پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه

پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه

مولفه های مدیریت ارتباط با مشتری
مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه
عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی CRM
عوامل کلیدی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری
عوامل موثر بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری
ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری
عوامل موثر بر مدیریت ارتباط با مشتری
پیاده سازی اثربخش مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه
پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه رشته مدیریت

پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه

 

 

 

 

هدف از این پژوهش پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه می باشد.
 

 

 

تعریف مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه

مدیریت ارتباط با مشتریان به‌طور عمده نشات گرفته از بازاریابی رابطه‌ای (RM ) می‌باشد. بازاریابی رابطه‌ای بیانگر جذب، حفظ و توسعه ارتباطات با مشتریان می‌باشد. از آنجاکه این مفهوم، موضوعی نسبتاً جدید می‌باشد لذا در خصوص تعریف آن اجماعی وجود ندارد و اندیشمندان و متخصصان هر یک از منظر خود به تبیین آن پرداخته‌اند. 

 

 

مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی تلفن همراه را می‌توان به صورت ذیل تعریف نمود (Camponovo et al., 2005):
مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه در سازمان‌ها به دنبال؛ 
•    توسعه ارتباطات و تعاملات با مشتریان، جذب و نگهداری مشتریان
•    پشتیبانی از بازاریابی، فروش یا فرآیندهای خدمات‌رسانی
•    بکارگیری شبکه‌های بی‌سیم به‌عنوان بستر ارتباطی جهت ارائه خدمات به مشتریانمی‌باشد.

 

 

سینیسالو و همکارانش (2007) بیان داشته‌اند که اگرچه این تعریف کاربردی و سودمند است؛ ولیکن از دو جنبه چالش‌پذیر می‌باشد. نخست، در این تعریف به اهمیت و ضرورت ارتباطات رودررو در شکل‌دهی و حفظ تعاملات سودمند با مشتریان به نحو قابل قبولی پرداخته نشده است. در حقیقت، بعد ارتباطات مستقیم با مشتریان به جهت تکنولوژی‌محور شدن سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتریان دستخوش چالش‌هایی گردیده است. از این‌رو، در مفهوم‌سازی مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه، تاکید و توجه غالب می‌بایست معطوف به مقوله چگونگی شکل‌دهی ارتباطات و تعاملات با مشتریان باشد. دوم، از طرفی دیگر در خصوص مفهوم تلفن همراه و سیستم‌های بی‌سیم و همچنین نحوه و چگونگی بکارگیری این قبیل سیستم‌ها، ابهاماتی وجود دارد. از این‌رو، می‌بایست در تعریف مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه، ابعاد تکنولوژیکی آن شامل مفاهیم سیار بودن، شبکه‌ها و تکنولوژی‌های بی‌سیم و چگونگی برقراری ارتباطات بواسطه این گونه از تکنولوژی‌ها به‌طور روشن و شفاف تشریح گردد.

 

 

درنهایت سینیسالو و همکارانش (2007) مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه را چنین تعریف می‌کنند: 
” استفاده از رسانه موبایل (تلفن همراه، تلفن هوشمند یاPDA ) برای مدیریت ارتباط و فعالیت مشتریان و به‌منظور شروع گفتگو با شرکت از طریق رسانه موبایل. آنها بیان داشته‌اند که مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه، ارتباطات یک‌طرفه یا تعاملی دوطرفه است که در ارتباط با فروش، بازاریابی و فعالیت‌های خدمت به مشتری از طریق رسانه موبایل برقرار می‌شود و هدف آن ایجاد وحفظ ارتباط با مشتری است” (Sinisalo et al., 2007). به‌طور خلاصه می‌توان بیان داشت که مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه، پشتیبانی و اجرای فعالیت‌ها و فرآیندهای مدیریت ارتباط با مشتریان از طریق مسیر موبایل است و مبین هر نوع فعالیت و فرآیندی است که یک طرف آن شرکت و طرف دیگر آن مشتری و وسیله ارتباطی بین آنها تلفن همراه است (شاهین و تیموری، 1389).

