مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری

 مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری
فصل دوم پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری

 

 

 

 

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید

 

 

 

 

سایر مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در لینک زیر قابل دسترس هستند:

 لیست مبانی نظری CRM

 

 

 

 

مقدمه مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری :

تعاریف مختلف مدیریت ارتباط با مشتری (صلواتی و همکاران،1390) 

صاحب نظر    عناصر کلیدی
براون (2000)    استراتژی کسب و کار، درک پیش بینی و اداره نیازهای مشتریان بالقوه و جاری سازمان
هاندن (2000)    کسب، حفظ و افزایش مشتریان سودآور، ایجاد ارزش برای مشتریان، ایجاد وفاداری در مشتریان
هریس(1999)    اندازه گیری و تخصیص منابع انسانی به فعالیت های اثرگذار بر رابطه مشتریان سودآور
نیکولیت، اندرن و گیلبرت (2000)    استراتژی کسب و کار، بهینه کردن سودآوری، درآمد و رضایت مشتری، سازماندهی سرمایه گذاری پیرامون بخش های مشتری، پرورش رفتارهای مبتنی بر رضایت مشتریان و ارتباط قرایندها از مشتری به تامین کنندگان

 

 

بر اساس تعریف سوئیفت  (2002)، مدیریت ارتباط با مشتري یک رویکرد سازمانی براي درك و تحت تاثیر قراردادن رفتار مشتري از طریق ارتباطات معنادار به منظور بهبود فرایند کسب، نگهداري، وفاداري و سودآوري مشتریان می باشد.

 

 

 

 

ضرورت و اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری

با توجه با نوسانات شدید تقاضا و افزایش رقابت در بازارها، بسیاری از سازمانها سعی دارند راهبردی را خلق کنند که تمام اجزای یک سازمان را یکپارچه کرده، اطلاعات را در بین تمام کاربران به اشتراک بگذارد و مانع از تکرار بیهوده کارها شود. این فلسفه فضایی را در سازمان ایجاد میکند که در آن اطلاعات به اشتراک گذاشته شده تا در زمان لازم در اختیار افرادی که به آن نیاز دارند قرار گیرد، یعنی همه کارکنان و همه چیز به یکدیگر مرتبط و متصل هستند و خروج یک نفر از سازمان باعث از هم پاشیدن هیچ چیز در سازمان نخواهد شد. مدیریت ارتباط با مشتری، علاوه بر مدیریت روابط با مشتریان و تصمیم گیری در خصوص اطلاعات بدست آمده برای راهبرد شرکت، دانش مشتریان را در شرکت به اشتراک می گذارد.تا چند سال اخیر بیشتر فعالیتهای واحدهای فروش، خدمات، پشتیبانی و بازاریابی در سازمانها به صورت ایزوله و در دپارتمانهای مجزا انجام می گرفت، اما امروزه نیاز به یکپارچه سازی این دپارتمانها به منظور برآوردن نیازهای دنیای اقتصادی کنونی (دنیایی که بر پاسخگویی سریع به مشتری، به اشتراک نهادن دانش ایجاد شده در سازمان و تمرکز بر مشتری به عنوان یکی از عوامل توانگری سازمان برای رسیدن به موفقیت تاکید دارد) وجود دارد.

 

 

 مدیریت ارتباط با مشتری CRM راهبردی است که به کمک فن آوری به اجرا درآمده است؛ البته باید توجه داشت که CRM تنها یک ابزار نرم افزاری نیست که باعث شود کارها بهتر انجام شود، CRM فلسفه ای است که سعی دارد راهبردی در همین راستا خلق کند. ضرورت کسب و کار الکترونیک و تغییرات فرهنگی، واحدهای مختلف سازمانها را به سوی تمرکز بر مشتری سوق میدهد. سازمانها باید دریابند که مشتریان بهترین دارایی هر سازمان هستند و در نتیجه باید اهمیت داشتن استراتژی مشتری محور را که بر اساس دانش نسبت به مشتری شکل می گیرد درک کنند(کموا،2001).در دنیای رقابتی امروز، هیچ سازمانی نمی تواند از طریق سرآمدی در عملیات و یا نوآوری در محصولات خود را از سایر سازمان ها متمایز کند، مگر اینکه نیازها و خواسته های مشتریان خود را عمیقا درک کرده باشد. مهمترین چالش های اساسی که در دنیای رقابتی فعلی برای تجارت وجود دارد، شامل جذب مشتری و نگهداشتن او، وفاداری مشتری و افزایش سودآوری و مشتری است. برای رفع موفقیت آمیز این چالش ها، نقش مدیریت ارتباط با مشتری پر رنگ و نیاز ایجاد و برقراری آن در سازمانها، بیش از پیش جدی می شود (وکیلی فرد و همکاران،1387).

