چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارزش ویژه برند سبز

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارزش ویژه برند سبز

مبانی نظری ارزش ویژه برند سبز
دانلود مبانی نظری ارزش ویژه برند سبز
پیشینه ارزش ویژه برند سبز
پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند سبز
ادبیات نظری ارزش ویژه برند سبز
فصل دوم پایان نامه ارزش ویژه برند سبز
مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند سبز
ادبیات و مبانی نظری ارزش ویژه برند سبز

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری  رشته مدیریت

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارزش ویژه برند سبز

 

 

 

* با قیمت دانشجویی، ارزان و مناسب :)-** فایل منحصر به فرد، بصورت جامع و کامل و با منابع بروز و جدید خریداری کنید.*** این فایل بصورت انحصاری برای فروشگاه فایلینا تولید شده و در هیچ جای دیگه ای بجز این فروشگاه پیدا نمی شود.

پشتیبانی همیشگی توسط : maryam.alkasir70@gmail.com

 

 

مقدمه

امروزه سازگاری با محیط زیست برای ایجاد اهداف گسترده برای ذینفعان مختلف در اجتماع در اولویت قرار دارد و بصورت جدی با سلامت انسان در ارتباط است (Khandoker and Mahbubul, 2011). نگرانی در حال رشدی در مورد مباحث مرتبط با محیط زیست در سطح جهانی وجود دارد. آگاهی مصرف­کنندگان افزایش یافته است و آنان متوجه شده­اند که خریدشان می­تواند باعث آسیب جدی به تعادل محیط زیست در زمین شود (Rahbar, 2008). بنابراین اکثر شرکت­­ها مایل به پذیرش حفاظت زیست­محیطی به عنوان مسئولیت اجتماعی خودشان هستند (Chen, 2011). مسئولیت اجتماعی در تولید محصولات و خدمات سازگار با محیط زیست برای شرکت­هایی اهمیت پیدا می­کند که به دنبال مزیت رقابتی در دنیای کسب و کار هستند (Wahid, Rahbar and Shyan, 2011). همچنین اخیراً توجه زیست­محیطی با در نظر گرفتن گرم شدن جهانی به سرعت به عنوان یک مفهوم کلی نشان داده می­­شود، بنابراین شرکت­­های دوراندیش به دنبال استفاده کردن از این فرصت سبز هستند (Lee, Chang and Chen, 2013).

در این زمینه، بازاریابی سبز توجه مشتری را نسبت به بعضی از صنایع همانند اطلاعات و الکترونیک مبذول می­دارد (Chen, 2008). با این وجود همه شرکت­­ها دارای توانایی­­های کافی جهت انجام فعالیت­­های بازاریابی سبز نمی­باشند. برای شرکت­­ها، بازاریابی سبز باید تمام جنبه­­های عناصر و مفاهیم بازاریابی معمول را دربر بگیرد (Chang and Chen, 2013).­ شرکت­­ها باید به دنبال به کارگیری فعالیت­های بازاریابی سبز جهت رسیدن به تمایز برندی برتر و به دست آوردن مزیت رقابتی و همچنین گسترش کیفیت درک شده زیست­محیطی و آگاهی برندی در بازار باشند. هر چقدر که محصولات سبز مشهورتر شوند، شرکت­های بازایابی سبز نیز از شهرت برخوردار خواهند شد.

بازاریابی سبز دربردارنده محصولات و خدمات ارتقایی و توسعه یافته­ای است که ارضاء کننده خواسته­­ها و نیازهای زیست­محیطی مشتریان بدون تأثیر زیان بخش بر محیط است. اگر شرکت­­ها مایل به عرضه کردن محصولات سبز باشند، فعالیت­های بازاریابی سبز برای آنها در تعیین چگونگی مقدار منفعت قابل کسب مهم است. بازاریابی سبز می­تواند تغییر دهنده­ی فعالیت­­های بازاریابی در بازار باشد و با توجه به ایجاد نیازهای مشتری برای محصولات سبز، تمایزی را به وجود آورد (Chen, Chang and Wu, 2012). در نتیجه، مشتریان علاقه­مند به خرید محصولات از شرکتی هستند که از نظر اجتماعی و محیطی مسئولیت­پذیر می­باشند (Chang and Chen, 2012). بدین ترتیب شركت­ها این فرصت را دارند كه عملكرد زیست­محیطی­شان را بهبود بخشند و از تقاضاهای جدید مربوط به بازار سبز منتفع شوند (عباسی، عنایتی و رهبری ، 1391، 36).

