مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 13

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 13

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری
تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 13

 

 

 

 

 

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید.این فایل در واقع سیزدهمین مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری می باشد که باز بصورت منحصر به فرد در سایت فایلینا قرار گرفت

 

 

 

 

سایر مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در لینک زیر قابل دسترس هستند:

 لیست مبانی نظری CRM

 

 

 

 

مقدمه مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری :

 

 تعاريف و مفاهيم مديريت ارتباط با مشتري

سازمانهاي ايراني اکنون بيش از هر زمان ديگر نيازمند تغيير و تحول استراتژيک هستند. فرصتها و تهديدهاي محيطي امروز بيش از گذشته اثرات خود را در اقتصاد ايران به نمايش گذاشته است. سازمانها در جريان کسب موقعيت رقابتي مناسب شديداً نيازمند تغيير ساز و کارهاي درون سازماني خود با نيازها و خواسته‌هاي مشتريان هستند. مطالعة برنامه‌هاي استراتژيک موفق دنيا، آهنگ تغيير از محصول‌مداري به مشتري‌مداري دقيقاً قابل تشخيص است. امروزه سازمانها بايد از انديشه تغيير و تحول استقبال نمايند و با پويايي به آن پاسخ گويند تا در دنياي امروز قدرت رقابتي خود را حفظ کنند در چنين محيطي با اين رقابت شديد و روزافزون جذب مشتريان جديد، و حفظ مشتريان موجود کاري بسيار دشوار است.

 

 

در عين حال حياتي براي مؤسسه‌هاي مالي است. افزون بر اين از آن جا که هزينه بدست آوردن يک مشتري جديد بين 5 تا 7 براي هزينة نگهداري يک مشتري موجود است. از اين رو سازمانها بايد ساز و کارهايي به کار گيرند تا بتوانند مشتريان فعلي خود را به خوبي حفظ کنند در اين بين استفاده از مديريت ارتباط با مشتري و تمرکز بر آن در جهت ايجاد ارتباطي مؤثر با مشتريان و تأثيرگذاري و نفوذ در آنها مي‌تواند منجر به افزايش وفاداري مشتري شده و ارزش طول عمر مشتري را براي سازمان افزايش دهد. امروزه مشتريان با يک بار کليک کردن بر روي موس مي‌توانند به راحتي از خدمات و محصولات سازمان ديگر مطلع شوند و بنابراين در انتخاب يک سازمان ديگر به علت جذابيت بيشتر محصولات و خدمات يا شرايط آن ترديد نمي‌کنند (فرج‌پور، 1390).

 

 

از طرفي در سالهاي اخير فرهنگ تجارت به پيشرفتهايي نايل گشته است. مطابق با آن روابط اقتصادي مشتريان به شيوه‌هاي بنيادي و اساسي در حال تغيير است. شركتها به منظور نظارت بر اينگـونه تغييرات نيازمند اراية راه‌حلها هستند. ظهور و پيدايش اينترنت در تغيير جهت مركز توجه بازاريابي نقش بسزايي داشته است. چنانچه اطلاعات آن‌لاين بيشتر در دسترس قرار گيرد موجب آگاهي و هوشياري بيشتر مشتريان مي‌گردد. آنها در جريان تمام آنچه ارايه و پيشنهاد مي‌شود قرار مي‌گيرند و تقاضاي بهترينها را دارند. براي از عهده برآمدن در چنين شرايطي بايد سيستمهايي كه بتواند به طور دقيق نسبت به مشتريان واكنش نشان دهد به كـــار رود. جمع‌آوري آمار مشتريان و داده‌هاي رفتاري آنها اين هدف اصلي و دقيق را ممكن مي‌سازد. اين نوع هدفگيري به يك برنامه‌ريزي عالي هنگام ايجاد يك رقابت سخت و به مشخص كردن مشتريان بالقـوه هنگام عرضه محصولات جديد كمك مي‌كند كه با استفاده از مديريت صحيح ارتباطات با مشتري ميسر مي‌گردد (شاه‌سمندي، 1384).

 

 

 

مديريت ارتباط با مشتري  يك فرايند تجاري است كه تمام جوانب مشخصه‌هاي مشتري را آدرس‌دهي مي‌كند، دانش مشتري را بــه وجود مي‌آورد، روابط را با مشتري شكل مي‌دهد و برداشت آنها را از محصولات يا خدمات سازمان ايجاد مي‌كند. مديريت ارتباط با مشتري توسط چهار عنصر از يك چارچوب ساده تعريف شده است: دانش، هدف، فروش و خدمت. مديريت ارتباط با مشتري با در نظر گرفتن اينكه چه محصولات يا خدماتي، به چه مشترياني، در چه زماني و از طريق چه كانالي عرضه شود، بهبود را در پي خواهد داشت. اين مديريت از اجزاي مختلفي تشكيل شده است. پيش از اينكه فرايند آن آغاز شود، شركت بايد اطلاعات مشتري را در اختيار داشته باشد.

 

 

اين اطلاعات مي‌تواند از داده‌هاي داخلي مشتريان و يا از داده‌هاي منابع خارجي خريداري شده، به دست آيد. براي داده‌هاي داخلي منابع مختلفي وجود دارد مانند پــرسشنامه‌ها و بلاگ‌ها، سوابق كارت اعتباري و…. منابع داده خارجي يا بانكهاي داده خريداري شده مانند آدرسها، شماره تلفنها، پروفايلهاي بازديد از وب سايتها كليدي براي به دست آوردن دانش بيشتري از مشتري است. بيشتر شركتها، بانكهاي داده‌اي عظيمي شامل داده‌هاي بازاريابي، منابع انساني و مالي را دارا هستند. بنابراين، سرمايه‌گذاري در زمينة انبار داده، يكي از اجزاي حياتي در استراتژي مديريت ارتباط با مشتري است. پس از تهيه و تخصيص منابع داده، سيستم مديريت ارتباط با مشتري بايد با به كارگيري ابزارهايي مانند داده كاوي، داده‌ها را تجزيه و تحليل كند. اعم از اينكه شركت تكنيكهاي آماري سنتي را به كار مي‌برد يا يكي از ابزارهاي نرم‌افزاري مانند داده كاوي را، كارشناسان نياز به فهم داده‌هاي مشتري و روابط تجاري دارند. بنابراين، داشتـــن افرادي متخصص كه اين داده‌ها را با ابزارهاي مربوطه استخراج و به صورت اطلاعات درآورند، مهم است (فرج‌پور، 1390).

 

 

 

مديريت ارتباط با مشتري، بر مبادله ارزش بين مشتري و سازمان بنا شده و بر ارزش ايجاد شده در اين ارتباط تأكيد مي‌كند. بنابراين، تلاش سازمانها براي توسعة ارتباط بلندمدت با مشتريان، بر مبناي ايجاد ارزش براي هر دو طرف از اهداف اصلي مديريت ارتباط با مشتري است. به عبارت ديگر هدف ارتباط با مشتري ارائه مزايايي از طريق مبادله دو جانبه و عمل به وعده‌هاست. مديريت ارتباط با مشتري، يك راهبرد كسب و كار است كه با پيشرفت فناوري تقويت مي‌شود و از طريق آن، شركتها به ايجاد ارتباطات سودمند بر پايه بهينه‌سازي ارزش دريافتي و ادراكي مشتريان مي‌پردازند.

 

 

 

 

اصطلاح مديريت ارتباط با مشتري با مفاهيم زير نيز ارتباط تنگاتنگي دارد:
–    بازاريابي پايگاه داده‌اي؛
–    بازاريابي تك به تك.

 

 

مزاياي مديريت ارتباط با مشتري براي مشتريان: مبناي مديريت ارتباط با مشتري ارزشي است كه به مشتري ارائه مي‌شود و اين ارزش، چيزي است كه مشتري درك مثبتي از آن دارد. اين ارزش مي‌تواند مزايايي را به شكلهاي زير براي مشتري فراهم سازد. تضمين كيفيت، ايجاد تصور مثبت در قبال محصول، افزايش قابليت اطمينان، ضمانت مرتبط با علامت مشخصه محصول كه از طريق برنامه‌هاي بازاريابي حاصل مي‌شود. در يك مطالعه موردي كه به مزاياي حفظ ارتباط با مشتري توجه شده، 

مزاياي مشتريان از ايجاد ارتباط در سه طبقه به شرح ذيل ارائه گرديده است:
–    اطمينان: كاهش سردرگمي، اطمينان به ارائه‌دهنده خدمات و احساسي آكنده از اعتماد به او؛
–    مزاياي اجتماعي: متمايز كردن مشتريان، آشنايي مشتريان با كاركنان و توسعه روابط دوستانه با مشتريان؛
–    بهرمندي از خدمات بيشتر: خدمات اضافي، قيمتهاي ويژه و اولويت بالاتر نسبت به ديگر مشتريان 

 

 

 

البته بايد توجه داشت كه مشتريان متفاوتند. در نتيجه ارزش روابط و نوع رابطه برقرار شده با آنان نيز متفاوت است كه اين امر بايد در ايجاد ارتباط مدنظر قرار گيرد (الهي و حيدري، 1387). مزاياي مديريت ارتباط با مشتري براي سازمانها: مد نظر قرار دادن مديريت ارتباط با مشتري مي‌تواند مزاياي بي شماري براي سازمانها فراهم كند كه در ادامه به برخي از آنها اشاره مي‌شود:

1. از آنجا كه يكي از مهمترين دارايي يك سازمان مشتريان آن هستند، با استفاده از اين رويكرد، حفظ مشتريان فعلي و ترغيب آنان به خريدهاي مجدد، زمينه ساز بقاي سازمان است كه هدف اصلي هر سازماني است.

 

2. از جنبه ديگر، با ورود فناوري اطلاعات به سازمانها زير چتر مديريت ارتباط با مشتري، زمينه‌اي فراهم مي‌شود تا سازمانها به سمت سازمانهاي هوشمند و دانش محور حركت كنند و با به كارگيري نرم افزارهاي مديريت ارتباط با مشتري، هزينه‌هاي پردازش اطلاعات را كاهش دهند و ارتباطات با مشتريان در زمان كمتر و با سرعت بيشتري صورت گيرد كه نتيجه نهايي آن، افزايش قدرت رقابتي سازمان در محيط پرتلاطم امروزي است.

 

 

3. مزيت ديگر اين است كه مديريت ارتباط با مشتري، با جمع آوري اطلاعات كامل مشتريان در يك پايگاه داده، امكان طبقه‌بندي مشتريان را براساس راهبردها و معيارهاي سازمان فراهم مي سازد، كه اين امر مي‌تواند در رسيدن به هدف مديريت ارتباط با مشتري يعني «حذف، كاهش و عدم ترغيب مشتريان غير سودآور» را تسهيل كند. توضيح اينكه مؤسسات براي افزايش ارزش دارايي سهامداران و ذينفعان به وجود مي‌آيند، لذا حذف مشتريان غيرسودآور مي‌تواند به افزايش سود و كاهش هزينه در سازمانها منجر شود، مگر اينكه ملاحظاتي در اين ميان وجود داشته باشد (گلچين‌فر و بختايي، 1390).

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل دوم: ادبیات تحقیق

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)    2-1 مقدمه  
2-2- تعاريف و مفاهيم مديريت ارتباط با مشتري    15
2-3- چرخة زندگـــي مشتري و چرخة خدمت مطلوب در فرايند CRM    18
2-4- جلب اعتماد و رضايتمندي مشتري كليد مديريت ارتباط با مشتري    19
2-5- سازمان‌دهي فرايندهاي سازمان و مديريت ارتباط با مشتري    27
2-6- الگوها و مدلهاي سنجش رضايت‌مندي در مديريت مؤثر ارتباط با مشتري    28
2-7- فنآوريهاي مدرن و به روز و مديريت ارتباط با مشتري    30
2-8- فناوري اطلاعات و بهره‌وري بنگاههاي اقتصادي و بهبود CRM    33
2-9- مديريت دانش و مديريت ارتباط با مشتري    38
2-10- مديريت دانش مشتري در راستاي حفظ و وفاداري مشتري    45
2-11- مديريت ارتباط و تمركز بر مشتريان كليدي    46
 

پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری

 

منابع
 

 

 

 

 

  • آثار اقدامات تامینی و تربیتی در قانون مجازات اسلامی جدید و قدیم

    آثار اقدامات تامینی و تربیتی در قانون مجازات اسلامی جدید و قدیم اقدامات تامینی و تربیتی اقدامات تامینی و تربیتی اطفال و نوجوانان تحقیق در مورد اقدامات تامینی و تربیتی پایان نامه اقدامات تامینی و تربیتی آثار کیفری اقدامات تامینی…

  • پاورپوینت خودارزيابي و انواع رویکردهای آن در مدیریت تولید

    پاورپوینت خودارزيابي و انواع رویکردهای آن در مدیریت تولید کلمات کلیدی : پاورپوینت خودارزيابي و انواع رویکردهای آن در مدیریت تولید پاورپوینت انواع رویکردهای آن در مدیریت تولید خودارزيابي و انواع رویکردهای آن در مدیریت تولید خودارزيابي به زبان ساده…

  • پاورپوینت مدیریت ریسک و نقش آن در محیط کار

    پاورپوینت مدیریت ریسک و نقش آن در محیط کار پاورپوینت نقش مدیریت ریسک در محیط کار پاورپوینت مدیریت ریسک چیست پاورپوینت مدیریت ریسک پروژه پاورپوینت مدیریت ریسک در کسب و کار رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدیریت ریسک و…

  • دانلود ادبیات نظری و پیشینه تجربی بازاریابی

    دانلود ادبیات نظری و پیشینه تجربی بازاریابی فصل دوم پایان نامه بازاریابی مبانی نظری بازاریابی پیشینه تحقیق بازاریابی پیشینه داخلی بازاریابی پیشینه خارجی بازاریابی پیشینه پژوهش بازاریابی پیشینه نظری بازاریابی ادبیات نظری بازاریابی چارچوب نظری بازاریابی رفتن به سايت اصلي…

  • دانلود تحقیق در مورد ماهیت خود و خودکنترلی  docx

    دانلود تحقیق در مورد ماهیت خود و خودکنترلی  docx رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی ماهیت خود و خودکنترلی با فرمت docx در قالب 34 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد…

  • پاورپوینت آشنایی کامل با ساختار ترمزهای ABS

    پاورپوینت آشنایی کامل با ساختار ترمزهای ABS پاورپوینت ترمز abs چیست پاورپوینت ترمز abs پراید پاورپوینت ترمز abs مخفف چیست پاورپوینت ترمز abs چگونه کار میکند رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی کامل با ساختار ترمزهای ABS جهت رشته مکانیک…

  • دانلود پاورپوینت ارائه الگوریتم جدید برای همزمانی فریمی در سیستم OFDM

    دانلود پاورپوینت ارائه الگوریتم جدید برای همزمانی فریمی در سیستم OFDM سیستم OFDM همزمانی فریمی مدولاسیون چندحاملی دانلود پاورپوینت همزمانی فریمی در سیستم OFDM ارائه الگوریتم جدید برای همزمانی فریمی در سیستم OFDM دانلود پاورپوینت ارائه الگوریتم جدید برای همزمانی…

  • دانلود پاورپوینت کتاب معماری کامپیوتر از پورمحقق

    دانلود پاورپوینت کتاب معماری کامپیوتر از پورمحقق پاورپوینت کتاب معماری کامپیوتر از پورمحقق پاورپوینت کتاب معماری کامپیوتر موریس مانو پاورپوینت معماری کامپیوتر چیست پاورپوینت کتاب معماری کامپیوتر پیشرفته رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کتاب معماری کامپیوتر از پورمحقق جهت…

  • پاورپوینت کارگاه نحوه برخورد با اعضایی که دچار لغزش شده اند

    پاورپوینت کارگاه نحوه برخورد با اعضایی که دچار لغزش شده اند رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کارگاه نحوه برخورد با اعضایی که دچار لغزش شده اند جهت رشته روانشناسی در قالب 5 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل…

  • پاورپوینت بررسی کیفیت انرژی الکتریکی و یا کیفیت قدرت

    پاورپوینت بررسی کیفیت انرژی الکتریکی و یا کیفیت قدرت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی کیفیت انرژی الکتریکی و یا کیفیت قدرت جهت رشته برق و الکترونیک در قالب 84 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و…

  • پاورپوینت انواع قراردادها و شرایط انعقاد آنها

    پاورپوینت انواع قراردادها و شرایط انعقاد آنها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت انواع قرارداد ها جهت رشته حقوق در 14 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       قرارداد یا عقد…

  • مدیریت زباله های شهری

    مدیریت زباله های شهری انواع زباله ها بهداشت محیط زباله های شهری مدیریت زباله های شهری مدیریت زباله های شهری طبقه بندی مواد زاید جامد روش‌های دفع زباله دانلود مقالات محیط زیست دانلود مقالات رشته محیط زیست رفتن به سایت…

  • اصول طراحی شهری خیابانها و میادین با بررسی فرآیند و اسناد طراحی

    اصول طراحی شهری خیابانها و میادین با بررسی فرآیند و اسناد طراحی اصول طراحی شهری اصول طراحی شهری خیابانها اصول طراحی شهری میادین آیین ها ،تکنیک ها و ابزار طراحی شهری فرآیند طراحی و اسناد طراحی فرایند طراحی فضای شهری…

  • دانلود تحقیق درباره هوش معنوی word

    دانلود تحقیق درباره هوش معنوی word رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی هوش معنوی با فرمت docx در قالب 34 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد         فهرست…

  • پاورپوینت آشنایی با مترو و تاریخچه ساخت آن ها در جهان

    پاورپوینت آشنایی با مترو و تاریخچه ساخت آن ها در جهان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با مترو و تاریخچه ساخت آن ها در جهان جهت رشته حمل و نقل در قالب 27 اسلايد و با فرمت pptx…

  • پاورپوینت کامل حسابرسی پیشرفته دکتر وکیلی فرد

    پاورپوینت کامل حسابرسی پیشرفته دکتر وکیلی فرد کلمات کلیدی : پاورپوینت کامل حسابرسی پیشرفته دکتر وکیلی فرد رفتن به سایت اصلی پاورپوینت کامل حسابرسی پیشرفته دکتر وکیلی فرد 19 فصل دکتر وکیلی فرد مناسب اساتید و همچنین کنفرانس دانشجویان و…

  • دانلود پاورپوینت فصل اول هیدرولوژی مهندسی

    دانلود پاورپوینت فصل اول هیدرولوژی مهندسی پاورپوینت هیدرولوژی مهندسی پاورپوینت چرخه هیدرولوژیک آب پاورپوینت فصل اول هیدرولوژی مهندسی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت فصل اول هیدرولوژی مهندسی در 56 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع با…

  • پرسشنامه بررسی تاثیر سطوح کیفیت ادراک شده و تاثیر آن بر درگیری ذهنی ، رضایت و تصمیم خرید بیمه عمر و پس انداز

    پرسشنامه بررسی تاثیر سطوح کیفیت ادراک شده و تاثیر آن بر درگیری ذهنی ، رضایت و تصمیم خرید بیمه عمر و پس انداز پرسشنامه سنجش كیفیت خدمات تست سرو كوال پرسشنامه استاندارد و جهانی كیفیت خدمات پرسشنامه سنجش كیفیت خدمات…

  • برنامه ریزی و تصمیم گیری در مدیریت بحران و ابزارهایی جهت تجزیه و تحلیل تصمیمات پرمخاطره در مدیریت

    برنامه ریزی و تصمیم گیری در مدیریت بحران و ابزارهایی جهت تجزیه و تحلیل تصمیمات پرمخاطره در مدیریت مدیریت بحران شرایط بحرانی وظیفه مدیریت بحرانی تصمیمات پرمخاطره در مدیریت دانلود مقالات رشته مدیریت برنامه ریزی و تصمیم گیری در مدیریت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارتقای شغلی 58 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارتقای شغلی 58 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه ارتقای شغلی مبانی نظری ارتقای شغلی پیشینه تحقیق ارتقای شغلی پیشینه داخلی ارتقای شغلی پیشینه خارجی ارتقای شغلی پیشینه پژوهش ارتقای شغلی پیشینه نظری…

  • پاورپوینت آشنایی با عناصر داخلی روتر و نحوه عملکرد آن

    پاورپوینت آشنایی با عناصر داخلی روتر و نحوه عملکرد آن پاورپوینت انواع روترها در شبکه پاورپوینت انواع روترهای شبکه پاورپوینت انواع روترها پاورپوینت انواع روتر پاورپوینت انواع روتر سوئیچ رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با عناصر داخلی روتر…

  • پروپوزال رابطه بین معیار عدم تقارن زمانی سود با معیار MTB

    پروپوزال رابطه بین معیار عدم تقارن زمانی سود با معیار MTB معیار سود و زیانی معیار ترازنامه ای محافظه كاری محافظه كاری سود و زیانی محافظه كاری ترازنامه ای ارتباط معیار سود و زیانی و معیار ترازنامه ای محافظه كاری…

  • پیشینه استفاده از فولاد پرمقاومت در صنعت مهندسی ساختمان

    پیشینه استفاده از فولاد پرمقاومت در صنعت مهندسی ساختمان فولاد پرمقاومت فولاد ساختمانی روند تولید فولادهای پرمقاومت مکانیزمهای افزایش مقاومت در فولاد پیشینه استفاده از فولاد پرمقاومت در صنعت مهندسی ساختمان دانلود مقالات عمران دانلود مقالات رشته عمران رفتن به…

  • پاورپوینت استراتژي‌هاي ورود به بازارهاي جهاني در بازاريابي بين‌المللي (فصل ششم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی)

    پاورپوینت استراتژي‌هاي ورود به بازارهاي جهاني در بازاريابي بين‌المللي (فصل ششم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی) پاورپوینت ارتباطات و مذاكرات در فعاليتهاي بازاريابي بينالمللي ( فصل سوم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی) پاورپوینت فصل…

  • پاورپوینت تأمین سرمایه

    پاورپوینت تأمین سرمایه پاورپوینت تأمین سرمایه تحقیق تأمین سرمایه مقاله تأمین سرمایه سرمایه گذاری های مخاطره آمیز منابع اصلی وجوه شرکت ها انتخاب تامین کننده سرمایه اولیه رویه اصلی انتشاراوراق بهادارجدید عرضه نقدی انواع تضمین فروش اوراق بهادار دوره فروش…

  • بررسی و تشریح سیستم جریان مستقیم ولتاژ بالا

    بررسی و تشریح سیستم جریان مستقیم ولتاژ بالا سیستم HVDC سیستم انتقال انرژی الکتریکی سیستم جریان مستقیم ولتاژ بالا بررسی و تشریح سیستم جریان مستقیم ولتاژ بالا دانلود پایان نامه سیستم HVDC دانلود پایان سیستم انتقال انرژی الکتریکی دانلود پایان…

  • پاورپوینت آموزشی اصول صحیح تغذیه

    پاورپوینت آموزشی اصول صحیح تغذیه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزشی اصول صحیح تغذیه جهت رشته تغذیه در قالب 75 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       كليه مواد…

  • پاورپوینت استراتژی توسعه

    پاورپوینت استراتژی توسعه پاورپوینت مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک پاورپوینت مفاهیم مدیریت استراتژیک دانلود پاورپوینت استراتژی توسعه پاورپوینت کتاب برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک پاورپوینت کتاب برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک دانلود پاورپوینت استراتژی های توسعه سیستم های اطلاعاتی حسابداری…

  • انواع سبک های هویت و مکانیسم تغییر هویت

    انواع سبک های هویت و مکانیسم تغییر هویت کلمات کلیدی : تغییر هویت در نوجوانی مدل های شکل گیری هویت تحقیق کامل سبکهای هویت شکل گیری هویت در نوجوانی تحقیق در مورد سبک های هویت نظریه های سبک های هویت…

  • پاورپوینت درمان شناختی رفتاری

    پاورپوینت درمان شناختی رفتاری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت درمان شناختی رفتاری جهت رشته ی روان شناسی در قالب 24 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       رویکرد نسبتاً…

  • دانلود پاورپوینت نرم افزار های ژئوماتیک

    دانلود پاورپوینت نرم افزار های ژئوماتیک پاورپوینت معرفی نرم افزارهای ژئوماتیک پاورپوینت درمورد نرم افزار های ژئوماتیک پاورپوینت برنامه های ژئوماتیک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نرم افزار های ژئوماتیک جهت رشته عمران در 39 اسلاید و با فرمت…

  • دانلود پاورپوینت مدیریت زنجیره تامین

    دانلود پاورپوینت مدیریت زنجیره تامین پاورپوینت زنجیره تامین دانلود پاورپوینت مدیریت زنجیره تامین سبز پاورپوینت مدیریت زنجیره تامین فایل پاورپوینت مدیریت زنجیره تامین رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدیریت زنجیره تامین جهت رشته مدیریت در قالب 159 اسلاید و…

  • پاورپوینت درس متدلوژي تولید نرم افزار

    پاورپوینت درس متدلوژي تولید نرم افزار پاورپوینت درس متدلوژي تولید نرم افزار رفتن به سايت اصلي پاورپوینت درس متدلوژي تولید نرم افزار مناسب اساتید و ارائه دانشجویان ارشد   شامل مباحث زیر می باشد مقدمه ای بر مهندسی نرم افزار…

  • دانلود پاورپوینت آموزش زبان SQL

    دانلود پاورپوینت آموزش زبان SQL پاورپوینت sql server پاورپوینت آموزش sql server پاورپوینت درمورد آموزش sql رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش زبان SQL جهت رشته کامپیوتر در 53 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سلامت روانی 80 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق سلامت روانی 80 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری سلامت روان تاریخچه سلامت روانی پیشینه خارجی سلامت روانی پیشینه نظری سلامت روان پیشینه پژوهش سلامت روان پیشینه پژوهشی سلامت روان پیشینه خارجی سلامت روان پیشینه…