مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 19

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 19

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری
تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 19

 

 

 

 

 

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید.این فایل در واقع نوزدهمین مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری می باشد که باز بصورت منحصر به فرد در سایت فایلینا قرار گرفت

 

 

سایر مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در لینک زیر قابل دسترس هستند:

 لیست مبانی نظری CRM

 

 

 

 

مقدمه مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری :

 

مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریان

مديريت ارتباط با مشتري (CRM)واژه CRM مخفف Management Customer Relationship) ) يا مديريت ارتباط با مشتري است. در حقيقت اين سيستم راهبردي است براي جمع آوري نيازها و رفتارهاي تجاري مشتريان تا به ايجاد روابط قويتر با آنها منجر شود. در نهايت، رابطه قوي با مشتريان رمز موفقيت هر کسب و کار است. CRM را مي توان مانند فرايندي دانست که به ما کمک مي کند تا اطلاعات مختلفي از مشتريان، فروش، اثربخشي فعاليت هاي بازاريابي، سرعت عمل در پاسخگويي به مشتري و نيز تمايلات بازار را به شکل يک جا جمع آوري کنيم ThuyUyen, 2007: 103)). مديريت ارتباط با مشتري رويكردي استراتژيك است كه در ارتباط با بهبود ارزش ذينفع از طريق توسعه ارتباطات مناسب با مشتريان و بخش هاي مشتري كليدي است.

 

 

مديريت ارتباط با مشتري قابليت هاي بالقوه استراتژيهاي بازاريابي ارتباط و تكنولوژي اطلاعات را در جهت ايجاد روابط بلندمدت سود ده با مشتريان و ساير ذينفعان كليدي پيوند مي دهد. مديريت ارتباط با مشتري فرصت هاي بسياري براي به كارگيري داده ها و اطلاعات در جهت شناخت مشتريان و خلق ارزش مشترك ايجاد مي كند. اين امر مستلزم ادغام چند كاركردي از فرايندها، افراد، عمليات ها، قابليت هاي بازاريابي است كه از طريق اطلاعات، تكنولوژي و برنامه ها ميسر مي گردد Adrian, 2005: 170)).

 

 

 

 

عناصر اصلي مديريت ارتباط با مشتري

محتواي استراتژي CRM شامل شش شاخص به هم پيوسته مي باشد که توسط اتول و دونالدسون  در سال (2002) مطرح شد که عبارتند از (Osrenkoe & Bennani, 2007: 144).:

1)    تاکيد روي کيفيت: خدمات ضعيف، دليل اصلي شکست کسب و کار مي باشد. محصول به تنهايي کافي نمي باشد و کيفيت خدمات به عنوان کليد اصلي موفقيت يک کسب و کار محسوب مي شود.

 

2)    اندازه گيري رضايت مشتري و مديريت خدمات به مشتري: اين موضوع اشاره به درک کردن و مشخص نمودن مزاياي مختلفي دارد که قبل از خريد مشتري براي آن وجود دارد. هم چنين بايد فاصله بين انتظارات و عملکرد پس از فرايند خريد مديريت شود. 

 

3)    سرمايه گذاري روي کارکنان: روابط داخلي نيز به اندازه روابط خارجي مهم هستند. اجراي رابطه گرايي تنها مي تواند از افرادي که در سازمان، اهداف و استانداردهاي تعيين شده را درک کنند حاصل آيد. 

 

4)    حفظ گفتگو با مشتريان: ايجاد روابط بلند مدت به عنوان يک موضوع کليدي در CRM به شمار مي رود. شرکتهايي که به ترجيحات تک تک مشتريان گوش فرا مي دهند، تمايل بيشتري به حفظ و تبديل آنها به مشتريان وفادار دارند. 

 

5)    تعيين اهداف واقعي و عملکرد هاي قابل حصول: سازمان ها بايد تا حد ممکن به نحوه ادراک و برداشت مشتريان از عناصر مختلف پيشنهادي به آنها پي ببرند.

