مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 7

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 7

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری
فصل دوم پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 7

 

 

 

 

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید

 

 

 

 

 

 

سایر مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در لینک زیر قابل دسترس هستند:

 لیست مبانی نظری CRM

 

 

 

 

 

مقدمه مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری :

مقدمه
در سالهاي اخير، CRM به يکي از موضوعات متداول در هر دو زمينه تئوري و عملي تبديل شده است. با وجود اينکه تعداد بسيار زيادي از مقاله ها تاثير مثبت فعاليتهاي CRM – بويژه در زمينه هاي تکنولوژيکي، استراتژيکي و سازماني- بر عملکرد را نشان مي دهد و شرکتها ميليونها دلار در استقرار سيستم CRM سرمايه گذاري کرده اند، با اين وجود سازمانها شکايت دارند که بکارگيري CRM انتظارات آنها را برآورده نساخته است (Kumar et al., 2006:88).

 

 

خلق يک محيط دلخواه و بهينه مديريت ارتباط با مشتري به طور روزافزوني تبديل به چالش اصلي کسب و کار شده است و اين فرايند به سرعت در حال تبديل شدن به پيش نيازي براي بقا و موفقيت کليه کسب و کارها در بازار رقابتي امروز است. با توجه به چالشهاي جهاني و سرعت کسب و کار امروزه، خلق مزيت رقابتي با فهم خواسته هاي مشتري آغاز مي شود. بدين ترتيب سازمانها با داشتن احاطه کامل به نيازهاي مشتريان مي توانند با کيفيت بهتري محصولات يا خدمات خود را عرضه نموده و رشته ارتباطي ميان خود و مشتري را محکمتر نمايند. استقرار اينگونه سيستم ها در سازمانها نيازمند ايجاد بستر مناسب با توجه به شرايط حال سازمان است (دهمرده و همکاران، 1389: 94).

 

 

عدم توجه به اصول و مفاهيم بنيادي CRM كه بايد در شركت اجرا شود موجب مي شود كه در بازار رقابتي مشتريان تجربه خوشايندي از رابطه با شركت بدست نياورند و به سوي شركتهاي ديگر و خدمات بهتر متمايل شوند. تحقيقات نشان داده است كه هزينه جذب مشتريان جديد به دليل هزينه هاي بازاريابي و تبليغات، بيشتر از هزينه هاي حفظ مشتريان است. به طور كلي تحقيقات نشان مي دهد كه هزينه هاي جذب مشتريان جديد پنج برابر بيشتر از حفظ يا مديريت مشتريان موجود است. اين امر بدين معناست كه به جاي متمايز ساختن محصولات، سازمانها بايد مشتريان را بشناسند و از تاكيد بر سهم بازار به سهم مشتري تغيير جهت دهند. با توجه به قانون 20/80 ، 20% مشتريان، در 80% فروش سازمان سهيم هستند که اين امر نشانگر لزوم حفظ روابط بلندمدت با مشتريان سودآور به منظور حداکثر سازي سود است (بامداد صوفي و همکاران، 1389: 168).

 

 

 

 

 مديريت ارتباط با مشتري (CRM)واژه CRM مخفف Management Customer Relationship) ) يا مديريت ارتباط با مشتري است. در حقيقت اين سيستم راهبردي است براي جمع آوري نيازها و رفتارهاي تجاري مشتريان تا به ايجاد روابط قويتر با آنها منجر شود. در نهايت، رابطه قوي با مشتريان رمز موفقيت هر کسب و کار است. CRM را مي توان مانند فرايندي دانست که به ما کمک مي کند تا اطلاعات مختلفي از مشتريان، فروش، اثربخشي فعاليت هاي بازاريابي، سرعت عمل در پاسخگويي به مشتري و نيز تمايلات بازار را به شکل يک جا جمع آوري کنيم ThuyUyen, 2007: 103)). مديريت ارتباط با مشتري رويكردي استراتژيك است كه در ارتباط با بهبود ارزش ذينفع از طريق توسعه ارتباطات مناسب با مشتريان و بخش هاي مشتري كليدي است. مديريت ارتباط با مشتري قابليت هاي بالقوه استراتژيهاي بازاريابي ارتباط و تكنولوژي اطلاعات را در جهت ايجاد روابط بلندمدت سود ده با مشتريان و ساير ذينفعان كليدي پيوند مي دهد. مديريت ارتباط با مشتري فرصت هاي بسياري براي به كارگيري داده ها و اطلاعات در جهت شناخت مشتريان و خلق ارزش مشترك ايجاد مي كند. اين امر مستلزم ادغام چند كاركردي از فرايندها، افراد، عمليات ها، قابليت هاي بازاريابي است كه از طريق اطلاعات، تكنولوژي و برنامه ها ميسر مي گردد Adrian, 2005: 170)). CRM 

 

 

 

طراحي ساختار سازماني براي ارتباط دو جانبه با مشتري است. که به سه بخش عملياتي، تحليلي و تعاملي تقسيم مي گردد. 

الف) بخش عملياتي: در اين روش تمامي مراحل ارتباط با مشتري، از مرحله بازاريابي و فروش تا خدمات پس از فروش و دريافت بازخورد از مشتري، به يک فرد سپرده مي شود؛ البته به نحوي که فروشندگان و مهندسان ارائه خدمات بتوانند سابقه هر يک از مشتريان را بدون مراجعه به اين فرد در دسترس داشته باشند. 

 

 

ب) بخش تحليلي: در CRM تحليلي، ابزارها و روش هايي به کار مي رود که اطلاعات به دست آمده از CRM عملياتي را تجزيه و تحليل کرده و نتايج آن را براي مديريت عملکرد تجاري آماده مي کند. در واقع CRM  عملياتي و تحليلي در يک تعامل دو طرفه هستند؛ يعني داده هاي بخش عملياتي در اختيار بخش تحليل قرار مي گيرد؛ پس از تحليل داده ها، نتايج به دست آمده تاثير مستقيمي بر بخش عمليات خواهد داشت. به کمک تحليل هاي اين بخش، مشتريان دسته بندي شده و امکان تمرکز سازمان بر روي بخش خاصي از مشتريان فراهم مي شود. 

 

 

ج) بخش تعاملي: در اين نوع ارتباط، مشتري براي برقراري ارتباط با سازمان، از آسان ترين روش ممکن مانند تلفن، تلفن همراه، فکس، اينترنت و ساير روش هاي مورد نظر خود استفاده مي کند؛ CRM تعاملي به دليل امکان انتخاب روش از سوي مشتري و اينکه بيشتر فرايندها ( از جمع آوري داده ها تا پردازش و ارجاع مشتري)، در کمترين زمان ممکن به مسئول مربوطه مي رسد، باعث مراجعه مجدد مشتري و ادامه ارتباط با شرکت مي شود. 
 پيامدهاي حاصل از بکارگيري CRM اين است که موجب رشد سازمان و بهره وري بيشتر آن مي شود. CRM در واقع طراحي ساختار سازماني براي ارتباط با مشتري از بيرون به داخل و بالعکس، و ايجاد ارزش دو جانبه از طريق اين فرايند است  Tohidi & Jabbari, 2011: 579)).  

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل دوم: ادبیات تحقیق

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)    

2-1-1) مقدمه    11
2-1-2) مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)    11
2-1-3) ضرورت مدیریت ارتباط با مشتری    13
2-1-4) عناصر اصلی مدیریت ارتباط با مشتری    13
2-1-5) اهداف مدیریت ارتباط با مشتری    14
2-1-6) مزایای استفاده از سیستم مدیریت ارتباط با مشتری    15
2-1-7) اجزای مدیریت ارتباط با مشتری    16
2-1-8) انواع سیستم های CRM    16
2-1-9) مدل نظری اجرای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)    17
2-1-10) روندهای ارتباط با مشتریان    23
2-1-11) توسعه مدیریت ارتباط با مشتری    25
2-1-12) فرایند مدیریت امور مشتری    26
2-1-13) رابطه CRM و عملکرد    27

پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری

 

منابع
 

 

  • رتبه بندی راهبردهای پیاده سازی زنجیره تامین چابک با تصمیم گیری چند معیاره فازی

    رتبه بندی راهبردهای پیاده سازی زنجیره تامین چابک با تصمیم گیری چند معیاره فازی کلمات کلیدی : مدیریت زنجیره تامین چابک مولفه های چابکی زنجیره تامین پیاده سازی زنجیره تامین چابک پایان نامه زنجیره تامین چابک مدل های زنجیره تامین…

  • پاورپوینت بیماری و سندروم لیشمانیازیس

    پاورپوینت بیماری و سندروم لیشمانیازیس رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت لیشمانیوزیس جهت رشته ی پزشکی در قالب 98 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       اصطلاح لیشمانیوزیس به سندرمهای…

  • پاورپوینت تعادل اسیدی، بازی هنگام ورزش

    پاورپوینت تعادل اسیدی، بازی هنگام ورزش کلمات کلیدی : دانلود پاورپوینت تعادل اسیدی- بازی هنگام ورزش پاورپوینت تعادل اسیدی- بازی هنگام ورزش تعادل اسیدی- بازی هنگام ورزش تقسیم بندی اسیدهای سوخت و سازی اهمیت تنظیم اسیدی، بازی هنگام ورزش دستگاههای…

  • دانلود تحقیق درباره ازدواج و عوامل تهدیدکننده زندگی مشترک  word

    دانلود تحقیق درباره ازدواج و عوامل تهدیدکننده زندگی مشترک  word رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی ازدواج و عوامل تهدیدکننده زندگی مشترک با فرمت docx در قالب 30 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • پاورپوینت شرح جامع مخاطرات زمین

    پاورپوینت شرح جامع مخاطرات زمین رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت شرح جامع مخاطرات زمین جهت رشته زمین شناسی در قالب 75 اسلايد و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش       بلاياي…

  • بررسی همجنسگرایی در ادیان توحیدی و غیرتوحیدی

    بررسی همجنسگرایی در ادیان توحیدی و غیرتوحیدی پایان نامه همجنسگرایی همجنس گرایی در دین پایان نامه در مورد همجنسگرایی همجنس گرایی از دیدگاه یهودیت همجنس گرایی از نگاه مسیحیت همجنس گرایی از نگاه اسلام همجنس گرایی از نگاه زرتشت عوامل…

  • پاورپوینت آموزش تدریس درس 1 فارسی هشتم

    پاورپوینت آموزش تدریس درس 1 فارسی هشتم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس درس 1 فارسی هشتم به دانش آموزان کلاس هشتم متوسطه اول در قالب 56 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با…

  • مقاله کامل سیستمهای آبیاری

    مقاله کامل سیستمهای آبیاری آبیاری سیستمهای آبیاری سیستم های توزیع آب دانلود مقاله کامل سیستمهای آبیاری سیستم همکاری در فروش فایل خرید مقاله و تحقیق همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل انجام پروژه و پایان نامه مهندسی…

  • مبانی نظری ارزیابی عملکرد و رتبه بندی شعب بانک با الگوی تلفیقی کارت امتیازی متوازن و تحلیل پوششی داده ها

    مبانی نظری ارزیابی عملکرد و رتبه بندی شعب بانک با الگوی تلفیقی کارت امتیازی متوازن و تحلیل پوششی داده ها مبانی نظری ارزیابی عملکرد مبانی نظری ارزیابی عملکرد بانکها مبانی نظری ارزیابی عملکرد حسن میرزایی اهرنجانی پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد پیشینه…

  • پاورپوینت مهارت های اساسی تربیت سازنده فرزندان

    پاورپوینت مهارت های اساسی تربیت سازنده فرزندان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مهارت های فرزند پروری جهت رشته ی روان شناسی در قالب 31 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • مقاله مبارزه با پولشویی در قوانین ایران و اسناد بین المللی

    مقاله مبارزه با پولشویی در قوانین ایران و اسناد بین المللی کلمات کلیدی : مبارزه با پولشویی در ایران قانون مبارزه با پولشویی ایران مبارزه با پولشویی در قوانین ایران راهکارهای مبارزه با جرم پولشویی مبارزه با پولشویی در اسناد…

  • بررسی آثار ازدواج زن و مرد ایرانی با اتباع خارجی

    بررسی آثار ازدواج زن و مرد ایرانی با اتباع خارجی کلمات کلیدی : ازدواج با اتباع بیگانه آثار ازدواج با تبعه بیگانه ازدواج با اتباع بیگانه در ایران ازدواج با اتباع خارجی در ایران شرایط ازدواج با اتباع خارجی در…

  • دانلود پاورپوینت کبد چرب و درمان آن

    دانلود پاورپوینت کبد چرب و درمان آن پاورپوینت درمان کبد چرب پاورپوینت نکاتی درمانی کبد چرب پاورپوینت درباره کبد چرب رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کبد چرب و درمان آن جهت رشته پزشکی در 29 اسلاید و با فرمت…

  • ضرورت آموزش و بالندگی نیروی انسانی با نگاهی بر آموزش های فنی و حرفه ای

    ضرورت آموزش و بالندگی نیروی انسانی با نگاهی بر آموزش های فنی و حرفه ای آموزش و اشتغال زندانیان پایان نامه آموزش های فنی و حرفه ای ضرورت آموزش های فنی و حرفه ای در زندان الزامات آموزش مهارت های…

  • تاثیر اجرای روش کارت امتیازی متوازن در ارزیابی عملکرد بانک

    تاثیر اجرای روش کارت امتیازی متوازن در ارزیابی عملکرد بانک ارزیابی عملکرد در بانک ارزیابی عملکرد کارکنان بانک ملت شاخص های ارزیابی عملکرد بانک ارزیابی عملکرد کارکنان با کارت امتیازی متوازن ارزيابي عملكرد سازمان با روش كارت امتيازي متوازن (bsc)…

  • پاورپوینت درس و کتاب برنامه سازی پیشرفته

    پاورپوینت درس و کتاب برنامه سازی پیشرفته کلمات کلیدی : برنامه‌سازي پيشرفته مقاله برنامه‌سازي پيشرفته تحقیق برنامه‌سازي پيشرفته پروژه برنامه‌سازي پيشرفته پژوهش برنامه‌سازي پيشرفته برنامه‌سازي پيشرفته رفتن به سایت اصلی ويژگيهاي بارز زبان C .2C يک زبان ساختيافته است. .3C…

  • پاورپوینت آموزشی ارزیابی بیماران بدحال

    پاورپوینت آموزشی ارزیابی بیماران بدحال رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزشی چگونه بیماران بدحال را ارزیابی جهت رشته پرستاری در قالب 90 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • پروپوزال cloud computing

    پروپوزال cloud computing کلمات کلیدی : دانلود پروپوزال رایانش ابری نمونه پروپوزال رایانش ابری پروپوزال cloud computing پروپوزال زمانبندی در محاسبات ابری پروپوزال زمانبندی وظایف در رایانش ابری پروپوزال زمانبندی منابع در رایانش ابری پروپوزال الگوریتم های زمانبندی در رایانش…

  • پروپوزال طراحی مدل ارزیابی عملکرد سازمان با استفاده از مدل ترکیبی DEA و EFQM

    پروپوزال طراحی مدل ارزیابی عملکرد سازمان با استفاده از مدل ترکیبی DEA و EFQM پروپوزال ارزیابی عملکرد سازمان ارزیابی عملکرد سازمان های دولتی روش های ارزیابی عملکرد سازمان شاخص های ارزیابی عملکرد سازمان ها انواع مدل های ارزیابی عملکرد سازمان…

  • گردشگری به عنوان یک سیستم: نمونه مشهد

    گردشگری به عنوان یک سیستم: نمونه مشهد دانلود مقاله گردشگری به عنوان یک سیستم نمونه مشهد عرضه و تقاضا نهادی فرادست سیستم گردشگری مدیریت یكپارچه گردشگری سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل…

  • پروپوزال ارزیابی عملکرد پلیس در ایجاد احساس امنیت کوه پیمایان شمال شهر تهران

    پروپوزال ارزیابی عملکرد پلیس در ایجاد احساس امنیت کوه پیمایان شمال شهر تهران ارزیابی عملکرد پروپوزال ارزیابی عملکرد پلیس ارزیابی عملکرد پلیس در ایجاد احساس امنیت شاخص های احساس امنیت اجتماعی شاخص های امنیت اجتماعی مولفه های امنیت اجتماعی عوامل…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سبک های دلبستگی 62 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق سبک های دلبستگی 62 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری سبک دلبستگی مبانی نظری سبک های دلبستگی مقاله مبانی نظری سبک دلبستگی دانلود مبانی نظری سبک دلبستگی پیشینه سبک های دلبستگی پیشینه تحقیق سبکهای دلبستگی پیشینه…

  • پاورپوینت پمپ ها در مکانیک

    پاورپوینت پمپ ها در مکانیک پاورپوینت پمپ ها پاورپوینت پمپ ها در مکانیک سیالات پاورپوینت پمپ ها چگونه کار می کنند پاورپوینت انواع پمپ ها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت پمپ ها جهت رشته مکانیک درقالب 35 اسلاید و…

  • ابلاغ رای داور

    ابلاغ رای داور رای داور تسایس داوری ابلاغ اوراق قضائی دانلود مقالات رشته حقوق دانلود مقالات کارشناسی ارشد حقوق دانلود مقالات حقوقی سیستم همکاری در فروش فایل خرید مقالات حقوقی ابلاغ رای داور رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته حقوق…

  • نگرش و موضع ایران در مورد تنگه هرمز

    نگرش و موضع ایران در مورد تنگه هرمز رژیم حقوقی تنگه هرمز مواضع ایران در مورد تنگه هرمز رژیم حقوقی تنگه هرمز از نگاه کنوانسیون 1958 ژنو رژیم حقوقی تنگه هرمز از نگاه کنوانسیون 1982 مونتگوبی رژیم حقوقی تنگه هرمز…

  • پاورپوینت آموزه های الهی درس نوزدهم اهمیت تلاش و کوشش

    پاورپوینت آموزه های الهی درس نوزدهم اهمیت تلاش و کوشش پاورپوینت درس نوزدهم اهمیت تلاش و کوشش دانلود پاورپوینت درس نوزدهم اهمیت تلاش و کوشش پاورپوینت درباره درس نوزدهم اهمیت تلاش و کوشش رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزه…

  • بررسی وضعیت قاچاق کالا در ایران و ترکیه (از نظر قوانین و عملکرد دستگاه‌ها)

    بررسی وضعیت قاچاق کالا در ایران و ترکیه (از نظر قوانین و عملکرد دستگاه‌ها) قاچاق بازرسی گمرک وضعیت قاچاق کالا در ایران و ترکیه بررسی وضعیت قاچاق کالا در ایران و ترکیه (از نظر قوانین و عملکرد دستگاه‌ها) سیستم همکاری…

  • پاورپوینت ریسک های اموال و دارایی

    پاورپوینت ریسک های اموال و دارایی دانلود پاورپوینت ریسک های اموال و دارایی تعریف اموال طبقه بندی ریسک های اموال ودارایی طبقه بندی ریسک از لحاظ منشا ایجاد خسارت طبقه بندی ریسک از لحاظ ماهیت خسارت الگوهای نحوه برخورد با…

  • پاورپوینت خلاصه کتاب CONSUMER BEHAVIOR از شفمن و کانوک

    پاورپوینت خلاصه کتاب CONSUMER BEHAVIOR از شفمن و کانوک دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب CONSUMER BEHAVIOR دانلود پاورپوینت کتاب CONSUMER BEHAVIOR شفمن پاورپوینت خلاصه کتاب رفتار مشتری از شفمن و کانوک پاورپوینت کتاب CONSUMER BEHAVIOR CONSUMER BEHAVIOR ppt رفتن به سايت…

  • دانلود پاورپوینت اثبات مساحت دایره

    دانلود پاورپوینت اثبات مساحت دایره دانلود پاورپوینت اثبات مساحت دایره پاورپوینت اثبات مساحت دایره پاورپوینت آیا مساحت دایره دارد؟ رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اثبات مساحت دایره در قالب 9 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع…

  • شناسایی و اجرای آرای داوری خارجی در ایران

    شناسایی و اجرای آرای داوری خارجی در ایران داوری خارجی در ایران آرای داوری خارجی در ایران اجرای آرای داوری خارجی در ایران شناسایی آرای داوری خارجی در ایران چگونگی اجرای رای داوری در حقوق ایران پایان نامه اجرای آرای…

  • پاورپوينت اصول عقاید نبوت درس راه های شناخت پیامبران

    پاورپوينت اصول عقاید نبوت درس راه های شناخت پیامبران پاورپوینت اصول عقاید راه های شناخت پیامبران پاورپوینت در مورد اصول عقاید دانلود پاورپوینت راه های شناخت پیامبران اصول عقاید راه های شناخت پیامبران ppt رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت…

  • کاربرد نانوفناوری در بهبود سیمان و سیال حفاری

    کاربرد نانوفناوری در بهبود سیمان و سیال حفاری نانو در صنعت نفت کاربرد نانو در صنایع نفت و گاز بهبود خواص سیال حفاری نانوفناوری در بهبود خواص سیمان حفاری علم نانو در عملیات حفاری سیال حفاری نانوذرات سیمانکاری نانو افزایه…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد مالی 58 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد مالی 58 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه عملکرد مالی مبانی نظری عملکرد مالی پیشینه تحقیق عملکرد مالی پیشینه داخلی عملکرد مالی پیشینه خارجی عملکرد مالی پیشینه پژوهش عملکرد مالی پیشینه نظری…

  • مقایسه تکنولوژی پلاسما و تبدیل زباله به انرژی

    مقایسه تکنولوژی پلاسما و تبدیل زباله به انرژی مقایسه تکنولوژی پلاسما و تبدیل زباله به انرژی رفتن به سایت اصلی نمونه ترجمه دفع MSW  با استفاده از تکنولوژی رایج در تبدیل زباله، به خوبی موفق عمل کرده است. بر طبق…