پروپوزال و طرح تفصیلی بررسی نقش رضایت مشتری در روابط میان ارزش ویژه برند و وفاداری مشتری

پروپوزال و طرح تفصیلی بررسی نقش رضایت مشتری در روابط میان ارزش ویژه برند و وفاداری مشتری

رضایت مشتری
ارزش ویژه برند
وفاداری به برند
رابطه ارزش ویژه برند و رضایت مشتریان
رابطه وفاداری به برند و رضایت مشتریان
رابطه ارزش ویژه برند و وفاداری مشتری
رابطه ارزش ویژه برند ، وفاداری به برند و رضایت مشتریان
پروپوزال ارزش ویژه برند رستوران

رفتن به سایت اصلی

دانلود پروپوزال و طرح تفصیلی پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی

بررسی نقش رضایت مشتری در روابط میان ارزش ویژه برند و وفاداری مشتری

 

 

 

 

چکیده

هدف این مطالعه بررسی رابطه بین ارزش ویژه برند، رضایت مشتریان و وفاداری به برند می باشد. پژوهش حاضر از نوع توصیفی است و به لحاظ هدف کاربردی است. ازنظر جمع آوری داده ها نیز میدانی تلقی می شود. ابزار گردآوری داده ها در این پژوهش پرسشنامه می باشد که شامل 21 سوال برای سنجش کل متغیرهای تحقیق است. برای سنجش متغیرها نیز از طیف 5 تایی لیکرت استفاده می شود. روایی پرسشنامه توسط نظر اساتید و کارشناسان و پایایی آن با استفاده از آلفای کرونباخ بررسی و تایید شد. جامعه آماری تحقیق حاضر دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی رشت می باشند. با استفاده از فرمول کوکران تعداد 420 نفر به عنوان نمونه نهایی تحقیق مورد بررسی قرار گرفتند. به منظور آزمون فرضیات از روش مدل سازی معادلات ساختاری استفاده شد. نتایج نشان داد که ارزش ویژه برند رابطه معناداری به میزان 0.18 با رضایت مشتریان دارد. همچنین رضایت مشتری نیز به میزان 0.88 با وفاداری مشتریان رابطه دارد. از میان ابعاد ارزش ویژه برند نیز رضایت درونی ایده آل بیشترین رابطه را با رضایت مشتری دارد. 

 

 

 

واژگان کلیدی:

ارزش ویژه برند

رضایت مشتری

وفاداری مشتری

رستوران و فست فود

 

 

 

 

 

بیان مسئله 

بر اساس پژوهشهای کاتلر(2005) و کاتلر و کلر(2006)، رابطه بین رضایت مشتری و وفاداری مشتری بسیار حساس و قابل توجه است. زیرا وقتی مشتری احساس نارضایتی کند، از شرکت فاصله گرفته و در رابطه با محصول یا خدمت مورد نظر، داستان بدی را به دیگران ارائه می دهد. اما وقتی مشتری احساس رضایت می کند، مجددا و بارها از آن محصول خواهد خرید و از آن محصول توضیحات مثبتی را به دیگران ارائه خواهد کرد. بر اساس این نظر می توان گفت که با استفاده از وفاداری مشتری که حاصل میزان رضایت او از محصول یا خدمتی خاص می باشد، می توان حجم یا دفعات خرید مجدد و میزان پیشنهاد محصول توسط او به دیگران را مورد اندازه گیری قرار داد(Budiarti et al, 2013).  

 

در طول 2 دهه گذشته، همه انواع سازمانها بطور فزاینده ای اهمیت رضایتمندی و وفاداری مشتریان را درک کرده اند. دلیل اصلی برای تاکید زیاد سازمانها بر رضایتمندی مشتری این است که هرچه رضایتمندی مشتریان افزایش یابد، می تواند بر وضعیت رقابتی قوی تر سازمان در بازار و افزایش سهم و بازار و سود آن بیانجامد، کاهش قیمت تمام شده کالاها و خدمات، کاهش خطر ریسک و کاهش هزینه جذب مشتریان جدید از دیگر نتایج رضایتمندی و وفاداری مشتریان است. رضایتمندی مشتری را به شیوه های مختلفی می توان تعریف کرد. ارزیابی بعد از خرید توسط مشتری از کالا ها و خدمات نوعی کسب رضایتمندی خرید است. بطور کلی محققان معتقدند که رضایتمندی مشتریان از عوامل تعیین کننده خرید مجدد، تبلیغات شفاهی مشتری و در نهایت وفاداری مشتری است. رضایتمندی مدتها از عوامل تعیین کننده ی وفاداری مشتری بوده است. مشتریان راضی دوباره به سازمان بر می گردند و خرید مجدد می کنند و یا از خدمات شرکت در دفعات بعدی استفاده خواهند کرد. این دسته از مشتریان تجربیات مثبت و منفی خود را از کالاها و خدمات شرکت با دیگران مبادله خواهند کرد ( Bayraktar et al, 2012).