 

 

موارد ذیل دلایل اهمیت و توجه به مدیریت ارتباط با مشتری را بیان می کند:
1-    ارائه صرفه جویی و کاهش هزینه ها
2-    ارائه بهبود خدمات و ارزش افزوده
3-    ارائه مزایای راهبردی و غیر عینی (از قبیل یاری رساندن به مسئولان در تامین اهداف دولت الکترونیک) (طالقانی و فروغی فر،1386)

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

مبانی نظری پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری 

فصل دوم:مبانی نظری پژوهش 4
2-1- مقدمه 5
2-2- مدیریت ارتباط با مشتری 6
2-3-1- تعاریف مدیریت ارتباط با مشتری 7
جدول(2-5)- تعاریف مختلف مدیریت ارتباط با مشتری (صلواتی و همکاران،1390) 10
2-3-2- تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری 13
2-3-3- ضرورت و اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری 14
2-3-4- فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری 17
2-3-4-1- شناسایی مشتریان سازمان 17
2-3-5- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری 19
جدول (2-6)- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از نقطه نظرات مختلف 20
2-3-6- اصول مدیریت ارتباط با مشتری 21
2-3-7- مزایای مدیریت ارتباط با مشتری 22
جدول 2-7: مزایای مدیریت ارتباط با مشتری 24
2-3-9- انواع فن آوری های مدیریت ارتباط با مشتری 26
2-3-9-1- مدیریت ارتباط با مشتری در بخش عملیاتی 27
2-3-9-3- مدیریت ارتباط با مشتری در بخش تعاملی 29
2-3-11- دلایل موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری 31
2-3-11-2- بلوغ نرم افزاری سازمان 31
2-3-12- موانع مدیریت ارتباط با مشتری 32
2-3-14- برخی از فاکتورهای ریسک پروژه مدیریت ارتباط با مشتری 35
2-3-15- پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری 36
2-3-15-1- پیش نیازهای تکنیکی 39
شکل (2-10) : مراحل پیاده سازی CRM از دیدگاه گارتنر 41
2-3-17- مراحل ارائه خدمت در مدیریت ارتباط با مشتری 42
شکل (2-11)- فرآیند پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری 43
2-3-18- نقاط ضعف و قوت مدیریت ارتباط با مشتری در بانکهای ایرانی 43
2-3-19- مدل های CRM 44
جدول(2-8 )- مدل های CRM 46
2-4-1- مدیریت منابع انسانی 47
2-4-2- مدیریت ارشد (رهبری) 51
2-4-3- ساختار سازمانی 52
2-4-3-1- ساختار نظری 53
الف – ساختار مكانیكی 53
ب – ساختار ارگانیكی 53
2-4-3-2- ساختار عملی 54
ساختار عملی را می توان بر اساس بخش های پنج گانه و یا گروه بندی فعالیت های سازمان تقسیم كرد. 54
ب – ساختار عملی بر اساس گروه بندی فعالیت های سازمان 55
جدول 2-9 : انواع ساختار سازمانی (مینتزبرگ،1374) 58
2-5- چهارچوب نظری 60
شکل (2 – 14) – مدل تحلیلی موفقیت ارتباط با مشتری (گریدومورنو، پادیلاملندز،2011) 64
2-6- پیشینه تحقیق 64
2-6-1- پژوهش های خارجی 65
جدول (2-10)- مطالعات انجام شده بر فاکتورهای موفقیت و ریسک مدیریت ارتباط با مشتری وعملکرد آن 67
2-6-2- پژوهش های داخلی 68
فهرست منابع 74
منابع لاتین : 76

 

 

 

  • پاورپوینت آموزشی درس دوم مطالعات اجتماعی ششم ابتدایی مبحث درس آداب دوستی

    پاورپوینت آموزشی درس دوم مطالعات اجتماعی ششم ابتدایی مبحث درس آداب دوستی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزشی درس دوم مطالعات اجتماعی ششم ابتدایی مبحث درس آداب دوستی در قالب 9 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و…

  • پاورپوینت بررسی پدیده کرونا

    پاورپوینت بررسی پدیده کرونا پاورپوینت بررسی پدیده کرونا تعریف پدیده کرونا انواع کرونا تخلیه پر تخلیه قلم نوری تخلیه تابشی علت به وجود آمدن کرونا علت به وجود آمدن کرونا نشانه های کرونا بهترین زمان مشاهده ی کرونا آشکار شدن…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تیپ های شخصیتی دانش آموزان 60 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق تیپ های شخصیتی دانش آموزان 60 صفحه فصل دوم پایان نامه تیپ های شخصیتی دانش آموزان مبانی نظری تیپ های شخصیتی دانش آموزان پیشینه تحقیق تیپ های شخصیتی دانش آموزان پیشینه داخلی تیپ های شخصیتی…

  • مبانی مدلسازی حرارتی، فرایند بهینه‌سازی و کاربردهای آن

    مبانی مدلسازی حرارتی، فرایند بهینه‌سازی و کاربردهای آن مواد آلی مدل سازی بلوغ مدل سازی حرارتی ارزیابی سنگ‌های منشاء دانلود پایان نامه مدل سازی حرارتی مبانی مدلسازی حرارتی، فرایند بهینه‌سازی و کاربردهای آن دانلود پایان نامه نفت دانلود پایان نامه…

  • دانلود پاورپوینت انتقال و نگهداری نمونه های آزمایشگاهی

    دانلود پاورپوینت انتقال و نگهداری نمونه های آزمایشگاهی پاورپوینت نمونه های آزمایشگاهی پاورپوینت انتقال و نگهداری نمونه های آزمایشگاهی پاورپوینت شرایط نگهداری نمونه های آزمایشگاهی پاورپوینت دستورالعمل نگهداری نمونه های آزمایشگاهی پاورپوینت مدت زمان نگهداری نمونه های آزمایشگاهی رفتن به…

  • تفاوت زن و مرد در دیه و قصاص و بررسی آن از نگاه شیعه

    تفاوت زن و مرد در دیه و قصاص و بررسی آن از نگاه شیعه دیه قصاص تفاوت زن و مرد در دیه تفاوت زن و مرد در قصاص قصاص در فقه شیعه دیه در فقه شیعه دانلود مقاله تفاوت زن…

  • مبانی نظری ارزیابی واکنش بازار سهام در برابر اطلاعیه های سود نقدی بورس اوراق بهادار تهران

    مبانی نظری ارزیابی واکنش بازار سهام در برابر اطلاعیه های سود نقدی بورس اوراق بهادار تهران اعلامیه های سود نقدی تفاضل بازده قیمتی سهام اعلامیه های سود نقدی شرکتها رابطه اعلامیه های سود نقدی با بازده نقدی رابطه اعلامیه های…

  • عوامل مؤثر بر نرخ مشارکت نیروی کار در بازار کار ایران

    عوامل مؤثر بر نرخ مشارکت نیروی کار در بازار کار ایران مدل لوجیت عرضه نیروی کار نرخ مشارکت نیروی کار عوامل مؤثر بر نرخ مشارکت نیروی کار در بازار کار ایران دانلود مقالات رشته اقتصاد مشارکت در بازار دانلود مقالات…

  • پاورپوینت بررسی اجمالی تئوریهای مدیریت پیشرفته

    پاورپوینت بررسی اجمالی تئوریهای مدیریت پیشرفته رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی اجمالی تئوریهای مدیریت پیشرفته جهت رشته مدیریت در قالب 14 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • پاورپوینت کمردردهای شغلی و روشهای پيشگیری و ورزش

    پاورپوینت کمردردهای شغلی و روشهای پيشگیری و ورزش رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با کمردردهای شغلی و روشهای پيشگیری و ورزش جهت رشته پزشکی در قالب 43 اسلايد و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و…

  • پرسشنامه عوامل موثر بر درک مصرف کنندگان از پرداخت های الکترونیکی بانک

    پرسشنامه عوامل موثر بر درک مصرف کنندگان از پرداخت های الکترونیکی بانک پرسشنامه پرداخت های الکترونیکی پرسشنامه پرداخت های الکترونیکی بانک پرسشنامه درک مصرف کنندگان از پرداخت های الکترونیکی بانک رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه عوامل موثر بر درک مصرف…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ابعاد ارزش ویژه برند

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ابعاد ارزش ویژه برند مبانی نظری ارزش ویژه برند پیشینه ارزش ویژه برند دانلود مبانی نظری ارزش ویژه برند پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند ادبیات نظری ارزش ویژه برند فصل دوم پایان نامه ارزش ویژه…

  • پاورپوینت آموزش روش های تدریس

    پاورپوینت آموزش روش های تدریس رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش روش های تدریس جهت رشته ی روان شناسی و مشاوره در قالب 40 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • مقاله رشته مدیریت با عنوان بازاریابی سبز راهی به سوی رقابت پایدار

    مقاله رشته مدیریت با عنوان بازاریابی سبز راهی به سوی رقابت پایدار بازاریابی رقابت پایدار بازاریابی سبز دانلود مقاله رشته مدیریت با عنوان بازاریابی سبز راهی به سوی رقابت پایدار خرید مقالات رشته مدیریت سیستم همکاری در فروش فایل فایلینا…

  • پرسشنامه ارزیابی ارتباط اخلاق ترافیک شهروندی و تخلفات رانندگی

    پرسشنامه ارزیابی ارتباط اخلاق ترافیک شهروندی و تخلفات رانندگی اخلاق شهروندی اخلاق ترافیک شهروندی پرسشنامه میزان تخلفات رانندگی پرسشنامه اخلاق شهروندی پرسشنامه اخلاق ترافیک شهروندی پرسشنامه علل بروز مشکلات ترافیکی پرسشنامه علل بروز مشکلات ترافیکی در شهر رفتن به سایت…

  • پاورپوینت در مورد تروما

    پاورپوینت در مورد تروما رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت درمورد تروما جهت رشته ی پزشکی در قالب 20 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش         ضربه یا تروما…

  • پاورپوینت تقسیم بندی و معماری موتورهای جست و جو

    پاورپوینت تقسیم بندی و معماری موتورهای جست و جو دانلود پاورپوینت موتورهای جست و جو پاورپوینت موتورهای جست و جو گر پاورپوینت انواع موتورهای جست و جو پاورپوینت عملکرد موتورهای جست و جو پاورپوینت بهترین موتورهای جست و جو رفتن…

  • دانلود پاورپوینت همایش شهر اسلامی

    دانلود پاورپوینت همایش شهر اسلامی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت همایش شهر اسلامی جهت رشته معماری در 19 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       1- قوانين حاکم بر شهر…

  • پاورپوینت معماری اتروسک

    پاورپوینت معماری اتروسک پاورپوینت معماری اتروسک ها پاورپوینت معماری اتروسک رومی پاورپوینت هنر روم باستان پاورپوینت معماری روم پاورپوینت هنر رومی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معماری اتروسک جهت رشته معماری در قالب 107 اسلاید و با فرمت بصورت…

  • مقاله ایمنی صنعتی در محیط کار

    مقاله ایمنی صنعتی در محیط کار ایمنی صنعتی مدیریت ریسک فرایند مدیریت ایمنی فرآیند نقش بخش‌های عملیات و تعمیر و نگهداری در مدیریت ایمنی فرآیند دانلود مقاله ایمنی صنعتی در محیط کار سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش…

  • پاورپوینت فصل 4 علوم ششم ابتدایی مبحث سفر به اعماق زمین

    پاورپوینت فصل 4 علوم ششم ابتدایی مبحث سفر به اعماق زمین رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت فصل 4 علوم ششم ابتدایی مبحث سفر به اعماق زمین در قالب 27 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و…

  • پاورپوینت بررسی سیمای اعتیاد و خانواده

    پاورپوینت بررسی سیمای اعتیاد و خانواده رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی سیمای اعتیاد و خانواده جهت رشته خانه و خانواده در قالب 98 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • پاورپوینت کتاب ده اشتباه نابخشودني در بازاريابي تألیف فيليپ كاتلر

    پاورپوینت کتاب ده اشتباه نابخشودني در بازاريابي تألیف فيليپ كاتلر کلمات کلیدی : پاورپوینت کتاب ده اشتباه نابخشودني در بازاريابي تألیف فيليپ كاتلر پاورپوینت کتاب ده اشتباه نابخشودني در بازاريابي تألیف فيليپ كاتلر پاورپوینت کتاب ده اشتباه نابخشودني در بازاريابي…

  • دانلود پاورپوینت امضای دیجیتالی در ثبت اسناد الکترونیک

    دانلود پاورپوینت امضای دیجیتالی در ثبت اسناد الکترونیک پاورپوینت مفهوم تجارت الکترونیک پاورپوینت مفهوم امضای دیجیتالی پاورپوینت مشکلات امضای دیجیتال پاورپوینت امضای دیجیتال در تجارت الکترونیک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت امضای دیجیتالی در ثبت اسناد الکترونیک جهت رشته…

  • دانلود پاورپوینت الکترومغناطیس

    دانلود پاورپوینت الکترومغناطیس رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت الکترومغناطیس جهت رشته فیزیک در 331 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       الکترومغناطیس (به انگلیسی: Electromagnetism) شاخه‌ای از فیزیک است که…

  • جزوه اصول روابط بین الملل دکتر خاوری

    جزوه اصول روابط بین الملل دکتر خاوری جزوه اصول روابط بین الملل دکتر خاوری رفتن به سایت اصلی جزوه اصول روابط بین الملل دکتر خاوری سیزده جلسه کلاس درس در 24 صفحه pdf

  • تشخیص و ردیابی بدافزارها در محدوده رایانش ابری

    تشخیص و ردیابی بدافزارها در محدوده رایانش ابری پایان نامه محاسبات ابری doc پایان نامه ارشد رایانش ابری پایان نامه کارشناسی ارشد رایانش ابری دانلود پایان نامه رایانش ابری پایان نامه امنیت در رایانش ابری شناسایی بدافزارها در محیط محاسبات…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی درونی 42 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی درونی 42 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه بازاریابی درونی مبانی نظری بازاریابی درونی پیشینه تحقیق بازاریابی درونی پیشینه داخلی بازاریابی درونی پیشینه خارجی بازاریابی درونی پیشینه پژوهش بازاریابی درونی پیشینه نظری…

  • پاورپوینت طراحی الگوریتم ها

    پاورپوینت طراحی الگوریتم ها دانلود پاورپوینت طراحی الگوریتم ها تحقیق در مورد پاورپوینت طراحی الگوریتم ها پاورپوینت طراحی الگوریتم ها و انواع آن پاورپوینت طراحی الگوریتم ها قابل ویرایش رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت طراحی الگوریتم ها جهت رشته…

  • بهره وری منابع انسانی در فاز اجرایی چرخه حیات پروژه های ساخت و ساز شهری

    بهره وری منابع انسانی در فاز اجرایی چرخه حیات پروژه های ساخت و ساز شهری PMBOK بهره وری منابع انسانی پروژه، ساخت و ساز شهری عدد فازی استاندارد مهندسی و مدیریت ساخت پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مهندسی عمران بهره…

  • پروژه برنامه نویسی مهندسی نرم افزار با عنوان سیستم پرسنلی طراحی شده با VB.net و متدولوژی UML

    پروژه برنامه نویسی مهندسی نرم افزار با عنوان سیستم پرسنلی طراحی شده با VB.net و متدولوژی UML طراحی سیستم پرسنلی تجزیه و تحلیل سیستم پرسنلی تجزیه و تحلیل سیستم پرسنلی با متدولوژی UML دانلود پروژه برنامه نویسی مهندسی نرم افزار…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق خودکارآمدی 52 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق خودکارآمدی 52 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری خودکارآمدی ادبیات نظری خودکارآمدی چارچوب نظری خودکارآمدی فصل دوم پایان نامه خودکارآمدی دانلود مبانی نظری خودکارآمدی پیشینه خودکارآمدی پیشینه تحقیق خودکارآمدی پیشینه داخلی خودکارآمدی پیشینه خارجی خودکارآمدی…

  • داده کاوی و کاربرد آن در تشخیص بیماری

    داده کاوی و کاربرد آن در تشخیص بیماری کلمات کلیدی : داده کاوی و کاربرد آن در تشخیص بیماری رفتن به سایت اصلی داده کاوی و کاربرد آن در تشخیص بیماری به تعداد 85 صفحه pdf  فهرست مقاله: فصل اول…

  • بررسی نحوه شناسایی و آماده سازی مواد پلیمری و روش اکسترودر کردن این مواد

    بررسی نحوه شناسایی و آماده سازی مواد پلیمری و روش اکسترودر کردن این مواد دانلود پایان نامه مواد پلیمری شناسایی مواد پلیمری آماده سازی مواد پلیمری روش اکسترودر کردن مواد پلیمری بررسی نحوه شناسایی و آماده سازی مواد پلیمری و…

  • پاورپوینت فعالیت چند ضلعی ص 54 ریاضی ششم ابتدایی

    پاورپوینت فعالیت چند ضلعی ص 54 ریاضی ششم ابتدایی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت فعالیت چند ضلعی ص 54 ریاضی ششم ابتدایی در قالب 6 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …