برند

مبانی نظری ارزش ویژه برند
دانلود مبانی نظری ارزش ویژه برند
پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند
ادبیات نظری ارزش ویژه برند
فصل دوم پایان نامه ارزش ویژه برند
مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند
ادبیات و مبانی نظری ارزش ویژه برند

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق رشته مدیریت

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارزش ویژه برند

 

 

*** دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید

 

 

* با قیمت دانشجویی، ارزان و مناسب :)-** فایل منحصر به فرد، بصورت جامع و کامل و با منابع بروز و جدید خریداری کنید.*** این فایل بصورت انحصاری برای فروشگاه فایلینا تولید شده و در هیچ جای دیگه ای بجز این فروشگاه پیدا نمی شود.

پشتیبانی همیشگی توسط : maryam.alkasir70@gmail.com

 

 

مقدمه مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند

مقدمه

امروزه برند یک الزام استراتژیک برای سازمان هاست که آنها را در جهت ارزش بیشتر برای مشتریان و ایجاد مزیت های رقابتی پایدار یاری می رساند. ایجاد یک برند قدرتمند در بازار، هدف اساسی بسیاری از سازمان ها می باشد زیرا یک برند قدرتمند می تواند اعتماد مشتریان را در هنگام خرید کالاها و خدمات افزایش دهد و به آنا کمک کند تا عوامل ناملموس را بهتر درک نمایند. به عبارت دیگر می توان گفت یک برند قدرتمند، دارایی با ارزشی برای شرکت محسوب می شود (Chen and Chang, 2008). انجمن بازاریابی آمریکا ، نام و نشان تجاری را اینگونه تعریف می کند: یک نام، عبارت، نشانه، نماد یا طرح یا ترکیبی از آنهاست که به منظور شناسایی کالا یا خدمات از یک فروشنده یا گروه فروشندگان و ایجاد تمایز آنها از رقبایشان ارائه می شود. این تمایزات ممکن است عملکردی، منطقی، یا محسوس و یا نمادین، عاطفی و نا محسوس باشند (کفاش پور و نیاکان، 1390).

 

ارزش ویژه برند یکی از مشهورترین و مهم ترین مفاهیم بازاریابی است که امروزه بطور گسترده ای توسط محققان و صاحب نظران بازاریابی مورد بحث قرار می گیرد. از دلایل این اهمیت، نقش استراتژیک و مهم ارزش ویژه برند در تصمیمات مدیریتی و ایجاد مزیت رقابتی برای سازمان ها و مشتریان است (گیلانی نیا و موسویان، 1389). ارزش ویژه برند، سازمان ها را قادر می سازد که علاوه بر حفظ سهم بازار خود، مبلغ بیشتری را نیز در ازای برند خود مطالبه نمایند (Lee and Back, 2009). در واقع ارزش ویژه برند، باعث افزایش کارایی برنامه های بازاریابی می شود، مخارج و هزینه های فعالیت های ترفیعی را کاهش می دهد و از طریق گسترش برند، سکویی برای رشد و توسعه آن ایجاد می نماید. ارزش ویژه برند حتی می تواند باعث افزایش سهم بازار و افزایش سودآوری شده و برای سازمان ها جریان نقدی ایجاد نماید (Buil et al.., 2008).

 

 

2-1-1) تاریخچه ی شکل گیری مفهوم برند

گفته شده که کلمه ی برند، حیاتش را به عنوان اسم در زمان نوردیک های باستان (ساکنان قدیمی اسکاندیناوی) آغاز کرده و به تدریج به فعل تبدیل شده است. مشاهده شده که در هزازان سال قبل کشتی سازان وایکینگ، کشتی هایی را که می ساختند، نامگذاری می کردند. اینگونه استعمال برند، شبیه چیزی بود که اکنون آن را علامت تجاری می نامیم (Coomber, 2002). در زمان روم باستان، صنعتگران، محصولات خود را امضاء و یا به هر طریق دیگر، علامت گذاری می کردند و این کار به مصرف کنندگان کمک می کرد تا محصولاتی را که دوستانشان پیشنهاد می کردند، شناسایی کنند (قدرتمندترین شکل تبلیغات) و یا محصولاتی را که پیشتر امتحان کرده و از آن راضی هستند ، مجددا خریداری نمایند (رحیمی هلری، 1384). 

