مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 17

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 17

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری
تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 17

 

 

 

 

 

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید.این فایل در واقع هفدهمین مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری می باشد که باز بصورت منحصر به فرد در سایت فایلینا قرار گرفت

 

 

 

 

سایر مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در لینک زیر قابل دسترس هستند:

 لیست مبانی نظری CRM

 

 

 

 

مقدمه مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری :

 

تعریف دقیق مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM چیست؟

مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان یك عبارت نوین در اواسط دهه 1990 رواج یافت. اگرچه  سی آر ام به عنوان یكی از مهمترین مباحث تجارت الكترونیك است، اما هیچ تعریف مشترك و واضحی از آن وجود ندارد.

 

 

 

بعضی از تعاریف  سی آر ام از زبان متخصصان و تحلیلگران به شرح زیر می باشد:كودول  در سال 1998،  سی آر ام را تحت عنوان تركیب فرآیندها و تكنولوژی های كاری در مورد مشتری تعریف می كند. كالا كَُوتا و رابینسون  در سال 2000، سی آر ام را به عنوان یكپارچگی استراتژی های فروش، بازاریابی و خدمات معرفی نموده و آن را عاملی برای جلوگیری از ایجاد دید تك بعدی درباره مشتریان می دانند و به نقش یكپارچگی فرآیندها و دپارتمان های مختلف در اجرای  سی آر ام با هدف افزایش خدمات به مشتری، اشاره دارند(نگای  ، 2005، 582). 

 

 

دودس  در سال 2001، بیان می دارد كه  سی آر ام درباره ارایه خدمات بهتر به مشتریان در همه سطوح سازمانی است. سویفدر ، در سال 2001، سی آر ام را به عنوان رویكرد سازمانی برای فهم و تأثیر رفتار مشتری در ارتباطات وی با سازمان، به منظور بهبود در جذب، حفظ، وفاداری و سودآوری مشتری تعریف كرده است. شت و پارواتیار  در سال 2001، سی آر ام را به عنوان «استراتژی جامع و فرآیند جذب، حفظ و مشاركت با مشتری كه شامل یكپارچگی بخش های بازاریابی، فروش، خدمات مشتری و زنجیره تأمین سازمان برای دستیابی به كارآیی بیشتر و مؤثر در ارایه ارزش به مشتری است» تعریف كرده اند(نگای ، 2005، 583). آرم استرانگ  در سال 2004، سی آر ام را به این صورت توصیف می كند: «فرآیند كلی ایجاد و نگهداری رابطه با مشتریان سودآور از طریق ارایه ارزش بیشتر به مشتریان و جلب رضایت بیشتر آنان. »(پاین  ، 2004، 527)

 

 

 

 

 

عوامل مؤثر در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری

مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان یك ضرورت استراتژیك برای تمامی سازمان ها می باشد. چرا كه اجرای مؤثر آن می تواند سبب افزایش رضایت مشتری، وفاداری و جذب آنها و در نتیجه فروش بیشتر و تكرار خرید گردد) پاپاسولومو ، 2002، 62). بعضی از سازمان ها در اجرای آن مشكل دارند چرا كه نگرش آنها به این مقوله صرفاً تكنولوژیكی است. یعنی استراتژی های مدیریت ارتباط با مشتری را با تكنولوژی سی آر ام یكی می دانند، در حالی كه سی آر ام یك مسئله تكنولوژیكی نیست بلكه مسئله ای كاری است كه ابزار تكنولوژی اطلاعات باید به آن اختصاص داده شود، طراحی شود و با عملیات ها و استراتژی های كاری هماهنگ شود)نگای ، 2005، 584 ).

 

 

 

نرخ شكست پروژه های سی آر ام بیش از شصت و پنج درصد می باشد. پر واضح است كه توقف یا  شكست این پروژه ها اغلب در نتیجه عدم فهم این مطلب است كه برای اجرای سی آر ام چه فعالیت هایی لازم است(آبلا و دیگران  ، 2004، 603). سیگالا در سال 2005، عدم وجود چارچوبی برای اجرای مؤثر مدیریت ارتباط با مشتری را باعث به وجود آمدن چنین شكست هایی می داند (نگای ، 2005، 584). مدیریت ارتباط با مشتری معانی و مفاهیم مختلفی را به ذهن افراد مختلف متبادر می کند. علیرغم اینکه مفهوم ارتباط با مشتری در ظاهر ساده و واضح به نظر می رسد اما برسر تعریف آن توافق کمی وجود  دارد. به عنوان مثال زابلالیش، چهل تعریف متمایز از مدیریت ارتباط با مشتری را در ادبیات مشخص نموده است(ایساکسون ، 2005). لوین مدیریت ارتباط با مشتری را استفاده از اطلاعات و دانش مربوط به مشتری به منظور تحویل کالا و خدمات به مشتری می داند(بال ، 2003 ).

