چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارزش ویژه برند سبز

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارزش ویژه برند سبز

مبانی نظری ارزش ویژه برند سبز
دانلود مبانی نظری ارزش ویژه برند سبز
پیشینه ارزش ویژه برند سبز
پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند سبز
ادبیات نظری ارزش ویژه برند سبز
فصل دوم پایان نامه ارزش ویژه برند سبز
مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند سبز
ادبیات و مبانی نظری ارزش ویژه برند سبز

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری  رشته مدیریت

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارزش ویژه برند سبز

 

 

 

* با قیمت دانشجویی، ارزان و مناسب :)-** فایل منحصر به فرد، بصورت جامع و کامل و با منابع بروز و جدید خریداری کنید.*** این فایل بصورت انحصاری برای فروشگاه فایلینا تولید شده و در هیچ جای دیگه ای بجز این فروشگاه پیدا نمی شود.

پشتیبانی همیشگی توسط : maryam.alkasir70@gmail.com

 

 

مقدمه

امروزه سازگاری با محیط زیست برای ایجاد اهداف گسترده برای ذینفعان مختلف در اجتماع در اولویت قرار دارد و بصورت جدی با سلامت انسان در ارتباط است (Khandoker and Mahbubul, 2011). نگرانی در حال رشدی در مورد مباحث مرتبط با محیط زیست در سطح جهانی وجود دارد. آگاهی مصرف­کنندگان افزایش یافته است و آنان متوجه شده­اند که خریدشان می­تواند باعث آسیب جدی به تعادل محیط زیست در زمین شود (Rahbar, 2008). بنابراین اکثر شرکت­­ها مایل به پذیرش حفاظت زیست­محیطی به عنوان مسئولیت اجتماعی خودشان هستند (Chen, 2011). مسئولیت اجتماعی در تولید محصولات و خدمات سازگار با محیط زیست برای شرکت­هایی اهمیت پیدا می­کند که به دنبال مزیت رقابتی در دنیای کسب و کار هستند (Wahid, Rahbar and Shyan, 2011). همچنین اخیراً توجه زیست­محیطی با در نظر گرفتن گرم شدن جهانی به سرعت به عنوان یک مفهوم کلی نشان داده می­­شود، بنابراین شرکت­­های دوراندیش به دنبال استفاده کردن از این فرصت سبز هستند (Lee, Chang and Chen, 2013).

در این زمینه، بازاریابی سبز توجه مشتری را نسبت به بعضی از صنایع همانند اطلاعات و الکترونیک مبذول می­دارد (Chen, 2008). با این وجود همه شرکت­­ها دارای توانایی­­های کافی جهت انجام فعالیت­­های بازاریابی سبز نمی­باشند. برای شرکت­­ها، بازاریابی سبز باید تمام جنبه­­های عناصر و مفاهیم بازاریابی معمول را دربر بگیرد (Chang and Chen, 2013).­ شرکت­­ها باید به دنبال به کارگیری فعالیت­های بازاریابی سبز جهت رسیدن به تمایز برندی برتر و به دست آوردن مزیت رقابتی و همچنین گسترش کیفیت درک شده زیست­محیطی و آگاهی برندی در بازار باشند. هر چقدر که محصولات سبز مشهورتر شوند، شرکت­های بازایابی سبز نیز از شهرت برخوردار خواهند شد.

بازاریابی سبز دربردارنده محصولات و خدمات ارتقایی و توسعه یافته­ای است که ارضاء کننده خواسته­­ها و نیازهای زیست­محیطی مشتریان بدون تأثیر زیان بخش بر محیط است. اگر شرکت­­ها مایل به عرضه کردن محصولات سبز باشند، فعالیت­های بازاریابی سبز برای آنها در تعیین چگونگی مقدار منفعت قابل کسب مهم است. بازاریابی سبز می­تواند تغییر دهنده­ی فعالیت­­های بازاریابی در بازار باشد و با توجه به ایجاد نیازهای مشتری برای محصولات سبز، تمایزی را به وجود آورد (Chen, Chang and Wu, 2012). در نتیجه، مشتریان علاقه­مند به خرید محصولات از شرکتی هستند که از نظر اجتماعی و محیطی مسئولیت­پذیر می­باشند (Chang and Chen, 2012). بدین ترتیب شركت­ها این فرصت را دارند كه عملكرد زیست­محیطی­شان را بهبود بخشند و از تقاضاهای جدید مربوط به بازار سبز منتفع شوند (عباسی، عنایتی و رهبری ، 1391، 36).

