مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 9

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 9

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری
فصل دوم پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 9

 

 

 

 

 

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید.این فایل در واقع نهمین مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری می باشد که باز بصورت منحصر به فرد در سایت فایلینا قرار گرفت

 

 

 

سایر مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در لینک زیر قابل دسترس هستند:

 لیست مبانی نظری CRM

 

 

 

 

 

مقدمه مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری :

 

مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریان

سازمان‌های امروزی کالاها و خدماتی را ارائه می دهند که توسط تک تک مشتریان تعریف شده است. یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری چیزی فراتر از اتوماسیون عملیاتی سنتی فروش، بازاریابی، زنجیره تامین و یا خدمات از طریق تکنولوژیست و نیز فراتر از موضوع کیفیت خدمات و یا خدمات مشتری است. سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری سیستم هایی در مورد دگرگونی کل سازمان و نحوه نگرش سازمان به مشتریان خود است (دهمرده و همکاران، 1389).به‌عبارتی امروزه در دنیای تجارت، مدیریت این اصل که مشتریان محور اصلی تجارت هستند و موفقیت شرکت بستگی به بهبود روابط مدیریتی دارد را به رسمیت می‌شناسد.

 

 

 

شکل‌های جدیدی از اصلاحات ساختاری و رقابتی و روندهای تبادلی، باعث پدیداری پارادایم ارتباطی برای ایجاد روابط دراز مدت بین خریداران و تهیه‌کنندگان شده است. قسمتی از این روابط به جهت جهانی شدن تجارت، بین‌المللی شدن ارتباطات، پیشرفت‌های فناوری اطلاعات، کوتاه تر شدن چرخه عمر محصولات و رشد شناخت این مسئله که ارتباط باعث حفظ مشتری می باشد به وجود آمده است (سیدی و همکاران، 1388)مدیریت ارتباط با مشتری یک مفهوم و رویکرد در علم مدیریت سیستم است که در آن مباحثی از قبیل مدیریت فرآیندها و مدیریت اطلاعاتی مطرح است. بدین ترتیب سازمان‌ها با داشتن احاطه کامل به نیازهای مشتریان و دیدی 360 درجه (کامل) نسبت به آنها می توانند با کیفیت بهتری محصولات یا خدمات خود را عرضه نموده و رشته ارتباطی میان خود و مشتری را محکم تر نمایند (دهمرده و همکاران، 1389). 

 

 

 

چنانچه سیستم مدیریت ارتباط با مشتری به خوبی طراحی و اجرا گردد به شناخت کامل و جامعی از مشتری منجر خواهد شد. مدیریت ارتباط با مشتری‏ به بنگاه ها اجازه می دهد تا به آسانی مشتریان سودمند را شناسایی نموده و تلاش های بازاریابی را بر مشتریانی که از بنگاه خرید می‌نمایند، متمرکز کنند. درک بهتر مشتری کنونی به بنگاه اجازه می دهد تا با تعامل، پاسخ-گویی و ارتباط موثر با آنها، نرخ حفظ مشتریان را به‌طور چشمگیری افزایش دهد (امیری، 1388).استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری‏ در بسیاری از سازمان ها موجب افزایش توان رقابتی، افزایش درآمد و کاهش هزینه های عملیاتی شده است.

 

 

به‌عبارتی مدیریت کارا و موثر ارتباط با مشتری منجر به افزایش رضایت مشتریان، ایجاد مشتریان وفادار و افزایش نرخ نگهداری مشتریان می‌گردد (امیری، 1388).سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان می تواند به سازمان ها برای به حد اعلا رساندن توانایی هایشان برای تعامل با خریدارانشان کمک کند. این امر نه تنها به بهبود کیفیت کمک می کند بلکه باعث تسریع در پاسخ  نیازهای خریداران می شود. سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان به وجود آمده از روند تجارت، نه تنها به استراتژی درک و مفهومی تأکید دارد بلکه به روند یادگیری، حفظ و شراکت با خریداران منتخب برای ایجاد ارزش والا برای شرکت تأکید دارد (سیدی و همکاران، 1388).

 

 

سیستم مدیریت ارتباط با مشتری ‏به سازمان‌ها کمک می‌نماید تا وفاداری و سودآوری مشتری را در قالب تکرار خرید، مبالغ خرید و دوره خرید مورد ارزیابی قرار دهند. از طرفی به سازمان ها کمک می کند تا به این سوال ها پاسخ دهند: چه کالاها یا خدماتی برای مشتریان ما مهم است؟ چگونه باید با مشتری خود ارتباط برقرار کنیم؟ (امیری، 1388). مدیریت ارتباط با مشتری، یک استراتژی است که برای کسب آگاهی بیشتر در مورد نیازها و رفتار مشتریان و ارتباط بیشتر با آنان استفاده می شود. برقراری روابط خوب با مشتری رمز موفقیت در کسب و کار است. به‌عبارتی دیگر مدیریت ارتباط با مشتری روشی جهت شناسایی مشتریان و راضی نگه داشتن و تبدیل آنها به مشتریان همیشگی می‌باشد (امیری، 1388).

 

 

 

 

 

اهمیت و ضرورت مدیریت ارتباط با مشتریان

بازیابی اطلاعات مشتریان، تجزیه و تحلیل دقیق و هدف‌دار آن با تاکید بر موضوع کانون توجه قرار دادن مشتری به عنوان هسته فعالیت های سازمانی منجر به توان افزایی سازمان ها جهت نیل به اهدافشان خواهد شد. بدیهی است که برای توسعه تجارت الکترونیک و ورود به بازارهای جهانی، داشتن مدیریت روابط با مشتری از الزامات اساسی به شمار می رود. هرچه شرکت‌های بیشتری به پیاده‌سازی مفهوم «مدیریت ارتباط با مشتریان» اقدام می کنند، مسأله چگونگی و نحوه استقرار این سیستم به عنوان چالش اساسی شرکت‌ها باقی می ماند. لذا شناسایی عوامل کلیدی موفقیت می تواند نقش تعیین کننده ای در فرآیند پیاده‌سازی و استقرار این‌گونه سیستم ها در سازمان ها داشته باشد (دهمرده و همکاران، 1389). 

 

 

 

همچنین با توجه به اهمیت مشتری به‌عنوان یکی از ارکان حیات یک سازمان و تاکید CRM ‏ به این عنصر، دلایل زیر را می توان به عنوان ضرورت های استفاده از CRM‏ در یک سازمان (با توجه به پیچیدگی و گستردگی فعالیت های هر سازمان) مطرح کرد (امیری، 1388):
•    بهبود خدمات
•    رضایت مشتری
•    کاهش هزینه ها
•    ارتباط فرد به فرد، حتی با میلیون ها مشتری

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل دوم: ادبیات تحقیق

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)    

فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه تحقیق    3
2-1 مقدمه    3
2-2 مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتریان    4
2-2-1 مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریان    4
2-2-2 اهمیت و ضرورت مدیریت ارتباط با مشتریان    5
2-2-3 تعاریف مدیریت ارتباط با مشتریان    6
2-2-4 مزایای استفاده از سیستم مدیریت ارتباط با مشتری    9
2-2-5 ویژگیهای کاربردی مدیریت ارتباط با مشتریان    11
2-2-6 اهداف مدیریت ارتباط با مشتری    12
2-2-7 ابعاد و عناصر مدیریت ارتباط با مشتریان    13
2-2-8 انواع سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتریان (عباسی و ترکمنی، 1389)    14
2-2-9 مولفههای مرتبط با مدیریت ارتباط با مشتریان    15
2-2-9-1 فرآیندها    15
2-2-9-2 عامل انسانی    17
2-2-9-3 تکنولوژی    18
2-2-10 فرآیند کلی مدیریت امور مشتریان    21
2-2-11 مراحل ارائه خدمات در مدیریت ارتباط با مشتری    22
2-2-12 عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی استراتژی CRM    24
2-2-13 شرح فاکتورهای ریسک (کرامتی و همکاران، 1388)    30
2-2-14 فرآیند پیادهسازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان    38
2-2-14-1 مدل نظری پیادهسازی مدیریت ارتباط با مشتریان    39
2-2-15 مديريت ارتباط با مشتري الكترونيك (eCRM)    43
2-3 مبنای نظری مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    51
2-3-1 مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    51
2-3-2 تعریف مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    53
2-3-3 اهداف مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    54
2-3-4 مزایای کاربرد تلفن همراه در مدیریت ارتباط با مشتریان    55
2-3-5 مولفههای موثر بر پذیرش خدمات مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    57
2-3-6 کاربرد مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه در صنایع مختلف    59
2-4 عوامل کلیدی موفقیت جهت پیادهسازی اثربخش مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    62
2-4-1 مدلهای نظری مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    63
2-6 پیشینه تحقیق    68
2-7 مزایای بکارگیری دادهکاوی در مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    73
2-8 محدودیتهای بکارگیری دادهکاوی در مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    75

پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری

فهرست منابع    78
منابع فارسی    78
منابع لاتین    79

 

 

 

 

 

 

فهرست اشکال

شکل 1-1: گام‌ها و مراحل تحقیق7
شکل 2-1: رابطه مدیریت ارتباط با مشتریان و عملکرد بازاریابی22
شکل 2-2: فرآیند کلی مدیریت امور مشتریان.28
‏شکل 2-3 فرآیند پیاده‌سازی مدیریت ارتباط با مشتریان29
شکل 2-4 ساختار اطلاعاتی در مدیریت ارتباط با مشتریان.30
شکل 2-5: عوامل کلیدی موفقیت جهت پیاده‌سازی اثربخش مدیریت ارتباط با مشتریان 31
شکل 2-6 عوامل کلیدی موفقیت جهت پیاده‌سازی اثربخش مدیریت ارتباط با مشتریان31
شکل 2-7: الگوی یکپارچه پیاده‌سازی و اجرای موفقیت‌آمیز مدیریت ارتباط با مشتریان .33
شکل 2-8: عناصر سازنده مدیریت ارتباط با مشتریان35
شکل 2-9: مدل نظری اجرای مدیریت ارتباط با مشتریان45
شکل 2-10: تمهیدات لازم قبل از پیاده‌سازی مدیریت ارتباط با مشتریان الکترونیکی.49
شکل 2-11: ابعاد مختلف مدیریت ارتباط با مشتریان الکترونیکی.50
شکل 2-12: مراحل شکل‌گیری مدیریت ارتباط با مشتریان الکترونیکی51
شکل 2-13: اهداف مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه.59
شکل 2-14: قابلیت‌های ممتاز و منحصربفرد مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه61
شکل 2-15: خدمات ارائه شده بواسطه مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه به تفکیک درصد 63
شکل 2-16: میزان بکارگیری خدمات مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه در صنایع مختلف بر اساس تعداد استفاده‌کنندگان از این خدمات64
شکل 2-17: میزان بکارگیری خدمات مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه در صنایع مختلف بر اساس تعداد خدمات ارائه شده توسط سازمان‌ها.64
شکل 2-18: میزان بکارگیری خدمات مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه در هر یک از فازهای مختلف فرآیند ارائه خدمت بر اساس تعداد استفاده‌کنندگان از این خدمات65
شکل 2-19: میزان بکارگیری خدمات مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه در هر یک از فازهای مختلف فرآیند ارائه خدمت بر اساس تعداد خدمات ارائه شده توسط سازمان‌ها.65
شکل 2-20: چارچوب ارزیابی محیط در سیستم‌های تکنولوژی‌محور.67
شکل 2-21: مزیت‌های کارکردی مرتبط با هر یک از مولفه‌های کلیدی استراتژی؛ فرآیندها و سیستم‌ها68
شکل 2-22: چارچوب نظری پیاده‌سازی مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه .69
شکل 2-23: طبقه‌بندی تکنیک‌های داده‌کاوی از منظر رویکرد، تکنیک‌های اصلی و فرعی74
شکل 2-24: ارتباطات میان گام‌های مختلف فرآیند داده‌کاوی.75
شکل 2-25: متدولوژی CRISP-DM76
شکل 2-26‏: چارچوپ دسته بندی تکنیک های داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتریان81
شکل 2-27: نقش و جایگاه داده‌کاوی در مدیریت ارتباط با مشتریان82
شکل 2-28: چارچوب مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه از منظر داده‌کاوی.87

 

 

 

 

 

  • پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه انگیزش

    پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه انگیزش فصل دوم پایان نامه انگیزش مبانی نظری انگیزش پیشینه تحقیق انگیزش پیشینه داخلی انگیزش پیشینه خارجی انگیزش پیشینه پژوهش انگیزش پیشینه نظری انگیزش ادبیات نظری انگیزش چارچوب نظری انگیزش رفتن به سايت…

  • پاورپوینت فصل یازدهم کتاب تئوری حسابداری جلد اول تألیف دکتر شباهنگ با موضوع صورت گردش وجوه نقد

    پاورپوینت فصل یازدهم کتاب تئوری حسابداری جلد اول تألیف دکتر شباهنگ با موضوع صورت گردش وجوه نقد کلمات کلیدی : پاورپوینت فصل یازدهم کتاب تئوری حسابداری شباهنگ با موضوع صورت گردش وجوه نقد پاورپوینت صورت گردش وجوه نقد پاورپوینت فصل…

  • پاورپوينت گیاه شناسی و ترکیبات شیمیایی عدس

    پاورپوينت گیاه شناسی و ترکیبات شیمیایی عدس پاورپوينت عدس پاورپوينت در مورد عدس آشنایی با آن دانلود پاورپوينت عدس آشنایی با آن دانلود پاورپوينت در مورد عدس رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت عدس آشنایی با آن جهت رشته کشاورزی…

  • سبب شناسی و درمان اضطراب از دیدگاه روانکاوی، رفتاری و شناختی

    سبب شناسی و درمان اضطراب از دیدگاه روانکاوی، رفتاری و شناختی نظریه های اضطراب سبب شناسی و درمان اضطراب چگونگی اندازه گیری اضطراب تحقیق درباره اضطراب تعریف نظری اضطراب شناختی و جسمانی تعریف عملیاتی اضطراب شناختی و جسمانی رفتن به…

  • پاورپوینت برنامه بیمارستان در حوادث غیر مترقبه

    پاورپوینت برنامه بیمارستان در حوادث غیر مترقبه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت برنامه بیمارستان درحوادث غیر مترقبه جهت رشته مدیریت در قالب 17 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • پاورپوینت استفاده از روشهای داده كاوی در تشخيص نفوذ به شبكه های كامپيوتری

    پاورپوینت استفاده از روشهای داده كاوی در تشخيص نفوذ به شبكه های كامپيوتری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت استفاده از روشهای داده كاوی در تشخيص نفوذ به شبكه های كامپيوتری جهت رشته کامپیوتر در قالب 16 اسلاید و با…

  • پاورپوینت آموزش نسل من مطالعات اجتماعی پنجم ابتدایی

    پاورپوینت آموزش نسل من مطالعات اجتماعی پنجم ابتدایی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش مطالعات پنجم ابتدایی مبحث نسل من در قالب 12 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • پاورپوینت بیماریهای مزمن انسدادی ریه

    پاورپوینت بیماریهای مزمن انسدادی ریه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بیماریهای مزمن انسدادی ریه جهت رشته پزشکی در قالب 38 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش         در همه…

  • پاورپوینت کتاب آزمایشگاه شیمی معدنی 1 از رقیه قدیم خانی

    پاورپوینت کتاب آزمایشگاه شیمی معدنی 1 از رقیه قدیم خانی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کتاب آزمایشگاه شیمی معدنی 1 از رقیه قدیم خانی جهت رشته شیمی در قالب 185 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و…

  • مبانی و ادله دفاع مشروع در قانون و منابع اسلامی و پیشینه آن در حقوق ایران

    مبانی و ادله دفاع مشروع در قانون و منابع اسلامی و پیشینه آن در حقوق ایران پیشینه و تاریخچه دفاع مشروع دفاع مشروع در حقوق ایران دفاع مشروع در فقه پایان نامه دفاع مشروع دفاع مشروع قانون جدید دفاع مشروع…

  • ایمان و تولی در احادیث نبوی

    ایمان و تولی در احادیث نبوی ایمان تولی احادیث نبوی دانلود مقاله ایمان و تولی در احادیث نبوی رفتن به سایت اصلی ایمان و تولی در احادیث نبوی     تلفظ واژگان: تولی و تبرا دو مضدر عربی از باب…

  • پاورپوینت آشنایی بهانه های قوم بنی اسرائیل در قرآن

    پاورپوینت آشنایی بهانه های قوم بنی اسرائیل در قرآن پاورپوینت بهانه های قوم بنی اسرائیل دانلود پاورپوینت بهانه های قوم بنی اسرائیل پاورپوینت درباره بهانه های قوم بنی اسرائیل رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی بهانه های قوم بنی…

  • پایان نامه پیاده سازی مدیریت دانش در کتابخانه ها

    پایان نامه پیاده سازی مدیریت دانش در کتابخانه ها کلمات کلیدی : پایان نامه مدیریت دانش استقرار مدیریت دانش در سازمان پیاده سازی و استقرار مدیریت دانش پیاده سازی مدیریت دانش در دانشگاه پیاده سازی مدیریت دانش در کتابخانه ها…

  • بررسی فتوسنتز در گیاهان

    بررسی فتوسنتز در گیاهان گیاهان آبزی دانلود پایان نامه فتوسنتز در گیاهان عوامل موثر بر فتوسنتز بررسی فتوسنتز در گیاهان نقش گیاهان آبزی در تولید و مصرف گازهای مختلف دانلود پایان نامه فتوسنتز دانلود پایان نامه کشاورزی رفتن به سایت…

  • پاورپوینت ریاضی نهم مبحث دستگاه معادله های خطی

    پاورپوینت ریاضی نهم مبحث دستگاه معادله های خطی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش ریاضی نهم متوسطه مبحث دستگاه معادله های خطی در قالب 1 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • پرسشنامه محقق ساخته تعصب با نمره گذاری، روایی و پایایی

    پرسشنامه محقق ساخته تعصب با نمره گذاری، روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه تعصب دانلود پرسشنامه تعصب پرسشنامه استاندارد تعصب پرسشنامه محقق ساخته تعصب پرسشنامه استاندارد محقق ساخته تعصب پرسشنامه تعصب 40 سوالی روایی پرسشنامه تعصب پایایی پرسشنامه تعصب…

  • پاورپوینت بیماری های دستگاه تنفسی

    پاورپوینت بیماری های دستگاه تنفسی پاورپوینت بیماری های تنفسی پاورپیونت درباره بیماری های تنفسی دانلود پاورپوینت بیماری های تنفسی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بیماری های دستگاه تنفسی جهت رشته پزشکی در قالب 39 اسلايد و با فرمت ppt…

  • پایان نامه بررسی توقیف اموال غیر منقول

    پایان نامه بررسی توقیف اموال غیر منقول کلمات کلیدی : مبانی توقیف اموال شرایط توقیف مال چگونگی توقیف مال توقیف در محاکم قضایی توقیف در محاکم غیر قضایی اهمیت و ضرورت توقیف اموال نحوه توقیف اموال غیر منقول آثار توقیف اموال…

  • دانلود تحقیق در مورد انگیزش شغلی docx

    دانلود تحقیق در مورد انگیزش شغلی docx رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی انگیزش شغلی با فرمت docx در قالب 12 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد     فهرست مطالب:…

  • دانلود پاورپوینت کمک منحنی طراحی سازه های نگهبان

    دانلود پاورپوینت کمک منحنی طراحی سازه های نگهبان پاورپوینت سازه های نگهبان پاورپوینت طراحی سازه های نگهبان دانلود پاورپوینت منحنی کمک طراحی سازه های نگهبان پاورپوینت نمودارهای کمک طراحی سازه های نگهبان خرپایی پاورپوینت روش های طراحی سازه نگهبان رفتن…

  • تقسیم بندی اتصالات سازه های فولادی طبق آیین نامه ها و مقررات

    تقسیم بندی اتصالات سازه های فولادی طبق آیین نامه ها و مقررات سازه اتصالات سازه های فولادی تقسیم بندی اتصالات سازه های فولادی تقسیم بندی اتصالات سازه های فولادی طبق آیین نامه ها و مقررات دانلود مقاله اتصالات سازه های…

  • پرسشنامه اهمال کاری شغلی صفاری نیا و همکاران با روایی و پایایی

    پرسشنامه اهمال کاری شغلی صفاری نیا و همکاران با روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه اهمال کاری مقیاس اهمال کاری شغلی پرسشنامه اهمال کاری شغلی دانلود پرسشنامه اهمال کاری شغلی پرسشنامه استاندارد اهمال کاری شغلی روایی و پایایی پرسشنامه…

  • دانلود پاورپوینت ادبیات پژوهشی

    دانلود پاورپوینت ادبیات پژوهشی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ادبیات پژوهشی جهت رشته پایان نامه نویسی در 20 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش        مطالعه منابع مربوط به موضوع…

  • دانلود تحقیق در مورد اختلال لجبازی- نافرمانی کودکی docx

    دانلود تحقیق در مورد اختلال لجبازی- نافرمانی کودکی docx رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی اختلال لجبازی- نافرمانی کودکی  با فرمت docx در قالب 43 صفحه ورد word بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد.  …

  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری بهزیستی معنوی

    فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری بهزیستی معنوی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه بهزیستی معنوی مبانی نظری بهزیستی معنوی پیشینه تحقیق بهزیستی معنوی پیشینه داخلی بهزیستی معنوی پیشینه خارجی بهزیستی معنوی پیشینه پژوهش بهزیستی معنوی پیشینه نظری بهزیستی…

  • پاورپوینت جریان وجه نقد

    پاورپوینت جریان وجه نقد رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت جریان وجه نقد جهت رشته حسابداری در قالب 46 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       مقدمه: براي قضاوت استفاده کنندگان…

  • مقاله شناخت و آگاهی

    مقاله شناخت و آگاهی شناخت آگاهی جامعه آماری جامعه مورد بررسی دانلود مقاله شناخت و آگاهی تفاوت مفاهیم جامعه آماری و جامعه مورد بررسی تفاوت مفاهیم بررسی و مطالعه و کاربری آن در عنوان تحقیق سیستم همکاری در فروش فایل…

  • دانلود پاورپوینت حسابداری ودایع

    دانلود پاورپوینت حسابداری ودایع پاورپوینت درمورد حسابداری ودایع پاورپوینت حسابداری و ودایع پاورپوینت حسابداری اوراق مشارکت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت حسابداری ودایع جهت رشته حسابداری در 27 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با…

  • مبانی نظری تحلیل فقهی و حقوقی اذن ولی در نکاح دختر باکره

    مبانی نظری تحلیل فقهی و حقوقی اذن ولی در نکاح دختر باکره کلمات کلیدی : مبانی نظری نکاح دختر باکره اذن پدر در نکاح دختر باکره  اذن پدر در نکاح دختر باکره در حقوق ایران اذن پدر در نکاح دختر…

  • نظریه های روانشناسان در مورد رضایت زناشویی و عوامل موثر بر آن

    نظریه های روانشناسان در مورد رضایت زناشویی و عوامل موثر بر آن کلمات کلیدی : نظریه های رضایت زناشویی عوامل موثر بر رضایت زناشویی تحقیق در مورد رضایت زناشویی تحقیق در مورد نظریه های رضایت زناشویی نظریه های روانشناسان در…

  • ارزیابی عملکرد شرکتهای بیمه بر اساس الگوی تعالی EFQM

    ارزیابی عملکرد شرکتهای بیمه بر اساس الگوی تعالی EFQM ارزیابی عملکرد شرکتهای بیمه شاخص های ارزیابی عملکرد بیمه ارزیابی عملکرد بیمه ایران و پاسارگاد معیارهای ارزیابی عملکرد شرکت بیمه مروری بر روش های ارزیابی عملکرد شعب بیمه ارزیابی عملکرد نمایندگان…

  • پاورپوینت آشنایی با تجارت الکتریکی

    پاورپوینت آشنایی با تجارت الکتریکی پاورپوینت مقاله در مورد تجارت الکترونیک تجارت الکترونیک پاورپوینت pdf پاورپوینت سایت تجارت الکترونیک پاورپوینت درآمد تجارت الکترونیک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با تجارت الکتریکیجهت رشته اقتصاد در قالب 15 اسلاید و…

  • مبانی نظری بررسی نقش رضایت مشتری در روابط میان ارزش ویژه برند و وفاداری مشتری

    مبانی نظری بررسی نقش رضایت مشتری در روابط میان ارزش ویژه برند و وفاداری مشتری رضایت مشتری ارزش ویژه برند وفاداری به برند رابطه ارزش ویژه برند و رضایت مشتریان رابطه وفاداری به برند و رضایت مشتریان رابطه ارزش ویژه…

  • دانلود تحقیق خشونت و نظریه های مرتبط با آن با فرمت ورد

    دانلود تحقیق خشونت و نظریه های مرتبط با آن با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی خشونت و نظریه های مرتبط با آن با فرمت docx در قالب 15 صفحه ورد بصورت کامل و جامع…

  • شاخص ها و معیارهای ارزیابی عملکرد سازمان

    شاخص ها و معیارهای ارزیابی عملکرد سازمان ارزیابی عملکرد سازمان معیارهای ارزیابی عملکرد سازمان شاخص های ارزیابی عملکرد سازمانها رابطه مدیریت عملکرد و ارزیابی عملکرد پایان نامه ارزیابی عملکرد پایان نامه ارزیابی عملکرد سازمان رفتن به سایت اصلی دانلود پایان…