 

 

مزایای کاربرد تلفن همراه در مدیریت ارتباط با مشتریان

برخی از عمده‌ترین مزایای بکارگیری تلفن همراه در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان به شرح ذیل می‌باشد (شاهین و تیموری، 1389):
همه‌جایی یا انعطاف‌پذیری در ارتباط: یکی از ویژگی‌های تلفن همراه، دسترسی به کاربران آن تقریباً در همه‌جا و همه زمان‌هاست. شبکه تلفن همراه امکان دسترسی به افراد در همه زمان‌ها و مکان‌ها را فراهم می‌آورد. این ویژگی، رسانه تلفن همراه را نسبت به شبکه اینترنت در موقعیت بهتری قرار می‌دهد. شخصی‌شدگی: یک ویژگی شاخص تلفن همراه این است که با مشتری مورد نظر ارتباط برقرار می‌کند. پیامی که ارسال می‌شود معمولاً به شخص مورد نظر می‌رسد.

 

 

فرستادن یک پیام درست به تعداد کمتری از افراد، نسبت به زمانی که یک پیام نادرست به افراد زیادی ارسال می‌گردد، برگشت بیشتری دارد. این ویژگی می‌تواند مشتریان را وفادارتر کند و حتی امکان برقراری ارتباطات عاطفی بیشتری را با مشتری فراهم آورد.

 

 

ارتباطات دوطرفه (تعاملی): شبکه تلفن همراه امکان برقراری ارتباطات دو طرفه بین شرکت و مشتری را فراهم می‌آورد. مطالعات زیادی در مورد تعاملی بودن تلفن همراه به‌عنوان یکی از مهمترین خصوصیات بی‌نظیر رسانه تلفن همراه انجام شده است. تلفن همراه همه خصوصیات ضروری و مهم را برای یک گفتگوی مستقیم و اثربخش بین مشتری و شرکت فراهم می‌آورد.

 

 

 

راحتی و آشنایی: برای انجام کارهای خاصی استفاده از تلفن همراه، سادگی و راحتی بیشتری نسبت به کامپیوترهای خانگی و دستی و همچنین شبکه اینترنت دارد؛ البته عیب عمده آن این است که با استفاده از مسیر تلفن همراه نمی‌توان کارهای پیچیده‌تری انجام داد. به هر حال، کاربران بسیاری با سطح تحصیلات و سنین مختلفی می‌توانند از جنبه‌های گوناگون تلفن همراه همچون صدا، متن و دفترچه تلفن استفاده کنند.

 

 

چند رسانه‌ای بودن: تکنولوژی‌های تلفن همراه دارای وظایف چندرسانه‌ای همچون دوربین دیجیتال، ارسال و دریافت عکس، فیلم و …. می‌باشند؛ گرچه در حال حاضر در فرآیندهای CRM بیشتر از قابلیت متن آن استفاده می‌شود.

 

 

حساسیت: این مفهوم شامل شناسایی کاربران و موقعیت جغرافیایی و محیط فیزیکی آنها می‌شود.به‌طور کلی مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه امکان برقراری ارتباطات نزدیک‌تر با مشتریان را برای سازمان‌ها فراهم می‌آورد. به‌عبارتی، دسترس‌پذیری کانال‌های متعدد تلفن همراه سازمان‌ها را قادر به برقراری تعاملات کارآمدتر و اثربخش‌تر با مشتریان می‌سازد. تحرک‌پذیری و سیالیت امکان ارائه اطلاعات مورد نیاز مشتریان در زمان و مکان مورد نظر آنها را مسیر می‌نماید. امری که در سایر رسانه‌های غیر موبایلی بسیار دشوار و ناممکن است. در مجموع، مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه اثربخشی ارتباطات سازمان با مشتریانش را بهبود و ارتقاء می‌بخشد. 

