مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 5

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 5

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری
فصل دوم پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 5

 

 

 

 

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید

 

 

 

سایر مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در لینک زیر قابل دسترس هستند:

 لیست مبانی نظری CRM

 

 

 

 

مقدمه مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری :

اهداف مدیریت ارتباط با مشتري
شناخت اهداف مدیریت ارتباط با مشتري می تواند سازمان ها را در حرکت به سمت  CRMو شناسایی عوامل موثر بر توفیق آن یاري رساند. همانطور که ذکر گردید افراد با توجه به دیدگاه های متفاوتی که از  CRM دارند به تعاریف متفاوتی از آن پرداخته اند، این موضوع در برشمردن اهداف CRM نیز ملاحظه می¬شود و اهداف متفاوتی با توجه به دیدگاه هاي متفاوت وجود دارد. در جدول(2-6) اهداف مدیریت ارتباط با مشتري از نقطه نظرهاي گوناگون مورد بررسی قرار گرفته است. به دست آوردن یک مزیت رقابتی در مدیریت مشتري و در نهایت افزایش CRM طور کلی، هدف از سطح سودآوري می باشد (گارتنر گروپ ،2005،2006).

 

 

جدول (2-6)- اهداف مدیریت ارتباط با مشتري از نقطه نظرات مختلف

اهداف CRM از نظر بارنت    
1-    صرفه جویی در هزینه هاي جمع آوري اطلاعات مشتریان
2-    افزایش درآمد در نتیجه شناخت مشتریان
3-    اثرات استراتژیک (بارنت ،2001)

 

 

اهداف CRM از نظر نول    
1-    شناسایی ارزشهاي خاص هر گروه از مشتریان
2-    درك اهمیت نسبی آن نیازها براي هر گروه مشتري
3-    تعیین این که آیا ارائه چنین ارزشهاي متناسب هر مشتري به شیوه اي که آنها می خواهند می باشد؟
4-    اندازه گیري نتایج و اثبات بازده سرمایه گذاري (نول ،2000)

 

 

اهداف CRM از نظر سوئیفت    
1-    بهبود فرایند ارتباط با مشتریان واقعی
2-    ارائه محصولات صحیح به هر مشتري
3-    ارائه محصولات صحیح از طریق کانال هاي صحیح به هر مشتري
4-    ارائه محصولات صحیح در زمان صحیح به هر مشتري (سوئیفت ،2001)

 

 

اهداف CRM از نظر گابریل و راجرز    
1-    سفارشی سازي
2-    اختصاصی شده براي هر مشتري ) ایجاد ارتباطات شخصی شده)
3-    ارائه خدمات پشتیبانی بعد از فروش (گابریت و راجرز ،1999)

 

 

اهداف CRM از نظر کولاکوتا و رابینسون     
1-    افزایش سود آوري از طریق شناسایی ، جذب و حفظ بهترین مشتریان
2-    استفاده از اطلاعات مشتریان براي ارائه خدمات بهتري به نیازهاي آنها
3-    معرفی فرایند ها و روشهاي سازگار مکرر (فینبرگ ،2003).

 

 

پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری

واقعیت امر نشان می دهد که بسیاری از سازمان ها اطلاع درستی از CRM ندارند و نمی دانند که چگونه باید از آن بهره برد و چه کسی از این تمرکز جدید بر مشتری منتفع می گردد. این سازمانها اینگونه می¬پندارند که CRM را می توان از طریق سرمایه گذاری در فن آوری جدید بدست آورد و هر چه سخت افزار و نرم افزار گرانتر باشد رضایت مشتری بیشتر شده رشد درآمد بالاتری حاصل می گردد. ولی باید در نظر داشت که CRM به تنهایی یک مفهوم یا یک پروژه نیست بلکه یک راهبرد تجاری است که هدف آن فهم، پیش بینی، مدیریت و شخصی سازی نیازهای مشتریان فعلی و بالقوه است.  CRM مستلزم تمرکز  بر مشتری و توانایی برای آموختن از هر نقطه تعامل با وی است.برای اجرای موفق این سیستم می بایست از پیش نیازها و مراحل استقرار آن آگاه شد، شرایط استقرار موفق نرم افزار CRM در یک سازمان به صورت زیر است:

 

دو علامت مهم می توانند نشان دهد که آیا کسب و کار خاص نیاز به CRM دارد یا نه. یکی از این علایم، وجود راه های متنوعی است که مشتریان می توانند با سازمان تماس بگیرند. مثلاً امکان دارد از چهار راه مختلف مانند: ارسال نامه، ارسال ایمیل، ارسال فکس و تماس با سازمان ارتباط برقرار کنند. هنگامی که مشتریان از راه های گوناگون با یک مجموعه ارتباط برقرار می کنند،CRM  پیشنهاد می کند که جمع آوری اطلاعات یک دست و دقیق درباره همه این مخاطبان و ذخیره سازی آن در یک بانک اطلاعاتی و مجهز به راهکارهای CRM باعث افزایش بهره وری می شود.علامت دیگری که می تواند نشان دهد یک کسب و کار معین به استفاده از نرم افزارهای CRM نیاز دارد، تنوع محصولات یا خدماتی است که یک شرکت به مشتریانش عرضه می کند. وجود تنوع عملا به این معناست که با مطالعه دقیق روی رفتار و خواسته های مشتریان می توان کشف کرد که سرمایه گذاری روی کدام محصولات و خدمات سودآورتر است و رضایت مشتریان و میزان پراکندگی جغرافیایی آن هاست. هرچه تعداد و پراکندگی مشتریان بیشتر باشد، ضرورت به کارگیری راهکارهای “مدیریت ارتباط با مشتریان” افزایش می یابد.

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

مبانی نظری پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری 

فصل دوم:مبانی نظری پژوهش 4
2-1- مقدمه 5
2-2- مدیریت ارتباط با مشتری 6
2-3-1- تعاریف مدیریت ارتباط با مشتری 7
جدول(2-5)- تعاریف مختلف مدیریت ارتباط با مشتری (صلواتی و همکاران،1390) 10
2-3-2- تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری 13
2-3-3- ضرورت و اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری 14
2-3-4- فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری 17
2-3-4-1- شناسایی مشتریان سازمان 17
2-3-5- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری 19
جدول (2-6)- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از نقطه نظرات مختلف 20
2-3-6- اصول مدیریت ارتباط با مشتری 21
2-3-7- مزایای مدیریت ارتباط با مشتری 22
جدول 2-7: مزایای مدیریت ارتباط با مشتری 24
2-3-9- انواع فن آوری های مدیریت ارتباط با مشتری 26
2-3-9-1- مدیریت ارتباط با مشتری در بخش عملیاتی 27
2-3-9-3- مدیریت ارتباط با مشتری در بخش تعاملی 29
2-3-11- دلایل موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری 31
2-3-11-2- بلوغ نرم افزاری سازمان 31
2-3-12- موانع مدیریت ارتباط با مشتری 32
2-3-14- برخی از فاکتورهای ریسک پروژه مدیریت ارتباط با مشتری 35
2-3-15- پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری 36
2-3-15-1- پیش نیازهای تکنیکی 39
شکل (2-10) : مراحل پیاده سازی CRM از دیدگاه گارتنر 41
2-3-17- مراحل ارائه خدمت در مدیریت ارتباط با مشتری 42
شکل (2-11)- فرآیند پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری 43
2-3-18- نقاط ضعف و قوت مدیریت ارتباط با مشتری در بانکهای ایرانی 43
2-3-19- مدل های CRM 44
جدول(2-8 )- مدل های CRM 46
2-4-1- مدیریت منابع انسانی 47
2-4-2- مدیریت ارشد (رهبری) 51
2-4-3- ساختار سازمانی 52
2-4-3-1- ساختار نظری 53
الف – ساختار مكانیكی 53
ب – ساختار ارگانیكی 53
2-4-3-2- ساختار عملی 54
ساختار عملی را می توان بر اساس بخش های پنج گانه و یا گروه بندی فعالیت های سازمان تقسیم كرد. 54
ب – ساختار عملی بر اساس گروه بندی فعالیت های سازمان 55
جدول 2-9 : انواع ساختار سازمانی (مینتزبرگ،1374) 58
2-5- چهارچوب نظری 60
شکل (2 – 14) – مدل تحلیلی موفقیت ارتباط با مشتری (گریدومورنو، پادیلاملندز،2011) 64
2-6- پیشینه تحقیق 64
2-6-1- پژوهش های خارجی 65
جدول (2-10)- مطالعات انجام شده بر فاکتورهای موفقیت و ریسک مدیریت ارتباط با مشتری وعملکرد آن 67
2-6-2- پژوهش های داخلی 68
فهرست منابع 74
منابع لاتین : 76

