مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 15

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 15

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری
فصل دوم پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 15

 

 

 

 

 

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید.این فایل در واقع پانزدهمین مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری می باشد که باز بصورت منحصر به فرد در سایت فایلینا قرار گرفت

 

 

 

سایر مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در لینک زیر قابل دسترس هستند:

 لیست مبانی نظری CRM

 

 

 

 

مقدمه مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری :

 

اهميت اجراي CRM در محيط كسب و كار امروز: 

در دنياي رقابت امروز هيچ سازماني نمی‌تواند از طريق سرآمدي در عمليات خود و يا نو آوري در محصولات خود، خود را از ساير سازمان‌ها متمايز كند، مگر اينكه نیازها و خواسته‌های مشتريان خود را عمیقاً درك كرده باشد، اين واقعيت موج کاربردهای سیستم‌های مديريت ارتباط با مشتريان را به تلاطم در می‌آورد. سازمان‌های موفق امروزي كالا و خدماتي را ارائه می‌دهند كه توسط تک تک مشتريان تعريف شده است، در واقع اين سازمان‌ها به سرآمدي در نقاط كليدي تماس با مشتريان در بازاريابي، فروش و خدمات از طريق سفارشی ساختن انبوه  نائل می‌شوند.

 

 

امروزه بسياري از صنايع به دنبال اين هستند كه چگونه خود را از فروش با حجم بالا و بازاريابي راديو تلويزيوني به سمت مديريت روابط انفرادي با مشتريان منتقل كنند. در اينجا ذكر اين نكته ضروري به نظر می‌رسد كه يك سيستم مديريت ارتباط با مشتري چيزي فراتر از اتوماسيون عمليات سنتي فروش، بازاريابي، زنجيره تأمین و يا خدمات از طريق تكنولوژي می‌باشد. يك سيستم مديريت ارتباط با مشتري همچنين فراتر از موضوع «كيفيت خدمات» يا «خدمات مشتري» است. سیستم‌های مديريت ارتباط با مشتري، سیستم‌هایی در مورد دگرگوني كل سازمان و نحوه نگرش سازمان به مشتريان خود هستند. مديريت ارتباط با مشتري يك استراتژي براي كسب مزيت رقابتي می‌باشد. يك فلسفه و آرمان تحول در مورد نحوه رقابت كسب و كار در قرن بيست و يكم است. می‌توان گفت كه مديريت ارتباط با مشتري سنگ بناي اساسي موفقيت مالي سازمان‌ها می‌باشد (گالبریت و روگرس، 1999).  

 

 

 

در دنياي كسب و كار امروز بسياري از سازمان‌ها از انبوه اطلاعات اشباع شده‌اند، منابع اطلاعاتي از هر جايي درون و يا بيرون سازمان جاري می‌شوند، اما بسياري از سازمان‌ها از جمله بسياري از سازمان‌های ايراني از اين اطلاعات استفاده‌های تحليلي نمی‌کنند چرا كه تلفيق مناسبي از پایگاه‌های مختلف داده‌ها، مراكز تماس با مشتريان و اتوماسيون نيروهاي فروش را انجام نداده‌اند. سیستم‌های مديريت ارتباط با مشتري به سازمان‌ها كمك می‌کند تا بفهمند دست‌یابی به کدام مشتری به رایشان به صرفه است؟ حفظ کدام مشتری برایشان به صرفه است؟ کدام مشتری، مشتری استراتژیک است؟ کدام مشتری مهم است؟ کدام مشتری سودآور است و کدام مشتری را باید رها کرد؟ این دانش در نهایت به سازمانها کمک می‌کند تا تعيين كنند كه چگونه به نیازهای منحصر به فرد مشتريان پاسخ دهند. البته در تئوري گفته می‌شود كه سازمانها بايد با همه مشتريان خود به خوبي رفتار كنند، اما در واقعيت امكان پذير نيست كه سطح يكساني از توجه و تمركز معطوف به همه مشتريان شود. بهترين تلاش سازمان‌ها بايد مختص مشترياني باشد كه براي سازمان بيشترين ارزش و سود آوري را دارند به منظور دستيابي به هدف «تمركز كسب و كار روي مشتري مناسب» سازمان‌ها نيازمند تركيب خلاقانه‌ای از استراتژی‌ها، فرآیندها، تکنولوژی‌ها، منابع اطلاعاتي و افراد هستند. (بختایی و گلچین فر، 1386)

 

 

خلق يك محيط دلخواه و بهينه مديريت ارتباط با مشتري به طور روز افزوني تبديل به چالش اصلي كسب و كار شده است.   «مديريت ارتباط با مشتري چالش اصلي استراتژيك قرن بيست و يكم است» (گالبریت و روگرس، 1999). پاتريك بولتما  مشاور خدمات مشتري اينگونه نظر می‌دهد: «مديريت ارتباط با مشتري (CRM) بزرگترين آرزوي كمپاني شما براي آينده می‌باشد.» علاوه بر اين ونيك سوين  از موسسه  SAS ادعا می‌کند كه : مديريت ارتباط با مشتري به سرعت در حال تبديل شدن به پيش نيازي براي بقا و موفقيت كليه كسب و کارها در بازار رقابتي امروز است. 
 

 

 

 

 

 

 

اهمیت و ضرورت مدیریت ارتباط با مشتریان

بازیابی اطلاعات مشتریان، تجزیه و تحلیل دقیق و هدف‌دار آن با تاکید بر موضوع کانون توجه قرار دادن مشتری به عنوان هسته فعالیت های سازمانی منجر به توان افزایی سازمان ها جهت نیل به اهدافشان خواهد شد. بدیهی است که برای توسعه تجارت الکترونیک و ورود به بازارهای جهانی، داشتن مدیریت روابط با مشتری از الزامات اساسی به شمار می رود. هرچه شرکت‌های بیشتری به پیاده‌سازی مفهوم «مدیریت ارتباط با مشتریان» اقدام می کنند، مسأله چگونگی و نحوه استقرار این سیستم به عنوان چالش اساسی شرکت‌ها باقی می ماند. لذا شناسایی عوامل کلیدی موفقیت می تواند نقش تعیین کننده ای در فرآیند پیاده‌سازی و استقرار این‌گونه سیستم ها در سازمان ها داشته باشد (دهمرده و همکاران، 1389). 

 

 

 

همچنین با توجه به اهمیت مشتری به‌عنوان یکی از ارکان حیات یک سازمان و تاکید CRM ‏ به این عنصر، دلایل زیر را می توان به عنوان ضرورت های استفاده از CRM‏ در یک سازمان (با توجه به پیچیدگی و گستردگی فعالیت های هر سازمان) مطرح کرد (امیری، 1388):
•    بهبود خدمات
•    رضایت مشتری
•    کاهش هزینه ها
•    ارتباط فرد به فرد، حتی با میلیون ها مشتری

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل دوم: ادبیات تحقیق

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)    

فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه تحقیق    3
2-1 مقدمه    32-1) مقدمه    3
2-2 ) ادبيات تحقيق    1
2-2- 1- تعريف مديريت ارتباط با مشتري    1
2-2- 2- تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)    4
2-2- 3- اهميت اجراي CRM در محيط كسب و كار امروز:    7
2-2- 4- فرآيند مديريت ارتباط با مشتري:    10
2-2- 5-1- شناسايي مشتريان سازمان:    10
2-2- 5-2-جذب مشتري :    11
2-2- 5-3- رتبه بندي مشتريان:    11
2-2-5 – انواع فن آوری CRM    13
2-2- 5-1- مديريت ارتباط با مشتري عملياتي    13
2-2-5- 2- مديريت ارتباط با مشتري تحليلي    14
2-2-5- 3- مديريت ارتباط با مشتري مشاركتي    15
2-2-5- 3- 1- اتوماسيون بازاريابي سازمان:(EMA)    15
2-2-6- اجزای مدیریت ارتباط با مشتری    16
2-2-6-1-مشتری    16
2-2-6- 2- ارتباط    18
2-2-6- 3- مدیریت    19
2-2-7- مزایای استفاده از CRM    20
2-2-7-1- مزایای استفاده از CRM برای سازمان    20
2-2-7-2 – مزایای CRM برای مشتریان    21
2-2-7-3 – مزایای مدیریت ارتباط با مشتری برای کارمندان    21
2-2-8 – مراحل اجرای CRM    22
2-2-9 – مزایای CRM برای شرکت‌های بیمه    24
2-2-10- کارکرد مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت‌های بیمه    26
2-2-10-1- ارائه دید واحد از مشتری    26
2-2-10-2 -یکپارچه کردن کانال‌های چندگانه ارائه خدمت و فروش به مشتریان    27
2-2-10-3- بازاریابی هدفمند برای ایجاد وفاداری و گسترش مشتریان    28
2-2-11- مدیریت مؤثر کانال‌های توزیع:    29
شکل 4 ) مقایسه کانالهای توزیع سنتی با کانالهای توزیع بر مبنای CRM (Peppers & Rogers ,2003)    30
2-2-12- (رابطه CRM با عملكرد بازاريابي (مدل مفهومي پژوهش    30
2-2-12-1 – تمركز بر مشتريان كليدي    32
2-2-12-2 – سازماندهي متناسب با CRM    34
2-2-12-3-  مديريت دانش    36
2-2-12-4-  تكنولوژي    38
2-2-13-  عملكرد سازماني    39
2-2-13-1 – اعتماد    39
2-2-13-2- رضایت مشتری    40

پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری

 

منابع
 

 

 

 

  • فمینیسم و جرم‌شناسی

    فمینیسم و جرم‌شناسی فمینیسم جرم شناسی بزهكاری زنان بزه دیدگی زنان سیاست‌ جنایی افتراقی تأثیر فمینیسم بر حقوق زنان فمینیسم و سیاست جنایی افتراقی انواع جرم شناسی فمینیستی پیشینه فمینیسم در جرم شناسی انجام پایان نامه خرید پایان نامه همکاری…

  • ماهیت حقوقی قرارداد اختیار معامله و انطباق آن با عقود شناخته شده

    ماهیت حقوقی قرارداد اختیار معامله و انطباق آن با عقود شناخته شده پایان نامه قرارداد اختیار معامله تعریف قرارداد اختیار معامله قرارداد اختیار معامله چیست مفهوم قرارداد اختیار معامله ماهیت قرارداد اختیار معامله از نظر حقوقی انطباق قرارداد اختیار معامله…

  • داده کاوی،مدل سازی داده ها و مراحل فرایند کشف دانش از پایگاه داده ها

    داده کاوی،مدل سازی داده ها و مراحل فرایند کشف دانش از پایگاه داده ها داده کاوی اکتشاف دانش مدل سازی داده ها فرایند کشف دانش از پایگاه داده ها داده کاوی،مدل سازی داده ها و مراحل فرایند کشف دانش از…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق آبشستگی موضعی در آبشکن 105 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق آبشستگی موضعی در آبشکن 105 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری آبشستگی موضعی در آبشکن دانلود مبانی نظری آبشستگی موضعی در آبشکن پیشینه تحقیق آبشستگی موضعی در آبشکن ادبیات نظری آبشستگی موضعی در آبشکن فصل…

  • پاورپوینت آموزشی درس فلسفه آموزش و پرورش

    پاورپوینت آموزشی درس فلسفه آموزش و پرورش رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزشی درس و کتاب فلسفه آموزش و پرورش جهت رشته فلسفه و منطق در قالب 221 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با…

  • پاورپوینت بهداشت کودک

    پاورپوینت بهداشت کودک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بهداشت کودک جهت رشته ی پزشکی در قالب 31 اسلاید و با فرمت pptx  به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش         یک نوزاد سالم باید…

