مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط

مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط

مبانی نظری کیفیت ارتباط
پیشینه کیفیت ارتباط
دانلود مبانی نظری کیفیت ارتباط
پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط
ادبیات نظری کیفیت ارتباط
پیشینه تحقیق در مورد کیفیت ارتباط
مبانی نظری در مورد کیفیت ارتباط
دانلود پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط

 

 

 

 

 

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید

 

 

 

مقدمه مبانی نظری تحقیق کیفیت ارتباط :

 

مفهوم کیفیت ارتباط

 

تعریف کیفیت ارتباط در مدیریت ارتباط با مشتری

هنینگ تورائو و لی (1997) پیشنهاد داد که RQ نشان دهنده‌ی ارتباط بین مشتری و مؤسسه است، و این ارتباط به سطح رضایت مشتری بستگی دارد. لی و کیم (2009) اشاره کردند که RQ تعامل کیفیت بین مؤسسه و مشتری است و می‌تواند به گسترش ارتباطات بلندمدت کمک کند. کراسبی و همکاران (1990) دریافتند هنگامی که پرسنل فروش بر RQ تأکید می‌کنند، می‌توانند عدم امنیت و عدم اطمینان تجربه شده توسط مشتری را کاهش دهند. بدین صورت این می‌تواند باعث ایجاد اعتماد در مشتری و اطمینان در عملکرد آتی پرسنل فروش شده، و بر تعاملات مشتری در آینده اثر خواهد گذاشت.کومار و همکاران (1995) پیشنهاد دادند که RQ اعتماد، تعهد، کشمکش، توقعات پیوستگی، و تمایل به سرمایه‌گذاری مشتری را بازتاب می‌دهد. اسمیت (1998) پیشنهاد داد که عوامل مختلفی به RQ کمک می‌کنند. ارتباط بین مشتری و شرکت 47 ارتباط مثبتی با قدرت رضایت و انتظارات دوجانبه در هردو طرف دارد. گاربارینو و جانسون (2009) اشاره کردند که RQ شامل رضایت، اعتماد و تعهد، جنبه‌هایی است که اثر مثبتی بر تعاملات آتی مشتری دارند. 

 

 

 

اندازه گیری کیفیت ارتباط 

RQ شاخص مهمی برای ارزیابی قدرت ارتباط بین عرضه کننده و مشتری است. محققان بسیاری بر این باورند که اعتماد، رضایت و تعهد مشتری عوامل کلیدی در ارزیابی RQ هستند. برای مثال، کراسبی و همکاران (1990) و تم و وونگ (2011) پیشنهاد کردند که رضایت و اعتماد جنبه‌های کلیدی از RQ هستند؛ مور و اسپکمان (1996)، مورگان و هانت (1994) و سانچز گارسیا و همکاران (2007) اشاره کردند که اعتماد و تعهد عوامل کلیدی در ارزیابی RQ هستند. چاکرابارتی و همکاران (2007)، گاربارینو و جانسون (2009)، ایونس (2004)، دوبیسی (2006) و اسمیت (1998) نتیجه گرفتند که RQ با رضایت، اعتماد و تعهد شکل می‌گیرد. بنابراین، این مطالعه سه آیتم بالا را برای سنجش RQ یکپارچه می‌کند. بخش‌های زیر این عوامل را با جزییات بیشتر تشریح می‌کنند. 

 

 

 

اعتماد بدین معناست که مشتریان باور دارند پرسنل فروش به آنها سود و خدمت بلند مدت می‌رسانند (کروسبی و همکاران، 1990). دانی و کنون (1997) اشاره کردند که اعتماد شهرت و سطح مراقبت نشان داده شده توسط طرف مقابل است که توسط تصمیم گیرنده در هدف مورد اعتماد تشخیص داده شده و شامل شهرت هدف و مراقب فیزیولوژیکی می‌باشد. گاربارینو و جانسون (2009) براین تفکر هستند که اعتماد، اطمینان مشتری به کیفیت و قابلیت اطمینان خدمت ارایه شده توسط سازمان است. لی و کیم (2009) اندیشیدند که اعتماد سطحی از اطمینان و تمایل در فکر یک مشتری است. یعنی اعتماد مشتری به اطمینان و تمایل به تعامل با یک شرکت بستگی دارد و چنین تمایلی ریشه در قابلیت اطمینان، یکپارچگی و صداقت شرکت دارد (مورمان و همکاران 1993). 