از دیدگاه برخی از محققان وفاداری عامل نهایی مدل رضایتمندی مشتری است. وفادرای بوسیله قصد و نیت خرید، تحمل میزان قیمت کالاها و خدمات از سوی مشتری و همچنین پیشنهاد خرید کالاها و خدمات به دیگران سنجیده می شود. اینگونه تصور می شود که تصور بهتر و رضایتمندی بیشتر مشتریان از یک شرکت یا سازمان باید میزان وفاداری آنان را افزایش دهد ( Bayraktar et al, 2012). 

 

وفاداری مشتری نوعی تعهد عمیق و درونی است که منجر به خرید مجدد یا استفاده مجدد از یک محصول یا خدمت می شود. با وجود این اثرات موقعیتی، و پیشنهادهای بازاریابی به صورت بالقوه برروی تغییر رفتار مشتری در حال تاثیرگذاری می باشند. رایج ترین تعریف وفاداری توسط الیور ارائه شده است که وی وفاداری را داشتن یک تعهد عمیق برای یک محصول و یا خدمات ترجیح داده شده تعریف می کند که عمل خرید بطور مستمر و سازگار در آینده انجام شده و باعث تکرار خرید از یک برند معین و یا مجموعه ای از برندهای معین می شود و این در حالی است که تاثیرات موقعیتی و یا تلاش های انجام شده برای جایگزینی و یا تغییر رفتاری وی در محیط بیرون وجود دارد ( تاج زاده نمین و همکاران، 1389). 

تعریف و ابعاد زیادی از وفاداری مشتری وجود دارد. از دیدگاه ماجومدار، وفاداری مصرف کننده یک مفهوم پیچیده و چند بعدی است و پیچیدگی وفاداری از آنجا معلوم می شود که هنوز یک تعریف مشخص و واحدی از آن ارائه نشده است، اما بطور کلی محققان بر این عقیده اند که وفاداری را می توان از 2 بعد نگرشی و رفتاری مورد بررسی قرار داد. ( شجاعی، 1389). 

از آنجایی که این تحقیق بدنبال بررسی وفاداری به خدمت است، در ادامه تعاریفی نیز از وفاداری به خدمت ارائه می-شود. ساندر معتقد است وفاداری به خدمت پیچیده تر از وفاداری به برند است که بطور معمول برای کالاها بکار برده می شود. از دید وی، وفاداری به خدمت لزوما با اشکال دیگر وفاداری مثل وفاداری به برند، وفاداری به فروشگاه و یا وفاداری به تامین کننده تطبیق پیدا نمی کند. اشنایدر عنوان می کند که وفاداری به خدمت، معیاری سخت گیرانه در مقایسه با سایر اقلام وفاداری دارد و یک مشتری وفادار به خدمت می-بایست  وفادار به برند و هم وفادار به مکان باشد. در این حوزه وفاداری می تواند متوجه خدمت یا ارائه دهنده آن باشد. همچنین خدمات دارای ویژگی ناملموس بودن، ناهمگونی و همزمانی تولید و مصرف می باشد ، همین امر بر پیچیدگی این نوع از وفاداری می افزاید (فولادوند و همکاران، 1392). 

