مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 17

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 17

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری
تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 17

 

 

 

 

 

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید.این فایل در واقع هفدهمین مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری می باشد که باز بصورت منحصر به فرد در سایت فایلینا قرار گرفت

 

 

 

 

سایر مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در لینک زیر قابل دسترس هستند:

 لیست مبانی نظری CRM

 

 

 

 

مقدمه مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری :

 

تعریف دقیق مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM چیست؟

مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان یك عبارت نوین در اواسط دهه 1990 رواج یافت. اگرچه  سی آر ام به عنوان یكی از مهمترین مباحث تجارت الكترونیك است، اما هیچ تعریف مشترك و واضحی از آن وجود ندارد.

 

 

 

بعضی از تعاریف  سی آر ام از زبان متخصصان و تحلیلگران به شرح زیر می باشد:كودول  در سال 1998،  سی آر ام را تحت عنوان تركیب فرآیندها و تكنولوژی های كاری در مورد مشتری تعریف می كند. كالا كَُوتا و رابینسون  در سال 2000، سی آر ام را به عنوان یكپارچگی استراتژی های فروش، بازاریابی و خدمات معرفی نموده و آن را عاملی برای جلوگیری از ایجاد دید تك بعدی درباره مشتریان می دانند و به نقش یكپارچگی فرآیندها و دپارتمان های مختلف در اجرای  سی آر ام با هدف افزایش خدمات به مشتری، اشاره دارند(نگای  ، 2005، 582). 

 

 

دودس  در سال 2001، بیان می دارد كه  سی آر ام درباره ارایه خدمات بهتر به مشتریان در همه سطوح سازمانی است. سویفدر ، در سال 2001، سی آر ام را به عنوان رویكرد سازمانی برای فهم و تأثیر رفتار مشتری در ارتباطات وی با سازمان، به منظور بهبود در جذب، حفظ، وفاداری و سودآوری مشتری تعریف كرده است. شت و پارواتیار  در سال 2001، سی آر ام را به عنوان «استراتژی جامع و فرآیند جذب، حفظ و مشاركت با مشتری كه شامل یكپارچگی بخش های بازاریابی، فروش، خدمات مشتری و زنجیره تأمین سازمان برای دستیابی به كارآیی بیشتر و مؤثر در ارایه ارزش به مشتری است» تعریف كرده اند(نگای ، 2005، 583). آرم استرانگ  در سال 2004، سی آر ام را به این صورت توصیف می كند: «فرآیند كلی ایجاد و نگهداری رابطه با مشتریان سودآور از طریق ارایه ارزش بیشتر به مشتریان و جلب رضایت بیشتر آنان. »(پاین  ، 2004، 527)

 

 

 

 

 

عوامل مؤثر در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری

مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان یك ضرورت استراتژیك برای تمامی سازمان ها می باشد. چرا كه اجرای مؤثر آن می تواند سبب افزایش رضایت مشتری، وفاداری و جذب آنها و در نتیجه فروش بیشتر و تكرار خرید گردد) پاپاسولومو ، 2002، 62). بعضی از سازمان ها در اجرای آن مشكل دارند چرا كه نگرش آنها به این مقوله صرفاً تكنولوژیكی است. یعنی استراتژی های مدیریت ارتباط با مشتری را با تكنولوژی سی آر ام یكی می دانند، در حالی كه سی آر ام یك مسئله تكنولوژیكی نیست بلكه مسئله ای كاری است كه ابزار تكنولوژی اطلاعات باید به آن اختصاص داده شود، طراحی شود و با عملیات ها و استراتژی های كاری هماهنگ شود)نگای ، 2005، 584 ).

 

 

 

نرخ شكست پروژه های سی آر ام بیش از شصت و پنج درصد می باشد. پر واضح است كه توقف یا  شكست این پروژه ها اغلب در نتیجه عدم فهم این مطلب است كه برای اجرای سی آر ام چه فعالیت هایی لازم است(آبلا و دیگران  ، 2004، 603). سیگالا در سال 2005، عدم وجود چارچوبی برای اجرای مؤثر مدیریت ارتباط با مشتری را باعث به وجود آمدن چنین شكست هایی می داند (نگای ، 2005، 584). مدیریت ارتباط با مشتری معانی و مفاهیم مختلفی را به ذهن افراد مختلف متبادر می کند. علیرغم اینکه مفهوم ارتباط با مشتری در ظاهر ساده و واضح به نظر می رسد اما برسر تعریف آن توافق کمی وجود  دارد. به عنوان مثال زابلالیش، چهل تعریف متمایز از مدیریت ارتباط با مشتری را در ادبیات مشخص نموده است(ایساکسون ، 2005). لوین مدیریت ارتباط با مشتری را استفاده از اطلاعات و دانش مربوط به مشتری به منظور تحویل کالا و خدمات به مشتری می داند(بال ، 2003 ).

 

 

 

 

 تامسون در سال 2002، سی آر ام را یک فرهنگ و فلسفه کاری مشتری محور بیان می کند که به طور مؤثرتری فرآیندهای سرویس دهی، فروش و بازاریابی را پشتیبانی می کند. کین کید در سال 2003، سی آر ام را به عنوان کاربرد استراتژیک اطلاعات، فرآیند، تکنولوژی اطلاعات و افراد برای مدیریت رابطه مشتری با سازمان بیان نموده است. او همچنین مدیریت ارتباط با مشتری را به عنوان فلسفه تجاری با منفعت در بخش های شناسایی شده موجود و مشتری احتمالی تعریف می کند “سی آر ام فرآیند ارتقاء یافته تکنولوژی اطلاعات است که صلاحیت مختلف هر مشتری ها را شناسایی نموده و توسعه و ادغام می کند و بر آن تأکید می کند به این قصد که ارزش برتر برای مشتری ارایه دهد” (ویکستروم، 2003). سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری روابط بین سازمان با مشتریان، شرکای تجاری، تأمین کنندگان، کارکنان و سایر سازمان ها را تسهیل می کنند. بر این اساس هدف از این رویکرد درک اهمیت فعالیت های مردم گرا در جهت شناخت بهتر از آنها و برقراری ارتباط مثمرثمر تر با آنهاست(ایساکسون ، 2005). 

 

 

همانطور كه قبلاٌ هم اشاره شد، مشتریان بهترین دارائی یك سازمان هستند وتعداد روبه افزایش سازمان ها، اهمیت مشتری محور شدن را در دنیای رقابتی امروز نشان می دهد. همچنین سازمان ها باید دانایی درباره مشتریان، محصولات و خدمات را به صورت درون سازمانی (وظایف مختلف سازمان) و به صورت بیرونی (نقاط تماس با مشتریان) ایجاد كنند. بنابراین، مدیران سازمان به سمت آگاهی یافتن نسبت به فاكتورهای مهم موفقیت مدیریت ارتباط با مشتریان خود كشیده می شوند (گرینبرگ ، 2002). گامسون در سال 2002، سی آر ام را به عنوان یك قاعده ضروری برای سازمان هایی كه نیازمند توسعه و پیشرفت بیشتری است، قلمداد می كند و در این زمینه، شناسایی ابعاد كلیدی  سی آر ام را بسیار مهم می داند (پاین ، 2004،  527). 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل دوم: ادبیات تحقیق

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)    

فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه تحقیق    3
2-1 مقدمه    3مدیریت ارتباط با مشتری
2-1-1) مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری11
2-1 -2) چگونگی عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری14
2-1-3)  عوامل مؤثر در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری16
2 – 1- 4 ) مفهوم مشتری و رضایت مندی مشتریان 20
2 – 1- 5 ) فرآیند کلی مدیریت امور مشتریان 21     
2 – 1- 6 ) اهداف مدیریت ارتباط با مشتری23
202 – 1 – 7 ) ابعاد وعناصر  سی آر ام30
2 – 1- 8 ) فرآیند پیاده سازی  سی آر ام  31
2  -1 – 9 ) مراحل ارایه خدمت در مدیریت ارتباط با مشتری32
2 – 1- 10 ) عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی استراتژی  سی آر ام 34
2 – 1- 11 )چالش های اجرایی سی آر ام 34
2- 1- 12 ) تکنولوژی سی آر ام  و الگوهای های عملکردی 35 
2-1- 13 ) الگوهای سی آر ام  37
 

پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری

 

منابع
 

 

  • پاورپوینت آموزشی عوامل زیان آور شیمیایی محیط کار

    پاورپوینت آموزشی عوامل زیان آور شیمیایی محیط کار رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزشی مباحثی در خصوص عوامل زیان آور شیمیایی محیط کار جهت رشته محیط زیست در قالب 110 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و…

  • پاورپوینت درس ششم فارسی هشتم ابتدایی مبحث آداب نیکان

    پاورپوینت درس ششم فارسی هشتم ابتدایی مبحث آداب نیکان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت درس ششم فارسی هشتم ابتدایی مبحث آداب نیکان در قالب 9 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • پرسشنامه استاندارد امیدواری اشنایدر 1991 با نمره گذاری، روایی و پایایی

    پرسشنامه استاندارد امیدواری اشنایدر 1991 با نمره گذاری، روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه سنجش امید پرسشنامه امید اشنایدر پرسشنامه امیدواری اشنایدر دانلود پرسشنامه امیدواری اشنایدر پرسشنامه مقیاس امیدواری اشنایدر پرسشنامه استاندارد امید به زندگی اشنایدر پرسشنامه امید به…

  • بررسی ارتباط میان رضایت زناشویی و هوش همسران (201 صفحه)

    بررسی ارتباط میان رضایت زناشویی و هوش همسران (201 صفحه) دانلود پایان نامه رشته روانشناسی دانلود پایان نامه روانشناسی بررسی ارتباط میان رضایت زناشویی و هوش همسران اساس رابطه زناشویی از نظر قرآن كریم هوش همسران رضایت زناشویی ارتباط میان…

  • رساله دکترای رشته پزشکی با عنوان تولید، خالص‌سازی، تعیین ساختمان و بررسی اثرات سمیت سلولی پیگمان تولید شده توسط سویه سراشیا مارسه‌سنس PTCC 1111

    رساله دکترای رشته پزشکی با عنوان تولید، خالص‌سازی، تعیین ساختمان و بررسی اثرات سمیت سلولی پیگمان تولید شده توسط سویه سراشیا مارسه‌سنس PTCC 1111 سمیت سلولی پیگمان سویه سراشیا مارسه‌سنس بیوسنتز پیگمان توسط سراشیا مارسه سنس عوامل موثر بر تولید…

  • پاورپوینت در مورد سخت زایی

    پاورپوینت در مورد سخت زایی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت درمورد سخت زایی جهت رشته ی پزشکی در قالب 28 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       تعريف :…

  • مبانی نظری ارزیابی ارتباط اخلاق ترافیک شهروندی و تخلفات رانندگی

    مبانی نظری ارزیابی ارتباط اخلاق ترافیک شهروندی و تخلفات رانندگی اخلاق شهروندی اخلاق ترافیک شهروندی مبانی نظری میزان تخلفات رانندگی مبانی نظری اخلاق شهروندی مبانی نظری اخلاق ترافیک شهروندی اخلاق ترافیك شهروندان اخلاق ترافیك شهروندی در بین رانندگان شهری عوامل…

  • دانلود پاورپوینت بحران آب و آب مجازی

    دانلود پاورپوینت بحران آب و آب مجازی پاورپوینت بحران پاورپوینت آب پاورپوینت مجازی پاورپوینت بحران آب پاورپوینت آب مجازی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بحران آب و آب مجازی در قالب 17 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل…

  • ارزیابی عملکرد و رتبه بندی شعب شرکت های بیمه

    ارزیابی عملکرد و رتبه بندی شعب شرکت های بیمه پایان نامه ارزیابی عملکرد پایان نامه ارزیابی عملکرد مالی پایان نامه ارزیابی عملکرد سازمان پایان نامه ارزیابی عملکرد به روش topsis پروپوزال ارزیابی عملکرد شرکت های بیمه شاخص های ارزیابی عملکرد…

  • پاورپوینت آموزش قاره های جهان مطالعات اجتماعی پنجم ابتدایی

    پاورپوینت آموزش قاره های جهان مطالعات اجتماعی پنجم ابتدایی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش مطالعات اجتماعی پنجم ابتدایی مبحث قاره های جهان در قالب 11 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • بررسی فقهی-حقوقی محاربه و موارد مشابه با نگاهی به قانون مجازات اسلامی سال 1392

    بررسی فقهی-حقوقی محاربه و موارد مشابه با نگاهی به قانون مجازات اسلامی سال 1392 بررسی فقهی محاربه بررسی حقوقی محاربه محاربه در فقه امامیه محاربه از نگاه اهل سنت محاربه در قانون مجازات اسلامی 1392 محاربه در قانون مجازات اسلامی…

  • دانلود پاورپوینت معرفی نرم افزار Comfar

    دانلود پاورپوینت معرفی نرم افزار Comfar پاورپوینت الگوریتم نرم افزار کامفار پاورپوینت در مورد معرفی نرم افزار comfar پاورپوینت اهداف برنامه comfar رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معرفی نرم افزار Comfar جهت رشته مدیریت در 16 اسلاید و با…

  • پاورپوینت زمینه های اجتماعی انحراف جامعه

    پاورپوینت زمینه های اجتماعی انحراف جامعه پاورپوینت انحراف جامعه پاورپوینت زمینه های اجتماعی انحراف دانلود پاورپوينت در مورد زمينه ‏هاي اجتماعي انحراف جامعه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت زمينه ‏هاي اجتماعي انحراف جامعه  قالب 21 اسلايد  با فرمت  pptx…

  • پاورپوینت علوم باری تعالی

    پاورپوینت علوم باری تعالی علم باری تعالی علم خدا علم تفصیلی و اجمالی علت و معلول علم نفسانی علم حضوری و حصولی مقاله دانشجویی پاورپوینت علمی علوم تعالی تحقیقی تحقیقات علمی رفتن به سايت اصلي این مقاله در 52 اسلاید…

  • دانلود پاورپوینت مبحث 21 مقررات ملی ساختمان پدافند غیرعامل

    دانلود پاورپوینت مبحث 21 مقررات ملی ساختمان پدافند غیرعامل پاورپوینت ملاحظات طراحی پناهگاه پاورپوینت انواع تهدیدات در پناهگاه پاورپوینت دفاع غیرعامل و عمران رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مبحث 21 مقررات ملی ساختمان پدافند غیرعامل جهت رشته عمران در…

  • دانلود پاورپوینت شرکت های تولید، انتقال و توزیع برق

    دانلود پاورپوینت شرکت های تولید، انتقال و توزیع برق پاورپوینت روش های ذخیره سازی انرژی پاورپوینت روش های توزیع انرژی پاورپوینت روش های انتقال انرژی پاورپوینت نیروگاه های تولید انرژی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت شرکت های تولید، انتقال…

  • پاورپوینت آموزشی مخصوص کودکان با موضوع ديده بان

    پاورپوینت آموزشی مخصوص کودکان با موضوع ديده بان پاورپوینت کودکان با موضوع ديده بان دانلود پاورپوینت کودکان با موضوع ديده بان پاورپوینت درباره کودکان با موضوع ديده بان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزشی مخصوص کودکان با موضوع ديده…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش سازمانی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش سازمانی پیشینه هوش سازمانی مبانی نظری هوش سازمانی ادبیات نظری هوش سازمانی چارچوب نظری هوش سازمانی پیشینه تحقیق هوش سازمانی پیشینه پژوهش هوش سازمانی پیشینه داخلی هوش سازمانی پیشینه خارجی هوش سازمانی فصل دوم…

  • پاورپوینت انگل شناسی مناسب دانشجویان پرستاری

    پاورپوینت انگل شناسی مناسب دانشجویان پرستاری کلمات کلیدی : پاورپوینت انگل شناسی مناسب دانشجویان پرستاری رفتن به سایت اصلی پاورپوینت انگل شناسی مناسب دانشجویان پرستاری به تعداد 62 اسلاید قابل ویرایش مناسب اساتید و همچنین کنفرانس دانشجویان   شامل مباحث…

  • دانلود پاورپوینت معماری ساسانیان

    دانلود پاورپوینت معماری ساسانیان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معماری ساسانیان جهت رشته معماری در 26 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       تاريخ معماري ايران به دو بخش اصلي…

  • پاورپوینت بیماری اکتینوباسیلوز

    پاورپوینت بیماری اکتینوباسیلوز رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بیماری اکتینوباسیلوز جهت رشته ی پزشکی در قالب 14 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       در سال 1902 توسط لین…

  • پاورپوینت سیر تحول بیونیک

    پاورپوینت سیر تحول بیونیک پاورپوینت تاریخ علم بیونیک پاورپوینت بیونیک پاورپوینت سازه های معماری بیونیک پاورپوینت معماری بیونیک و الهام از طبیعت پاورپوینت بیودیزاین و معماری بیونیک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سیر تحول بیونیک جهت رشته معماری در…

  • پاورپوینت کتاب مهندسی نرم افزار 2

    پاورپوینت کتاب مهندسی نرم افزار 2 پاورپوینت درس مهندسی نرم افزار 2 پاورپوینت کتاب مهندسی نرم افزار 2 پاورپوینت کتاب مهندسی نرم افزار پرسمن خلاصه کتاب مهندسی نرم افزار پرسمن دانلود خلاصه کتاب مهندسی نرم افزار پرسمن رفتن به سايت…

  • دانلود پاورپوینت تعادل

    دانلود پاورپوینت تعادل رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تعادل جهت رشته پزشکی در 80 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       تعریف تعادل: توانايي حفظ مرکز ثقل بدن روي سطح…

  • الگوهای شخصیتی متقاضیان جراحی زیبایی بینی و بررسی اختلالات روانی در آنها

    الگوهای شخصیتی متقاضیان جراحی زیبایی بینی و بررسی اختلالات روانی در آنها انواع جراحی بینی  مفاهيم جديد رينوپلاستي علت جراحی زیبایی بینی نظریه های عمل جراحی پایان نامه جراحی بینی پایان نامه عمل زیبایی آمارگرایش افراد به عمل جراحی زیبایی…

  • پرسشنامه اهمیت و ارجحیت نسبت های غیر مالی

    پرسشنامه اهمیت و ارجحیت نسبت های غیر مالی پرسشنامه نسبت های غیر مالی پرسشنامه اهمیت نسبت های غیر مالی دانلود پرسشنامه نسبت های غیر مالی پرسشنامه نسبت های غیر مالی بانک پرسشنامه نسبت های غیر مالی در بانک رفتن به…

  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری امید

    فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری امید فصل دوم پایان نامه امید به زندگی مبانی نظری امید به زندگی پیشینه تحقیق امید به زندگی پیشینه داخلی امید به زندگی پیشینه خارجی امید به زندگی پیشینه پژوهش امید به زندگی…

  • نمونه سوالات جدید آزمون ورودی بهیاری و پرستاری دانش آموزان پایه دهم با توجه به منابع جدید سال 1396

    نمونه سوالات جدید آزمون ورودی بهیاری و پرستاری دانش آموزان پایه دهم با توجه به منابع جدید سال 1396 نمونه سوالات ویژه و پرتکرار آزمون ورودی هنرستان های بهیاری و پرستاری نمونه سوالات آزمون بهیاری ورودی دبیرستان پایه دهم با…

  • دانلود پاورپوینت کاربرد های فناوری هسته ای

    دانلود پاورپوینت کاربرد های فناوری هسته ای پاورپوینت در مورد انرژی هسته ای پاورپوینت کاربرد های انرژی هسته ای پاورپوینت فواید انرژی هسته ای رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کاربرد های فناوری هسته ای جهت رشته فیزیک در 47…

  • سطوح و مدل های توسعه منابع انسانی با رویکرد باز و بسته به آن

    سطوح و مدل های توسعه منابع انسانی با رویکرد باز و بسته به آن کلمات کلیدی : توسعه منابع انسانی مدل های توسعه منابع انسانی انواع مدل هاي توسعه منابع انساني تحقیق در مورد توسعه منابع انسانی سطوح تجزیه و…

  • پاورپوینت آشنایی با بافت شناسی سرویکس و بیماری های آن

    پاورپوینت آشنایی با بافت شناسی سرویکس و بیماری های آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با بافت شناسی سرویکس و بیماری های آن جهت رشته پزشکی در قالب 34 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و…

  • پاورپوینت و ارائه کامل برنامه ریزی منابع سازمانی

    پاورپوینت و ارائه کامل برنامه ریزی منابع سازمانی ERP مدیریت یکپارچه حسابداری مدیریت برنامه ریزی منابع سازمانی Enterprise Resource Planning تاریخچه ERP تعریف ERP علل بکارگیری سیستم ERP هزینه واقعی ERP چقدر است؟ مزایا و معایب سیستم ERP سیستم همکاری…

  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری خودپنداره تحصیلی

    فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری خودپنداره تحصیلی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه خودپنداره تحصیلی مبانی نظری خودپنداره تحصیلی پیشینه تحقیق خودپنداره تحصیلی پیشینه داخلی خودپنداره تحصیلی پیشینه خارجی خودپنداره تحصیلی پیشینه پژوهش خودپنداره تحصیلی پیشینه نظری…

  • پاورپوینت آشنایی با سوره های قران مبحث سوره فتح

    پاورپوینت آشنایی با سوره های قران مبحث سوره فتح رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش قران نهم متوسطه مبحث آشنایی با سوره های قران در قالب 15 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • مبانی نظری ارزیابی عملکرد شعب بیمه ایران با DEA

    مبانی نظری ارزیابی عملکرد شعب بیمه ایران با DEA ارزیابی عملکرد با DEA ارزیابی عملکرد در شرکت بیمه ارزیابی عملکرد با استفاده از تحلیل پوششی داده ها مبانی نظری ارزیابی عملکرد بیمه با DEA ارزیابی عملکرد بانک با تحلیل پوششی داده…