 

 

 

رضایت مشتری به معنای رضایت مشتری طی یا پس از خرید یک محصول یا خدمت، تعامل با پرسنل خدمت‌گذار و کل تجریه ارایه شده توسط شرکت در مقایسه با شرکت‌های دیگر است (سلنس 1993). وستبروک (1980) اشاره کرد که رضایت یک فرایند تشخیص و ارزیابی است که در آن مشتریان تجربه‌های حقیقی خود را با انتظارات پیشین خود مقایسه می‌کنند. اگر محصولی این انتظارات یا بیشتر از آن را برآورده کند، مشتری احساس رضایت می‌کند. بیردن و تیل (1983) و اولیور و همکاران (1997) اندیشیدند که رضایت مشتری به معنای سطح دوست داشتن یا نداشتن پس از مصرف است، که حالتی کاملاً مبتنی بر تجربه است. بنابراین، رضایت کلی مشتری یک عامل تعیین کننده کلیدی RQ است. تعهد مشتری برای حفظ ارتباط با طرف مقابل بسیار مهم است. تعهد به ارتباط از سمت هر دو شریک یک عامل کلیدی برای موفقیت RQ در طولانی‌ مدت است و به بهبود مزایای بلندمدت کمک می‌کند (مورگان و هانت 1994). مورمان و همکاران (1993) و گودمان و دیون (2011) بر این اندیشه‌اند که تعهد هنگامی رخ می‌دهد که یکی از شرکا می‌خواهد به ارتباط ادامه داده و آن را تقویت کند. اندرسون و ویتز (1991) پیشنهاد کردند که تعهد شامل تمایل به توسعه یک رابطه پایدار، تمایل به از خودگذشتگی‌های کوتاه مدت برای ارتباط با دوام و داشتن اطمینان از پایداری رابطه است. 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل دوم: ادبیات تحقیق

مبانی نظری کیفیت ارتباط

فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه تحقیق    3
2-1 مقدمه    3

2-3- کیفیت ارتباط    3
2-3-1- تعریف کیفیت ارتباط در مدیریت ارتباط با مشتری    3
2-3-2- اندازه گیری کیفیت ارتباط    3
2-3-3- نتایج حاصل از کیفیت ارتباط با مشتری    5
2-3-3-1- ميزان خريد    5
2-3-3-2- ارتباط مستمر    6
2-3-3-3- گفتههاي شفاهي (گفتههاي مردم كوچه و بازار)     6
2-3-4- انواع مشتری    8
2-3-4-1- انواع مشتری از جنبه میزان رضایتمندی آنها    8
2-3-4-2- انواع مشتری از نظر رفتار    10
2-3-4-3- انواع مشتری از نظر قدمت    10
2-3-4-5- انواع مشتری از نظر میزان درآمد و سودآوری    11
2-3-5- بررسی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری و کیفیت ارتباط    12

 

پیشینه تحقیق در مورد کیفیت ارتباط

 

منابع
 

 

 

 

  • دانلود پاورپوینت کنترل گیاه هرز به روش بیولوژیکی

    دانلود پاورپوینت کنترل گیاه هرز به روش بیولوژیکی پاورپوینت کنترل گیاه هرز به روش بیولوژیکی پاورپوینت کنترل گیاهان هرز به روش بیولوژیکی پاورپوینت روش بیولوژیکی در کنترل گیاهان هرز رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کنترل گیاه هرز به روش…

  • پاورپوينت فصل دوم رياضی هشتم ابتدايی مبحث يادآوری اعداد اول

    پاورپوينت فصل دوم رياضی هشتم ابتدايی مبحث يادآوری اعداد اول رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت فصل دوم رياضی هشتم ابتدايی مبحث يادآوری اعداد اول در قالب 18 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • یشینه پژوهش و چارچوب نظری بهزیستی روانشناختی

    یشینه پژوهش و چارچوب نظری بهزیستی روانشناختی فصل دوم پایان نامه بهزیستی روانشناختی مبانی نظری بهزیستی روانشناختی پیشینه تحقیق بهزیستی روانشناختی پیشینه داخلی بهزیستی روانشناختی پیشینه خارجی بهزیستی روانشناختی پیشینه پژوهش بهزیستی روانشناختی پیشینه نظری بهزیستی روانشناختی ادبیات نظری بهزیستی…