 

ارزش ویژه برند به معنی ارزشهای بازاریابی و مالی مرتبط با توان یک برند در بازار شامل دارائیهای واقعی مختص به یک برند، آگاهی از برند، وفاداری به برند، کیفیت درک شده از برند و تداعی گرهای برند می باشد. بر اساس نظر لاسر، میتال و آرون(1995)، ادبیات موجود، ارزش ویژه برند را از دو دیدگاه مختلف ارزیابی کرده است. دیدگاه مالی و دیدگاه مشتری. دیدگاه مالی معمولا اشاره دارد به ارزش برند شرکت در بازار. در حالیکه دیدگاه مشتری، ارزش ویژه برند را بر مبنای ارزش برند درک شده توسط مشتری مورد ارزیابی قرار می دهد(Severi & ling, 2013). ارزش ویژه برند شکل گسترده تر تصور از برند است. اما وفاداری به برند از گذشته به معنی داشتن نگرش مثبت نسبت به خرید یک برند خاص می باشد. در مقابل ارزش ویژه برند شامل دیدگاه و نگرشی است که الزاما به خرید منجر نمی شود. ارزش ویژه برند شامل 5 بخش می شود که عبارتند از: 1- کیفیت درک شده؛ 2- رفتار کارکنان؛ 3- مفهوم ایده آل؛ 4- هویت برند؛ 5- انسجام سبک زندگی( Nam et al, 2011). آکر(1996)، ارزش ویژه برند را به عنوان مجموعه ای از دارائیهای مرتبط با نام و علامت یک برند تعریف می کند که ارزش فراهم شده به وسیله یک محصول یا خدمت برای شرکت و مشتری را اضافه یا کم می کند(Juntunen et al, 2011). 

 

کیفیت درک شده عبارتست از ادراک مشتری از کیفیت کلی یا برتری یک کالا یا خدمت نسبت به تمایل مشتری به جایگزین های آن. برای درک کیفیت درک شده، شناسایی و اندازه گیری ابعاد اساسی مفید خواهد بود، اما خود کیفیت درک شده به خودی خود یک سازه خلاصه است. نام تجاری با کیفیت درک شده توسط مشتری پیوند خورده است، ادراکی که تنها کیفیت کلی را نشان می دهد و ضرورتا بر مبنای دانش مشتریان در خصوص ویژگی های جز ئی آن نیست(Pike et al, 2010).رفتار کارکنان از دیگر موارد و عناصر ارزش ویژه برند است. رفتار کارکنان بخش فروش یا ارائه کننده خدمات موجب ایجاد یک ذهنیت در مشتری می شود. محققان به دلیل اهمیت رفتار کارکنان، این بخش را جزئی از ارزش ویژه برند می دانند ( Nam et al, 2011).

رضایت درونی ایده آل می تواند به طور کلی به عنوان تفکرات و احساسات افراد نسبت به چیزی یا کسی باشد. مفهوم ایده آل به درجه ای از فعالیت و تفکر مشتری گفته می شود که با تصور او از برند مطابق است. تئوری ایده آل بیان می کند که افراد یک برند را به خاطر ارتقاء خودشکوفایی شخصیتی می خرند ( Nam et al, 2011).

 

هویت برند، در تئوری سازمانی افراد جزئی از یک گروه اجتماعی می شوند تا هویت و حس تعلق خود را ارتقاء دهند. بطور مشابه مشتری نیز هویت اجتماعی خود را با مصرف یک برند یا مشارکت در خرید آن نشان می دهند. مشتریان ارزش مثبت را به برندهایی می دهند که دارای شهرت خوبی در میان گروهایی که به آنها تعلق دارند، هستند. بنابراین هویت برند به افراد اجازه می دهند تا شخصیت اجتماعی خود را ارتقاء دهند( Nam et al, 2011).

 

انسجام در سبک زندگی، سبک زندگی نه تنها در برگیرنده ویژگی های دموگرافیک است بلکه شامل نگرش مثبت به زندگی، عقاید و روحیات افراد نیز می شود. اگرچه هیچ تعریف کاملی از سبک زندگی وجود ندارد، اما این اصطلاح به طور گسترده به الگوی خاص زندگی افراد، علایق و نظرات آنان می شود که افراد آن را ارائه می کنند. مشتریان یک برند را هنگامی خریداری می کنند و یا نسبت به آن نظر مثبت ارائه می کنند که به آن برند بتواند نیازهای آنها را در رسیدن به الگوهایی خاص از سبک زندگی برطرف کند، بنابراین انسجام در سبک زندگی به معنای توسعه چیزی است که برند در آن مطابق با سبک زندگی افراد باشد. این قسمت برخلاف هویت برند و مفهوم ایده آل یک عنصر شخصی و کاملا منحصر به فرد می باشد. به هنجارهای اجتماعی و گروهی ارتباطی ندارد( Nam et al, 2011).