 

تنها در نیمه ی دوم قرن نوزدهم میلادی بود که استفاده از نام تجاری به عنوان وسیله ی پیشرفته ی بازاریابی، تکامل پیدا کرده و به تدریج نام های تجاری به جای محدود ماندن در قیمت پایین و توزیع محلی، جهش بزرگی را به سمت کالاهای با کیفیت در بازارهای انبوه، انجام دادند، تغییراتی هم در قانون علامت تجاری ایجاد شد اما با وجود اینکه نام تجاری گسترش یافت، مدیریت آن به همان شکل ثابت ماند و مالکین و مدیران شرکت ها، مسئولیت آنها را به عهده داشتند (Coomber, 2002).

 

در دوره ی بعد از جنگ جهانی اول، نامهای تجاری در جایگاه واقعی خود قرار گرفتند. در این دوره، مصرف کنندگان فورد  را می خواستند نه وسیله ی حمل و نقل موتوری، کم کم شرکت ها شروع کرند به کمک تعدادی از نام های تجاری که قادر بودند به صورت انبوه تولید، توزیع و فروخته شوند. جدایی وظایف تولید، بازاریابی و فروش. از یکدیگر به شدت تشویق می شد. هنری فورد معتقد بود مدیران باید به صورت مجزا کار کنند تا مشکلات همکاران آنها، دامنگیرشان نشود و به راحتی روی کار که برای آن استخدام شده اند، تمرکز کنند. در سال 1925 شرکت جنرال موتورز  با سازماندهی جدید و تعهد به تغییرات سالانه در مدلها، شرکت فورد را به زیر کشید. 

 

در سال 1931 شرکت پراکتر اند گمبل  در سازماندهی وظیفه ای یک مرحله جلوتر رفت و وظیفه ی جدیدی را تعریف نمود و آن مدیریت نام تجاری بود. آنها معتقد بودند که داشتن نامهایی چون صابون های حمام آیوری و کامی بهترین راه برای سازماندهی آنها این است که مسئولیت هر نام تجاری را به فرد مشخصی به نام مدیر نام تجاری داده شود. این عمل در دهه 50 فراگیر شد. در دهه ی 80، افزایش جهانی شدن تجارت برند نام تجاری نیز، اثر گذاشت. ایجاد نام های تجاری جدید به صرف نبود، بنابراین شرکت ها سمت نام های تجاری جهانی شرکتی رفتند تا بتوانند دامنه ی محصولاتشان را پوشش دهند. در واقع تحولی در درک نام تجاری ایجاد شده بود. شرکت ها برای خرید نام های تجاری هفت تا هشت برابر درآمد آن را پرداخت می کردند. بنابراین عملا نام تجاری به ترازنامه هم راه پیدا نمود (رحیمی هلری، 1384). این اتفاق در اروپا زودتر از ایالات متحده افتاد. در حالیکه شرکت های امریکایی فعالیت های بازاریابی و تبلیغاتی وسیعی را در امریکا و سایر کشورهای انگلیسی زبان انجام می دادند، اروپایی ها یاد می گرفتند که با فرهنگ های مختلف (با اختلاف جزیی) کشورهای خاص انطباق ایجاد کنند (Coomber, 2002).