  • دانلود پاورپوینت پمپ حرارتی زمین گرمایی

    دانلود پاورپوینت پمپ حرارتی زمین گرمایی پاورپوینت پمپ حرارتی پاورپوینت زمین گرمایی پاورپوینت درمورد پمپ حرارتی پاوروپوینت درباره زمین گرمایی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت پمپ حرارتی زمین گرمایی در قالب 30 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل…

  • پاورپوينت در مورد طراحی خودکار مدارهای دیجیتال

    پاورپوينت در مورد طراحی خودکار مدارهای دیجیتال پاورپوينت مدارهای دیجیتال پاورپوينت طراحی خودکار مدارهای دیجیتال پاورپوينت درباره طراحی خودکار مدارهای دیجیتال دانلود پاورپوينت طراحی خودکار مدارهای دیجیتال رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت طراحی خودکار مدارهای دیجیتال جهت رشته مهندسی…

  • پرسشنامه نقش احساسات در مشتریان آنلاین

    پرسشنامه نقش احساسات در مشتریان آنلاین پرسشنامه استاندارد خرید مشتریان آنلاین پرسشنامه خرید آنلاین دانلود پرسشنامه خرید آنلاین پرسشنامه نقش احساسات در خرید دانلود پرسشنامه نقش احساسات در مشتریان آنلاین رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه نقش احساسات در…

  • پاورپوینت قوم مایا ها و آثار معماری آن ها

    پاورپوینت قوم مایا ها و آثار معماری آن ها پاورپوینت تمدن مایا پاورپوینت قوم مایا ها پاورپوینت در مورد قوم مایا پاورپوینت قوم مایا دانلود پاورپوینت مایا ها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت قوم مایا ها و آثار معماری…

  • پاورپوینت نحوه ارائه صورت های مالی

    پاورپوینت نحوه ارائه صورت های مالی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نحوه ارائه صورت های مالی جهت رشته ی حسابداری در قالب 38 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • پاورپوینت آموزش تدریس درس 10 عربی هشتم

    پاورپوینت آموزش تدریس درس 10 عربی هشتم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس درس 10 عربی هشتم به دانش آموزان کلاس هشتم متوسطه اول در قالب 44 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با…

  • پاورپوینت سرطان کولون و رکتوم

    پاورپوینت سرطان کولون و رکتوم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سرطان کولون و رکتوم جهت رشته ی پزشکی در قالب 23 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       این…

  • دانلود پاورپوینت معرفی کاخ هشت بهشت و عمارت عالی قاپو و بازار قیصریه

    دانلود پاورپوینت معرفی کاخ هشت بهشت و عمارت عالی قاپو و بازار قیصریه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معرفی کاخ هشت بهشت و عمارت عالی قاپو و بازار قیصریه جهت رشته گردشگری در 16 اسلاید و با فرمت pptx …

  • طراحی پایدارساز مقاوم برای سیستم قدرت

    طراحی پایدارساز مقاوم برای سیستم قدرت طراحی پایدارساز مقاوم برای سیستم قدرت طراحی پایدارساز مقاوم پایدار كننده های سیستم قدرت بهبود میرایی نوسانات با فركانس كم سیستم طراحی پایدار كننده های مقاوم برای سیستم های قدرت دانلود پایان نامه رشته…

  • پرسشنامه سنجش تنیدگی ملکی رنجبر با نمره گذاری، روایی و پایایی

    پرسشنامه سنجش تنیدگی ملکی رنجبر با نمره گذاری، روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه سنچش تنیدگی ملکی رنجبر 1373 با نمره گذاری، تفسیر، روایی و پایایی، بررسی مولفه ها و خرده مقیاس ها، 43 سوالی در قالب فایل ورد…

  • نقش آی تی در ERP و کاهش هزینه‌های كیفیت سازمانها و شركتها

    نقش آی تی در ERP و کاهش هزینه‌های كیفیت سازمانها و شركتها منابع سازمان فناوری اطلاعات برنامه ریزی منابع سازمان نقش آی تی در كاهش هزینه‌های كیفیت سازمانها و شركتها نقش آی تی در ERP و کاهش هزینه‌های كیفیت سازمانها…

  • پاورپوینت اصول و اهمیت بودجه بندی سرمایه ای و بررسی فرآیند آن

    پاورپوینت اصول و اهمیت بودجه بندی سرمایه ای و بررسی فرآیند آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بودجه بندی سرمایه ای جهت رشته حسابداری در قالب 41 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با…

  • پاورپوينت نحوه انعقاد قرارداد با مهندسان مشاور

    پاورپوينت نحوه انعقاد قرارداد با مهندسان مشاور پاورپوينت انعقاد قرارداد با مهندسان مشاور دانلود پاورپوينت انعقاد قرارداد با مهندسان مشاور پاورپوینت درباره انعقاد قرارداد با مهندسان مشاور رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت نحوه انعقاد قرارداد با مهندسان مشاور جهت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق گرایش به مواد مخدر

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق گرایش به مواد مخدر مبانی نظری گرایش به مواد مخدر ادبیات نظری گرایش به مواد مخدر فصل دوم پایان نامه گرایش به مواد مخدر دانلود مبانی نظری گرایش به مواد مخدر پیشینه تحقیق گرایش به…

  • پایان نامه کارشناسی زمین شناسی با عنوان گزارش عملیات صحرایی جاده هراز- بی بی شهربانو- توچال (ورامین)

    پایان نامه کارشناسی زمین شناسی با عنوان گزارش عملیات صحرایی جاده هراز- بی بی شهربانو- توچال (ورامین) ژئومورفولوژی زمین شناسی طرح عملیات صحرایی گزارش عملیات صحرایی جاده هراز بی بی شهربانو توچال دانلود پایان نامه کارشناسی زمین شناسی با عنوان…

  • ارزیابی ارتباط مدیریت ریسک اعتباری با مطالبات معوق بانک ملی ایلام

    ارزیابی ارتباط مدیریت ریسک اعتباری با مطالبات معوق بانک ملی ایلام پااین نامه مطالبات معوق بانک ملی مدیریت ریسک اعتباری رتبه بندی مشتریان بانک اعتبارسنجی مشتریان بانک مدیریت ریسک اعتباری در بانک ملی رابطه بین مدیریت ریسک اعتباری با مطالبات…

  • پاورپوینت آشنایی با مهارت حل مسئله

    پاورپوینت آشنایی با مهارت حل مسئله رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با مهارت حل مسئله جهت رشته روانشناسی و علوم تربیتی در قالب 22 اسلايد و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش…

  • تحقیق در مورد انگیزش پیشرفت

    تحقیق در مورد انگیزش پیشرفت الگوهای انگیزش رویکردهای انگیزش تحقیق درباره انگیزش تحقیق درباره انگیزش پیشرفت دیدگاه های نظری انگیزش پیشرفت رابطه انگیزش پیشرفت  با پیشرفت تحصیلی رفتن به سايت اصلي هدف از این  نوشتار تحقیق در مورد انگیزش پیشرفت…

  • تمرینات ایروبیک

    تمرینات ایروبیک ایروبیک قدرت بدنی در تمرین های ایروبیکی ایروبیك چه اثرات مثبتی بر روحیه و بدن انسان دارد؟ ایروبیك چه ویژگی های مثبتی نسبت به ورزش های دیگر دارد؟ ورزشهای هوازی برای موفقیت در ایروبیک چند روز و چند…

  • دانلود پاورپوینت مبدا اولیه یونجه

    دانلود پاورپوینت مبدا اولیه یونجه پاورپوینت مبدا اولیه یونجه پاورپوینت خواص یونجه پاورپوینت یونجه خشک پاورپوینت کاشت یونجه پاورپوینت برداشت یونجه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مبدا اولیه یونجه  جهت رشته کشاورزی در قالب 18 اسلاید و با فرمت…

  • پاورپونت آشنایی با نظریه مراجع محوری راجرز

    پاورپونت آشنایی با نظریه مراجع محوری راجرز رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپونت آشنایی با نظریه مراجع محوری راجرز جهت رشته فلسفه و منطق در قالب 24 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • دانلود پرسشنامه هوش معنوی بدیع و همکاران

    دانلود پرسشنامه هوش معنوی بدیع و همکاران کلمات کلیدی : پرسشنامه در مورد هوش معنوی پرسشنامه هوش معنوی علی بدیع پرسشنامه هوش معنوی نوجوانان پرسشنامه هوش معنوی 42 سوالی پرسشنامه استاندارد هوش معنوی روایی و پایایی پرسشنامه هوش معنوی پرسشنامه…