از آنجائیکه در سالهای اخیر افزایش چشمگیری را در تعداد رستورانها و فست فودها در سطح شهر رشت شاهد بوده ایم و با توجه به بالا رفتن قدرت انتخاب مشتریان برای استفاده از خدمات مختلف این رستورانها و فست فودها، رقابت فزاینده ای را در این بخش شاهد هستیم. لذا پرداختن به عواملی که می تواند در جذب و حفظ وفاداری بیشتر مشتریان این رستورانها و فست فودها موثر باشد، دارای اهمیت و مبنای بررسی تحقیق حاضر می باشد. بدین جهت با توجه به اینکه هدف تحقیق بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر وفاداری مشتری به برند در رستورانها و فست فودهای شهر رشت است، محقق به دنبال پاسخ این سوال است که آیا ارزش ویژه برند بر وفاداری به برند در رستورانها و فست فودهای شهر رشت تاثیر دارد یا خیر؟

 

 

 

 

فهرست مطالب

چکیده 1

فصل اول: کلیات تحقیق

1-1- مقدمه 3

1-2- بیان مسئله 3

1-3- چارچوب نظری تحقیق 6

1-4- اهمیت و ضرورت تحقیق 7

1-5- اهداف تحقیق 8

1-6- فرضیات تحقیق 8

1-7- تعاریف مفهومی متغیرها 9

1-8- تعریف عملیاتی متغیرهای تحقیق 11

1-9- قلمرو تحقیق 12

1-9-1- قلمرو موضوعی 12

1-9-2- قلمرو مکانی 12

1-9-3- قلمرو زمانی 12

 

 

فصل سوم: روش اجرای تحقیق

3-1- مقدمه 54

3-2- روش پژوهش 54

3-3- جامعه آماری پژوهش 55

3-4- روش نمونه گیری و حجم نمونه 55

3-4-1- نتایج آزمون بارتلت جهت دقت نمونه 56

3-5- روشهای گردآوری اطلاعات 56

3-6- پرسشنامه پژوهش 57

3-7- بررسی روایی و پایایی ابزار پژوهش 58

3-7-1- روایی پرسشنامه 58

3-7-2- پایایی پرسشنامه 58

3-8- متغیرهای پژوهش 60

3-9- روش‌های آماری تجزیه و تحلیل داده‌ها 60

3-10- جمع بندی فصل سوم 60

 

منابع و مآخذ

 

 

 

 

 

 

  • دانلود پاورپوینت بررسی کایزن (وظایف مدیریتی)

    دانلود پاورپوینت بررسی کایزن (وظایف مدیریتی) دانلود پاورپوینت بررسی کایزن (وظایف مدیریتی) رفتن به سایت اصلی  دانلود پاورپوینت بررسی کایزن (وظایف مدیریتی) این فایل در قالب فرمت Power Point قابل ویرایش ، آماده پرینت و ارائه به عنوان پروژه پایانی…

  • جزوه درس تکنولوژی و توسعه ارشد مدیریت تکنولوژی

    جزوه درس تکنولوژی و توسعه ارشد مدیریت تکنولوژی جزوه درس تکنولوژی و توسعه ارشد مدیریت تکنولوژی رفتن به سایت اصلی جزوه درس تکنولوژی و توسعه ارشد مدیریت تکنولوژی به تعداد 63 صفحه pdf دست نویس دانشجو از مباحث کلاس استاد…

  • دانلود پاورپوینت اثرات قوانین زمین شهری ایران بر وضعیت مسکن

    دانلود پاورپوینت اثرات قوانین زمین شهری ایران بر وضعیت مسکن پاورپوینت مسکن پاورپوینت زمین شهری ایران پاورپوینت سیاست های زمین شهری پاورپوینت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اثرات قوانین زمین شهری ایران بر وضعیت مسکن در قالب 30 اسلاید…

  • پاورپوینت چگونگی تعمیر و نگهداری ساختمان

    پاورپوینت چگونگی تعمیر و نگهداری ساختمان تعمیر و نگهداری ساختمان پاورپوینت پاورپوینت تعمیر و نگهداری ساختمانها تعمیر و نگهداری ساختمان ppt پاورپوینت تعمیر و نگهداری ساختمان چیست رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت چگونگی تعمیر و نگهداری ساختمان جهت رشته…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت سرمایه در گردش

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت سرمایه در گردش مبانی نظری مدیریت سرمایه در گردش ادبیات و مبانی نظری مدیریت سرمایه در گردش پیشینه تحقیق مدیریت سرمایه در گردش مدیریت سرمایه در گردش دانلود مبانی نظری مدیریت سرمایه در گردش…