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب2-1 مقدمه    3
2- مدیریت ارتباط با مشتریان    4
2-2-1 مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریان    4
2-2-2 اهمیت و ضرورت مدیریت ارتباط با مشتریان    5
2-2-3 تعاریف مدیریت ارتباط با مشتریان    6
2-2-4 مزایای استفاده از سیستم مدیریت ارتباط با مشتری    9
2-2-5 ویژگیهای کاربردی مدیریت ارتباط با مشتریان    11
2-2-6 اهداف مدیریت ارتباط با مشتری    12
2-2-7 ابعاد و عناصر مدیریت ارتباط با مشتریان    13
2-2-8 انواع سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتریان (عباسی و ترکمنی، 1389)    14
2-2-9 مولفههای مرتبط با مدیریت ارتباط با مشتریان    15
2-2-9-1 فرآیندها    15
2-2-9-2 عامل انسانی    17
2-2-9-3 تکنولوژی    18
2-2-10 فرآیند کلی مدیریت امور مشتریان    21
2-2-11 مراحل ارائه خدمات در مدیریت ارتباط با مشتری    22
2-2-12 عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی استراتژی CRM    24
2-2-13 شرح فاکتورهای ریسک (کرامتی و همکاران، 1388)    30
2-2-14 فرآیند پیاده سازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان    38
2-2-14-1 مدل نظری پیادهسازی مدیریت ارتباط با مشتریان    39
2-2-15 مديريت ارتباط با مشتري الكترونيك (eCRM)    43
2-3 مبنای نظری مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    51
2-3-1 مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    51
2-3-2 تعریف مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    53
2-3-3 اهداف مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    54
2-3-4 مزایای کاربرد تلفن همراه در مدیریت ارتباط با مشتریان    55
2-3-5 مولفه های موثر بر پذیرش خدمات مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    57
2-3-6 کاربرد مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه در صنایع مختلف    59
2-4 عوامل کلیدی موفقیت جهت پیاده سازی اثربخش مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    62
2-4-1 مدلهای نظری مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    63
2-6 پیشینه تحقیق    68
2-7 مزایای بکارگیری دادهکاوی در مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    73
2-8 محدودیتهای بکارگیری دادهکاوی در مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    75

فهرست منابع    78
منابع فارسی    78
منابع لاتین    79

  • پاورپوینت کلیات میکروبیولوژی ومعرفی میکروارگانیسم های محیط زیست

    پاورپوینت کلیات میکروبیولوژی ومعرفی میکروارگانیسم های محیط زیست پاورپوینت کلیات میکروبیولوژی پاورپوینت معرفی میکروارگانیسم های محیط زیست دانلود پاورپوینت کلیات میکروبیولوژی ومعرفی میکروارگانیسم های محیط زیست پاورپوینت میکروارگانیسم های محیط زیست رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کلیات میکروبیولوژی ومعرفی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت دانش در كتابخانه ها 66 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت دانش در كتابخانه ها 66 صفحه کلمات کلیدی : پیشینه مدیریت دانش تاریخچه مدیریت دانش مبانی نظری مدیریت دانش ادبیات نظری مدیریت دانش چارچوب نظری مدیریت دانش پیشینه پژوهش مدیریت دانش پیشینه تحقیق مدیریت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق پدیده تراوش در بدنه سد 61 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق پدیده تراوش در بدنه سد 61 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری پدیده تراوش در بدنه سد دانلود مبانی نظری پدیده تراوش در بدنه سد پیشینه تحقیق پدیده تراوش در بدنه سد ادبیات نظری پدیده…

  • پایان نامه کارشناسی رشته حقوق با عنوان توصیف و ویژگی های علم فقه

    پایان نامه کارشناسی رشته حقوق با عنوان توصیف و ویژگی های علم فقه علم فقه استقلال فقهی فقه در قرآن معرفت شناسی و مبانی فقه دانلود پایان نامه کارشناسی رشته حقوق با عنوان توصیف و ویژگی های علم فقه خرید…

