مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 12

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 12

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری
فصل دوم پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 12

 

 

 

 

 

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید.این فایل در واقع دوازدهمین مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری می باشد که باز بصورت منحصر به فرد در سایت فایلینا قرار گرفت

 

 

 

 

سایر مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در لینک زیر قابل دسترس هستند:

 لیست مبانی نظری CRM

 

 

 

 

مقدمه مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری :

 

تشریح مدیریت ارتباط با مشتری

مدیریت ارتباط با مشتری از سه بخش؛ مشتری، روابط و مدیریت تشکیل شده است.منظور از مشتری، مصرف کننده نهایی است که در روابط ارزش آفرین نقش حمایت کننده را دارا می باشد. منظور از روابط، ایجاد مشتریان وفادارتر و سودمندتر از طریق ارتباطی یادگیرنده می باشد و مدیریت عبارتست از خلاقیت و هدایت یک فرآیند کسب و کار مشتری مدار و قرار دادن مشتری در مرکز فرآیندها و تجارب سازمان.

 

مدیریت ارتباط با مشتری از اهرم های بازاریابی، عملیات، فروش ، سرویس دهی به مشتریان، مدیریت منابع انسانی، طرح و توسعه، مالی، فناوری اطلاعات و اینترنت به منظور حداکثر سازی کسب سود در ارتباط با مشتری استفاده می کند.  

 

                                                                        
در بهترین حالت مدیریت ارتباط با مشتری یک تعامل مداوم بین سازمان و مشتریانش می باشد. مدیریت ارتباط با مشتری هنر و درک شناسایی بهترین مشتریان، نگهداری و فروش بیشتر به آنها می باشد. برای رسیدن به روابط بهینه با مشتری، سازمان باید فناوری و تجربیات را گرد هم آورد تا مشتریان را بشناسد، متمایز کند، با مشتریان فعلی تعامل داشته باشد و برای این مشتریان سفارشی کار کند .رسیدن به وفاداری مشتری هدف نهایی مدیریت  ارتباط با مشتری است. داشتن محصول یا خدمات مناسب در مکان و زمان مناسب، در مشتریان رفتار وفادارانه ایجاد خواهد کرد.

 

 

 

 

 

 

ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری:

مدیریت ارتباط با مشتری در این پژوهش از دید حیدری و اخوان (1388) دارای سه بعد ذیل می باشد:

1- بعد جذب، حفظ و گسترش روابط با مشتری: این شاخص با معیارهای زیر در سطح سنجش ترتیبی قابل سنجش است: مشوقهای سازمان برای مشتریان فعلی، تعامل با مشتریان از دست رفته سازمان، ارتباط و تعامل دو سویه با مشتریان، ارتباط بلند مدت با مشتریان و شناسایی مشتریان.

2- بعد زیر ساختاری: این شاخص با معیارهای زیر در سطح سنجش ترتیبی قابل سنجش است: حمایت مدیران ارشد از فعالیتها و ارتباط با مشتریان، سیستم تعریف شده برای فعالیتهای ارتباط با مشتری.

3- بعد مشتری گرایی: این شاخص با معیارهای زیر در سطح سنجش ترتیبی قابل سنجش است: به خاطر سپردن اسامی همه مشتریان از سوی کارکنان ، اهمیت دادن به مشکلات مشتریان.

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل دوم: ادبیات تحقیق

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)    

مدیریت ارتباط با مشتری    3
2-2-1- تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری:    3
2-2-2- تشریح مدیریت ارتباط با مشتری:    4
2-2-3- تعریف مدیریت ارتباط با مشتری:    5
2-2-4- ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری:    7
2-2-5- سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان کلیدی:    7
2-2-6- اهداف اصلی اجرای مدیریت ارتباط با مشتری در موسسات مالی و بانکها:    8
2-2-7- نقاط قوت و ضعف مدیریت ارتباط با مشتری در بانک:    8
2-2-8- مزیت های بهره گیری از مدیریت ارتباط با مشتری:    9
2-2-9- اصول مدیریت ارتباط با مشتری:    10
2-2-10- اهداف مدیریت  ارتباط با مشتری:    11
2-2-11- مفروضات اساسی مدیریت ارتباط با مشتری:    13
2-2-12- مراحل ارایه خدمت در مدیریت ارتباط با مشتری:    14
2-2-13- مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتریECRM)):    15
2-2-14- مدیریت ارتباط یکپارچه با مشتری (ICRM):    15
2-2-15- انواع فناوریهای مورد استفاده در مدیریت ارتباط با مشتری:    16
2-2-16- صنعت بانکداری و ارتباط آن با ACRM :    17
2-2-17- عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی استراتژی CRM :    19
2-2-18- چالشهای اجرایی CRM :    19
2-2-19- مراحل تکامل مدیریت ارتباط با مشتری:    20
 

پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری

2-4-1- پژوهشهای خارجی    22
2-4-2- پژوهشهای داخلی    28

منابع
 

 

 

 

 

 

فهرست اشکال

شکل 1-1: گام‌ها و مراحل تحقیق7
شکل 2-1: رابطه مدیریت ارتباط با مشتریان و عملکرد بازاریابی22
شکل 2-2: فرآیند کلی مدیریت امور مشتریان.28
‏شکل 2-3 فرآیند پیاده‌سازی مدیریت ارتباط با مشتریان29
شکل 2-4 ساختار اطلاعاتی در مدیریت ارتباط با مشتریان.30
شکل 2-5: عوامل کلیدی موفقیت جهت پیاده‌سازی اثربخش مدیریت ارتباط با مشتریان 31
شکل 2-6 عوامل کلیدی موفقیت جهت پیاده‌سازی اثربخش مدیریت ارتباط با مشتریان31
شکل 2-7: الگوی یکپارچه پیاده‌سازی و اجرای موفقیت‌آمیز مدیریت ارتباط با مشتریان .33
شکل 2-8: عناصر سازنده مدیریت ارتباط با مشتریان35
شکل 2-9: مدل نظری اجرای مدیریت ارتباط با مشتریان45
شکل 2-10: تمهیدات لازم قبل از پیاده‌سازی مدیریت ارتباط با مشتریان الکترونیکی.49
شکل 2-11: ابعاد مختلف مدیریت ارتباط با مشتریان الکترونیکی.50
شکل 2-12: مراحل شکل‌گیری مدیریت ارتباط با مشتریان الکترونیکی51
شکل 2-13: اهداف مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه.59
شکل 2-14: قابلیت‌های ممتاز و منحصربفرد مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه61
شکل 2-15: خدمات ارائه شده بواسطه مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه به تفکیک درصد 63
شکل 2-16: میزان بکارگیری خدمات مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه در صنایع مختلف بر اساس تعداد استفاده‌کنندگان از این خدمات64
شکل 2-17: میزان بکارگیری خدمات مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه در صنایع مختلف بر اساس تعداد خدمات ارائه شده توسط سازمان‌ها.64
شکل 2-18: میزان بکارگیری خدمات مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه در هر یک از فازهای مختلف فرآیند ارائه خدمت بر اساس تعداد استفاده‌کنندگان از این خدمات65
شکل 2-19: میزان بکارگیری خدمات مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه در هر یک از فازهای مختلف فرآیند ارائه خدمت بر اساس تعداد خدمات ارائه شده توسط سازمان‌ها.65
شکل 2-20: چارچوب ارزیابی محیط در سیستم‌های تکنولوژی‌محور.67
شکل 2-21: مزیت‌های کارکردی مرتبط با هر یک از مولفه‌های کلیدی استراتژی؛ فرآیندها و سیستم‌ها68
شکل 2-22: چارچوب نظری پیاده‌سازی مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه .69
شکل 2-23: طبقه‌بندی تکنیک‌های داده‌کاوی از منظر رویکرد، تکنیک‌های اصلی و فرعی74
شکل 2-24: ارتباطات میان گام‌های مختلف فرآیند داده‌کاوی.75
شکل 2-25: متدولوژی CRISP-DM76
شکل 2-26‏: چارچوپ دسته بندی تکنیک های داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتریان81
شکل 2-27: نقش و جایگاه داده‌کاوی در مدیریت ارتباط با مشتریان82
شکل 2-28: چارچوب مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه از منظر داده‌کاوی.87

 

 

 

 

 

  • پروپوزال بررسی تاثیر پولشویی بر مصرف در اقتصاد ایران

    پروپوزال بررسی تاثیر پولشویی بر مصرف در اقتصاد ایران کلمات کلیدی : نمونه پروپوزال پولشویی پروپوزال در مورد پولشویی دانلود پروپوزال پولشویی ابعاد مختلف پدیده پولشویی آثار اقتصادی پولشویی تاثیر پولشویی بر مصرف آثار اجتماعی و سیاسی پولشویی تخمین روند…

  • شبیه سازی و تحلیل شکل پذیری اتصالات فولادی در برابر زلزله

    شبیه سازی و تحلیل شکل پذیری اتصالات فولادی در برابر زلزله شکل پذیری لرزه ای اتصالات شکل پذیری اتصالات فولادی در برابر زلزله تحلیل شکل پذیری اتصالات فولادی در برابر زلزله شبیه سازی شکل پذیری اتصالات فولادی در برابر زلزله…

  • پاورپوینت زمین ناآرام ؛ زلزله

    پاورپوینت زمین ناآرام ؛ زلزله پاورپوینت زلزله پاورپوینت زمین ناآرام پاورپوینت زمین پاورپوینت درمورد زلزله پاورپوینت درمورد زمین ناآرام دانلود پاورپوینت زلزله رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت زمین ناآرام ؛ زلزله جهت رشته زمین شناسی در قالب 11 اسلاید…

  • پاورپوینت حسابداری و جریان وجه نقد

    پاورپوینت حسابداری و جریان وجه نقد تحقیق راجب پاورپوینت حسابداری و جریان وجه نقد پاورپوینت حسابداری و جریان وجه نقد دانلود پاورپوینت آموزش حسابداری و جریان وجه نقد پاورپوینت حسابداری شماره 2 و جریان وجه نقد رفتن به سايت اصلي…

  • پرسشنامه بررسی رابطه اخلاق ترافیک شهروندی و عدم رعایت قوانین رانندگی

    پرسشنامه بررسی رابطه اخلاق ترافیک شهروندی و عدم رعایت قوانین رانندگی اخلاق شهروندی اخلاق ترافیک شهروندی پرسشنامه میزان تخلفات رانندگی پرسشنامه اخلاق شهروندی پرسشنامه اخلاق ترافیک شهروندی پرسشنامه علل بروز مشکلات ترافیکی پرسشنامه علل بروز مشکلات ترافیکی در شهر رفتن…

  • انسان، جامعه و دستاورد حاصل از تعامل این دو

    انسان، جامعه و دستاورد حاصل از تعامل این دو الگوهای اجتماعی تعامل انسان و جامعه دانلود مقاله انسان، جامعه و دستاورد حاصل از تعامل این دو ویژگی های اساسی انسانی سیستم همکاری در فروش فایل فایلینا همکاری در فروش فایل…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تراوش در بدنه سد

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تراوش در بدنه سد مبانی نظری پدیده تراوش در بدنه سد دانلود مبانی نظری پدیده تراوش در بدنه سد پیشینه تحقیق پدیده تراوش در بدنه سد ادبیات نظری پدیده تراوش در بدنه سد فصل دوم…

  • پاورپوینت بهسازی لرزه ای ساختمان های بنایی همراه با بررسی یک نمونه موردی مدرسه

    پاورپوینت بهسازی لرزه ای ساختمان های بنایی همراه با بررسی یک نمونه موردی مدرسه پاورپوینت بهسازی پاورپوینت بهسازی لرزه ای پاورپوینت ساختمان های بنایی پاورپوینت مدرسه پاورپوینت ساختمان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بهسازی لرزه ای ساختمان های بنایی…

  • پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 25 (گزارشگري بر حسب قسمتهاي مختلف)

    پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 25 (گزارشگري بر حسب قسمتهاي مختلف) دانلود رایگان پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 25 (گزارشگري بر حسب قسمتهاي مختلف) پاورپوینتاستاندارد حسابداري شماره 25 (گزارشگري بر حسب قسمتهاي مختلف) پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره بیست و پنج پاورپوینت استاندارد…

  • بررسی شیوه مدیریت مدیران و روسا در سازمان و ارائه پیشنهاد شیوه رهبری مناسب

    بررسی شیوه مدیریت مدیران و روسا در سازمان و ارائه پیشنهاد شیوه رهبری مناسب سبک رهبری سبک رهبری مدیران شاخص های عملکردی ارائه پیشنهاد شیوه رهبری مناسب در سازمان رابطه سبک های رهبری مدیران با شاخص های عملکرد شیوه مدیریت…

  • پاورپوینت طرز قرار گرفتن بیمار در وضعیت های جراحی

    پاورپوینت طرز قرار گرفتن بیمار در وضعیت های جراحی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت طرز قرار گرفتن بیمار در وضعیت های جراحی جهت رشته ی پزشکی در قالب 29 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع…

  • بررسی کاربرد درختان هایپراکیمولاتور در پاكسازی خاکهای آلوده به کروم

    بررسی کاربرد درختان هایپراکیمولاتور در پاكسازی خاکهای آلوده به کروم درختان هایپراکیمولاتور آلودگی خاک کروم کاج الداریکا خاکهای آلوده به کروم نحوه پاكسازی خاکهای آلوده به کروم بررسی کاربرد درختان هایپراکیمولاتور در پاكسازی خاکهای آلوده به کروم رفتن به سایت…

  • پاورپوینت درس یازدهم علوم ششم ابتدایی مبحث شگفتی های برگ

    پاورپوینت درس یازدهم علوم ششم ابتدایی مبحث شگفتی های برگ رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت درس یازدهم علوم ششم ابتدایی مبحث شگفتی های برگ در قالب 16 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری نقدشوندگی 55 صفحه

    فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری نقدشوندگی 55 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه نقدشوندگی مبانی نظری نقدشوندگی پیشینه تحقیق نقدشوندگی پیشینه داخلی نقدشوندگی پیشینه خارجی نقدشوندگی پیشینه پژوهش نقدشوندگی پیشینه نظری نقدشوندگی ادبیات نظری نقدشوندگی چارچوب…

  • پاورپوینت آموزش تدریس درس 3 مطالعات اجتماعی هشتم - ساختار و تشکیلات دولت

    پاورپوینت آموزش تدریس درس 3 مطالعات اجتماعی هشتم - ساختار و تشکیلات دولت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس درس 3 مطالعات اجتماعی هشتم - ساختار و تشکیلات دولت به دانش آموزان کلاس هشتم متوسطه اول در قالب…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نرخ ارز و تورم 44 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق نرخ ارز و تورم 44 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه نرخ ارز و تورم مبانی نظری نرخ ارز و تورم پیشینه تحقیق نرخ ارز و تورم پیشینه داخلی نرخ ارز و تورم…

  • پاورپوینت دارایی های نامشهود و سرمایه گذاری های غیر جاری

    پاورپوینت دارایی های نامشهود و سرمایه گذاری های غیر جاری پاورپوینت دارایی های نامشهود و سرمایه گذاری های غیر جاری دارایی های نامشهود و سرمایه گذاری های غیر جاری پاورپوینت دارایی های نامشهود پاورپوینت سرمایه گذاری های غیر جاری ماهیت…

  • پیشینه تحقیق و مبانی نظری سازگاری اجتماعی در دانشجویان

    پیشینه تحقیق و مبانی نظری سازگاری اجتماعی در دانشجویان مبانی نظری و پیشینه تحقیق سازگاری مبانی نظری و پیشینه تحقیق سازگاری اجتماعی مبانی نظری سازگاری اجتماعی در دانشجویان پیشینه تحقیق سازگاری اجتماعی در دانشجویان پیشینه پژوهش سازگاری اجتماعی در دانشجویان چارچوب…

  • پاورپوينت آشنایی عمیق تر با طراحی و معماری مرکز داده

    پاورپوينت آشنایی عمیق تر با طراحی و معماری مرکز داده پاورپوينت آشنایی عمیق تر با طراحی و معماری مرکز داده پاورپوینت آشنایی با طراحی مرکز داده پاورپوینت آشنایی با طراحی و معماری مرکز داده دانلود پاورپوینت آشنایی با طراحی و…

  • پاورپوینت آشنایی با خانه های هوشمند

    پاورپوینت آشنایی با خانه های هوشمند رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با خانه های هوشمند جهت رشته خانه و خانواده در قالب 35 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • مبانی نظری ساماندهی سکونتگاه های غیررسمی با مدل یکپارچه سازی اراضی

    مبانی نظری ساماندهی سکونتگاه های غیررسمی با مدل یکپارچه سازی اراضی کلمات کلیدی : سکونتگاه های غیررسمی مبانی نظری اسکان غیر رسمی مبانی نظری سکونتگاه های غیررسمی ویژگی های سکونتگاه های غیررسمی مبانی نظری ساماندهی سکونتگاه های غیررسمی علل شکلگیری…

  • مبانی نظری بررسی تاثیر استرس بر میزان خطای انسانی در بین کارمندان مراقبت پرواز فرودگاه مهرآباد

    مبانی نظری بررسی تاثیر استرس بر میزان خطای انسانی در بین کارمندان مراقبت پرواز فرودگاه مهرآباد رابطه استرس و خطای انسانی تاثیر تنیدگی بر ارتکاب خطای انسانی تاثیر استرس بر میزان خطای انسانی مبانی نظری تاثیر استرس بر میزان خطای…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش نقدشوندگی بازار

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش نقدشوندگی بازار کلمات کلیدی : مبانی نظری نقدشوندگی پیشینه تحقیق نقدشوندگی مبانی نظری نقدشوندگی بازار پیشینه تحقیق نقدشوندگی بازار پیشینه داخلی نقدشوندگی بازار پیشینه خارجی نقدشوندگی بازار پیشینه پژوهش نقدشوندگی بازار پیشینه نظری نقدشوندگی بازار…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرمایه گذاری مستقیم خارجی 49 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرمایه گذاری مستقیم خارجی 49 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری fdi پیشینه تحقیق fdi تاریخچه سرمایه گذاری خارجی تاریخچه سرمایه گذاری خارجی در ایران تاریخچه سرمایه گذاری خارجی در جهان تاريخچه سرمايه گذاري خارجي…

  • پاورپوینت حسابرسی مبتنی بر ریسک

    پاورپوینت حسابرسی مبتنی بر ریسک پاورپوینت حسابرسی مبتنی بر ریسک+pdf پاورپوینت حسابرسی مبتنی بر ریسک ppt پاورپوینت حسابرسي مبتني بر ريسك پاورپوینت حسابرسی داخلی مبتنی بر ریسک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت حسابرسی مبتنی بر ریسک جهت رشته حسابداری در…

  • پاورپوینت حمل نقل عمومی

    پاورپوینت حمل نقل عمومی پاورپوینت حمل نقل عمومی چیست پاورپوینت حمل ونقل عمومی پاورپوینت حمل و نقل عمومی ppt پاورپوینت توسعه مبتنی بر حمل و نقل عمومی tod پاورپوینت حمل و نقل عمومی tod رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت…

  • مدل های ارزیابی عملکرد و روش های ارزیابی عملکرد کارکنان

    مدل های ارزیابی عملکرد و روش های ارزیابی عملکرد کارکنان کلمات کلیدی : مدل های ارزیابی عملکرد عوامل موثر عملکرد کارکنان فرآیند ارزیابی عملکرد کارکنان روش های ارزیابی عملکرد کارکنان دیدگاه های مختلف اندازه گیری عملکرد  پایان نامه ارزیابی عملکرد…

  • پاورپوینت آشنایی با نحوه نگارش انواع مقاله

    پاورپوینت آشنایی با نحوه نگارش انواع مقاله رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با نحوه نگارش انواع مقاله جهت رشته گوناگون در قالب 33 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • پروپوزال زمانبندی منابع در محاسبات ابری

    پروپوزال زمانبندی منابع در محاسبات ابری کلمات کلیدی : دانلود پروپوزال رایانش ابری نمونه پروپوزال رایانش ابری پروپوزال زمانبندی در محاسبات ابری پروپوزال زمانبندی وظایف در رایانش ابری پروپوزال زمانبندی منابع در رایانش ابری پروپوزال الگوریتم های زمانبندی در رایانش…

  • پاورپوينت معماری روم

    پاورپوينت معماری روم پاورپوينت معماری پاورپوینت کلیسا معماری روم ppt پاورپوينت معماری ایتالیا پاورپوينت در مورد معماری پاورپوينت در مورد معماری روم دانلود پاورپوینت معماری روم دانلود پاورپوینت معماری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت معماری روم جهت رشته تاریخ…

  • پاورپوینت آموزش تدریس علوم هشتم - کانون در آینه و عدسی

    پاورپوینت آموزش تدریس علوم هشتم - کانون در آینه و عدسی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس علوم هشتم - کانون در آینه و عدسی به دانش آموزان کلاس هشتم متوسطه اول در قالب 11 اسلاید و با…

  • فصل دوم پاورپوینت اصول مدیریت آموزشی با عنوان زمینه فرهنگی-اجتماعی مدیریت نظام آموزشی

    فصل دوم پاورپوینت اصول مدیریت آموزشی با عنوان زمینه فرهنگی-اجتماعی مدیریت نظام آموزشی پاورپوینت مدیریت آموزشی پاورپوینت اصول مدیریت آموزشی پاورپوینت زمینه فرهنگی اجتماعی مدیریت نظام آموزشی فصل دوم پاورپوینت اصول مدیریت آموزشی رفتن به سايت اصلي فصل دوم پاورپوینت اصول مدیریت…

  • دانلود پاورپوینت آموزش HTML,CSS,JavaScript

    دانلود پاورپوینت آموزش HTML,CSS,JavaScript پاورپوینت آموزش طراحی وب پاورپوینت آموزش HTML پاورپوینت آموزش CSS پاورپوینت آموزش JavaScript رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش HTML,CSS,JavaScript جهت رشته کامپیوتر در 49 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و…

  • پاورپوینت معماری مجموعه فرهنگی ژرژ پمپیدو فرانسه

    پاورپوینت معماری مجموعه فرهنگی ژرژ پمپیدو فرانسه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معماری مجموعه فرهنگی پمپیدو جهت رشته معماری در 15 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش         مرکز…

  • بررسی انواع تعهد و ابعاد 3 گانه آن و راهکارهایی برای افزایش تعهد سازمانی

    بررسی انواع تعهد و ابعاد 3 گانه آن و راهکارهایی برای افزایش تعهد سازمانی دانلود پایان نامه انواع تعهد دانلود پایان نامه تعهد سازمانی ابعاد 3 گانه تعهد روشهای افزایش تعهد سازمانی بررسی انواع تعهد و ابعاد 3 گانه آن…