 

 

 

 

 تامسون در سال 2002، سی آر ام را یک فرهنگ و فلسفه کاری مشتری محور بیان می کند که به طور مؤثرتری فرآیندهای سرویس دهی، فروش و بازاریابی را پشتیبانی می کند. کین کید در سال 2003، سی آر ام را به عنوان کاربرد استراتژیک اطلاعات، فرآیند، تکنولوژی اطلاعات و افراد برای مدیریت رابطه مشتری با سازمان بیان نموده است. او همچنین مدیریت ارتباط با مشتری را به عنوان فلسفه تجاری با منفعت در بخش های شناسایی شده موجود و مشتری احتمالی تعریف می کند “سی آر ام فرآیند ارتقاء یافته تکنولوژی اطلاعات است که صلاحیت مختلف هر مشتری ها را شناسایی نموده و توسعه و ادغام می کند و بر آن تأکید می کند به این قصد که ارزش برتر برای مشتری ارایه دهد” (ویکستروم، 2003). سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری روابط بین سازمان با مشتریان، شرکای تجاری، تأمین کنندگان، کارکنان و سایر سازمان ها را تسهیل می کنند. بر این اساس هدف از این رویکرد درک اهمیت فعالیت های مردم گرا در جهت شناخت بهتر از آنها و برقراری ارتباط مثمرثمر تر با آنهاست(ایساکسون ، 2005). 

 

 

همانطور كه قبلاٌ هم اشاره شد، مشتریان بهترین دارائی یك سازمان هستند وتعداد روبه افزایش سازمان ها، اهمیت مشتری محور شدن را در دنیای رقابتی امروز نشان می دهد. همچنین سازمان ها باید دانایی درباره مشتریان، محصولات و خدمات را به صورت درون سازمانی (وظایف مختلف سازمان) و به صورت بیرونی (نقاط تماس با مشتریان) ایجاد كنند. بنابراین، مدیران سازمان به سمت آگاهی یافتن نسبت به فاكتورهای مهم موفقیت مدیریت ارتباط با مشتریان خود كشیده می شوند (گرینبرگ ، 2002). گامسون در سال 2002، سی آر ام را به عنوان یك قاعده ضروری برای سازمان هایی كه نیازمند توسعه و پیشرفت بیشتری است، قلمداد می كند و در این زمینه، شناسایی ابعاد كلیدی  سی آر ام را بسیار مهم می داند (پاین ، 2004،  527). 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل دوم: ادبیات تحقیق

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)    

فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه تحقیق    3
2-1 مقدمه    3مدیریت ارتباط با مشتری
2-1-1) مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری11
2-1 -2) چگونگی عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری14
2-1-3)  عوامل مؤثر در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری16
2 – 1- 4 ) مفهوم مشتری و رضایت مندی مشتریان 20
2 – 1- 5 ) فرآیند کلی مدیریت امور مشتریان 21     
2 – 1- 6 ) اهداف مدیریت ارتباط با مشتری23
202 – 1 – 7 ) ابعاد وعناصر  سی آر ام30
2 – 1- 8 ) فرآیند پیاده سازی  سی آر ام  31
2  -1 – 9 ) مراحل ارایه خدمت در مدیریت ارتباط با مشتری32
2 – 1- 10 ) عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی استراتژی  سی آر ام 34
2 – 1- 11 )چالش های اجرایی سی آر ام 34
2- 1- 12 ) تکنولوژی سی آر ام  و الگوهای های عملکردی 35 
2-1- 13 ) الگوهای سی آر ام  37
 

پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری

 

منابع
 

 

