مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 13

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 13

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری
تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 13

 

 

 

 

 

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید.این فایل در واقع سیزدهمین مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری می باشد که باز بصورت منحصر به فرد در سایت فایلینا قرار گرفت

 

 

 

 

سایر مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در لینک زیر قابل دسترس هستند:

 لیست مبانی نظری CRM

 

 

 

 

مقدمه مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری :

 

 تعاريف و مفاهيم مديريت ارتباط با مشتري

سازمانهاي ايراني اکنون بيش از هر زمان ديگر نيازمند تغيير و تحول استراتژيک هستند. فرصتها و تهديدهاي محيطي امروز بيش از گذشته اثرات خود را در اقتصاد ايران به نمايش گذاشته است. سازمانها در جريان کسب موقعيت رقابتي مناسب شديداً نيازمند تغيير ساز و کارهاي درون سازماني خود با نيازها و خواسته‌هاي مشتريان هستند. مطالعة برنامه‌هاي استراتژيک موفق دنيا، آهنگ تغيير از محصول‌مداري به مشتري‌مداري دقيقاً قابل تشخيص است. امروزه سازمانها بايد از انديشه تغيير و تحول استقبال نمايند و با پويايي به آن پاسخ گويند تا در دنياي امروز قدرت رقابتي خود را حفظ کنند در چنين محيطي با اين رقابت شديد و روزافزون جذب مشتريان جديد، و حفظ مشتريان موجود کاري بسيار دشوار است.

 

 

در عين حال حياتي براي مؤسسه‌هاي مالي است. افزون بر اين از آن جا که هزينه بدست آوردن يک مشتري جديد بين 5 تا 7 براي هزينة نگهداري يک مشتري موجود است. از اين رو سازمانها بايد ساز و کارهايي به کار گيرند تا بتوانند مشتريان فعلي خود را به خوبي حفظ کنند در اين بين استفاده از مديريت ارتباط با مشتري و تمرکز بر آن در جهت ايجاد ارتباطي مؤثر با مشتريان و تأثيرگذاري و نفوذ در آنها مي‌تواند منجر به افزايش وفاداري مشتري شده و ارزش طول عمر مشتري را براي سازمان افزايش دهد. امروزه مشتريان با يک بار کليک کردن بر روي موس مي‌توانند به راحتي از خدمات و محصولات سازمان ديگر مطلع شوند و بنابراين در انتخاب يک سازمان ديگر به علت جذابيت بيشتر محصولات و خدمات يا شرايط آن ترديد نمي‌کنند (فرج‌پور، 1390).

 

 

از طرفي در سالهاي اخير فرهنگ تجارت به پيشرفتهايي نايل گشته است. مطابق با آن روابط اقتصادي مشتريان به شيوه‌هاي بنيادي و اساسي در حال تغيير است. شركتها به منظور نظارت بر اينگـونه تغييرات نيازمند اراية راه‌حلها هستند. ظهور و پيدايش اينترنت در تغيير جهت مركز توجه بازاريابي نقش بسزايي داشته است. چنانچه اطلاعات آن‌لاين بيشتر در دسترس قرار گيرد موجب آگاهي و هوشياري بيشتر مشتريان مي‌گردد. آنها در جريان تمام آنچه ارايه و پيشنهاد مي‌شود قرار مي‌گيرند و تقاضاي بهترينها را دارند. براي از عهده برآمدن در چنين شرايطي بايد سيستمهايي كه بتواند به طور دقيق نسبت به مشتريان واكنش نشان دهد به كـــار رود. جمع‌آوري آمار مشتريان و داده‌هاي رفتاري آنها اين هدف اصلي و دقيق را ممكن مي‌سازد. اين نوع هدفگيري به يك برنامه‌ريزي عالي هنگام ايجاد يك رقابت سخت و به مشخص كردن مشتريان بالقـوه هنگام عرضه محصولات جديد كمك مي‌كند كه با استفاده از مديريت صحيح ارتباطات با مشتري ميسر مي‌گردد (شاه‌سمندي، 1384).