 

 

 

 

 

  • پاورپوینت تعریف پمپ ها

    پاورپوینت تعریف پمپ ها پاورپوینت تعریف پمپ ها و شناخت آنها پاورپوینت تعریف پمپ تعریف پمپ های ماشین رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تعریف پمپ ها جهت رشته گوناگون در قالب 19 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل…

  • دانلود پاورپوینت زمین و تحولات آن

    دانلود پاورپوینت زمین و تحولات آن پاورپوینت زمین و تحولات آن پاورپوینت زمین شناسی پاورپوینت تاریخچه پیدایش زمین پاورپوینت تحولات زمین رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت زمین و تحولات آن جهت رشته زمین شناسی  در قالب 47 اسلاید و…

  • تحقیقات بیماریهای عفونی، بیوانفورماتیک و اومیک ها

    تحقیقات بیماریهای عفونی، بیوانفورماتیک و اومیک ها تحقیقات بیماریهای عفونی، بیوانفورماتیک و اومیک ها رفتن به سایت اصلی نمونه ترجمه اگرچه، به طور کلی تصور می شود، بیوانفورماتیک یک علم مدرن میباشد، این اصطلاح بیش از سی سال قبل توسط…

  • تشخیص و ردیابی بدافزارها در محدوده رایانش ابری

    تشخیص و ردیابی بدافزارها در محدوده رایانش ابری پایان نامه محاسبات ابری doc پایان نامه ارشد رایانش ابری پایان نامه کارشناسی ارشد رایانش ابری دانلود پایان نامه رایانش ابری پایان نامه امنیت در رایانش ابری شناسایی بدافزارها در محیط محاسبات…

  • پاورپوینت مدیریت ریسك در نظام بانكداری

    پاورپوینت مدیریت ریسك در نظام بانكداری پاورپوینت مدیریت ریسك در نظام بانكداری تحقیق مدیریت ریسك در نظام بانكداری مقاله مدیریت ریسك در نظام بانكداری پایان نامه مدیریت ریسك در نظام بانكداری مدیریت ریسك در نظام بانكداری ریسك در نظام بانكداری…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش مدیریت دانش و سرمایه فکری

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش مدیریت دانش و سرمایه فکری مبانی نظری تحقیق مدیریت دانش دانلود مبانی نظری تحقیق مدیریت دانش مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت دانش پیشینه مدیریت دانش مبانی نظری تحقیق سرمایه فکری دانلود مبانی نظری تحقیق…

  • مبانی نظری ارزیابی سطح چابکی سازمان با روش BSC

    مبانی نظری ارزیابی سطح چابکی سازمان با روش BSC کلمات کلیدی : ارزیابی سطح چابکی سازمان چابکی سازمانی در سازمانهای دولتی مدل های دستیابی به چابکی سازمانی مدل اجرای چابکی از نظر شریفی و ژانگ چابکی سازمان با کارت امتیازی…

  • بررسی حجاب زنان از عهد باستان تا دوران قاجار

    بررسی حجاب زنان از عهد باستان تا دوران قاجار پوشش زنان در ایران ارزشهای فرهنگی پوشش زنان در عصر اساطیری پوشش زنان ایرانی در عهد هخامنشیان پوشش زنان ایرانی در دوره ی ساسانیان سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در…

  • دانلود پاورپوینت کانی

    دانلود پاورپوینت کانی پاورپوینت کانی ها پاورپوینت کانی شناسی پاورپوینت کانی های ملی پاورپوینت درباره کانی ها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کانی در قالب 32 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش  …

  • پاورپوینت سمینار خلاقیت و نوآوری مدرس مصطفی ملایی

    پاورپوینت سمینار خلاقیت و نوآوری مدرس مصطفی ملایی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سمینار خلاقیت و نوآوری مدرس مصطفی ملایی جهت رشته گوناگون در قالب 160 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • پاورپوینت آیین نامه حفاظتی کارگاه های ساختمانی

    پاورپوینت آیین نامه حفاظتی کارگاه های ساختمانی دانلود پاورپوینت آیین نامه ایمنی کارگاههای ساختمانی پاورپوینت آیین نامه حفاظت وبهداشت عمومی درکارگاهها پاورپوینت آیین نامه حفاظت فنی و بهداشت کار پاورپوینت ایمنی در کارگاه ساختمانی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق حل مسئله 54 صفحه

    دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق حل مسئله 54 صفحه فصل دوم پایان نامه حل مسئله مبانی نظری حل مسئله پیشینه تحقیق حل مسئله پیشینه داخلی حل مسئله پیشینه خارجی حل مسئله پیشینه پژوهش حل مسئله پیشینه نظری حل مسئله…

  • مبانی نظری رابطه شبکه های اجتماعی با اعتماد اولیه خریداران اینترنتی در سایت های کالاهای مصرفی

    مبانی نظری رابطه شبکه های اجتماعی با اعتماد اولیه خریداران اینترنتی در سایت های کالاهای مصرفی کلمات کلیدی : مبانی نظری شبکه های اجتماعی افزایش اعتماد خریداران اینترنتی عوامل موثر در رفتار مصرف کننده فرایند تصمیم گیری خرید مصرف کننده…

  • پاورپوینت نظریه های جامعه شناسی توسعه

    پاورپوینت نظریه های جامعه شناسی توسعه کلمات کلیدی : پاورپوینت نظریه های جامعه شناسی توسعه نظریه های جامعه شناسی توسعه تحقیق نظریه های جامعه شناسی توسعه مقاله نظریه های جامعه شناسی توسعه بررسی نظریه های جامعه شناسی توسعه تحلیل نظریه…

  • فصل دوم پایان نامه احساس امنیت شغلی

    فصل دوم پایان نامه احساس امنیت شغلی کلمات کلیدی : مبانی نظری احساس امنیت شغلی پیشینه تحقیق احساس امنیت شغلی پیشینه داخلی احساس امنیت شغلی پیشینه خارجی احساس امنیت شغلی پیشینه پژوهش احساس امنیت شغلی پیشینه نظری احساس امنیت شغلی…

  • مبانی نظری ارزیابی رابطه تیپ های شخصیتی و سبکهای مدیریتی

    مبانی نظری ارزیابی رابطه تیپ های شخصیتی و سبکهای مدیریتی سبکهای مدیریت تیپ‌های شخصیتی سبک های مدیریت لیکرت سبک مدیریت مشارکتی مبانی نظری تیپ‌های شخصیتی مبانی نظری سبک های مدیریت لیکرت مبانی نظری سبک مدیریت مشارکتی ارتباط بین تیپ‌های شخصیتی…

  • پاورپوینت تدریس حرکت شناسی فصل 4 علوم نهم

    پاورپوینت تدریس حرکت شناسی فصل 4 علوم نهم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش علوم نهم متوسطه مبحث حرکت شناسی در قالب 20 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • ارزیابی ارتباط سرمایه اجتماعی با مدیریت دانش در بانک

    ارزیابی ارتباط سرمایه اجتماعی با مدیریت دانش در بانک استقرار مدیریت دانش در بانک پایان نامه تاثیر سرمایه اجتماعی بر مدیریت دانش رابطه سرمایه اجتماعی و مدیریت دانش سنجش تاثیر سرمایه اجتماعی بر مدیریت دانش پایان نامه تاثیر سرمایه اجتماعی…

  • پاورپوینت برسی عوامل موثر در زمان و هزینه سیستم های آبکشی

    پاورپوینت برسی عوامل موثر در زمان و هزینه سیستم های آبکشی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت برسی عوامل موثر در زمان و هزینه سیستم های آبکشی جهت رشته اقتصاد در قالب 28 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل…

  • ارزیابی تاثیر آموزش مهارتهای زندگی برای مقابله با استرس در محیط کار

    ارزیابی تاثیر آموزش مهارتهای زندگی برای مقابله با استرس در محیط کار آموزش مهارتهای زندگی مهارت زندگی مدیریت استرس کنترل استرس ارزیابی تاثیر آموزش مهارتهای زندگی برای مقابله با استرس در محیط کار بررسی اثر بخشی آموزش مهارتهای زندگی در…

  • دانلود تحقیق در مورد همبستگی خانواده docx

    دانلود تحقیق در مورد همبستگی خانواده docx رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی همبستگی خانواده با فرمت docx در قالب 17 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد       فهرست…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مولفه ها و ابزارهای فناوری اطلاعات 55 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق مولفه ها و ابزارهای فناوری اطلاعات 55 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری فناوری اطلاعات پیشینه تحقیق فناوری اطلاعات فصل دوم پایان نامه فناوری اطلاعات مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری اطلاعات مبانی نظری مولفه…

  • پایان نامه پیش بینی قیمت طلا با داده کاوی

    پایان نامه پیش بینی قیمت طلا با داده کاوی کلمات کلیدی : پایان نامه داده کاوی پایان نامه داده کاوی ارشد خرید پایان نامه داده کاوی پیش بینی قیمت طلا با داده کاوی پایان نامه در مورد data mining موضوع…

  • پرسشنامه بررسی عوامل موثر در تغییر مشتریان ناراضی به مبلغان شرکت

    پرسشنامه بررسی عوامل موثر در تغییر مشتریان ناراضی به مبلغان شرکت پرسشنامه تغییر مشتریان ناراضی پرسشنامه عوامل موثر در تغییر مشتریان ناراضی پرسشنامه تغییر مشتریان ناراضی به مبلغان شرکت رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه بررسی عوامل موثر در…

  • پاورپوینت آشنایی با موزه آبگینه و سفالینه

    پاورپوینت آشنایی با موزه آبگینه و سفالینه کلمات کلیدی : پاورپوینت آشنایی با موزه آبگینه و سفالینه تحقیق آشنایی با موزه آبگینه و سفالینه آشنایی با موزه آبگینه و سفالینه موزه آبگینه و سفالینه مقاله آشنایی با موزه آبگینه و…

  • پاورپوینت آموزش تدریس درس 5 فارسی هشتم - راه نیک بختی

    پاورپوینت آموزش تدریس درس 5 فارسی هشتم - راه نیک بختی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس درس 5 فارسی هشتم - راه نیک بختی به دانش آموزان کلاس هشتم متوسطه اول در قالب 20 اسلاید و با فرمت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق برون سپاری 2

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق برون سپاری 2 مبانی نظری برون سپاری ادبیات نظری برون سپاری چارچوب نظری برون سپاری فصل دوم پایان نامه برون سپاری دانلود مبانی نظری برون سپاری پیشینه برون سپاری پیشینه تحقیق برون سپاری پیشینه داخلی…

  • پاورپوينت گروه مطالعاتی مجامع بین الملل ( Ripe )

    پاورپوينت گروه مطالعاتی مجامع بین الملل ( Ripe ) پاورپوينت گروه مطالعاتی پاورپوينت در مورد گروه مطالعاتی مجامع بین الملل Ripe پاورپوينت گروه مطالعاتی مجامع بین الملل Ripe دانلود پاورپوينت گروه مطالعاتی مجامع بین الملل Ripe دانلود پاورپوينت در مورد…

  • تاثیر جریان سنج ها در اکسید آلومینیوم

    تاثیر جریان سنج ها در اکسید آلومینیوم جریان سنج اکسید آلومینیوم اندازه گیری در صنعت تاثیر جریان سنج ها در اکسید آلومینیوم کاربرد فلو سنجها در آلومینای جاجرم کاربرد جریان سنج ها در اکسید آلومینیوم دانلود پایان نامه مکانیک دانلود…

  • قوانین ایران در مورد حقوق زن

    قوانین ایران در مورد حقوق زن سیر تاریخی حقوق زن در قوانین موضوعه ایران حقوق زن حقوق‌ خانواده حقوق زن در قوانین ایران دانلود پایان نامه رشته حقوق دانلود پایان نامه حقوق قوانین ایران در مورد حقوق زن رفتن به…

  • پایان نامه داده کاوی در سازمان

    پایان نامه داده کاوی در سازمان کلمات کلیدی : پایان نامه داده کاوی پایان نامه داده کاوی ارشد خرید پایان نامه داده کاوی پایان نامه در مورد data mining پایان نامه در مورد داده کاوی در سازمان موضوع پایان نامه…

  • پاورپوینت مقدمه ای بر برنامه ریزی جهانگردی

    پاورپوینت مقدمه ای بر برنامه ریزی جهانگردی کلمات کلیدی : پاورپوینت مقدمه ای بر برنامه ریزی جهانگردی پاورپوینت برنامه ریزی جهانگردی اهمیت برنامه ریزی گردشگری سیر تکاملی برنامه ریزی گردشگری مراحل برنامه ریزی گردشگری عناصر موجود در برنامه ریزی مقاصد…

  • دانلود پاورپوینت مدیریت تحرک در شبکه های ویژه متحرک

    دانلود پاورپوینت مدیریت تحرک در شبکه های ویژه متحرک پاورپوینت مدیریت تحرک در شبکه های ویژه متحرک پاورپوینت مدیریت تحرک پاورپوینت شبکه های ویژه متحرک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدیریت تحرک در شبکه های ویژه متحرک جهت رشته…

  • بررسی و تحلیل اسکان غیررسمی در منطقه 19 شهر تهران با رویکرد توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی

    بررسی و تحلیل اسکان غیررسمی در منطقه 19 شهر تهران با رویکرد توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی کلمات کلیدی : سکونتگاه های غیررسمی پایان نامه اسکان غیر رسمی پایان نامه سکونتگاه های غیررسمی ویژگی های سکونتگاه های غیررسمی توانمندسازی سکونتگاه های…

  • عوامل موثر بر عملکرد ریاضی و تاثیر اضطراب بر آن و شیوه های آموزشی ریاضی

    عوامل موثر بر عملکرد ریاضی و تاثیر اضطراب بر آن و شیوه های آموزشی ریاضی عوامل موثر بر عملکرد ریاضی تاثیر اضطراب بر عملکرد ریاضی شیوه های آموزشی ریاضی عملکرد ریاضی تعریف عملکرد ریاضی بررسی اضطراب ریاضی تاریخچه اضطراب ریاضی…