مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 16

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 16

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری
تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 16

 

 

 

 

 

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید.این فایل در واقع شانزدهمین  مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری می باشد که باز بصورت منحصر به فرد در سایت فایلینا قرار گرفت

 

 

 

سایر مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در لینک زیر قابل دسترس هستند:

 لیست مبانی نظری CRM

 

مقدمه مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری :

 

مروری بر تاریخچه تفکر و ایده مدیریت ارتباط با مشتریان CRM

تفکر مديريت ارتباطات با مشتری ، ايده جديدی نيست. از زمان انسان‌های غارنشين، اين انتخاب در پيش روی مشتريان قرار داشته که تير و کمان‌های خود را از کدام فروشنده خريداری نمايند. اين انتخاب به تجربه مشتريان از روابط قبلی با فروشندگان مختلف بستگی دارد. به طور طبيعی، فروشنده‌ای انتخاب می‌شود که روابط بهتری با مشتريان داشته و تعاملات قبل، حين و پس از فروش را به نحو مطلوب‌تری با مشتريان به انجام برساند. از نظر تاريخي، تا قبل از انقلاب صنعتي، تجارت و بازرگاني بيشتر، رابطه محور بوده است (واینر  2001). پس از انقلاب صنعتي زماني كه توليد انبوه با روش‌هاي جديد به سرعت رشد كرد و مصرف انبوه رخ نماياند، واسطه ها در زنجيره توزيع قدرتمندتر شده، رابطه سنتي بين توليدكنندگان و مشتريان از هم گسسته شد. در نتيجه توزيع در سطح گسترده جغرافيايي پديدار شد كه خود نياز به توزيع و بازاريابي انبوه را به همراه داشت. اين روند در شرايطي كه تقاضا بيش از عرضه بود، ضامن سودآوري بسياري از شركت‌ها تلقي مي شد. 

 

 

بر اساس ديدگاه بازاريابي مبادله، صرفنظر از اينكه مشتري قديمي‌باشد يا جديد برنامه‌هاي بازاريابي به گونه اي طراحي مي شدندكه بتوانند مبادله توليدات و كالاها را تسهيل كنند. همه اين عوامل دست به دست هم دادند، تا بيشترين تمركز بر بحث مبادله اعمال شود. در نتيجه، تمام تلاش‌ها در جهت افزايش دفعات و مقدار خريد مشتري بود، كه اين امر موجب صرف بودجه بسيار اندكي براي ايجاد رابطه پايدار و با ثبات با مشتريان قديمي شده بود. در اين مقطع قيمت به عنوان يك بحث مهم جلوه گر شده، و بازاريابان سعي مي‌كردند به طور متوالي خريداران را به خريد مجدد تشويق كنند. بدون توجه به اينكه آيا هر يك از خريداران از قبل خريدي انجام داده است يا خير. در اين وضعيت، رقابت اصلي بر حفظ ارائه خدمات و توسعه محصول به مشتري و تسهيل خريد مشتري بود نه حفظ و نگهداري رابطه با مشتريان موجود. 

 

 

با شدت گرفتن رقابت، امروزه شاهد پيشي گرفتن تمركز بر روي روابط به جاي تمركز بر روي مبادله هستيم (کاتلر  1999). در وضعيت جديد بازاريابي انبوه كارايي چنداني نداشته و از سودآوري كمتري برخوردار است. در شرايطي كه ميزان عرضه زياد است و بيشتر بازارها در مرحله بلوغ به سر مي برند، مشتريان جديد به سختي يافت مي شوند. علاوه بر اين اعلام شده است كه كسب يك مشتري جديد حدود 6 الي 9 برابر حفظ مشتريان قبلي هزينه در بر خواهد داشت (پیپرز و روگرس  1993). بنابراين، نياز مبرم به نگهداري مشتريان فعلي بشدت در شركت‌ها و بنگاه‌ها احساس مي‌شود. بر اساس ديدگاه بازاريابي ارتباط با مشتري، رابطه بين طرفين مبادله، هسته اصلي پديده بازاريابي قرار مي‌گيرد. در اين ديدگاه خريدهاي مستمر و فرصت‌هاي فروش مجدد، از طريق مديريت مناسب روابط پيگيري می‌شود (ریچلد و ریگبوی  2002). 

 

 

 

 

مدل‌های استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری

اصولاً طراحی و پیاده سازی CRM نیازمند ملاحظات متعددی است که موارد زیر برخی از مهمترین آنهاست. 

    یکپارچه نمودن سیستم‌های front-end با فرآیند داده کاوی back- office به منظور رسیدن به دیدگاه مشتری. 

 

    ایجاد یک انبار داده مرکزی برای داده‌های جدید و قدیم، داده کاوی و تجزیه و تحلیل آن، ایجاد مدل‌های داده متفاوت برای ارائه راه کار، استاندارد نمودن فرمت داده‌ها برای کاهش پیچیدگی و استفاده نمودن از داده‌های با کیفیت بالا

 

    اتوماسیون فرآیند تصمیم گیری، نظارت واریانس‌ها در رفتار مشتری. 

 

    استفاده از تجزیه و تحلیل خوشه ای برای کشف چشم اندازهای مشتریان جدید

 

    ساخت، آزمایش و بکارگیری مدل‌های تحلیل

 

•    تعریف روشن و قابل اندازه گیری از اهداف کسب و کار برای هر مرحله•    سنجش رضایت مشتری
•    تجزیه و تحلیل پایگاه داده مشتری
•    ترفیع وفاداری مشتری برای افزایش سودآوری و تعیین نیازها و فرصت‌های مشتری
•    پیشنهاد سطح خدمت رسانی مشابه به مشتری از طریق کانال‌ها (تامپسون 2006). 

 

اما استفاده از همه این ملاحظات در طراحی و پیاده سازی سیستم‌ها زمانی ممکن است که فعالیت طراحی در بستر یک مدل مفهومی انجام شود. در واقع این مدل‌ها شکل انتزاعی از واقعیت تعامل و ارتباط بین مؤلفه‌های مختلف استراتژی، فرآیند یا فلسفه CRM در یک سازمان می‌باشد. در این قسمت برخی از مدل‌های مفهومی مطرح را بررسی می کنیم. 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل دوم: ادبیات تحقیق

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)    

فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه تحقیق    3
2-1 مقدمه    32-2- مدیریت ارتباط با مشتری    5
2-2-1- مروری بر تاریخچه تفکر و ایده CRM    5
2-2-2- فلسفه مدیریت ارتباط با مشتری    6
2-2-3- مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری    7
2-2-4- اهداف CRM    10
جدول 2-1- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از نقطه نظرات مختلف    11
2-2-5- مزایاي ارتباط با مشتري    12
جدول 2-2- مزایاي مدیریت ارتباط با مشتري    12
2-2-6- مزایای مشتریان از ایجاد ارتباط با سازمان    13
2-2-7- انواع سیستم‌هاي CRM    13
2-2-8- CRM عملیاتی    14
جدول 2-3- ابعاد فن آوریهای CRM عملیاتی در بخشهای سازمانی    15
2-2-9- CRM تحلیلی    16
2-2-10- CRM تعاملی    18
شکل 2-1- مدل ارتباط انواع CRM از دیدگاه فن آوری فیلیپس و بالتزان    19
2-2-11- مدل‌های استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری    19
2-2-11-1- مدل تعالی شرکتهای برتر (LIC)    20
شکل 2-2- مدل مدیریت ارتباط با مشتری LIC    21
2-2-11-2- مدل مدیریت ارتباط با مشتری گارتنر    21
شکل 2-3- مدل مدیریت ارتباط با مشتری گارتنر    22
2-2-11-3- مدل استراتژی CRM    22
شکل 2-4- مدل استراتژی CRM    23
2-2-11-4- مدل چرخه حیات CRM    23
جدول 2-4- مراحل CRM مطابق مدل چرخه حیات CRM    23
2-2-11-5- مدل سوئیفت    24
2-2-12- عوامل مؤثر در پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتریان    25
2-2-12-1- فرآیندها    25
2-2-12-2- عامل انسانی    26
2-2-12-3- تکنولوژی    29
2-3- کیفیت ارتباط    33
2-3-1- تعریف کیفیت ارتباط در مدیریت ارتباط با مشتری    33
2-3-2- اندازه گیری کیفیت ارتباط    33
2-3-3- نتایج حاصل از کیفیت ارتباط با مشتری    35
2-3-3-1- ميزان خريد    35
2-3-3-2- ارتباط مستمر    36
2-3-3-3- گفتههاي شفاهي (گفتههاي مردم كوچه و بازار)     36
2-3-4- انواع مشتری    38
2-3-4-1- انواع مشتری از جنبه میزان رضایتمندی آنها    38
2-3-4-2- انواع مشتری از نظر رفتار    40
2-3-4-3- انواع مشتری از نظر قدمت    40
2-3-4-5- انواع مشتری از نظر میزان درآمد و سودآوری    41
2-3-5- بررسی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری و کیفیت ارتباط    42
2-4- ارزش طول عمر مشتری    42
2-4-1-  مدیریت ارتباط با مشتری و ارزش طول عمر مشتری    42
2-4-2- طول عمر مشتری    43
2-4-3- مدیریت طول عمر مشتری    44
2-4-4- ارزش طول عمر مشتری    45
2-4-5- کاربردهای ارزش طول عمر مشتری    46
2-4-6- روش‌های متداول محاسبه CLV    46
2-4-7- محاسبه CLV از دید مشتری    49
2-4-8- ارتباط بین RQ و CLV    50