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

فصل دوم:ادبیات و پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند 2

بخش اول:ادبیات پژوهش ارزش ویژه برند 4

2-1) مقدمه 4

2-1-1) تاریخچه ی شکل گیری مفهوم برند 5

2-1-2) اهمیت برند 7

2-1-3) تعریف و تشریح برند 9

2-1-4) تصویر برند 12

2-1-5) ارزش ویژه برند 13

2-1-5-1) ارزش ویژه برند مالی 15

2-1-5-2) ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کننده 16

2-1-6) ضرورت خلق و حفظ ارزش ویژه برند 18

2-1-7) ابعاد ارزش ویژه برند 22

• وفاداری به برند 22

• آگاهی از برند 23

• کیفیت ادراک شده 24

• تداعی برند 25

2-1-8) مزایای ارزش ویژه برند 26

• مزایای ارزش ویژه برند برای شرکت 26

2-1-9) عوامل موثر بر ارزش ویژه برند 30

2-1-10) مدل های ارزش ویژه برند 31

• مدل ارزش ویژه برند آکر 32

شکل 2-3-1) مدل دانش برند کلر 35

شکل 2-3-2) مدل ارزش ویژه برند آکر 37

شکل 2-3-3) ابعاد ارزش ویژه برند مدل آکر 39

نمودار 2-3-1) تشریح مدل ارزش ویژه برند آکر 40

• مدل ارزش ویژه برند یو و همکاران 41

شکل 2-3-4) مدل ارزش ویژه برند یو و همکاران 41

• هرم ارزش ویژه برند مشتری محور کلر 42

شکل 2-3-5) هرم ارزش ویژه برند کلر 43

2-1-11) آمیخته ی بازاریابی و ارزش ویژه برند 44

 

بخش دوم:پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند 47

فهرست منابع و مآخذ: 60

منابع لاتین: 66

 

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
توضیحات:
فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
 
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
 
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
 
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
 
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
 
منبع :    انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
 
نوع فایل:     WORD و قابل ویرایش با فرمت doc
 
بدون هیچ تگ و تبلیغات، قابلیت پرینت دارد
 
پشتیبانی همیشگی توسط : maryam.alkasir70@gmail.com////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
 

 

 

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد تاب آوری روانشناختی 50 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد تاب آوری روانشناختی 50 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه تاب آوری مبانی نظری تاب آوری پیشینه تحقیق تاب آوری پیشینه داخلی تاب آوری پیشینه خارجی تاب آوری پیشینه پژوهش تاب…

  • حاکمیت شرکتی و تاثیر آن بر توسعه و گسترش بازار سرمایه

    حاکمیت شرکتی و تاثیر آن بر توسعه و گسترش بازار سرمایه توسعه و گسترش بازار سرمایه پایان نامه توسعه بازار سرمایه پایان نامه حاکمیت شرکتی چارچوب نظری حاکمیت شرکتی حاکمیت شرکتی در ایران حاکمیت شرکتی و عملکرد مالی شرکت ها…

  • پاورپوینت دوره آموزش مدیریت و کنترل پروژه

    پاورپوینت دوره آموزش مدیریت و کنترل پروژه پاورپوینت اصول کنترل پروژه پاورپوینت کنترل پروژه پاورپوینت فرآیند کنترل پروژه پاورپوینت کاربرد مدیریت پروژه پاورپوینت اهداف مدیریت پروژه چیست رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت دوره آموزش مدیریت و کنترل پروژه جهت…

  • پاورپوینت دوره آموزشی مستند سازی

    پاورپوینت دوره آموزشی مستند سازی دانلود پاورپوینت دوره آموزشی مستند سازی پاورپوینت پودمان مستند سازی کاروفناوری پاورپوینت مستند سازی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت دوره آموزشی مستند سازی جهت رشته گوناگون در قالب  54  اسلاید و با فرمت pptxقابل…

  • ​​​​​​​تاثیرات باورهای خودکارآمدی بر کارکردهای روانشناختی

    ​​​​​​​تاثیرات باورهای خودکارآمدی بر کارکردهای روانشناختی تحقیق کامل در مورد باورهای خودکارآمدی ابعاد روان شناختی خودکارآمدی منابع و مولفه های خودکارآمدی پایان نامه نظریه شناختی اجتماعی اثرات باورهای خودکارآمدی در زندگی نظریه یادگیری شناختی اجتماعی بندورا خلاصه نظریه یادگیری شناختی…