  • مدیریت زباله های شهری و فرآیند بهینه سازی آن

    مدیریت زباله های شهری و فرآیند بهینه سازی آن دفع زباله‌های شهری مواد زاید جامد شهری بهینه‌سازی فرایند دفع زباله خصوصیات اكولوژیكی منطقه زابل مدیریت زباله های شهری وضعیت جمع‌آوری و دفع زباله‌های شهری زابل دانلود پایان نامه رشته محیط…

  • پاورپوینت آموزشی مهارت های زندگی

    پاورپوینت آموزشی مهارت های زندگی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزشی مهارت های زندگی جهت رشته روانشناسی و علوم تربیتی در قالب 81 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش استراتژی های تحلیل تکنیکال

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش استراتژی های تحلیل تکنیکال مبانی نظری استراتژی های تحلیل تکنیکال دانلود مبانی نظری استراتژی های تحلیل تکنیکال پیشینه تحقیق استراتژی های تحلیل تکنیکال ادبیات نظری استراتژی های تحلیل تکنیکال فصل دوم پایان نامه استراتژی های…

  • دانلود تحقیق اختلال لجبازی و نافرمانی با فرمت ورد

    دانلود تحقیق اختلال لجبازی و نافرمانی با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی اختلال لجبازی و نافرمانی  با فرمت docx در قالب 41  صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد  …

  • دانلود گزارش کارآموزی رشته مخابرات سیستم های مخابراتی KTDSS

    دانلود گزارش کارآموزی رشته مخابرات سیستم های مخابراتی KTDSS سیستم همکاری در فروش فایل دانلود گزارش کارآموزی رشته مخابرات سیستم های مخابراتی KTDSS دانلود گزارش کارآموزی مخابرات دانلود گزارش کارآموزی سیستم های مخابراتی KTDSS دانلود گزارش کارآموزی رفتن به سایت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق توانایی فراشناختی 60 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق توانایی فراشناختی 60 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری توانایی فراشناختی ادبیات نظری توانایی فراشناختی چارچوب نظری توانایی فراشناختی فصل دوم پایان نامه توانایی فراشناختی دانلود مبانی نظری توانایی فراشناختی پیشینه توانایی فراشناختی پیشینه تحقیق…

  • پاورپوينت شبکه های ماهواره ای

    پاورپوينت شبکه های ماهواره ای پاورپوینت ماهواره پاورپوینت در مورد شبکه های ماهواره ای دانلود پاورپوینت شبکه های ماهواره ای شبکه های ماهواره ای ppt پاورپوینت در مورد شبکه های ماهواره رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت شبکه های ماهواره…

  • مطالبات معوق و چالش‌های فراروی بانك و بیمه

    مطالبات معوق و چالش‌های فراروی بانك و بیمه مطالبات معوق آسیب شناسى مطالبات معوق دانلود مقاله مطالبات معوق عوامل ایجاد مطالبات معوق بانكها علل ایجاد و رشد مطالبات معوق راهکارهای وصول مطالبات معوق كاهش مطالبات سررسید گذشته رفتن به سایت…

  • نشانه های اضطراب و چگونگی اندازه گیری آن

    نشانه های اضطراب و چگونگی اندازه گیری آن نظریه های اضطراب سبب شناسی و درمان اضطراب چگونگی اندازه گیری اضطراب تحقیق درباره اضطراب تعریف نظری اضطراب شناختی و جسمانی تعریف عملیاتی اضطراب شناختی و جسمانی رفتن به سايت اصلي هدف…

  • پاورپوینت اثر معنویت بر پیشگیری از بیماری ها

    پاورپوینت اثر معنویت بر پیشگیری از بیماری ها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اثر معنویت بر پیشگیری از بیماری ها جهت رشته پرستاری در قالب 32 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • پرسشنامه شناسایی رابطه بین مدیریت برنامه ها و اثربخشی برنامه های صدا و سیما

    پرسشنامه شناسایی رابطه بین مدیریت برنامه ها و اثربخشی برنامه های صدا و سیما پرسشنامه اثربخشی پرسشنامه اثربخشی سازمانی پرسشنامه استاندارد اثربخشی پرسشنامه استاندارد اثربخشی سازمانی پرسشنامه اثربخشی برنامه های آموزشی پرسشنامه بررسی اثربخشی پرسشنامه اثربخشی سیستم نمونه پرسشنامه اثربخشی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق میل جنسی 66 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق میل جنسی 66 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه میل جنسی مبانی نظری میل جنسی پیشینه تحقیق میل جنسی پیشینه داخلی میل جنسی پیشینه خارجی میل جنسی پیشینه پژوهش میل جنسی پیشینه نظری میل…