  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری رفتار شهروندی سازمانی 67 صفحه

    فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری رفتار شهروندی سازمانی 67 صفحه کلمات کلیدی : تاریخچه رفتار شهروندی سازمانی پیشینه رفتار شهروندی سازمانی پیشینه تحقیق رفتار شهروندی سازمانی مبانی نظری رفتار شهروندی سازمانی پیشینه نظری رفتار شهروندی سازمانی پیشینه پژوهش…

  • دانلود پاورپوینت مدیریت تولید و عملیات

    دانلود پاورپوینت مدیریت تولید و عملیات رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدیریت تولید و عملیات جهت رشته مدیریت در قالب 64 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       مدیریت…

  • پاورپوينت مقدمه فارسی هشتم ابتدايی مبحث ستايش

    پاورپوينت مقدمه فارسی هشتم ابتدايی مبحث ستايش رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت مقدمه فارسی هشتم ابتدايی مبحث ستايش در قالب 15 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       به نام…

  • دانلود پایان نامه رشته حقوق با عنوان پولشویی

    دانلود پایان نامه رشته حقوق با عنوان پولشویی پولشویی دانلود پایان نامه پولشویی در ایران دانلود پایان نامه پولشویی مراحل پولشویی عناصر تشکیل دهنده پولشویی مبارزه با پولشویی در ایران لایحه مبارزه با پولشویی دانلود پایان نامه حقوق رفتن به…

  • دانلود پاورپوینت در مورد سیستم های اطلاعات مدیریت MIS

    دانلود پاورپوینت در مورد سیستم های اطلاعات مدیریت MIS پاورپوینت سیستم های اطلاعات مدیریت پاورپوینت سیستم های اطلاعات مدیریت پیشرفته پاورپوینت درس سیستم های اطلاعات مدیریت دانلود پاورپوینت سیستم های اطلاعات مدیریت MIS رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سیستم…

  • دانلود پاورپوینت مسائل جاری در حسابداری 66 اسلاید

    دانلود پاورپوینت مسائل جاری در حسابداری 66 اسلاید رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مسائل جاری در حسابداری 66 اسلاید  جهت رشته حسابداری در قالب 66 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • پاورپوینت معماری سبز

    پاورپوینت معماری سبز رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معماری سبز جهت رشته ی شهرسازی در قالب 40 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       معماری سبز Green Architecture )…

  • ارائه تبلیغ اینترنتی به مشتری با استفاده از تکنیک های داده کاوی بر حسب علایق و سلیقه او

    ارائه تبلیغ اینترنتی به مشتری با استفاده از تکنیک های داده کاوی بر حسب علایق و سلیقه او شخصی سازی تبلیغات اینترنتی شخصی سازی تبلیغات شرکتها شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با تکنیک داده کاوی مدلی برای شخصی سازی تبلیغات اینترنتی…

  • پاورپوینت معرفی و آشنایی با انواع سقف های کامپوزیت

    پاورپوینت معرفی و آشنایی با انواع سقف های کامپوزیت پاورپوینت معایب سقف کامپوزیت پاورپوینت سقف کامپوزیت پاورپوینت عکس سقف کامپوزیت پاورپوینت طراحی سقف کامپوزیت پاورپوینت سقف های کامپوزیت فلزی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معرفی و آشنایی با انواع…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش درمان شناختی رفتاری گروهی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش درمان شناختی رفتاری گروهی فصل دوم پایان نامه درمان شناختی رفتاری گروهی مبانی نظری درمان شناختی رفتاری گروهی پیشینه تحقیق درمان شناختی رفتاری گروهی پیشینه پژوهش درمان شناختی رفتاری گروهی پیشینه نظری درمان شناختی رفتاری…

  • پاورپوینت روش تحقیق در مدیریت 60 اسلاید

    پاورپوینت روش تحقیق در مدیریت 60 اسلاید رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با روش تحقیق در مدیریت جهت رشته مدیریت در قالب 60 اسلايد و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش  …

  • توسعه سیاسی در ایران

    توسعه سیاسی در ایران توسعه سیاسی توسعه سیاسی در ایران تحولات توسعه سیاسی در ایران ساختار توسعه سیاسی در ایران بررسی روند تحول ساختاری توسعه سیاسی در ایران بررسی موانع ساختاری توسعه سیاسی در ایران دانلود مقاله توسعه سیاسی در…

  • دانلود تحقیق کفایت اجتماعی و مهارت ها و توانایی های شناختی با فرمت ورد

    دانلود تحقیق کفایت اجتماعی و مهارت ها و توانایی های شناختی با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی کفایت اجتماعی و مهارت ها و توانایی های شناختی با فرمت docx در قالب 13 صفحه ورد…

  • پاورپوینت مدیریت جامع tqm

    پاورپوینت مدیریت جامع tqm دانلود پاورپوینت مدیریت جامع tqm پاورپوینت مدیریت جامع tqm و انواع آن پاورپوینت مدیریت کیفیت جامع tqm مقاله پاورپوینت کتاب مدیریت جامع برند پاورپوینت مدیریت کیفیت جامع tqm رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدیریت جامع…

  • لزوم طراحی و بکارگیری سیستم هزینه یابی در بخش آموزش

    لزوم طراحی و بکارگیری سیستم هزینه یابی در بخش آموزش سیستم هزینه یابی هزینه یابی بر مبنای فعالیت اثر بخشی سیستمهای هزینه یابی لزوم سیستم هزینه یابی در بخش آموزش لزوم طراحی و بکارگیری سیستم هزینه یابی در بخش آموزش…

  • پاورپوینت تفکیک زمین شهری

    پاورپوینت تفکیک زمین شهری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تفکیک زمین شهری جهت رشته ی معماری در قالب 67 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       فرایند تقسیم یک…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش سبک های مقابله ای

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش سبک های مقابله ای کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه سبک های مقابله مبانی نظری سبک های مقابله پیشینه تحقیق سبک های مقابله پیشینه داخلی سبک های مقابله پیشینه خارجی سبک های مقابله پیشینه…

  • اصول تمرینی برای کوهنوردی

    اصول تمرینی برای کوهنوردی کوهپیمایی ورزش کوهنوردی سیستم های انرژی زا برای کوهنوردی اصول تمرینی برای کوهنوردی عملکرد تمرینات مختلف در ارتباط با ورزش کوهنوردی عملکرد تمرینات مختلف در ارتباط با ورزش کوهنوردی و سیستم های انرژی مورد نیاز دانلود…

  • مقاله ترجمه شده قراردادهای تسهیم بر درآمد و تخفیف برای هماهنگی یک زنجیره تأمین با عمر کوتاه محصولات

    مقاله ترجمه شده قراردادهای تسهیم بر درآمد و تخفیف برای هماهنگی یک زنجیره تأمین با عمر کوتاه محصولات کلمات کلیدی : مقاله ترجمه شده رشته مهندسی صنایع مقاله ترجمه شده درس هماهنگی زنجیره تامین رشته مهندسی صنایع مقاله ترجمه شده…

  • پاورپوینت شناخت lcann

    پاورپوینت شناخت lcann پاورپوینت شناخت lcann دانلود آشنایی با lcann پاورپوینت شناخت lcann و ورود به آن دانلود پاورپوینت شناخت lcann رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت شناخت lcann جهت رشته کامپیوتر در قالب 32 اسلاید و با فرمت pptx…

  • مدیریت ارتباط با مشتری

    مدیریت ارتباط با مشتری CRM eCRM ارتباط با مشتری مدیریت ارتباط با مشتری مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل فروش فایل fileina فروشگاه ساز فایل فروشگاه فایل خرید مقاله و تحقیق مدیریت…

  • پاورپوینت عملکرد پی ها درهنگام زلزله

    پاورپوینت عملکرد پی ها درهنگام زلزله دانلود پاورپوینت عملکرد پی ها درهنگام زلزله پاورپوینت پی ها درهنگام زلزله رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت عملکرد پی ها درهنگام زلزله جهت رشته عمران در قالب 19 اسلاید و با فرمت بصورت…

  • پاورپوینت عوامل فیزیکی زیان آور محیط کار 67 اسلاید

    پاورپوینت عوامل فیزیکی زیان آور محیط کار 67 اسلاید رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت عوامل فیزیکی زیان آور محیط کار جهت رشته محیط زیست در قالب 67 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • پاورپوینت و ارائه کامل هزینه یابی کایزن

    پاورپوینت و ارائه کامل هزینه یابی کایزن هزینه یابی هزینه یابی کایزن دانلود پاورپوینت و ارائه کامل هزینه یابی کایزن مفهوم هزینه یابی کایزن هزینه یابی کایزن چیست هزینه یابی چیست هزینه یابی کایزن پاورپوینت رفتن به سایت اصلی دانلود…

  • مقاله رشته معماری با عنوان نقاشی روی شیشه (ویترای)

    مقاله رشته معماری با عنوان نقاشی روی شیشه (ویترای) ویترای شیشه کاری منقوش نقاشی روی شیشه تاریخچه ویترای در ایران سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل fileina فروشگاه ساز فایل فروشگاه فایل…

  • پاورپوینت استراتژی های بازاریابی در مرحله ورود به بازار

    پاورپوینت استراتژی های بازاریابی در مرحله ورود به بازار دانلود پاورپوینت استراتژی های بازاریابی در مرحله ورود به بازار استراتژی های مرحله ورود به بازار استراتژی نفوذ در بازار انبوه عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی نفوذ…

  • نقش شخصیت مرتکب در تعیین کیفرهای تعزیری با تاکید بر قانون مجازات اسلامی جدید

    نقش شخصیت مرتکب در تعیین کیفرهای تعزیری با تاکید بر قانون مجازات اسلامی جدید اقسام خصوصیات تعزیر فردی کردن تقنینی مجازات ها تعزیر در قانون مجازات اسلامی مصادیق تعزیر در قانون مجازات جدید تعامل کیفرهای تعزیری با شخصیت مرتکب بررسی…

  • پاورپوینت معماری روم

    پاورپوینت معماری روم معماری روم مقاله معماری روم تحقیق معماری روم پژوهش معماری روم رفتن به سایت اصلی پر شماری گونه های معماری •گسترش پر شتاب سلطه رو میان باستان باعث گردید که تر تیبی متداول و همه گیر و…

  • مبانی نظری ارزیابی ارزشهای اسلامی در ساختار طراحی لباس زنان و تاثیر آن بر سلامت جسم و روان

    مبانی نظری ارزیابی ارزشهای اسلامی در ساختار طراحی لباس زنان و تاثیر آن بر سلامت جسم و روان کلمات کلیدی : مبانی نظری طراحی لباس تأثیر مد بر سلامت جسم و روان راهکارهای پیشنهادی مقابله با مد طراحی لباس بانوان…

  • نتایج بررسی میزان باکتری و قارچ و pm در بخش های مختلف بیمارستان

    نتایج بررسی میزان باکتری و قارچ و pm در بخش های مختلف بیمارستان باکتری های نمونه برداری شده نتایج pm هوا pm 1 pm 10 pm 25 باسیل گرم مثبت اسپوردار استرپنوکوک باسیل گرم منفی کوکسی گرم مثبت تتراژن باسیلوس…

  • پاورپوینت درباره عفونت

    پاورپوینت درباره عفونت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت درباره عفونت جهت رشته ی پزشکی در قالب 23 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       پرستاری از بیماری کسانی که…