  • بررسی عملکرد صندوق های سرمایه در بورس بر مبنا مولفه های متفاوت

    بررسی عملکرد صندوق های سرمایه در بورس بر مبنا مولفه های متفاوت رتبه بندی صندوق های سرمایه گذاری عملکرد صندوق های سرمایه گذاری رتبه بندی صندوق های سرمایه گذاری در بورس تهران عملکرد صندوق های سرمایه گذاری در بورس تهران…

  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه پژوهش هوش مذهبی

    فصل دوم پایان نامه و پیشینه پژوهش هوش مذهبی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه هوش مذهبی مبانی نظری هوش مذهبی پیشینه تحقیق هوش مذهبی پیشینه داخلی هوش مذهبی پیشینه خارجی هوش مذهبی پیشینه پژوهش هوش مذهبی پیشینه نظری…

  • پاورپوینت داروهای ضد التهاب غير استروئيدی و استامينوفن و NSAIDs

    پاورپوینت داروهای ضد التهاب غير استروئيدی و استامينوفن و NSAIDs رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنای با داروهای ضد التهاب غير استروئيدی و استامينوفن و NSAIDs جهت رشته داروسازی در قالب 11 اسلاید و با فرمت ppt به صورت…

  • بازتاب سلسله تیموری درنقاشیهای دیواری اوایل این دوره

    بازتاب سلسله تیموری درنقاشیهای دیواری اوایل این دوره نقاشی نقاشیهای دیواری نقش سلسله تیموری در نقاشیهای دیواری دانلود مقاله بازتاب سلسله تیموری درنقاشیهای دیواری اوایل این دوره خرید مقالات هنر و گرافیک سیستم همکاری در فروش فایل فایلینا همکاری در…

  • بررسی تاثیر قدرت های منطقه بر بحران و تحولات سوریه

    بررسی تاثیر قدرت های منطقه بر بحران و تحولات سوریه کلمات کلیدی : پایان نامه بحران سوریه پایان نامه در مورد سوریه نقش قطر در بحران سوریه نقش ترکیه در بحران سوریه نقش ایران در بحران سوریه نقش عربستان در…

  • بررسی طرح اختلاط بتن پلاستیک با استفاده از روانی بتن

    بررسی طرح اختلاط بتن پلاستیک با استفاده از روانی بتن روانی بتن بتن پلاستیک دیوار آب بند بتن پلاستیک دانلود پایان نامه طرح اختلاط بتن پلاستیک کنترول تراوش آب از پی سد روشهای اجرایی دیوارهای آب بند روش طرح اختلاط…

  • پاورپوینت آموزش تدریس علوم سوم دبستان - هر کدام جای خود ( 1) و ( 2)

    پاورپوینت آموزش تدریس علوم سوم دبستان - هر کدام جای خود ( 1) و ( 2) رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس علوم سوم دبستان - هر کدام جای خود ( 1) و ( 2) به کودکان کلاس…

  • بررسی مقایسه ای الگوهای تلفیقی جهت ارزیابی عملکرد مالی شرکت ها با روش فازی

    بررسی مقایسه ای الگوهای تلفیقی جهت ارزیابی عملکرد مالی شرکت ها با روش فازی ارزیابی عملکرد مالی شرکت ارزیابی عملکرد مالی سازمان ارزیابی عملکرد مالی شرکت ها معیارهای ارزیابی عملکرد مالی شرکتها ارزیابی عملکرد مالی با رویکرد فازی ارزیابی عملکرد…

  • پاورپوینت هک و امنیت

    پاورپوینت هک و امنیت پاورپوینت آموزش هک رایگان پاورپوینت کتاب آموزش هک پاورپوینت پکیج آموزش هک و امنیت پاورپوینت آموزش هک حرفه ای رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت هک و امنیت جهت رشته مهندسی کامپیوتر وIT در قالب 35 اسلاید…

  • مبانی نظری نقش کمی و کیفی شبکه های اجتماعی بر مشارکت سیاسی مردم

    مبانی نظری نقش کمی و کیفی شبکه های اجتماعی بر مشارکت سیاسی مردم کلمات کلیدی : عوامل موثر بر مشارکت سیاسی مردم شبکه های اجتماعی اینترنتی در ایران تعریف شبکه های اجتماعی اینترنتی تاثير شبکه هاي اجتماعی بر انتخابات ایران…