  • بررسی مبانی فقهی قاعده نفی عسر و حرج

    بررسی مبانی فقهی قاعده نفی عسر و حرج مقاله عسر و حرج قاعده نفی عسر و حرج مقاله قاعده نفی عسر و حرج قاعده نفی عسر و حرج در فقه مبانی فقهی قاعده نفی عسر و حرج مفهوم و رابطه…

  • پاورپوینت آشنایی با دوپینگ و مسئولیت مدنی

    پاورپوینت آشنایی با دوپینگ و مسئولیت مدنی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با دوپینگ و مسئولیت مدنی جهت رشته تربیت بدنی در قالب 15 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • پرسشنامه ارتباط مدیریت دانش بازاریابی با عملکرد سازمانی

    پرسشنامه ارتباط مدیریت دانش بازاریابی با عملکرد سازمانی پرسشنامه مدیریت دانش بازاریابی پرسشنامه عملکرد سازمانی دانلود پرسشنامه مدیریت دانش بازاریابی دانلود پرسشنامه عملکرد سازمانی پرسشنامه رابطه مدیریت دانش بازاریابی با عملکرد سازمانی رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه ارتباط…

  • پاورپوینت مشاوره گروهي

    پاورپوینت مشاوره گروهي پاورپوینت مشاوره گروهی چیست رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مشاوره گروهي جهت رشته روانشناسی و علوم تربیتی در قالب 15 اسلاید و با فرمت بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       در بحث…

  • پاورپوینت سيستم خودکار تشخيص اثر انگشت

    پاورپوینت سيستم خودکار تشخيص اثر انگشت پاورپوینت اثر انگشت تشخیص هویت پاورپوینت تشخیص اثر انگشت از روی کپی پاورپوینت تشخیص اثر انگشت روی کاغذ پاورپوینت تشخیص اثر انگشت جعلی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سيستم خودکارتشخيص اثرانگشت جهت رشته کامپیوتر…

  • پاورپوینت صندوقهای سرمایه گذاری مشترک

    پاورپوینت صندوقهای سرمایه گذاری مشترک کلمات کلیدی : پاورپوینت صندوقهای سرمایه گذاری مشترک تعریف صندوقهای سرمایه گذاری مشترک مزایای صندوق های سرمايه گذاري صندوقهای مشترک با سرمایة باز ضرورتهای شکل گیری صندوقها در ایران مسایل و مشکلات تشکیل صندوق در…

  • پاورپوینت تشریح روش طوفان فکری

    پاورپوینت تشریح روش طوفان فکری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تشریح روش طوفان فکری جهت رشته آموزشی در قالب 59 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       حاصل ایده…

  • پاورپوینت آشنایی با بازاریابی شركتی

    پاورپوینت آشنایی با بازاریابی شركتی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با بازاریابی شركتی جهت رشته کسب و کار و پول در قالب 25 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • دانلود پایان نامه سنسور( 160 صفحه)

    دانلود پایان نامه سنسور( 160 صفحه) سنسورهای اثر هال دانلود پایان نامه سنسور سنسورهای دما سنسورهای فشار مکانیزم کار سنسورها دانلود پایان نامه حسگر دانلود پروژه سنسور دانلود پروژه حسگر دانلود پایان نامه برق دانلود پایان نامه رشته برق رفتن…

  • پاورپوینت امنیت اطلاعات و هکر ها

    پاورپوینت امنیت اطلاعات و هکر ها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت امنیت اطلاعات و هکر ها جهت رشته مدیریت در قالب 81 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش     مقدمه :…

  • پاورپوینت فناوری اطلاعات

    پاورپوینت فناوری اطلاعات IT download ppt دانلود پاورپوینت درباره فناوری اطلاعات دانلود پاورپوینت فناوری اطلاعات و ارتباطات دانلود پاورپوینت کاربرد فناوری اطلاعات دانلود پاورپوینت کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت فناوری اطلاعات جهت رشته ی…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تبلیغات تجاری

