پرسشنامه ارائه مدل ارزیابی عملکرد شعب بیمه با الگوی تلفیقی کارت امتیازی متوازن و مدل تاپسیس TOPSIS

پرسشنامه ارائه مدل ارزیابی عملکرد شعب بیمه با الگوی تلفیقی کارت امتیازی متوازن و مدل تاپسیس TOPSIS

پرسشنامه ارزیابی عملکرد سازمان
پرسشنامه ارزیابی عملکرد سازمانی
دانلود پرسشنامه ارزیابی عملکرد سازمان
پرسشنامه ارزیابی و تحلیل مدیریت عملکرد سازمان ها
پرسشنامه ارزیابی اثربخشی سیستم مدیریت عملکرد در سازمان
پرسشنامه رتبه بندی شعب بیمه کارآفرین
پرسشنامه ارزیابی عملکرد شرکت بیمه
طرّاحی مدل ارزیابی عملکرد شعب بیمه

رفتن به سایت اصلی

دانلود پرسشنامه پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مديريت بازرگانی

پرسشنامه ارائه مدل ارزیابی عملکرد شعب بیمه با الگوی تلفیقی کارت امتیازی متوازن و مدل تاپسیس TOPSIS

 

 

 

هدف از این پژوهش ارائه مدل ارزیابی عملکرد شعب بیمه با الگوی تلفیقی کارت امتیازی متوازن و مدل تاپسیس TOPSIS بصورت جامع و کامل و با منابع جدید می باشد.

 

 

 

پرسشنامه دارای 44 سوال می باشد.

 

 

فرآيند تحقيق:تحقیق حاضر تحت عنوان رتبه بندی شعب بیمه کارآفرین بر اساس مدل ارزیابی متوازن (BSC) با استفاده از تکنیک TOPSIS می باشد. این پژوهش درصدد شناسایی و مقایسه عوامل مؤثر بر رتبه بندی شعب شرکت های بیمه می باشد. در مراحل اولیّه مطالعه و تحقیقات انجام گرفته پس از شناسائی شاخص های ارزیابی عملکرد در زمینه رتبه بندی شعب شرکت های بیمه، انواع مدل های ارزیابی عملکرد مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت با جمع بندی مدل های مطرح در پیشینه تحقیق و به خصوص با الهام از ارزیابی عملکرد متوازن (BSC) مدل رتبه بندی شعب بیمه ای ارائه گردید. این مدل شامل چهار بعد اصلی مالی، مشتری، فرآیندهای داخلی و رشد و یادگیری می باشد، که شاخص ها در هر یک از ابعاد دسته بندی گردیدند. سپس در این مطالعه محقّق با استفاده از اسناد آماری و پرسشنامه میزان اهمیّت شاخص ها و ابعاد مدل را با استفاده از نظر خبرگان مورد سنجش قرار داده و در نهایت با استفاده از تکنیک TOPSIS به رتبه بندی شعب بیمه پرداخته شد. در نهایت با استفاده از آزمون های آماری مناسب به بررسی فرضیه های پژوهش پرداخته شد و نتایج ذیل حاصل گردید.

 

 

 

 

 

 

 

– ابزار تحقیق:
ابزار جمع آوری اطلاعات، وسیله ای است که به پژوهشگران کمک می نماید تا اطلاعات لازم را جمع آوری و ثبت نماید (طبری، 1387، ص 18).
 پرسشنامه[1]یکی از ابزارهای رایج تحقیق در گردآوری اطلاعات میدانی می باشد. در تحقیقات توصیفی و نیز تحقیقاتی که از گستره جغرافیایی وسیعی برخوردار  باشند یا افراد جامعه آماری و نمونه آن زیاد باشند، معمولاً از روش پرسشنامه استفاده می شود (حافظ نیا، 1383 ص 179). پرسشنامه مجموعه ای از سؤال هاست که پاسخ دهنده با ملاحظه آنها پاسخ های لازم را ارائه می دهد. این پاسخ ها داده های مورد نیاز پژوهشگر را تشکیل می دهند. سؤال های پرسشنامه را نوعی محرک-پاسخ می توان محسوب کرد. از طریق سؤال های پرسشنامه می توان دانش، علائق، نگرش و عقاید فرد را مورد ارزیابی قرار داد، به تجربیات قبلی افراد پی برده و از آنچه در حال حاضر انجام می دهند آگاهی یافت (سرمد و همکاران، 1386).