 

6)    مواجهات مبتني بر روابط: اين موضوع به معني در دسترس بودن هر دو گروه از مشتريان داخلي و خارجي به منظور داشتن رفتار منعطف و واکنش پذير مي باشد. در عمل همواره فاصله اي بين آنچه شرکت انجام مي دهد و آنچه بايد انجام دهد و مطلوبترين چيزي که بايد انجام مي داد وجود دارد. با کمک رابطه گرايي مي توان با نيازهاي هريک از مشتريان سازگاري پيدا نمود.

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل دوم: ادبیات تحقیق

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)    

فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه تحقیق    3
2-1 مقدمه    3

شکل 1-1) مدل تحقیق    6
مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)    10
2-1-1) مقدمه    11
2-1-2) مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)    11
2-1-3) ضرورت مدیریت ارتباط با مشتری    13
2-1-4) عناصر اصلی مدیریت ارتباط با مشتری    13
2-1-5) اهداف مدیریت ارتباط با مشتری    14
2-1-6) مزایای استفاده از سیستم مدیریت ارتباط با مشتری    15
2-1-7) اجزای مدیریت ارتباط با مشتری    16
2-1-8) انواع سیستم های CRM    16
2-1-9) مدل نظری اجرای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)    17
2-1-1) مدل نظری اجرای مدیریت ارتباط با مشتری    18
2-1-2) مدل استراتژیک CRM    19
2-1-3) رابطه CRM و ساختار سازمانی    20
2-1-10) روندهای ارتباط با مشتریان    23
2-1-11) توسعه مدیریت ارتباط با مشتری    25
2-1-12) فرایند مدیریت امور مشتری    26
2-1-4) فرایند کلی مدیریت امور مشتریان    26
2-1-5) رابطه CRM با عملکرد بازاریابی    27
2-1-13) رابطه CRM و عملکرد    2

پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری

 

منابع
 

 

 

 

  • مبانی نظری پیشنهاد چارچوبی برای شخصی سازی تبلیغات الکترونیکی با داده کاوی

    مبانی نظری پیشنهاد چارچوبی برای شخصی سازی تبلیغات الکترونیکی با داده کاوی شخصی سازی تبلیغات الکترونیکی شخصی سازی تبلیغات شرکتها شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با تکنیک داده کاوی مدلی برای شخصی سازی تبلیغات الکترونیکی با تکنیک داده کاوی بکارگیری روشهای…

  • پاورپوینت روشهای مبتنی بر رویدادها و رفتارها در حسابداری

    پاورپوینت روشهای مبتنی بر رویدادها و رفتارها در حسابداری دانلود پاورپوینت رایگان ارائه درس تئوری حسابداری پاورپوینت روشهای مبتنی بر رویدادها و رفتارها در حسابداری روشهای مبتنی بر رویدادها و رفتارها در حسابداری روش پردازش اطلاعات به وسیله انسان روشهای…

  • پاورپوینت تاريخ مصر باستان

    پاورپوینت تاريخ مصر باستان دانلود پاورپوینت تاريخ مصر باستان پاورپوینت مصر باستان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تاريخ مصر باستان جهت رشته تاریخ و باستان شناسی در قالب 21 اسلاید و با فرمت بصورت کامل و جامع و با…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق اعتماد به نفس 51 صفحه

    دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق اعتماد به نفس 51 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه اعتماد به نفس مبانی نظری اعتماد به نفس پیشینه تحقیق اعتماد به نفس پیشینه داخلی اعتماد به نفس پیشینه خارجی اعتماد به…

  • مبانی نظری رفع ابهام از مورد معامله

    مبانی نظری رفع ابهام از مورد معامله مبانی نظری رفع ابهام از مورد معامله پیشینه پژوهش رفع ابهام از مورد معامله مبانی نظری و پیشینه پژوهش رفع ابهام از مورد معامله پیشینه تحقیق رفع ابهام از مورد معامله فصل دوم…

  • گفتمان فقهی و جرم انگاری در حوزة جرائم علیه امنیت ملت و دولت

    گفتمان فقهی و جرم انگاری در حوزة جرائم علیه امنیت ملت و دولت جرم ‌انگاری فقه سیاسی جرائم علیه امنیت ملت جرائم علیه امنیت دولت محاربه و افساد فی‌الارض بغی دانلود مقاله کارشناسی ارشد حقوق با عنوان گفتمان فقهی و…

  • دانلود پاورپوینت طرح مرمت بنا

    دانلود پاورپوینت طرح مرمت بنا پاورپوینت طرح مرمت پاورپوینت بنا پاورپوینت تحلیل طرح مرمت بنا رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت طرح مرمت بنا در قالب 9 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش  …

  • پاورپوینت نظریه یادگیری سازنده گرایی (سازندگی)

    پاورپوینت نظریه یادگیری سازنده گرایی (سازندگی) کلمات کلیدی : پاورپوینت ديدگاههاي برنامه ريزي درسي (دیدگاه ماورای فردی) پاورپوینت ديدگاههاي برنامه ريزي درسي پاورپوینت دیدگاه ماورای فردی نظريه ماوراي فردي برنامه هاي آموزشي ماوراي فردي آموزش و پرورش والدورف آموزش و…

  • پاورپوینت درس 6 علوم نهم مبحث فشار و آثار آن

    پاورپوینت درس 6 علوم نهم مبحث فشار و آثار آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت درس 6 علوم نهم مبحث فشار و آثار آن در قالب 19 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • پاورپوينت فصل دوازدهم علوم هفتم ابتدايی مبحث سفره سلامت

    پاورپوينت فصل دوازدهم علوم هفتم ابتدايی مبحث سفره سلامت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت فصل دوازدهم علوم هفتم ابتدايی مبحث سفره سلامت در قالب 11 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • بررسی و تشریح کامل تئوریهای تنیدگی

    بررسی و تشریح کامل تئوریهای تنیدگی رابطه استرس و خطای انسانی تاثیر تنیدگی بر ارتکاب خطای انسانی تاثیر استرس بر میزان خطای انسانی تئوریهای تنیدگی انواع تئوریهای تنیدگی پایان نامه تئوری تنیدگی پایان نامه بررسی تئوریهای تنیدگی رفتن به سایت…

  • پرسشنامه بررسی نقش تبلیغات بر پیشبرد فروش در ارزش ویژه نام تجاری

    پرسشنامه بررسی نقش تبلیغات بر پیشبرد فروش در ارزش ویژه نام تجاری پرسشنامه نقش تبلیغات پرسشنامه پیشبرد فروش پرسشنامه ارزش ویژه نام تجاری پرسشنامه نقش تبلیغات بر پیشبرد فروش پرسشنامه پیشبرد فروش در ارزش ویژه نام تجاری رفتن به سایت…

  • اختلالات خوردن در روانشناسی و بررسی عوامل و جنسیت در آن

    اختلالات خوردن در روانشناسی و بررسی عوامل و جنسیت در آن کلمات کلیدی : اختلال خوردن تغذیه درمان اختلالات خوردن اختلالات خوردن در روانشناسی اختلال خوردن در روانشناسی انواع اختلالات مربوط به خوردن درمان اختلالات خوردن در کودکان تحقیق پایان…

  • پاورپوینت آموزش به کودکان

    پاورپوینت آموزش به کودکان پاورپوینت آموزش به کودکان چگونه است پاورپوینت انواع آموزش به کودکان پاورپوینت آموزش به کودک پاورپوینت راه های آموزش به کودکان پاورپوینت آموزش دادن به کودکان پاورپوینت آموزش هایی به کودکان پاورپوینت آموزش به کودکان مختلف…

  • دانلود پاورپوينت رهبری

    دانلود پاورپوينت رهبری دانلود پاورپوينت در مورد رهبری خصوصيات يك رهبر موفق مطالعاتي در مورد رفتار رهبري  رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت رهبری در قالب 25 اسلايد جهت رشته مديريت با فرمت  pptx  به صورت کامل و جامع و با…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش اختلال اضطراب فراگیر

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش اختلال اضطراب فراگیر کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه اختلال اضطراب فراگیر مبانی نظری اختلال اضطراب فراگیر پیشینه تحقیق اختلال اضطراب فراگیر پیشینه داخلی اختلال اضطراب فراگیر پیشینه خارجی اختلال اضطراب فراگیر پیشینه پژوهش…

  • مدیریت در هزاره سوم

    مدیریت در هزاره سوم فرهنگ سازمانی مدیریت در سازمانها مسئولیتهای اجتماعی مدیریت دانلود پایان نامه رشته مدیریت مدیریت در هزاره سوم دانلود پایان نامه مدیریت دانلود پایان نامه مدیریت در هزاره سوم رفتن به سایت اصلی دانلود پایان نامه رشته…

  • پاورپوینت معرفی مهمترين آفات كلزا

    پاورپوینت معرفی مهمترين آفات كلزا آفات کلزا ppt پاورپوینت سنک کلزا پاورپوینت سنگ بذرخوار کلزا پاورپوینت شته برگ برنج پاورپوینت پروانه بذرخوار کنجد رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معرفي مهمترين آفات كلزا جهت رشته کشاورزی و زراعت در قالب 67…

  • مبانی نظری و پیشینه هوش هیجانی 55 صففحه

    مبانی نظری و پیشینه هوش هیجانی 55 صففحه کلمات کلیدی : پیشینه تحقیق هوش هیجانی پیشینه خارجی هوش هیجانی پیشینه در مورد هوش هیجانی پیشینه پژوهشی هوش هیجانی پیشینه داخلی هوش هیجانی پیشینه نظری هوش هیجانی مبانی نظری هوش هیجانی…

  • پاورپوینت آموزش تدریس حروف الفبا به کودکان کلاس اول ابتدایی

    پاورپوینت آموزش تدریس حروف الفبا به کودکان کلاس اول ابتدایی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس حروف الفبا به کودکان کلاس اول ابتدایی در قالب 85 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • پاورپوينت کتاب مديريت استراتژیک

    پاورپوينت کتاب مديريت استراتژیک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت کتاب مديريت استراتژیک جهت رشته مديريت قالب 278 اسلايد و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش       استراتژی تصویر جامعی از هدفهای بلند…

  • پاورپوینت جایگاه ارزیابی عملکرد در مدیریت و نظریه های مرتبط به آن

    پاورپوینت جایگاه ارزیابی عملکرد در مدیریت و نظریه های مرتبط به آن دانلود رایگان پاورپوینت جایگاه ارزیابی عملکرد در مدیریت و نظریه های مرتبط به آن جایگاه ارزیابی عملکرد در مدیریت و نظریه های مرتبط به آن تعریف ارزیابی عملکرد…

  • مبانی نظری اثرات عناصر آمیخته ترفیع بر ارزش ویژه برند از نگاه مشتریان

    مبانی نظری اثرات عناصر آمیخته ترفیع بر ارزش ویژه برند از نگاه مشتریان آمیخته ترفیع ارزش ویژه برند پروما اثر عناصر آمیخته ترفیع بر ارزش ویژه برند تاثیر آمیخته ترفیع بر ارزش ویژه برند مبانی نظری ارزش ویژه برند در…

  • بهسازی و مرمت راهها با توجه به مشکلات کنونی روسازی راههای کشور

    بهسازی و مرمت راهها با توجه به مشکلات کنونی روسازی راههای کشور مشکلات کنونی روسازی راههای کشور نگهداری و مدیریت راهها و جاده ها نگهداری روسازیهای آسفالتی و بتنی بهسازی و مرمت راهها با توجه به مشکلات کنونی روسازی راههای…

  • دانلود پرسشنامه انگیزش شغلی کارکنان لورنس و جردن با روایی و پایایی

    دانلود پرسشنامه انگیزش شغلی کارکنان لورنس و جردن با روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه انگیزش شغلی پرسشنامه انگیزش شغلی لورنس پرسشنامه سنجش انگیزش کارکنان پرسشنامه انگیزش شغلی معلمان پرسشنامه انگیزش شغلی کارکنان دانلود پرسشنامه انگیزش شغلی پرسشنامه انگیزش…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق روابط جنسی زناشویی 78 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق روابط جنسی زناشویی 78 صفحه فصل دوم پایان نامه روابط جنسی زناشویی مبانی نظری روابط جنسی زناشویی پیشینه تحقیق روابط جنسی زناشویی پیشینه پژوهش روابط جنسی زناشویی پیشینه نظری روابط جنسی زناشویی ادبیات نظری روابط…

  • پاورپوینت مصاحبه و مداخله خودكشی و بررسی عوامل خطر ساز

    پاورپوینت مصاحبه و مداخله خودكشی و بررسی عوامل خطر ساز رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مصاحبه و مداخله خود كشی و بررسی عوامل خطر ساز جهت رشته روانشناسی در قالب 30 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق برنامه ریزی منابع سازمانی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق برنامه ریزی منابع سازمانی مبانی نظری برنامه ریزی منابع سازمانی دانلود مبانی نظری برنامه ریزی منابع سازمانی پیشینه تحقیق برنامه ریزی منابع سازمانی ادبیات نظری برنامه ریزی منابع سازمانی فصل دوم پایان نامه برنامه ریزی…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی گرایش های تفکر انتقادی

    ادبیات نظری و پیشینه تجربی گرایش های تفکر انتقادی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه گرایش های تفکر انتقادی مبانی نظری گرایش های تفکر انتقادی پیشینه تحقیق گرایش های تفکر انتقادی پیشینه داخلی گرایش های تفکر انتقادی پیشینه خارجی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش اخلاقی و مدل های آن 57 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش اخلاقی و مدل های آن 57 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری هوش اخلاقی پیشینه تحقیق هوش اخلاقی چارچوب نظری مدل های هوش اخلاقی مبانی نظری مدل های هوش اخلاقی پیشینه تحقیق مدل های…

  • نمونه سوالات آزمون استخدامی اموزش و پرورش تفکیک رسته شغلی مکانیک

    نمونه سوالات آزمون استخدامی اموزش و پرورش تفکیک رسته شغلی مکانیک نمونه سوالات آزمون استخدامی اموزش و پرورش تفکیک رسته شغلی مکانیک نمونه سوالات آزمون استخدامی اموزش و پرورش تفکیک رسته شغلی دبیری ورزش نمونه سوالات آزمون استخدامی اموزش و…

  • پاورپوینت آسیب شناسی شبکه های اجتماعی و راهکار های برخورد با آن

    پاورپوینت آسیب شناسی شبکه های اجتماعی و راهکار های برخورد با آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آسیب شناسی شبکه های اجتماعی و راهکار های برخورد با آن جهت رشته روانشناسی در قالب 21 اسلاید و با فرمت pptx…

  • پاورپوینت مدیریت فايل Fundamental concepts

    پاورپوینت مدیریت فايل Fundamental concepts پاورپوینت Fundamental concepts دانلود پاورپوینت Fundamental concepts پاورپوینت درباره Fundamental concepts رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت مديريت فايل Fundamental concepts جهت رشته کامپیوتر و IT در قالب 22 اسلايد و با فرمت ppt به…

  • پاورپوینت (اسلاید) ارزیابی عملکرد

    پاورپوینت (اسلاید) ارزیابی عملکرد دانلود پاورپوینت ارزیابی عملکرد مقدمه ای بر ارزیابی عملکرد چرا باید عملکردها را ارزیابی نمود؟ چه کسی باید ارزیابی را انجام دهد؟ روش های اصلی ارزیابی مصاحبه در مورد نتیجه ارزیابی گامی در ارزیابی عملکرد اثربخش…

  • پاورپوینت تئوری ها و بدیهیات اصول و مفاهیم حسابداری

    پاورپوینت تئوری ها و بدیهیات اصول و مفاهیم حسابداری پاورپوینت اصول و مفاهیم حسابداری پاورپوینت اصول و مفاهیم سازماندهی پاورپوینت اصول و مفاهیم سازماندهی ppt پاورپوینت اصول و مفاهیم مدیریت ریسک پاورپوینت بدیهیات اصول و مفاهیم رفتن به سايت اصلي…