  • پروپوزال پایان نامه سلامت روان سالمندان

    پروپوزال پایان نامه سلامت روان سالمندان کلمات کلیدی : پروپوزال سلامت روان پروپوزال سلامت روانی نمونه پروپوزال سلامت روان پروپوزال در مورد سلامت روان پایان نامه سلامت روان سالمندان پروپوزال درباره سلامت روان سالمندان پروپوزال در مورد سلامت روان سالمندان…

  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه پژوهش اختلال اضطرابی وابسته مصرف مواد و دارو

    فصل دوم پایان نامه و پیشینه پژوهش اختلال اضطرابی وابسته مصرف مواد و دارو کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه اختلال اضطرابی وابسته مصرف مواد و دارو مبانی نظری اختلال اضطرابی وابسته مصرف مواد و دارو پیشینه تحقیق اختلال…

  • دانلود پاورپوینت تکانه زاویه ای

    دانلود پاورپوینت تکانه زاویه ای پاورپوینت تکانه زاویه ای پاورپوینت تکانه زاویه ای مداری پاورپوینت تکانه زاویه ای الکترون پاوزپوینت تکانه زاویه ای در کوانتوم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تکانه زاویه ای جهت رشته ریاضی فیزیک در قالب…

  • پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه دلبستگی شغلی

    پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه دلبستگی شغلی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه دلبستگی شغلی مبانی نظری دلبستگی شغلی پیشینه تحقیق دلبستگی شغلی پیشینه داخلی دلبستگی شغلی پیشینه خارجی دلبستگی شغلی پیشینه پژوهش دلبستگی شغلی پیشینه نظری…

  • دانلود پاورپوینت بازاریابی ویروس

    دانلود پاورپوینت بازاریابی ویروس رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بازاریابی ویروس جهت رشته کارآفرینی در 40 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       از خاصيت ويروس در بحث بازاريابي ويروسي…

  • تحقیق فرضیه های رقیب (ویژه درس تئوری های حسابداری)

    تحقیق فرضیه های رقیب (ویژه درس تئوری های حسابداری) دانلود تحقیق فرضیه های رقیب (ویژه درس تئوری های حسابداری) تحقیق فرضیه های رقیب (ویژه درس تئوری های حسابداری) تحقیق آماده ویژه درس تئوری های حسابداری فرضیه های رقیب فرض صفر…

  • مبانی نظری مبارزه با پولشویی در قوانین ایران و اسناد بین المللی

    مبانی نظری مبارزه با پولشویی در قوانین ایران و اسناد بین المللی کلمات کلیدی : مبارزه با پولشویی در ایران قانون مبارزه با پولشویی ایران مبارزه با پولشویی در قوانین ایران راهکارهای مبارزه با جرم پولشویی مبارزه با پولشویی در…

  • پاورپوینت کتاب روانشناسی رشد 1 از دکتر علی اکبر شعاری نژاد

    پاورپوینت کتاب روانشناسی رشد 1 از دکتر علی اکبر شعاری نژاد پاورپوینت روانشناسی رشد کودک پاورپوینت روانشناسی رشد 1 پاورپوینت روانشناسی رشد 1 پیام نور دانلود پاورپوینت روانشناسی رشد دانلود پاورپوینت روانشناسی رشد لورا برک پاورپوینت روانشناسی رشد 1 لورا…

  • پاورپوینت ابزارهای مالی در بازار سرمایه

    پاورپوینت ابزارهای مالی در بازار سرمایه پاورپوینت ابزارهای مالی پاورپوینت بازار سرمایه پاورپوینت درباره ابزارهای مالی پاورپوینت درباره ابزارهای مالی در بازار سرمایه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ابزارهای مالی در بازار سرمایه جهت رشته ی اقتصاد در قالب…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت شغلی 8

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت شغلی 8 مبانی نظری رضایت شغلی ادبیات نظری رضایت شغلی چارچوب نظری رضایت شغلی فصل دوم پایان نامه رضایت شغلی دانلود مبانی نظری رضایت شغلی پیشینه رضایت شغلی پیشینه تحقیق رضایت شغلی پیشینه داخلی…