  • پروژه مفاهیم معماری با عنوان كاخ مسعودیه تهران

    پروژه مفاهیم معماری با عنوان كاخ مسعودیه تهران كاخ مسعودیه تهران عمارت مسعودیه تهران تزیینات كاخ مسعودیه تهران مفاهیم معماری كاخ مسعودیه تهران نقشه های مجموعه كاخ مسعودیه تهران معماری كاخ مسعودیه تهران دانلود پروژه معماری رفتن به سایت اصلی…

  • پاورپوینت درس چهارم فارسی نهم مبحث هم نشین

    پاورپوینت درس چهارم فارسی نهم مبحث هم نشین رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش فارسی نهم متوسطه مبحث هم نشین در قالب 32 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • پاورپوینت ویژگی های بازار از نظر چارچوب قانونی و عوامل اجتماعی و محیطی

    پاورپوینت ویژگی های بازار از نظر چارچوب قانونی و عوامل اجتماعی و محیطی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با ویژگی های بازار از نظر چارچوب قانونی و عوامل اجتماعی و محیطی جهت رشته کسب و کار و پول…

  • پاورپوینت خروج جسم خارجی از چشم و گوش و بینی

    پاورپوینت خروج جسم خارجی از چشم و گوش و بینی پاورپوینت نحوه خروج جسم خارجی از چشم پاورپوینت نحوه بیرون آوردن سم خارجی از بینی پاورپوینت خارج کردن جسم خارجی از گوش رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت خروج جسم…

  • برآورد میزان تمایل به پرداخت مصرف‌کنندگان به منظور بهره‌مندی از محصولات ارگانیک: کاربرد روش دو مرحله‌ای هکمن (نمونه پژوهشی: خیار ارگانیک استان مازندر

    برآورد میزان تمایل به پرداخت مصرف‌کنندگان به منظور بهره‌مندی از محصولات ارگانیک: کاربرد روش دو مرحله‌ای هکمن (نمونه پژوهشی: خیار ارگانیک استان مازندر محصولات ارگانیک روش دو مرحله‌ای هکمن خیار ارگانیک استان مازندران برآورد میزان تمایل به پرداخت مصرف‌کنندگان به…

  • دانلود پاورپوینت مهندسی وب

    دانلود پاورپوینت مهندسی وب پاورپوینت مهندسی وب پاورپوینت مهندسی وب چیست پاورپوینت مقاله مهندسی وب پاورپوینت سیر تکامل وب رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مهندسی وب  جهت رشته IT در قالب 35 اسلاید و با فرمت pptx به صورت…

  • مبانی و مستندات قاعده غرر و معيار تشخيص آن در معامله از نگاه فقهای امامیه و شافعی

    مبانی و مستندات قاعده غرر و معيار تشخيص آن در معامله از نگاه فقهای امامیه و شافعی مباني قاعده غرر غرر در معاملات بيع غرر در حديث نبوي معيار تشخيص غرر در معامله منابع و مستندات قاعده ي غرر غرر…

  • دانلود پاورپوینت عنوان درمان شناختی رفتاری

    دانلود پاورپوینت عنوان درمان شناختی رفتاری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت عنوان درمان شناختی رفتاری جهت رشته روانشناسی  در 79 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       درمان شناختی -…

  • پاورپوینت اهمیت مهارت خودآگاهی و عوامل و مولفه های موثر آن

    پاورپوینت اهمیت مهارت خودآگاهی و عوامل و مولفه های موثر آن پاورپوینت مهارت زندگی خودآگاهی پاورپوینت مهارت های خودآگاهی پاورپوینت مهارت خودآگاهی افراد پاورپوینت درباره مهارت خودآگاهی پاورپوینت درمورد مهارت خودآگاهی پاورپوینت مهارت خودآگاهی در زندگی رفتن به سايت اصلي…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق کسب و کار الکترونیک 31 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق کسب و کار الکترونیک 31 صفحه فصل دوم پایان نامه کسب و کار الکترونیک مبانی نظری کسب و کار الکترونیک پیشینه تحقیق کسب و کار الکترونیک پیشینه داخلی کسب و کار الکترونیک پیشینه خارجی کسب…