 

 

 

واژگان کلیدی:

ارزش ویژه برند سبز

اعتبار برند، تصویر برند سبز

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

 

فصل دوّم : ادبیات تحقیق

مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………. 17

2-1- تاریخچه بازاریابی سبز و ایجاد برند سبز…………………………………………………………………………….. 18

2-2- متغیرهای تحقیق……………………………………………………………………………………………………………….30

2-2-1-ارزش ویژه برند سبز………………………………………………………………………………………………………. 30

2-2-1-1- اهمیت ارزش ویژه برند سبز……………………………………………………………………………………….34

2-2-2- کیفیت درک شده برند………………………………………………………………………………………………….. 35

2-2-1-2- اهمیت کیفیت درک شده برند……………………………………………………………………………………..37

2-2-1-3- رابطه بین کیفیت درک شده برند با تصویر برند سبز……………………………………………………….38

2-2-1-4- رابطه بین کیفیت درک شده برند با ارزش درک شده برند سبز…………………………………………38

2-2-1-5- رابطه بین کیفیت درک شده برند با اعتبار برند……………………………………………………………….39

2-2-3- ارزش درک شده برند سبز…………………………………………………………………………………………….. 40

2-2-3-1- اهمیت ارزش درک شده برند سبز……………………………………………………………………………….41

2-2-3-2- رابطه بین ارزش درک شده برند سبز با ارزش ویژه برند سبز…………………………………………..42

2-2-4- اعتبار برند………………………………………………………………………………………………………………….  43

2-2-4-1- اهمیت اعتبار برند……………………………………………………………………………………………………..45

2-2-4-2- رابطه بین اعتبار برند با ارزش درک شده برند سبز…………………………………………………………46

2-2-4-3- رابطه بین اعتبار برند با تصویر برند سبز……………………………………………………………………….47

2-2-4-4- رابطه بین اعتبار برند با ارزش ویژه برند سبز…………………………………………………………………47

2-2-5-  تصویر برند سبز…………………………………………………………………………………………………………. 40

2-2-5-1- اهمیت تصویر برند سبز……………………………………………………………………………………………. 50

2-2-5-2- رابطه بین تصویر برند سبز با ارزش ویژه برند سبز……………………………………………………….. 51

2-3- روش  ها و مدل  های اندازه گیری ارزش ویژه برند سبز……………………………………………………………. 52

2-3-1- روش  های اندازه گیری ارزش ویژه برند سبز…………………………………………………………………….. 52

2-3-1-1-  ارزش ویژه مبتنی بر مشتری…………………………………………………………………………………….. 52

2-3-1-2- ارزش ویژه مبتنی بر شرکت………………………………………………………………………………………. 52

2-3-1-3-  ارزش ویژه از دید مالی…………………………………………………………………………………………… 52

2-3-2- مدل  های اندازه گیری ارزش ویژه برند سبز………………………………………………………………………. 54

2-3-2-1- مدل ارزش ویژه برند دیوید آكر………………………………………………………………………………… 54

2-3-2-2- مدل شناخت برند کلر………………………………………………………………………………………………. 56

2-3-2-3- مدل ارزیاب دارایی برند یونگ و روبیكام…………………………………………………………………… 58

2-3-2-4- مدل ارزش ویژه برند فلدویك …………………………………………………………………………………. 59

2-3-2-5- مدل ارزش ویژه برند یو و لی……………………………………………………………………………………. 60

2-3-2-6- مدل ارزش ویژه برند یو و دنثو…………………………………………………………………………………. 61

2-3-2-7- مدل طنین برند کلر………………………………………………………………………………………………….. 61

2-3-2-8- مدل زنجیره ارزش برند کلر و لمن…………………………………………………………………………….. 63

2-3-2-9- مدل ارزش وژه برند مبتنی مشتری نت مایر و همکاران………………………………………………… 65

2-6- پیشینه تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………… 66

2-6- 1- داخلی……………………………………………………………………………………………………………………….. 66

2-6-2- خارجی………………………………………………………………………………………………………………………. 67

 

 

فهرست منابع………………………………………………………………………………………………………………………….. 

فهرست منابع فارسی……………………………………………………………………………………………………………….. 

فهرست منابع لاتین…………………………………………………………………………………………………………………. 