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تبلیغات تجاری مبانی نظری تبلیغات تجاری دانلود مبانی نظری تبلیغات تجاری پیشینه تبلیغات تجاری پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری ادبیات نظری تبلیغات تجاری فصل دوم پایان نامه تبلیغات تجاری مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری…

  • پاورپوینت دستورالعمل اجرایی برنامه آموزش و ارتقاء سلامت

    پاورپوینت دستورالعمل اجرایی برنامه آموزش و ارتقاء سلامت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت دستورالعمل اجرایی برنامه آموزش و ارتقاء سلامت جهت رشته ی پزشکی در قالب 48 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با…

  • پاورپوينت آشنایی با سیمای روزه داران در قرآن

    پاورپوينت آشنایی با سیمای روزه داران در قرآن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت آشنایی با سیمای روزه داران در قرآن جهت رشته معارف اسلامی در قالب 24 اسلايد و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با…

  • پاورپوینت احیا پایه در کودکان

    پاورپوینت احیا پایه در کودکان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت احیا پایه در کودکان جهت رشته ی پزشکی در قالب 40 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش                                                                                                                       مغز…

  • دانلود تحقیق بازاریابی و تبلیغات با فرمت ورد

    دانلود تحقیق بازاریابی و تبلیغات با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی بازاریابی و تبلیغات با فرمت docx در قالب 96 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد    …

  • دین سالاری؛ كانون اندیشه و تمدن در ایلام باستان

    دین سالاری؛ كانون اندیشه و تمدن در ایلام باستان مهر ایلام مذهب معماری چغازنبیل هفت تپه موسیقی پیکره‌سازی نقوش برجسته سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل فروش فایل fileina فروشگاه فایل خرید مقاله و تحقیق باستان شناسی…

  • مبانی ابهام در معامله و نحوه رفع آن در مورد معامله

    مبانی ابهام در معامله و نحوه رفع آن در مورد معامله غرر در معامله معاملات غرری ابهام در مورد معامله جهل به مورد معامله رفع ابهام در مورد معامله مجهول بودن مورد معامله مبانی لزوم رفع ابهام از مورد معامله…

  • دانلود پاورپوینت فرزند پروری

    دانلود پاورپوینت فرزند پروری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت فرزند پروری جهت رشته روانشناسی در 35 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش         فرزند پروری مهارت وعلمی است که…

  • غرور از منظر فیلسسوفان اسلامی و بررسی حکم اخلاقی غرور

    غرور از منظر فیلسسوفان اسلامی و بررسی حکم اخلاقی غرور ماهیت غرور پایان نامه غرور مفاهیم مشابه غرور حکم اخلاقی غرور انواع و اقسام غرور  غرور در قرآن و روایات مصادیق غرور در قرآن و روایات غرور از منظر فیلسسوفان…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش هوش سازمانی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش هوش سازمانی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه هوش سازمانی مبانی نظری هوش سازمانی پیشینه تحقیق هوش سازمانی پیشینه داخلی هوش سازمانی پیشینه خارجی هوش سازمانی پیشینه پژوهش هوش سازمانی پیشینه نظری هوش سازمانی…

  • تاثیر زلزله بر شبکه آب و فاضلاب و تاسیسات آنها

    تاثیر زلزله بر شبکه آب و فاضلاب و تاسیسات آنها تاسیسات آب و فاضلاب اثرات زلزله و رانش زمین تاثیر زلزله بر شبکه آب و فاضلاب تاثیر زلزله بر شبکه آب و فاضلاب و تاسیسات آنها بررسی اثرات زلزله بر…

  • پاورپوینت پالايش مختصات برنامه ( فصل هفتم کتاب سيستمهاي اطلاعات مديريت رضائیان)

    پاورپوینت پالايش مختصات برنامه ( فصل هفتم کتاب سيستمهاي اطلاعات مديريت رضائیان) پاورپوینت فصل هفتم کتاب سيستمهاي اطلاعات مديريت رضائیان پاورپوینت فصل هفتم کتاب سيستمهاي اطلاعات مديريت رضائیان با عنوان پالايش مختصات برنامه فصل هفتم کتاب سيستمهاي اطلاعات مديريت رضائیان…