  • مبانی رویکرد پیشنهادی برای کشف سرویس ها و تحلیل سیستم های اجرایی تولید برای شناسایی سرویس ها

    مبانی رویکرد پیشنهادی برای کشف سرویس ها و تحلیل سیستم های اجرایی تولید برای شناسایی سرویس ها رایانش ابری سیستمهای اجرایی تولید سیستم اجرایی توزیع شده سرویس گرا تحلیل سیستم های اجرایی تولید کشف سرویسها سیستم های اجرایی تولید دانلود…

  • مدل مکانیابی و تخصیص برای ارائه دهندگان خدمات با قابلیت کاربرد در سازمان غیرانتفاعی بهداشت و درمان

    مدل مکانیابی و تخصیص برای ارائه دهندگان خدمات با قابلیت کاربرد در سازمان غیرانتفاعی بهداشت و درمان کلمات کلیدی : مقاله ترجمه شده رایگان رشته مهندسی صنایع مقاله ترجمه شده رشته مهندسی صنایع مقاله ترجمه شده رایگان رشته صنایع مقاله…

  • پاورپوینت حسابداری علم است یا هنر

    پاورپوینت حسابداری علم است یا هنر پاورپوینت حسابداری علم است یاهنر پاورپوینت حسابداری علم است یاهنر یا فن پاورپوینت حسابداری علم است یا فن یا هنر پاورپوینت مقاله حسابداری علم است یا هنر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت حسابداری…

  • عوامل فردی موثر در پیشرفت تحصیلی

    عوامل فردی موثر در پیشرفت تحصیلی عوامل موثر بر پیشرفت تحصیلی عوامل موثر بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان عوامل موثر بر پیشرفت تحصیلی دانشجویان عوامل خانوادگی موثر بر پیشرفت تحصیلی رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق پایان نامه…

  • پاورپوینت اوضاع طبیعی و جغرافیایی ایران

    پاورپوینت اوضاع طبیعی و جغرافیایی ایران رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اوضاع طبیعی و جغرافیایی ایران جهت رشته جغرافیا در قالب 25 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش        …

  • پاورپوینت حسابداری املاک

    پاورپوینت حسابداری املاک پاورپوینت حسابداری املاک رایگان پاورپوینت حسابداری املاک و مستغلات پاورپوینت برنامه حسابداری املاک پاورپوینت نرم افزار حسابداری املاک رایگان پاورپوینت نرم افزار حسابداری املاک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت حسابداری املاک جهت رشته حسابداری در قالب 25…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش استقرار مدیریت دانش

    مبانی نظری و پیشینه پژوهش استقرار مدیریت دانش مبانی نظری مدیریت دانش دانلود مبانی نظری مدیریت دانش پیشینه تحقیق مدیریت دانش ادبیات نظری مدیریت دانش فصل دوم پایان نامه مدیریت دانش مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت دانش ادبیات و…

  • دانلود پاورپوینت قوانین و مقررات مربوط به شهرسازی

    دانلود پاورپوینت قوانین و مقررات مربوط به شهرسازی پاورپوینت قوانین و مقررات مربوط به شهرسازی پاورپوینت شهرسازی اسلامی پاورپوینت شهرسازی پایدار دانلود قالب پاورپوینت شهرسازی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت قوانین و مقررات مربوط به شهرسازی در قالب 90…

  • دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش طلاق

    دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش طلاق کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه طلاق مبانی نظری طلاق پیشینه تحقیق طلاق پیشینه داخلی طلاق پیشینه خارجی طلاق پیشینه پژوهش طلاق پیشینه نظری طلاق ادبیات نظری طلاق چارچوب نظری طلاق پیشینه…

  • مقاله ترجمه شده رشته کشاورزی و صنایع غذایی با عنوان بهینه سازی تولید شکلات از طریق قابلیت ردیابی

    مقاله ترجمه شده رشته کشاورزی و صنایع غذایی با عنوان بهینه سازی تولید شکلات از طریق قابلیت ردیابی شکلات قابلیت ردیابی دانه های کاکائو کیفیت مواد غذایی بهینه سازی زنجیره تامین مقاله ترجمه شده رشته کشاورزی و صنایع غذایی با…

  • پاورپوینت تحقیق فیزیکی امواج

    پاورپوینت تحقیق فیزیکی امواج پاورپوینت تحقیق درباره امواج پاورپوینت تحقیق فیزیکی پاورپوینت درباره امواج در رشته الکترونیک پاورپوینت تحقیق در خصوص امواج پاورپوینت در مورد تحقیق فیزیکی امواج رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تحقیق فیزیکی امواج  جهت رشته ی…

  • پاورپوینت معماری و تندیس گرایی

    پاورپوینت معماری و تندیس گرایی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معماری و تندیسگرایی جهت رشته ی معماری در قالب 23 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       تندیسگرایی به…

  • پرسشنامه استاندارد تعهد سازمانی

    پرسشنامه استاندارد تعهد سازمانی پرسشنامه تعهد سازمانی آلن و مایر روایی و پایایی پرسشنامه تعهد سازمانی آلن و مایر پرسشنامه تعهد سازمانی آلن و مایر دانلود پرسشنامه تعهد سازمانی آلن و مایر پرسشنامه استاندارد تعهد سازمانی پرسشنامه تعهد سازمانی کارکنان…

  • بررسی نانوساختارهای کربنی

    بررسی نانوساختارهای کربنی گرافن ترکیبات آلی ترکیبات کربنی صورتهای کربن نانوفیبرهای کربنی دانلود پایان نامه مهندسی شیمی بررسی نانوساختارهای کربنی دانلود پایان نامه رشته مهندسی شیمی دانلود پایان نامه شیمی دانلود پایان نامه رشته شیمی رفتن به سایت اصلی دانلود…

  • گردشگری به عنوان یک سیستم: نمونه مشهد

    گردشگری به عنوان یک سیستم: نمونه مشهد دانلود مقاله گردشگری به عنوان یک سیستم نمونه مشهد عرضه و تقاضا نهادی فرادست سیستم گردشگری مدیریت یكپارچه گردشگری سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل…

  • پروتکل گروه درمانی مبتنی بر مراحل تغییر

    پروتکل گروه درمانی مبتنی بر مراحل تغییر کلمات کلیدی : دانلود پروتکل درمانی خرید پروتکل درمانی پکیج های درمانی روانشناسی پروتکل های درمانی در روانشناسی پروتکل درمانی مراحل تغییر دانلود پروتکل مبتنی بر مراحل تغییر خرید پروتکل درمانی مبتنی بر…

  • پاورپوینت آشنایی با سندروم روده تحریک پذیر IBS

    پاورپوینت آشنایی با سندروم روده تحریک پذیر IBS رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با سندروم روده تحریک پذیر جهت رشته پزشکی در قالب 37 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • قواعد بین المللی حقوق کار بیگانگان

    قواعد بین المللی حقوق کار بیگانگان حقوق کار قانون کار در ایران قواعد بین المللی حقوق کار بیگانگان دانلود مقالات رشته حقوق دانلود مقالات حقوقی حقوق کار اتباع در اسناد بین المللی رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته حقوق…

  • مقاله ترجمه شده رشته اقتصاد با عنوان عرضه محصول به محض تولید و تحویل محصول و تامین این زنجیره

    مقاله ترجمه شده رشته اقتصاد با عنوان عرضه محصول به محض تولید و تحویل محصول و تامین این زنجیره ‎الگوریتم ژنتیک مدیریت تامین زنجیره فناوری هوشمند تحویل پیوسته همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروشگاه ساز فایل مقاله ترجمه…

  • پاورپوینت انواع مطالعات اپیدمیولوژیک (توصیفی و تحلیلی)

    پاورپوینت انواع مطالعات اپیدمیولوژیک (توصیفی و تحلیلی) رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت انواع مطالعات اپیدمیولوژی با مثال جهت رشته آموزشی در قالب 21 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …