مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 2

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 2

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری
فصل دوم پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 2

 

 

 

 

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید

 

 

 

 

سایر مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در لینک زیر قابل دسترس هستند:

 لیست مبانی نظری CRM

 

 

 

 

مقدمه مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری :

پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری
شاید بتوان تاریخچه ظهور مباحث مرتبط با مدیریت ارتباط با مشتری را در سه دوره زیر خلاصه کرد: (فرضی،1386،27)

 

الف) دوره انقلاب صنعتی: ابتکار فورد در به کارگیری روش تولید انبوه به جای روش تولید دستی، یکی از مهمترین شاخص های این دوره است. هر چند تغییر شیوه تولید باعث شد محدوده انتخاب مشتریان از نظر مشخصه های محصول کاهش یابد (نسبت به تولیدات صنایع دستی)، اما محصولات تولید شده به روش جدید از قیمت تمام شده پایین تری برخوردار شدند. به عبارتی دیگر، در انتخاب روش تولید انبوه از سوی شرکت فورد، افزایش کارایی و صرفه اقتصادی، مهمترین اهداف پیش بینی شده بودند.

 

ب) دوره انقلاب کیفیت: این دوره همزمان با ابتکار شرکت ژاپنی مبنی بر بهبود مستمر فرایند آغاز شد. این امر به نوبه خود به تولید کم هزینه تر و با کیفیت تر محصولات منجر شد. این دوره با مطرح شدن روش های نوین مدیریت کیفیت مانند مدیریت کیفیت جامع ، به اوج خود رسید. اما با افزایش تعداد شرکت های حاضر در عرصه رقابتی و گسترش فرهنگ حفظ و بهبود کیفیت محصول (از طریق ابزارهای مختلف کیفیتی)، دیگر این مزیت رقابتی برای شرکت های پیشرو کارساز نبود و ضرورت یافتن راه های جدیدی برای حفظ مزیت رقابتی احساس می شد.

 

ج) دوره انقلاب مشتری: در این دوره با توجه به افزایش توقع مشتریان، تولید کنندگان ملزم شدند محصولات خود را با هزینه کم، کیفیت بالا و تنوع زیاد تولید کنند؛ به معنای دیگر، تولید کنندگان مجبور بودند توجه خود را از تولید صرف به یافتن راه هایی برای جلب رضایت و حفظ مشتریان قبلی خود معطوف کنند.

 

با استفاده گسترده از فناوری اطلاعات، سازمان ها می توانند برای افزایش آگاهی از نیازهای مشتریان و درک بهتر آنها، از دانش فنی همراه با مهارت های لازم بهره مند شوند. در طول دهه 1990، فرایندهای تعاملی مدیریت مشتری مبتنی بر فناوری اطلاعات که در انتهای فرایند کسب و کار و در ارتباط با مشتری است، مهندسی مجدد شد که این موضوع امروزه با عنوان «مدیریت ارتباط با مشتری» شناخته می شود.

مدیریت ارتباط با مشتری شامل کلیه اقداماتی است که یک سازمان برای ایجاد و تثبیت ازتباطات سودمند با مشتری انجام می دهد و در قالب کار گروهی لازم برای حصول اطمینان از رضایت مشتری تعریف می شود. در بیشتر مواقع این گونه فعالیت ها تحت عنوان فروش، بازاریابی و خدمات تخصصی انجام می پذیرند. نیروی پیش برنده و حمایت کننده مدیریت ارتباط با مشتری، وجود این حقیقت است که مشتریان حفظ شده (قبلی) سودمندتر از مشتریان جدید هستند. 

