مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 11

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 11

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری
فصل دوم پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 11

 

 

 

 

 

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید.این فایل در واقع یازدهمین مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری می باشد که باز بصورت منحصر به فرد در سایت فایلینا قرار گرفت

 

 

 

 

سایر مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در لینک زیر قابل دسترس هستند:

 لیست مبانی نظری CRM

 

 

 

 

مقدمه مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری :

 

مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریان

 مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری در یک دوره ی متوالی زمانی از آغاز پیدایش تا کنون گسترش پیدا کرده است،که ما را به سوی اصلاح عملکرد تجاری هدایت می کند.در دنیای تجاری به شدت رقابتی امروز، مدیریت ارتباط با مشتری می تواند به عنوان راه حل نهایی هم برای مشتری و هم برای سازمان مطرح شود. در مدیریت ارتباط با مشتری ،مشتریان را به عنوان اجزاء خارجی در نظر نمی گیرند بلکه آن ها را به عنوان عضو داخلی تجارت در نظر گرفته و هدف ایجاد یک رابطه ی بلند مدت با آنها می باشد.

 

بنابراین تماس زیاد با مشتری ، تعهد و ارائه خدمت از خصیصه های ضروری مدیریت ارتباط با مشتری می باشد. بدون تردید در جو رقابتی و محیط ناآرام امروزی که سازمانها در آن قرار دارند و دائما گوی‌ سبقت را از یکدیگر می‌ربایند؛تنها سازمانها و موسساتی می‌توانند به ادامه حیات خود و توسعه‌ روزافزون دست پیدا کنند که محور اصلی فعالیت خود را بالا بردن کیفیت خدمات و محصولات، رضایت و پایداری رضایت مشتری قرار دهند  و در ادامه همه به نحوه صحیح مدیریت ارتباط با مشتری ختم می گردد. ( معمار زاده، 1388، ص21)

 

 

هزینه راضی نگه داشتن مشتری و ترغیب وی به خرید دوباره از شرکت (یا فروشگاه) از هزینه ها و مشکلاتی که در راه جذب یک مشتری جدید پیش روی ما قرار دارد، بسیار کمتر است. علاوه بر این رضایت هر مشتری می تواند باعث تبلیغ رایگان شرکت توسط وی و در نتیجه جذب مشتریان جدید باشد. از این رو است که شرکت ها در کنار سیاست های خود برای جذب مشتریان جدید توجه ویژه ای را نیز مبذول به حفظ و نگهداری مشتریان فعلی و قدیمی خود می کنند. تدوین استراتژی های مدیریت ارتباط با مشتری، یکی از روشهایی است که شرکت ها در جهت ارائه خدمات بهتر به مشتریان و همچنین بدست آوردن آماری تحلیلی از مشتریان خود بکار می گیرند.”هدف عمده یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری این است که با استفاده از فرآیند های قابل اطمینان و رویه های تعامل با مشتریان، شرکت را در خدمات رسانی بهتر به آنها یاری دهد. به تعریفی دیگر می توان گفت مدیریت ارتباط با مشتری  رویکردی کلی است که شامل آموزش کارکنان، اصلاح روند کاری بر پایه نیاز های مشتریان، گزینش سیستم های مبتنی بر فناوری اطلاعات مربوط (شامل نرم افزار و سخت افزار) در کنار کاربرد این فناوری ها می تواند شرکت را در اتخاذ یک سیاست کارا و موثر در این زمینه یاری می دهد. (سرافرازی،1389،ص 46)

 

 

 

 

 

نظریه های مدیریت ارتباط با مشتری

تسر  (2005) معتقد است که مدیریت ارتباط با مشتری به مجموعه اي از موقعيتهايي که مشتري در هنگام تصميم گيري با آنها مواجه مي شود بر مي گردد و هر چه  مدیریت در این زمینه قوی تر و اصولی تر باشد شرایط خرید برای مشتری آسوده تر و برای فروشنده نیز بهتر پر منفعت تر است و نتیجه ی آن منفعت دو سویه است. ( اردکانی ، 1389، ص 109)