  • پاورپوینت سیستم حقوق و دستمزد

    پاورپوینت سیستم حقوق و دستمزد دانلود پاورپوینت سیستم حقوق و دستمزد پاورپوینت سیستم حقوق و دستمزد و انواع آنها پاورپوینت تحقیق در مورد سیستم حقوق و دستمزد رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سیستم حقوق و دستمزد جهت رشته اقتصاد…

  • پاورپوینت فصل پنجم کتاب حسابداری مدیریت دکتر رهنمای رودپشتی

    پاورپوینت فصل پنجم کتاب حسابداری مدیریت دکتر رهنمای رودپشتی کلمات کلیدی : پاورپوینت فصل پنجم کتاب حسابداری مدیریت دکتر رهنمای رودپشتی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت فصل پنجم کتاب حسابداری مدیریت دکتر رهنمای رودپشتی رویکردهای سنجش عملکرد به تعداد 31…

  • آزمون جور کردن کارتهای ویسکانسین WCST

    آزمون جور کردن کارتهای ویسکانسین WCST کلمات کلیدی : تفسیر آزمون ویسکانسین کاربرد آزمون ویسکانسین دانلود آزمون ویسکانسین شرح آزمون ویسکانسین آزمون کارتهای ویسکانسین خرید آزمون ویسکانسین دانلود آزمون کارتهای ویسکانسین تفسیر آزمون کارتهای ویسکانسین نحوه ی اجرای آزمون ویسکانسین…

  • پاورپوینت بررسی اصول عملکرد رله های الکترومغناطیسی (همراه با مثالهای تشریحی)

    پاورپوینت بررسی اصول عملکرد رله های الکترومغناطیسی (همراه با مثالهای تشریحی) پاورپوینت بررسی اصول عملکرد رله های الکترومغناطیسی اصول عملکرد رله های الکترومغناطیسی رله و حفاظت ساختار چندلايه اي سيستم قدرت زون حفاظتی المان هاي سيستم حفاظت اصول عملکرد رله…

  • پاورپوینت آموزش مساحت ذوزنقه ریاضی پنجم ابتدایی

    پاورپوینت آموزش مساحت ذوزنقه ریاضی پنجم ابتدایی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش ریاضی پنجم ابتدایی مبحث مساحت ذوزنقه در قالب 15 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       مقدمه:…

  • تحقیق بیمه و نقش آن در بهبود وضعیت اقتصادی ملی

    تحقیق بیمه و نقش آن در بهبود وضعیت اقتصادی ملی دانلود تحقیق بیمه و نقش آن در بهبود وضعیت اقتصادی ملی نقش بیمه در تضمین نقش بیمه در حفظ ثروت ملی نقش بیمه در جمع¬آوری پس اندازهای کوچک و توسعه…

  • پایان نامه بررسی وضعیت قاچاق کالا در ایران و چین(از نظر قوانین و عملکرد دستگاه‌ها)

    پایان نامه بررسی وضعیت قاچاق کالا در ایران و چین(از نظر قوانین و عملکرد دستگاه‌ها) قاچاق کالا تخلفات گمرکی وضعیت قاچاق کالا در ایران و چین دانلود پایان نامه بررسی وضعیت قاچاق کالا در ایران و چین(از نظر قوانین و…

  • قصه، جایگاه و کابردهای بالینی آن در کودکان

    قصه، جایگاه و کابردهای بالینی آن در کودکان رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق قصه، جایگاه و کابردهای بالینی آن در کودکان با فرمت docx در قالب 63 صفحه ورد word بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می…

  • پاورپوینت فصل سوم کتاب مبانی اقتصاد سنجی گجراتی ترجمه ابریشمی با موضوع مدل رگرسيون دو متغيره: مسأله تخمين

    پاورپوینت فصل سوم کتاب مبانی اقتصاد سنجی گجراتی ترجمه ابریشمی با موضوع مدل رگرسيون دو متغيره: مسأله تخمين کلمات کلیدی : پاورپوینت مدل رگرسيون دو متغيره : مساله تخمين پاورپوینت فصل سوم کتاب اقتصاد سنجی گجراتی پاورپوینت فصل سوم کتاب…

  • تحلیل آثار فرانسیس بیكن با تاکید بر هیجان نمایی

    تحلیل آثار فرانسیس بیكن با تاکید بر هیجان نمایی فرانسیس بیكن سبك اكسپرسیونیست هیجان نمایی در نقاشی تحلیل آثار فرانسیس بیكن با تاکید بر هیجان نمایی دانلود پایان نامه آثار فرانسیس بیكن دانلود پایان نامه نقاشی دانلود پایان نامه رشته…

  • چرخه حیات مدیریت دانش در سازمان

    چرخه حیات مدیریت دانش در سازمان انواع دانش سازمانی چرخه حیات مدیریت دانش  مهارتهای لارم برای مدیریت دانش تحقیق در مورد مدیریت دانش مقاله در مورد مدیریت دانش تحقیق درباره مدیریت دانش رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی…

  • پاورپوينت فرایند های قالب گیری

    پاورپوينت فرایند های قالب گیری پاورپوينت فرایند های قالب گیری پاورپوينت فرایند قالب گیری پاورپوينت در مورد فرایند های قالب گیری دانلود پاورپوينت فرایند های قالب گیری پاورپوينت در باره فرایند های قالب گیری دانلود پاورپوينت در مورد فرایند های…

  • مبانی نظری عوامل اثرگذار بر تغییر حسابرس از نگاه حاکمیت شرکتی

    مبانی نظری عوامل اثرگذار بر تغییر حسابرس از نگاه حاکمیت شرکتی مبانی نظری حاکمیت شرکتی مکانیزم های حاکمیت شرکتی مبانی نظری عوامل و آثار تغییر حسابرس تغییر حسابرس از دیدگاه حاکمیت شرکتی تاثیر مکانیزم های حاکمیت شرکتی بر تغییر حسابرس…

  • پاورپوینت سرمایه گذاری

    پاورپوینت سرمایه گذاری پاورپوینت سرمایه گذاری دانلود پاورپوینت سرمایه گذاری پاورپوینت انواع  سرمایه گذاری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سرمایه گذاری جهت رشته ی اقتصاد در قالب 29  اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و…

  • پاورپوینت آناتومی سیستم عصبی

    پاورپوینت آناتومی سیستم عصبی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آناتومی سیستم عصبی جهت رشته ی پزشکی در قالب 19  اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       سلول های گیرنده…

  • پاورپوینت فصل دوم علوم نهم مبحث رفتار اتم ها باهم

    پاورپوینت فصل دوم علوم نهم مبحث رفتار اتم ها باهم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش علوم نهم متوسطه مبحث رفتار اتم‌ها باهم در قالب 12 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • دانلود پاورپوینت مجتمع مسکونی 600 دستگاه

    دانلود پاورپوینت مجتمع مسکونی 600 دستگاه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مجتمع مسکونی 600 دستگاه جهت رشته معماری در 18 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       آپارتمانهای ششصد دستگاه…

  • پاورپوینت اتفاقات ماورا طبیعی

    پاورپوینت اتفاقات ماورا طبیعی پاورپوینت ماورا طبیعی چیست پاورپوینت اتفاقات ماورایی پاورپوینت حقیقت ماورا طبیعی پاورپوینت موجودات ماورایی در ایران رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اتفاقات ماورا طبیعی جهت رشته گوناگون در قالب 12  اسلاید و با فرمتpptxبصورت کامل و جامع…

  • تحلیل محتوای کتاب دین و زندگی سال اول دبیرستان

    تحلیل محتوای کتاب دین و زندگی سال اول دبیرستان پایان نامه تحلیل محتوای کتاب دین و زندگی تحلیل محتوای کتاب درسی دین و زندگی پایان نامه تحلیل محتوای کتاب دین و زندگی 1 پایان نامه تحلیل محتوای کتاب دین و…

  • پرسشنامه تاثیر کیفیت سیستم های اطلاعاتی مدیریت پروژه بر روی مدیریت و موفقیت پروژه

    پرسشنامه تاثیر کیفیت سیستم های اطلاعاتی مدیریت پروژه بر روی مدیریت و موفقیت پروژه پرسشنامه سیستم های اطلاعاتی مدیریت پروژه پرسشنامه کیفیت سیستم های اطلاعاتی مدیریت پروژه پرسشنامه مدیریت و موفقیت پروژه رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه تاثیر…

  • پاورپوینت بیماری ابولا

    پاورپوینت بیماری ابولا رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بیماری ابولا جهت رشته ی پزشکی در قالب 14 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       ابولا (Ebola) یک بیماری ویروسی…

  • فصل دوم پایان نامه خودکارآمدی حرفه ای

    فصل دوم پایان نامه خودکارآمدی حرفه ای کلمات کلیدی : مبانی نظری خودکارآمدی حرفه ای دانلود مبانی نظری خودکارآمدی حرفه ای پیشینه تحقیق خودکارآمدی حرفه ای دانلود پیشینه تحقیق خودکارآمدی حرفه ای پیشینه داخلی خودکارآمدی حرفه ای پیشینه خارجی خودکارآمدی…

  • پاورپوینت برنامه مرکز تحقیقات فیزیولوژی

    پاورپوینت برنامه مرکز تحقیقات فیزیولوژی پاورپوینت مركز تحقيقات فيزيولوژي پاورپوینت مرکز تحقیقات فیزیولوژی کاربردی پاورپوینت مرکز تحقیقات فیزیولوژی پاورپوینت مرکز تحقیقات فیزیولوژی خلیج فارس رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت برنامه مرکز تحقیقات فیزیولوژی جهت رشته زمین شناسی در قالب…

  • بررسی فقهی مسوولیت مدنی دولت

    بررسی فقهی مسوولیت مدنی دولت قواعد فقهی مسئولیت مدنی دانلود مقاله مسئولیت مدنی دولت بررسی فقهی مسوولیت مدنی دولت بررسی مسئولیت مدنی دولت بر مبنای قواعد فقهی دانلود مقاله کارشناسی ارشد رشته حقوق رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله کارشناسی…

  • دانلود پاورپوینت مهارت مدیریت استرس 21 اسلاید

    دانلود پاورپوینت مهارت مدیریت استرس 21 اسلاید رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مهارت مدیریت استرس 21 اسلاید جهت رشته روانشناسی در قالب 21 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اختلال اضطراب اجتماعی 64 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق اختلال اضطراب اجتماعی 64 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری اختلال اضطراب اجتماعی ادبیات نظری اختلال اضطراب اجتماعی چارچوب نظری اختلال اضطراب اجتماعی فصل دوم پایان نامه اختلال اضطراب اجتماعی پیشینه اختلال اضطراب اجتماعی پیشینه…

  • پرسشنامه ارزیابی سطح رضایتمندی کارکنان در شرکت

    پرسشنامه ارزیابی سطح رضایتمندی کارکنان در شرکت پرسشنامه سنجش رضایت شغلی (JDI) پرسشنامه رضایتمندی پرسشنامه رضایتمندی کارکنان پرسشنامه سطح رضایتمندی کارکنان پرسشنامه سطح رضایتمندی کارکنان در شرکت پرسشنامه رضایت شغلی رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه ارزیابی سطح رضایتمندی…

  • پاورپوینت آبیاری تحت فشار

    پاورپوینت آبیاری تحت فشار پاورپوینت درباره آبیاری تحت فشار دانلود پاورپوینت درمورد آبیاری تحت فشار ppt آبیاری تحت فشار رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آبیاری تحت فشار جهت رشته ی کشاورزی در قالب 54 اسلاید و با فرمت pptx…

  • بررسی و تشریح الگوهای رایج هوش معنوی

    بررسی و تشریح الگوهای رایج هوش معنوی کلمات کلیدی : ابعاد هوش معنوی مدل های هوش معنوی مولفه های هوش معنوی هوش معنوی از دیدگاه اسلام نظریه های هوش معنوی الگوهای رایج هوش معنوی تحقیق درباره ی هوش معنوی پایان…