 

پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری

 

منابع
 

 

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق تنیدگی 122 صفحه

    دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق تنیدگی 122 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه تنیدگی مبانی نظری تنیدگی پیشینه تحقیق تنیدگی پیشینه داخلی تنیدگی پیشینه خارجی تنیدگی پیشینه پژوهش تنیدگی پیشینه نظری تنیدگی ادبیات نظری تنیدگی چارچوب نظری…

  • نظریه های روانشناسان در مورد عزت نفس

    نظریه های روانشناسان در مورد عزت نفس کلمات کلیدی : ابعاد عزت نفس کوپر اسمیت ابعاد عزت نفس سازمانی بررسی ابعاد عزت نفس سطوح و ابعاد عزت نفس انواع نظریه های عزت نفس مولفه های اساسی عزت نفس نظریه های…

  • دانلود پاورپوینت خشونت در پرستاری

    دانلود پاورپوینت خشونت در پرستاری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت خشونت در پرستاری جهت رشته پرستاری در قالب 22 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش         این مقاله…

  • پاورپوینت کارایی و مزایای cpuهای چند هسته ای

    پاورپوینت کارایی و مزایای cpuهای چند هسته ای پاورپوینت پردازنده های اینتل پاورپوینت پردازنده های اینتل به ترتیب قدرت پاورپوینت پردازنده های اینتل ویکی پدیا پاورپوینت پردازنده های اینتل زئون پاورپوینت سری پردازنده های intel پاورپوینت cpu های چند هسته…

  • پاورپوینت کاربرد جغرافيای طبيعی در برنامه ريزی شهری و روستايي

    پاورپوینت کاربرد جغرافيای طبيعی در برنامه ريزی شهری و روستايي کلمات کلیدی : پاورپوینت کاربرد جغرافيای طبيعی در برنامه ريزی شهری و روستايي پاورپوینت ژئومورفولوژي و آمايش شهري پاورپوینت ژئومورفولوژي و آمايش روستايي پاورپوینت كاربرد و نقش عناصر آب و…

  • دانلود پاورپوینت خود بیمار انگاری

    دانلود پاورپوینت خود بیمار انگاری پاورپوینت در مورد خود بیمار انگاری پاورپوینت آشنایی با اختلالات افسردگی پاورپوینت اختلالات قطبی پاورپوینت آشنایی با اختلالات بدریختی بدن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت خود بیمار انگاری جهت رشته رواشناسی در 22 اسلاید…

  • آلودگی هوا و مرگ و میر روزانه در وادی کوچلا، کالیفرنیا: یک مطالعه PM10 غالب توسط ذرات درشت

    آلودگی هوا و مرگ و میر روزانه در وادی کوچلا، کالیفرنیا: یک مطالعه PM10 غالب توسط ذرات درشت آلودگی هوا و مرگ و میر روزانه در وادی کوچلا، کالیفرنیا یک مطالعه PM10 غالب توسط ذرات درشت رفتن به سایت اصلی…

  • تشریح دیدگاه های صاحبنظران در زمینه خودشکوفایی

    تشریح دیدگاه های صاحبنظران در زمینه خودشکوفایی خودشکوفایی تحقیق خودشکوفایی مبانی خودشکوفایی پیشینه خودشکوفایی دیدگاه صاحبنظران در زمینه خودشکوفایی دیدگاه های روانشناسان درباره ی خودشکوفایی رفتن به سایت اصلی دانلود تحقیق رشته روانشناسی تشریح دیدگاه های صاحبنظران در زمینه خودشکوفایی…

  • پاورپوینت (اسلاید) انگیزش

    پاورپوینت (اسلاید) انگیزش رفتن به سايت اصلي عنوان: پاورپوینت انگیزش دسته: مدیریت رفتار سازمانی فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش) تعداد اسلاید:27 اسلاید این فایل در زمینه" انگیزش" بوده که می تواند به عنوان سمینار(کنفرانس) در کلاس در زمینه درس مدیریت رفتار…

  • پاورپوینت بررسی تقریب فیلترها

    پاورپوینت بررسی تقریب فیلترها پاورپوینت بررسی تقریب فیلترها پاورپوینت تقریب فیلترها جهت طراحی فیلترها ویژگی های تقریب ها مقایسه ی بین انواع تقریب ها ویژگی های تقریب ها تبدیلات فیلترها طراحی و تحقق فیلتر ها انواع فیلترها کاربردهای فیلتر های…

  • دانلود پاورپوینت فرایند دفاع از پایان نامه

    دانلود پاورپوینت فرایند دفاع از پایان نامه پاورپوینت پایان نامه ppt پاورپوینت پایان نامه معماری پاورپوینت دفاع پایان نامه پاورپوینت جلسه دفاع پایان نامه پاورپوینت جهت دفاع پایان نامه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت فرایند دفاع از پایان نامه…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق چرخه وجه نقد و قیمت سهام 45 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق چرخه وجه نقد و قیمت سهام 45 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری و پیشینه تحقیق گردش وجه نقد و قیمت سهام تحقیق گردش وجه نقد و قیمت سهام گردش وجه نقد و قیمت سهام…

  • پاورپوینت آشنایی با امواج

    پاورپوینت آشنایی با امواج پاورپوینت آشنایی با امواج تحقیق آشنایی با امواج مقاله آشنایی با امواج پاورپوینت آشنایی با امواج آشنایی با امواج پاورپوینت آشنایی با امواج انواع امواج امواج فراصوت امواج مايكرو ويو انتقال برق خطرات ناشی از استفاده…

  • پاورپوینت بررسی روابط بین مهندسان مشاور و کارفرمایان

    پاورپوینت بررسی روابط بین مهندسان مشاور و کارفرمایان پاورپوینت روابط مهندسان مشاور و کارفرمایان دانلود پاورپوینت روابط مهندسان مشاور و کارفرمایان پاورپوینت درباره روابط مهندسان مشاور و کارفرمایان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی روابط بین مهندسان مشاور و…

  • طراحی سیستم نوبت دهی

    طراحی سیستم نوبت دهی سیستم نوبت دهی طراحی سیستم ارائه نوبت طراحی سیستم نوبت دهی بانک طراحی سیستم نوبت دهی طراحی سیستم ارائه نوبت جهت امور بانکی دانلود پروژه رشته الکترونیک دانلود پروژه الکترونیک رفتن به سایت اصلی دانلود پروژه…

  • بررسی سیستم گردش و ساماندهی کالا در انبار شرکتها

    بررسی سیستم گردش و ساماندهی کالا در انبار شرکتها سیستم انبار و خرید دانلود پروژه سیستم انبار و خرید دانلود پایان نامه سیستم انبار و خرید سیستم انبار ساماندهی کالا در انبار سیستم گردش کالا در انبار دانلود پروژه انبار…

  • مبانی نظری سنجش عملکرد نسبی شرکت های تولید کننده کاشی و سرامیک با روش DEA و EFQM

    مبانی نظری سنجش عملکرد نسبی شرکت های تولید کننده کاشی و سرامیک با روش DEA و EFQM مبانی نظری ارزیابی عملکرد سازمان ارزیابی عملکرد سازمان های دولتی روش های ارزیابی عملکرد سازمان شاخص های ارزیابی عملکرد سازمان ها انواع مدل های…

  • پاورپوینت شهر و شهر نشینی پیش از اسلام

    پاورپوینت شهر و شهر نشینی پیش از اسلام رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت شهر و شهر نشینی پیش از اسلام جهت رشته ی معماری در قالب 30 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با…

  • پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه سبک های تصمیم گیری

    پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه سبک های تصمیم گیری فصل دوم پایان نامه سبک تصمیم گیری مبانی نظری سبک تصمیم گیری پیشینه تحقیق سبک تصمیم گیری پیشینه داخلی سبک تصمیم گیری پیشینه خارجی سبک تصمیم گیری پیشینه پژوهش…

  • تبیین رابطه بین اهرم اقتصادی و نسبت های ارزش بازار به ارزش دفتری

    تبیین رابطه بین اهرم اقتصادی و نسبت های ارزش بازار به ارزش دفتری اهرم اقتصادی ارزش دفتری ارزش بازار ارزش بازار به ارزش دفتری (MB) ارزش بازار به سود هر سهم (PE) روش ضریب درآمدی تکنیکهای ارزشیابی مبتنی بر جریان…

  • پاورپوینت انواع شکستگی استخوان

    پاورپوینت انواع شکستگی استخوان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت انواع شکستگی استخوان جهت رشته ی پزشکی در قالب 28 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       شکستگی یعنی گسیختگی…

  • پروژه پایانی مهندسی برق با عنوان ایمنی در برق

    پروژه پایانی مهندسی برق با عنوان ایمنی در برق برق گرفتگی ایمنی در برق ایمنی در برق فشار قوی ارزیابی ریسک برق گرفتگی تاثیرات جریان برق بر موجودات شناسایی خطرات برق گرفتگی دانلود پایان نامه ایمنی در برق دانلود پایان…

  • بررسی عوامل ابهام و غرر در معامله و نحوه رفع آن از مورد معامله

    بررسی عوامل ابهام و غرر در معامله و نحوه رفع آن از مورد معامله غرر در مبيع غرر در ثمن غرر در معامله ارکان غرر در معامله غرر در شرط معامله پایان نامه غرر در معامله چگونگی رفع غرر از…

  • بررسی تطبیقی اقرار در اثبات دعوی

    بررسی تطبیقی اقرار در اثبات دعوی ادله اثبات دعوی اقرار در اثبات دعوی اقرار در اثبات دعوی در قوانین مصر اقرار در اثبات دعوی در قوانین ایران اقسام اقرار در اثبات دعوی ارکان اقرار در اثبات دعوی شرایط اقرار در…

  • بررسی تاثیر آی تی بر شکل گیری سازمان های اطلاعاتی و توسعه دانایی محور در فرآیند جهانی شدن

    بررسی تاثیر آی تی بر شکل گیری سازمان های اطلاعاتی و توسعه دانایی محور در فرآیند جهانی شدن جامعه اطلاعاتی توسعه دانایی محور فن آوری اطلاعات جهانی شدن دانلود پایان نامه رشته مدیریت دانلود پایان نامه مدیریت بررسی تاثیر فناوری…

  • پاورپوینت تغذيه در بحران

    پاورپوینت تغذيه در بحران دانلود رایگان پاورپوینت تغذيه در بحران دانلود رایگان پاورپوینت رشته صنایع غذایی پاورپوینت تغذيه در بحران تغذيه در بحران نيازهاي غذايي تعادل و تنوع در برنامه غذايي گروه هاي غذايي بر اساس راهنماي غذايي برنامه تغذيه…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرسختی روانشناختی 24 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرسختی روانشناختی 24 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری سرسختی روانشناختی ادبیات نظری سرسختی روانشناختی چارچوب نظری سرسختی روانشناختی فصل دوم پایان نامه سرسختی روانشناختی دانلود مبانی نظری سرسختی روانشناختی پیشینه تحقیق سرسختی روانشناختی پیشینه…

  • پاورپوینت ساختار کلی سازمانها

    پاورپوینت ساختار کلی سازمانها پاورپوینت ساختار سازمانها پاورپوینت عمکرد سازمانها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ساختار کلی سازمانها جهت رشته صنایع در قالب 33 اسلاید و با فرمتpptxبصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    معرفی   موثر بر…

  • پاورپوینت شخصیت و رفتار مصرف کننده

    پاورپوینت شخصیت و رفتار مصرف کننده کلمات کلیدی : پاورپوینت شخصیت و رفتار مصرف کننده بررسی شخصیت و رفتار مصرف کننده شخصیت و رفتار مصرف کننده تحقیق شخصیت و رفتار مصرف کننده مقاله شخصیت و رفتار مصرف کننده رفتار مصرف…

  • پاورپوینت ایمونولوژی یا ایمنی شناسی

    پاورپوینت ایمونولوژی یا ایمنی شناسی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ایمونولوژی ایمنی شناسی جهت رشته ی پزشکی در قالب 46 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       حیات هر فرد…

  • پرسشنامه شناسایی نقاط مساله ساز سازمان و ارائه مدلی جامع برای ارزیابی پیاده سازی ERP در آن

    پرسشنامه شناسایی نقاط مساله ساز سازمان و ارائه مدلی جامع برای ارزیابی پیاده سازی ERP در آن پرسشنامه erp پرسشنامه ارزیابی پیاده سازی erp پرسشنامه ارزیابی آمادگی سازمان برای پیاده سازی ERP پرسشنامه ارزیابی پیاده سازی erp در سازمان های…

  • پاورپوینت سیستم عامل شبکه و انواع آن

    پاورپوینت سیستم عامل شبکه و انواع آن پاورپوینت سیستم عامل شبکه جزوه پاورپوینت سیستم عامل شبکه نظیر به نظیر پاورپوینت سیستم عامل شبکه ای چیست پاورپوینت سیستم عامل شبکه های کامپیوتری پاورپوینت سیستم عامل شبکه و انواع آن رفتن به…

  • بررسی اثربخشی تبلیغات تلویزیون

    بررسی اثربخشی تبلیغات تلویزیون تبلیغات تلویزیونی تحولات تبلیغات در ایران متقاعدسازی مخاطب با تبلیغات تلویزیونی بررسی تاثیر تبلیغات تلویزیونی دانلود پایان نامه تبلیغات تلویزیونی تغییر و تحولات حوزه بازاریابی و تبلیغات تلویزیون بررسی اثربخشی تبلیغات تلویزیون رفتن به سایت اصلی…

  • بررسی فقهی و حقوقی اعتبار قرارداد خريد دين

    بررسی فقهی و حقوقی اعتبار قرارداد خريد دين خريد دين بیع دین به مدیون بیع دین به غیرمدیون اعتبار قرارداد خريد دين اعتبار قرارداد خريد دين از دیدگاه فقها بيع دين به شخص مديون و شخص ثالث اعتبار قرارداد خريد…

  • پاورپوینت (اسلاید) ارزیابی عملکرد

    پاورپوینت (اسلاید) ارزیابی عملکرد دانلود پاورپوینت ارزیابی عملکرد مقدمه ای بر ارزیابی عملکرد چرا باید عملکردها را ارزیابی نمود؟ چه کسی باید ارزیابی را انجام دهد؟ روش های اصلی ارزیابی مصاحبه در مورد نتیجه ارزیابی گامی در ارزیابی عملکرد اثربخش…