 

 

 

واژگان کلیدی:

ارزش ویژه برند سبز

اعتبار برند، تصویر برند سبز

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

 

فصل دوّم : ادبیات تحقیق

مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………. 17

2-1- تاریخچه بازاریابی سبز و ایجاد برند سبز…………………………………………………………………………….. 18

2-2- متغیرهای تحقیق……………………………………………………………………………………………………………….30

2-2-1-ارزش ویژه برند سبز………………………………………………………………………………………………………. 30

2-2-1-1- اهمیت ارزش ویژه برند سبز……………………………………………………………………………………….34

2-2-2- کیفیت درک شده برند………………………………………………………………………………………………….. 35

2-2-1-2- اهمیت کیفیت درک شده برند……………………………………………………………………………………..37

2-2-1-3- رابطه بین کیفیت درک شده برند با تصویر برند سبز……………………………………………………….38

2-2-1-4- رابطه بین کیفیت درک شده برند با ارزش درک شده برند سبز…………………………………………38

2-2-1-5- رابطه بین کیفیت درک شده برند با اعتبار برند……………………………………………………………….39

2-2-3- ارزش درک شده برند سبز…………………………………………………………………………………………….. 40

2-2-3-1- اهمیت ارزش درک شده برند سبز……………………………………………………………………………….41

2-2-3-2- رابطه بین ارزش درک شده برند سبز با ارزش ویژه برند سبز…………………………………………..42

2-2-4- اعتبار برند………………………………………………………………………………………………………………….  43

2-2-4-1- اهمیت اعتبار برند……………………………………………………………………………………………………..45

2-2-4-2- رابطه بین اعتبار برند با ارزش درک شده برند سبز…………………………………………………………46

2-2-4-3- رابطه بین اعتبار برند با تصویر برند سبز……………………………………………………………………….47

2-2-4-4- رابطه بین اعتبار برند با ارزش ویژه برند سبز…………………………………………………………………47

2-2-5-  تصویر برند سبز…………………………………………………………………………………………………………. 40

2-2-5-1- اهمیت تصویر برند سبز……………………………………………………………………………………………. 50

2-2-5-2- رابطه بین تصویر برند سبز با ارزش ویژه برند سبز……………………………………………………….. 51

2-3- روش  ها و مدل  های اندازه گیری ارزش ویژه برند سبز……………………………………………………………. 52

2-3-1- روش  های اندازه گیری ارزش ویژه برند سبز…………………………………………………………………….. 52

2-3-1-1-  ارزش ویژه مبتنی بر مشتری…………………………………………………………………………………….. 52

2-3-1-2- ارزش ویژه مبتنی بر شرکت………………………………………………………………………………………. 52

2-3-1-3-  ارزش ویژه از دید مالی…………………………………………………………………………………………… 52

2-3-2- مدل  های اندازه گیری ارزش ویژه برند سبز………………………………………………………………………. 54

2-3-2-1- مدل ارزش ویژه برند دیوید آكر………………………………………………………………………………… 54

2-3-2-2- مدل شناخت برند کلر………………………………………………………………………………………………. 56

2-3-2-3- مدل ارزیاب دارایی برند یونگ و روبیكام…………………………………………………………………… 58

2-3-2-4- مدل ارزش ویژه برند فلدویك …………………………………………………………………………………. 59

2-3-2-5- مدل ارزش ویژه برند یو و لی……………………………………………………………………………………. 60

2-3-2-6- مدل ارزش ویژه برند یو و دنثو…………………………………………………………………………………. 61

2-3-2-7- مدل طنین برند کلر………………………………………………………………………………………………….. 61

2-3-2-8- مدل زنجیره ارزش برند کلر و لمن…………………………………………………………………………….. 63

2-3-2-9- مدل ارزش وژه برند مبتنی مشتری نت مایر و همکاران………………………………………………… 65

2-6- پیشینه تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………… 66

2-6- 1- داخلی……………………………………………………………………………………………………………………….. 66

2-6-2- خارجی………………………………………………………………………………………………………………………. 67

 

 

فهرست منابع………………………………………………………………………………………………………………………….. 

