مبانی نظری و پیشینه تحقیق یادگیری مادام العمر

مبانی نظری و پیشینه تحقیق یادگیری مادام العمر

مبانی نظری یادگیری مادام العمر
دانلود مبانی نظری یادگیری مادام العمر
پیشینه تحقیق یادگیری مادام العمر
ادبیات نظری یادگیری مادام العمر
فصل دوم پایان نامه یادگیری مادام العمر
مبانی نظری و پیشینه تحقیق یادگیری مادام العمر
ادبیات و مبانی نظری یادگیری مادام العمر

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری پایان نامه رشته مدیریت آموزشی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق یادگیری مادام العمر

 

 

 

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

توضیحات:

فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

 

همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه

 

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

 

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

 

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

 

منبع :    انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

 

نوع فایل:     WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

 

بدون هیچ تگ و تبلیغات، قابلیت پرینت دارد

 

 منبع:فروشگاه ساز فایلینا

 

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

 

 

 

 

 

 

2-2-3- یادگیری مادام العمر 

2-2-3-1-ابعاد یادگیری 

رابرت مارزانو(1997)،  پیشگام طرح الگوی ابعاد یادگیری،  بر این باور است كه راهبردهای پیشنهادی در مورد هر یك از ابعاد یادگیری،  برای ساماندهی یادگیری یادگیرندگان پیش دبستانی تا پایان دوره متوسطه قابل استفاده اند.  رادمنش (1382) به ویژگی های این ابعاد پرداخته است :

 

نگرش و ادراكات :

 نگرش ها و ادراكات،  تجربه روزانه ما را تعیین می كنند.  برخی نگرش ها به صورت مثبت و برخی دیگر به صورت منفی بر یادگیری اثر می گذارند.  نگرش های مثبت،  یادگیری را ارتقا می دهند و نگرش های منفی سبب افت یا كاهش یادگیری می شوند.  معلمان موفق و اثر گذار،  به نگرش های موجود یادگیرنده توجه نشان می دهند و درسهای خود را به منظور پرورش نگرش ها و ادراك مثبت در او تنظیم می كنند.  ایجاد نگرش مثبت نسبت به فضای كلاس و تكالیفی كه به یادگیرنده محول می شود،  اساس بعد یكم یادگیری را تشكیل می دهند.  دانش آموز نیاز دارد از سوی معلم و همكلاسی های خود پذیرفته شود.  برقراری ارتباط با دانش آموز،  گفت و گوی غیر رسمی و دوستانه با او درباره علایقی كه دارد و بها دادن به خواست های او،  زمینه دستیابی به مقاصد بعد یكم یادگیری یا بعد نگرش و ادراكات را فراهم می سازد.  

 

حتی با تماس چشمی ساده،  با هركدام از دانش آموزان می توان در ایجاد فضای مثبت كلاس تأثیر گذاشت.  شایسته است،  معلم به تفاوت های فردی دانش آموزان،  توجه خاص نشان دهد.  در این صورت،  دانش آموزان احساس راحتی و ایمنی را در كلاس درس تجربه می كنند.  این آسایش و ایمنی باید در همه زمینه های جسمانی،  روانی،  ارتباطی،  تعاملی و . . .  ایجاد شود.  كمك به دانش آموزان برای پرورش نگرش مثبت در آن ها بر ارائه درس به آنان اولویت دارد.  ایجاد حس و تجربه ایمنی در جریان تحصیل،  نخستین گام تداوم موفقیت در پرورش نگرش مثبت در دانش آموزان است.  دانش آموزان باید احساس كنند،  می توانند از عهده تكالیف تعیین شده بر آیند.  معلم با تدارك بازخورد یا اطلاعات مربوط به نحوه عمل دانش آموزان،  میتواند بر تفكر آنان اثر مطلوبی بگذارد و آنان را به ادامه كار ترغیب كند.  تدریس و استفاده از گفتارهای مثبت و همچنین تقسیم تكالیف به چند بخش ساده تر،  به دانش آموزان این اطمینان را می بخشد كه قابلیت و توانایی انجام تكالیف را دارند.  

 

 

كسب و تلفیق دانش : امكان دارد برخی بر این باور باشند كه یادگیری ،  فرآیند انفعالی دریافت اطلاعات است.  از این چشم انداز،  تدریس را باید فرآیند انتقال دانسته ها به یادگیرندگان تعریف كرد.  در چنین فرآیندی،  معلم از دانش آموزی به دانش آموز دیگر سر می زند و ذهن یا مغز او را از اطلاعات مربوط به درس آكنده می كند.  وقتی یك درس به خوبی تدریس شد،  همه دانش آموزان دانشی همسان پیدا خواهد كرد.  اما،  دیدگاه جدیدی نیز درباره یادگیری به وجود آمده است.  این دیدگاه جدید بر مبنای تحقیقات و نظریه های روان شناسی شناختی بنا شده است.  روان شناسان شناختی یادگیری را فرآیند تعاملی ساخت معنا از سوی یادگیرنده می دانند.  ساخت معنا بر مبنای اطلاعات دریافتی از موقعیت های یادگیری و ایجاد ارتباط بین این اطلاعات با اطلاعات پیشین،  برای تولید دانشی جدید،  صورت می گیرد.  پیش دانسته ها و تجربه های قبلی ذخیره شده در حافظه بلند مدت،  می توانند در موقعیت جدید یادگیری به صورت تعاملی عمل كنند. 

 

 پیوند زدن دانش قبلی با آنچه می آموزیم،  از جمله فعالیت های فكری است كه هنگام كسب دانش جدید به كار گرفته می شود.  وقتی درك اولیه ای از اطلاعات داریم،  امكان شكل دهی به آنها فراهم می شود.  اما دریافت اولیه از اطلاعات،  به ندرت كاملاً درست یا كامل است،  از این رو،  برای درك و فهم درست و كامل اطلاعات،  باید بارها آنها را بررسی كرد،  بسط داد و كارایی آن ها را سنجید.  اگر یادگیرنده ای درگیر چنین فرآیندی نشود و شخصاً به سازماندهی اطلاعات و شكل دهی به فرایند یاد گیری نپردازد،  درك  و فهم او غالباً ضعیف و حتی ناصحیح باقی خواهد ماند.  روشن است كه پیوند دادن پیش دانسته ها با اطلاعات جدید كافی نیست.  یادگیری اثربخش،  نیاز به تحلیل عمیق تر اطلاعات جدید دارد و تحلیل اطلاعات جدید،  امكان سازماندهی آن ها را به وجود می آورد.  سرانجام آن كه،  دریافت و تلفیق (درهم تنیدن) ابتكاری دانسته ها و درونی كردن اطلاعات،  شیوه ایست كه كاربرد اطلاعات را در مواقع مورد نیاز آسان تر می سازد.  

 

پس،  كسب و در هم تنیدن دانش،  كابرد پیش دانسته ها برای معنا دار كردن اطلاعات جدید و جذب اطلاعات برای ایجاد امكان كاربرد نسبتاً‌ ساده اطلاعات را در بر می گیرد.  

هر یاد گیرنده،  دست كم به دو نوع دانش دست می یابد.  یكی دانشی بیانی و دیگری دانش روشی.  دانش بیانی ناظر به چیزهایی است كه یادگیرنده می داند یا می فهمد و دانش روشی،  مربوط به چیزهایی است كه یادگیرنده قادر به انجام یا كاربرد آنهاست.  مراحل دانش بیانی و آنچه برای موفقیت یادگیرنده ضرورت دارد،  عبارتند از ساختن معنا (معنا سازی)،  سازماندهی و ذخیره سازی اطلاعات.  شیوه های معنا سازی ناظرند بر وا داشتن یادگیرنده به تجربه محتوا با استفاده از حواس خود كه روشن می كند آنچه را یادگیرنده می داند یا می خواهد بداند و آنچه را یاد گرفته است،  روشن می كند.  سازمان دهنده های گرافیكی و انواع نمودارهای تصویری،  روش های مناسبی هستند كه دانش آموزان می توانند به كمك آنها دانسته های خود را سازماندهی كنند.  استفاده از انواع یاد یارها برای ذخیره سازی دانش،  سبب می شود دانش آموزان اطلاعات را به ساده ترین وجه به یاد بسپارند.  مراحل كسب و تلفیق دانش روشی در برگیرنده ساخت الگوها، ‌ شكل دهی و درونی سازی است.  

 

 

اصلاح و بسط دانش: دانش به صورت ایستا باقی نمی ماند،  حتی زمانیكه آن را تا سر حد تسلط می آموزیم.  اگر فرایند یادگیری را ادامه دهیم،  آنچه را كه می دانیم اصلاح می كنیم و بسط می دهیم.  یادگیرندگان باید بدانند كه دانش جدید به آنها كمك می كند بیش تر از پیش درك كنند،  ارتباطات جدیدی به وجود آورند معناهای جدیدی بیافریند.  به بینش جدیدی برسند و كژ فهمی هایشان را روشن و اصلاح سازند.  این نوع دانش تا حدودی از نظر ماهیتی پیچیده است.  هشت فرایند استدلالی پیچیده زیر در بعد سوم یادگیری مورد توجه هستند:  مقایسه كردن،  طبقه بندی كردن ،  انتزاع كردن،  استدلال استقرایی، استدلال قیاسی،  جلب حمایت ،  تحلیل شیوه جلب حمایت ،  تحلیل چشم اندازها .  درك و فهم یك موضوع به داشتن تجربه یا تجربه هایی در حافظه بلند مدت بستگی دارد كه در تعامل با اطلاعات جدید عرضه شده در موقعیت یادگیری قرار می گیرد.  ارتباط دادن پیش دانسته ها با آنچه قصد داریم بیاموزیم،  اولین نوع تفكری است كه هنگام كسب دانش جدید انجام می دهیم.  یادگیری در یك جا ثابت نمی ماند،  یعنی ماهیتی پویا دارد.  آن گاه كه فهم اولیه ای از اطلاعات پیدا می كنیم به ناچار باید به آن شكل بدهیم.  تخمین اهمیت این جنبه از یادگیری دشوار است.  درك و فهم اولیه ما از یك مفهوم یا فرایند به ندرت پیش می آید كه كامل و صحیح باشد.  به همین خاطر ما باید بارها آن مفهوم یا فرآیند را بررسی كنیم از زاویه های متفاوتی به آن بنگریم به شرح و بسط آن بپردازیم و كارآیی ناكارامدیش را مشخص سازیم.  اگر یادگیرندگان مشخصاً در چنین سازماندهی و شكل دهی فرایند درگیر نشوند درك و فهم آنان ضعیف و حتی ناصحیح باقی خواهد ماند. 

 

 

كاربرد معنادار دانش :

دانشی را كسب می كنیم و مهارتی را در خود می پروانیم تا آن را به كار ببریم نوع تفكری كه برای كاربرد دانش نیاز داریم با نوع تفكر مورد نیاز برای اصلاح و بسط دانش ارتباط نزدیكی دارد كاربرد معنا دار دانش تفكری را می طلبد كه در طول زمان بسط یافته و دانش آموز به آن جهت داده باشد.  همچنین بر مسائل یا اموری واقعی متمركز شده باشد.  تكالیفی وجود دارند كه دانش آموز را در فراسوی آنچه به طور معمول انجام می دهد به چالش می كشند.  چنین چالشی،  زمینه را برای یادگیری عمیق تر آماده می سازد.  دانش آموزانی یافت می شوند كه فقط به تكمیل تكلیف تعیین شده می پردازند.  اما اگر تكلیف برای دانش آموز معنا دار باشد با انگیزه بیشتری به انجام آن می پردازد.  معلمان زمانی می توانند دانش آموزان را با تكالیف درگیر سازند كه آنها تا حدودی احساس كنند تكالیف تعیین شده با زندگی واقعیشان ارتباط دارد.  شش فرایند استدلالی زیر برای بعد چهارم یادگیری یعنی كاربرد معنادار دانش در نظر گرفته شده است:

 

تصمیم گیری ، حل مساله،  ابداع ، جستار تجربی / بررسی تجربی،  بررسی نظری ،  تحلیل سیستم دانشی كه یادگیرندگان به كار می برند می تواند بیانی یا روشی باشد زمانی كه دانش آموز با كاربرد این نوع دانش روبروست،  باید پیش دانسته خود را جست و جو كند.  او باید بتواند آموخته های خود از برنامه درسی را به كار برد و نشان دهد كه به موضوع تدریس شده تسلط یافته است.  

 

 

 

عادت های ذهنی :

 عادت های ذهنی ما بر هر كاری كه انجام می دهیم،  اثر می گذارند.  عادت های نامطلوب ذهنی سبب یادگیری ضعیف می شوند.  حتی یادگیرندگان ماهر هم اگر به پرورش عادت های ذهنی مطلوب در خود نپرداخته باشند،  چندان موفق نخواهند بود.  عادت های ذهنی زمینه فرایند یادگیری را  می سازند.  اگر دانش آموزان عادت های ذهنی خلاقانه ای داشته باشند،  هنگام مواجهه با تكالیف،  درس را بیش از پیش یاد می گیرند.  عادت های ذهنی پرورش یافته به یادگیرهای آتی دانش آموزان هم كمك می كنند،  زیرا آنان خواسته یا نخواسته به موقعیت های گوناگونی بر می خورند.  عادت های ذهنی خلاق و ثمر بخش دانش آموزان را یاری می كنند.  قابلیت مطلوب خود را افزایش دهند و به یادگیرنده ای مادام العمر تبدیل شوند.  عامل بسیار مهم در ارتقای عادت های ذهنی ثمر بخش،  وجود كلاس های درس با فضای روانی مثبت و محیطی ایمن و راحت است.  بنابراین از وظایف معلمان است كه زمینه پرورش عادت های ذهنی ثمربخش را فراهم می سازند.  اگر معلم،  مهارت های تفكر انتقادی،  مهارت های تفكر خلاق و مهارت های تفكر خود نظم جویانه را در دانش آموزان پرورش دهد،  در واقع عادت های ذهنی مطلوبی را در آنها ایجاد كرده است.  

 

 

 منبع:فروشگاه ساز فایلینا

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

فصل دوم

مبانی نظری در زمینه یادگیری مادام العمر

2-2-3- یادگیری مادام العمر 22

2-2-3-1-ابعاد یادگیری 22

2-2-3-2- رویکرد دانشجویان نسبت به یادگیری 28

2-2-3-3- سبک های یادگیری 32

2-2-3-4-یادگیری زدایی 38

جدول (2-3) انواع یادگیری زدایی 41

2-2-3-5- تعریف یادگیری مادام العمر 41

2-2-3-6-مقایسه مدل یادگیری مادام العمر با یادگیری سنتی 45

جدول (2-5) مقایسه بین مدل یادگیری مادام العمر و یادگیری سنتی 45

2-2-3-7-ویژگی های یادگیری مادام العمر 46

2-2-3-8-شایستگی های مورد نیاز یادگیری مادام العمر در دانشجویان 47

2-2-3-9-ابعاد یادگیری مادام العمر 48

2-2-3-9-1-خود مدیریتی 48

2-2-3-9-2-یادگیری چگونه یادگیری 50

2-2-3-9-3-ابتکار و نوآوری 52

شکل شماره‌ی (2-4): یادگیری مادام العمر برای نوآوری اقتباس از (ریجو،  2008) 52

2-2-3-9-4-قابلیت جمع آوری اطلاعات 52

2-2-9-3-5-قابلیت تصمیم‌گیری 56

2-2-3-9-6- یادگیری خود تنظیمی 57

2-2-3-9-7-خود کنترلی 58

2-2-3-10- نقش آموزش عالی در یادگیری مادام العمر 60

2-4-پژوهش‌های کاربردی 66

2-4-2:پیشینه پژوهش ها در زمینه یادگیری مادام العمر 67

2-4-2-1-پژوهش های خارجی 67

2-4-2-2-:پژوهش های داخلی 67

2-5- جمع بندی و نتیجه‌گیری 69

منابع 73

منابع فارسی 73

منابع انگلیسی 79

 

  • پاورپوینت آموزش تدریس فصل 2 ریاضی دوم - جمع و تفریق اعداد دو رقمی

    پاورپوینت آموزش تدریس فصل 2 ریاضی دوم - جمع و تفریق اعداد دو رقمی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس فصل 2 ریاضی دوم - جمع و تفریق اعداد دو رقمی به کودکان کلاس دوم ابتدایی در قالب…

  • پاورپوینت مقیاس های عملکرد

    پاورپوینت مقیاس های عملکرد پاورپوینت مقیاس های عملکرد تحقیق مقیاس های عملکرد مقیاسهای عملکرد نمایش مقیاسهای عملکرد هزینه های کیفیت دسته ها و عناصر هزینه های کیفیت جایزه ملی مالکم بالدریج پیشگیری از هزینه های کیفیت کاهش هزینه های ارزیابی…

  • دانلود پاورپوینت روستای اسلام آباد

    دانلود پاورپوینت روستای اسلام آباد پاورپوینت معرفی روستای اسلام آباد پاورپوینت درمورد روستای اسلام آباد پاورپوینت اسلام آباد پاورپوینت روستای اسلام آباد از نظر معماری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت روستای اسلام آباد در قالب 46 اسلاید و با…

  • پاورپوینت برخی از بیماری ها

    پاورپوینت برخی از بیماری ها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت برخی از بیماری ها جهت رشته ی پزشکی در قالب 19 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       راشیتیسم…

  • پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه دست برتری

    پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه دست برتری فصل دوم پایان نامه دست برتری مبانی نظری دست برتری پیشینه تحقیق دست برتری پیشینه داخلی دست برتری پیشینه خارجی دست برتری پیشینه پژوهش دست برتری پیشینه نظری دست برتری ادبیات…

  • پاورپوینت استفاده از کامپوزیت های FRP  در ساخت، بهسازی و تقویت سازه ها

    پاورپوینت استفاده از کامپوزیت های FRP  در ساخت، بهسازی و تقویت سازه ها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت استفاده از کامپوزیت های FRP  در ساخت، بهسازی و تقویت سازه ها جهت رشته ی عمران در قالب 36 اسلاید و…

  • پاورپوینت بررسی و درمان بیماران مبتلا به اختلالات شنوایی و تعادل

    پاورپوینت بررسی و درمان بیماران مبتلا به اختلالات شنوایی و تعادل رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی و درمان بیماران مبتلا به اختلالات شنوایی و تعادل جهت رشته ی پزشکی در قالب 75 اسلاید و با فرمت pptx به…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش حمایت سازمانی ادراک شده

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش حمایت سازمانی ادراک شده کلمات کلیدی : مبانی نظری حمایت سازمانی ادراک شده دانلود مبانی نظری حمایت سازمانی ادراک شده پیشینه تحقیق حمایت سازمانی ادراک شده دانلود پیشینه تحقیق حمایت سازمانی ادراک شده پیشینه داخلی…

  • دانلود تحقیق درباره راهبردهای فراشناختی word

    دانلود تحقیق درباره راهبردهای فراشناختی word رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی راهبردهای فراشناختی با فرمت docx در قالب 22 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد       فهرست مطالب…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سازگاری اجتماعی کودکان 37 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق سازگاری اجتماعی کودکان 37 صفحه فصل دوم پایان نامه سازگاری اجتماعی کودکان مبانی نظری سازگاری اجتماعی کودکان پیشینه تحقیق سازگاری اجتماعی کودکان پیشینه پژوهش سازگاری اجتماعی کودکان پیشینه نظری سازگاری اجتماعی کودکان ادبیات نظری سازگاری…

  • پاورپوينت شبکه های فعالیت

    پاورپوينت شبکه های فعالیت پاورپوینت شبکه های فعالیت پاورپوینت شبکه فعالیت پاورپوینت در مورد شبکه های فعالیت دانلود پاورپوینت شبکه های فعالیت شبکه های فعالیت دانلود پاورپوینت در مورد شبکه های فعالیت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت شبکه های…

  • پاورپوینت ورزش و تفریحات سالم

    پاورپوینت ورزش و تفریحات سالم دانلود پاورپوینت ورزش و تفریحات سالم پاورپوینت ورزش پاورپوینت تفریحات سالم پاورپوینت درباره تفریحات رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ورزش و تفریحات سالم جهت رشته ی تربیت بدنی در قالب 19  اسلاید و با…

  • دانلود پاورپوینت منبع آب یا مخزن آب چیست؟

    دانلود پاورپوینت منبع آب یا مخزن آب چیست؟ پاورپوینت منبع آب یا مخزن آب چیست؟ پاورپوینت منابع آب ایران پاورپوینت در مورد منابع آب دانلود پاورپوینت منابع آب ایران پاورپوینت مدیریت منابع آب رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت منبع…

  • پاورپوینت سرویس های الکترونیکی

    پاورپوینت سرویس های الکترونیکی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سرویس های الکترونیکی جهت رشته ی مهندسی نرم افزار در قالب 79 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       شاخه‌ای…

  • پاورپوینت آشنایی با سیمای امر به معروف و نهی از منکر

    پاورپوینت آشنایی با سیمای امر به معروف و نهی از منکر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با سیمای امر به معروف و نهی از منکر در اسلام جهت رشته معارف اسلامی در قالب 28 اسلايد و با فرمت…

  • دانلود پاورپوینت روانشناسی کودک

    دانلود پاورپوینت روانشناسی کودک پاورپوینت در مورد روانشناسی کودک پاورپوینت روانشناسی کودکان و نوجوانان پاورپوینت درک رفتارهای کودکان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت روانشناسی کودک جهت رشته روانشناسی در 22 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع…

  • پاورپوینت انتروکولیت نکروزان

    پاورپوینت انتروکولیت نکروزان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت انتروکولیت نکروزان جهت رشته ی پزشکی در قالب 28 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       تعریف و اپیدمیولوژی: بیماری حاد…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش مذهبی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش مذهبی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه هوش مذهبی مبانی نظری هوش مذهبی پیشینه تحقیق هوش مذهبی پیشینه داخلی هوش مذهبی پیشینه خارجی هوش مذهبی پیشینه پژوهش هوش مذهبی پیشینه نظری هوش مذهبی…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش حجاب

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش حجاب مبانی نظری حجاب پیشینه حجاب دانلود مبانی نظری حجاب پیشینه تحقیق حجاب ادبیات نظری حجاب فصل دوم پایان نامه حجاب مبانی نظری و پیشینه تحقیق حجاب ادبیات و مبانی نظری حجاب رفتن به سایت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ادراک و انتظار دانش آموزان 54 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق ادراک و انتظار دانش آموزان 54 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه ادراک و انتظار دانش آموزان مبانی نظری ادراک و انتظار دانش آموزان پیشینه تحقیق ادراک و انتظار دانش آموزان پیشینه پژوهش…

  • پاورپوینت تشریح نوشهرگرایی

    پاورپوینت تشریح نوشهرگرایی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تشریح نوشهرگرایی جهت رشته عمران و شهرسازی در قالب 45 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       در سالهاي اخير جنبش…

  • راهبرد رسانه ای شبکه الجزیره در قبال تحولات سوریه

    راهبرد رسانه ای شبکه الجزیره در قبال تحولات سوریه کلمات کلیدی : پایان نامه بحران سوریه پایان نامه در مورد سوریه عوامل موثر در تحولات سوریه نقش رسانه ها در تحولات سوريه پایان نامه در مورد تحولات سوریه نقش شبكه…

  • پاورپوینت کتاب و درس کاربرد جغرافيای طبيعی در برنامه ريزی شهری و روستايی

    پاورپوینت کتاب و درس کاربرد جغرافيای طبيعی در برنامه ريزی شهری و روستايی پاورپوینت کتاب کاربرد جغرافیای طبیعی پاورپوینت دانلود کتاب کاربرد جغرافیای طبیعی در برنامه ریزی شهری و روستایی پاورپوینت کاربرد جغرافیای طبیعی دربرنامه ریزی شهری و روستایی پاورپوینت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سلامت اجتماعی مبتنی بر آموزه های اسلامی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق سلامت اجتماعی مبتنی بر آموزه های اسلامی کلمات کلیدی : مبانی نظری سلامت اجتماعی پیشینه تحقیق سلامت اجتماعی پیشینه پژوهش سلامت اجتماعی پیشینه نظری سلامت اجتماعی فصل دوم پایان نامه سلامت اجتماعی مبانی نظری سلامت…

  • بررسی تفاوتها و شباهتهای حقوقی زن و مرد

    بررسی تفاوتها و شباهتهای حقوقی زن و مرد حقوق اختصاصی زن حقوق اختصاصی مرد تفاوتهای حقوقی زن و مرد شباهتهای حقوقی زن و مرد بررسی تفاوتها و شباهتهای حقوقی زن و مرد دانلود پایان نامه حقوق دانلود پایان نامه رشته…

  • دانلود پاورپوینت امنیت اطلاعات در e-Business

    دانلود پاورپوینت امنیت اطلاعات در e-Business پاورپوینت امنیت اطلاعات در اینترنت دانلود پاورپوینت امنیت اطلاعات پاورپوینت در مورد امنیت اطلاعات پاورپوینت برای امنیت اطلاعات پاورپوینت امنیت تجارت الکترونیک پاورپوینت امنیت در تجارت الکترونیک پاورپوینت تجارت الکترونیک رفتن به سايت اصلي…

  • پاورپوينت جستجوی دودویی

    پاورپوينت جستجوی دودویی پاورپوينت جستجوی دودویی پاورپوينت در مورد جستجوی دودویی دانلود پاورپوينت جستجوی دودویی پاورپوينت الگوریتم دانلود پاورپوينت در مورد جستجوی دودویی دانلود جستجوی دودویی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت جستجوی دودویی جهت رشته مهندسی نرم افزار در…

  • پاورپوینت روشهای ضدعفونی وگندزدایی

    پاورپوینت روشهای ضدعفونی وگندزدایی پاورپوینت مواد ضدعفونی کننده دست پاورپوینت مواد ضدعفونی کننده بیمارستانی پاورپوینت مواد ضدعفونی کننده خاک و کود پاورپوینت مواد ضدعفونی کننده هوا پاورپوینت مواد ضدعفونی کننده طبیعی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت روشهای ضدعفونی وگندزدایی…

  • پاورپوینت برسی وضعیت گذشته ی کشاورزی در ایران

    پاورپوینت برسی وضعیت گذشته ی کشاورزی در ایران رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت برسی وضعیت گذشته ی کشاورزی در ایران جهت رشته گوناگون در قالب 17 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی رفتار شهروندی سازمانی

    ادبیات نظری و پیشینه تجربی رفتار شهروندی سازمانی کلمات کلیدی : تاریخچه رفتار شهروندی سازمانی پیشینه رفتار شهروندی سازمانی پیشینه تحقیق رفتار شهروندی سازمانی مبانی نظری رفتار شهروندی سازمانی پیشینه نظری رفتار شهروندی سازمانی پیشینه پژوهش رفتار شهروندی سازمانی فصل…

  • دانلود پاورپوینت خصوصی سازی و حاکمیت شرکتی

    دانلود پاورپوینت خصوصی سازی و حاکمیت شرکتی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت خصوصی سازی و حاکمیت شرکتی جهت رشته اقتصاد در 22 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       بیش…

  • پاورپوینت متره بتن و مهم ترین خصوصیات مترور

    پاورپوینت متره بتن و مهم ترین خصوصیات مترور پاورپوینت محاسبه بتن ریزی فونداسیون پاورپوینت محاسبه حجم بتن ریزی پی پاورپوینت آموزش متره فونداسیون پاورپوینت متره و برآورد ساختمان بتنی پاورپوینت نحوه متره و برآورد فونداسیون پاورپوینت اموزش متره براورد ساختمان…

  • پاورپوینت الگوریتم کلونی زنبور عسل مصنوعی

    پاورپوینت الگوریتم کلونی زنبور عسل مصنوعی رفتن به سايت اصلي مشخصات فایل: عنوان: پاورپوینت الگوریتم کلونی زنبورعسل مصنوعی قالب بندی: پاورپوینت تعداد اسلاید: 42 اسلاید   فهرست مطالب: الگوریتم کلونی زنبورعسل مصنوعی وجود ویژگی های هوش جمعی در زنبورها انواع…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق توانمندسازی سکونتگاه های غیررسمی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق توانمندسازی سکونتگاه های غیررسمی کلمات کلیدی : مبانی نظری سکونتگاه های غیررسمی پیشینه تحقیق سکونتگاه های غیررسمی پیشینه پژوهش سکونتگاه های غیررسمی فصل دوم پایان نامه سکونتگاه های غیررسمی مبانی نظری توانمندسازی سکونتگاه های غیررسمی…

  • دانلود پاورپوینت آموزش نرم افزار MATLAB (فصل دوم)

    دانلود پاورپوینت آموزش نرم افزار MATLAB (فصل دوم) پاورپوینت آموزش matlab دانلود پاورپوینت آموزش متلب پاورپوینت آموزش نرم افزار متلب دانلود پاورپوینت آموزش نرم افزار متلب رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش نرم افزار MATLAB (فصل دوم) جهت رشته…