در طراحی پرسشنامه از مقیاس لیکرت[2]، یک مقیاس فاصله است که از تعدادی عبارت و گزینه های جوابیه تشکیل یافته است. گزینه های جوابیه در این مقیاس، معمولاً نشانگر میزان موفقیت یا مخالفت پاسخگو نسبت به یک موضوع یا مفهوم معینی، اعم مثبت یا منفی است. دراین مقیاس 5 گزینه مختلف از خیلی کم تا خیلی زیاد وجود دارد. امتیازها و ارزش های عددی گزینه ها را طوری تعیین می کنیم که امتیاز یک تا پنج به گزینه خیلی کم تا خیلی زیاد مربوط شود (ساده، 1375، ص 116-115).

پرسشنامه تحقیق حاضر شامل دو بخش؛ الف) سؤالات جمعیت شناختی و ب) تبیین مدل می باشد.
بخش سؤالات جمعیت شناختی سؤالاتی نظیر نام ونام خانوادگی، عنوان شغلی در صنعت بیمه، میزان تحصیلات، سنوات خدمت در صنعت بیمه، سابقه مدیریت در صنعت بیمه، شماره تماس و آدرس ایمیل تشکیل شده است. در بخش تبیین مدل بعد از معرفی چار چوب کلی مدل تحقیق، جدول سؤالات در خصوص بررسی میزان اهمیت شاخص ها در ارزیابی شعب شرکت های بیمه ارائه شده است.
چارچوب کلی مدل تحقیق در پرسشنامه شامل ابعاد چهارگانه مدل ارزیابی عملکرد متوازن و در قالب 11 عامل می باشد. بعد از معرفی مدل کلی تحقیق تعداد 48 شاخص، در قالب 48 سؤال در خصوص بررسی میزان اهمیّت شاخص ها در ارزیابی شعب شرکت های بیمه ارائه شده است.

 

 

3-6- روایی و پایایی ابزار اندازه گیری: 
3-6-1- روايي[3] ابزار اندازه گيري:
اين واژه كه به اعتبار اندازه گيري نيز معروف مي باشد، معرف درجه اي است كه يك وسيله اندازه گيري مي تواند يك متغير را بر اساس تعريفي خاص سنجش كند، به عبارت ديگر؛ درجه مثبت بودن پاسخ به اين سوال را كه « آيا وسيله سنجش، فقط همان چيزي را كه مي خواهيم اندازه گيري كنيم را مورد سنجش قرار مي دهد يا خير؟» مشخص مي كند.
اعتبار انواع مختلفي دارد كه در اين تحقيق به اعتبار نظري ( قضاوتي) تحقيق اشاره مي شود. ميزان اعتبار نظري، بر اساس نظر افراد مطلع و دست اندركار را بدون مراجعه به معيار و ضوابط خاص، تعيين مي گردد. به عبارت ديگر فرد مشخص، نظر مي دهد كه محتواي آزمون همان چيزي را كه عنوان بيان مي دارد، اندازه مي گيرد (ظهوری، 1387، ص 127).
در تحقيق حاضر با توجه به اينكه شاخص هاي مورد استفاده در اين تحقيق بر مبناي مطالعه ادبيات موضوع استخراج شده و سپس با استفاده از نظرات و قضاوت كارشناسان و خبرگان صنعت بيمه شاخص هاي مورد نياز تعيين و نهايي شدند. بنابراين مي توان ادعا نمود كه احتمال خطا در اين زمينه كمتر بوده و پرسشنامه از روايي بالايي برخوردار مي باشد.