فهرست منابع فارسی……………………………………………………………………………………………………………….. 

فهرست منابع لاتین…………………………………………………………………………………………………………………. 

 

 

 

 

 

 

فهرست جداول

(جدول 2-1) تحول علایق زیست  -محیطی………………………………………………………………………………………20

(جدول 2-2) تفاوت انواع دیدگاه  های بررسی ارزش ویژه برند………………………………………………………. 53

(جدول 2-3) متغیرهای مورد استفاده در پیشینه تحقیق داخلی………………………………………………………….67

(جدول 2-4) متغیرهای مورد استفاده در پیشینه تحقیق خارجی اوّل………………………………………………….68

(جدول 2-5) متغیرهای مورد استفاده در پیشینه تحقیق خارجی دوّم………………………………………………….68

(جدول 2-6) متغیرهای مورد استفاده در پیشینه تحقیق خارجی سوّم…………………………………………………69

(جدول 2-7) متغیرهای مورد استفاده در پیشینه تحقیق خارجی چهارم………………………………………………70

(جدول 2-8) متغیرهای مورد استفاده در پیشینه تحقیق خارجی پنجم………………………………………………..71

 

 

 

فهرست اشکال

(شکل 2-1): روش  های ارزیابی ارزش ویژه برند…………………………………………………………………………….53

(شکل 2-2) مدل ارزش ویژه برند آکر………………………………………………………………………………………… 55

(شکل 2-3) نمودار شناخت برند کلر……………………………………………………………………………………………56

(شکل 2-4) مدل ارزیاب دارایی برند یونگ و روبیكام…………………………………………………………………….59

(شکل 2-5) مدل ارزش ویژه برند فلدویك………………………………………………………………………………….. 60

(شکل 2-6) مدل ارزش ویژه برند یو و لی……………………………………………………………………………………. 60

(شکل 2-7) مدل ارزش ویژه برند یو و دنثو………………………………………………………………………………… 61

(شکل 2-8) مدل طنین برند کلر…………………………………………………………………………………………………. 62

(شکل 2-9) مدل زنجیره ارزش برند کلر و لمن……………………………………………………………………………. 63

(شکل 2-10) مدل ارزش وژه برند مبتنی مشتری نت مایر و همکاران……………………………………………………..65

 

 

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
توضیحات:
فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
 
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
 
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
 
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
 
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
 
منبع :    انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
 
نوع فایل:     WORD و قابل ویرایش با فرمت doc
 
بدون هیچ تگ و تبلیغات، قابلیت پرینت دارد
 
پشتیبانی همیشگی توسط : maryam.alkasir70@gmail.com////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
 

 

 

  • پرسشنامه عوامل موثر بر تمایل به خرید محصولات جعلی در یک کشور اسلامی

    پرسشنامه عوامل موثر بر تمایل به خرید محصولات جعلی در یک کشور اسلامی پرسشنامه تمایل به خرید محصولات جعلی پرسشنامه خرید محصولات جعلی پرسشنامه تمایل به خرید محصولات جعلی پرسشنامه تمایل به خرید کالای تقلبی پرسشنامه خرید کالای تقلبی پرسشنامه…

  • پاورپوینت تحقیق سیستم های هزینه یابی 49 اسلاید

    پاورپوینت تحقیق سیستم های هزینه یابی 49 اسلاید رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تحقیق سیستم های هزینه یابی 49 اسلاید جهت رشته حسابداری در قالب 49 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • پاورپوینت آزمون های ایمنی

    پاورپوینت آزمون های ایمنی پاورپوینت آزمون ایمنی و بهداشت کار پاورپوینت آزمون ایمنی وزارت کار پاورپوینت آزمون غیر مخرب پاورپوینت آزمون های مخرب رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ازمون های ایمنی جهت رشته فنی و مهندسی در قالب 40 اسلاید و…

  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه پژوهش مسئولیت پذیری اجتماعی 65 صفحه

    فصل دوم پایان نامه و پیشینه پژوهش مسئولیت پذیری اجتماعی 65 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه مسئولیت پذیری اجتماعی مبانی نظری مسئولیت پذیری اجتماعی پیشینه تحقیق مسئولیت پذیری اجتماعی پیشینه داخلی مسئولیت پذیری اجتماعی پیشینه خارجی مسئولیت…

  • دانلود پاورپوینت توامندسازی کسب و کارهای صنایع و کارافرینی

    دانلود پاورپوینت توامندسازی کسب و کارهای صنایع و کارافرینی پاورپوینت توامندسازی پاورپوینت توامندسازی کسب و کار پاورپوینت صنایع و کارافرینی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت توامندسازی کسب و کارهای صنایع و کارافرینی در قالب 110 اسلاید و با فرمت…

  • پاورپوینت معرفی سدهای ایران-قسمت هفتم

    پاورپوینت معرفی سدهای ایران-قسمت هفتم پاورپوینت انواع سدها دانلود پاورپوینت درباره سد دانلود پاورپوینت سد سازی پاورپوینت در مورد سد پاورپوینت سدشهید عباسپور(کارون 1) پاورپوینت سدکارون 3 پاورپوینت سدکارون 4 رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معرفی سد های ایران-قسمت…

  • دانلود تحقیق در مورد دلبستگی و الگوهای آن docx

    دانلود تحقیق در مورد دلبستگی و الگوهای آن docx رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی دلبستگی و الگوهای آن با فرمت docx در قالب 23 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد…

  • پاورپوینت مقاله تربیت بدنی

    پاورپوینت مقاله تربیت بدنی پاورپوینت رشته تربیت بدنی در دبیرستان پاورپوینت رشته تربیت بدنی سخته؟ پاورپوینت شرایط قبولی در رشته تربیت بدنی پاورپوینت تربیت بدنی چیست رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مقاله تربیت بدنی جهت رشته علوم تربیتی در قالب…

  • پاورپوینت تشخیص آزمایشگاهی عفونتهای انگلی

    پاورپوینت تشخیص آزمایشگاهی عفونتهای انگلی پاورپوینت عفونت کرمی واژن پاورپوینت عفونت های کرمی پاورپوینت طبقه بندی انگلها ppt پاورپوینت انواع انگلهای پوستی پاورپوینت انواع انگلهای معده پاورپوینت انواع میزبان انگلها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تشخیص آزمایشگاهی عفونتهای انگلی…

  • پاورپوینت معماری فناوری اطلاعات در سازمان

    پاورپوینت معماری فناوری اطلاعات در سازمان پاورپوینت معماری فناوری اطلاعات سازمانی پاورپوینت معماری سازمانی در فناوری اطلاعات پاورپوینت نقش فناوری اطلاعات در معماری سازمانی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معماری فناوری اطلاعات در سازمان جهت رشته کامپیوتر و IT…

  • پاورپوینت کتاب روانشناسی رشد 1 از دکتر علی اکبر شعاری نژاد

    پاورپوینت کتاب روانشناسی رشد 1 از دکتر علی اکبر شعاری نژاد پاورپوینت روانشناسی رشد کودک پاورپوینت روانشناسی رشد 1 پاورپوینت روانشناسی رشد 1 پیام نور دانلود پاورپوینت روانشناسی رشد دانلود پاورپوینت روانشناسی رشد لورا برک پاورپوینت روانشناسی رشد 1 لورا…

  • مبانی نظری ارائه مدل ارزیابی عملکرد شعب بیمه با الگوی تلفیقی کارت امتیازی متوازن و مدل تاپسیس TOPSIS

    مبانی نظری ارائه مدل ارزیابی عملکرد شعب بیمه با الگوی تلفیقی کارت امتیازی متوازن و مدل تاپسیس TOPSIS مبانی نظری ارزیابی عملکرد مبانی نظری ارزیابی عملکرد مالی پایان نامه ارزیابی عملکرد سازمان پایان نامه ارزیابی عملکرد به روش topsis مبانی نظری…