 

 

 

مديريت ارتباط با مشتري  يك فرايند تجاري است كه تمام جوانب مشخصه‌هاي مشتري را آدرس‌دهي مي‌كند، دانش مشتري را بــه وجود مي‌آورد، روابط را با مشتري شكل مي‌دهد و برداشت آنها را از محصولات يا خدمات سازمان ايجاد مي‌كند. مديريت ارتباط با مشتري توسط چهار عنصر از يك چارچوب ساده تعريف شده است: دانش، هدف، فروش و خدمت. مديريت ارتباط با مشتري با در نظر گرفتن اينكه چه محصولات يا خدماتي، به چه مشترياني، در چه زماني و از طريق چه كانالي عرضه شود، بهبود را در پي خواهد داشت. اين مديريت از اجزاي مختلفي تشكيل شده است. پيش از اينكه فرايند آن آغاز شود، شركت بايد اطلاعات مشتري را در اختيار داشته باشد.

 

 

اين اطلاعات مي‌تواند از داده‌هاي داخلي مشتريان و يا از داده‌هاي منابع خارجي خريداري شده، به دست آيد. براي داده‌هاي داخلي منابع مختلفي وجود دارد مانند پــرسشنامه‌ها و بلاگ‌ها، سوابق كارت اعتباري و…. منابع داده خارجي يا بانكهاي داده خريداري شده مانند آدرسها، شماره تلفنها، پروفايلهاي بازديد از وب سايتها كليدي براي به دست آوردن دانش بيشتري از مشتري است. بيشتر شركتها، بانكهاي داده‌اي عظيمي شامل داده‌هاي بازاريابي، منابع انساني و مالي را دارا هستند. بنابراين، سرمايه‌گذاري در زمينة انبار داده، يكي از اجزاي حياتي در استراتژي مديريت ارتباط با مشتري است. پس از تهيه و تخصيص منابع داده، سيستم مديريت ارتباط با مشتري بايد با به كارگيري ابزارهايي مانند داده كاوي، داده‌ها را تجزيه و تحليل كند. اعم از اينكه شركت تكنيكهاي آماري سنتي را به كار مي‌برد يا يكي از ابزارهاي نرم‌افزاري مانند داده كاوي را، كارشناسان نياز به فهم داده‌هاي مشتري و روابط تجاري دارند. بنابراين، داشتـــن افرادي متخصص كه اين داده‌ها را با ابزارهاي مربوطه استخراج و به صورت اطلاعات درآورند، مهم است (فرج‌پور، 1390).

 

 

 

مديريت ارتباط با مشتري، بر مبادله ارزش بين مشتري و سازمان بنا شده و بر ارزش ايجاد شده در اين ارتباط تأكيد مي‌كند. بنابراين، تلاش سازمانها براي توسعة ارتباط بلندمدت با مشتريان، بر مبناي ايجاد ارزش براي هر دو طرف از اهداف اصلي مديريت ارتباط با مشتري است. به عبارت ديگر هدف ارتباط با مشتري ارائه مزايايي از طريق مبادله دو جانبه و عمل به وعده‌هاست. مديريت ارتباط با مشتري، يك راهبرد كسب و كار است كه با پيشرفت فناوري تقويت مي‌شود و از طريق آن، شركتها به ايجاد ارتباطات سودمند بر پايه بهينه‌سازي ارزش دريافتي و ادراكي مشتريان مي‌پردازند.

 

 

 

 

اصطلاح مديريت ارتباط با مشتري با مفاهيم زير نيز ارتباط تنگاتنگي دارد:
–    بازاريابي پايگاه داده‌اي؛
–    بازاريابي تك به تك.

 

 

مزاياي مديريت ارتباط با مشتري براي مشتريان: مبناي مديريت ارتباط با مشتري ارزشي است كه به مشتري ارائه مي‌شود و اين ارزش، چيزي است كه مشتري درك مثبتي از آن دارد. اين ارزش مي‌تواند مزايايي را به شكلهاي زير براي مشتري فراهم سازد. تضمين كيفيت، ايجاد تصور مثبت در قبال محصول، افزايش قابليت اطمينان، ضمانت مرتبط با علامت مشخصه محصول كه از طريق برنامه‌هاي بازاريابي حاصل مي‌شود. در يك مطالعه موردي كه به مزاياي حفظ ارتباط با مشتري توجه شده، 

مزاياي مشتريان از ايجاد ارتباط در سه طبقه به شرح ذيل ارائه گرديده است:
–    اطمينان: كاهش سردرگمي، اطمينان به ارائه‌دهنده خدمات و احساسي آكنده از اعتماد به او؛
–    مزاياي اجتماعي: متمايز كردن مشتريان، آشنايي مشتريان با كاركنان و توسعه روابط دوستانه با مشتريان؛
–    بهرمندي از خدمات بيشتر: خدمات اضافي، قيمتهاي ويژه و اولويت بالاتر نسبت به ديگر مشتريان 

 

 

 

البته بايد توجه داشت كه مشتريان متفاوتند. در نتيجه ارزش روابط و نوع رابطه برقرار شده با آنان نيز متفاوت است كه اين امر بايد در ايجاد ارتباط مدنظر قرار گيرد (الهي و حيدري، 1387). مزاياي مديريت ارتباط با مشتري براي سازمانها: مد نظر قرار دادن مديريت ارتباط با مشتري مي‌تواند مزاياي بي شماري براي سازمانها فراهم كند كه در ادامه به برخي از آنها اشاره مي‌شود:

1. از آنجا كه يكي از مهمترين دارايي يك سازمان مشتريان آن هستند، با استفاده از اين رويكرد، حفظ مشتريان فعلي و ترغيب آنان به خريدهاي مجدد، زمينه ساز بقاي سازمان است كه هدف اصلي هر سازماني است.

 

2. از جنبه ديگر، با ورود فناوري اطلاعات به سازمانها زير چتر مديريت ارتباط با مشتري، زمينه‌اي فراهم مي‌شود تا سازمانها به سمت سازمانهاي هوشمند و دانش محور حركت كنند و با به كارگيري نرم افزارهاي مديريت ارتباط با مشتري، هزينه‌هاي پردازش اطلاعات را كاهش دهند و ارتباطات با مشتريان در زمان كمتر و با سرعت بيشتري صورت گيرد كه نتيجه نهايي آن، افزايش قدرت رقابتي سازمان در محيط پرتلاطم امروزي است.

 

 

3. مزيت ديگر اين است كه مديريت ارتباط با مشتري، با جمع آوري اطلاعات كامل مشتريان در يك پايگاه داده، امكان طبقه‌بندي مشتريان را براساس راهبردها و معيارهاي سازمان فراهم مي سازد، كه اين امر مي‌تواند در رسيدن به هدف مديريت ارتباط با مشتري يعني «حذف، كاهش و عدم ترغيب مشتريان غير سودآور» را تسهيل كند. توضيح اينكه مؤسسات براي افزايش ارزش دارايي سهامداران و ذينفعان به وجود مي‌آيند، لذا حذف مشتريان غيرسودآور مي‌تواند به افزايش سود و كاهش هزينه در سازمانها منجر شود، مگر اينكه ملاحظاتي در اين ميان وجود داشته باشد (گلچين‌فر و بختايي، 1390).

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل دوم: ادبیات تحقیق

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)    2-1 مقدمه  
2-2- تعاريف و مفاهيم مديريت ارتباط با مشتري    15
2-3- چرخة زندگـــي مشتري و چرخة خدمت مطلوب در فرايند CRM    18
2-4- جلب اعتماد و رضايتمندي مشتري كليد مديريت ارتباط با مشتري    19
2-5- سازمان‌دهي فرايندهاي سازمان و مديريت ارتباط با مشتري    27
2-6- الگوها و مدلهاي سنجش رضايت‌مندي در مديريت مؤثر ارتباط با مشتري    28
2-7- فنآوريهاي مدرن و به روز و مديريت ارتباط با مشتري    30
2-8- فناوري اطلاعات و بهره‌وري بنگاههاي اقتصادي و بهبود CRM    33
2-9- مديريت دانش و مديريت ارتباط با مشتري    38
2-10- مديريت دانش مشتري در راستاي حفظ و وفاداري مشتري    45
2-11- مديريت ارتباط و تمركز بر مشتريان كليدي    46
 

پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری

 

منابع
 

 

 

 

 

  • پاورپوینت گسترۀ روانشناسی صنعتی و سازمانی ، فرصتها، چالشها و تهدیدها

    پاورپوینت گسترۀ روانشناسی صنعتی و سازمانی ، فرصتها، چالشها و تهدیدها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت گسترۀ روانشناسی صنعتی و سازمانی ، فرصتها، چالشها و تهدیدها جهت رشته ی روان شناسی در قالب 52 اسلاید و با فرمت pptx…

  • پاورپوینت معرفی سدهای ایران - قسمت پنجم

    پاورپوینت معرفی سدهای ایران - قسمت پنجم پاورپوینت انواع سدها دانلود پاورپوینت درباره سد دانلود پاورپوینت سد سازی پاورپوینت در مورد سد پاورپوینت سدخاکی مخزنی سنبل رود رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معرفی سد های ایران-قسمت پنجم جهت رشته…

  • پاورپوینت کارآفرینی و فرصتهای شغلی در آن

    پاورپوینت کارآفرینی و فرصتهای شغلی در آن دانلود پاورپوینت کارافرینی چیست دانلود پاورپوینت در مورد کارافرینی پاورپوینت در مورد کارافرینی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کارافرینی چیست جهت رشته کارافرینی در قالب 12 اسلاید و با فرمت pptx بصورت…

  • اخلاق حرفه ای و اصول آن در مشاوران و روانشناسان

    اخلاق حرفه ای و اصول آن در مشاوران و روانشناسان کلمات کلیدی : پایان نامه اخلاق اصول اخلاق حرفه ای پایان نامه اخلاق حرفه ای عوامل پایه ای اخلاق حرفه ای رویکردهای عمده در فلسفه اخلاق اصول اخلاق حرفه ای…

  • مطالعه تطبیقی عوامل موثر بر حس تعلق مکانی در سکونتگاه‌های رسمی و غیررسمی

    مطالعه تطبیقی عوامل موثر بر حس تعلق مکانی در سکونتگاه‌های رسمی و غیررسمی کلمات کلیدی : حس تعلق مکان سکونتگاه های غیررسمی پایان نامه حس تعلق مکان بررسی ابعاد حس تعلق مکانی عوامل مؤثر بر حس تعلق مکانی مطالعه تطبیقی…

  • مبانی نظری نقش شبکه های اجتماعی اینترنتی در مشارکت سیاسی

    مبانی نظری نقش شبکه های اجتماعی اینترنتی در مشارکت سیاسی کلمات کلیدی : عوامل موثر بر مشارکت سیاسی مردم شبکه های اجتماعی اینترنتی در ایران تعریف شبکه های اجتماعی اینترنتی تاثير شبکه هاي اجتماعی بر انتخابات ایران تاثیر شبکه های…

  • بررسی حقوقی وصیت

    بررسی حقوقی وصیت دانلود مقاله وصیت وصیت‌نامه انواع وصیت وضعیت حقوقى وصیت دانلود مقالات رشته حقوق دانلود مقاله بررسی حقوقی وصیت دانلود مقالات حقوقی رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته حقوق بررسی حقوقی وصیت   مقدمه علاوه بر قوانین…

  • پروپوزال ارزیابی عملکرد مدیران دانشگاه ‌ها با رویکرد بازخورد 360 درجه

    پروپوزال ارزیابی عملکرد مدیران دانشگاه ‌ها با رویکرد بازخورد 360 درجه ارزیابی عملکرد ارزیابی عملکرد 360 درجه ارزیابی عملکرد مدیران پروپوزال ارزیابی عملکرد مدیران دانشگاه شاخص های ارزیابی عملکرد 360 درجه روشهای ارزیابی در بازخورد 360 درجه مراحل فرآیند بازخورد…

  • دانلود پاورپوینت معماری مجموعه ورزشی آزادی تهران

    دانلود پاورپوینت معماری مجموعه ورزشی آزادی تهران پاورپوینت مجموعه ورزشی آزادی تهران دانلود پاورپوینت مجموعه ورزشی آزادی تهران پاورپوینت مجموعه ورزشی آزادی تهران از نظر معماری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مجموعه ورزشی آزادی تهران در قالب 38 اسلاید…

  • پاورپوینت روش يادسپاری و مراحل آن

    پاورپوینت روش يادسپاری و مراحل آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت روش ياد سپاری و مراحل آن جهت رشته روانشناسی در قالب 10 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • پاورپوینت بررسی و تحلیل مفهوم سکوت سازمانی

    پاورپوینت بررسی و تحلیل مفهوم سکوت سازمانی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی و تحلیل مفهوم سکوت سازمانی جهت رشته مدیریت در قالب 29 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت عملکرد 59 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت عملکرد 59 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه مدیریت عملکرد مبانی نظری مدیریت عملکرد پیشینه تحقیق مدیریت عملکرد پیشینه داخلی مدیریت عملکرد پیشینه خارجی مدیریت عملکرد پیشینه پژوهش مدیریت عملکرد پیشینه نظری…

  • پرسشنامه استاندارد هوش اجتماعی سیلورا، مارتین یوسین و داهل (2001)

    پرسشنامه استاندارد هوش اجتماعی سیلورا، مارتین یوسین و داهل (2001) کلمات کلیدی : آزمون هوش اجتماعی پرسشنامه هوش اجتماعی دانلود پرسشنامه هوش اجتماعی پرسشنامه هوش اجتماعی سیلورا پرسشنامه استاندارد هوش اجتماعی پرسشنامه هوش اجتماعی 21 سوالی پرسشنامه هوش اجتماعی سیلورا…

  • پایان نامه کارشناسی رشته جامعه شناسی و علوم اجتماعی با عنوان جامعه شناختی فرهنگی

    پایان نامه کارشناسی رشته جامعه شناسی و علوم اجتماعی با عنوان جامعه شناختی فرهنگی جامعه فرهنگ فرهنگ کشی جامعه شناختی فرهنگی دانلود پایان نامه رشته جامعه شناسی و علوم اجتماعی با عنوان جامعه شناختی فرهنگی سیستم همکاری در فروش فایل…

  • بررسی تامین بهداشت روانی از دیدگاه اسلام

    بررسی تامین بهداشت روانی از دیدگاه اسلام بهداشت روانی، اسلام، شهر بم رفتن به سایت اصلی چکیده بهداشت روانی را چنین تعریف کرده‌اند: «استعداد روان برای هماهنگ، خوشایند و مؤثر کار کردن، برای موقعیت‌های دشوار انعطاف پذیر بودن و برای…

  • دانلود پاورپوینت بهره وری

    دانلود پاورپوینت بهره وری پاورپوینت در مورد بهره وری پاورپوینت بهره وری نیروی انسانی پاورپوینت در مورد بهره وری و مدیریت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بهره وری جهت رشته مدیریت در 39 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت…

  • دانلود پاورپوینت گیاهان

    دانلود پاورپوینت گیاهان پاورپوینت گیاهان پاورپوینت گیاهان دارویی پاورپوینت گیاهان آپارتمانی پاورپوینت گیاهان آکواریومی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت گیاهان جهت رشته کشاورزی در قالب 23 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش دانش مفهومی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش دانش مفهومی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه دانش مفهومی مبانی نظری دانش مفهومی پیشینه تحقیق دانش مفهومی پیشینه داخلی دانش مفهومی پیشینه خارجی دانش مفهومی پیشینه پژوهش دانش مفهومی پیشینه نظری دانش مفهومی…

  • پاورپوینت کتاب فراگرد تنظیم تا کنترل بودجه از اسفندیار فرج وند

    پاورپوینت کتاب فراگرد تنظیم تا کنترل بودجه از اسفندیار فرج وند پاورپوینت فراگرد تنظیم تا کنترل بودجه اسفندیار فرجوند پاورپوینت فراگرد تنظیم تا کنترل بودجه پیام نور پاورپوینت کتاب فراگرد تنظیم تا کنترل بودجه پیام نور پاورپوینت سوالات فراگرد تنظیم…

  • پاورپوینت مدیریت مهندسی پیام نور

    پاورپوینت مدیریت مهندسی پیام نور دانلود پاورپوینت مدیریت مهندسی دانلود پاورپوینت مدیریت مهندسی پیام نور پاورپوینت کتاب مدیریت مهندسی پیام نور پاورپوینت درس مدیریت مهندسی پیام نور رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مديريت مهندسی جهت رشته ی صنایع در…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق اضطراب اجتماعی 61 صفحه

    دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق اضطراب اجتماعی 61 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری اضطراب اجتماعی ادبیات نظری اضطراب اجتماعی چارچوب نظری اضطراب اجتماعی فصل دوم پایان نامه اضطراب اجتماعی دانلود مبانی نظری اضطراب اجتماعی پیشینه اضطراب اجتماعی پیشینه…

  • پرسشنامه بررسی تاثیر تبلیغات افواهی بر قصد خرید مشتریان با تاکید بر نقش متغیرهای تعدیل کننده

    پرسشنامه بررسی تاثیر تبلیغات افواهی بر قصد خرید مشتریان با تاکید بر نقش متغیرهای تعدیل کننده پرسشنامه تبلیغات افواهی پرسشنامه قصد خرید مشتریان پرسشنامه تاثیر تبلیغات افواهی بر قصد خرید مشتریان رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه بررسی تاثیر…

  • پاورپوینت آموزش ریاضی ششم ابتدایی

    پاورپوینت آموزش ریاضی ششم ابتدایی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش ریاضی ششم ابتدایی در قالب 22 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش         این پاورپوینت به طرح درس…

  • پاورپوینت ریسک، بازده و مدیریت ریسک

    پاورپوینت ریسک، بازده و مدیریت ریسک پاورپوینت ریسک، بازده و مدیریت ریسک ريسك مدیریت ريسك تعاریف وابعاد ريسك جايگاه مديريت ريسك روش‌هاي اداره ريسك فرايند مديريت ريسك روش های اندازه گیری ریسک معنای بازده رابطه ریسک و بازده دو جزء…

  • پاورپوینت بررسی علل و نحوه پیدایش حاشیه نشینی

    پاورپوینت بررسی علل و نحوه پیدایش حاشیه نشینی پاورپوینت علت پیدایش حاشیه نشینی پاورپوینت حاشیه نشینی پاورپوینت حاشه نشینی و علل آن دانلود پاورپوینت بررسی علل و نحوه پیدایش حاشیه نشینی دانلود پاورپوینت نحوه پیدایش حاشیه نشینی رفتن به سايت…

  • دانلود تحقیق درباره خودکارآمدی بر سلامت و زندگی word

    دانلود تحقیق درباره خودکارآمدی بر سلامت و زندگی word رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی تاثیر خودکارآمدی بر سلامت و زندگی با فرمت docx در قالب 12 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه سازگاری فردی اجتماعی

    پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه سازگاری فردی اجتماعی فصل دوم پایان نامه سازگاری فردی اجتماعی مبانی نظری سازگاری فردی اجتماعی پیشینه تحقیق سازگاری فردی اجتماعی پیشینه داخلی سازگاری فردی اجتماعی پیشینه خارجی سازگاری فردی اجتماعی پیشینه پژوهش سازگاری…

  • پاورپوینت نظام برنامه ریزی فضایی در ایران

    پاورپوینت نظام برنامه ریزی فضایی در ایران پاورپوینت برنامه ریزی فضایی چیست پاورپوینت برنامه ریزی فضایی پاورپوینت نظام برنامه ریزی فضایی پاورپوینت نظام برنامه ریزی دانلود پاورپوینت نظام برنامه ریزی فضایی در ایران رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نظام…

  • چارچوب ها و زمینه های علم اخلاق در مطالعات مدیریت و سازمان

    چارچوب ها و زمینه های علم اخلاق در مطالعات مدیریت و سازمان قدرت برتر اخلاقی و مصادیق آن علم اخلاق در مطالعات مدیریت علم اخلاق در مطالعات سازمان ضرورت اخلاق حرفه‌ای برای مدیران ضرورت اخلاق برای مدیران آموزشی اصول اخلاق…

  • پاورپوینت فصل اول الی چهارم کتاب برنامه ریزی کاربری اراضی شهری تألیف دکتر کرامت الله زیاری

    پاورپوینت فصل اول الی چهارم کتاب برنامه ریزی کاربری اراضی شهری تألیف دکتر کرامت الله زیاری کلمات کلیدی : پاورپوینت فصل اول الی چهارم کتاب برنامه ریزی کاربری اراضی شهری تألیف دکتر کرامت الله زیاری پاورپوینت کتاب برنامه ریزی کاربری…

  • ویژگی های طبیعی و انسانی کشور ایران

    ویژگی های طبیعی و انسانی کشور ایران خودکفایی جهانی شدن صنعت در ایران استراتژی اقتصادی کشور نظام سیاست گذاری اقتصادی سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل fileina فروشگاه ساز فایل فروشگاه فایل…

  • پاورپوینت معیار های پذیرش مجله در ISI

    پاورپوینت معیار های پذیرش مجله در ISI دانلود پاورپوینت معیار های پذیرش مجله در ISI پاورپوینت پذیرش مجله در ISI پاورپوینت چگونگی پذیرش مجله در ISI دانلود آموزش انتشار مجله در ISI رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معیار های…

  • پاورپوینت تحلیل یک ویلای مسکونی با نرم افزار اکوتکت

    پاورپوینت تحلیل یک ویلای مسکونی با نرم افزار اکوتکت پاورپوینت ویلای مسکونی پاورپوینت نرم افزار اکوتکت پاورپوینت تحلیل یک ویلای مسکونی پاورپوینت ویلا پاورپوینت درمورد ویلای مسکونی پاورپوینت درمورد تحلیل ویلا با نرم افزار اکوتکت رفتن به سايت اصلي دانلود…

  • مدل بومی برای شکل گیری سیاست های زیست محیطی ایران

    مدل بومی برای شکل گیری سیاست های زیست محیطی ایران توسعه پايدار ابعاد توسعه پايدار خط مشی گذاری زیست محیطی نگرش بومی خط مشی گذاری زیست محیطی شکل گیری سیاست های زیست محیطی ایران الگو سیاست های زیست محیطی ایران…

  • بررسی و تشیح دیدگاه ها و نظریه های مختلف خلاقیت

    بررسی و تشیح دیدگاه ها و نظریه های مختلف خلاقیت کلمات کلیدی : نظریه خلاقیت گیلفورد نظریه خلاقیت تورنس نظریه خلاقیت آمابیل نظریه خلاقیت آریئتی نظریه خلاقیت گشتالت نظریات خلاقیت نظریه های خلاقیت نظریه های خلاقیت و نوآوری نظریه های…