 

 

 

3-6-2- پايايي (قابليت اعتماد)[4] ابزار اندازه گيري:
مقصود از پايايي آن است كه اگر ابزار اندازه گيري را در يك فاصله زماني كوتاه، چندين بار و به يك گروه واحدي از افراد بدهيم نتايج حاصل از آن ابزار اندازه گيري نزديك بهم باشد.
به عبارت ديگر ابزار پايا یا معتبر ابزاری است که از خاصیت و سنجش نتایج یکسان برخوردار باشد (حافظ نیا، 1383، ص 155).

 

انواع پايايي عبارتند از :

 

الف- ثبات          ب- سازگاري
الف- ثبات : يكساني نتايج كل اندازه آزمودني ها در اندازه گيري هاي متعدد است. ثبات به دو نوع داخلي (دروني) و خارجي (بيروني) تقسيم مي شود.
 منظور از ثبات داخلي، يكساني اندازه ها در آزمون هاي متعدد، با يك وسيله اندازه گيري است. ولي در ثبات خارجي، هدف يكساني اندازه ها در آزمون هاي مكرر با چند آزمون كننده يا چند ابزار اندازه گيري هم قوه و مشابه است كه همتا (موازي) ناميده مي شود.
ب- سازگاري: يكساني اجزاي اندازه صفت در آزمودني ها، در اندازه گيري هاي متعدد است. تبعيت همبستگي اندازه هاي حاصل شده از اجزاي صفت در آزمودني ها، از همبستگي مشخص شده در تعريف براي اندازه اجزا مي باشد. 

 

 

 براي اندازه گيري پايايي، از شاخصي به نام ضريب پايايي[5] استفاده مي كنيم. ضريب همبستگي بين اندازه هاي نتايج اندازه گيري مكرر با يك وسيله اندازه گيري در شرايط يكسان، نشان دهنده درجه پايايي اندازه گيري آن وسيله اندازه گيري است. كميت ضريب پايايي به طور معمول بين صفر تا يك تغيير مي كند (ظهوری، 1387، ص 136-135).از آنجا که در تحقیق حاضر نمی توانستیم از آزمون مجدد یا آزمون همتا استفاده کنیم، فلذا از محاسبه ضریب پایایی در مورد ثبات چشم پوشی کردیم، اما در مورد سازگاری می توانستیم از دو روش جهت اندازه گیری ضریب پایایی استفاده کنیم که از روش دو نیم کردن (تنصیف) صرف نظر کرده و روش سازگاری درونی را مورد بررسی قرار دادیم. جهت ضریب پایایی در این روش از روش آلفای کرونباخ یا نگرش سنج استفاده شد.

 

 

روش آلفای کرونباخ توسط 3 دانشمند به نام های کرونباخ، راجار اتنام و گلیرز مطالعه و ارائه شد ولی فقط به نام کرونباخ مشهور می باشد و در آن علاوه بر آن که شاخصی برای ثبات اندازه های حاصله از گروه ها و افراد به دست می آید، قابلیت تعمیم این اندازه به سایر اندازه ها نیز معین می گردد. در اين روش از تجزيه واريانس استفاده مي‎شود (پیشین، 1387، ص 145-142). سؤالاتي كه در آزمون‎ها به كار گرفته شده‎اند، داراي بيش از دو گزينه‎اند و فرمول آن به شرح زير است:
 

در فرمول بالا، K معرف تعداد سؤالات (آزمون‎ها) و   واريانس کل آزمودني‎ها به سؤال K است كه از فرمول زير به دست مي‎آيد:
 

 ، ارزش عددي گزينه انتخابي آزمودني I، در سؤال (K) است.   واريانس جمع نمرات هر آزمودني، در همه سؤالات است كه از فرمول زير به دست مي‎آيد:

 
در این پژوهش برای محاسبه ضریب آلفای کرونباخ تعداد 110 پرسشنامه توزیع که پس از دریافت تعداد 97 پرسشنامه جمع آوری و مورد استفاده گردید. سپس از داده های موجود با استفاده از نرم افزار spss ضریب آلفای کرونباخ برای هر یک از معیارهای چهار گانه پرسش نامه به صورت جداگانه محاسبه گردید که نتایج محاسبه آلفای کرونباخ در هر گروه در جدول (3-1) آمده است.       