 

 

 

 

 

 

فهرست جداول

(جدول 2-1) تحول علایق زیست  -محیطی………………………………………………………………………………………20

(جدول 2-2) تفاوت انواع دیدگاه  های بررسی ارزش ویژه برند………………………………………………………. 53

(جدول 2-3) متغیرهای مورد استفاده در پیشینه تحقیق داخلی………………………………………………………….67

(جدول 2-4) متغیرهای مورد استفاده در پیشینه تحقیق خارجی اوّل………………………………………………….68

(جدول 2-5) متغیرهای مورد استفاده در پیشینه تحقیق خارجی دوّم………………………………………………….68

(جدول 2-6) متغیرهای مورد استفاده در پیشینه تحقیق خارجی سوّم…………………………………………………69

(جدول 2-7) متغیرهای مورد استفاده در پیشینه تحقیق خارجی چهارم………………………………………………70

(جدول 2-8) متغیرهای مورد استفاده در پیشینه تحقیق خارجی پنجم………………………………………………..71

 

 

 

فهرست اشکال

(شکل 2-1): روش  های ارزیابی ارزش ویژه برند…………………………………………………………………………….53

(شکل 2-2) مدل ارزش ویژه برند آکر………………………………………………………………………………………… 55

(شکل 2-3) نمودار شناخت برند کلر……………………………………………………………………………………………56

(شکل 2-4) مدل ارزیاب دارایی برند یونگ و روبیكام…………………………………………………………………….59

(شکل 2-5) مدل ارزش ویژه برند فلدویك………………………………………………………………………………….. 60

(شکل 2-6) مدل ارزش ویژه برند یو و لی……………………………………………………………………………………. 60

(شکل 2-7) مدل ارزش ویژه برند یو و دنثو………………………………………………………………………………… 61

(شکل 2-8) مدل طنین برند کلر…………………………………………………………………………………………………. 62

(شکل 2-9) مدل زنجیره ارزش برند کلر و لمن……………………………………………………………………………. 63

(شکل 2-10) مدل ارزش وژه برند مبتنی مشتری نت مایر و همکاران……………………………………………………..65

 

 

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
توضیحات:
فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
 
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
 
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
 
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
 
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
 
منبع :    انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
 
نوع فایل:     WORD و قابل ویرایش با فرمت doc
 
بدون هیچ تگ و تبلیغات، قابلیت پرینت دارد
 
پشتیبانی همیشگی توسط : maryam.alkasir70@gmail.com////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
 

 

 

  • پاورپوینت آشنایی با اثر انگشت

    پاورپوینت آشنایی با اثر انگشت پاورپوینت اثر انگشت پاورپوینت در مورد اثر انگشت دانلود پاورپوینت اثر انگشت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با اثر انگشت جهت رشته گوناگون در قالب 26 اسلايد و با فرمت ppt به صورت…

  • پاورپوينت ولایت محوری و الزامات آن

    پاورپوينت ولایت محوری و الزامات آن پاورپوينت ولایت محوری پاورپوينت در مورد ولایت محوری و الزامات آن دانلود پاورپوينت ولایت محوری دانلود پاورپوينت ولایت محوری و الزامات آن پاورپوینت در مورد ولایت محوری پاورپوينت آشنایی با ولایت محوری پاورپوينت آشنایی…

  • دانلود پاورپوینت خاندان شیرازی ها و تشیع لندنی

    دانلود پاورپوینت خاندان شیرازی ها و تشیع لندنی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت خاندان شیرازی ها و تشیع لندنی جهت رشته سیاسی در 81 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • پاورپوینت تشریح مواد و مصالح ساختمانی جدید

    پاورپوینت تشریح مواد و مصالح ساختمانی جدید رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تشریح مواد و مصالح ساختمانی جدید جهت رشته عمران در قالب 47 اسلايد و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش  …

  • ارزیابی عملكرد قانون اجرای سیاستهای کلی اصل 44 قانون اساسی در سال 88

    ارزیابی عملكرد قانون اجرای سیاستهای کلی اصل 44 قانون اساسی در سال 88 ارزیابی عملكرد اصل 44 قانون اساسی ارزیابی عملکرد دستگاه ها و نهادهای مرتبط دانلود پایان نامه رشته مدیریت دانلود پایان نامه مدیریت ارزیابی عملكرد قانون اجرای سیاستهای…

  • پاورپوینت عقب ماندگی ذهنی و روش های درمان

    پاورپوینت عقب ماندگی ذهنی و روش های درمان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با عقب ماندگی ذهنی و روش های درمان جهت رشته روانپزشکی در قالب 36 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و…

  • مبانی نظری فریب در ازدواج

    مبانی نظری فریب در ازدواج مبانی نظری فریب در ازدواج دانلود مبانی نظری فریب در ازدواج پیشینه تحقیق فریب در ازدواج ادبیات نظری فریب در ازدواج فصل دوم پایان نامه فریب در ازدواج مبانی نظری و پیشینه تحقیق فریب در…

  • خسارت در حقوق ایران و کنوانسیون بیع بین المللی کالا

    خسارت در حقوق ایران و کنوانسیون بیع بین المللی کالا مفهوم خسارت و انواع آن در حقوق ایران مفهوم خسارت در حقوق ایران مفهوم خسارت در قانون مدنی مفهوم خسارت در قانون مسئولیت مدنی مفهوم خسارت در عرف انواع خسارت…

  • پرسشنامه بررسی تاثیر جاذبه های عاطفی و منطقی در تبلیغات بر نگرش نسبت به تبلیغات برند و قصد خرید

    پرسشنامه بررسی تاثیر جاذبه های عاطفی و منطقی در تبلیغات بر نگرش نسبت به تبلیغات برند و قصد خرید پرسشنامه تبلیغات پرسشنامه تاثیر جاذبه های عاطفی و منطقی در تبلیغات پرسشنامه جاذبه های عاطفی و منطقی در تبلیغات پرسشنامه نگرش…

  • دانلود تحقیق در مورد رضایت شغلی و عدالت سازمانی docx

    دانلود تحقیق در مورد رضایت شغلی و عدالت سازمانی docx رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی رضایت شغلی و عدالت سازمانی با فرمت docx در قالب 50 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • پاورپوینت استاندارد های حسابداری مزایای بازنشستگی

    پاورپوینت استاندارد های حسابداری مزایای بازنشستگی دانلود پاورپوینت استاندارد های حسابداری مزایای بازنشستگی استاندارد های حسابداری مزایای بازنشستگی پاورپوینت مزایای بازنشستگی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت استاندارد های حسابداری مزایای بازنشستگی جهت رشته حسابداری در قالب 46 اسلاید و…

  • پاورپوینت پروژه طراحی و ایجاد واحد صنعتی تولید قوطی غذایی

    پاورپوینت پروژه طراحی و ایجاد واحد صنعتی تولید قوطی غذایی پاورپوینت تولید قوطی غذایی پاورپوینت واحد صنعتی تولید قوطی غذایی پاورپوینت پروژه طراحی واحد صنعتی تولید قوطی غذایی پاورپوینت پروژه ایجاد واحد صنعتی تولید قوطی غذایی پاورپوینت پروژه طراحی و…

  • ارزیابی میزان اثربخشی مدیریت دانش در یک سازمان

    ارزیابی میزان اثربخشی مدیریت دانش در یک سازمان پایان نامه اثربخشی مدیریت دانش سنجش اثربخشی مدیریت دانش محاسبه اثربخشی مدیریت دانش سنجش اثربخشی مدیریت دانش در دانشگاه میزان اثربخشی مدیریت دانش در یک سازمان پایان نامه با موضوع مدیریت دانش…

  • دانلود پاورپوینت نمودار مونتاژ محصول

    دانلود پاورپوینت نمودار مونتاژ محصول رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نمودار مونتاژ محصول جهت رشته صنایع در 16 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش         مراحل مونتاژ يک محصول…

  • پاورپوینت تاثیر مواد غذایی بر کاهش بیماریهای قلبی و عروقی

    پاورپوینت تاثیر مواد غذایی بر کاهش بیماریهای قلبی و عروقی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تاثیر مواد غذایی بر کاهش بیماریهای قلبی و عروقی جهت رشته پزشکی در قالب 15 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع…

  • مقاله رشته مدیریت با عنوان اهمیت ارزش در نظام بازاریابی

    مقاله رشته مدیریت با عنوان اهمیت ارزش در نظام بازاریابی ارزش هزینه بازاریابی بنگاه های اقتصادی دانلود مقاله رشته مدیریت با عنوان اهمیت ارزش در نظام بازاریابی خرید مقاله رشته مدیریت سیستم همکاری در فروش فایل فایلینا همکاری در فروش…

  • پاورپوینت میکروب شناسی خانواده انتروباکتریاسه

    پاورپوینت میکروب شناسی خانواده انتروباکتریاسه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت میکروب شناسی خانواده انتروباکتریاسه جهت رشته ی پزشکی در قالب 50 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       آنتروباکتریاسهEntero…

  • پاورپوینت آشنایی با برخی فرمول های ریاضی کاربردی در فيزیک

    پاورپوینت آشنایی با برخی فرمول های ریاضی کاربردی در فيزیک پاورپوینت فرمول های ریاضی در فيزیک دانلود پاورپوینت فرمول های ریاضی در فيزیک پاورپوینت درباره فرمول های ریاضی در فيزیک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با برخی فرمول…

  • بهسازی زمین سد شهریار میانه به روش جت گروتینگ

    بهسازی زمین سد شهریار میانه به روش جت گروتینگ اصلاح خاک بهبود زمین سد شهریار میانه تزریق با فشار بالا ستون خاک سیمان بهسازی زمین سد شهریار میانه به روش جت گروتینگ بهسازی زمین به روش تزریق با فشار بسیار…

  • پاورپوینت آسیب جوانان

    پاورپوینت آسیب جوانان پاورپوینت آسیب شناسی جوانان پاورپوینت آسیب ها بر جوانان پاورپوینت آسیب جوانان امروزی پاورپوینت آسیب شبکه مجازی بر جوانان پاورپوینت آسیب حقوقی جوانان پاورپوینت آسیب اجتماعی جوانان پاورپوینت آسیب پسران پاورپوینت آسیب دختران امروزی رفتن به سايت…

  • پاورپوینت بررسی کارکرد بانك‌هاي سرمايه‌گذاري با ساير نهاد‌هاي مالي

    پاورپوینت بررسی کارکرد بانك‌هاي سرمايه‌گذاري با ساير نهاد‌هاي مالي کلمات کلیدی : پاورپوینت بررسی کارکرد بانك‌هاي سرمايه‌گذاري با ساير نهاد‌هاي مالي کارکرد بانك‌هاي سرمايه‌گذاري با ساير نهاد‌هاي مالي بانک تجاري و انواع آن شرکت‌هاي سرمايه‌گذاري شرکت‌هاي کارگزاري بانک‌هاي سرمايه‌گذاري مدل‌ها…

  • پاورپوینت انواع بیونیک و ساختار آن

    پاورپوینت انواع بیونیک و ساختار آن پاورپوینت تاریخ علم بیونیک پاورپوینت مقاله بیونیک پاورپوینت سازه های معماری بیونیک پاورپوینت معماری بیونیک و الهام از طبیعت پاورپوینت بیودیزاین و معماری بیونیک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت انواع بیونیک و ساختار آن جهت…

  • پاورپوينت سیستم عامل 43 اسلاید

    پاورپوينت سیستم عامل 43 اسلاید پاورپوینت سیستم عامل پاورپوینت سیستم عامل ویندوز دانلود در مورد سیستم عامل پاورپوینت در مورد سیستم عامل دانلود پاورپوینت سیستم عامل دانلود پاورپوینت در مورد سیستم عامل پاورپوینت سیستم عامل شبکه پاورپوینت سیستم عامل در…

  • بررسی،مدلسازی و تحلیل عددی کفایت لرزه ای و شکل پذیری اتصالات صلب ساخته شده با فولادهای پرمقاومت

    بررسی،مدلسازی و تحلیل عددی کفایت لرزه ای و شکل پذیری اتصالات صلب ساخته شده با فولادهای پرمقاومت اتصالات صلب فولادهای پر مقاومت طراحی لرزهای اتصالات بررسی لرزه ای و شکل پذیری اتصالات صلب ساخته شده با فولادهای پرمقاومت بررسی مقایسه…

  • پروپوزال داده کاوی در بیمه

    پروپوزال داده کاوی در بیمه کلمات کلیدی : پروپوزال داده کاوی پروپوزال آماده داده کاوی دانلود پروپوزال داده کاوی پروپوزال در مورد داده کاوی در بیمه نمونه پروپوزال داده کاوی در بیمه موضوع پروپوزال داده کاوی در بیمه دانلود نمونه…

  • ماهیت اشتیاق شغلی و بررسی نظریه های آن

    ماهیت اشتیاق شغلی و بررسی نظریه های آن کلمات کلیدی : اشتیاق شغلی doc اشتیاق شغلی کارکنان پایان نامه اشتیاق شغلی ابعاد اشتیاق شقلی کان نظریه های اشتیاق شقلی کان پیشایندهای اشتیاق شقلی کان تعریف نظری اشتیاق شغلی تعریف عملیاتی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی و مدیریت عملکرد

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی و مدیریت عملکرد مبانی نظری ارزیابی و مدیریت عملکرد ادبیات و مبانی نظری ارزیابی و مدیریت عملکرد پیشینه تحقیق ارزیابی و مدیریت عملکرد دانلود پیشینه تحقیق ارزیابی و مدیریت عملکرد دانلود مبانی نظری ارزیابی…

  • پاورپوینت طراحی سیستم

    پاورپوینت طراحی سیستم پاورپوینت طراحی سیستم طراحی سیستم تحقیق طراحی سیستم مقاله طراحی سیستم بررسی طراحی سیستم اهمیت طراحی سیستم طراحی مقدماتی سیستم الزامات سیستم محتوای اطلاعاتی سیستمهای اطلاعات حسابداری رفتن به سایت اصلی عنوان: پاورپوینت طراحی سیستم دسته: حسابداری…

  • پاورپوینت تصاویر مراحل رشد گیاه کلزا

    پاورپوینت تصاویر مراحل رشد گیاه کلزا پاورپوینت گیاه شناسی کلزا پاورپوینت کلزا پاورپوینت کشت کلزا پاورپوینت گیاه کلزا پاورپوینت در مورد گیاه کلزا رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تصاویر مراحل رشد گیاه کلزا جهت رشته کشاورزی و زراعت در…

  • بررسی تاثیرگذاری شبکه های اجتماعی اینترنتی بر روی مشارکت سیاسی دانشجویان

    بررسی تاثیرگذاری شبکه های اجتماعی اینترنتی بر روی مشارکت سیاسی دانشجویان کلمات کلیدی : عوامل موثر بر مشارکت سیاسی مردم شبکه های اجتماعی اینترنتی در ایران تعریف شبکه های اجتماعی اینترنتی تاثير شبکه هاي اجتماعی بر انتخابات ایران تاثیر شبکه…

  • پاورپوینت درباره موتور جت

    پاورپوینت درباره موتور جت پاورپوینت ساخت موتور جت پاورپوینت موتور پاورپوینت جت پاورپوینت درمورد جت پاورپوینت اجزای جت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت درباره موتور جت جهت رشته ی مهندسی در قالب 40 اسلاید و با فرمت pptx به…

  • پرسشنامه مقیاس تجدید نظر شده شدت لکنت کودکان ویراش سوم

    پرسشنامه مقیاس تجدید نظر شده شدت لکنت کودکان ویراش سوم کلمات کلیدی : پرسشنامه لکنت زبان پرسشنامه لکنت زبان کودکان دانلود پرسشنامه لکنت زبان مقیاس تجدید نظر شده شدت لکنت کودکان پرسشنامه تجدید نظر شده شدت لکنت کودکان پرسشنامه شدت…

  • پاورپوینت خلاصه کتاب برنامه ریزی کاربری اراضی شهری دکتر کرامت الله زیاری

    پاورپوینت خلاصه کتاب برنامه ریزی کاربری اراضی شهری دکتر کرامت الله زیاری دانلود پاورپوینت کتاب برنامه ریزی کاربری اراضی شهری زیاری پاورپوینت برنامه ریزی کاربری اراضی شهری دانلود پاورپوینت کتاب برنامه ریزی کاربری اراضی شهری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت…

  • پاورپوینت در مورد صنایع چوب

    پاورپوینت در مورد صنایع چوب پاورپوینت راجب صنایع چوب دانلود پاورپوینت صنایع چوب و تولیدی دانلود پاورپوینت صنایع چوب پاورپوینت صنایع چوب (رشته تحصیلی) پاویپونت صنایع چوبی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت صنایع چوب جهت رشته تولیدی در قالب…

  • مبانی نظری ارزیابی اثرات توسعه منابع انسانی در رسیدن به چابکی سازمانی

    مبانی نظری ارزیابی اثرات توسعه منابع انسانی در رسیدن به چابکی سازمانی کلمات کلیدی : مبانی نظری چابکی سازمانی مبانی نظری توسعه منابع انسانی دستیابی به چابکی سازمانی ابعاد چابكي در بخش دولتي مدل هاي توسعه منابع انساني ابزارهای سازمان…