 

 

 

گوردو  (1997) به ذکر 11 عنصر اساسی در اجرای مدیریت ارتباط با مشتری می پردازد و آن ها را به شرح ذیل نام گذاری می کند: مشتری، طبقات ، توانایی ها ، هزینه و ارزش ، کنترل تماس ،   همکاری و یکپارچه سازی ،  ارتباطات،تعاملات و جایگاه یابی،  سنجش مشتری،    توجه به مشتری،  زنجیره ی ارتباطات سازگاری، و در ادامه ارتباط بین این عناصر را بسیار مهم می داند.(زارعیان،1382،ص 24)

 

 

اشلی  (2008) مدیریت ارتباط با مشتری را  هنر به دست‌آوردن اعتماد افراد ذی‌نفع در سازمان و استفاده بهینه از آن است. وی اعتقاد راسخی به عنصر ایجاد اعتماد در مشتری دارد و این نکته را ذکر می کند تمامی رفتار هایی که به آن مدیریت ارتباط با مشتری می گویند باید جوری برنامه ریزی گردد که به ایجاد اعتماد در مشتری ختم گردد. و آن زمان است که سازمان می تواند به سود دهی مطلق برسد. ( سرافرازی، 1387،ص 33)

 

 

 نایب زاده (1381) معتقد است که مدیریت ارتباط با مشتری : به  همه فرایندها و فناوریهایی اطلاق می شود که سازمان برای شناسایی ، انتخاب ، ترغیب ، گسترش ، حفظ و خدمت به مشتری به کار می گیرد. این فن  شامل پیاده سازی یک راه حل جامع می باشد که با یکپارچه کردن افراد  فرایندها و فناوری یک ارتباط بی نقص بین تمام فعالیتهای مربوط به مشتری برقرار می سازد.( نایب زاده ، 1381،ص 4)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • بررسی امکان پذیرش بیع با ثمن شناور در نظام حقوقی ایران و دیدگاه فقها و حقوقدانان

    بررسی امکان پذیرش بیع با ثمن شناور در نظام حقوقی ایران و دیدگاه فقها و حقوقدانان ثمن شناور بیع با ثمن شناور اعتبار بیع با ثمن شناور اعتبار بیع با ثمن شناور در فقه اعتبار بیع با ثمن شناور در…

  • تبیین نقش مراكز ارزیابی در ترویج فرهنگ نظارت و بازرسی

    تبیین نقش مراكز ارزیابی در ترویج فرهنگ نظارت و بازرسی نظارت مراكز ارزیابی ترویج فرهنگ نظارت و بازرسی مكانیسمهای نظارت و بازرسی تبیین نقش مراكز ارزیابی در ترویج فرهنگ نظارت و بازرسی دانلود مقالات رشته مدیریت دانلود مقالات مدیریتی دانلود…

  • پرسشنامه سلامت عمومی (GHQ)

    پرسشنامه سلامت عمومی (GHQ) پرسشنامه سلامت عمومی پرسشنامه سلامت عمومی ghq روایی و پایایی پرسشنامه سلامت عمومی پرسشنامه سلامت عمومی 12 سوالی دانلود پرسشنامه سلامت عمومی دانلود پرسشنامه ghq 12 دانلود پرسشنامه سلامت عمومی 12 سوالی دانلود رایگان پرسشنامه سلامت…

  • پاورپوینت تنظیم شرایط محیطی

    پاورپوینت تنظیم شرایط محیطی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تنظیم شرایط محیطی جهت رشته ی اقلیم شناسی در قالب 44 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       شرایط مربوط…

  • پاورپوینت در مورد بازاریابی و مدیریت بازار

    پاورپوینت در مورد بازاریابی و مدیریت بازار پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازار دانلود پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازار پاورپوینت درباره بازاریابی و مدیریت بازار رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت در مورد بازاریابی و مدیریت بازار جهت رشته کسب و…

  • دانلود تحقیق مبانی نظری صنعت بانکداری با فرمت ورد

    دانلود تحقیق مبانی نظری صنعت بانکداری با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی مبانی نظری صنعت بانکداری با فرمت docx در قالب 26 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد…

  • پاورپوینت بررسی و درمان بیماران مبتلا به اختلالات شنوایی و تعادل

    پاورپوینت بررسی و درمان بیماران مبتلا به اختلالات شنوایی و تعادل رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی و درمان بیماران مبتلا به اختلالات شنوایی و تعادل جهت رشته ی پزشکی در قالب 75 اسلاید و با فرمت pptx به…

  • پاورپوینت مفاهیم خلاقیت

    پاورپوینت مفاهیم خلاقیت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مفاهیم خلاقیت جهت رشته ی روان شناسی در قالب 81 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       خلاقیت عبارتست از بکارگیری…

  • چگونگی کار گیربکس اتوماتیک

    چگونگی کار گیربکس اتوماتیک گیربکس دستی گیربکس اتوماتیک جعبه دنده های خودکار دانلود مقالات رشته مکانیک دانلود مقاله چگونگی کار گیربکس اتوماتیک دانلود مقالات مکانیک چگونگی کار گیربکس اتوماتیک رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته مکانیک چگونگی کار گیربکس…

  • عناصر مشارکت در قتل عمد

    عناصر مشارکت در قتل عمد قتل عمد مشارکت در جرم شرکت در قتل عمد عناصر شرکت در قتل عمد عناصر مشارکت در قتل عمد مشارکت در قتل عمد دانلود پایان نامه مشارکت در قتل عمد دانلود پایان نامه قتل عمد…

  • بررسی حسادت و ریشه های آن در دین و علم روانشناسی

    بررسی حسادت و ریشه های آن در دین و علم روانشناسی کلمات کلیدی : پایان نامه حسادت ریشه های تربیتی حسادت ریشه های تربیتی حسادت تحقیق در مورد حسادت کودکان تحقیق کامل در مورد حسادت مقاله در مورد حسادت در…

  • پاورپوینت مدیریت ترک در ساختمان

    پاورپوینت مدیریت ترک در ساختمان پاورپوینت مدیریت ترک در ساختمان پاورپوینت ترک در ساختمان پاورپوینت مدیریت خرابی ساختمان دانلود پاورپوینت مدیریت ترک در ساختمان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدیریت ترک در ساختمان جهت رشته معماری در قالب 15…

  • بررسی نظریه های شادکامی و ویژگی افراد شادکام

    بررسی نظریه های شادکامی و ویژگی افراد شادکام نظریه های شادمانی شادکامی از دیدگاه روانشناختی شادکامی از دیدگاه جامعه شناختی ویژگیهای اصلی افراد شادکام مقالات شادکامی شادکامی doc پایان نامه شادکامی شادکامی چیست تعریف شادکامی در روانشناسی نظریه های شادکامی…

  • شرایط و آثار قوه قاهره در کنوانسیون بیع بین المللی کالا و چگونگی آن در حقوق ایران

    شرایط و آثار قوه قاهره در کنوانسیون بیع بین المللی کالا و چگونگی آن در حقوق ایران بررسی تطبیقی قوه ی قاهره قوه قاهره در حقوق ایران فورس ماژور در حقوق ایران اثر فورس ماژور بر قرارداد آثار قوه قاهره…

  • پرسشنامه سیاست های شرکت ها برای دسترسی به اهداف خود

    پرسشنامه سیاست های شرکت ها برای دسترسی به اهداف خود پرسشنامه دسترسی به اهداف پرسشنامه سیاست های شرکت برای دسترسی به اهداف رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه سیاست های شرکت ها برای دسترسی به اهداف خود    …

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد رضایت زناشویی 45 صفحه

    دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد رضایت زناشویی 45 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری رضایت زناشویی پیشینه تحقیق رضایت زناشویی پیشینه پژوهش رضایت زناشویی پیشینه داخلی رضایت زناشویی پیشینه خارجی رضایت زناشویی پیشینه تحقیق در مورد رضایت…

  • پرسشنامه استاندارد هوش اجتماعی سیلورا، مارتین یوسین و داهل (2001)

    پرسشنامه استاندارد هوش اجتماعی سیلورا، مارتین یوسین و داهل (2001) کلمات کلیدی : آزمون هوش اجتماعی پرسشنامه هوش اجتماعی دانلود پرسشنامه هوش اجتماعی پرسشنامه هوش اجتماعی سیلورا پرسشنامه استاندارد هوش اجتماعی پرسشنامه هوش اجتماعی 21 سوالی پرسشنامه هوش اجتماعی سیلورا…

  • پاورپوینت زراعت و اصلاح نباتات

    پاورپوینت زراعت و اصلاح نباتات دانلود پاورپوینت زراعت و اصلاح نباتات پاورپوینت آموزش زراعت و اصلاح نباتات پاورپوینت اناوع روشهای زراعت و اصلاح نباتات پاورپوینت زراعت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت زراعت و اصلاح نباتات جهت رشته کشاورزی در…

  • پاورپوینت معماری نرم افزاری

    پاورپوینت معماری نرم افزاری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معماری نرم افزاری جهت رشته کامپیوتر در قالب 23 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       مقدمه زبان به عنوان ابزاري…

  • پاورپوینت ساختمان داده

    پاورپوینت ساختمان داده پاورپوینت مثال پشته در ساختمان داده پاورپوینت نمونه سوالات صف و پشته الگوریتم پشته در پاورپوینت c++ پیاده سازی پشته در پاورپوینت c++ رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ساختمان داده جهت رشته کامپیوتر و IT در قالب…

  • پاورپوینت پیش تنیدگی و روشها و انواع مزایا آن

    پاورپوینت پیش تنیدگی و روشها و انواع مزایا آن پاورپوینت پیش تنیدگی بتن پاورپوینت پیش تنیدگی پیچ پاورپوینت پیش تنیدگی پیچ چیست پاورپوینت پیش تنیدگی یعنی چه پاورپوینت پیش تنیدگی در بتن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مفهوم پیش…

  • دانلود پاورپوینت مدیریت کیفیت جامع TQM

    دانلود پاورپوینت مدیریت کیفیت جامع TQM پاورپوینت مدیریت کیفیت جامع tqm پاورپوینت مدیریت کیفیت جامع دانلود پاورپوینت مدیریت کیفیت جامع پاورپوینت مدیریت کیفیت فراگیر پاورپوینت در مورد مدیریت کیفیت جامع رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدیریت کیفیت جامع TQM…

  • پاورپوینت آموزشی گیاهان پرارزش علوم چهارم ابتدایی

    پاورپوینت آموزشی گیاهان پرارزش علوم چهارم ابتدایی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش علوم چهارم ابتدایی مبحث گیاهان پرارزش در قالب 7 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       این…

  • پیشینه تحقیق و مبانی نظری رضایت زناشویی 30 صفحه

    پیشینه تحقیق و مبانی نظری رضایت زناشویی 30 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری رضایت زناشویی پیشینه رضایت زناشویی پیشینه تحقیق رضایت زناشویی پیشینه نظری رضایت زناشویی پیشینه پژوهش رضایت زناشویی پیشینه خارجی رضایت زناشویی پیشینه داخلی رضایت زناشویی فصل…

  • دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش طلاق

    دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش طلاق کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه طلاق مبانی نظری طلاق پیشینه تحقیق طلاق پیشینه داخلی طلاق پیشینه خارجی طلاق پیشینه پژوهش طلاق پیشینه نظری طلاق ادبیات نظری طلاق چارچوب نظری طلاق پیشینه…

  • پاورپوینت تفویض اختیار و عدم تمرکز

    پاورپوینت تفویض اختیار و عدم تمرکز پاورپوینت تفویض اختیار وعدم تمرکز مفهــوم تمــرکــز انواع تمرکز و عدم تمرکز پیامدهای درجه تمرکز در سازمان مفهوم اختیار تفویض اختیار ارکان تفویض اختیار اصول حاکم در تفویض اختیار فرایند تفویض اختیار انواع اختیار…

  • پروپوزال ارزیابی عملکرد شرکت ها با روش تحلیل پوششی داده ها

    پروپوزال ارزیابی عملکرد شرکت ها با روش تحلیل پوششی داده ها ارزیابی عملکرد با DEA ارزیابی عملکرد در شرکت های تعاونی ارزیابی عملکرد شرکت های تعاونی ارزیابی عملکرد با استفاده از تحلیل پوششی داده ها ارزیابی عملکرد شرکت های تعاونی با…

  • پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه نارضایتی بدنی

    پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه نارضایتی بدنی فصل دوم پایان نامه نارضایتی بدنی مبانی نظری نارضایتی بدنی پیشینه تحقیق نارضایتی بدنی پیشینه داخلی نارضایتی بدنی پیشینه خارجی نارضایتی بدنی پیشینه پژوهش نارضایتی بدنی پیشینه نظری نارضایتی بدنی ادبیات…

  • پاورپوینت مزایای اندازه گیری سرمایه فکری

    پاورپوینت مزایای اندازه گیری سرمایه فکری پاورپوینت تعریف سرمایه فکری در سازمان پاورپوینت مفهوم سرمایه فکری پاورپوینت مفهوم سرمایه فکری چیست پاورپوینت تعریف عملیاتی سرمایه فکری پاورپوینت سرمایه فکری و عملکرد مالی پاورپوینت سرمایه فکری در حسابداری رفتن به سايت…

  • بررسی تحلیلی جایگاه قاعده منع محاکمه مضاعف در اسناد بین المللی و حقوق ایران از دیدگاه قانون مجازات اسلامی و منابع فقهی

    بررسی تحلیلی جایگاه قاعده منع محاکمه مضاعف در اسناد بین المللی و حقوق ایران از دیدگاه قانون مجازات اسلامی و منابع فقهی منع محاکمه مجدد قاعده منع رسیدگی مجدد قاعده منع مجازات مضاعف منع محاکمه مجدد پایان نامه قاعده منع محاکمه…

  • پاورپوینت کتاب مبانی مدیریت منابع انسانی تألیف گری دسلر ترجمه دکتر علی پارسائیان و دکتر محمد اعرابی

    پاورپوینت کتاب مبانی مدیریت منابع انسانی تألیف گری دسلر ترجمه دکتر علی پارسائیان و دکتر محمد اعرابی کلمات کلیدی : پاورپوینت کتاب مبانی مدیریت منابع انسانی تألیف گری دسلر ترجمه پارسائیان محمد اعرابی پاورپوینت کتاب مبانی مدیریت منابع انسانی تألیف…

  • پاورپوینت معماری مقرنس Muqarnas

    پاورپوینت معماری مقرنس Muqarnas رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معماری مقرنس جهت رشته ی معماری در قالب 32 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       مُقَرنَس آهو پا، پای…

  • بررسی دوره هویت و پایه های نظری هویت به تاکید بر انواع سبک های پردازش هویت

    بررسی دوره هویت و پایه های نظری هویت به تاکید بر انواع سبک های پردازش هویت سبک هویت مقاله سبک هویت تحقیق در مورد سبک هویت بررسی دوره هویت پایه های نظری هویت انواع سبک های پردازش هویت رفتن به…

  • پاورپوینت تقاطع و انواع آن

    پاورپوینت تقاطع و انواع آن پاورپوینت تقاطع چیست پاورپوینت انواع تقاطع پاورپوینت معنی تقاطع در رانندگی پاورپوینت عکس تقاطع همسطح پاورپوینت تفاوت تقاطع با چهارراه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تقاطع و انواع آن جهت رشته حمل و نقل در…

  • بررسی فتوسنتز در گیاهان

    بررسی فتوسنتز در گیاهان گیاهان آبزی دانلود پایان نامه فتوسنتز در گیاهان عوامل موثر بر فتوسنتز بررسی فتوسنتز در گیاهان نقش گیاهان آبزی در تولید و مصرف گازهای مختلف دانلود پایان نامه فتوسنتز دانلود پایان نامه کشاورزی رفتن به سایت…