                    

جدول(3-1) ضرایب آلفای کرونباخ
ابعاد    تعداد متغیر ها (سؤالات)    آلفای کرونباخ
بعد مالی    9    86/0
بعد مشتری    11    87/0
بعد فرآیندهای داخلی    19    92/0
بعد رشد و یادگیری    9    85/0

 

 

  • دانلود پاورپوینت اصول و روش کار تیمی

    دانلود پاورپوینت اصول و روش کار تیمی پاورپوینت کار تیمی پاورپوینت اصول کار گروهی پاورپوینت روش کار تیمی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اصول و روش کار تیمی جهت رشته مدیریت در 25 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت…

  • چالشهای سازمانی و تجزیه و تحلیل شغلی

    چالشهای سازمانی و تجزیه و تحلیل شغلی چالشهای سازمانی مدیریت منابع انسانی تجزیه و تحلیل شغلی عملكرد شغلی در سازمان مدیریت منابع انسانی در سازمانها دانلود پایان نامه کارشناسی رشته مدیریت چالشهای سازمانی و تجزیه و تحلیل شغلی دانلود پایان…

  • پاورپوینت و ارائه کامل فرآیند دمش و انواع آن

    پاورپوینت و ارائه کامل فرآیند دمش و انواع آن انواع دمش فرآیند دمش ساختار دمش دانلود پاورپوینت فیزیک خرید پاورپوینت فیزیک پاورپوینت فیزیک دانلود پاورپوینت رشته فیزیک سایت دانلود پاورپوینت فیزیک سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل…

  • دلایل پذیرش و عدم پذیرش مسئولیت کیفری اشخاص حقوقی

    دلایل پذیرش و عدم پذیرش مسئولیت کیفری اشخاص حقوقی شخص حقوقی سابقه شخص حقوقی مسئولیت کیفری اشخاص حقوقی سابقه شخصیت حقوقی در ایران تحقیق در مورد مسئولیت کیفری اشخاص حقوقی پایان نامه مسئولیت کیفری اشخاص حقوقی دلایل پذیرش مسئولیت کیفری…

  • پاورپوینت مطالعات و استانداردهای اماکن ورزشی

    پاورپوینت مطالعات و استانداردهای اماکن ورزشی پاورپوینت ضوابط و استانداردهای طراحی مجموعه ورزشی پاورپوینت ضوابط طراحی سالن ورزشی سرپوشیده رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مطالعات و استانداردهای اماکن ورزشی جهت رشته معماری در قالب 48 اسلاید و با فرمت…

  • تبیین رابطه بین اهرم اقتصادی و نسبت های ارزش بازار به ارزش دفتری (M/B) و قیمت به سود (P/E) در صنایع فعال بورس اوراق بهادار تهران

    تبیین رابطه بین اهرم اقتصادی و نسبت های ارزش بازار به ارزش دفتری (M/B) و قیمت به سود (P/E) در صنایع فعال بورس اوراق بهادار تهران ارزش بازار به سود هر سهم ارزش بازار به ارزش دفتری اهرم اقتصادی تبیین…

  • پاورپوینت آشنایی با آناتومی اسکلت های بدن انسان

    پاورپوینت آشنایی با آناتومی اسکلت های بدن انسان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با آناتومی اسکلت های بدن انسان جهت رشته پزشکی در قالب 92 اسلايد و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابليت…

  • پاورپوینت آشنایی با مديريت زنجیره تامين جهانی

    پاورپوینت آشنایی با مديريت زنجیره تامين جهانی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با مديريت زنجیره تأمين جهانی جهت رشته مدیریت در قالب 22 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • دانلود پاورپوینت کتاب شیوه ارائه مطالب از احمد فراهی

    دانلود پاورپوینت کتاب شیوه ارائه مطالب از احمد فراهی پاورپوینت کتاب شیوه ارائه مطالب احمد فراهی پاورپوینت خلاصه کتاب شیوه ارائه مطالب رانکوهی پاورپوینت کتاب شیوه ارائه مطالب رانکوهی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کتاب شیوه ارائه مطالب از…

  • Segmentation سریع تصویر با استفاده از شبكه فازی هاپفیلد

    Segmentation سریع تصویر با استفاده از شبكه فازی هاپفیلد تصویر Segmentation خوشه بندی فازی Cمیانگین فازی شبكه عصبی هاپفیلد رفتن به سایت اصلی

  • پرسشنامه استاندارد رغبت سنج شغلی جان هالند با روایی و پایایی

    پرسشنامه استاندارد رغبت سنج شغلی جان هالند با روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه رغبت شغلی پرسشنامه رغبت شغلی هالند پرسشنامه رغبت سنج شغلی هالند پرسشنامه رغبت سنجی شغلی پرسشنامه رغبت سنج تحصیلی شغلی هالند پرسشنامه رغبت سنج شغلی…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی کیفیت سود

    ادبیات نظری و پیشینه تجربی کیفیت سود کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه کیفیت سود مبانی نظری کیفیت سود پیشینه تحقیق کیفیت سود پیشینه داخلی کیفیت سود پیشینه خارجی کیفیت سود پیشینه پژوهش کیفیت سود پیشینه نظری کیفیت سود…

  • پرسشنامه استاندارد سنجش سرمایه روان شناختی

    پرسشنامه استاندارد سنجش سرمایه روان شناختی پرسشنامه سرمایه روانشناختی لوتانز دانلود پرسشنامه سرمایه روانشناختی لوتانز روایی و پایایی پرسشنامه سرمایه روانشناختی لوتانز پرسشنامه سرمایه روانشناختی لوتانز 2007 نمره گذاری پرسشنامه سرمایه روانشناختی لوتانز پرسشنامه سرمایه روانشناختی لوتانز و همکاران دانلود…

  • مدل های پنج عاملی شخصیت و عوامل تاثیر در پیدایش آنها

    مدل های پنج عاملی شخصیت و عوامل تاثیر در پیدایش آنها رویکردهای شخصیت مدل پنج عاملی شخصیت انواع نظریه های شخصیت ابعاد و مولفه های شخصیت رویکردهای روانشناسی شخصیت رويکردهاي مختلف به مطالعه شخصيت مدل های مبتنی بر بر تحلیل…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اضطراب بدنی 39 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق اضطراب بدنی 39 صفحه فصل دوم پایان نامه اضطراب بدنی مبانی نظری اضطراب بدنی پیشینه تحقیق اضطراب بدنی پیشینه داخلی اضطراب بدنی پیشینه خارجی اضطراب بدنی پیشینه پژوهش اضطراب بدنی پیشینه نظری اضطراب بدنی ادبیات…

  • پاورپوینت بازاریابی رابطه مند

    پاورپوینت بازاریابی رابطه مند کلمات کلیدی : پاورپوینت بازاریابی رابطه مند تحقیق بازاریابی رابطه مند بازاریابی رابطه مند مقاله بازاریابی رابطه مند تعریف بازاریابی رابطه مند دلایل پیدایش بازاریابی رابطه مند اهمیت مشتری در بازاریابی رابطه مند بازاریابی رابطه مند،تهاجمی…