  • دانلود پاورپوینت کتاب مدیریت تعاونی ها از محمد مقدم

    دانلود پاورپوینت کتاب مدیریت تعاونی ها از محمد مقدم پاورپوینت کتاب مدیریت تعاونی ها از محمد مقدم پاورپوینت کتاب مدیریت تعاونی ها پیام نور پاورپوینت مدیریت تعاونی ها محمد شکیبا مقدم پاورپوینت جزوه مدیریت تعاونی ها رفتن به سايت اصلي…

  • بررسی حقوقی تاثیر ارزشیابی عملكرد در حقوق و مزایا کارمندان

    بررسی حقوقی تاثیر ارزشیابی عملكرد در حقوق و مزایا کارمندان سیستم همکاری در فروش فایل ارزشیابی عملكرد كاركنان جایگاه نظام ارزشیابی عملكرد در حقوق ایران دانلود پایان نامه كارشناسی ارشد رشته حقوق عمومی بررسی حقوقی تاثیر ارزشیابی عملكرد در حقوق…

  • پاورپوینت معرفی هتل هانی کیش

    پاورپوینت معرفی هتل هانی کیش پاورپوینت هتل هانی پاورپوینت هتل پاورپوینت کیش پاورپوینت هتل هانی کیش پاورپوینت درمورد هتل پاورپوینت درمورد هتل هانی کیش رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معرفی هتل هانی کیش جهت رشته معماری در قالب 18…

  • پاورپوینت آمار و آمارگیری چیست

    پاورپوینت آمار و آمارگیری چیست دانلود پاورپوینت آمار چیست پاورپوینت آمار چیست و انواع آمارگیری آمار چیست پاورپوینت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آمار چیست جهت رشته گوناگون در قالب 64 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و…

  • پرسشنامه بلوغ حرفه ای شغلی کارکنان کریتز و همکاران

    پرسشنامه بلوغ حرفه ای شغلی کارکنان کریتز و همکاران کلمات کلیدی : پرسشنامه بلوغ حرفه ای پرسشنامه بلوغ حرفه ای شغلی پرسشنامه بلوغ حرفه ای شغلی کارکنان پرسشنامه بلوغ حرفه ای کریتز و همکاران دانلود پرسشنامه بلوغ حرفه ای کریتز…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های هیجان خواهی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های هیجان خواهی مبانی نظری هیجان خواهی نظریه های هیجان خواهی چارچوب نظری هیجان خواهی فصل دوم پایان نامه هیجان خواهی دانلود مبانی نظری هیجان خواهی پیشینه هیجان خواهی پیشینه تحقیق هیجان خواهی پیشینه…

  • پرسشنامه امید به زندگی اشنایدر 1991

    پرسشنامه امید به زندگی اشنایدر 1991 کلمات کلیدی : پرسشنامه امید به زندگی پرسشنامه امید به زندگی اشنایدر پرسشنامه امید به زندگی سالمندان پرسشنامه امید به زندگی کودکان پرسشنامه در مورد امید به زندگی پرسشنامه ی امید به زندگی اشنایدر…

  • پروپوزال تحلیل محتوای کتاب دین و زندگی سال اول دبیرستان

    پروپوزال تحلیل محتوای کتاب دین و زندگی سال اول دبیرستان پروپوزال تحلیل محتوای کتاب دین و زندگی تحلیل محتوای کتاب درسی دین و زندگی پروپوزال تحلیل محتوای کتاب دین و زندگی 1 پروپوزال تحلیل محتوای کتاب دین و زندگی دهم…

  • بررسی رفتار ستونهای مشبک بست دار تحت بارگذاری جانبی

    بررسی رفتار ستونهای مشبک بست دار تحت بارگذاری جانبی بارگذاری جانبی رفتار هیسترزیس ستونهای مشبک بست دار بررسی رفتار ستونهای مشبک بست دار تحت بارگذاری جانبی رفتار هیسترزیس ستون بست دار دانلود مقالات عمران دانلود مقالات رشته عمران رفتن به…

  • بیع زمانی

    بیع زمانی بیع بیع زمانی تایم شر ویژگیهای اساسی عقد بیع دانلود مقاله بیع زمانی دانلود مقاله رشته حقوق رفتن به سایت اصلی بیع زمانی   بیع زمانی اصطلاح بیع زمانی به نوع خاصی از انتقال مالكیت اطلاق می‌شود كه…

  • دانلود تحقیق هیجانات با فرمت ورد

    دانلود تحقیق هیجانات با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی هیجانات با فرمت docx در قالب 44 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد       فهرست مطالب 2-1-…

  • بررسی ماکارونی در ایران و فرآورده های آن

    بررسی ماکارونی در ایران و فرآورده های آن ماکارونی پیشینه ماکارونی ماکارونی در ایران فرآورده های ماکارونی بررسی ماکارونی در ایران و فرآورده های آن دانلود پاورپوینت ماکارونی دانلود پاورپوینت ماکارونی در ایران دانلود پاورپوینت رشته صنایع غذایی رفتن به…

  • دانلود پاورپوینت کتاب تاریخ عقاید سیاسی دکتر ابوالقاسم طاهری

    دانلود پاورپوینت کتاب تاریخ عقاید سیاسی دکتر ابوالقاسم طاهری پاورپوینت کتاب تاریخ عقاید سیاسی پاورپوینت تاریخ عقاید سیاسی از افلاطون تا هابرماس پاورپوینت تاریخ عقاید سیاسی ابوالقاسم طاهری پاورپوینت کتاب تاریخ عقاید سیاسی پیام نور پاورپوینت کتاب تاریخ عقاید سیاسی…

  • بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و استقرار مدیریت دانش در شهرداری منطقه 17 تهران

    بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و استقرار مدیریت دانش در شهرداری منطقه 17 تهران رابطه فرهنگ سازمانی و مدیریت دانش رابطه فرهنگ سازمانی و استقرار مدیریت دانش بررسی استقرار مدیریت دانش در شهرداری تهران بررسی فرهنگ سازمانی در شهرداری تهران…

  • پرسشنامه بررسی دیدگاه کارکنان در خصوص عوامل درون سازمانی موثر بر افزایش بهره وری نیروی انسانی در بیمارستان تامین اجتماعی شازند

    پرسشنامه بررسی دیدگاه کارکنان در خصوص عوامل درون سازمانی موثر بر افزایش بهره وری نیروی انسانی در بیمارستان تامین اجتماعی شازند پرسشنامه افزایش بهره وری پرسشنامه بهره وری نیروی انسانی پرسشنامه افزایش بهره وری نیروی انسانی پرسشنامه عوامل درون سازمانی…

  • لزوم پیاده سازی ERP در سازمان و علل موفقیت و یا شکست آن

    لزوم پیاده سازی ERP در سازمان و علل موفقیت و یا شکست آن پیاده سازی erp در سازمان مراحل پیاده سازی erp لزوم پیاده سازی ERP در سازمان علل موفقیت ERP در سازمان علل شکست ERP در سازمان اجرای سیستمهای…

  • دانلود پاورپوینت تکانه زاویه ای

    دانلود پاورپوینت تکانه زاویه ای پاورپوینت تکانه زاویه ای پاورپوینت تکانه زاویه ای مداری پاورپوینت تکانه زاویه ای الکترون پاوزپوینت تکانه زاویه ای در کوانتوم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تکانه زاویه ای جهت رشته ریاضی فیزیک در قالب…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش رابطه تسهیم دانش با عملکرد شغلی کارکنان

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش رابطه تسهیم دانش با عملکرد شغلی کارکنان مبانی نظری تسهیم دانش دانلود مبانی نظری تسهیم دانش مبانی نظری عملکرد شغلی دانلود مبانی نظری عملکرد شغلی پیشینه تحقیق تسهیم دانش پیشینه تحقیق عملکرد شغلی فصل دوم…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدل های ارزیابی عملکرد کارکنان 110 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدل های ارزیابی عملکرد کارکنان 110 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری ارزیابی عملکرد پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد مبانی نظری ارزیابی عملکرد کارکنان پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد کارکنان مبانی نظری مدل های ارزیابی عملکرد کارکنان…

  • جایگاه مصلحت در قانونگذاری

    جایگاه مصلحت در قانونگذاری جایگاه مصلحت در تقنین قوانین جایگاه مصلحت در قانونگذاری دانلود پایان نامه مصلحت حقوق كیفری در پرتو مصلحت جرم انگاری از دیدگاه اسلام دیدگاههای مختلف در خصوص تعیین مجازات دانلود پرووژه مصلحت در حقوق کیفری رفتن…