 

 

 

 

 ضرورت مدیریت ارتباط با مشتریمدیریت ارتباط با مشتری مفهومی است که ریشه در فناوری اتوماسیون فروش و عملیات مرکز فراخوان دارد و از اواسط دهه 1990 وجود داشته است. در آن زمان، مدیریت ارتباط با مشتری از ادغام داده های مشتری از طریق قسمت فروش با تعاملات مرکز فراخوان بوجود آمد که منجر به تعاملات غیر رسمی بیشتری با مشتری گردید. این مفهوم، بوسیله سازمان های استفاده کننده و ادغام های سریع انتشار یافت و موجب برانگیختن فروشندگان نرم افزار شد که همگی مدعی بودند یک مجموعه منسجم از توانایی هایی دارند که به عنوان مدیریت ارتباط با مشتری شناخته شد.

 

 

پیش از این، بازاریابی رابطه مند در صدد بود که اطلاعاتی را در مورد ترجیحات و علایق مشتریان که در پایگاه های داده ای ذخیره شده بود به دست بیاورد. این موضوع به شکل بازاریابی «نفر به نفر»3 پدیدار شد که اشاره به فرآیند و تعاملات از طریق شرکت هایی که به ایجاد پیشنهادات همسوتر با خواسته مشتریان می پرداختند داشت. از این رو مدیریت ارتباط با مشتری به منظور برقراری امنیت و مدیریت روابط نفر به نفر و ایجاد یک رابطه سودمند و بلند مدت با مشتریان توسعه پیدا کرد. در مجرایی موازی، ابزارهای مبتنی بر اینترنت مانند بازرگانی الکترونیکی، بازاریابی اینترنتی و ارتباطات نفر به نفر به وجود آمده  و رشد کردند. با دارا بودن این تکنولوژی های جدید، این محصولات، خارج حوزه مدیریت ارتباط با مشتری به رقابت برخیزیدند و به بازرگانی الکترونیکی رسیدند.

 

 

هنگامی که مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتری و بازرگانی الکترونیکی با یکدیگر ادغام شدند باعث شد در مدت زمان کوتاهی، مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر سر زبان ها بیفتد. به طور مشابه، سيستم مديريت تجاري يكپارچه  تشخیص دادند که در دیدگاه 360 درجه ای به مشتری (یعنی دیدگاهی جامع) مجبورند که انتقال داده ها را در نظر بگیرند، بنابراین آنها یک بسته کامل نرم افزاری با توانایی های مدیریت ارتباط با مشتری را توسعه دادند. از دیدگاه تکنولوژیکی، مدیریت ارتباط با مشتری شامل مجموعه ای از کاربردها است که خواسته ها و نیازهای نقش های مواجه با مشتری را مورد توجه قرار می دهد که منجر به تغذیه یک پایگاه داده ای همگانی و مشترک که بوسیله ابزارهای تجزیه و تحلیل تجاری مورد حمایت قرار می گیرد می شود.( اوسرانکو و بنانی   143،2007)

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

مبانی نظری پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری 2-14- تعاریف، مفاهیم و مباحث مدیریت ارتباط با مشتری، ضرورت و لزوم پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری    2
2-14-1- مقدمه    2
2-14-2- دلایل حرکت سازمان ها به سوی مدیریت ارتباط با مشتری    3
2-14-3- مفهوم مشتری    4
2-14-3-چرخه زندگی مشتری    6
2-14-4-روند های ارتباط با مشتریان    6
2-14-5- پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری    9
2-14-6- ضرورت مدیریت ارتباط با مشتری    10
2-14-7- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری    11
2-14-8- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از دیدگاه اندیشمندان    11
اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از دیدگاه بارنت    11
2-14-9- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از نقطه نظر نول    12
2-14-10- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از نقطه نظر سویفت    13
2-14-11- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از دیدگاه گالبریث و راجرز    13
2-14-12- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از نقطه نظر کالاکوتا و رابینسون    15
2-15- تشریح ابعاد مختلف تعریفی و ویژگیهای مدیریت ارتباط با مشتری    15
2-15-1- اصول مدیریت ارتباط با مشتری    17
2-15-2- عناصر اصلی مدیریت ارتباط با مشتری    18
2-15-3- مفروضات اساسی مدیریت ارتباط با مشتری    19
2-15-4- مدل چرخه حیات مدیریت ارتباط با مشتری    20
2-15-5- فرایند مدیریت ارتباط با مشتری    21
2-15-2-1- بینش مشتری    21
2-15-2-2- مرحله ارزش مشتری    21
2-15-2-3- مرحله برنامه ریزی بازاریابی    22
2-15-2-4- تعامل با مشتری    22
2-15-2-5- تجزیه و تحلیل و پالایش    22
2-15-3- نیازهای مشتری    22
2-16- چالش های اجرایی مدیریت ارتباط با مشتری    24
2-17- مراحل اجرای مدیریت ارتباط با مشتری    25
2-18- محرک های توجه به مدیریت ارتباط با مشتری    27
2-19- انواع فن آوری مدیریت ارتباط با مشتری    28
2-19-1- مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی    28
2-19-2- بازاریابی و مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی    30
2-19-3- فروش و مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی    31
2-19-4- خدمات مشتری و مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی    33
2-20-مدیریت ارتباط با مشتری تحلیلی    35
2-20-1- مدیریت ارتباط با مشتری تعاملی    37
2-21- مدلهای ارائه شده برای پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری    37
2-21-1- مدل واینر    38
2-21-2- مدل تسریع کننده ساپ    40
2-21-2-1- چهارچوب مدیریت ارتباط با مشتری بر اساس نوع اطلاعات مشتریان    42
2-22-3-مدل بلوک های مدیریت ارتباط با مشتری    42
2-22-4- مدل مدیریت ارتباط با مشتری- ایریش    44
2-24- پیشینه تحقیق:    51
2-25- مدل مفهومی :    55فهرست منابع 74
 

 

 

 

  • پاورپوینت ارزیابی و کنترل استراتژی (فصل هشتم کتاب مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک در عمل تألیف سرمد سعیدی)

    پاورپوینت ارزیابی و کنترل استراتژی (فصل هشتم کتاب مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک در عمل تألیف سرمد سعیدی) کلمات کلیدی : پاورپوینت فصل هشتم کتاب مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک در عمل تألیف سهیل سرمد سعیدی پاورپوینت فصل هشتم کتاب…

  • نکاح و اقسام آن و شرط ضمن عقد نکاح

    نکاح و اقسام آن و شرط ضمن عقد نکاح کلمات کلیدی : عقد نکاح در فقه تحقیق در مورد عقد نکاح وضعیت حقوقی عقد نکاح عقد نکاح و شرایط آن شروط ضمن عقد نکاح چیست منظور از عقد نکاح چیست…

  • دانلود تحقیق درباره هوش هیجانی و گسترش مفهوم هوش word

    دانلود تحقیق درباره هوش هیجانی و گسترش مفهوم هوش word رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی هوش هیجانی و گسترش مفهوم هوش با فرمت docx در قالب 18 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش نظریه های طلاق عاطفی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش نظریه های طلاق عاطفی فصل دوم پایان نامه نظریه های طلاق عاطفی مبانی نظری نظریه های طلاق عاطفی پیشینه تحقیق نظریه های طلاق عاطفی پیشینه پژوهش نظریه های طلاق عاطفی پیشینه نظری نظریه های طلاق…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق حفظ و نگهداری نیروی انسانی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق حفظ و نگهداری نیروی انسانی مبانی نظری حفظ و نگهداری نیروی انسانی پیشینه تحقیق حفظ و نگهداری نیروی انسانی مبانی نظری و پیشینه پژوهش حفظ و نگهداری نیروی انسانی پیشینه تحقیق و مبانی نظری حفظ…

  • پاورپوینت رابطه بين هوش هیجانی و استرس شغلی كاركنان

    پاورپوینت رابطه بين هوش هیجانی و استرس شغلی كاركنان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت پایان نامه کارشناسی ارشد بررسی رابطه بين هوش هیجانی و استرس شغلی كاركنان جهت رشته مدیریت در قالب 56 اسلاید و با فرمت pptx بصورت…

  • موقعیت کنونی طلاق در قوانين ايران

    موقعیت کنونی طلاق در قوانين ايران "تعریف لغوی و اصطلاحی طلاق" طلاق در قوانین ایران قوانین طلاق توافقی در ایران قوانین طلاق در جمهوری اسلامی ایران قوانین مربوط به طلاق در ایران قوانین حقوقی طلاق در ایران اختیار طلاق اختیار…

  • پاورپوینت بررسی حقوقی تغییر قرارداد های نفتی

    پاورپوینت بررسی حقوقی تغییر قرارداد های نفتی کلمات کلیدی : پاورپوینت بررسی حقوقی تغییر قرارداد های نفتی تغییر بررسی حقوقی قرارداد های نفتی تحقیق تغییر قرارداد های نفتی موارد مورد برسی در قراردادهای بین المللی نفتی تفسیر قراردادهای نفتی اعتبار…

  • پاورپوینت آموزشی آمار ریاضی ششم ابتدایی به همراه پاسخ فعالیت های صفحه 104 تا 108

    پاورپوینت آموزشی آمار ریاضی ششم ابتدایی به همراه پاسخ فعالیت های صفحه 104 تا 108 رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزشی آمار ریاضی ششم ابتدایی به همراه پاسخ فعالیت های صفحه 104 تا 108 در قالب 23 اسلاید و…

  • چارچوب نظری و پیشینه تحقیق در مورد تعهد سازمانی

    چارچوب نظری و پیشینه تحقیق در مورد تعهد سازمانی کلمات کلیدی : مبانی نظری تعهد سازمانی پیشینه تحقیق تعهد سازمانی پیشینه داخلی تعهد سازمانی پیشینه خارجی تعهد سازمانی پیشینه پژوهش تعهد سازمانی پیشینه نظری تعهد سازمانی فصل دوم پایان نامه…

  • پاورپوینت عروض و قافیه

    پاورپوینت عروض و قافیه عروض و قافیه ppt دانلود پاورپوینت عروض و قافیه پاورپوینت درمورد عروض و قافیه پاورپوینت اصول عروض و قافیه پاورپوینت اساس عروض و قافیه پاورپوینت عروض و قافیه در ادبیات فارسی رفتن به سايت اصلي دانلود…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مشروطی 22 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق مشروطی 22 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه مشروطی مبانی نظری مشروطی پیشینه تحقیق مشروطی پیشینه داخلی مشروطی پیشینه خارجی مشروطی پیشینه پژوهش مشروطی پیشینه نظری مشروطی ادبیات نظری مشروطی چارچوب نظری مشروطی…

  • دانلود پاورپوینت جداگرهای لرزه ای

    دانلود پاورپوینت جداگرهای لرزه ای رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت جداگر های لرزه ای جهت رشته عمران 28 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       جداگرهای لرزه ای روشی برای…

  • پاورپوینت آشنایی با انگل سیستی سرکوزیس

    پاورپوینت آشنایی با انگل سیستی سرکوزیس رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با انگل سیستی سرکوزیس جهت رشته علوم آزمایشگاهی در قالب 20 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • پاورپوینت فصل نهم کتاب تئوري و طراحي سازمان (جلد دوم) تألیف ریچارد ال دفت ترجمه پارساییان و اعرابی

    پاورپوینت فصل نهم کتاب تئوري و طراحي سازمان (جلد دوم) تألیف ریچارد ال دفت ترجمه پارساییان و اعرابی پاورپوینت فصل نهم کتاب تئوري و طراحي سازمان (جلد دوم) تألیف ریچارد ال دفت ترجمه پارساییان و اعرابی با موضوع تکنولوژی اطلاعات…

  • مهارت های زندگی و کنترل خشم و استرس در روابط زوجین

    مهارت های زندگی و کنترل خشم و استرس در روابط زوجین ابعاد مهارت های زندگی دسته بندی مهارت های زندگی پایان نامه مهارت های زندگی زناشویی اهمیت مهارت حل مسئله در زندگی زناشویی اهمیت حل مسئله در زندگی زناشویی اهمیت…

  • دانلود پاورپوینت مطالعه کار

    دانلود پاورپوینت مطالعه کار رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مطالعه کار جهت رشته مدیریت در 18 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       مطالعه كار عبارت است از استفاده از…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق درمان شناختی رفتاری 48 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق درمان شناختی رفتاری 48 صفحه فصل دوم پایان نامه درمان شناختی رفتاری مبانی نظری درمان شناختی رفتاری پیشینه تحقیق درمان شناختی رفتاری پیشینه پژوهش درمان شناختی رفتاری پیشینه نظری درمان شناختی رفتاری چارچوب نظری درمان…

  • پرسشنامه ایجاد ساختاری برای ارزیابی عملکرد HSE پیمانکاران در پروژه های عمرانی

    پرسشنامه ایجاد ساختاری برای ارزیابی عملکرد HSE پیمانکاران در پروژه های عمرانی پرسشنامه شاخص های ارزیابی عملکرد hse پرسشنامه ارزیابی عملکرد HSE پیمانکاران پرسشنامه شاخص های عملکردی hse پرسشنامه مدیریت hse پیمانکاران در پروژه های عمرانی پرسشنامه شاخص های ارزیابی عملکرد…

  • پاورپوینت آشنایی با کارایی بازار سرمایه

    پاورپوینت آشنایی با کارایی بازار سرمایه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با کارایی بازار سرمایه جهت رشته اقتصاد در قالب 35 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش علم سنجی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش علم سنجی مبانی نظری علم سنجی دانلود مبانی نظری علم سنجی پیشینه تحقیق علم سنجی ادبیات نظری علم سنجی فصل دوم پایان نامه علم سنجی مبانی نظری و پیشینه تحقیق علم سنجی ادبیات و مبانی…

  • دانلود تحقیق شیوه های فرزند پروری با فرمت ورد

    دانلود تحقیق شیوه های فرزند پروری با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی شیوه های فرزند پروری با فرمت docx در قالب 34 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد…

  • مقاله رشته مدیریت با عنوان فرهنگ سازمانی

    مقاله رشته مدیریت با عنوان فرهنگ سازمانی سازمان فرهنگ فرهنگ سازمانی Organizational culture دانلود مقاله رشته مدیریت با عنوان فرهنگ سازمانی سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل fileina فروشگاه ساز فایل فروشگاه…

  • دیدگاه های مربوط به سلامت روان و ایمان با تاکید بر آیات قرآن

    دیدگاه های مربوط به سلامت روان و ایمان با تاکید بر آیات قرآن کلمات کلیدی : تحقیق نظریه های سلامت روان دیدگاه های مربوط به سلامت روان مولفه های سلامت روان از دیدگاه های مختلف تعریف سلامت روان از دیدگاه…

  • پاورپوینت برنامه نویسی با کامپیوتر پایه

    پاورپوینت برنامه نویسی با کامپیوتر پایه پاورپوینت برنامه نویسی پاورپوینت کامپیوتر پایه دانلود پاورپوینت برنامه نویسی با کامپیوتر پایه پاورپوینت در مورد برنامه نویسی با کامپیوتر پایه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت برنامه نویسی با کامپیوتر پایه جهت رشته…

  • ارزیابی تاثیرات زئولیت و سوپرجاذب در وضعیت تنش خشکی بر روی صفتهای گیاهان

    ارزیابی تاثیرات زئولیت و سوپرجاذب در وضعیت تنش خشکی بر روی صفتهای گیاهان اثر زئولیت بر روی گیاه کلزا اثر زئولیت در شرایط تنش خشکی بر روی گیاه کلزا اثر زئولیت بر روی صفات کمی وکیفی گیاه کلزا اثر سوپرجاذب…

  • پاورپوینت امضای الکتریکی

    پاورپوینت امضای الکتریکی پاورپوینت امضای الکتریکی امضای الکتریکی تحقیق امضای الکتریکی مقاله امضای الکتریکی مضای دیجیتالی در انواع کسب معرفی امضای دیجیتال دلایل استفاده از امضای دیجیتال فرق امضای دیجیتال با دستی پیاده سازی یک امضای دیجیتالی رفتن به سایت…

  • پاورپوینت آب انبارها ، انواع ، نحوه عملکرد

    پاورپوینت آب انبارها ، انواع ، نحوه عملکرد پروژه پاورپوینت آب انبارها انواع نحوه عملکرد رفتن به سايت اصلي در این پروژه پاورپوینت آب انبارها ، انواع ، نحوه عملکرد در 17 اسلاید به طور کامل و جامع همراه با تصاویر طبق…

  • دانلود تحقيق در مورد افزایش عملکرد تحصیلی docx

    دانلود تحقيق در مورد افزایش عملکرد تحصیلی docx رفتن به سايت اصلي هدف از اين تحقيق بررسي افزایش عملکرد تحصیلی  با فرمت docx در قالب 49 صفحه ورد word بصورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش مي باشد.     مراحل…

  • پاورپوینت اشتغال پایدار با فناوری و اطلاعات

    پاورپوینت اشتغال پایدار با فناوری و اطلاعات پاورپوینت نقش فناوری در محیط کار چیست پاورپوینت در اثر توسعه فناوری چه مشاغلی ایجاد شده پاورپوینت تاثیر فناوری بر مشاغل جدید پاورپوینت نحوه تاثیر فناوری های نو بر مشاغل امروزی رفتن به…

  • پاورپوینت اجرای‌ روشهای‌ توافقی‌ رسیدگی‌ به‌ اطلاعات‌ مالی

    پاورپوینت اجرای‌ روشهای‌ توافقی‌ رسیدگی‌ به‌ اطلاعات‌ مالی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اجرای‌ روشهای‌ توافقی‌ رسیدگی‌ به‌ اطلاعات‌ مالی ‌جهت رشته ی حسابداری در قالب 12 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با…

  • دانلود پاورپوینت مدیریت مهندسی

    دانلود پاورپوینت مدیریت مهندسی پاورپوینت مدیریت مهندسی پیام نور دانلود پاورپوینت درمورد مدیریت مهندسی پاورپوینت آماده مدیریت مهندسی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدیریت مهندسی جهت رشته مدیریت در 272 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع…

  • دانلود پاورپوینت انواع سیستم های تهویه مطبوع

    دانلود پاورپوینت انواع سیستم های تهویه مطبوع پاورپوینت معرفی سیستم های تهویه مطبوع پاورپوینت انواع سیستم های تهویه مطبوع و مزایای آنها پاورپوینت مزایا و معایب سیستم های تمام هوایی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت انواع سیستم های تهویه…

  • بررسی فقهی و حقوقی ماهیت دین با تاکید بر تبیین مالیت آن

    بررسی فقهی و حقوقی ماهیت دین با تاکید بر تبیین مالیت آن دیون و مطالبات ماهیت دین تبیین مالیت دین بررسی فقهی دین بررسی حقوقی دین بررسی فقهی و حقوقی ماهیت دین با تاکید بر تبیین مالیت آن جایگاه تنزیل…

  • اهمیت و ضرورت فعالیت های مکمل و فوق برنامه

    اهمیت و ضرورت فعالیت های مکمل و فوق برنامه تعریف فعالیت های فوق برنامه فعالیت های فوق برنامه مدارس فعالیت های فوق برنامه در ایران فعالیت های فوق برنامه در مدارس ابتدایی تحقیق درباره فعالیت های فوق برنامه و مکمل…