  • پاورپوینت بانکداری اسلامی 55 اسلاید

    پاورپوینت بانکداری اسلامی 55 اسلاید دانلود پاورپوینت بانکداری اسلامی پاورپوینت درباره بانکداری اسلامی پاورپوینت در مورد بانکداری اسلامی پاورپوینت روش های تامین مالی در بانکداری اسلامی پاورپوینت تفاوتهای بانکداری اسلامی با بانکداری غربی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بانکداری…

  • پاورپوینت ریزمغذی ها

    پاورپوینت ریزمغذی ها دانلود پاورپوینت ریزمغذی ها پاورپوینت ریزمغذی ها پاورپوینت درمورد ریزمغذی ها ریزمغذی ها چه چیزهایی هستند؟ رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ریزمغذی ها جهت رشته ی تغذیه در قالب 44  اسلاید و با فرمت pptx به…

  • دانلود تحقیق درباره دلبستگی word

    دانلود تحقیق درباره دلبستگی word رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی دلبستگی با فرمت docx در قالب 63 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد       فهرست مطالب دلبستگی60 2-2-13-…

  • پاورپوینت پدیده طبیعی سیل و راهکارهایی برای پیشگیری و مدیریت آن

    پاورپوینت پدیده طبیعی سیل و راهکارهایی برای پیشگیری و مدیریت آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت پدیده طبیعی سیل و راهکارهایی برای پیشگیری و مدیریت آن جهت رشته زمین شناسی در 34 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل…

  • پایان نامه کارشناسی پژوهشگری با عنوان بررسی عوامل موثر بر مشارکت سیاسی زنان

    پایان نامه کارشناسی پژوهشگری با عنوان بررسی عوامل موثر بر مشارکت سیاسی زنان مشارکت سیاسی قدرت سیاسی زنان الگوهای رفتار سیاسی زنان مشارکت سیاسی زنان مشارکت سیاسی زنان در ایران بررسی عوامل موثر بر مشارکت سیاسی زنان تاریخچه مشارکت سیاسی…

  • بررسی نظریه های هوش سازمانی و ارائه راهکاری جهت استقرار آن در سازمان

    بررسی نظریه های هوش سازمانی و ارائه راهکاری جهت استقرار آن در سازمان کلمات کلیدی : ابعاد هوش سازمانی پایان نامه هوش سازمانی مولفه های هوش سازمانی انواع هوش و مولفه های آن نظریه های هوش سازمانی مدل های هوش…

  • دانلود تحقیق درباره بیماری سرطان word

    دانلود تحقیق درباره بیماری سرطان word رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی بیماری سرطان با فرمت docx در قالب 31 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد       فهرست مطالب…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق هزینه یابی بر مبنای فعالیت در بیمارستان

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق هزینه یابی بر مبنای فعالیت در بیمارستان مبانی نظری هزینه یابی بر مبنای فعالیت در بیمارستان دانلود مبانی نظری هزینه یابی بر مبنای فعالیت در بیمارستان پیشینه تحقیق هزینه یابی بر مبنای فعالیت در بیمارستان…

  • گذری بر فرهنگ هند و ارتباط آن با ایران

    گذری بر فرهنگ هند و ارتباط آن با ایران فرهنگ هند زیباشناختی در هنر جلوه هایی از هنر ایران در هند گذری بر فرهنگ هند و ارتباط آن با ایران دانلود مقالات هنر دانلود مقالات رشته هنر رفتن به سایت…

  • دانلود کارآموزی شبکه های کامپیوتری و پیاده سازی دایرکتوری

    دانلود کارآموزی شبکه های کامپیوتری و پیاده سازی دایرکتوری دانلود کارآموزی شبکه های بی سیم دانلود کارآموزی شبکه های کامپیوتری دانلود کارآموزی پیاده سازی سرویسهای دایرکتوری دانلود کارآموزی شبکه های کامپیوتری و پیاده سازی دایرکتوری دانلود کارآموزی رشته کامپیوتر دانلود…

  • مبانی نظری مسئولیت کیفری اشخاص حقوقی در قانون مجازات اسلامی جدید 1392

    مبانی نظری مسئولیت کیفری اشخاص حقوقی در قانون مجازات اسلامی جدید 1392 مسئولیت کیفری اشخاص حقوقی مبانی نظری مسئولیت کیفری اشخاص حقوقی شرایط مسئولیت کیفری اشخاص حقوقی دگرگونی های مسئولیت کیفری اشخاص حقوقی مسئولیت کیفری اشخاص حقوقی در قانون جدید…

  • پاورپوینت توزیع فیزیکی کالا برای مشتریان

    پاورپوینت توزیع فیزیکی کالا برای مشتریان پاورپوینت توزیع کالا و خدمات چیست پاورپوینت معنی توزیع پاورپوینت توزیع و پخش پاورپوینت روش های نوین توزیع کالا رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت توزیع فیزیکی کالا برای مشتریان جهت رشته مدیریت در…

  • پروپوزال ارزیابی ارتباط اخلاق ترافیک شهروندی و تخلفات رانندگی

    پروپوزال ارزیابی ارتباط اخلاق ترافیک شهروندی و تخلفات رانندگی اخلاق شهروندی اخلاق ترافیک شهروندی پروپوزال میزان تخلفات رانندگی پروپوزال اخلاق شهروندی پروپوزال اخلاق ترافیک شهروندی اخلاق ترافیك شهروندان اخلاق ترافیك شهروندی در بین رانندگان شهری عوامل موثر بر اخلاق ترافیك…

  • دانلود پایان نامه در مورد طراحی لباس

    دانلود پایان نامه در مورد طراحی لباس کلمات کلیدی : پروژه طراحی لباس پایان نامه طراحی لباس پایان نامه رشته طراحی لباس دانلود پایان نامه طراحی لباس نمونه پایان نامه طراحی لباس پایان نامه طراحی پارچه و لباس پایان نامه…

  • عوامل موثر بر رضایت تحصیلی دانشجویان از یادگیری الکترونیکی

    عوامل موثر بر رضایت تحصیلی دانشجویان از یادگیری الکترونیکی رضایت تحصیلی دانشجویان تحقیق در مورد رضایت تحصیلی عوامل موثر بر رضایت تحصیلی دانشجویان عوامل موثر بر رضایت از یادگیری الکترونیکی رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق عوامل موثر بر…

  • ابعاد و مولفه های مدیریت ارتباط با مشتری و عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی استراتژی CRM

    ابعاد و مولفه های مدیریت ارتباط با مشتری و عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی استراتژی CRM مولفه های مدیریت ارتباط با مشتری مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی CRM عوامل کلیدی…

  • پاورپوینت تهویه و سرمایش و کاربردهای تبرید

    پاورپوینت تهویه و سرمایش و کاربردهای تبرید پاورپوینت وسایل گرمایشی و سرمایشی پاورپوینت فن گرمایشی و سرمایشی پاورپوینت تهویه پاورپوینت سرمایش پاورپوینت کاربردهای تبرید پاورپوینت تبرید رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تهویه و سرمایش و کاربردهای تبرید جهت رشته…

  • فصل دوم پایان نامه بازاریابی اینترنتی

    فصل دوم پایان نامه بازاریابی اینترنتی کلمات کلیدی : مبانی نظری بازاریابی اینترنتی پیشینه تحقیق بازاریابی اینترنتی پیشینه داخلی بازاریابی اینترنتی پیشینه خارجی بازاریابی اینترنتی پیشینه پژوهش بازاریابی اینترنتی پیشینه نظری بازاریابی اینترنتی ادبیات نظری بازاریابی اینترنتی چارچوب نظری بازاریابی…

  • پاورپوینت شبکهای حسگر بی‌ سیم

    پاورپوینت شبکهای حسگر بی‌ سیم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت شبکه‌های حسگر بی‌ سیم جهت رشته کامپیوتر در قالب 31 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       شبکه‌های بی‌سیم متداول…