  • پاورپوینت مدیریت از دیدگاه امام علی

    پاورپوینت مدیریت از دیدگاه امام علی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدیریت از دیدگاه امام علی جهت رشته مدیریت در قالب 34 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • پاورپوینت بررسی روش تدريس اعضای تيم

    پاورپوینت بررسی روش تدريس اعضای تيم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی روش تدريس اعضای تيم جهت رشته روانشناسی در قالب 15 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       اين…

  • پاورپوینت آشنایی با Ram

    پاورپوینت آشنایی با Ram دانلود رایگان پاورپوینت آشنایی با Ram پاورپوینت آشنایی با Ram آشنایی با Ram RAM چیست پهنای باند در RAM ظرفیت RAM واحد ظرفیت RAM زمان دستیابی در RAM روش اول برای تسریع عملکرد RAM روش دوم…

  • پاورپوینت مهندسی ژنتیک زیست شناسی و آزمایشگاه سال چهارم

    پاورپوینت مهندسی ژنتیک زیست شناسی و آزمایشگاه سال چهارم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مهندسی ژنتیک زیست شناسی و آزمایشگاه سال چهارم جهت رشته پزشکی در 19 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • پاورپوینت پارادایم برنامه‌ریزی و تحولات آن

    پاورپوینت پارادایم برنامه‌ریزی و تحولات آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت پارادایم برنامه‌ریزی و تحولات آن جهت رشته مدیریت در قالب 43 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش     پیش از…

  • مخابرات سلولی

    مخابرات سلولی مخابرات سیار مخابرات بی سیم ساختار شبکه GSM مخابرات سلولی مخابرات بی سیم فناوری مخابرات سیار رفتن به سایت اصلی مخابرات سلولی   مقدمه در مخابرات سلولی که در واقع همان فناوری مخابرات سیار یا مخابرات بی سیم…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش استراتژیک تغییر

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش استراتژیک تغییر مبانی نظری استراتژیک تغییر دانلود مبانی نظری استراتژیک تغییر پیشینه تحقیق استراتژیک تغییر ادبیات نظری استراتژیک تغییر فصل دوم پایان نامه استراتژیک تغییر مبانی نظری و پیشینه تحقیق استراتژیک تغییر ادبیات و مبانی…

  • عناصر و ابعاد خودپنداره و تاثیرات خودپنداره بر رفتار

    عناصر و ابعاد خودپنداره و تاثیرات خودپنداره بر رفتار کلمات کلیدی : ابعاد خودپنداره پایان نامه خودپنداره شکل گیری خودپنداره تأثیرات خودپنداره بر رفتار ماهیت و عناصر خودپنداره نظریه های خودپنداره خودپنداره در اسلام نظریه های مربوط به خودپنداره نظریه…

  • دانلود پاورپوینت تنظیم شرایط محیطی

    دانلود پاورپوینت تنظیم شرایط محیطی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تنظیم شرایط محیطی جهت رشته هواشناسی در 45 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       از عناصر مهم کمال یک…

  • پاورپوینت سیستم ساختمانی ترونکو TRONCO SYSTEM

    پاورپوینت سیستم ساختمانی ترونکو TRONCO SYSTEM سیستم ترونکو ppt دانلود پاورپوینت سیستم ساختمانی ترونکو TRONCO SYSTEM پاورپوینت سیستم ساختمانی ترونکو رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سیستم ساختمانی ترونکو TRONCO SYSTEM جهت رشته عمران در قالب 11 اسلاید و با…

  • ارائه چارچوب سرویس گرا برای سیستم های اجرایی تولید طبق رایانش ابری

    ارائه چارچوب سرویس گرا برای سیستم های اجرایی تولید طبق رایانش ابری رایانش ابری سیستم های اجرایی تولید مدیریت سیستم های تولیدی سیستمهای توزیع شده اجرایی تولید استقرار سیستم های اجرایی تولید استقرار سیستم های اجرایی تولید با رایانش ابری…

  • پاورپوینت فصل سوم ریاضی نهم مبحث آشنایی با اثبات در هندسه

    پاورپوینت فصل سوم ریاضی نهم مبحث آشنایی با اثبات در هندسه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش ریاضی نهم متوسطه مبحث آشنایی با اثبات در هندسه در قالب 4 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و…

  • دانلود پاورپوینت سوختگی و اقدامات پرستاری

    دانلود پاورپوینت سوختگی و اقدامات پرستاری پاورپوینت در مورد سوختگی و اقدامات آن پاورپوینت انواع سوختگی پاورپوینت اقدامات پرستاری در سوختگی ها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سوختگی و اقدامات پرستاری جهت رشته پرستاری در 114 اسلاید و با…

  • دانلود تحقیق درباره اتیسم و عوامل بروز آن  word

    دانلود تحقیق درباره اتیسم و عوامل بروز آن  word رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی اتیسم و عوامل بروز آن با فرمت docx در قالب 15 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می…

  • پاورپوینت متدولوژی ساخت سیستم های اطلاعاتی فصل یک

    پاورپوینت متدولوژی ساخت سیستم های اطلاعاتی فصل یک پاورپوینت ساخت سیستم های اطلاعاتی فصل 1 دانلود پاورپوینت ساخت سیستم های اطلاعاتی فصل 1 پاورپوینت درباره ساخت سیستم های اطلاعاتی فصل 1 رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت متدولوژی ساخت سیستم…

  • مقاله توحید

    مقاله توحید دانلود مقاله توحید مراتب توحید توحید از منظر اسلام یگانگی خدا از منظر قرآن کریم برهان تمانع چیست ؟ سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل انجام پروژه و پایان نامه…

  • پاورپوینت و ارائه کامل هزینه یابی کایزن

    پاورپوینت و ارائه کامل هزینه یابی کایزن هزینه یابی هزینه یابی کایزن دانلود پاورپوینت و ارائه کامل هزینه یابی کایزن مفهوم هزینه یابی کایزن هزینه یابی کایزن چیست هزینه یابی چیست هزینه یابی کایزن پاورپوینت رفتن به سایت اصلی دانلود…

  • دانلود تحقیق در مورد رفتار رانندگی docx

    دانلود تحقیق در مورد رفتار رانندگی docx رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی رفتار رانندگی با فرمت docx در قالب 24 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد       فهرست…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد 6

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد 6 مبانی نظری ارزیابی عملکرد ادبیات و مبانی نظری ارزیابی عملکرد پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد دانلود پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد دانلود مبانی نظری ارزیابی عملکرد فصل دوم پایان نامه ارزیابی عملکرد ادبیات نظری…

  • پاورپوینت آشنایی با درس مدیریت مالی 1

    پاورپوینت آشنایی با درس مدیریت مالی 1 رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با درس مدیریت مالی 1 جهت رشته مدیریت در قالب 92 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • پرسشنامه محقق ساخته مشارکت در فعالیتهای داوطلبانه فوق برنامه دانشجویان

    پرسشنامه محقق ساخته مشارکت در فعالیتهای داوطلبانه فوق برنامه دانشجویان کلمات کلیدی : پرسشنامه فعالیتهای فوق برنامه پرسشنامه فعالیتهای داوطلبانه فوق برنامه پرسشنامه فعالیتهای داوطلبانه فوق برنامه دانشجویان پرسشنامه مشارکت در فعالیتهای داوطلبانه فوق برنامه دانشجویان پرسشنامه محقق ساخته مشارکت…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی تفکر انتقادی

    ادبیات نظری و پیشینه تجربی تفکر انتقادی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه تفکر انتقادی مبانی نظری تفکر انتقادی پیشینه تحقیق تفکر انتقادی پیشینه داخلی تفکر انتقادی پیشینه خارجی تفکر انتقادی پیشینه پژوهش تفکر انتقادی پیشینه نظری تفکر انتقادی…

  • پاورپوینت نحوه ساخت صفحات PHP

    پاورپوینت نحوه ساخت صفحات PHP دانلود پاورپوینت نحوه ساخت صفحات PHP پاورپوینت آموزش ساخت صفحات PHP چگونگی ساخت صفحات php تحقیق راجب ساخت صفحات php رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نحوه ساخت صفحات PHP جهت رشته صنایع در قالب…